Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Age of Conan
 Age of Conan - General
 Druha strana mince AoC
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 8

Marwyn
Junior Member

792 Posts

Posted - 09/06/2008 :  09:53:42  Show Profile Send Marwyn a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Azkaban

O rozlehlosti světa nedovedu tak zasvědceně hovořit jako jiní účastnici této diskuze, ale můžu jen říct toto:

Z WoW si pamatuji MH a BT.. sem tam jsem ještě chodili Kara kvůli altům. Svět byl super líbil se mi. Každopádně jsem ty oblasti prolítnul a většinu odehraného času na accountu mám v instancích. Nevím proč bych se tedy mě vztekat nad tím, že ten svět je malý. Mě AoC svět připadá celkem dostačující. Doufám, že bude kvalitní end content a o to jde. MMO je o tom s kým to hraješ.

Doufám jen, že nějak upraví to cestování :) Ono odevzdávání questů tak, že skočim ze skály nebo se utopím, abych ušetřil čas není nejšťastnější.


ano ja taky a doufam ze postih za smrt nebude smesny tak jako je ted... protoze to suleni cestovani je fakt vopruz. kazdej nadava jak je to kratky a ze je level 80 za 3 tydny a pritom jediny co dela tak grindi questy tak ze je nabere "odklikanim" vsech kecu, necha se zabit v PvP a portne se na misto kde v okoli pomasi 10 idotu, sebere 5 kytek, vybleje se do rosti nebo ja nevim co a zase se necha zabit v PvP popripade se utopi a de zase za krizkem na pame kde bezmyslenkovite odklika dalsi sadu textu BUM ma polovinu levelu...
jo, tomu rikam hraci MMORPG :D :D :D

Marwyn Zevl
Aion - Mytower
<Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...>
Go to Top of Page

Lexon
New Member

Joker64

199 Posts

Posted - 09/06/2008 :  10:24:06  Show Profile Send Lexon a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shatteren

Nevadi zonovani jako takove, ale to ze je zona rozdelena na dalsich 9 "dimenzi" a ze musej byt i kadibudky instancovany, to ... vadi



"Dimenze" beru spíš jako výhodu. Někde budou vymlácený quest potvory, tak to můžeš zkusit v další instanci. Občas jsem to uvítal i když byla potvora bugnutá. Třeba ve WoWku ti nezbývá než čekat na respawn, tady máš alespoň na výběr.
A s tím, že by v AoC byla instancovaná kdejaká kadibudka bych nesouhlasil. Ano je pravda, že v Tortage tomu tak je. A asi tomu tak bude i v ostatních městech (hospody) a nevím jak je to v Old Tarantii (tu si nechávám pro start další postavy), ale v Cimmerii si opravdu nevzpomínám, že by byla jediná budova (srub) instancovaná a rozloha těchto map není rozhodně nejmenší. Instancované jsou pouze dungy a přechody do dalších oblastí velikých jak kráva. Na mém levelu (35) jsem tam jen tak nahlédl a upřímě mi není moc jasné proč si tu hromada lidí stěžuje na malou rozlohu. To samé platí i pro uzemí Stigianů, kde jsem si byl zaquestit. Jediná instancovaná budova byla opět hospoda a pak už jen dungy. Možná jsem to neprolezl důkladně.
Trochu mě mrzí, že je uspěchané vydání hry a opradu tam nefunguje ještě dost věcí. Také mi přijde jako by šlo o placenou betu, ale pokud se to do dvou měsíců od vydání zlepší, tak nemohu nadávat (a podle slibů by se to zlepšit mělo). Do WoW jsem vlezl až zhruba po dvou měsících po vydání a až na pár bugů to tam většinou fungovalo).

Lexon
Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3590 Posts

Posted - 09/06/2008 :  10:25:29  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
Jak jsme se o tom bavili, v podstatě by úplně stačily dvě věci - dát do Taranti portéra do guild města, a do guild města portéra do Taranti / Khemi / Connarch. Tím by se cestování významně zjednodušilo...

Očekávám že to chcípání nějak zaříznou, taky by bodnul port na respoint - třeba 15 sekund castěnej, aby se to nezneužívalo v PVP.

No, tyhle věci se obvykle přidávají dodatečně... Jen mě děsí když si vzpomenu jak dlouho se např. v Undercity nedalo jezdit na mountovi.
Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3590 Posts

Posted - 09/06/2008 :  10:30:21  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by nekrotyrael

quote:
Originally posted by Marigold

Jen jsem si velmi krátce představil neinstancovaný White Sands Isle na Fury po vydání, a udělalo se mi mdlo

Osobně mám momentálně dojem, že by se uživil i nižší limit lidí na instanci, speciálně když občas nezbývá než grindit...


limit 1 osoba / 1 tym? :]



To zase ne, on Priest of Mitra je na AOE grind celkem geniální, takže bych přišel o to, jak full grind grupám tečou nervy když jim "jejich" spoty čistím stejně rychle jako to oni dělají v šesti Až je mi občas líto jak jednoduché je zdrhnout. Ale instance neinstance, chvílemi v určité části zóny fakt přetlak, ještě že některé questy je možné řešit například přezónováním do epic verze, kde quest itemy rozhodně vybrané nejsou...
Go to Top of Page

Blooderine
Starting Member

45 Posts

Posted - 09/06/2008 :  10:40:33  Show Profile Send Blooderine a Private Message  Reply with Quote
To extrémní instancování je opravdu jen v Tortage, dál jsou ve měste jen instacované hospody a pak už jen dungy + solo dungy. Líbí se mi třeba questy ve vilách v Noble Tarantii. Btw všechny ty začáteční dungy až po Sanctum jsou myšlený jako solo instance.

Port do guild města beru jako samozřejmost, že snad udělají - kouzlo/svitek/cokoliv. Spíš bych chtěl mít možnost se třeba z Tarantie portnout do Fields a odtud se portnout do hor...prostě tak jak je to v Lineage ;)

quote:
No okolo Tortage to má opravdu hlavu a patu, jdeš po pláži, chceš vlézt do vody a začně na tebe foukat arktický vítr a pokud se nevrátíš tak umrzneš, paráda jak cyp.

To je prostě herní mechanismus jak zadržet lidi aby neplavali mimo hru. Stejně jak ve WoWku má každej strach z hluboké vody, až se strachy unaví k smrti
Go to Top of Page

Milan
Junior Member

777 Posts

Posted - 09/06/2008 :  10:46:27  Show Profile Send Milan a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shemiramoth

quote:
Originally posted by Milan
Už mě nebavý to neustálé pobíhání mezi vykřičníkem a otazníkem jako pako.Chtělo by to nudne expování trošku zrychlit. Ale pak by to lidi dohráli asi moc rychle a vývoj by se nezaplatil.

Zrychlit? Na to se da rict jenom --> LOL. Uz ted je to rychle jak prase. NabavY se pise s mekkym "i", jenom tak pro informaci.


To je to o čem mluvím. Pro samé pobíhání mezi vykřičníkama, křížkama a otazníkama se člověk nemá čas ani naučit gramatiku.
JJ zrychlit, tak 10x. Když je server označený PvP tak at je na něm PvP a ne ta bajtova onanie co se předvadi v jiných hrách.
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 09/06/2008 :  10:53:12  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Milan
To je to o čem mluvím. Pro samé pobíhání mezi vykřičníkama, křížkama a otazníkama se člověk nemá čas ani naučit gramatiku.
JJ zrychlit, tak 10x. Když je server označený PvP tak at je na něm PvP a ne ta bajtova onanie co se předvadi v jiných hrách.



Asi hrajes spatnej typ hry - CS by pro tebe bylo lepsi.

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Go to Top of Page

terawatt
Junior Member

flegr

916 Posts

Posted - 09/06/2008 :  10:58:29  Show Profile  Send terawatt an ICQ Message Send terawatt a Private Message  Reply with Quote
Dialogy jsou taky součástí hry, jsem asi jeden z mála magorů, kteří každý dialog poctivě četli už jen proto, že jsou dobře napsané, viz: "Mad Archeologist v Noble Districtu", ten mě fakt pobavil

I've survived Chernobyl,Y2K,9/11,Bird flu,Mad cow disease,Swine flu,Ebola outbreak, African Swine Fever,SARS, MERS,COVID-19, Brexit,..NIBIRU BRING IT ON.


Go to Top of Page

Lexon
New Member

Joker64

199 Posts

Posted - 09/06/2008 :  11:01:39  Show Profile Send Lexon a Private Message  Reply with Quote
Ještě k tomu paralelnímu instancování (dimenze). Těm co to vadí. Představte si, kdyby to tady fungovalo třeba jako ve WoW tzn. jedna instance pro celý server. Lidi založej char a doběhnou do Tortage do hospody k Tině. Nahrne se tam 15 lidí a co pak. Hra má kolizní PvP systém, takže po zablokování průchodnosti hráči systém umožní určité hráče udělat "průchodné", ale stejně tam pak budete kličkovat v tom davu jako slepej v hustém lese. Popřípadě sneakovat ke klíčovému NPC a to by lidi teprve začali na fórech nadávat . Takhle vleze k Tině do hospody dejme tomu 5 lidí a automatisky se vytvoří nová instance. Ideální řešení. Hra má PVP kolizi a tak musí být svět řešen jinak než hry co toto nemají.
Docela by mě zajímala třeba aukce nebo banka v Orgrimmaru se zapnutou kolizí hráčů popř. u NPC pro vstup do BG.

Lexon
Go to Top of Page

Blooderine
Starting Member

45 Posts

Posted - 09/06/2008 :  11:08:49  Show Profile Send Blooderine a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by terawatt

Dialogy jsou taky součástí hry, jsem asi jeden z mála magorů, kteří každý dialog poctivě četli už jen proto, že jsou dobře napsané, viz: "Mad Archeologist v Noble Districtu", ten mě fakt pobavil


Jak mi postupně ubývá množství questů, tak je taky začínám číst.
Go to Top of Page

Zarel
New Member

303 Posts

Posted - 09/06/2008 :  11:29:34  Show Profile Send Zarel a Private Message  Reply with Quote
ukoly se budou přidávat a zony zvětšovat.
ještě nejede ani pvp levelování..ta hra je na začátku!
Když pročítám ty příspěvky tak se jen divím co všechno vadí hráčům starším 18nácti let.

ta hra je moc pěkná.
je tu možnost měsíce hrát wow a pak přejít na conana...uvidíte ten rozdíl.

to nejsem tak najivní,oni to prostě takto tvrdí

PS.omluvte hrubky ....
Go to Top of Page

WereHamster
Junior Member

WereHamster

982 Posts

Posted - 09/06/2008 :  12:54:33  Show Profile Send WereHamster a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Zarel

ukoly se budou přidávat a zony zvětšovat.
ještě nejede ani pvp levelování..ta hra je na začátku!
Když pročítám ty příspěvky tak se jen divím co všechno vadí hráčům starším 18nácti let.

ta hra je moc pěkná.
je tu možnost měsíce hrát wow a pak přejít na conana...uvidíte ten rozdíl.

to nejsem tak najivní,oni to prostě takto tvrdí

PS.omluvte hrubky ....


Je dost možné, že ti starší 18ti let už nějakých 16 let počítačové hry hrají. Proto se nediv, že jim vše nepřipadá úžasné. Až se budeš po 400x dívat na Hvězdné Války, tak ti taky nepřijdou tak božské, jako poprvé (původně to přirovnání mělo být o sexu).
A to že se nám snaží prodávat nehotové, polofunkční výrobky za cenu 2x větší než v US (narážka na měsíční poplatky), tomu jako máme tleskat a jásat? Čím více budou zákazníci protestovat, tím méně se budeme setkávat s nedodělky.
Chápu, že ukočírovat projekt se stovkami zaměstnanců s rospočtěm za stovky miliónů $ není žádná hračka, ale proto si nemusíme nechat ... na hlavu.
A až budeš dělat na počítači více jak 12 hodin denně, tak ti možná taky bude vadit, že na zabití každého npc potřebuješ stisknout 15+ kláves (v betě) a těch npc musíš zabít milióny, aby se ti odemkl bájný zábavný obsah.

Ale to už tu bylo x krát řečeno, takže omluvte mé +1, nutně ho potřebuji.

Edited by - WereHamster on 09/06/2008 12:55:05
Go to Top of Page

Kurik
Average Member

1444 Posts

Posted - 09/06/2008 :  13:10:10  Show Profile  Visit Kurik's Homepage  Send Kurik an ICQ Message Send Kurik a Private Message  Reply with Quote
http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=37427
nový patchnotes...

eneral

* By popular demand we have added a new "Level up" sound effect.
* Player Building tooltip displays correct predecessor information now.
* Fixed some randomness in when you would see the tutorial popup flags.
* Trading with another player will no longer cause traded items to appear in the incorrect inventory tab.
* Removed the commandline to setting hotkeys since it was only intended to debug hotkeys before the GUI was there
* The "usable items only" checkbox with traders should now work as intended.
* The facemarking 'Freckles' should now work for new characters.
* Minor issue with tradeposts and setting up items for auction has been resolved.
* Corrected several animations for mobs as well as NPCs during cut scenes.
* Increased the xp gained from group normal mobs and group bosses.
* Players will now be able to experience the destiny event in the Field of Chiefs.
* New voice over for some of the events in the Capture The Skull minigame.
* More client and server crashes resolved.


Combat

* Evadebonuses are now applied when you are being attacked from behind.
* Players with Shield of the Risen will not be affected by secondary effects from combos.


Chat

* If you drag a chat window with only one tab in it over the tab-bar of another chat window it will now be added as a tab to that window (inserted before the tab that the mouse is over in the "target" window).
* When pressing enter the input focus will by default go to the last active chat tab rather than the selected "default tab". The previous behaviour can be achieved by checking the "Default Window" menu entry for one of the tabs.
* Tweaked the areas you click to resize the chat window to make them easier to use.


GUI

* Guild Feats: It should now show a scrollbar.
* Buff icons no longer get stuck on after teleporting or talking to an npc.
* Resolved a GUI related crash when clicking on the bank (broker).
* Fixed an issue causing buffs placed outside the currently visible area of shortcut bars to still flash when ending cooldown.
* Whisper replies now always go to the chat tab you sent the original message from, in addition to the tab that is subscribed to the "Tell" channel.
* Added some missing class icons used by the team/raid GUI.
* Raid leaders now have an orange name in the raid GUI.
* Removed an unused hotkey (Show chat config).


Items

* The weapons should now always appear sheathed in the character selection screen.
* Potions: Fixed an issue with the stamina potion 'Old Redrouse', it will now get consumed when used.
* The 'Nemedian War Flail' has been renamed to 'Nemedian Mace'.
* The Rending Strike and Rupturing Strike proc from some equipment will no longer linger on the target indefinitely.


Tradeskills

* Gemmed items should now work (giving bonuses) and viewing them should no longer crash the client.
* Becoming a Woodcutter should no longer erroneously tell you that you've learned the 'Evading Roll' combo.
* Harvesting: Script now keeps track of the persons that are using a resource node. This prevents the user from trying to use it twice and thus not harvesting anything at all.


NPC

* Monsters 4 levels or higher will now correctly have increased evade and immunity chance.
* Resource gathering npcs will now display the '?' over their heads when you have the goal and items to return to them.
* Princess Akivasha now attacks back when attacked in Sanctum of the Burning Souls.
* The encounters in the Armsman's Arena should be less chaotic.
* Demonic Pict will no longer try to cast spells at players without being able to do so.
* The Quest NPC's for the Frost Swamp, Imerian Ravine and Oasis of Zaara have been shuffled around in the Resource and Building playfields to make it easier for players to spot them amongst all the other tradeskill NPC's


Pets

* Movement speed of pets have been increased both in and out of combat.


Playfields

* The Armsman's Arena is now a private instance.


Archetypes

Mage

* Contract of Protection, Protection of Set, and Runed Flesh now have 1 hour cooldown. While any of the three is active, the player will temporarily receive a 'Weakened Protection' debuff indicating if the maximum amount of absorbed damage has been expended until the shield refreshes.
* The maximum damage Protection of Set and Runed Flesh can absorb before failing has been increased by 50%
* The Archmage feat has been moved to the 2nd tier of the Mage general tree


Player Characters

Demonologist

* The base splash damage inflicted by Fires of Gehenna has been increased from 10% to 30%
* The base splash damage inflicted by Shockstrike has been increased from 15% to 20%
* The base column radius of Hellfire Stream has been increased by 1 meter
* Hellfire Stream and Shock have received a minor damage increase
* Inferno of Amher and Shockblast have had their cooldown reduced by 0.5 seconds
* The splash damage bonus of Discharge Shockstrike has been increased to 100%
* Swift Shockstrike now additionally increases the damage of Shockstrike by 1/2/3/4/5%
* Shock now has 35% splash damage, up to 3 targets and 3 meters from the primary target
* Shockstrike and Shock have had their base chance to crit increased
* The scaling of the Shock spell has been corrected, leading to a damage increase at most levels
* The bonus of the Lingering Flames feat on the Incinerate effect has been increased from 30% to 250% at maximum rank
* The casting time of Detonation has been reduced from 3 seconds to 1.5 seconds
* Living Thunderstorm and Living Firestorm now correctly use a percentage-based manacost
* Living Thunderstorm should now correctly appear in the hostile spells tab
* The casting time of Infernal Knowledge, Diabolic Insight, Mark of Dagon, Shield of Infernal Flames, Abaddoron Warrior, Mystic Suppression, Cursed by Hell, and Cursed by the Heavens have been reduced by 50%
* The beneficial effect of the Pact of Earth Walking spell has been increased from 200% to 400%
* Pact of Earth Walking is now instant cast


Necromancer

* Fixed a bug causing the available pet point indicator in the pet list GUI to sometimes show 0 points available rather than the actual number.
* Spellweaving can be cast and cancelled normally now.


Dark Templar

* 'Mystical Bane' combo: The damage dealt by the Incinerate Ether component of Mystical Bane combos will now correctly deal 50% of the mana burned to be consistent with other power burn effects.


Priest of Mitra

* Revivication Feat: The healing effect granted by the Revivication feat will no longer fail to trigger if the Priest is level 65.
* Condemnation now receives a partial cooldown if the spell does not complete channelling.
* Purification procs will no longer incorrectly apply a cooldown to Condemnation.


Barbarian

* Barbarian's should no longer be unable to attack or move directly after performing any rank of their 'Savage Rage' combo.
* 'No Escape' combo should now always give you a cooldown when used and you will always get disarmed.


Herald of Xotli

* 'Fire Lance' combo now only needs 3 attacksteps to execute so it can be triggered faster. The combo now also hits targets a bit further away than before making it more effective.


Conqueror

* Combo 'Throat Slash' has been corrected to be a spear attack instead of a ranged attack.


Tempest of Set

* Mark of Set now has the correct casting animation and effect for all ranks.

Quest

* Updated quest journals of "Phoenix of the East" to reflect new position of NCP General Tatius.
* Fixed animation problem where Arias could not decide to sit or stand during conversation.
* Ninus and Si-Khu will reliably spawn when logging out near the Temple of Mitra.
* The access quest for the Armsman's Arena revamped.
* The Phoenix of the North: Resolved an issue with Mithrelle not standing up if not viewing the small cutscene.
* Resolved an issue that forces quests to not update on zoning.
* Wagon Wreck: Revamped with a new quest goal.
* The Poisoned Cup: Revamped with more interaction with the objects in the quest.
* The Curse of the Werewolves: Slight enhancement on quest targets.
* Wolf Hunt: Slight enhancement on quest targets.
* Greater Prey: Slight enhancement on quest targets.
* Death to the Vanir: Slight enhancement on quest completion.
* Finding Safe Passage: Revamped with a new quest goal.
* Captives of the White Hand: Revamped with a new quest goal.
* The Cheiftains Vengeance: Revamped with a new quest goal.
* Wolves at our Throats: Revamped with a new quest goal.
* Bartholomo's Wife will respawn more often, if you happen to kill her before required to by the quest 'The Awakening III'
* It should be easier to deal with Renton's Corrupt Friends when doing the quest Awakening II
* Sanctum of the Burning Souls: The boss drop 'Bloodtainted Hoop' will no longer end up in the quest inventory.
* Field of the Dead: 'Fur of Bloodclaw' will no longer end up in the quest inventory.
* Tarantia Noble: Improved these quests: Bloodroot, Concealing the Chinks, Purging the Fallen, Source of Contagion.
* The Lurking Horror: The Area marker is now set on the map
* Pool of Black Blood: Quest now updates when you kill the Lesser Black Ones as well.
* The Slave Rebellion: Replaced radius with a fixed waypoint for one of the goals.
* Fetching Fungi: A waypoint will now lead the way to Sanctum, and to the mushrooms inside.
* Lifting the Curse: Waypoint will now lead you to the Sanctum of Burning Souls.
* The Sinister Sepulcher: Orb is now destructible, and all the Undead Thralls in the area will update the quest.
* The Black Skulls: Corrected some wrong waypoints.
* Fleet of Mouth: Cycaelus has upped the difficulty. You now need to beat his record on half the time you needed before
Go to Top of Page

Bajaja
New Member

168 Posts

Posted - 09/06/2008 :  13:19:56  Show Profile Send Bajaja a Private Message  Reply with Quote
Sledujete jak se pomalu mění téma z "druhé strany mince" na "jak dlouho ještě s AoC" ?

Bude moc zajímavý, jak se herní buchta rozdělí, až bude venku i WHO a WotLK. Jsem opravdu zvědavej, a vůbec nevím, která z těchhle tří to u mě vyhraje.

Zatím budu AoCovat, jak dlouho to půjde. Hru mi kazí kromě bugů, různých nedodělaností a balance taky podezřele rychlé levelování. Možná je to záměr, aby pak mohly na L80 v plné parádě vypuknout guildovní boje, ale spíš bych věřil tomu, že to prostě nemají dost promyšlený.

Co oceňuju je ztvárnění postav a způsobu boje, kolizní systém a taky solo instance. Realistická grafika mě zase tak moc nebere.

Někdo tady kdysi o Vanguardu napsal, že je to hra, která "nemá koule". Můj dojem z AoC zatím je, že má tak o jednu kouli víc, uvidíme, jestli mu ještě nějaká třeba nevyroste. :))
Go to Top of Page

B8M
Junior Member

719 Posts

Posted - 10/06/2008 :  13:12:41  Show Profile  Send B8M an ICQ Message Send B8M a Private Message  Reply with Quote
hmm skoro 24h a nikdo neplace?!! neni co cist!!!!!

88% BugMasta, 1% Killa, 11% Lama
Go to Top of Page

Azkaban
Moderator

1990 Posts

Posted - 10/06/2008 :  13:28:50  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
Já si přidám..

Včera jsem byl v arene a neustale jsem musel cancelovat questy, aby mi chodili bossove.

V Tomb (50+ instance ve FoD) se nám bloknul po wipu posledni boss.

Pyramida není stále opravená, v Noble furt nejde zabít ty npcčka s kterýma pokecáš :P

Takže FC koukněte máknout za co Vás platím!!!!

Jinak druhá strana toho postu. Pyramidu mají celkově předělat takže se ani nedivím, že to nikdo zatím neřešil. Arena je teprve chvilku private instance a v Tombu to byla prdel i tak. Navíc ty bosíci byli vážně živí a celkem to byla sranda když bojuješ s něčím o čem vůbec nic nevíš. Připadalo mi to jako začátky ve WoW, když sme poprvé dorazili k Maidence :)
Go to Top of Page

Shelaida
New Member

342 Posts

Posted - 10/06/2008 :  13:38:17  Show Profile  Send Shelaida an ICQ Message Send Shelaida a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Azkaban
Včera jsem byl v arene a neustale jsem musel cancelovat questy, aby mi chodili bossove.


Oni tam jsou, ale zlobí zobrazení. použij nějakou areu nebo máchej mečem a zagruješ je.

quote:
Originally posted by Azkaban
V Tomb (50+ instance ve FoD) se nám bloknul po wipu posledni boss.



Tak to má být, tak je napsaný script. Buď ho dáš, nebo se ti zavře k němu přístup.

quote:
Originally posted by Azkaban
Pyramida není stále opravená, v Noble furt nejde zabít ty npcčka s kterýma pokecáš :P



Pyramida má pár chyb a v Noble jdou zabít ty NPC ale v EPIC instanci.

Něco dalšího?
Go to Top of Page

Blooderine
Starting Member

45 Posts

Posted - 11/06/2008 :  00:09:58  Show Profile Send Blooderine a Private Message  Reply with Quote
NPC v Noblu se mi podařilo zabít i v Normal instanci, ale pořád to nešlo a pak to najednou šlo jakmile jsem vylezl po udělání questu z jedné vily.

Arena je v pohodě, dneska jsme ji udělali kompletně celou - je za to víc jak 1 lvl XP když seš 55+
Je tam zabugovanej první group boss, kterej je neviditelnej, ale normalne se do nej da sekat, popř. aoe okolo sebe. Zbytek je ok, akorát ti bosové spawnou někdy dva, ale do boje jde vždycky jen jeden a druhej jen stojí mimo. Btw na konci jsou hezký epic odměny

Jinak musím říct, že jak jsem měl obavy z grindění, o kterým všude píšou, tak jsem teď skoro lvl 59 a Q log je pořád nabitej.
Go to Top of Page

Jaffa
Junior Member

982 Posts

Posted - 11/06/2008 :  01:07:42  Show Profile Send Jaffa a Private Message  Reply with Quote
Grindění tam je a to dost velký teď sem už od levlu 52 v canibal cave a jedu druhej level complet grindem.Mam sice asi 8 questu do cister a main system + další do te instance ve FoD ale parta se shání v čase kdy hraju blbě tak snad někdy časem, obyč questy mam taky ale sou až pro tak 56+ tj. voser to dělat menším levlem.

Radši hraju alta, několik altu

Last hope......Guild Wars 2
"that's not a log, that's a DICK!"
Go to Top of Page

Yurekk
Junior Member

503 Posts

Posted - 11/06/2008 :  06:57:09  Show Profile  Send Yurekk an ICQ Message Send Yurekk a Private Message  Reply with Quote
Grindem jsem musel překonat lvl 56-59 (myslel jsem že to zabalím) na lvl 59 jsou už schúdný (alespoň začáteční questy) obou 60+ lokací,momentálně lvl 62 a questy pořád mám.

SWG:Dosec soustružník ,Dosec' Yurek JEDI -EU Chimaera server
WWIIOL:Oberstleutnant,Axis side,
DF:Twombly-meč,srp a kladivo
WAR:Yurek pasáček vepřů -Eltharion
Go to Top of Page

Little
Moderator

2901 Posts

Posted - 11/06/2008 :  07:03:12  Show Profile  Send Little an ICQ Message Send Little a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Yurekk

Grindem jsem musel překonat lvl 56-59 (myslel jsem že to zabalím) na lvl 59 jsou už schúdný (alespoň začáteční questy) obou 60+ lokací,momentálně lvl 62 a questy pořád mám.


Byl sem na tom naprosto stejne 56-59 grind, ted kousek pred 65 mam jeste par questu v Atzelu a jeden group cerveny v Thunder river, takze myslim ze tim to skonci a hura na grind az do 70ky na Keshattu :P

Chce to content :(, btw je jedno jestli grindu rikate AoE farma mobu v normalni zone nebo chozeni instanci dokola, stale je to grind :)

"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
Go to Top of Page

Mandorallen
Moderator

1212 Posts

Posted - 11/06/2008 :  08:29:41  Show Profile  Send Mandorallen an ICQ Message Send Mandorallen a Private Message  Reply with Quote
lvl 69, mam plnej questlog plnim to jen kdyz nahodou pri grindu zavitam pobliz. Mnohem lepsi expa je pri grindeni, navic mi i vic vyhovuje. Je u nej dost pvp o respawny a semtam je to poradnej challange kdyz napuluju 5 mobu o 2 lvly vejs. Me osobne spis nebavi delat ty questy. Behat z mista na misto, zabit par blbecku a zase z5. Nejspis ted dodelam ty q v Atzel's a v Keshattu uz to nejak dorazim. Lokace je to pekna tak to snad pujde^^.

Spis mam ale strach z toho co budu delat potom.

Btw vcera jsem nejakym bugem dostal pulku lvl. Po dingu na 69 se dostavil lag, kterej je v atzels approach naprosto beznej. Po nalogovani jsem videl ze uz mam zase 1 mil. expu :). Reportovat ho urcitre nebudu a spis budu doufat ze se pristi lvl projevi znovu.

DF - Gorf Ash - Reservoir Dogs
Go to Top of Page

Azkaban
Moderator

1990 Posts

Posted - 11/06/2008 :  08:56:00  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
Noble a FoD.. hromada questů ve stylu zabij 10 mobu, kterých je na jednou místě 5 a čeká na ně dalších 10 lidí. Doufám, že takhle nevypadají i další questy.
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 11/06/2008 :  09:00:25  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Azkaban

Noble a FoD.. hromada questů ve stylu zabij 10 mobu, kterých je na jednou místě 5 a čeká na ně dalších 10 lidí. Doufám, že takhle nevypadají i další questy.



proto jsou tam ty instance, vetsinou staci vybrat nahodne jinou instanci nez tu kam te to hodi a je tam relativni klid, akorat si clovek neuzije to pvp

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Azkaban
Moderator

1990 Posts

Posted - 11/06/2008 :  09:10:26  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
To mi nevadí :) Hraju na pve serveru. Přepínat jsem zkoušel, ale včera mi to do některých přepnout prostě nešlo.

Btw: Nevíš jak funguje to summovaní když jsi v partě?
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 11/06/2008 :  09:17:56  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Azkaban

To mi nevadí :) Hraju na pve serveru. Přepínat jsem zkoušel, ale včera mi to do některých přepnout prostě nešlo.

Btw: Nevíš jak funguje to summovaní když jsi v partě?



mno pokud invitnes do party nekoho kdo je v jine instanci te same zony tak si ho pres tohle muzes summonout do te same instance (defacto je to alternativa k tomu, ze si on zmeni tu instanci sam)

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3590 Posts

Posted - 11/06/2008 :  09:58:47  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Little
Byl sem na tom naprosto stejne 56-59 grind, ted kousek pred 65 mam jeste par questu v Atzelu a jeden group cerveny v Thunder river, takze myslim ze tim to skonci a hura na grind az do 70ky na Keshattu :P

Chce to content :(, btw je jedno jestli grindu rikate AoE farma mobu v normalni zone nebo chozeni instanci dokola, stale je to grind :)



Na 65 zase pár questů dostaneš... Osobně bych tipnul že je to tak 50/50, teda když cestou na splnění questů zabíjíš co potkáš. Contentu se asi nedočkáme, to bysme museli do léta zastavit, to se radši progrindím a přes questy dám pak alta... Ještě že je to PVP, to to docela zpestřuje
Go to Top of Page

Arach
Junior Member

522 Posts

Posted - 11/06/2008 :  15:49:23  Show Profile  Send Arach an ICQ Message Send Arach a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Mandorallen

lvl 69, mam plnej questlog plnim to jen kdyz nahodou pri grindu zavitam pobliz. Mnohem lepsi expa je pri grindeni, navic mi i vic vyhovuje. Je u nej dost pvp o respawny a semtam je to poradnej challange kdyz napuluju 5 mobu o 2 lvly vejs. Me osobne spis nebavi delat ty questy. Behat z mista na misto, zabit par blbecku a zase z5. Nejspis ted dodelam ty q v Atzel's a v Keshattu uz to nejak dorazim. Lokace je to pekna tak to snad pujde^^.

Spis mam ale strach z toho co budu delat potom.

Btw vcera jsem nejakym bugem dostal pulku lvl. Po dingu na 69 se dostavil lag, kterej je v atzels approach naprosto beznej. Po nalogovani jsem videl ze uz mam zase 1 mil. expu :). Reportovat ho urcitre nebudu a spis budu doufat ze se pristi lvl projevi znovu.



ten lag byl asi vsude, ja mel cerstvej lvl, do dalsiho lvl 50k xp, po lagu sem mel 50k/100k xp takze to vyslo na stejno : -)
Go to Top of Page

Marwyn
Junior Member

792 Posts

Posted - 12/06/2008 :  09:43:27  Show Profile Send Marwyn a Private Message  Reply with Quote
snizovaly hranici exp pro lvl, takze to asi bude tim...

Marwyn Zevl
Aion - Mytower
<Played: 9D, AoC, AO, AC, AC2, DF, D&D, EVE, EQ2, GW, HG-London, Horizons, L2, MoM, Neocron, Ryzom, SWG, TR, UO, Vanguard, WHO, WoW, ...>
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 14/06/2008 :  13:08:08  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
Age of Bugfest.... to ze nejsou implementovane staty... cast skillu... a spousta dalsich veci.... ale to ze je jedno jestli je clovek nahej nebo v plate armoru: (z US for)

EDIT: This post has attracted a lot of attention. In an effort to be as scientifically accurate as possible, some additional testing has been done, which can be found below. The original "test" (informal at best) was done with two relevant buffs active ... Defensive Stance (for myself) and To The Death (for the group). As a result of the initial testing we have done, we believe that the buffs are causing a "defense cap" which effectively makes characters take the same damage regardless of what type of armor they're wearing ... or if they're wearing armor at all. In situations where multiple classes become defense capped, if our theory is correct, the presence of armor becomes completely irrelevant. As this is supposed to be a major benefit to classes that are able to wear heavier armor, this problem seems to be worthy of further experimentation and report.

****************************************

Earlier this evening, I was grouped with a few of my friends who play Barbarians. We're all Level 61, and during the conversation one of them happened to mention that she had 3059 Hitpoints ... plus or minus, with her gear. I thought about that for a moment, as well as the difficulty that Soldier classes are having with tanking, and I noted that at the same level I have 4890.

I know that I last longer than my Barbarian friends in a fight. But not "too" much longer in a straight-up fight where we're all on level ground.

So I started asking how much damage they take per hit. We were fighting Level 64 Rabid Attack Dogs in Thunder River ... they only do one attack, so far as we have seen.

My barbarians were rountinely getting 209 damage per hit, in light armor.

I was routinely getting 208 damage per hit, in heavy armor.

We tested this out to about fifty hits. With the exception of erroneous hits which we assumed to be crits (around 265 damage), we were routinely getting 208 or 209 damage.

Fed up with what I was seeing, I decided to strip all of my armor off and fight naked. I pulled a few dogs and they began to hit me for 212 damage.

I would assume that this has been reported before ... but seriously, what the hell is going on in this game? This has me wondering whether or not Casters actually are "overpowered" as much of the community claims, or whether or not it's simply the fact that the Medium, Heavy, and Plate armor of the other classes does precisely nothing.

Discuss?

- Larrendias

EDIT: After the interest in the thread skyrocketed, I decided to conduct some additional, more "scientific" testing. This is the results that we came up with ... currently we have not broken them down, but will do so soon.

************************************************

I'm going to try to do more tests scientifically in order to determine exactly what is going on. When I strip everything down to the point that my defense rating stat is unmodified, and gray ... my Defense Rating is 168. By contrast, Kelen's unmodified defense rating is 195. For starters, it seems odd to me that the Barbarian has a significantly higher innate Defense Rating over the Conqueror ... but I digress.

This test was done without Defensive Stance in place. In the first test, Defensive Stance was running. In the original test, To the Death was also running (conqueror defensive buff). It has been removed.

My Crushing Invulnerability at the time was 5.0%.

At 168 Defense Rating (completely naked), this is the damage that I am looking at per hit from the Level 64 Rabid Attack Dogs:

Rabid Attack Dog crushes you for 243
Rabid Attack Dog crushes you for 243
Rabid Attack Dog crushes you for 243
Rabid Attack Dog crushes you for 243
Rabid Attack Dog crushes you for 243
Rabid Attack Dog crushes you for 243
Rabid Attack Dog crushes you for 243
Rabid Attack Dog crushes you for 243
Rabid Attack Dog crushes you for 243
Rabid Attack Dog crushes you for 243

At 195 Defense Rating (completely naked), this is the damage that my Barbarian friend got per hit from the Level 64 Rabid Attack Dogs:

Her Crushing Invulnerability at the time was 0%.

Rabid Attack Dog crushes you for 245
Rabid Attack Dog crushes you for 245
Rabid Attack Dog crushes you for 245
Rabid Attack Dog crushes you for 245
Rabid Attack Dog crushes you for 245
Rabid Attack Dog crushes you for 245
Rabid Attack Dog crushes you for 245
Rabid Attack Dog crushes you for 245
Rabid Attack Dog crushes you for 245
Rabid Attack Dog crushes you for 245

************************************************** *

When I equip all of my armor, which gives me a Defense Rating of 224 and a Crushing Invulnerability of 8.0%, my damage is as follows:

Rabid Attack Dog crushes you for 200
Rabid Attack Dog crushes you for 200
Rabid Attack Dog crushes you for 200
Rabid Attack Dog crushes you for 200
Rabid Attack Dog crushes you for 200
Rabid Attack Dog crushes you for 200
Rabid Attack Dog crushes you for 200
Rabid Attack Dog crushes you for 200
Rabid Attack Dog crushes you for 200
Rabid Attack Dog crushes you for 200

With all of her armor equipped, which gives her a Defense Rating of 223 and a Crushing Invulnerability of 3.2%, her damage was as follows:

Rabid Attack Dog crushes you for 209
Rabid Attack Dog crushes you for 209
Rabid Attack Dog crushes you for 209
Rabid Attack Dog crushes you for 209
Rabid Attack Dog crushes you for 209
Rabid Attack Dog crushes you for 209
Rabid Attack Dog crushes you for 209
Rabid Attack Dog crushes you for 209
Rabid Attack Dog crushes you for 209
Rabid Attack Dog crushes you for 209

************************************************** *************

Her full equipment load adds 28 Defense Rating.

My full equipment load adds 56 Defense Rating.

Will add further conclusions here.

-Larrendias

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 14/06/2008 :  13:52:09  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by brutus

Age of Bugfest.... to ze nejsou implementovane staty... cast skillu... a spousta dalsich veci.... ale to ze je jedno jestli je clovek nahej nebo v plate armoru: (z US for)



To samozrejme jedno neni. To co obsahuje ten post je, ze vyjde nastejno jestli mas vysoky base defence rating a lehkou zbroj nebo nizky base defence rating a tezkou zbroj. To by porad davalo smysl, otazka samozrejme je, proc ma barbar o tolik vyssi base defence rating.

Pokud bude defence raing stat, ktery poroste s lepsim equipem (ze roste s equipem pro vyssi level je zrejme, ale zelene a modre itemy maji obvykle stejnou def jako zaklad. Nicmene crafted itemy na stejny level maji vyssi def rating bonus, takze to mozna tak bude), tak se rozdil mezi heavy a light armorem bude zvysovat s lepsime equipem.

Nicmene tohle je realtivne nepodstatne to je jen pocatecni nastaveni class (subjektivne to sice prijde nefer ze nosim heavy armor a mam stejnou mitigaci, ale je to jen otazka vzajemneho nastaveni class ne mechanismu vypoctu redukce damage). Co je podstatnejsi jsou diskuse ohledne defence rating capu, ktery se celkem bezne dari v prubehu levlovani dosahovat. Otazka je proc neco takoveho vubec je, tak to presne funguje a co se stane, kdyz pujdu s armorem nad tento cap (tj jestli je to har cap, nebo jestli ma smysl porizovat lepsi armor). Odpovedi zatim nikdo spolehlive nezjistil, takze uvidime.
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 14/06/2008 :  19:16:09  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman
...



No realna implementace je takova, ze je uplne jedno jestli mas cloth nebo full plate bo Def Rating mas stejnej (to ze mas o par procent vetsi invul nehraje v podstate roli).... akorat ze cloth class ma radove vetsi DPS takze pokud jses soldier class tak jses v prdeli.

docela mne to sere - libi se mne grafika i engine docela... bojovej system neni sice uber ale alespon je to neco jineho nez v ostatnich gamesach.... ale jinak v tyhle hre nefunguje snad nic.... jak si vubec muzou dovolit vypustit hru kde nejsou zapnuty zakladni veci???
Nefungujou staty - verim tomu, ze tohle bude mit neco spolecneho prave s tim - classa ktera ma alespon jeden feat strom jakztakz pouzitelnej si muze libovat, pulka veci nefunguje a druha bude zmenea tak, ze ji za mesic nepoznas.... fakt peklo.

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!

Edited by - brutus on 14/06/2008 19:17:24
Go to Top of Page

Azkaban
Moderator

1990 Posts

Posted - 14/06/2008 :  19:30:03  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
Je to tak bohužel.

Ta nedodělanost postav mě velice překvapila. Co dělali inženýři od Funcomu v beta testu? Ještě do dnes funguje to, že ve skillech stačí jeden bod do castin concetration a v životě ti ten cast nepřeruší...
Go to Top of Page

spajdr
Moderator

Benny

3400 Posts

Posted - 14/06/2008 :  19:36:48  Show Profile  Visit spajdr's Homepage  Send spajdr an ICQ Message Send spajdr a Private Message  Reply with Quote
Spíš co dělali betatesteři, oni si snad hráli a hráli a nic nehlásili. Ale jak jsem už psal, ono u toho barbara nejdou pořádně ani talenty a nejspíš není problém jedině u barbara.
Go to Top of Page

Rashaverak
Senior Member

3721 Posts

Posted - 14/06/2008 :  19:43:13  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
konecne hra kde look > all :) ja si skladam brneni ciste podle toho jak vypada, efekt nema prakticky zadny.

lastfm

Edited by - Rashaverak on 14/06/2008 19:43:48
Go to Top of Page

Shatteren
Senior Member

BLITZ UNION avatar

2735 Posts

Posted - 14/06/2008 :  20:01:32  Show Profile  Visit Shatteren's Homepage Send Shatteren a Private Message  Reply with Quote
Jestli me na AoC neco hodne sere, je to to, ze nelze disablenout cloak

A dalsi vec je "přebarbarováno", takze zkousim reroll, treba me to bude moc bavit

REVOLUTION
https://www.blitzunion.com/video


Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3590 Posts

Posted - 14/06/2008 :  20:51:26  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
Jen pár poznámek k tomu def ratingu a invulnerabilitě:

- to, že def rating má podobný efekt jako invulnerabilita, celkem dává smysl - obojí je způsob jak snižovat damage

- to, že barbar (rogue) má vyšší def rating než conq (soldier), mi kupodivu taky smysl dává - měl by koneckonců být obratnější

- věc další je, že se IMHO rozdíly zejména v invulnerabilitách na vyšších levelech mezi light a heavy armorem dost významně rozšiřují, spíš bych bral srovnání na l80 než 61.

To že "pár procent invulnerability v podstatě nehraje roli" se mi nezdá, def rating dělá přesně totéž - snižuje damage o pár procent... Navíc to je pár procent sem, pár procent tam, a když se to nasčítá třeba na 20 procent tak už je to sakra znát. Pro srovnání - v general stromu je za 5 feat pointů zvýšení melee invulnerabilit - soldier o 5%, rogue o 3,5%, healer a mage o 3%. Asi takovou váhu bych těm "pár procentům" přikládal.

Ještě drobnost - to srovnání tady citované je sice hezký, ale je to "jen" conqueror, což je sice soldier classa, ale ofenzivní, bez štítu (ten je sakra znát, asi vůbec nejvíc) a jen v heavy armoru (čili bez half/full plate), kde jsou ty rozdíly ještě o dost znatelnější (o def stanci nemluvě). A hlavně, to o čem se vůbec nezmiňuje je knockback rezistance - o té asi nikdo nebude tvrdit že nefunguje, a že je jedno jestli má char na sobě cloth nebo full plate. Jak jsou knockbacky v AOC často využívané, jste si asi všimli... Ale budiž, nebráním žádnému soldierovi chodit v clothu jen proto, že to líp vypadá.

Škoda, že staty (STR, DEX, INT, WIS) zatím neovlivňují damage, to mi přijde jako mnohem větší problém.
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 14/06/2008 :  21:32:01  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Marigold

Jen pár poznámek k tomu def ratingu a invulnerabilitě:

- to, že def rating má podobný efekt jako invulnerabilita, celkem dává smysl - obojí je způsob jak snižovat damage

- to, že barbar (rogue) má vyšší def rating než conq (soldier), mi kupodivu taky smysl dává - měl by koneckonců být obratnější

- věc další je, že se IMHO rozdíly zejména v invulnerabilitách na vyšších levelech mezi light a heavy armorem dost významně rozšiřují, spíš bych bral srovnání na l80 než 61.

To že "pár procent invulnerability v podstatě nehraje roli" se mi nezdá, def rating dělá přesně totéž - snižuje damage o pár procent... Navíc to je pár procent sem, pár procent tam, a když se to nasčítá třeba na 20 procent tak už je to sakra znát. Pro srovnání - v general stromu je za 5 feat pointů zvýšení melee invulnerabilit - soldier o 5%, rogue o 3,5%, healer a mage o 3%. Asi takovou váhu bych těm "pár procentům" přikládal.

Ještě drobnost - to srovnání tady citované je sice hezký, ale je to "jen" conqueror, což je sice soldier classa, ale ofenzivní, bez štítu (ten je sakra znát, asi vůbec nejvíc) a jen v heavy armoru (čili bez half/full plate), kde jsou ty rozdíly ještě o dost znatelnější (o def stanci nemluvě). A hlavně, to o čem se vůbec nezmiňuje je knockback rezistance - o té asi nikdo nebude tvrdit že nefunguje, a že je jedno jestli má char na sobě cloth nebo full plate. Jak jsou knockbacky v AOC často využívané, jste si asi všimli... Ale budiž, nebráním žádnému soldierovi chodit v clothu jen proto, že to líp vypadá.

Škoda, že staty (STR, DEX, INT, WIS) zatím neovlivňují damage, to mi přijde jako mnohem větší problém.



1) To jak funguje Def Rating nikdo nevi :( jedine o cem se spekuluje je, ze zalezi na pomeru hitu/missu v zavislosti na Attack/Defence ratingu ... problem je, ze casteri maji zcela bezne vyssi Attack rating pro melee nez pro magic .... IMHO je to proste bud podelany nebo uplne nefuncni (a tim padem je v tuhle chvili uplne jedmo jakej mas armor, protoze proste nefunguje)

Invul naopak funguje a to je taky jedine z toho puvodniho prispevku videt 1% Invul proti dane dmg = 1% mitigovane dmg

2) To ze ma barbar vetsi DR oproti guardovi v panciri bych dokazal pochopit (klasicka mitigace proti avoidance), pokud by Full Plate mel nasobne vetsi Invul ratingy nez Light armor - ale to nema ten rozdil je par % a rozhodne to nedozene tu obrovskou propast v DPS.

3) Knockback rezist je asi jediny v cem se dneska armory vyplatej.

4) Staty nefungujou a je to ostuda (ale jen ta nejviditelnejsi - po tom co se provaluje na forech bych rekl, ze cely combat bezi v jakesi alfa verzi a cert vi co z toho na konci vyleze).
Napriklad nikdo nevi jak to bude vypadat s interuptovanim casteru - zatim daji 1 bodik do skillu a nikdo jsou za vodou... ale az to opravi jak to bude fungovat? Namaxovanej skill a nekdo ho mlati do hlavy bac-hamrem.... bude obcas interupt nebo ne? a s jakou cetnosti?

5) AoC je hra co ma asi nejostudnejs nedodelanej system co jsem zazil ... a to jsem zazil uz hodne pruserovejch startu her - ale ani SoE si nedovolilo vypustit hru ve ktery "staty proste zatim nejsou zaply no ... to se toho deje"

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!

Edited by - brutus on 14/06/2008 21:34:53
Go to Top of Page

Rashaverak
Senior Member

3721 Posts

Posted - 14/06/2008 :  23:34:32  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
quote:

5) AoC je hra co ma asi nejostudnejs nedodelanej system co jsem zazil ... a to jsem zazil uz hodne pruserovejch startu her - ale ani SoE si nedovolilo vypustit hru ve ktery "staty proste zatim nejsou zaply no ... to se toho deje"



vetsina lidi to ani nepozna, tudiz to neni podstatne, kdyby si to lidi neprecetli na forech vi to tak 0.0001% lidi

lastfm
Go to Top of Page

Kurik
Average Member

1444 Posts

Posted - 15/06/2008 :  11:32:35  Show Profile  Visit Kurik's Homepage  Send Kurik an ICQ Message Send Kurik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rashaverak
vetsina lidi to ani nepozna, tudiz to neni podstatne, kdyby si to lidi neprecetli na forech vi to tak 0.0001% lidi


taky mám pocit, že nejdůležitější je, jak se ta hra hraje. Nad číslama přemejšlí opravdu malá část lidí. NOrmální člověk hodnotí, jestli se baví, jestli dokáže nebo nedokáže zabít určitou potvoru, jestli zvládá plnit questy a levelovat...

Z tohodle důvodu je pro mě asi největší slabina menší počet questů po lvl 40, ale zase, už sme lvl 48, pár questů mám a jejich plnění je sranda...

Ale sem zěvdavej,c o to se hrou udělá, až staty zapnou
Go to Top of Page

Jaffa
Junior Member

982 Posts

Posted - 15/06/2008 :  11:52:53  Show Profile Send Jaffa a Private Message  Reply with Quote
Co jsem si uvědomil a zaráží mě sytem boje caster vs. melee

příklad:

melee:
combo které se spouští dvěma udery, přibližně 2-3 sekundy času + následné dvoustupňové instantní dmg z comba

takže třeba spouštěcí dmg 80+90 + combo dmg 150+150

caster 2-3 skundy cast výsledek 250 dmg


přijde to divný jen mě?? protože melee combo je vlastně taky castění ale meleer při něm dává dmg zatímco caster nic.

Meleer má přitom ještě výhodu toho že muže udělat mezi spouštěcímí kroky trochu pohybu aniž by se mu castění comba přerušilo, což caster nemůže.

Pokud by mělo ve hře fungovat ještě přerušování kouzel tak sou casteri bez šance. Mam rozehranýho jen priesta a conqa takže hodnotím podle těhlech dvou, jak sou na tom mage classy kolik maj insta kouzel nebo chanelling kouzel nevim.

Last hope......Guild Wars 2
"that's not a log, that's a DICK!"
Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3590 Posts

Posted - 15/06/2008 :  12:05:47  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaffa

Co jsem si uvědomil a zaráží mě sytem boje caster vs. melee



No vidíš, možná ti to přijde divný, ale ve skutečnosti je spíš zatím caster ve výhodě proti melee. To že melee char dá větší dmg je spíš v pořádku, vyrovná se tím to, že mu celkem často cíl z úderu uteče nebo ho blokne, zatímco caster tenhle problém nemá.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 15/06/2008 :  12:12:01  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaffa

Co jsem si uvědomil a zaráží mě sytem boje caster vs. melee

příklad:

melee:
combo které se spouští dvěma udery, přibližně 2-3 sekundy času + následné dvoustupňové instantní dmg z comba

takže třeba spouštěcí dmg 80+90 + combo dmg 150+150

caster 2-3 skundy cast výsledek 250 dmg


přijde to divný jen mě?? protože melee combo je vlastně taky castění ale meleer při něm dává dmg zatímco caster nic.

Meleer má přitom ještě výhodu toho že muže udělat mezi spouštěcímí kroky trochu pohybu aniž by se mu castění comba přerušilo, což caster nemůže.

Pokud by mělo ve hře fungovat ještě přerušování kouzel tak sou casteri bez šance. Mam rozehranýho jen priesta a conqa takže hodnotím podle těhlech dvou, jak sou na tom mage classy kolik maj insta kouzel nebo chanelling kouzel nevim.




Comba prave nemaji instant cast. Odmackavas spousteci sequenci (pri tom se muzes hybat. A jak ji domackas tak se spusti cast (1-3 sekundy podle komba), po kdyte kdyz se hnes tak se kombo zrusi a neudela to nic). Na konci castu z tebe teprve instantne vyletnou utoky komba, ale nevyletnou na cil, nybrz do prostoru. Pokud se cil hnul, cele kombo leti do prazdna. Cast bar komba samozrejme u meleeka ktereho mas v targetu vidis.
Go to Top of Page

Jaffa
Junior Member

982 Posts

Posted - 15/06/2008 :  12:13:10  Show Profile Send Jaffa a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Marigold

quote:
Originally posted by Jaffa

Co jsem si uvědomil a zaráží mě sytem boje caster vs. melee



No vidíš, možná ti to přijde divný, ale ve skutečnosti je spíš zatím caster ve výhodě proti melee. To že melee char dá větší dmg je spíš v pořádku, vyrovná se tím to, že mu celkem často cíl z úderu uteče nebo ho blokne, zatímco caster tenhle problém nemá.



jenže caster nemuže utíkat potom by nemohl nic dělat PoM má jedině Rebuke instatní a to je spell s nejnižší dmg a asi 9 sekund cd všecko ostatní cástí 2-3,5 skundy a to dokonce i CC spelly Repulse a EoJ (fear) cástí 2 sekundy. U Conqa hodím knockdown jeden za 1s a další instantně a to že sou knockdowny nejlepší CC veci v AoC s tím asi káždej souhlasí.

Řikám hodnotím PoM vs Conq který mám až zkusím klasickou mage classu možná na tom sou jinak.

Last hope......Guild Wars 2
"that's not a log, that's a DICK!"
Go to Top of Page

Jaffa
Junior Member

982 Posts

Posted - 15/06/2008 :  12:17:59  Show Profile Send Jaffa a Private Message  Reply with Quote
quote:

Comba prave nemaji instant cast. Odmackavas spousteci sequenci (pri tom se muzes hybat. A jak ji domackas tak se spusti cast (1-3 sekundy podle komba), po kdyte kdyz se hnes tak se kombo zrusi a neudela to nic). Na konci castu z tebe teprve instantne vyletnou utoky komba, ale nevyletnou na cil, nybrz do prostoru. Pokud se cil hnul, cele kombo leti do prazdna. Cast bar komba samozrejme u meleeka ktereho mas v targetu vidis.



Mě šlo o to že během castení comba meleer už dává dmg a muže se pohybovat až při vlastním kombu musí stát nehnutě.Caster může jen stát při svojím cástění a zkusit při dokončení meleerova comba uskočit jenže potom přichází o možnost castit když bude furt uskakovat.

Last hope......Guild Wars 2
"that's not a log, that's a DICK!"
Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3590 Posts

Posted - 15/06/2008 :  20:00:04  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jaffa
Mě šlo o to že během castení comba meleer už dává dmg a muže se pohybovat až při vlastním kombu musí stát nehnutě.Caster může jen stát při svojím cástění a zkusit při dokončení meleerova comba uskočit jenže potom přichází o možnost castit když bude furt uskakovat.



Podstatné je právě to, že caster může stát a castit, protože má skoro všechno na range. Melee musí být u targetu, aby mu dal dmg.
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 16/06/2008 :  09:06:52  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
dalsi drobnosti :)
1. - nejde schovat plast a jak jsou jako ve vsech hrach hnusny uz me to zacina vadit
2. - stit kdyz ho nosim na zadech me zakrejva i hlavu sakra, ja se chci divat na svuj charakter a ne na kus kolibajiciho se plechu :)

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

plussminuss
Junior Member

541 Posts

Posted - 16/06/2008 :  09:11:17  Show Profile Send plussminuss a Private Message  Reply with Quote
pro ty co si stezuji na rovnopravnost male - female ve hre

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=45803
Go to Top of Page

Xantus
Moderator

504 Posts

Posted - 16/06/2008 :  09:29:58  Show Profile  Send Xantus an ICQ Message Send Xantus a Private Message  Reply with Quote
Hraju demonologistu aktuálně lvl 62.

Můj attack rating je vyšší než magic rating ale o tomhle se ví že to ukazuje špatně, u nekra to tuším ukazuje správně. Moje knockback resistance je nula nula nic, takže když se mě pokusí někdo chodit, tak se mu to povede temeř jistě.

Defense rating mám poměrně vysoký. Jak tu někdo psal že je jedno jestli nosíš cloth nebo heavy je nesmysl. Rozhodně tedy pro mága s mým počtem HP. Jak tam byl nahoře ten výpis dmg na lvl 61 od lvl 64 nějakého psa, tak já bych s demonologem umřel asi tak šestou, možná sedmou ránou. Mám totiž asi 1600 HP na lvl 62.

Co se týče CC, tak mám 2s cast root na 12s (30s cd), 1,5s area root kolem sebe na 8s (2min cd), oboje proti casterům, healerům a lučistníkům na nic. Pak od lvl 50 stun na 3,5s s cast timem 1s a cd 1 minuta. Potom z featů od lvl 50 knockback s 1 min cd.

Mám pouze jeden insta cast spell, je to to nejslabší kouzlo, dmg kolem 250, cd asi 8s.


Co jsem koukal od dnešního patche by měli správně fungovat bonusy do statů z itemů, spell dmg i k spodní hranici (konečně) tak uvidíme jak to bude vidět. Protože když vezmu že mi můj hlavní spell ukazuje rozpětí dmg 320-805, tak to není zrovna ono.
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 16/06/2008 :  09:40:51  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Xantus
Defense rating mám poměrně vysoký. Jak tu někdo psal že je jedno jestli nosíš cloth nebo heavy je nesmysl. Rozhodně tedy pro mága s mým počtem HP. Jak tam byl nahoře ten výpis dmg na lvl 61 od lvl 64 nějakého psa, tak já bych s demonologem umřel asi tak šestou, možná sedmou ránou. Mám totiž asi 1600 HP na lvl 62.



Par postrehu:
Podle toho co pisou lidi na forech tak mitigace asi vubec nezalezi na typu armoru.
Asi vsechny classy jsou schopne dostat se na DR cap. Co vlastne DR dela nikdo presne netusi (je pravdepodobne, ze jde o hit/miss ratio ale jelikoz je tohle (podle vyjadreni deva) v PvP vypnute ???!!! tak to nejde zjistit.
Mitigace je pravdepodobne resena poctem HP jednotlivych classu.
Armor ma byt pravdepodobne spis o dodatecnych statech - s tim ze full plate bude mit vic nez cloth... snad.

Vysledkem v kazdem pripade je to, ze mob dela stejnej dmg do kazdyho (s drobnejma odchylkama v zavislosti na par %tech invul.) a mitiguje se proste primo do HP....

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Go to Top of Page
Page: of 8 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,33 seconds. on eygor Snitz Forums 2000