Jak můžou dát šamanovi, že všem přidá +16% haste pomocí jednoho totemu? Svým způsobem je to +16% dmg/healu atd.... Jeden šaman tam hodí windfury totem a může jít afk, protože boostnul raid takovým způsobem jak to nikdo jiný nedokáže. V TBC 25ka si myslím nefungovala bez paladina a jeho salvy, ale ted si nedokáže představit raid bez šamana a jeho windfury totemu. Ve svojí guildě budu na raidy chodit aspon se 2 šamana, protože jejich totemy jsou něco naprosto šíleného.
tak pokud jsem neco nepropasl tak haste prece zvysuje jen white dmg, ne? protoze nema vliv na GCD ani na CD specek, takze kdyz treba hunter dava 40-50% dmg pres white dmg tak 16% haste zvysi dmg tak o 7-8% coz je srovnatelne s ostatnima buffama
co se tyka poctu samanu v raidu tak ty jsi nebyl v swp nebo co? 4 sikovni shamani v raidu tam byla skoro nutnost 2xresto,1x enha a 1x ele, pokud byl k dispozici jeste dalsi resto nebo enha tak se mohl bez problemu vzit, tohle si zadna jina classa nemohla dovolit, holy priest ti stacil jeden(+2 SP), resto druid jeden(+1x feral) a paladini staci tri(libovolne specy) je sice pravda, ze nekteri vyuziji i 4. blessing, ale osobne si myslim ze 5 shamanu vyjde lip nez 4 palati takze pokud se jim tohle podari zmenit a bude nutnost vzit treba jen 2 shamany tak to bude super
Haste by mela teoreticky podle slibu Blizzu zkracovat i GCD u castenych kouzel (ne u instantu), jinak by treba haste pro takoveho balance druida nemela smysl, a to jakoze ZADNY.
Haste by mela teoreticky podle slibu Blizzu zkracovat i GCD u castenych kouzel (ne u instantu), jinak by treba haste pro takoveho balance druida nemela smysl, a to jakoze ZADNY.
To je samozrejme blbost. Haste snizuje dobu casteni kouzel a zaroven snizuje GCD vsem kouzlum (minimalne instantum urcite, u ostatnich - castenych - si nejsem jisty).
Myslis tu zmenu jak z talentu na 12% redukci damage udelali talent na 12% redukci damage? Tak to nevim jestli byla nutna, ale kdyz to rika takovy medvedoznalec jako ty... :P
No myslim tu
quote:Feral * Protector of the Pack now reduces the damage you take by 1/2%. (Down from 3%)
12% -> 8%
Nejsem moc silny v matematice, ale mel jsem za to, ze 8 je mensi nez 12.
Myslis tu zmenu jak z talentu na 12% redukci damage udelali talent na 12% redukci damage? Tak to nevim jestli byla nutna, ale kdyz to rika takovy medvedoznalec jako ty... :P
No myslim tu
quote:Feral * Protector of the Pack now reduces the damage you take by 1/2%. (Down from 3%)
12% -> 8%
Nejsem moc silny v matematice, ale mel jsem za to, ze 8 je mensi nez 12.
Tak to mas nejaky novejsi update nez ja. Posledni zminka na WoR je:
Protector of the Pack - Now reduced damage per party member by 1/2/3% instead of a flat 3% for all ranks.
Haste by mela teoreticky podle slibu Blizzu zkracovat i GCD u castenych kouzel (ne u instantu), jinak by treba haste pro takoveho balance druida nemela smysl, a to jakoze ZADNY.
To je samozrejme blbost. Haste snizuje dobu casteni kouzel a zaroven snizuje GCD vsem kouzlum (minimalne instantum urcite, u ostatnich - castenych - si nejsem jisty).
"To je samozrejme blbost" psat na neco, cim si nejsi jisty? Ja vim o castenych kouzlech, ty pises o instantech, taky muzu rict, ze jsi napsal picovinu, pac si nejsi 100% jisty.
Ze ty mas abstak? Pac to fakt obcas vypada posledni dobou, ze meles z hladu.
Jak můžou dát šamanovi, že všem přidá +16% haste pomocí jednoho totemu? Svým způsobem je to +16% dmg/healu atd.... Jeden šaman tam hodí windfury totem a může jít afk, protože boostnul raid takovým způsobem jak to nikdo jiný nedokáže. V TBC 25ka si myslím nefungovala bez paladina a jeho salvy, ale ted si nedokáže představit raid bez šamana a jeho windfury totemu. Ve svojí guildě budu na raidy chodit aspon se 2 šamana, protože jejich totemy jsou něco naprosto šíleného.
tak pokud jsem neco nepropasl tak haste prece zvysuje jen white dmg, ne? protoze nema vliv na GCD ani na CD specek, takze kdyz treba hunter dava 40-50% dmg pres white dmg tak 16% haste zvysi dmg tak o 7-8% coz je srovnatelne s ostatnima buffama
co se tyka poctu samanu v raidu tak ty jsi nebyl v swp nebo co? 4 sikovni shamani v raidu tam byla skoro nutnost 2xresto,1x enha a 1x ele, pokud byl k dispozici jeste dalsi resto nebo enha tak se mohl bez problemu vzit, tohle si zadna jina classa nemohla dovolit, holy priest ti stacil jeden(+2 SP), resto druid jeden(+1x feral) a paladini staci tri(libovolne specy) je sice pravda, ze nekteri vyuziji i 4. blessing, ale osobne si myslim ze 5 shamanu vyjde lip nez 4 palati takze pokud se jim tohle podari zmenit a bude nutnost vzit treba jen 2 shamany tak to bude super
Jenže třeba enha šaman mu dá ještě agility totem a 10% attack power, takže to pořád nebude 6 - 7% dmg...
Žádná jiná classa neboostne raid tak jako šaman a to prostě platí
Takze jsem se logl na test a je to jak pise Rahman Protector of the Pack - Now reduced damage per party member by 1/2/3% instead of a flat 3% for all ranks.
Haste by mela teoreticky podle slibu Blizzu zkracovat i GCD u castenych kouzel (ne u instantu), jinak by treba haste pro takoveho balance druida nemela smysl, a to jakoze ZADNY.
To je samozrejme blbost. Haste snizuje dobu casteni kouzel a zaroven snizuje GCD vsem kouzlum (minimalne instantum urcite, u ostatnich - castenych - si nejsem jisty).
"To je samozrejme blbost" psat na neco, cim si nejsi jisty? Ja vim o castenych kouzlech, ty pises o instantech, taky muzu rict, ze jsi napsal picovinu, pac si nejsi 100% jisty.
Ze ty mas abstak? Pac to fakt obcas vypada posledni dobou, ze meles z hladu.
Hele, muzes si tu rozvijet teorie jake chces (haste nema pro balance druida ZADNY smysl? Wtf? To jedes jen Moonfire spam a IS?), ale nic to nemeni na tom, ze uz cca 3-4 mesice snizuje haste GCD kouzlum, vcetne instantu.
Abstak nemam. Hlad taky nemam, dneska jsem uz obedval, ale diky za zeptani.
Takze jsem se logl na test a je to jak pise Rahman Protector of the Pack - Now reduced damage per party member by 1/2/3% instead of a flat 3% for all ranks.
Windufry totem = identicky buff (samozrejme nestackuji) ma DK, navic ten buf chodi s tim DK a neni nekde bodlej do zeme 10% AP z Unleashed rage = identicky buff ma DK. flat STR a AGI buff = identick... (ano uz sem stim trapnej) buff ma DK, navic to opet neni klacek v zemi.
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
Hele, muzes si tu rozvijet teorie jake chces (haste nema pro balance druida ZADNY smysl? Wtf? To jedes jen Moonfire spam a IS?), ale nic to nemeni na tom, ze uz cca 3-4 mesice snizuje haste GCD kouzlum, vcetne instantu.
Abstak nemam. Hlad taky nemam, dneska jsem uz obedval, ale diky za zeptani.
Tys nikdy balance ani nezkusil co? Jinak bys vedel, ze bez snizeni GCD u castenych kouzel je ti haste na prd, pac wrath se kryje s GCD. Uz ted je problem pri natures grace, pac sice vycastis wrath rychlej, ale pak stejne cekas pul sekundy na gcd. Takze nake snizeni GCD u instantu je mi uplne u prdele.
Priste zkus cist, netvor hloupe teorie, pokud nesouhlasis, zkus to vyjadrit jinak nez:"Tohle je blbost," kdyz si sam nejsi jisty a najez se poradne, pac tohle bylo fakt malo.
Windufry totem = identicky buff (samozrejme nestackuji) ma DK, navic ten buf chodi s tim DK a neni nekde bodlej do zeme 10% AP z Unleashed rage = identicky buff ma DK. flat STR a AGI buff = identick... (ano uz sem stim trapnej) buff ma DK, navic to opet neni klacek v zemi.
tak jsem našel, že blood death knight umí unleashed fury, ale tu agilitu a wf jsem nenašel
asi špatně hledám :(
EDIT:
AHA!
Takže Enha šamana nahradíme blood knightem a frost knightem? Tohle si myslel? Tak to mi přijde dost debilní. Raději vemu enha šamana ten umí oboje :)
EDIT2: Dle mmo champion enha šaman umí i ranged haste, ale DK to neumí. To jsou takové detaily :)
spell afaik ne ... ale jinak samozrejme ze bude WF totem s Imp Icy talons zcela ekvivalentni, tj budou oba davat i ranged haste (prip. nebude to davat ani jeden pokud se rozhodne blizz to zmenit).
No porad je tu moznost, ze hybrid spec DK, ktery ma oba ty talenty (tj. vsechny 3b ufy) bude i prez ten spec davat vetsi dmg nez ENha :)
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
nic proti panove,ale ja shi myshlim že DK to tam bude všechno ownit.. takže to bude o ničem DK - ALL :)
warhammer -> This way
Naprosto souhlasim. Po strance pouzivani runic resources bude dk neskutecne ownit. Nenapada me jedina class, ktera by se mu v tom mohla snad jen priblizit, natoz rovnat.
nemate nekdo fotky tech litajicich kobercu od tailoru ? :))
jinak doufam ze ve wotlk budou opet růlovat warloci jako tomu bejvalo tehda, nez vsem a na vsecko rozdali resistenci na fear.
PHEAR US !! 3.0.0 musi bejt ve znameni STRACHU. Znicit veskery sracky ktery davaj resist na strach. Strach musi pohlit vsechno a vsechny. A chci strachV2 ktery umozni fearnout az 3 cile ;)
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
* The dual-spec system will be introduced in a content patch. The goal is to let you switch specs very easily in raid, even between fights ! However it won't be possible to switch specs in the middle of an arena match. * With dual-spec introduced in the game, there are also discussions about an Itemrack-like mod being introduced to the default UI
The current timer for Lake Wintergrasp is 2 hours 30 minutes between matches and a match shouldn't last more than 30 or 40 minutes.
The faction controlling the fort will get a free portal to teleport to Dalaran (and also one in Dalaran to teleport to Wintergrasp), an access to The Vault of Archevon featuring a new raid boss dropping both PvE and PvP gear (1 day reset timer), and all bosses in instances will drop spirit shards used to buy rewards from vendors in the fort. (Mounts, patterns, etc ..)
Ne uplne vhodny topic (nicmene kdo by psal do sticky topiku kde se obtizne vsima novych postu, ze).
Nicmene, tohle zni hodne zajimave. Jestli to dobre chapu, tak to znamena, ze jednou za necele 3 hodiny je mozne bitkarit o pristup do raidove instance, tedy world pvp, ktere konecne dava poradny smysl.
Otazkou zustava, jak bude reseny boss a jak bude resena bitva, protoze na prvni pohled to vypada, ze nebude zadne omezeni poctu ucastniku bitvy a tudiz se asi o bosse popere vic raidu.
No hodne jsem se na tu abilitu tesil kdyz jsem tak nejak uvazoval predtim jestli jit nebo ne do WoTLK. A vubec, celkovej revamp retri paladinu me tesil.
Zase zpátky do reality. Je potřeba jim nerfnout burst dmg, je potřeba jim nerfnout mana regen, je potřeba nějakým způsobem mitigovat Divine Storm (no real data on that one, esli dává holy, je potřeba převést na physical).
Nicméně to ještě chvilku potrvá a v tomhle mezičase je retri ultimátní mašina na zabíjení.
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus
Jako pred BC, klasika. Ale tam byl nerf do tydne. No jsem zvedavej jak to bude mlatit v arenach.
Do týdne? To opravdu ne. Hunteři byli vrahové od momentu patche 2.0 do vydání TBC, což jsou bezmála 2 měsíce (a během toho Vánoce).
aaa sladke vzpominky :-) ale nevydel bych to tak cerne, hunterovi tehdy nerfli dmg, coz kupodivu v tech BG nebylo moc poznat, ale jak vyslo TBC tak to byl des, trvalo pres 3 mesice nez to v patchich vyrovnali pres boost peta
takze vzhledem ke zpusobu jak blizzard fixuje tyhle veci si myslim ,ze classy ktere jsou ted moc OP jeste ceka nejaky pekny nerficek