Author |
Topic  |
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 25/05/2006 : 11:13:42
|
quote: Originally posted by -Mike-
quote: Originally posted by Eagle
ja jako mag zabijim tak 7-8s ... pak cil umre a me dojde mana :)
to musis mit hodne dobrej equip 
edit: nebo zabijet cerstvy 60ky.
na nekoho v T2 protoze to je na tejden a nebo proste umru driv |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 25/05/2006 : 11:46:52
|
bezim ... Deathcoil, 550, fear, 2,2K shadowbolt crit, 2K shdowburn crit lezim ... |
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
 |
|
plussminuss
Junior Member
 
541 Posts |
Posted - 25/05/2006 : 11:55:56
|
quote: Originally posted by Stilgar
bezim ... Deathcoil, 550, fear, 2,2K shadowbolt crit, 2K shdowburn crit lezim ...
to moc nesedi ty cisla kdyz da lock critical 2k shadow burnem, tak by boltem dal za 3k a DC by mel kolem 700 
moje max 670 DC, 2,7k Shadowbolt, 1,5k Shadowburn, bez enrage z bg  p.s. nesnasim magy, co me critujou za 3k frosboltem... 
Edit. jinak boj zacinat Death Coilem neni moc chytry :) hlavne pro ally locka  |
Edited by - plussminuss on 25/05/2006 11:57:16 |
 |
|
plussminuss
Junior Member
 
541 Posts |
Posted - 25/05/2006 : 11:58:53
|
zpet k tematu, myslim ze dobyvani mest, taborist, valky s pomoci NPC proti druhy frakci by bylo pekny, jsem zvedavej s cim prijdou, s jakym ozivenim snad jen nezvednou honor za outdoor kill, gang ftw  |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 25/05/2006 : 12:06:40
|
quote: Originally posted by plussminuss
quote: Originally posted by Stilgar
bezim ... Deathcoil, 550, fear, 2,2K shadowbolt crit, 2K shdowburn crit lezim ...
to moc nesedi ty cisla kdyz da lock critical 2k shadow burnem, tak by boltem dal za 3k a DC by mel kolem 700 
moje max 670 DC, 2,7k Shadowbolt, 1,5k Shadowburn, bez enrage z bg  p.s. nesnasim magy, co me critujou za 3k frosboltem... 
Edit. jinak boj zacinat Death Coilem neni moc chytry :) hlavne pro ally locka 
potkal sem shamana v T2 ... lightning 1700, chain lightning 1700, earthshock 1400 parada |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Nat
Average Member
  

1185 Posts |
Posted - 25/05/2006 : 12:08:10
|
quote: Originally posted by Rahman Jiste ze tahle moznost byla, kdokoliv deklarovany byl pvp enabled (kdekoliv). Nedeklarovane hrace si proste mohl brat jako NPC (s tim, ze se ale mohou do boje pridat a ziskat tim docasny pvp flag jestli se nepletu. A chodit deklarovany melo sve vyhody, bez toho neslo pouzivat fakcni pvp equip (a takove AT-ST uz byl sakra dobry duvod proc byt declared ;-)).
Pokud bych měl danou věc brát v obecné rovině, tak i příklad ze swg bych pociťoval jako omezující. K SWG se to hodí, bo to tématicky sedí. Nevadil by mi PvP flag s pasivní učinnosti, že by například ovlivňoval míru postihu/rewardu, nicméně to řeší level/rank rozdíl mezi účastníky. Ovšem něco ve smyslu "tlačítka", které u protistrany spouští "mentální blok", díky kterému nemůže máchnout sekerou či vystřelit z pistole a tím mne ohrozil - to by mi vadilo. Pochopitelně je to subjektivní názor, přímo ovlivněný dlouhodobým pobytem v konkrétní FFA PvP hře... zas mi třeba nechybí "loot do nuly, vykuchání a nasrání do kostry" (: |
[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online [offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot [offline] Johanka cleric - UO Darkparadise |
 |
|
l0bos
New Member

133 Posts |
Posted - 25/05/2006 : 12:14:55
|
quote: Originally posted by Eagle
quote: Originally posted by plussminuss
quote: Originally posted by Stilgar
bezim ... Deathcoil, 550, fear, 2,2K shadowbolt crit, 2K shdowburn crit lezim ...
to moc nesedi ty cisla kdyz da lock critical 2k shadow burnem, tak by boltem dal za 3k a DC by mel kolem 700 
moje max 670 DC, 2,7k Shadowbolt, 1,5k Shadowburn, bez enrage z bg  p.s. nesnasim magy, co me critujou za 3k frosboltem... 
Edit. jinak boj zacinat Death Coilem neni moc chytry :) hlavne pro ally locka 
potkal sem shamana v T2 ... lightning 1700, chain lightning 1700, earthshock 1400 parada
Presne takove veci by se podle me nemely stavat v kvalitni pvp hre |
Drak'Thul <Cursed Corpses> |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 25/05/2006 : 12:15:18
|
quote: Originally posted by Nat
quote: Originally posted by Rahman Jiste ze tahle moznost byla, kdokoliv deklarovany byl pvp enabled (kdekoliv). Nedeklarovane hrace si proste mohl brat jako NPC (s tim, ze se ale mohou do boje pridat a ziskat tim docasny pvp flag jestli se nepletu. A chodit deklarovany melo sve vyhody, bez toho neslo pouzivat fakcni pvp equip (a takove AT-ST uz byl sakra dobry duvod proc byt declared ;-)).
Pokud bych měl danou věc brát v obecné rovině, tak i příklad ze swg bych pociťoval jako omezující. K SWG se to hodí, bo to tématicky sedí. Nevadil by mi PvP flag s pasivní učinnosti, že by například ovlivňoval míru postihu/rewardu, nicméně to řeší level/rank rozdíl mezi účastníky. Ovšem něco ve smyslu "tlačítka", které u protistrany spouští "mentální blok", díky kterému nemůže máchnout sekerou či vystřelit z pistole a tím mne ohrozil - to by mi vadilo. Pochopitelně je to subjektivní názor, přímo ovlivněný dlouhodobým pobytem v konkrétní FFA PvP hře... zas mi třeba nechybí "loot do nuly, vykuchání a nasrání do kostry" (:
ja chci utok na vsechno ... i na vlastni a klidne at mi to da flag ze na me muzou utocit obe strany ... zlaty UO |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 25/05/2006 : 12:28:18
|
quote: Originally posted by l0bos
quote: Originally posted by Eagle
potkal sem shamana v T2 ... lightning 1700, chain lightning 1700, earthshock 1400 parada
Presne takove veci by se podle me nemely stavat v kvalitni pvp hre
jenze se to bohuzel stava ... v swg kvuli tomu zavadeli redukci dmg tady by asi meli taky |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
plussminuss
Junior Member
 
541 Posts |
Posted - 25/05/2006 : 12:41:55
|
quote: Originally posted by Eagle potkal sem shamana v T2 ... lightning 1700, chain lightning 1700, earthshock 1400 parada
no nestava se tak casto, aby critli dva spelly za sebou, natoz tri ikdyz uz se mi taky stalo, ze sem shamana v T2 sundal na dva bolty ale to je o stesti na criti no... ale hraju to pro zabavu, ne pro nejaky super pvp skill a stresovat se s tim, jestli umru nebo ne... na tohle mam Dotu  |
 |
|
JerzeeG
Moderator
   

4364 Posts |
Posted - 25/05/2006 : 15:48:06
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Nat
quote: Originally posted by NoX PvP se mohlo provozovat kdekoliv ale jen Ti, kdo o to měli skutečně zájem. Tj. žádné nesmyslné gankování a PvP získalo tak mnohem vyšší úrověň.
V tom připadě bych chtěl po hře server, kde je i hrozba "nesmyslného gankování". Chyběl by mi ten adrenalin, kdy se musím chovat tak, aby mne nikdo neganknul a když už, aby to neměl zadarmo a nejlépe aby ganker dostal za uši. Takových satisfakcí jsme měli na Mordredu nepočítaně. Samozřejmě, také jsem byl nepočítaně ganknut, a nepočítaně jsem se účastnil akcí, které by se mohly klasifikovat jako "ganking". Nemít tuhle možnost diký hardcoded "něčemu", přišel bych o notný kus zážitků ze hry.
Jiste ze tahle moznost byla, kdokoliv deklarovany byl pvp enabled (kdekoliv). Nedeklarovane hrace si proste mohl brat jako NPC (s tim, ze se ale mohou do boje pridat a ziskat tim docasny pvp flag jestli se nepletu. A chodit deklarovany melo sve vyhody, bez toho neslo pouzivat fakcni pvp equip (a takove AT-ST uz byl sakra dobry duvod proc byt declared ;-)).
mno akorat ze deklarovany nechodil temer nikdo.. co se tyce vyhod, tak frakcni armor byl az do CU nepouzitelny a ATST ti rozsekali za par vterin.. |
Jerzee <Mor do Kuli> |
 |
|
PRIBOO
Average Member
  

1602 Posts |
Posted - 25/05/2006 : 17:48:46
|
No matne si vzpominam ze sem tenkrat SWG chodil declared furd, se slusně 2x sliclou (tzv. preslic :)) T1 flintou nebo jak s to menovalo sem byl schopnej sundat kohokoli na ranu dve takze pro takvyho riflemana/combat medica kterj vedel co a jak, hezky si je povodil po okolnich kopeckach nebyl zase az takovej problem ustat 3-4 enemy. (zvlas kdyz mel preslicnuty i brkno , to sem se pak klidne valel v dizzy minutu na zemi, pak se zvednul a dorazil 2 melery co to do me rezali). Zacatky SWG nebyli vubec spatny, ovsem nechtel bych tenkrat v normiko equipu potkat nekoho podobnyho, to by me to PvP na jeden headshoot asi moc nebavilo . |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 25/05/2006 : 18:34:39
|
quote: Originally posted by JerzeeG mno akorat ze deklarovany nechodil temer nikdo.. co se tyce vyhod, tak frakcni armor byl az do CU nepouzitelny a ATST ti rozsekali za par vterin..
Tak jistě, ale to už bylo mínus té hry že to byly nepoužitelné crapy.
Tehdy jsem si říkal proč ve v PvP proboha dmg redukce, ale když teď vidím některé "PvP" souboje ve WoW tak si říkám, že to nebyl tak špatný nápad.
Jinak co se gankování týče, to řešení je nasnadě - jednak vytvořit servery kde by to zůstalo (tjest to co teď - gank bez postihu) a za druhé na jiných serverech dávat za zabíjení low levelů postihy (např odebírat honor) a naopak zvýšit rewardy (ve stávajícím systému honor) ža outdoor killy same levelů.
Samozřejmě, toto předpokládá honor systém - jsem fšema deseti pro některé z návrhů, které zde byly řečeny, ať už se jdná o buffy, základny atd. Stávající honor systém je jenom čas zabírající blábol, kde sou odměneni ne ti, kteří mají největši "skill", ale ti, kteří dokolečka opakují stále stejná BG. Outdoor prakticky neexistuje (což mě na druhou stranu nevadí, ale vím že je to špatně).
OT - Jerzee, kdy bude GM?  |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
 |
|
Araya
Moderator
   
4085 Posts |
Posted - 25/05/2006 : 19:14:11
|
quote: Originally posted by PRIBOO
No matne si vzpominam ze sem tenkrat SWG chodil declared furd, se slusně 2x sliclou (tzv. preslic :)) T1 flintou nebo jak s to menovalo sem byl schopnej sundat kohokoli na ranu dve takze pro takvyho riflemana/combat medica kterj vedel co a jak, hezky si je povodil po okolnich kopeckach nebyl zase az takovej problem ustat 3-4 enemy. (zvlas kdyz mel preslicnuty i brkno , to sem se pak klidne valel v dizzy minutu na zemi, pak se zvednul a dorazil 2 melery co to do me rezali). Zacatky SWG nebyli vubec spatny, ovsem nechtel bych tenkrat v normiko equipu potkat nekoho podobnyho, to by me to PvP na jeden headshoot asi moc nebavilo .
Zacatky v SWG byly desny to nevim jestli si hral to same co ja |
 |
|
Black
Moderator
  
2371 Posts |
Posted - 25/05/2006 : 19:24:06
|
quote: Originally posted by Araya Zacatky v SWG byly desny to nevim jestli si hral to same co ja
Tys to hral strasne kratkou dobu nicmene i ten opravdovy zacatek nebyl spatnej a mel neco do sebe.
z mnohych vyberu napr: cesty do wayfar k smith and wesonovi, setreni na uber zbran od legendarniho prvniho mastera chcipani s woundy na 0 chozeni ke corpsne pro veci prvni bitky u anchorheadu atd... proste zacatky jsou v kazde mmorpg hre fajn i pres ty bugy jsou vsici na tom stejne a je prdel |
Black |
Edited by - Black on 25/05/2006 19:27:52 |
 |
|
Araya
Moderator
   
4085 Posts |
Posted - 25/05/2006 : 19:27:32
|
quote: Originally posted by Black
quote: Originally posted by Araya Zacatky v SWG byly desny to nevim jestli si hral to same co ja
Tys to hral strasne kratkou dobu nicmene i ten opravdovy zacatek nebyl spatnej a mel neco do sebe.
No zato jsem to hral uplne od zacatku a to me stacilo, mno ja asi ne ty skifi hry nebudu |
 |
|
Kořka
Average Member
  

1466 Posts |
Posted - 25/05/2006 : 21:05:14
|
quote: Originally posted by Eagle ja chci utok na vsechno ... i na vlastni a klidne at mi to da flag ze na me muzou utocit obe strany ... zlaty UO
Řekl člověk, který je nasraný, když ho pojede někdo s vyšším levelem  |
Arokh Estarioll |
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 25/05/2006 : 23:49:39
|
quote: Originally posted by PRIBOO
No matne si vzpominam ze sem tenkrat SWG chodil declared furd, se slusně 2x sliclou (tzv. preslic :)) = zbugovanou T1 flintou nebo jak s to menovalo (v podstate kanon z tanku) sem byl schopnej sundat kohokoli na ranu dve (NERF!) takze pro takvyho riflemana/combat medica (overpowered classy) kterj vedel co a jak, hezky si je povodil po okolnich kopeckach nebyl zase az takovej problem ustat 3-4 enemy. (zvlas kdyz mel preslicnuty = zbugovany i brkno , to sem se pak klidne valel v dizzy minutu na zemi, (HAX) pak se zvednul a dorazil 2 melery co to do me rezali). Zacatky SWG nebyli vubec spatny, ovsem nechtel bych tenkrat v normiko equipu potkat nekoho podobnyho, to by me to PvP na jeden headshoot asi moc nebavilo .
fixed it for ya 
|
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 26/05/2006 : 00:22:17
|
quote: Originally posted by Kořka
quote: Originally posted by Eagle ja chci utok na vsechno ... i na vlastni a klidne at mi to da flag ze na me muzou utocit obe strany ... zlaty UO
Řekl člověk, který je nasraný, když ho pojede někdo s vyšším levelem 
nauc se cist :) me nikdo s vyssim elvelem nepojizdi ... me vadi ze to nekdo dela ale nedela to nikdo me ... nikdo vyssi levele nema a do datadisku mit asi nebude ... aja si s vyssim levelem vzdycky dokazal poradit :) |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Gorog
New Member

259 Posts |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 27/05/2006 : 21:16:16
|
quote: Originally posted by Gorog
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-general&t=8483138&tmp=1#post8483138, Modrej vzkaz. Mohl by prosim nekdo vysvetlit co se tam pise. Tyka se to PvP ranku.
mnooo... teda ten dotycnej to slusne zamotal... ja jsem z toho vyrozumel... ze dani novych itemu za rank lidem zdarma by degradovalo usili, ktere novi hraci podnikaji aby itemy vznikli... specificky k r12-13 itemum je to dost slozity :-D v podstate napsal, ze je budou jeste upravovat aby se priblizili k tomu aby vypadali tak jak kdyz driv se lidi rozhodli je ziskat ale s tim, ze celkove zvednou value... a pokud maji hraci nejaky feedback k itemum tak se maji vyjadrit...
celkove me to dost zmatlo :-( protoze jsem myslel ze budou vypadat tak jak jsou na ptr a ze lidi s r14 dostanou upgradly r12-13 retroaktivne :-D |
no mmo
|
 |
|
qsubt
Junior Member
 
601 Posts |
Posted - 27/05/2006 : 22:49:28
|
ad rewardy za R12+, no pokud se to neupdatne automaticky, v mem pripade teda hlavne boty a rukavky, tak jim na to prdim:) - a jak by melo vypadat PVP? rozhodne udelat servr s full lootem:) pac pokud neni full loot, a clovek si ani neco odnest jako trofej ani poradne zatancit a pocuurat mrtveho gnoma, tak to neni pvp ale fraska:)
pripadne by se mohlo udelat neco gladiatorska arena, treba 3vs3, 3-2-1 start, bez ressu, kdo zdechne zbroj poradne poskodit zbroj, kdo vyhraje dostane tolik honoru co za 3 hodiny v BG, pripadne jinou sladkou odmenu, taky by to mohlo byt tak ze vitezny fixly team by dostal za W nejaky special flag a druhy den by mohl hrat s jinym W teamem, proste pavouk, a kdo by pak pres to vse vyhral, tak vsichni rank up, kdo prohraje v prvnim kole rank down, atp.. nebo jina odmena/neodmena hlavne i neco negativniho, sic system WOWU nic neztratit jenom ziskat je smesny:(
a vstup by mohl byt jako do instance/BG, stim ale ze PVP by bylo jen v arene a kdo by neseskocil dolu by nemohl byt napadeny ale zaroven by mohl sledovat deni v arene, proste nejak vylepsit myslenku Gurubashi areny, ..... coz jiste nevyresi problem PVP jako takoveho ale mohla by to byt dalsi moznost wowu.
EDIT: k te gladiatorske arene, by to logicky bylo naprc stranama, tj by mohlo byt i horda vs horda atp... |
Edited by - qsubt on 27/05/2006 22:51:37 |
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 28/05/2006 : 09:42:20
|
to s tou arenou zni hodne spatne, rozdavani ranku za nic, vy to lidi chcete jeste jednodussi nez to je ted... |
 |
|
qsubt
Junior Member
 
601 Posts |
Posted - 28/05/2006 : 12:50:16
|
quote: Originally posted by MegaDeath
to s tou arenou zni hodne spatne, rozdavani ranku za nic, vy to lidi chcete jeste jednodussi nez to je ted...
ehm:) a za co sou ranky ted? za skill? to snad nemyslis vazne, je to normalni FARMA, ty si myslim R14, ja sem to psychicky vydrzel jenom na R12, pac vikendy nemuzu hrat a neslo R13 bez doublehonoru. Jak se farmi honor? sam to vis, silna pvp guilda, a jede se, join, kdo tam? join! fast W, resign, join? no renn team, AFK, resign, join? yea randoms join, join, fast W, a porad dokola, neni potreba absolutne zadny "skill" jenom tuna ztraceneho casu a byt v dobrrem teamu a nesnazit se solovat. a pokud uz je zabavny boj premade vs premade, tak vetsinou driv jeden nebo druhy team skoci do jine BG (myslim WSG->AB) pac 30minutovy warsong je "ztrata casu ve farmingu".
Arena byla pointa ta, ze bys neco ZISKAVAL a neco ZTRACEL, nechces ztratit honor a poskodit si armor? tak se tam nehlas nikdo by tam nikoho nenutil. Takze napr. v NEDELI RESET, v pondeli prvni round, vitezni by postoupili do uterka, (tam uz by figurovali pouze vitezni z pondelka, a tak dale), kdo by 6x po sobe vyhrali tak podle poctu by mohlo byt nejake FFA finale.
pravda je, ze je to nerealizovatelne, lidi se pripojuji postupne, co na low pop realmech.. atd.. i kdyz to by se dalo udelat uplne globalni arena napric realmamama, snad
~~spam~~ nicmene soucasna situace sem asi wow vycerpal co mne muze momentalne nabidnout a to sem nikdy nebyl v MC BWL Onyx AQ40 a nebyl za pulkou ZG AQ - protoze gametime neni standardni. BG je nuda, 2-3x tydne pro fun s randomama, ruzne farming questy v silithusu dekuji nechci, pojizdet po EPL/BS/BRD a zabijet modre 60ky nebo 59ky dekuji nechci. takze nejaka arena kde by byl ZISKA/ZTRATA neceho by mohla byt moje motivace ~~spam~~ |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 29/05/2006 : 11:13:21
|
quote: Originally posted by qsubt a jak by melo vypadat PVP? rozhodne udelat servr s full lootem:) pac pokud neni full loot, a clovek si ani neco odnest jako trofej ani poradne zatancit a pocuurat mrtveho gnoma, tak to neni pvp ale fraska:)
Full loot (tedy v podminkach WoWka, na ktere narazis), mi prijde neco podobneho jako osud Shadowbane. Kde bys ty ztracene itemy bral? (A ze cas od casu bys zarucene o neco prisel, v outdoor pvp proste snadno muzes byt outnumbered a nic s tim neudelas). Pokud pominu nakupovani goldu za real money, tak byt jen nakupovat u "pvp" vendoru by te stalo spousty hodin grindeni (nebo pojizdeni ostatnich grinderu). Netvrdim, ze by to nemohlo byt zajimave, ale pravdepodobne by takovy mod vydrzel maximalne par tydnu. |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 29/05/2006 : 12:46:34
|
1) damage redukce je imo nic neřešící, jen příšerně zvýhodní postavy s crowdcontrol. Typicky, pokud se jako war v pvp dožiju druhého blinku mága nebo druhé frostnovy, tak jsem 100% mrtvý. Něco podobného je u locka, pokud se dožiju situace kdy on dá fear a já už mám prošvihlou berserker rage kvůli prvnímu fearu, jsem opět mrtvý etc. Takže pokud by se dělala jakákoli redukce tak logicky musí ovlivnit i pve protože by se musely překopat cooldowny. Pokud ne tak veškeré postavy s ranged prostě zownují cokoli melee 2) full loot, imo to je neproveditelné. Jediné rozumné armory jež se dají koupit jsou rankové a tam je jeden kousek za 5g+. Navíc co bych dělal v pvp beze zbraně? Mág by to nějak přežil, ale já mám všecky podstatné specky vázané na zbraň. Navíc představa že bych každou hru přišel o x desítek g, to nevím jak by se hrálo. Takové AV by bylo pro mě jako pro wara dobré akorát na mávnutí rukou (to je ostatně i teď, bez gild grup je prakticky nemožné sehnat healera, přičemž ten healer může pořád bojovat kdežto já jsem po útoku na někoho mrtvý do 5ti sekund) 3) zvýšení honor za outdoor pvp ve mě prostě jen evokuje grupy stealtherů. Rogue prostě nemá důvod vylézt ze stealthu proti přesile, stačí mu počkat si než je oběť patřičně zničená, pak do někoho s 50% hp našít během 3 sekund co má a až se oběť sklátí tak spokojeně stealthnout a odejít a už ho nikdy nenajdeš. Rogua s talenty ve stealthu vidím asi na 4-6 yardů když udělá tu blbost že je přede mnou, druida možná na 12 (?). Ostatně stačí se podívat co občas předvádí steel aliance se svou skupinou ničící pravidelně winterspring a felwood - 4 druidi, 3 roguové. |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 29/05/2006 : 12:58:15
|
quote: Originally posted by Rakhen
1) damage redukce je imo nic neřešící, jen příšerně zvýhodní postavy s crowdcontrol. Typicky, pokud se jako war v pvp dožiju druhého blinku mága nebo druhé frostnovy, tak jsem 100% mrtvý. Něco podobného je u locka, pokud se dožiju situace kdy on dá fear a já už mám prošvihlou berserker rage kvůli prvnímu fearu, jsem opět mrtvý etc. Takže pokud by se dělala jakákoli redukce tak logicky musí ovlivnit i pve protože by se musely překopat cooldowny. Pokud ne tak veškeré postavy s ranged prostě zownují cokoli melee 2) full loot, imo to je neproveditelné. Jediné rozumné armory jež se dají koupit jsou rankové a tam je jeden kousek za 5g+. Navíc co bych dělal v pvp beze zbraně? Mág by to nějak přežil, ale já mám všecky podstatné specky vázané na zbraň. Navíc představa že bych každou hru přišel o x desítek g, to nevím jak by se hrálo. Takové AV by bylo pro mě jako pro wara dobré akorát na mávnutí rukou (to je ostatně i teď, bez gild grup je prakticky nemožné sehnat healera, přičemž ten healer může pořád bojovat kdežto já jsem po útoku na někoho mrtvý do 5ti sekund) 3) zvýšení honor za outdoor pvp ve mě prostě jen evokuje grupy stealtherů. Rogue prostě nemá důvod vylézt ze stealthu proti přesile, stačí mu počkat si než je oběť patřičně zničená, pak do někoho s 50% hp našít během 3 sekund co má a až se oběť sklátí tak spokojeně stealthnout a odejít a už ho nikdy nenajdeš. Rogua s talenty ve stealthu vidím asi na 4-6 yardů když udělá tu blbost že je přede mnou, druida možná na 12 (?). Ostatně stačí se podívat co občas předvádí steel aliance se svou skupinou ničící pravidelně winterspring a felwood - 4 druidi, 3 roguové.
ad ten healer v av... on se da sehnat... ale to by nesmel byt war trubka a delat veci, ktery by nemel... (vzhledem k tomu, ze posledni dobou byvam se shamanem hodne casto k videni v av tak konkretne mluvim o sobe... kde pokud najdu nejakyho wara s kterym to ma smysl tak nemam problem ho drzet pri zivote... dobre se mi takhle spolupracuje napr. s kennyskem, paprikou... a pak jsou zase wari s kteryma je spoluprace prakticky nemozna ;-) takze pokud nevidim nikoho s kym ma smysl si hrat na healera tak vetsinou tak nejak zerguju stejne jako ostatni) |
no mmo
|
 |
|
qsubt
Junior Member
 
601 Posts |
Posted - 30/05/2006 : 19:05:57
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by qsubt a jak by melo vypadat PVP? rozhodne udelat servr s full lootem:) pac pokud neni full loot, a clovek si ani neco odnest jako trofej ani poradne zatancit a pocuurat mrtveho gnoma, tak to neni pvp ale fraska:)
Full loot (tedy v podminkach WoWka, na ktere narazis), mi prijde neco podobneho jako osud Shadowbane. Kde bys ty ztracene itemy bral? (A ze cas od casu bys zarucene o neco prisel, v outdoor pvp proste snadno muzes byt outnumbered a nic s tim neudelas). Pokud pominu nakupovani goldu za real money, tak byt jen nakupovat u "pvp" vendoru by te stalo spousty hodin grindeni (nebo pojizdeni ostatnich grinderu). Netvrdim, ze by to nemohlo byt zajimave, ale pravdepodobne by takovy mod vydrzel maximalne par tydnu.
jako ja vim no, ale u PVP by mel byt citit strach.. sejme mne nekdo ted nebo ne? nekdo te napadne, tak jako ani nema cenu ani pit lahvicku HP , muzes pockat na smrt, nic se nedeje.
quote: Kde bys ty ztracene itemy bral?
- a co tak klasicke bile armory u vendoru za par supek?:) ted sou predrazene, ale pokud by staly par supek, snad neni problem, mohlo by to pomoct i "pvp" vyrocum, ted je situace ze se vyrabi par konkretnich veci
ale uznavam blbost no, ale kdyz se mne nekdo zepta jesli je lepsi pvp WOW nebo bylo lepsi pvp UO, tak UO jasna volba, jelikoz jeden argument prebije vsechny ostatni - tam se clovek bal umrit:) |
 |
|
Nat
Average Member
  

1185 Posts |
Posted - 31/05/2006 : 09:06:09
|
quote: Originally posted by qsubt ... jeden argument prebije vsechny ostatni - tam se clovek bal umrit:)
Exponovaný strach ze smrti nedělá hru lepší v pvp. Pocit uspokojení z výhry (reward) je mnohem lepší atribut pro pvp než pocit strachu ze ztráty, bo ztráta samotná snižuje šanci na rematch, a to riziko ztráty snižuje mnohým chuť to pvp vůbec dělat.
Proto je třeba pvp v DAoCu považováno za povedené, protože ztráta z prohry dlouhodobého charakteru rozhodně nevyvažuje zisk z výhry. Pokud nepočítám fakt, že "poražený" také "ztratil v daném okamžiku šanci na reward" a "ztratil psychologický kredit tím, že z něj vítěz dostal pěkný reward". |
[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online [offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot [offline] Johanka cleric - UO Darkparadise |
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 31/05/2006 : 09:28:47
|
quote: evokuje grupy stealtherů
hahahaha uz se tesim na 1.12 .. spolecne s revampem rogua .. ŇAM !!!
to bude zase whinu na forech :)) |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
PRIBOO
Average Member
  

1602 Posts |
Posted - 01/06/2006 : 13:25:55
|
K tomu PVP full lotu, naprosto nereálná záležitost ve WOW. Ekonomika je uplně mimozně nastavená. Itemu sice miliarda ale variabilita 0. Craft je totalne v prdeli, neni co vyrabet a pokud je tak za takovy palice ze se to nevyplati. Clovek je odkazanej pouze na lot, ten je navic z 99% bop. Vícemeně se nemáš ani jak slusně healnout lahví, bo stojí takový balík že radeji clověk zdechne. Museli by kompletně zmenit system, zrusit bop a udělat solidni craft system coz se tezko nekdy stane. Kazdopádně toho craftu je ve WOW fakt skoda, být podobnej systém jako má třeba SWG tak to nabere uplně jinej rozmer. A zrušit bop by taky neblo marný, určite by to tu ekonomiku slušně rozhýbalo . |
Edited by - PRIBOO on 01/06/2006 13:27:21 |
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 01/06/2006 : 16:14:46
|
zrusit BoP by slusne rozhybalo ekonomiku na IGE/Ebay |
 |
|
Morpheus.cz
New Member

216 Posts |
Posted - 01/06/2006 : 17:04:53
|
Zrusit bop by byla uplna blbost. Ekonomika by se zhroutila jak domecek z karet. Behem par tydnu by vetsina 60 behala ve fialovym equipu a nebylo by co delat. |
Pichac Kosticka Vulmane nekromant (Ceska Legie) Hrombobyj (EQ2) |
Edited by - Morpheus.cz on 01/06/2006 17:05:40 |
 |
|
JerzeeG
Moderator
   

4364 Posts |
Posted - 02/06/2006 : 12:07:14
|
quote: Originally posted by PRIBOO
K tomu PVP full lotu, naprosto nereálná záležitost ve WOW. Ekonomika je uplně mimozně nastavená. Itemu sice miliarda ale variabilita 0. Craft je totalne v prdeli, neni co vyrabet a pokud je tak za takovy palice ze se to nevyplati. Clovek je odkazanej pouze na lot, ten je navic z 99% bop. Vícemeně se nemáš ani jak slusně healnout lahví, bo stojí takový balík že radeji clověk zdechne. Museli by kompletně zmenit system, zrusit bop a udělat solidni craft system coz se tezko nekdy stane. Kazdopádně toho craftu je ve WOW fakt skoda, být podobnej systém jako má třeba SWG tak to nabere uplně jinej rozmer. A zrušit bop by taky neblo marný, určite by to tu ekonomiku slušně rozhýbalo .
imho by nebylo nutne a nebyl by to problem.. napr. v PvP rada lidi vubec nepouziva potiony a velmi uzitecne inzenyrske predmety.. (proc taky, ze ?) to by byl takovy problem, aby ze zabiteho protivnika vypadlo nejen par stribrnaku, ale taky nejaky potion ci granat.. (nebudem ted diskutovat o prilisnem zvyhodnovani eng profese v PvP)
podobne plati i pro pve raidy - prece neni problem, aby treba major poty padaly ze zabijenych mobu (muze se zdat trochu ujete, aby ze zabiteho napr. vaela vypadlo treba 20 lahvicek many , ale takovych ujetych zalezitosti je ve hrach obecne vice..) |
Jerzee <Mor do Kuli> |
 |
|
qsubt
Junior Member
 
601 Posts |
Posted - 04/06/2006 : 17:13:30
|
quote: ale takovych ujetych zalezitosti je ve hrach obecne vice..)
kdyz z medveda vypadne sekera  |
 |
|
Kořka
Average Member
  

1466 Posts |
Posted - 04/06/2006 : 18:09:42
|
quote: Originally posted by qsubt
quote: ale takovych ujetych zalezitosti je ve hrach obecne vice..)
kdyz z medveda vypadne sekera 
Nebo plate brnění z hejna much?!? (diablo ) |
Arokh Estarioll |
 |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 04/06/2006 : 20:01:05
|
Maly gnome ktory ma v baglu ulozene 3 platove komplety a k tomu 4 vojnove sekery ?  |
 |
|
Nat
Average Member
  

1185 Posts |
Posted - 05/06/2006 : 10:53:22
|
quote: Originally posted by Kořka Nebo plate brnění z hejna much?!? (diablo )
Z tornáda vypadávají krávy, autobusy a domy, proč by nemohlo z "tornáda much" vypadnout brnění (: |
[online] family Nathal Tameisha tamer - EU - Black Desert Online [offline] Nathal Asthma berserker - Mordred PvP - Dark Age of Camelot [offline] Johanka cleric - UO Darkparadise |
 |
|
necrofrost
Starting Member
39 Posts |
Posted - 08/06/2006 : 11:38:51
|
Sorry za OT, ale prislo mi, ze to sem patri, takhle totiz vypada skutecny FFA http://www.csfd.cz/film.php?75154. Vsem opravdu doporucuji ke shlednuti ;). |
AFK: This common term stands for "Attack, Fight, Kill" and is the priest's way of telling you to go pull more mobs. |
 |
|
M.C warior
Moderator
  

1073 Posts |
Posted - 11/08/2006 : 22:07:20
|
quote: Originally posted by Pertha
jak by melo vypadat prave pvp jak si ho predstavuju ?
1) musi byt co ziskat a ztratit ne treba svoje vlastni vybaveni..
Hm nedavno jsme o tom premysleli s kolegnou v praci ( oba uz nas WoW prestal bavit ) a dosli jsme k nazoru ze idealni PvP by existovalo ve WoW pokud by fungoval lootovaci system ala UO ... proste kdyz umres, muzes byt lootnut..
+pouzivala by se vsechna dostupna brneni jako v UO .. horsi na riskantni PvP akce, lepsi na dungy, ale i tam by jsi o nej mohl prijit.
+crafti by meli porad co delat
+nikdo by pak nemohl rikat ze PvP je o equipu, protoze dobry equip by v sobe nesl riziko ze o nej dotycny prijde
+PvP ve WoWu by konecne melo smysl, ktery nenachazim v tom nikoho zabit, bez toho aniz bych ho radne nakrknul a vytrestal lootem
+lootnout ? nelootnout ? konecne by byli lide nicim znami, ci mohli zaujmout k PvP nejaky osobitejsi postoj ?
+mohl by byt vetsi droprate .. protoze o predmety by se prichazelo ..
Ukazte mi server WoWu kde se muze lootovat a ja budu vedet co udu nasledujici rok hrat, mimochodem dobrej system funguje v EvE Online .. nekdo te znici lod .. nemas lod, nekdo ti lootne cargo container po smrti ..holt jsi prisel o vsechno co jsi mel na lodi ..srovnejte to se systemem WoWu .. nekdo te zabije, prisel o prd ..
Erm .. kdyz jsem si cetl topic dal, zjistil jsem ze nejsem prvni kdo tuhle myslenku razi .. no ted uz to mazat nebudu :) |
https://www.facebook.com/esqgame |
Edited by - M.C warior on 11/08/2006 22:09:01 |
 |
|
k0r0pT3ff
Starting Member
15 Posts |
Posted - 13/08/2006 : 16:30:48
|
PvP=boj hráče proti hráči, pokud není o co bojovat, není boj; je o co bojovat=ty jsi ten kdo chce vyhrát, záleží ti na výhře= není ti lhostejná,pokud ti neco neni lhostejný a víš že o to můžeš přijít, přichází něco jako strach,minimálně vzrušení (ne sexuální vy hovádka ), v případě opravdovýho boje tudíž přichází i adrenalin, to je to co by PvP mělo lidem dávat, na to by mělli myslet všichni co nastavujou jakejkoliv PvP herní systém, mělo by jít předevšim o vzrušení... Proto asi UO obsahuje (obsahovala) největší porci vzrušení jakou jsem kdy při PvP zažil.Prohráls PvP? přišels o něco co pro tebe mělo určitou cenu, vybavení a dost často i jezdítko, full servis systém s HK proto dává největší porci vzrušení, bohužel by to mohli v tomhle případě Blizzardi i s celým WoW okamžitě zabalit pokud by něco takovýho zavedli |
Koropteff *Warlord* [ Zdechliny ] --- Arcane-Frost UD Mage @ Drak'Thul Server - frozen Koropteff lvl 34 Elf Firemage @ Endor UO server - deleted for unactivity |
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 14/08/2006 : 14:01:50
|
proc ste z toho uo odesli, kdyz je to jedina hra, ktera vas bavi |
 |
|
M.C warior
Moderator
  

1073 Posts |
Posted - 14/08/2006 : 14:37:44
|
To neni uplne pravda .. neni to jedina hra ktera nas/me bavi, nove hry vyuzivaji moznosti, ktere starsi pocitace nemeli grafika atd .. ale je fakt ze UO mela neco co uz dneska v MMORPG neni .. krome sveho kouzla a takovych blabolu to bylo ukrutne ostre PvPm kde bylo o oc bojovat jak pise Mr.Koro .. zkratka jsi si vzal do PVP to co jsi si troufl s tim ze kdyz zalamis, nebo budes mit smulu tak o to prijdes, coz ozivovalo nejen PvP, ale i ekonomiku a crafteni ...
|
https://www.facebook.com/esqgame |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 14/08/2006 : 14:52:13
|
az Blizz vybalancuje postavy 1 vs 1 tak pak ma smysl mluvit o PvP zmenach Nemuzu vsude po svete s warrem tahat za sebou healera jen kvuli tomu, ze si chci jit zarybarit |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
pompo
Average Member
  
1142 Posts |
Posted - 14/08/2006 : 15:43:36
|
quote: Originally posted by Seth
az Blizz vybalancuje postavy 1 vs 1 tak pak ma smysl mluvit o PvP zmenach Nemuzu vsude po svete s warrem tahat za sebou healera jen kvuli tomu, ze si chci jit zarybarit
Kdes kdy v mmorpg videl vybalancovane pvp 1 vs 1 +sance,ze kazda class nejak da kazdou jinou skillem/equipem? Od wowu to necekej tuplem. |
WoW-Crista <Fluffy Bunnies> Sarkasticka sova |
 |
|
Keonax
Starting Member
27 Posts |
Posted - 16/08/2006 : 10:09:32
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Araya Zapomnel jsi na DAOC podle meho nejlepsi PvP
Nezapomel. Nehral jsem to a ani o tom nemam rozumne informace (jako o Shadowbane). Klidne prihod nejake poznatky.
Pár slov k DAoC, nejlepší PvP hře co jsem zatím viděl. To co tady popíšu je standardní oldschool Realm vs Realm DAoC, nikoliv PvP server(kde mohli bojovat všichni proti všem). Předesílám, že už to dva roky nehraju, takže to co popíšu může dnes už být jinak. Nemám osobní zkušenost s expanzemi New frontiers, Catacombs a Darkness Rising.
PvP bylo založeno na soupeření jednotlivých realmů: Midgard, Hibernia, Albion. Každý realm měl jiná povolání a své domovské zóny. Cílem PvP bylo získat převahu ve Frontier - zónách, které byly vyhrazeny pro PvP. Frontier od domovské zóny oddělovaly neproniknutelné pevnosti, takže domovské zóny byly přístupné výhradně hráčům daného realmu.
Frontier zony obsahovaly pevnosti. Pevnost bylo možné dobýt - rozbitím hlavní brány, pobitím obránců a zabitím velitele dané pevnosti. Dobytou pevnost mohla zabrat guilda - pevnost pak nesla její znak a barvy. Dobývání pevnosti byla zábava na desítky minut v závislosti na tom, jak byla opevněná, a na poměru dobyvatelé / obránci. A byla to opravdu zábava, ne bezduchá řežba.
Dobytí mělo v zásadě tři fáze: dobývání brány, kdy se bojovalo hlavně nadálku, dále dobývání nádvoří (obvykle poměrně krátké), dobývání hlavní věže a nakonec zabití velitele a zabrání pevnosti. Bylo to velmi dynamické, v každé fázi se mohlo stát cokoliv. Mnohokrát jsem zažil dobývání, které probíhalo skvěle až do hlavní věže, kde obránci pobili všechny útočníky. Zažil jsem, kdy už dobytou pevnost zaplavily posily obránců, pobily útočníky a zabraly ji zpátky. Zažil jsem mnoho skvělých obléhání v pozici obránce, kdy jsme udrželi pevnost hodiny a nakonec útočníci odtáhli s nepořízenou.
PvP v DAoC bylo jak o strategii (kdy na kterou pevnost zaútočit), tak o taktice (jak ji dobýt).
Byly k dispozici dobývací stroje - berany, katapulty a ballisty. Ačkoliv byly dost drahé a nešikovné, přesto to byl další zábavný faktor. Berany se používaly dost běžně, ostatní stroje ne tak často. Kdo držel pevnost, mohl ji upgradovat - jednak zvýšit počet a úroveň obránců, jednak posílit bránu (a to poměrně významně).
Ten realm, který držel v daném okamžiku největší počet pevností, získal přístup do Darkness Falls - speciálního dungeonu, který obsahoval nejlepší bosse a loot. To byla motivace jako hrom - dobýt dostatečný počet pevností pro otevření přístupu do Darkness Falls, pak vletět dovnitř a vyčistit ji od hráčů nepřátelského realmu, kteří tento přístup drželi před námi, a pak už v klidu farmit a raidovat.
Ve frontieru byly dovněž dva Relic keepy - veli silné pevnosti uchovávající magické artefakty, které poskytovaly bonus všem hráčům dané faction. Tyto artefakty bylo po dobytí relic keepu možné ukrást a odnést do svého relic keepu. Dobytím ostatních pevností se oslabovala i obrana relic keepu, takže pro úspěšný relic raid bylo nezbytné rychle dobýt dostatek pevností a teprve pak dobýt relic keep rychleji, než se vzpamatuje dostatek hráčů dané faction a začnou bránit.
Pro představu: na dobytí běžné pevnosti bez obrany stačilo pár lidí -10-15. Na dobytí bráněné pevnosti jich bývalo 30. Pro úspěšný Relic raid bylo nutné shromáždit 150 a více lidí.
Kromě dobývání pevností probíhaly ve Frontieru i běžné bitvy. Prakticky neustále se formovaly "zergy" - PvP raidy, které probíhaly frontierem (nejčastěji v zóně Emain), hledaly nepřítele a když ho našly, proběhla bitva.
Realm pointy, které hráč získal, mohl využít na získání nových vlastností podle svého povolání. Realm pointy měl napořád, nedegradovaly v čase.
Co bylo na DAoC negativního? Tím, že každý realm měl naprosto specifická povolání, neustále se řešila nevyváženost. Někdy to bylo oprávněné, někdy ne, ale vždycky z toho byla zlá krev a ohromné spousty flame. Spory paladin versus shaman ve WoW jsou proti tomu směšné.
V DAoC hodně chyběl dobrý raid content. Zezačátku chyběl úplně, zkrátka nebyl. Trials of Atlantis sice přinesly raid content, ale z mého pohledu to nebylo dobře hratelné. Tohle není výtka k PvP, ale ke hře jako takové.
Na jednotlivých serverech často dominoval jeden realm, který měl nejvíc lidí a tím pádem nejsnáze dobýval frontier. Sice to pro některé lidi bylo "unfair", protože proti přesile třeba 1:2 neměli šanci dlouhodobě vyhrávat, ale z mého osobního pohledu to nevadilo. Hrával jsem za Midgard na serveru Morgan Le Fay. Nebyli jsme nejsilnější realm, ale o to lepší pocit jsme měli, když se něco povedlo.
Relic raidy extrémně zatěžovaly servery a způsobovaly crash. Když se na jednom místě sešlo 150 a více útočníků a obdobné množství obránců, nefungovalo to. Toto vidím i z širšího hlediska jako hlavní technickou bariéru pro epické PvP.
Srovnání s WoW PvP v DAoC bylo o něčem. Byla to trvalá epická válka se vším všudy. Ve vší úctě k Blizzardu a k WoW, jakkoliv jsou Battlegrounds celkem zábavná, oproti PvP v DAoC jsou to dětská pískoviště. V Battlegrounds nejde vůbec o nic. V DAoC šlo o hodně.
Celkově měl DAoC horší systém povolání a vlastností - méně zábavný a méně vyvážený než WoW. Některá povolání byla slabá, jiná byla příliš silná, jak v rámci jednoho realmu, tak mezi realmy.
Tím, že Realm pointy hráčům zůstávaly trvale, nevedl PvP systém k farmení hodin. Kdo hrál méně času, trvalo mu získání ranku déle. Ale každý měl šanci rank získat. V tomto vidím největší systémovou slabinu PvP ve WoW.
Obecně trvalo získání ranku mnohem déle než ve WoW. Za rok hraní DAoC jsem byl na ranku 3.3 z 10, s tím, že náročnost roste lineárně.
Pokud by někdo měl zájem se mrknout na screenshoty z DAoC, mám je na stránce http://www.sweb.cz/Carnulf/. |
Keonax EQ -> AO -> DAoC -> WoW -> LOtRO -> AoC -> WAR http://keonaxovy-hry.blogspot.com/ |
Edited by - Keonax on 16/08/2006 10:31:24 |
 |
|
M.C warior
Moderator
  

1073 Posts |
Posted - 17/08/2006 : 13:03:02
|
quote: Originally posted by Keonax...Ve vší úctě k Blizzardu a k WoW, jakkoliv jsou Battlegrounds celkem zábavná, oproti PvP v DAoC jsou to dětská pískoviště. V Battlegrounds nejde vůbec o nic. V DAoC šlo o hodně.
TO byl dobry post, v tom jsem se neco dozvedel .. a trefuje se to do problemu s WoWem ... PvP ve WoWu je pekne, ale nejde v nem vubec o nic :) |
https://www.facebook.com/esqgame |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 17/08/2006 : 14:48:45
|
Vedle toho, ze v pvp ve wow nejde temer o nic mi vadi napr.:
- easy mod pri casteni - muzes castit i kdyz do tebe mlatej (v daocu neprocastis ani hovno)
- temer zadne cc (wow je v tomto smeru neinteligentni asijska hack&slash placana)
- instancovane pve (v daocu neni problem likvidovat pve raidy; predstavte si jak na vas nekdo v MC, BWL ci AQ nabiha a vsechny vas zabiji ...)
- malo classu a ras (opet asijska hra)
|
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 17/08/2006 : 15:51:37
|
to co hc hraci povazujou za chyby wow pvp to hromada non-hc hracu povazuje za plus treba ja sem rad, ze se da castit, kdyz do me nekdo seka ;) |
 |
|
Shad3
New Member

277 Posts |
Posted - 17/08/2006 : 16:04:29
|
me soucasny WoW vyhovuje:
*PvP na rank nejedu - sem tam si rad nekoho zabiju *PvE ve WoW nema konkurenci |
Trance addicted <3 |
 |
|
Topic  |
|
|
|