a spousta lidi to predklada jako nevyhodu ... protoze musi shanet vic equipu :)
Jako by byl nekdy problem sehnat equip pro drooda
pro feral tanka docela jo a když člověk něco bere do kočky každá roguna tě vyplísní, že to není tvůj main spec, že jsi tank
zkus si projít kde co padá v instancích a zjistíš, že jsou místa, kde kromě tierových tokenů prakticky nemáš nic...
Karazhan = 2x Tier token, hodinky z moroes, ring z arana GL / ML = opět jenom tier token ZA = pro jistotu vůbec nic SSC = staffka , tier tokeny, nějaká trinketka TK = tier tokeny, cloaka z alara
---------------------
neříkám, že feral druid je chudinka naopak, ale říkám, že itemizace jako jeho brnění je katastrofální v současnosti
proto mně nebavilo za druida hrát, ono pořád chodit třeba ZA / GL / ML a nic z toho nemít člověka omrzí :(
píšu tedy ještě jednou není to v tom, že by feral druid byl slabý, ale že dropy v raid zonách nemá tak super jak si lidi myslí, mám 4x 70 a z těch postav je na tom jednoznačně nejhůře feral druid :)
Az na to, ze druid je jediny z tank clas, ktera muze bez problemu nosit pvp equip.
Ale ano, ten pocit, ze z celeho BT/MH me zajima vicemene jen t6, take docela znam. Trochu to zmenili upravou talentu v kocce na nasobeni ap misto sily, ted uz ma smysl ninjovat equip rogunam.
V datadisku zrejme bude melee leather equip komplet slouceny, tj jedna verze na tankovani i damage.
az na to ze resilience nema takovej prinos jak def. Jinak ten gear je celkem problem, co sem tak koukal, tak na tankovani jsem nasel nejaky cloak s prijatenym armorem, jinak je to slabota
A kdopak nam pomohl a zvrhnul dalsi topic v debatu o druidech? Ano rahmane, dekujeme :)
Neraidoval jsem highend, ale co se tyce zbytku, tak slegiku celkem prehanis. V KZ, ZA i GL (s ML si krom quest ringu nejsem jisty) jsou samozrejme i hodne dobre dropy pro feral druida (zpravidla dps...) (nepocitaje v to tier tokeny).
Rekl bych ze nema... resilience ti da dodge?? Ze ti resilience da uncrit, to ti da i defense.. Nez tu zacnete psat neco o druidech, zkuste je aspon chvilku hrat..
Rekl bych ze nema... resilience ti da dodge?? Ze ti resilience da uncrit, to ti da i defense.. Nez tu zacnete psat neco o druidech, zkuste je aspon chvilku hrat..
feral druid Czajter check armory pls :)
resil ti nedá dodge, ale na dodge máš lepší agilitu, tohle pravidlo se láme až tak u T6 druida ;)
Jasny, ale proc resilience?? ta ti nic jineho nez uncrit nenabidne.. A nevim jak by se tvarili healeri, kdybych tankoval brutulluse v res gearu. Nevim jak posledni arena sety na tom jsou, to sem prestal sledovat od 2S.. ale podle mne lip bude vychazet T6 nez arena set..
Jasny, ale proc resilience?? ta ti nic jineho nez uncrit nenabidne.. A nevim jak by se tvarili healeri, kdybych tankoval brutulluse v res gearu. Nevim jak posledni arena sety na tom jsou, to sem prestal sledovat od 2S.. ale podle mne lip bude vychazet T6 nez arena set..
Bude. Jenze za prve t6 nema def, takze to neni otazka def vs resil a za druhe zminka o pvp equipu tu byla coby snadny nastup do raidovani. Na s4 nepotrebujes raidovat MT/BH s 24 dalsimi lidmi.
BT/MH se da s druidem v pohode odtankovat v S2 equipu, ktery nagrindis za par dni za honor. Tuhle moznost proste palat ani warr nema.
Jasny, ale proc resilience?? ta ti nic jineho nez uncrit nenabidne.. A nevim jak by se tvarili healeri, kdybych tankoval brutulluse v res gearu. Nevim jak posledni arena sety na tom jsou, to sem prestal sledovat od 2S.. ale podle mne lip bude vychazet T6 nez arena set..
nepsal jsem snad, že to neplatí pro T6 druida? psal....... napíšu to samé co ty, ale ty se mnou nesouhlasíš, chjo :)
Jasny, ale proc resilience?? ta ti nic jineho nez uncrit nenabidne.. A nevim jak by se tvarili healeri, kdybych tankoval brutulluse v res gearu. Nevim jak posledni arena sety na tom jsou, to sem prestal sledovat od 2S.. ale podle mne lip bude vychazet T6 nez arena set..
Bude. Jenze za prve t6 nema def, takze to neni otazka def vs resil a za druhe zminka o pvp equipu tu byla coby snadny nastup do raidovani. Na s4 nepotrebujes raidovat MT/BH s 24 dalsimi lidmi.
BT/MH se da s druidem v pohode odtankovat v S2 equipu, ktery nagrindis za par dni za honor. Tuhle moznost proste palat ani warr nema.
Ale s tim ja souhlasim, ale nesouzhlasim to co tady pisete za nesmysl ze resilience je lepsi jak def.. Proste kdyz uz neco delam, tak to delam poradne a ne polovicate... ale to uz bude zivotni postoj.. nejspis
Jasny, ale proc resilience?? ta ti nic jineho nez uncrit nenabidne.. A nevim jak by se tvarili healeri, kdybych tankoval brutulluse v res gearu. Nevim jak posledni arena sety na tom jsou, to sem prestal sledovat od 2S.. ale podle mne lip bude vychazet T6 nez arena set..
nepsal jsem snad, že to neplatí pro T6 druida? psal....... napíšu to samé co ty, ale ty se mnou nesouhlasíš, chjo :)
Tohle uz je ma chyba, tu zminku o T6 jsem prehlidl :)
quote:Originally posted by berousek Ale s tim ja souhlasim, ale nesouzhlasim to co tady pisete za nesmysl ze resilience je lepsi jak def..
Pocital si to? Stat pointy ziskane na tom, ze ses crit immune z resi misto z def skillu muzes pouzit treba na agi nebo dodge rating, takze dost mozna to vyjde hodne podobne.
Nevim jak ty ale def gemy nemam, mam standartni def enchant na ramena helmu, tod asi vsechno.. takze nevim kde je tady problem s def. Jinak mam clasicu prsteny, neck a trinket s def. Abych rekl pravdu na Kara nepotrebujes mit def. vyjimka je posledni sotek. Takze muzu davat standartni gemy.. jinak na ty def mas cca 2%dodge.
Nevim jak ty ale def gemy nemam, mam standartni def enchant na ramena helmu, tod asi vsechno.. takze nevim kde je tady problem s def. Jinak mam clasicu prsteny, neck a trinket s def. Abych rekl pravdu na Kara nepotrebujes mit def. vyjimka je posledni sotek
Jak to souvisi s tim, jestli je lepsi def nebo resil?
Jestli chces mluvit o dostupnosti equipu tak se opet dostavame k tomu, ze pvp equip je proste o nekolik radu dostupnejsi.
Rahmane ted už nemáš moc pravdu. u T6kového druida už ten rozdíl armoru je dost značný, aby raději pak dají pár gemů na defense. Klasický zdrojem defense ratingu bývají prstýnky co dávaj armor + staminu. Osobně neznám T6 ferdu co by měl ještě resil. Jediné o co se opravdu snaží je, že mají přesně 415 defense ani o chloupek navíc, aby neplýtvali hnaní defense místo užitečnější staminy například.
No naštěstí tohle už nebude v datadisku platit, protože resilience nebude fungovat v PvE :). Vemoum ferdáskům největší výhodu do začátku.
Ono hlavně soudit o tom jak budou druidi silní nebo ne je v tuhle chvíli hloupé. Myslím si, že konečný stav bude tak zhruba půl roku po vydání datadisku, kdy to snad odladí.
Co mně na datadisku osobně nejvíc vadí, že zbaví unikátnosti postav, prostě každá classa bude zastupitelná, ale dá se říct že 100%. Chápu, že by to částečně mělo být, ale díky změnám těm buffům to bude až moc společné :(.
Rahmane ted už nemáš moc pravdu. u T6kového druida už ten rozdíl armoru je dost značný, aby raději pak dají pár gemů na defense. Klasický zdrojem defense ratingu bývají prstýnky co dávaj armor + staminu. Osobně neznám T6 ferdu co by měl ještě resil. Jediné o co se opravdu snaží je, že mají přesně 415 defense ani o chloupek navíc, aby neplýtvali hnaní defense místo užitečnější staminy například.
Jenze to je opet dane dostupnosti itemu. Nic to nemeni na tom, ze resilience mozna vyjde lip (nevim, nepocital jsem to). Pokud uz je na tom druid tak, ze potrebuje enchant (def nebo resil), tak je ovsem na miste se podivat, co vyjde lip. Dat nekam resil misto defu znamena, ze jinam muzu dat agi misto defu.
quote:Originally posted by sleglik No naštěstí tohle už nebude v datadisku platit, protože resilience nebude fungovat v PvE :). Vemoum ferdáskům největší výhodu do začátku.
A co tech -6% uncrittable v talentech? To jest vic, nez crit chance bossu?
quote:Originally posted by sleglik Ono hlavně soudit o tom jak budou druidi silní nebo ne je v tuhle chvíli hloupé. Myslím si, že konečný stav bude tak zhruba půl roku po vydání datadisku, kdy to snad odladí.
Konecny stav nebude nikdy. A to, ze zrejvne budou (opet) pul roku totalne preboosteni, mi na klidu opravdu nepridava.
Osobně neznám T6 ferdu co by měl ještě resil. Jediné o co se opravdu snaží je, že mají přesně 415 defense ani o chloupek navíc, aby neplýtvali hnaní defense místo užitečnější staminy například.
ja jo napriklad jako enchant na chestu a na helmu :) dohromady 35 resilience coz je hodne slusnej zaklad na ceste k uncritable
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
zas tu resite blbosti (=druidy) a tak vam utikaji dulezite veci : v souvislosti se zmenami v manaregenu a omezeni pouzivani potek bude(mozna to uz na bete funguje) zmenen aspect of the viper na
Aspect of the Viper The hunter takes on the aspect of the viper, instantly regenerating mana equal to 100% of the damage done by any ranged attack or ability, but reduces your total damage done by 50%. Only one Aspect can be active at a time.
zas tu resite blbosti (=druidy) a tak vam utikaji dulezite veci :
Neotravuj s preboostenosti hunteru, kdyz se tu resi dulezite veci (= preboosteni druidi) :)
Na nerf to mozna zrale je, zmena je to kazdopadne zajimava. Brutalni je to predevsim v tom, ze to nema zadny limit cetnosti pouzivani. Takhle nejak kazdopadne celou dobu mela fungovat seal of wisdom (ktera bude ostatne take trochu posilena). Tak uvidime.
zas tu resite blbosti (=druidy) a tak vam utikaji dulezite veci :
Neotravuj s preboostenosti hunteru, kdyz se tu resi dulezite veci (= preboosteni druidi) :)
Na nerf to mozna zrale je, zmena je to kazdopadne zajimava. Brutalni je to predevsim v tom, ze to nema zadny limit cetnosti pouzivani. Takhle nejak kazdopadne celou dobu mela fungovat seal of wisdom (ktera bude ostatne take trochu posilena). Tak uvidime.
Je takova uvaha. Nevim, nakolik kdo sledujete mmochampion, nebo worldofraids, ale obecne musim rict, ze si velice cenim otevrenosti a duslednosti, s jakou blizzardi game designeri komunikuji s komunitou (sice pouze s komunitou v bete, ale publikovano pro celou verejnost).
Ze sveho pohledu musim rict, ze ve velke vetsine pripadu se v blue postech vyskytuji opravdu dobra designerska rozhodnuti, ktera vychazi z hluboke znalosti mechanismu hry a jsou dobre promyslena.
Faktem samozrejme je, ze v designovych zmenach do wotlk se nachazi hodne zmen, ktere miri do neprobadanych vod (zmena fungovani raid buffu a debuffu, zastupitelnost class a damage budgety, atd). Obcas se take vyskytnou dost "odvazne" upravy, jako treba instantni aimed shot...
Faktem je, ze wow se zacina dostavat do oblasti neporovnatelne komplikovanejsi hry, nez jak si ho spousta lidi pomatuje. Kdyz nejakou dobu studuju nove talent tress a pak lognu do hry udelat build v aktualni BC, tak mi najednou soucasne stromy prijdou smesne jednoduche. Pred BC to bylo o dalsich 10 bodu v kazdem strome mene a o hromadu core abilit. Pritom se Blizzardi neboji delat upravy typu slouceni nekterych abilit do jednoho ranku, ktere to casto dost zprehlednuji.
Tezko rict, jestli se podari launch, ve kterem nebudou IPWNALL warloci (ted na to vypadaji spis hunteri, uvidime :P), nebo neco podobneho. Dost mozna ze nepodari a bude potreba doladit to pozdeji (jo taky me stvou nerfy v ostre hre. Co vic, stvou me dokonce i nerfy v bete kdyz to sleduju, a to by mi to mohlo byt klidne jedno), ale mam z toho pocit, ze celkove wotlk prinese spoustu fakt dobrych a promyslenych zmen v hratelnosti class.
A jeste poznamka na zaver: Trosku me zarazi, jak ostre s takovymhle pristupem kontrastuje znacne lakonicky prisup ke grafice. Proc se v datadisku reusuje grafika pro sety a itemy z wow, proc maji unikatni itemy stejnou ikonu jako sedy crap (thunderfury je dobry priklad), proc ma regent princ ve Stormwindu porad placeholder model kluka ze sirotcince. Pritom grafika je ciste manufakturni zalezitost, 50 cinanu proste za x dolaru vyrobi y modelu nebo z ikonek a staci jen zkontrolovat kvalitu.
Samozrejme z pohledu vyvojare je tohle rozumny pristup, protoze reusovani grafiky neni nic gamebreaking, zatimco nedomysleny design class ano. Reusovani grafiky ale i layoutu dungeonu (minim tim non-instanced dungy do kterych obcas vedou questy) je dobry zpusob jak s malym tymem udelat hodne contentu. Inzenyrsky je to proste dobre reseni, ale ze by Blizzard momentalne nemel prostredky na outsourcovani grafiky? (Tj nejaky tym cinanu dostane zakazku na tolik a tolik takovych a takovych modelu/dungeonu/atd a proste je udela).
Nektere veci jsou proste v podani Blizzardu stale dosti zvlastni :)
co se tyka wotlk beta fora, tak nesleduju vsechno, v podstate se zameruju jen na veci, ktere maji vliv na huntery, ale ta otevrenost me taky prekvapila, i kdyz komunikace me prijde spis od vyvojaru k hracum nez naopak, treba tohle zduvodneni proc nakonec nebudou mit hunteri camouflage(stealth) me svou otevrenosti fakt dostalo :- ):
quote: I like to give you some insight into developer thought process, because honestly that's what I was always wondering about when I was on the other side of these forum posts trying to understand a design change.
I have no problem with you disagreeing with our decisions or pointing out problems with what we've done. Just make sure it stays closer to that and not using my words against me or there will just be fewer of those words. :)
Think of it this way. We have 10 classes now and we need to add new abilities to them every expansion. If we aren't a little careful, all of the classes are going to end up feeling pretty similar. Poke around on these forums a little and you will see players already worried about it.
When an ability works for one class, it's really easy from a lazy-designer-perspective to stick that ability on another class. We have done that several times and sometimes the change was warranted and sometimes we've regretted it. There is no hard and fast rule here, and I'm sure there are exceptions of all stripes. While we try to be very objective about what kind of damage classes do, deciding what kind of abilities they have is more of a gut thing, and logic isn't necessarily going to apply the same way.
na druhou stranu me ale prijde, ze u blizzardu panuje jeden velky chaos, jednotlive tymy vymysli nove skilly/talenty pro svoje classy, kdyz jsou ve stavu, ze to maji jakz takz hotove a melo by se zacit vyvazovat, tak nekdo prijde a kompletne zmeni system buffu a od te chvile je vsechno jak na vode, trebu hunter se meni kazdy tyden a to nejen, ze se meni nejake procenticka u specek, ale opakovane prehazuji talenty mezi stromy a dmg/ucinost specek se meni radove o desitky procent, navic u nekterych veci se uz vi ze se do datadisku nestihnou a budou se dodelavat az pak (napr aspect of the viper) takze se dost bojim, ze o nejake vyvazenosti si muzem ze zacatku nechat jen zdat, ale je videt ze se o to aspon snazi
co se tyce tech novych modelu tak stale trochu doufam, ze je jen nechcou zatim ukazat a ze je nejakym patchem zapnou tesne pred datadiskem, protoze epax puska prece nemuze mit vzhled sede bambitky
co se tyka wotlk beta fora, tak nesleduju vsechno, v podstate se zameruju jen na veci, ktere maji vliv na huntery, ale ta otevrenost me taky prekvapila, i kdyz komunikace me prijde spis od vyvojaru k hracum nez naopak, treba tohle zduvodneni proc nakonec nebudou mit hunteri camouflage(stealth) me svou otevrenosti fakt dostalo :- ):
quote: I like to give you some insight into developer thought process, because honestly that's what I was always wondering about when I was on the other side of these forum posts trying to understand a design change.
I have no problem with you disagreeing with our decisions or pointing out problems with what we've done. Just make sure it stays closer to that and not using my words against me or there will just be fewer of those words. :)
Think of it this way. We have 10 classes now and we need to add new abilities to them every expansion. If we aren't a little careful, all of the classes are going to end up feeling pretty similar. Poke around on these forums a little and you will see players already worried about it.
When an ability works for one class, it's really easy from a lazy-designer-perspective to stick that ability on another class. We have done that several times and sometimes the change was warranted and sometimes we've regretted it. There is no hard and fast rule here, and I'm sure there are exceptions of all stripes. While we try to be very objective about what kind of damage classes do, deciding what kind of abilities they have is more of a gut thing, and logic isn't necessarily going to apply the same way.
Ono priznejme si, zrovna hunter je docela slusne poslepovany z abilit jinych class (co jeste hunterum chybi? Ofenzivni dispel? Mortal strike?). Proto neni divu, ze uz jim prijde trochu blbe pridat dalsi podobnou vec od jine classy.
quote:Originally posted by huhla
na druhou stranu me ale prijde, ze u blizzardu panuje jeden velky chaos, jednotlive tymy vymysli nove skilly/talenty pro svoje classy, kdyz jsou ve stavu, ze to maji jakz takz hotove a melo by se zacit vyvazovat, tak nekdo prijde a kompletne zmeni system buffu a od te chvile je vsechno jak na vode, trebu hunter se meni kazdy tyden a to nejen, ze se meni nejake procenticka u specek, ale opakovane prehazuji talenty mezi stromy a dmg/ucinost specek se meni radove o desitky procent, navic u nekterych veci se uz vi ze se do datadisku nestihnou a budou se dodelavat az pak (napr aspect of the viper) takze se dost bojim, ze o nejake vyvazenosti si muzem ze zacatku nechat jen zdat, ale je videt ze se o to aspon snazi
co se tyce tech novych modelu tak stale trochu doufam, ze je jen nechcou zatim ukazat a ze je nejakym patchem zapnou tesne pred datadiskem, protoze epax puska prece nemuze mit vzhled sede bambitky
Huntera moc nesleduju, ale mam ten pocit, ze je u nej predevsim (logicka) snaha odstranit jednotlacitkove makro, ktere resi vsechno.
Proto bych se ani nedivil, ze docela dost experimentuji.
Jina situace je treba u retri palatu. Od zacatku wotlk vyvoje prisli s vybornou novou koncepci (vybornou ve smyslu hratelnosti a vyznamu classy). Aktualne take prohazuji pozice talentu ve stromech (pochopitelne, nejdriv se zamysleji nad kazdym stromem zvlast, pak zkousi skladat cross-tree buildy a holy palat s brutalni hotkou na kazdem heal critu byl zjevne mimo). Meni koeficienty scalovani - pochopitelne, pokud zbytek funguje tohle je nejlepsi nastroj, jak doladit damage a heal output classy.
I pres to stale zustava retri palat brutalne op, stale u nej zustava jeden talent, ktery neguje potrebu pouzivat jakekoliv jine formy mana regenu, atd.) Tak uvidime ;)
Ad zmeny u death knighta: Krom dost brutalnich nerfu (ktere casto vyvolaji nutnost dalsich zmen) sjednotili vyznam urcitych tieru ve vsech stromech (minimalne z pohledu tankovani), posunuli mandatory tankovaci talenty do prvniho tieru, pripadne do base abilit classy. Plus par dalsich zmen souvisejicich s rotacemi specek, atd.
Celkove pomerne smysluplne a promyslene zmeny. Pravda excess se objevi, napriklad nerf antimagic shieldu z 15s cd na 1 min cd dela z dk koncipovaneho jako tank class s nejlepsi mitigaci magicke damage tank class s jednoznacne nejhorsi mitigaci magicke damage (ano i druidi uz maji 12%, dk nyni jen 5% a 75% mitigaci jednou za minutu na 5s, coz pri dlouhem boji znamena hodne malo).
Kazdopadne je porad jeste cas.
Jiank ad aspec of the viper: Tam tusim cesta sla od many za damage, coz je cesta, od ktere (logicky) upustili u vsech mana regen abilit u vsech class. Aktualni podobu zkouseli a duvod proc se uvazuje o pripadne dalsi zmene je moznost regenu mimo combat (zvlastni ze proste nedaj na aov nejaky buff na sprit, byl by klid ;). (Huhla tells you: WTB innervate :))
quote:Ironie je převážně humoristickou formou, která spočívá ve vyslovení opaku toho, co chceme vyjádřit, při zachování dojmu, že to, co říkáme, je v nesouhlasu s tím, co chceme vyjádřit.
hunter ma aimed shot jako mortal, navic ve wotlk to ma byt instant (ted 2.5 sec cast) a proto o neco snizi dmg
co se tyce arcane shotu a dispelu tak to zrusili, dispel efekt bude presunut na Tranquilizing Shot, ktery bude mit CD 15 sec, tranq shot navic dispelne 1x enrage(ted dispeluje frenzy), ale tahle posledni uprava nejspis souvisi s tim ze prejmenovali vsechny docasne efekty, ktere zvysuji dmg a rychlost na enrage a efekt frenzy je rezervovany pro bossy, kteri se do nej dostanou po vyprseni casoveho limitu na jejich zabiti, takze to dispelnout jit nesmi
quote:Ironie je převážně humoristickou formou, která spočívá ve vyslovení opaku toho, co chceme vyjádřit, při zachování dojmu, že to, co říkáme, je v nesouhlasu s tím, co chceme vyjádřit.
quote:Originally posted by Rahman Kazdopadne je porad jeste cas.
Jiank ad aspec of the viper: Tam tusim cesta sla od many za damage, coz je cesta, od ktere (logicky) upustili u vsech mana regen abilit u vsech class. Aktualni podobu zkouseli a duvod proc se uvazuje o pripadne dalsi zmene je moznost regenu mimo combat (zvlastni ze proste nedaj na aov nejaky buff na sprit, byl by klid ;). (Huhla tells you: WTB innervate :))
no ja bych rekl ze toho casu uz moc neni, na kolecku ktery udelal/udela aspect of the viper: pasivni buff(ted)-> dmg primo pridava manu(beta) -> vystrel pridava % max many(beta) -> pasivni buff(nekdy po ostrem startu wotlk) je nejzajimavejsi informace, ze kvuli technicke obtiznosti ten posledni krok uz do launche nestihnou :-), takze uzaverka jim uz musi klepat na dvere
kdyz uz jsme u toho, nevite nekdo, kdy maji nahodit patch 3.0?
No nevím jak vy, ale já mmo-champion ted sleduju hodně a zdá se mi, že z jedné classy se stává něco naprosto příšerně OP.
Jejich idea je, že vemete nejlepší dpsko, nejlepšího healera a nejlepšího tanka a jdete na raid, ale nezdá se mi to ve světle těch skillů a úprav.
Jak můžou dát šamanovi, že všem přidá +16% haste pomocí jednoho totemu? Svým způsobem je to +16% dmg/healu atd.... Jeden šaman tam hodí windfury totem a může jít afk, protože boostnul raid takovým způsobem jak to nikdo jiný nedokáže. V TBC 25ka si myslím nefungovala bez paladina a jeho salvy, ale ted si nedokáže představit raid bez šamana a jeho windfury totemu. Ve svojí guildě budu na raidy chodit aspon se 2 šamana, protože jejich totemy jsou něco naprosto šíleného.
Co váš názor?
EDIT:
No šamani jsou šílenější než jsem myslel viz BL:
Increases melee, ranged, and spell casting speed by 30% for all party and raid members. Lasts 40 sec. After the completion of this effect, those affected will become Sated and unable to benefit from Bloodlust again for 5 min.
Před koncem BL hodí další šaman BL a celý raid pojede prakticky pořád v BL módu. Určitě se to bude stackovat s WF totemem :/
quote:Originally posted by sleglik Increases melee, ranged, and spell casting speed by 30% for all party and raid members. Lasts 40 sec. After the completion of this effect, those affected will become Sated and unable to benefit from Bloodlust again for 5 min.
Před koncem BL hodí další šaman BL a celý raid pojede prakticky pořád v BL módu. Určitě se to bude stackovat s WF totemem :/
Imho ten debuff dostanes hned jak dostanes BL, jen je to v tomhle komentari blbe napsane.
Ten debuff tam pridali prave proto aby se nepoustel jeden BL za druhym (a v raidu tak bylo x shamanu). Takze neceho takoveho bych se nebal.
Jinak ja ostatni classy radeji nesleduju. Stejnak jim nerozumim a akorat bych z toho byl otraveny. Uplne mi ke spokojenosti staci, ze druidi vypadaji celkem v pohode :) (zvlast posledni build a jejich zmeny mangle(cat) a rake me potesily, nerf medvidka uz tolik ne, ale pry byl nutny, tak se hadat nebudu).
Ten debuff tam pridali prave proto aby se nepoustel jeden BL za druhym (a v raidu tak bylo x shamanu). Takze neceho takoveho bych se nebal.
Jinak ja ostatni classy radeji nesleduju. Stejnak jim nerozumim a akorat bych z toho byl otraveny. Uplne mi ke spokojenosti staci, ze druidi vypadaji celkem v pohode :) (zvlast posledni build a jejich zmeny mangle(cat) a rake me potesily, nerf medvidka uz tolik ne, ale pry byl nutny, tak se hadat nebudu).
Myslis tu zmenu jak z talentu na 12% redukci damage udelali talent na 12% redukci damage? Tak to nevim jestli byla nutna, ale kdyz to rika takovy medvedoznalec jako ty... :P