Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 World of Warcraft
 World of Warcraft - General
 Jak by mel vypadat "prave PvP"?
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 23/05/2006 :  16:36:51  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
Tohle tema mne docela zajima i z profesionelniho hlediska, alespon tedy vyhledove :)

Pomineme-li trivielni a velmi obecnou odpoved, to jest "konflikt dvou nebo vice hernich subjektu, z nichz alespon dva jsou primo ovladane zivmi hraci", ktera zahrnuje i FPS, realtime strategie a kdo vi co jeste, stale zustava hooodne prostoru k vsemoznym variantam pvp v MMORPG.

Aspektu dotazu je mnoho, takze budu kdyztak doplnovat podle toho jak mne popadne nahla inspirace.

Srovnani:
Shadobane - v konecnem dusledku neuspech. Podle toho, co jsem vycetl z reakci hracu Shadowbane, problem byl v prilis velke cene za tvorbu hodnot, ktere bylo prilis jednoduche komplet znicit. Na druhou stranu, bylo o co bojovat (mesta), coz ja osobne povazuji za stezejni bod.

Guild Wars - pred vydanim a chvili po vydani GW zdejsi "hardcore pvp" komunita oznacovala za pravdepodobny raj pro hardcore pvpery. Zvlastni je, ze nektere z techto hracu ted vidam v jinych hrach a diskuse vetsinou GW prilis nezminuji. Jedna se tedy o dalsi velky neuspech? A jestli ano, proc?

WoW - zcela zasadni je rict, ze pokud mluvime o pvp ve WoW, tak temer urcite mame na mysli Battlegrounds a system reputaci, pripadne system pvp ranku. Neni pravda, ze jine formy pvp ve WoW nejsou, ale je pravda, ze drtiva vetsina pvp se presunula do battlegroundu.
Osobne battlegroundy nepovazuji za neuspech. Za neuspech povazuji system pvp ranku, rewardu za pvp ranky a absenci motivace pro noninstanced pvp. Pojizdeni grinderu osobne nepovazuju za motivaci.

AO - Malo znama MMORPG, ma svoje vlastni problemy, ale idea Notum Wars (stavba zakladny patrici gilde a poskytujici gilde bonusy, boje o prostor pro stavbu vlastni zakladny, omezene pouze "casovymi okny", kdy lze zakladnu napadnout) je dle meho nazoru to nejlepsi, co zatim pvp v MMORPG nabizi. Dalsi relativne uspesny pvp event je Tarasque, v pojmech WoWu neco jako outdoor FFA boss. Motivace je ziskat loot, event je nastaveny tak, ze je mozne uspesne sundat moba a zaroven se ubranit utocici opozitni frakci. Event je opet casovany, spawn time je vseobecne znamy.

SWG - sveho casu pomerne vhodne prostredi pro pvp. System "deklarovani" umoznoval bez problemu mixovat pvp a pvm hrace. PvP tag daval moznost pouzivat specielni pvp vybaveni. Pozdeji se objevila i jakasi forma boje o zakladny, bohuzel neznam detaily. Aktualni stav mi neni znamy, krom toho ze vse funguje pravdepodobne uplne jinak nez na zacatku :)

--------------------------------------------------------

Dalsim aspektem je game engine. Tedy jakym zbusobem je mozne ovlivnovat protivnika (kouzla, utoky, specky, cc...), jaka jsou pravidla vlastniho souboje.
WoW - vetsinou pozitivni ohlasy, ale najde se i par hlasu tvrdicich, ze WoW "neni o skillu" (osobne by mne docela zajimalo co to znamena :)). Navrhy co by bylo treba zmenit, aby to "bylo o skillu"?

--------------------------------------------------------

RvR / FFA
- Vetsina "hardcore pvp" hracu vola po FFA hre, tudiz moznosti sejmout opravdu kohokoliv. (Quake Arena frag fest?). Nepredpokladam, ze toto volani smeruje k solo fragovani vseho ziveho po nekolik let co u online hry vydrzim (i kdyz mozna se pletu a nekdo po tom opravdu touzi :)). Jde tudiz o "moznost" kdykoliv zautocit (ala Lineage2)?

--------------------------------------------------------

Tymova hra / specializace / support chary

PvE prinasi zajimavy poznatek: tymova hra byva zajimavejsi, kdyz je tym sestaveny ze specialistu, kteri se vzajemne doplnuji, radeji nez z universalnich megabijcu. Dava to vetsi prostor taktice a umoznuje to hracum zastavat roli, ktera jim nejvice vyhovuje. Jak uz to tak ale byva, tak ciste support role nemivaji proti ofenzivnim rolim prilis mnoho sanci - frustrace ve FFA rezimu?

/discuss
Casem urcite dodam hromadu dalsich netrizenych zblebtu.

Pepo
Average Member

2118 Posts

Posted - 23/05/2006 :  16:50:12  Show Profile  Send Pepo an ICQ Message Send Pepo a Private Message  Reply with Quote
Nemam moznost odpovedat na cely post tak aspon na cast.


Tvrdenie ze wow nie je o skillu prameni asi z toho ze mage ktory pouzije trinkety ta moze zabit behom 1-2 sekund, proste ze tvoj dmg az moc prameni z equipu.

FFA je o tom ze mas viac ,,cielov,, na zautocenie, nemusis proste hladat iba hordu, ale mozes utocit aj na allianciu. Dalej je tam mozno komunikacie medzi vsetkymi, teda aj s tvojimi ,,nepriatelmi,,. Je tam vacsia variabilita .... takto sa bojuje len v BG, ale napriklad tym ze pribudne FFA nikdo nevie, mozno wetlands budu bojovou zonou a hned to bude zaujimavejsie. FFA prinasa lepsie prostredie pre solo fragerov (rogue atd.- tohto by som sa az tak nebal, nocnou morou kazdeho bolo ze ked sa otvori FFA daoc server ze to tam bude 80% populacie assasinov .... nebola to az tak celkom pravda) ale zase na druhej strane este lepsie prostredie na group pvp.

Support classy -- presne pre nich je group pvp. Grupa ti neprezije s 5timi omgwtfpwnd warriormi, maju dmg, ale velmi lahko sa daju CCnut, alebo inac zŕusit a zabit jeden po jednom. To je len hruby priklad. Support MUSI byt v group pvp, takze frustraciu z FFA by som sa nebal. Samozrejme ze ako holy priest/paladin nemozes ocakavat ze budes killovat ludi ako na beziacom pase, ale chod do grupy s warriorom a uz to bude lietat .... to bol len priklad.
Go to Top of Page

l0bos
New Member

133 Posts

Posted - 23/05/2006 :  17:04:49  Show Profile  Send l0bos an ICQ Message Send l0bos a Private Message  Reply with Quote
Ad guildwars, ja osobne to prestal hrat kvuli neustale se opakujicim instancim (pvp areny). Wow se bohuzel vydalo tim samym smerem, az na to, ze wow pvp ma proti gw pvp systemu temer arkadovitou obtiznost a jeste za to platis

No skill wow pvp je charakteristicke tim, ze je to proste o nahode. Komu to procne ten vyhrava, pze se jedna o instanty, popr. 95%hp hity

Drak'Thul <Cursed Corpses>

Edited by - l0bos on 23/05/2006 17:09:38
Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3590 Posts

Posted - 23/05/2006 :  17:34:51  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman
Shadobane - v konecnem dusledku neuspech. Podle toho, co jsem vycetl z reakci hracu Shadowbane, problem byl v prilis velke cene za tvorbu hodnot, ktere bylo prilis jednoduche komplet znicit. Na druhou stranu, bylo o co bojovat (mesta), coz ja osobne povazuji za stezejni bod.



Víceméně je to tak - město které stavělo sto lidí rok pak deset lidí za jednu noc zbouralo... Problém byl že "tree of life" nechránil všechny budovy ve městě, ale smysluplné město jich muselo mít víc než mohl strom ochránit. Bohužel obrovská příležitost pro griefery.

No a druhý průser byla zabugovanost klienta, furt se to kousalo a padalo.

Moc se mi líbila taky možnost kustomizovat char pomocí run - v zásadě dvě další "podpovolání" k hlavnímu, včetně skillů a kouzel, bomba. Systém run kterými se ta specializace dělala na druhou stranu nic moc.

Geniální byl SB v tom že guildy znamenaly děsně moc, že opravdu fungovala politika (nepřátelské/spojenecké guildy), že šlo "vlastnit" a bránit území, že město byla opravdu bezpečná základna guildy včetně hradeb, stráží a brány (až než ho někdo přes noc zbořil, že...). Plus nutnost být NEUSTÁLE ve střehu před nepřáteli...

Bohužel zničení vlastního města (v delším období nevyhnutelné) většina lidí neunesla a rušila account, pochopitelně.

PVP ale bylo skvělé, včetně "track" systému který znamenal že stealtheři to neměli ani zdaleka tak jednoduchý jako ve WOW.

Edited by - Marigold on 23/05/2006 17:35:32
Go to Top of Page

beldor5
Average Member

1144 Posts

Posted - 23/05/2006 :  17:48:03  Show Profile  Send beldor5 an ICQ Message Send beldor5 a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by l0bos
No skill wow pvp je charakteristicke tim, ze je to proste o nahode. Komu to procne ten vyhrava, pze se jedna o instanty, popr. 95%hp hity

Nekteri lidi me neprestanou prekvapovat.I kdyz co cekat v zemi ve ktere 15% lidi voli komunisty

btw:Ja stale s druidem cekam Az mi neco procne a furt nickde ze ma co procovat?

.....
http://volby.kategorie.cz/
Go to Top of Page

l0bos
New Member

133 Posts

Posted - 23/05/2006 :  18:04:21  Show Profile  Send l0bos an ICQ Message Send l0bos a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by beldor5

quote:
Originally posted by l0bos
No skill wow pvp je charakteristicke tim, ze je to proste o nahode. Komu to procne ten vyhrava, pze se jedna o instanty, popr. 95%hp hity

Nekteri lidi me neprestanou prekvapovat.I kdyz co cekat v zemi ve ktere 15% lidi voli komunisty

btw:Ja stale s druidem cekam Az mi neco procne a furt nickde ze ma co procovat?



Jestli hodlas spojovat me a muj herni nazor se zlocineckou organizaci tak ti predem rikam: di s tim do hajzlu! Pro demety tobe rovny jiny slova nemam.

K tomu procovani, vsichni vime o cem je rec, jen blbecci pridou a pisou nesmyslny troll posty.

Drak'Thul <Cursed Corpses>

Edited by - l0bos on 23/05/2006 18:06:07
Go to Top of Page

Pepo
Average Member

2118 Posts

Posted - 23/05/2006 :  18:30:33  Show Profile  Send Pepo an ICQ Message Send Pepo a Private Message  Reply with Quote
Ako SB malo velmi dobre napady, mal som aj krabicu, ale cim dalej som si o tom cital a o problemoch ktore mala ta hra tak som ju ani nerozbalil a rovno to posunul dalej.
Go to Top of Page

beldor5
Average Member

1144 Posts

Posted - 23/05/2006 :  23:37:08  Show Profile  Send beldor5 an ICQ Message Send beldor5 a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by l0bos

quote:
Originally posted by beldor5

quote:
Originally posted by l0bos
No skill wow pvp je charakteristicke tim, ze je to proste o nahode. Komu to procne ten vyhrava, pze se jedna o instanty, popr. 95%hp hity

Nekteri lidi me neprestanou prekvapovat.I kdyz co cekat v zemi ve ktere 15% lidi voli komunisty

btw:Ja stale s druidem cekam Az mi neco procne a furt nickde ze ma co procovat?

Jestli hodlas spojovat me a muj herni nazor se zlocineckou organizaci tak ti predem rikam: di s tim do hajzlu! Pro demety tobe rovny jiny slova nemam.

K tomu procovani, vsichni vime o cem je rec, jen blbecci pridou a pisou nesmyslny troll posty.


Mno jasne. :) Vsichni vime o cem je rec. Tak mi prisimte rekni na jakej proc mam s tim druidem cekat?

btw:Ten zacatek byl mirne j/k.Protoze tvoje argumenty se mi zdaji HODNE smesne...

.....
http://volby.kategorie.cz/
Go to Top of Page

Gurrshael
Average Member

1888 Posts

Posted - 24/05/2006 :  00:27:21  Show Profile  Send Gurrshael an ICQ Message Send Gurrshael a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by beldor5

quote:
Originally posted by l0bos

quote:
Originally posted by beldor5

quote:
Originally posted by l0bos
No skill wow pvp je charakteristicke tim, ze je to proste o nahode. Komu to procne ten vyhrava, pze se jedna o instanty, popr. 95%hp hity

Nekteri lidi me neprestanou prekvapovat.I kdyz co cekat v zemi ve ktere 15% lidi voli komunisty

btw:Ja stale s druidem cekam Az mi neco procne a furt nickde ze ma co procovat?

Jestli hodlas spojovat me a muj herni nazor se zlocineckou organizaci tak ti predem rikam: di s tim do hajzlu! Pro demety tobe rovny jiny slova nemam.

K tomu procovani, vsichni vime o cem je rec, jen blbecci pridou a pisou nesmyslny troll posty.


Mno jasne. :) Vsichni vime o cem je rec. Tak mi prisimte rekni na jakej proc mam s tim druidem cekat?

btw:Ten zacatek byl mirne j/k.Protoze tvoje argumenty se mi zdaji HODNE smesne...




/flame on
Omen of Clarity?
/flame off

PVP ve wow není dokonalé, ale říkat, že je to všechno o procech mi přijde poněkud zcestné,...
Go to Top of Page

Araya
Moderator

4085 Posts

Posted - 24/05/2006 :  02:51:19  Show Profile  Send Araya an ICQ Message Send Araya a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

Tohle tema mne docela zajima i z profesionelniho hlediska, alespon tedy vyhledove :)

Pomineme-li trivielni a velmi obecnou odpoved, to jest "konflikt dvou nebo vice hernich subjektu, z nichz alespon dva jsou primo ovladane zivmi hraci", ktera zahrnuje i FPS, realtime strategie a kdo vi co jeste, stale zustava hooodne prostoru k vsemoznym variantam pvp v MMORPG.

Aspektu dotazu je mnoho, takze budu kdyztak doplnovat podle toho jak mne popadne nahla inspirace.

Srovnani:
Shadobane - v konecnem dusledku neuspech. Podle toho, co jsem vycetl z reakci hracu Shadowbane, problem byl v prilis velke cene za tvorbu hodnot, ktere bylo prilis jednoduche komplet znicit. Na druhou stranu, bylo o co bojovat (mesta), coz ja osobne povazuji za stezejni bod.

Guild Wars - pred vydanim a chvili po vydani GW zdejsi "hardcore pvp" komunita oznacovala za pravdepodobny raj pro hardcore pvpery. Zvlastni je, ze nektere z techto hracu ted vidam v jinych hrach a diskuse vetsinou GW prilis nezminuji. Jedna se tedy o dalsi velky neuspech? A jestli ano, proc?

WoW - zcela zasadni je rict, ze pokud mluvime o pvp ve WoW, tak temer urcite mame na mysli Battlegrounds a system reputaci, pripadne system pvp ranku. Neni pravda, ze jine formy pvp ve WoW nejsou, ale je pravda, ze drtiva vetsina pvp se presunula do battlegroundu.
Osobne battlegroundy nepovazuji za neuspech. Za neuspech povazuji system pvp ranku, rewardu za pvp ranky a absenci motivace pro noninstanced pvp. Pojizdeni grinderu osobne nepovazuju za motivaci.

AO - Malo znama MMORPG, ma svoje vlastni problemy, ale idea Notum Wars (stavba zakladny patrici gilde a poskytujici gilde bonusy, boje o prostor pro stavbu vlastni zakladny, omezene pouze "casovymi okny", kdy lze zakladnu napadnout) je dle meho nazoru to nejlepsi, co zatim pvp v MMORPG nabizi. Dalsi relativne uspesny pvp event je Tarasque, v pojmech WoWu neco jako outdoor FFA boss. Motivace je ziskat loot, event je nastaveny tak, ze je mozne uspesne sundat moba a zaroven se ubranit utocici opozitni frakci. Event je opet casovany, spawn time je vseobecne znamy.

SWG - sveho casu pomerne vhodne prostredi pro pvp. System "deklarovani" umoznoval bez problemu mixovat pvp a pvm hrace. PvP tag daval moznost pouzivat specielni pvp vybaveni. Pozdeji se objevila i jakasi forma boje o zakladny, bohuzel neznam detaily. Aktualni stav mi neni znamy, krom toho ze vse funguje pravdepodobne uplne jinak nez na zacatku :)




Zapomnel jsi na DAOC podle meho nejlepsi PvP
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 24/05/2006 :  08:33:06  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
jak by melo vypadat prave pvp jak si ho predstavuju ?

1) musi byt co ziskat a ztratit ne treba svoje vlastni vybaveni ale napr moznost neco mit prikladem budiz pvp frakcni system na OSI kde si frakce podle mesta ktery mela mohla vyrabet veci k beznymu pouziti, ktery hezky boostovaly chary to bylo k ziskani i ztrate ke ztrate navic pripadaly nepojistene veci u sebe tedy napr nafarmene itemy rped odnesenim do banky atd.

2) boj pokud me nebo mou skupinu nekdo napadne by nemel byt pouze o tomto momentu prekvapeni coz automaticky predpoklada moznost delsiho boje, opet vezmu za priklad boje na OSI kde mohly dva chary spolu bojovat klidne i 20 minut kdyz zadnej neudelal chybu tak prohral ten kdo nemel dost vybaveni, za naopak velmi spatny priklad povazuju system wow a jejich onecombo souboju

3) mela by byt zacompovana prima podpora group pvp , kterym se pri srovnatelnym case a investovanych prostredku bude dat ziskat to same jako v pve

Edit:
4) pri zachovani moznosti obrany by mel byt pokud mozno znemoznen efektivni utek beze ztrat (castecne take bylo na OSI kde s flag combatem neslo pouzivat gaty teleporty atd a mohl clovek jen hezky pesky)


takze jako vysledek idealniho pvp mi vychazi OSI pred patchem eh kolikatka to byla co pridala paladiny a necromancery ? :)
jedine co mi tam bohuzel zase vadilo byla absence group pve ale porad doufam ze se objevi hra, ktera dokaze tyhle pro me dva rovnocenny aspekty skloubit do jedne hry

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.

Edited by - Pertha on 24/05/2006 08:40:13
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 24/05/2006 :  11:05:29  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Araya
Zapomnel jsi na DAOC podle meho nejlepsi PvP



Nezapomel. Nehral jsem to a ani o tom nemam rozumne informace (jako o Shadowbane). Klidne prihod nejake poznatky.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 24/05/2006 :  11:07:47  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
Beldor5, Pepo: Pouzijte prosim private message, dekuji.
Go to Top of Page

l0bos
New Member

133 Posts

Posted - 24/05/2006 :  11:29:43  Show Profile  Send l0bos an ICQ Message Send l0bos a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Gurrshael

quote:
Originally posted by beldor5

quote:
Originally posted by l0bos

quote:
Originally posted by beldor5

quote:
Originally posted by l0bos
No skill wow pvp je charakteristicke tim, ze je to proste o nahode. Komu to procne ten vyhrava, pze se jedna o instanty, popr. 95%hp hity

Nekteri lidi me neprestanou prekvapovat.I kdyz co cekat v zemi ve ktere 15% lidi voli komunisty

btw:Ja stale s druidem cekam Az mi neco procne a furt nickde ze ma co procovat?

Jestli hodlas spojovat me a muj herni nazor se zlocineckou organizaci tak ti predem rikam: di s tim do hajzlu! Pro demety tobe rovny jiny slova nemam.

K tomu procovani, vsichni vime o cem je rec, jen blbecci pridou a pisou nesmyslny troll posty.


Mno jasne. :) Vsichni vime o cem je rec. Tak mi prisimte rekni na jakej proc mam s tim druidem cekat?

btw:Ten zacatek byl mirne j/k.Protoze tvoje argumenty se mi zdaji HODNE smesne...




/flame on
Omen of Clarity?
/flame off

PVP ve wow není dokonalé, ale říkat, že je to všechno o procech mi přijde poněkud zcestné,...



Dulezita je i ta prvni cast tedy, ze je to take o nahode.
Proste ten demidz, co jsou nektere classy schopne vyprodukovat v kombinaci napr. windfury+crit, extra attacks+crits, trinket mage + crit etc jsou natolik velke, ze to nici kvalitni pvp (IMHO). Bohuzel se blizz vydal cestou chrleni cim dal tim vic uber itemu a nechci videt co prijde s datadiskem pri pohledu na Naxx equip.
Beldoranumberfajv bych rad upozornil, ze druid neni typicke onehit povolani, coz vsichni vime, a nema cenu o tom rozpoutavat flame.

Idealni pvp by melo byt o dlouhodobem cili v mensich skupinach. Tedy kombinace group pvp s prvky RvR, tedy budovani mest,boje o uzemi a podobne. Dale by nemelo chybet nejake ohodnoceni nejlepsich hracu v podobe rewardu. Ale ne podle toho kdo z nich harvi vic, ale podle toho kdo lip hraje (kills/deaths ratio napr.).
Vyvoj charakteru by nemel byt linearni a jednoduchy, rad bych vsemozne kombinace ruznych vetvi skillu, aby to vyzadovalo trochu mysleni.I kdyz uznavam, ze zde bude nejvetsi problem nejaky balance.

Dodatek: Take by nemelo byt prilis item based, dobrym prikladem jsou podle me GW kde existovaly lepsi veci nez zakladni equip, ale ten rozdil nebyl zase tak propastnej.

Drak'Thul <Cursed Corpses>

Edited by - l0bos on 24/05/2006 11:37:37
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 24/05/2006 :  11:31:32  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha

jak by melo vypadat prave pvp jak si ho predstavuju ?

1) musi byt co ziskat a ztratit ne treba svoje vlastni vybaveni ale napr moznost neco mit prikladem budiz pvp frakcni system na OSI kde si frakce podle mesta ktery mela mohla vyrabet veci k beznymu pouziti, ktery hezky boostovaly chary to bylo k ziskani i ztrate ke ztrate navic pripadaly nepojistene veci u sebe tedy napr nafarmene itemy rped odnesenim do banky atd.



V tomhle smeru mam predstavu temer stejnou, jedine, co bych chtel ujasnit je, co ziska utocnik, ktery zautoci na mesto?
V AO Notum Wars to bylo jednoduche - mista pro stavbu zakladnen bylo mene nez gild, ktere mely o zakladny zajem. Tudiz se neustale bojovalo o misto - dle meho nazoru idealni motivace. Problem tohoto pristupu je, ze je treba ho presne vyvazit na populaci na serveru, ale ani to neni nerealne (postupne enablovat stavebni parcely, podle aktualni populace hracu...)


quote:

2) boj pokud me nebo mou skupinu nekdo napadne by nemel byt pouze o tomto momentu prekvapeni coz automaticky predpoklada moznost delsiho boje, opet vezmu za priklad boje na OSI kde mohly dva chary spolu bojovat klidne i 20 minut kdyz zadnej neudelal chybu tak prohral ten kdo nemel dost vybaveni, za naopak velmi spatny priklad povazuju system wow a jejich onecombo souboju



Obecne souhlas, tohle byl velky problem AOcka. Prilis mnoho moznosti jak vysolit instantne "alpha strike". Dalo se proti tomu branit vhodnym (hp) equipem, ale i tak to bylo znacne nevyvazene, i pres redukci damage hrac to hrac.

Ad situace ve WoW: Neprijde mi to tak zle. Hromada pvp hracu totiz nepremysli tymove, ale duelove. Voli damage equip na ukor prezitelnosti. Kazdopade pokud bych s nastavenim ve WoWu hybal, tak maximalne o par desitek procent, rozhodne to neni radove nevyvazene.

quote:

3) mela by byt zacompovana prima podpora group pvp , kterym se pri srovnatelnym case a investovanych prostredku bude dat ziskat to same jako v pve



Zde zda se tise predpokladas, ze v "idealni" PvP MMORPG bude zaroven i PvE ;-)

Kazdopadne by mne zajimal priklad toho co pises. Neco jako reward za "rank" ve WoW? To ti reknu rovnou ze je kolosalni kravina ;-)
Ja bych spis navazoval na system uvedeny vyse. "vladce" mesta ci zakladny by mohl vyhlasovat "questy" proti adekvatnim souperum (klidne i pro najemne zoldaky). Reward za quest pujde ze zdroju mesta, bude znamy predem a bude to napriklad rare matros potrebny k crafteni kvalitniho equipu. Quest muze mait za cil napriklad privlastneni zakladnich surovin, ktere mesto nasledne pretvari na rare materialy....

Spravce mesta, ktere je tercem utoku dostane od herniho enginu "intelligence report" a muze krom organizovani vlastni obrany opet vyhlasit "defenzivni quest" otevreny i pro pripadne zoldaky...

- proste neco v tomhle smyslu? :)

quote:

Edit:
4) pri zachovani moznosti obrany by mel byt pokud mozno znemoznen efektivni utek beze ztrat (castecne take bylo na OSI kde s flag combatem neslo pouzivat gaty teleporty atd a mohl clovek jen hezky pesky)



Na tom tez neco bude :)
Go to Top of Page

Pepo
Average Member

2118 Posts

Posted - 24/05/2006 :  11:31:38  Show Profile  Send Pepo an ICQ Message Send Pepo a Private Message  Reply with Quote
Daoc mam dost dobre prepracovane pvp...velmi vela classov, s roznymi abilitami a skillami (samozrejme ze main healer z hibernie, midgardu a aliancie maju podobne healy, ale kazdy mal este rozne ine ability) a hlavne kazdy ma ine buffy. Group pvp tam bolo asi na najlepsej urovni, ked si bojoval s top grupami tak tam islo o kazdu chybicku, genialnu komunikaciu a zohranost. Dali sa robit rozne grupy, meele grupy, caster grupy, zmiesane , atd. Proti kazdej grupe bol iny styl bojovania. Pokial si mal grupu iba z ,,ownage killing machines,, tak si nedosiel nikam, pretoze prva grupa ktora mala zohranych supportov ta vykillovala ze si ani nechapal ako.
Dalej sa mi pacil system pvp ohodnotenia, za kazdy kill si dostaval realm points, ktore si uz nikdy nestracal, proste si ich mal. Za urcity pocet realm points si dostaval realm ranky za ktore si si potom mohol kupovat specialne ability, bud aktivne alebo passivne. Dalej tam bola mozno vlastnit keep, lenze nebol az taky potrebny. Na FFA serveru mohla guilda aj vlastnit reliky, coz bola vysost hlavne velkych guild ktore mohli tento keep branit 24/7, takze to nebolo az take podstatne. Samozrejme na RvR hrali reliky dost velku rolu.
Toto bolo zatial o FFA .... RvR serveri mali tiez vela prilezitosti na group pvp, ale tam islo hlavne o server. Ked si bol na nejakom blbom, tak ty si si mohol vytvorit grupu, ale vacsinou sa to zvrhlo na zergovanie.
Hih, ja radsej popis daoc necham na niekoho ineho, moc mi to nejde
Go to Top of Page

Pepo
Average Member

2118 Posts

Posted - 24/05/2006 :  11:36:29  Show Profile  Send Pepo an ICQ Message Send Pepo a Private Message  Reply with Quote
Ono ten napad so spravcom mesta je krasny, ale myslim ze dost problematicky na vyhotovenie.

Daoc mal este pri smrti ,,postih,, ze stratil svoju ,,staminu,, cize po kazdej smrti mal menej a menej hp, a jediny kto mu tento stat mohol vratit bol healer NPC a platil za to prachy. A tieto peniaze ktore ho stoji ta constitution zo seba vyhodil po smrti, cize tomu kdo v pvp zabijal a nebol zabity mal genialne zisky penazne.

A este sa mi pacilo ze bola celkom slusna XPa za killy, cize to motivovalo aj mensie ako 50 lvl do pvp
Go to Top of Page

Nat
Average Member

nat

1185 Posts

Posted - 24/05/2006 :  12:33:22  Show Profile Send Nat a Private Message  Reply with Quote
DAoC group PvP je hodně dobré. Kdo měl možnost jej hrát nějakou dobu, nedá na něj dopustit.
Primární je souhra lidí, kvalitní komunikace.
Žádné z povolání v DAoCu není "mistr ve všem", jsou zde specializace a pokud je povolání v něčem výrazně efektivní, zpravidla potřebuje team, aby tu svou efektivitu zužitkovalo. A je na teamu samotném, jak dokáže své efektivní členy uplatnit v boji.

Výbava je důležitá, ale ne kriticky. Mnohdy stačí nějaká základní, časově nenáročná, aby kvalitní hráč v kvalitním teamu ownoval.

Postihy za smrt jsou
- dočasného rázu (ressurection sickness výrazně snižuje efektivitu)
- trvalého rázu (postavě se s každým umrtím snižuje atribut definující HP, který lze zpět vrátit za peníze od NPC)

Odměny jsou
- pvp rank definován množstvím pvp bodů, za které lze dále vylepšovat postavu pasivními a aktivními abilitami. A čím vyšší pvp rank je poražený, tím je z něj více bodů.
- experience ve velmi slušném množství, že se může vyplácet jít mlátit lidi namísto mlácení mobů (exp zvyšuje postavě klasický level, champion level, master level a ve hře jsou artefakty (zbraně/výbava), které levelují z experience taky)
- peníze ze zabitého (přibližně tolik, kolik zabítý musí investovat pro návrat sníženého HP atributu)
- bounty pointy, za které lze pořizovat extra spotřebku v podobě speciálních potionů na heal/manu/enduranci, platit nájem v housingu

Skill hráče a jeho výsledná efektivita v pvp je definován (řazeno dle důležitosti)
1. jeho schopností hrát teamově
2. jeho znalosti herních pvp mechanismů (a těch je v daocu požehnaně) a umem tyto znalosti prakticky užívat
3. rychlosti jeho reakcí na bojovou situaci
4. umem ovládat svou postavu
5. pvp levelem
6. výbavou

Edit: doplněné bounty pointy a upřesnění odměny v podobě pvp bodů

[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online
[offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot
[offline] Johanka cleric - UO Darkparadise

Edited by - Nat on 24/05/2006 12:44:25
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 24/05/2006 :  13:04:29  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pepo

Ono ten napad so spravcom mesta je krasny, ale myslim ze dost problematicky na vyhotovenie.



kdyz to mela funkcni staricka UO tak nevim proc by to melo byt slozity

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

MegaDeath
Average Member

1989 Posts

Posted - 24/05/2006 :  13:06:19  Show Profile  Send MegaDeath an ICQ Message Send MegaDeath a Private Message  Reply with Quote
jeste ze ve wow zadny baraky zatim nejsou
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 24/05/2006 :  13:09:39  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman
Ad situace ve WoW: Neprijde mi to tak zle. Hromada pvp hracu totiz nepremysli tymove, ale duelove. Voli damage equip na ukor prezitelnosti. Kazdopade pokud bych s nastavenim ve WoWu hybal, tak maximalne o par desitek procent, rozhodne to neni radove nevyvazene.



ano jen o tolik aby se nedalo onecombovat , ono to neni o moc v soucasne dobe ale jde to a to je problem kdyz by bylo pravidlem ze onecombo nepujde lidi automaticky rpestanou na to i specializovat buildy a equip

quote:
Originally posted by Rahman

Zde zda se tise predpokladas, ze v "idealni" PvP MMORPG bude zaroven i PvE ;-)

Kazdopadne by mne zajimal priklad toho co pises. Neco jako reward za "rank" ve WoW? To ti reknu rovnou ze je kolosalni kravina ;-)
Ja bych spis navazoval na system uvedeny vyse. "vladce" mesta ci zakladny by mohl vyhlasovat "questy" proti adekvatnim souperum (klidne i pro najemne zoldaky). Reward za quest pujde ze zdroju mesta, bude znamy predem a bude to napriklad rare matros potrebny k crafteni kvalitniho equipu. Quest muze mait za cil napriklad privlastneni zakladnich surovin, ktere mesto nasledne pretvari na rare materialy....

Spravce mesta, ktere je tercem utoku dostane od herniho enginu "intelligence report" a muze krom organizovani vlastni obrany opet vyhlasit "defenzivni quest" otevreny i pro pripadne zoldaky...

- proste neco v tomhle smyslu? :)




priklad v OSI se v takovychto mestech daly pouzivat specialni nastroje a tim vyrabet lepsi vybaveni do boje
moznosti je spousta ty questy atd cokoliv hlavne si myslim ze by to melo byt neco co neni navzdy abby bylo o co bojovat porad ne aby se jednou mesto dobylo a pak si se na to vyprdnul - to je styl wow jedes jedes vyjedes rank a pak uz nemas o co bojovat
muze to byt stylem vezi v AO kde zakladny vlastne davaji buffy a tak stoji za to je mit nebo stylem v UO kde je to na vyrobu itemu ale tam se itemy nici a nejdou opravovat donekonecna

napriklad ve wow dokazete si predstavit jaky by to bylo paradni kdyby se pridaly mista o ktery muzou gildy bojovat a podle toho by meli pak lidi v gilde napr o 20 procent vic hp , many atd ? vsadim se ze by o to byla rez jako blazen

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.

Edited by - Pertha on 24/05/2006 13:14:09
Go to Top of Page

Tragedy
Moderator

Bunny_tragedy

2637 Posts

Posted - 24/05/2006 :  13:32:20  Show Profile  Visit Tragedy's Homepage  Send Tragedy an ICQ Message Send Tragedy a Private Message  Reply with Quote
Pertha: Ja se obavam, ze tenhle model proste ve WoW nejde aplikovat. Dokud pri smrti o nic nebudes prichazet, nic se ti nebude poskozovat a nebude zadny postih, tak to bude zase je jeden nekonecny zerg bez viteze.

Tragedy
"Killing is my business...
...and business is good!"
Go to Top of Page

Eagle
Average Member

2225 Posts

Posted - 24/05/2006 :  13:37:29  Show Profile  Send Eagle an ICQ Message Send Eagle a Private Message  Reply with Quote
vsechno co pisete je fajn ... poslete to nekdo do blizzardu :)

nejaky smysluplny cile by to v pvp fakt chtelo a ta redukce dmg treba o 50% by byla fajn :) priesti by se stali nesmrtelnyma :)

UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 24/05/2006 :  13:39:02  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tragedy

Pertha: Ja se obavam, ze tenhle model proste ve WoW nejde aplikovat. Dokud pri smrti o nic nebudes prichazet, nic se ti nebude poskozovat a nebude zadny postih, tak to bude zase je jeden nekonecny zerg bez viteze.



jo to je bohuzel asi pravda , chtelo by to aspon decay na staty nebo neco aby clovek nebyl hned full
jenze jak znam blizz tak by naopak k temhle zonam pridal ressery co cloveka ressnou i s full mana a hp

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Eagle
Average Member

2225 Posts

Posted - 24/05/2006 :  13:42:22  Show Profile  Send Eagle an ICQ Message Send Eagle a Private Message  Reply with Quote
stacilo by prijit o vsechno co neni soulbound ... flasky loot granaty ... +prachy treba podle rozdilu levelu a hned by to bylo o necem jinem

UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 24/05/2006 :  13:43:50  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
Ale prd, proste pri "questu" zadny pve ressing, respektive ressnout se muzes, ale nemuzes se uz pak ucastnit. Kdyz mas self ress nebo ress od clena grupy tak proc ne, ale jak releasne spirit tak konec.
Go to Top of Page

Tragedy
Moderator

Bunny_tragedy

2637 Posts

Posted - 24/05/2006 :  13:46:26  Show Profile  Visit Tragedy's Homepage  Send Tragedy an ICQ Message Send Tragedy a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha

quote:
Originally posted by Tragedy

Pertha: Ja se obavam, ze tenhle model proste ve WoW nejde aplikovat. Dokud pri smrti o nic nebudes prichazet, nic se ti nebude poskozovat a nebude zadny postih, tak to bude zase je jeden nekonecny zerg bez viteze.



jo to je bohuzel asi pravda , chtelo by to aspon decay na staty nebo neco aby clovek nebyl hned full



Me se libilo jak to bylo udelany v GW... kdyz si moc chcipal, tak se ti zvetsoval postih na vsechno 5%-10%-15% atd... naopak, kdyz si nechcipal, tak se ti navysoval bonus. Jednoduche a efektivni. Opravdu se vyplatilo neumirat.

Tragedy
"Killing is my business...
...and business is good!"
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 24/05/2006 :  13:52:18  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Eagle

stacilo by prijit o vsechno co neni soulbound ... flasky loot granaty ... +prachy treba podle rozdilu levelu a hned by to bylo o necem jinem



to je dalsi vec co je na wow strasne spatne tahle "spotrebka" jako flasky granaty atd je ukrutne draha

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 24/05/2006 :  13:55:39  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha

quote:
Originally posted by Eagle

stacilo by prijit o vsechno co neni soulbound ... flasky loot granaty ... +prachy treba podle rozdilu levelu a hned by to bylo o necem jinem



to je dalsi vec co je na wow strasne spatne tahle "spotrebka" jako flasky granaty atd je ukrutne draha



To je bohuzel zasadni problem i v PvM. Ono je to presne tak, ze cena samotna je v poradku, ale te cene naprosto neodpovida mnozstvi spotrebniho materialu, ktery za danou cenu dostanes.
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 24/05/2006 :  14:01:16  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

quote:
Originally posted by Pertha

quote:
Originally posted by Eagle

stacilo by prijit o vsechno co neni soulbound ... flasky loot granaty ... +prachy treba podle rozdilu levelu a hned by to bylo o necem jinem



to je dalsi vec co je na wow strasne spatne tahle "spotrebka" jako flasky granaty atd je ukrutne draha



To je bohuzel zasadni problem i v PvM. Ono je to presne tak, ze cena samotna je v poradku, ale te cene naprosto neodpovida mnozstvi spotrebniho materialu, ktery za danou cenu dostanes.



jj kdyz si vezmu ze kdyz nemam zadnyho alta kterym bych se sponzoroval sem aktivni na pve raidech a stoji me to odhadem 1k goldu mesicne ve ztrate tak je neco spatne
samozrejme muzu se na veskery buff flasky atd vykaslat ale k cemu potom ve hre jsou kdyz se nemaji pouzivat

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

Eagle
Average Member

2225 Posts

Posted - 24/05/2006 :  14:11:58  Show Profile  Send Eagle an ICQ Message Send Eagle a Private Message  Reply with Quote
no treba takovy diablo bylo na flaskach postaveny :) tak chteji zkusit opacny extrem ... rare flasky :)

UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
Go to Top of Page

Pacient
New Member

297 Posts

Posted - 24/05/2006 :  15:07:27  Show Profile  Send Pacient an ICQ Message Send Pacient a Private Message  Reply with Quote
Ve wow nejde nastavit zadny postih za smrt, protoze hrac casto umre driv nez muze reagovat. Nevim koho by bavily souboje trvajici 10 sec, kdyby pak musel 10 minut cekat az se mu snizi nejaky postih.

Wow ma nepouzitelnej celej zpusob souboje panaku a ten nikdo predelavat nebude, takze blizzard muze pridat nejaky frakce nebo boje o mesta, ale pvp z toho nebude nikdy.

Dutá hlava víc duní.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 24/05/2006 :  15:10:38  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pacient

Ve wow nejde nastavit zadny postih za smrt, protoze hrac casto umre driv nez muze reagovat. Nevim koho by bavily souboje trvajici 10 sec, kdyby pak musel 10 minut cekat az se mu snizi nejaky postih.

Wow ma nepouzitelnej celej zpusob souboje panaku a ten nikdo predelavat nebude, takze blizzard muze pridat nejaky frakce nebo boje o mesta, ale pvp z toho nebude nikdy.



Tak to docela hodne generalizujes. Zatim sem nenarazil na moc charu, co by dokazali za 10s sundat def warra se 7k hp a last standem, naopak vetsine to trva tak dlouho, ze to dost casto vzdaj kdyz zjistej, ze je beztak ignoruju.
Go to Top of Page

Pertha
Moderator

7950 Posts

Posted - 24/05/2006 :  15:12:11  Show Profile  Send Pertha an ICQ Message Send Pertha a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

quote:
Originally posted by Pacient

Ve wow nejde nastavit zadny postih za smrt, protoze hrac casto umre driv nez muze reagovat. Nevim koho by bavily souboje trvajici 10 sec, kdyby pak musel 10 minut cekat az se mu snizi nejaky postih.

Wow ma nepouzitelnej celej zpusob souboje panaku a ten nikdo predelavat nebude, takze blizzard muze pridat nejaky frakce nebo boje o mesta, ale pvp z toho nebude nikdy.



Tak to docela hodne generalizujes. Zatim sem nenarazil na moc charu, co by dokazali za 10s sundat def warra se 7k hp a last standem, naopak vetsine to trva tak dlouho, ze to dost casto vzdaj kdyz zjistej, ze je beztak ignoruju.


ano def wara jedinyho lze tezko onecombnout jinak to ma ale vicemene kazdej jisty od nakyho povolani

Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine.
Yours, Scissors.
Go to Top of Page

MegaDeath
Average Member

1989 Posts

Posted - 24/05/2006 :  15:32:12  Show Profile  Send MegaDeath an ICQ Message Send MegaDeath a Private Message  Reply with Quote
od warlocka jsem dostal 3500 shadow bolt a vzapeti 3900 druhej shadow bolt... myslim, ze specka u warra ti prdel nezachrani ;)
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 24/05/2006 :  15:51:02  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by MegaDeath

od warlocka jsem dostal 3500 shadow bolt a vzapeti 3900 druhej shadow bolt... myslim, ze specka u warra ti prdel nezachrani ;)



Nezachrani, v tomhle pripade asi jedine shadow rezist ;-)
Go to Top of Page

plussminuss
Junior Member

541 Posts

Posted - 24/05/2006 :  15:55:34  Show Profile Send plussminuss a Private Message  Reply with Quote
za 10s nesundam nikoho? nebo mag? to bych nerekl :) kdyz je stesti tak i za 5s no a nebo lehnu ja

co se tyce warru, tam je to chvilku dyl, ptze si musim po seduce odbehnout


jinak SB za 3500 je uz ted celkem utopie a takovych locku je hodne malo... jeste mi chybi asi 4 veci co chci a mozna se na to taky dopracuju , potom co nejdou resisty do minusu... mam +570shadow dmg, single SB davam 1000+- a critical s rage wsg + cos jsem dal nejvic 2800+-
Go to Top of Page

Eagle
Average Member

2225 Posts

Posted - 24/05/2006 :  15:58:51  Show Profile  Send Eagle an ICQ Message Send Eagle a Private Message  Reply with Quote
ja jako mag zabijim tak 7-8s ... pak cil umre a me dojde mana :)
muj lock zabiji 6s ... kdyz dame duel tak ho pravidelne dostanu na 5%h a pak usnu :)

UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 24/05/2006 :  15:59:43  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by plussminuss

za 10s nesundam nikoho? nebo mag? to bych nerekl :) kdyz je stesti tak i za 5s no a nebo lehnu ja

co se tyce warru, tam je to chvilku dyl, ptze si musim po seduce odbehnout


jinak SB za 3500 je uz ted celkem utopie a takovych locku je hodne malo... jeste mi chybi asi 4 veci co chci a mozna se na to taky dopracuju , potom co nejdou resisty do minusu... mam +570shadow dmg, single SB davam 1000+- a critical s rage wsg + cos jsem dal nejvic 2800+-



BG specific buffy do tohohle prosim nepocitejte. Jestlize je nejaky BG designovany tak, ze kdyz si poshanis prislusne buffy tak budes onehitovat, tak je to vlastnost toho BG, ne pvp systemu ve hre obecne.
Go to Top of Page

plussminuss
Junior Member

541 Posts

Posted - 24/05/2006 :  16:52:39  Show Profile Send plussminuss a Private Message  Reply with Quote
rahmane, to sem psal jako priklad, ze 3500 SB dat bez tech vsech buffu + BG buff, je temer nadliskej ukol a celkem utopie pro beznyho locka
Go to Top of Page

NoX
Moderator

cat

1051 Posts

Posted - 24/05/2006 :  17:04:56  Show Profile  Send NoX an ICQ Message Send NoX a Private Message  Reply with Quote
Už ale zabíháte úplně někam jinam, než kam Rahman tenhle topic směřoval. Nehádejte se tu prosím o tom, kdo je ve WoW největším ownerem a zkustě nějak konstruktivně přispět k diskuzi

Mylím si, že PvP by rozhodně nemělo být ohodnocováno nějakou hmotnou věcí, ale spíš ala AOčko těmi stat bonusy. Rozhodně by mělo být motivací pro lidi hrát PvP(tedy kromě té zábavy přímo) různé boje o území či města. Dávat lidem za PvP odměny ve formě nějakých uber armorů a zbraní je dle mého názoru nesmysl. Systém armoru a zbraní z 95% postavený na tradeskillech, aby každný měl teoreticky stejné možnosti. Pak teprve by to bylo "o skillu" a ne o equipu. Rozdelění PvE a PvP bylo podle mě dobře vyřešené v SWG. PvP se mohlo provozovat kdekoliv ale jen Ti, kdo o to měli skutečně zájem. Tj. žádné nesmyslné gankování a PvP získalo tak mnohem vyšší úrověň.

To je tak co mě teď napadlo....

edit: ještě jedna věc. engine té hry by měl rozhodně mít funkční kolizní systém.

Lišák
A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%


Edited by - NoX on 24/05/2006 17:17:25
Go to Top of Page

Cotouch
New Member

418 Posts

Posted - 24/05/2006 :  17:21:22  Show Profile  Send Cotouch an ICQ Message Send Cotouch a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pertha
ano def wara jedinyho lze tezko onecombnout jinak to ma ale vicemene kazdej jisty od nakyho povolani



no musim zareagovat, locka s demonology (soul link), nedá one hit nikdo ani kdyby se na hlavu stavěl :-)
ale nemůžu souhlasit s lidma co tu tvrděj že je pvp ve WoW tak extrémně rychlý, mě to zase tak přehnaný nepřijde

offline
Go to Top of Page

Eagle
Average Member

2225 Posts

Posted - 24/05/2006 :  17:42:04  Show Profile  Send Eagle an ICQ Message Send Eagle a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Cotouch

quote:
Originally posted by Pertha
ano def wara jedinyho lze tezko onecombnout jinak to ma ale vicemene kazdej jisty od nakyho povolani



no musim zareagovat, locka s demonology (soul link), nedá one hit nikdo ani kdyby se na hlavu stavěl :-)
ale nemůžu souhlasit s lidma co tu tvrděj že je pvp ve WoW tak extrémně rychlý, mě to zase tak přehnaný nepřijde

kdzy mi critne pyro a fireball s arcanepower ... tak je to sice twohit ale i locka to polozi :)

UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
Go to Top of Page

Cotouch
New Member

418 Posts

Posted - 24/05/2006 :  18:01:38  Show Profile  Send Cotouch an ICQ Message Send Cotouch a Private Message  Reply with Quote
to jedna věc je že ti to necritne vždy a druhá věc je že už na sobě můžeš mít seduce nebo ještě líp spell lock :)
ale to už jsme hodně offtopic a navíc theorycraft :D

offline
Go to Top of Page

Pepo
Average Member

2118 Posts

Posted - 24/05/2006 :  18:34:11  Show Profile  Send Pepo an ICQ Message Send Pepo a Private Message  Reply with Quote
NoX : Ano, suhlasim s trade skillmi. V sucasnom stave wowu neexistuje nejake uber crafteny item, vsetky su take ,,priemerne,, a daju sa nahradit v MC (teda ano, su nejake vynimky, ale zase vela ich nie je). Toto sa mi pacilo na daoc, ze si mal 1/2 equipu crafteneho a spellcraftnuteho, to vo wowe neexistuje.
Go to Top of Page

celdric
Average Member

1613 Posts

Posted - 24/05/2006 :  19:13:49  Show Profile  Send celdric an ICQ Message Send celdric a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Pepo

NoX : Ano, suhlasim s trade skillmi. V sucasnom stave wowu neexistuje nejake uber crafteny item, vsetky su take ,,priemerne,, a daju sa nahradit v MC (teda ano, su nejake vynimky, ale zase vela ich nie je). Toto sa mi pacilo na daoc, ze si mal 1/2 equipu crafteneho a spellcraftnuteho, to vo wowe neexistuje.


a to jeste povetsinou predpisy na ty nejlepsi itemy najdes jen ve 40kovych instancich :-D
sorry za offtopic ;-)

me osobne se libilo celkem pvp na daocu... ale moc jsem ho nezazil/nezkousel... spis by se dalo rict, ze jsem dost blbnul v battlegroundech...

edit: ale co tam rozhodne bylo zajimave vymysleny byl post 50level progress charu prostrednictvim realm abilit, kdy bylo jen na tobe co jsi si kdy vzal behem cesty...

a taky dost vychytany stropy na statech coz vedlo k vytvareni templateu pro maximalizaci potencialu postavy...
ne jak rekneme ve wow sezenu si dalsi lepsi itemy co mi pridaji o dalsich 50 staminy, 50 str, 30 agi a jeste dostanu o 15 dps lepsi kver nez nekdo jinej a nemusim to nicim vykoupit...

no mmo

Edited by - celdric on 24/05/2006 19:16:36
Go to Top of Page

plussminuss
Junior Member

541 Posts

Posted - 25/05/2006 :  08:55:44  Show Profile Send plussminuss a Private Message  Reply with Quote
no blizzard slibuje myslim, ze v 1.12 velky zmeny v outdoor pvp, takze jsem na ne zvedavej.

Ted je pro me PvP (Battlegroundy) jen zabijeni casu, kdyz se zrovna nudim a chci si proste zamlatit do hordaku a je mi jedno, jetli za to budu mit honor nebo ne a warlock set je takovej crap, ze to nema nema jen kvuli looku cenu delat
Go to Top of Page

MegaDeath
Average Member

1989 Posts

Posted - 25/05/2006 :  09:20:32  Show Profile  Send MegaDeath an ICQ Message Send MegaDeath a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Cotouch

quote:
Originally posted by Pertha
ano def wara jedinyho lze tezko onecombnout jinak to ma ale vicemene kazdej jisty od nakyho povolani



no musim zareagovat, locka s demonology (soul link), nedá one hit nikdo ani kdyby se na hlavu stavěl :-)
ale nemůžu souhlasit s lidma co tu tvrděj že je pvp ve WoW tak extrémně rychlý, mě to zase tak přehnaný nepřijde


nejvetsi damage v pvp byla nekde kolem 11.000 do warriora s recklessness... to by imho slozilo i locka
Go to Top of Page

-Mike-
Average Member

1308 Posts

Posted - 25/05/2006 :  09:22:30  Show Profile  Send -Mike- an ICQ Message Send -Mike- a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Eagle

ja jako mag zabijim tak 7-8s ... pak cil umre a me dojde mana :)


to musis mit hodne dobrej equip

edit: nebo zabijet cerstvy 60ky.

Krabice je zaklad.

Edited by - -Mike- on 25/05/2006 09:36:21
Go to Top of Page

Nat
Average Member

nat

1185 Posts

Posted - 25/05/2006 :  11:01:34  Show Profile Send Nat a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by NoX
PvP se mohlo provozovat kdekoliv ale jen Ti, kdo o to měli skutečně zájem. Tj. žádné nesmyslné gankování a PvP získalo tak mnohem vyšší úrověň.
V tom připadě bych chtěl po hře server, kde je i hrozba "nesmyslného gankování".
Chyběl by mi ten adrenalin, kdy se musím chovat tak, aby mne nikdo neganknul a když už, aby to neměl zadarmo a nejlépe aby ganker dostal za uši.
Takových satisfakcí jsme měli na Mordredu nepočítaně. Samozřejmě, také jsem byl nepočítaně ganknut, a nepočítaně jsem se účastnil akcí, které by se mohly klasifikovat jako "ganking".
Nemít tuhle možnost diký hardcoded "něčemu", přišel bych o notný kus zážitků ze hry.

[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online
[offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot
[offline] Johanka cleric - UO Darkparadise
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 25/05/2006 :  11:10:09  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Nat

quote:
Originally posted by NoX
PvP se mohlo provozovat kdekoliv ale jen Ti, kdo o to měli skutečně zájem. Tj. žádné nesmyslné gankování a PvP získalo tak mnohem vyšší úrověň.
V tom připadě bych chtěl po hře server, kde je i hrozba "nesmyslného gankování".
Chyběl by mi ten adrenalin, kdy se musím chovat tak, aby mne nikdo neganknul a když už, aby to neměl zadarmo a nejlépe aby ganker dostal za uši.
Takových satisfakcí jsme měli na Mordredu nepočítaně. Samozřejmě, také jsem byl nepočítaně ganknut, a nepočítaně jsem se účastnil akcí, které by se mohly klasifikovat jako "ganking".
Nemít tuhle možnost diký hardcoded "něčemu", přišel bych o notný kus zážitků ze hry.



Jiste ze tahle moznost byla, kdokoliv deklarovany byl pvp enabled (kdekoliv). Nedeklarovane hrace si proste mohl brat jako NPC (s tim, ze se ale mohou do boje pridat a ziskat tim docasny pvp flag jestli se nepletu. A chodit deklarovany melo sve vyhody, bez toho neslo pouzivat fakcni pvp equip (a takove AT-ST uz byl sakra dobry duvod proc byt declared ;-)).
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,28 seconds. on eygor Snitz Forums 2000