Iani: Ale ty rozmery ve WoW jsou prave hrozne uveritelne... nebo myslis, ze by si Razorfeni vyhloubili nejaky ohromne obrovsky podzemni prostory? Ano je to klaustrofobicky a to se me osobne prave libi... a neboj, az pujdes na Onyxii, tak te ubezpecuju, ze ta tam ma prostoru opravdu dost :)) Zrovna tyhle rozmery uz sem zminoval v jednom topicu a je to snad prvni hra, kde mam pocit, ze vsechno je tak velky jak by melo byt (od nabytku pres baraky po doly a jeskyne.
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!"
Iani: Ale ty rozmery ve WoW jsou prave hrozne uveritelne... nebo myslis, ze by si Razorfeni vyhloubili nejaky ohromne obrovsky podzemni prostory? Ano je to klaustrofobicky a to se me osobne prave libi... a neboj, az pujdes na Onyxii, tak te ubezpecuju, ze ta tam ma prostoru opravdu dost :)) Zrovna tyhle rozmery uz sem zminoval v jednom topicu a je to snad prvni hra, kde mam pocit, ze vsechno je tak velky jak by melo byt (od nabytku pres baraky po doly a jeskyne.
vazne ? me teda v thunderbluffu na to ze taureni jsou velky hovada pripadaj ty zabradli na mostech jak pro decka
to ze ta oaza v ogrimaru ani jedna neni oaza ale plivnuti s mechem okolo je dalsi vec, rozmery teda rozhodne nejsou to co by ve wow sedelo
wow se da priznat spousta skvelych veci ale grafika me prijde odflakla
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Pertha: Treba tam maji to zabradli kvuli jinym rasam :) A jak by mela byt velka oaza? Ja cerpam teda jen z prirodopisnejch filmech a vim, ze si filmari casto vymejslej, ale nemel sem pocit, ze oaza = jezero.
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!"
Pertha: Treba tam maji to zabradli kvuli jinym rasam :) A jak by mela byt velka oaza? Ja cerpam teda jen z prirodopisnejch filmech a vim, ze si filmari casto vymejslej, ale nemel sem pocit, ze oaza = jezero.
ne ale ani nebyva oaza 10 na 20 kroku
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Pertha: Treba tam maji to zabradli kvuli jinym rasam :) A jak by mela byt velka oaza? Ja cerpam teda jen z prirodopisnejch filmech a vim, ze si filmari casto vymejslej, ale nemel sem pocit, ze oaza = jezero.
Kadzej prece vi ze oaza = studanka+ 2xpalma do V + 1 lev :)
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
Pertha: Treba tam maji to zabradli kvuli jinym rasam :) A jak by mela byt velka oaza? Ja cerpam teda jen z prirodopisnejch filmech a vim, ze si filmari casto vymejslej, ale nemel sem pocit, ze oaza = jezero.
Kadzej prece vi ze oaza = studanka+ 2xpalma do V + 1 lev :)
jo a ze je naprosto normalni mit dve oazy mezi kteryma je vyprahla cesta
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Pertha: Treba tam maji to zabradli kvuli jinym rasam :) A jak by mela byt velka oaza? Ja cerpam teda jen z prirodopisnejch filmech a vim, ze si filmari casto vymejslej, ale nemel sem pocit, ze oaza = jezero.
Kadzej prece vi ze oaza = studanka+ 2xpalma do V + 1 lev :)
jo a ze je naprosto normalni mit dve oazy mezi kteryma je vyprahla cesta
Si asi moc ty questy nectes co? ;)
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
Pertha: Treba tam maji to zabradli kvuli jinym rasam :) A jak by mela byt velka oaza? Ja cerpam teda jen z prirodopisnejch filmech a vim, ze si filmari casto vymejslej, ale nemel sem pocit, ze oaza = jezero.
Kadzej prece vi ze oaza = studanka+ 2xpalma do V + 1 lev :)
jo a ze je naprosto normalni mit dve oazy mezi kteryma je vyprahla cesta
Si asi moc ty questy nectes co? ;)
vubec, na co bych je cet kdyz je stejne dusledek stejnej jdi tam a tam a zabij tolik a tolik toho a toho
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Pertha: Treba tam maji to zabradli kvuli jinym rasam :) A jak by mela byt velka oaza? Ja cerpam teda jen z prirodopisnejch filmech a vim, ze si filmari casto vymejslej, ale nemel sem pocit, ze oaza = jezero.
ne ale ani nebyva oaza 10 na 20 kroku
Uz sem v Barrens dlouho, ale mam pocit, ze oazy tam byly ruzne velikosti.
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!"
Pertha: Treba tam maji to zabradli kvuli jinym rasam :) A jak by mela byt velka oaza? Ja cerpam teda jen z prirodopisnejch filmech a vim, ze si filmari casto vymejslej, ale nemel sem pocit, ze oaza = jezero.
Kadzej prece vi ze oaza = studanka+ 2xpalma do V + 1 lev :)
jo a ze je naprosto normalni mit dve oazy mezi kteryma je vyprahla cesta
Si asi moc ty questy nectes co? ;)
vubec, na co bych je cet kdyz je stejne dusledek stejnej jdi tam a tam a zabij tolik a tolik toho a toho
To mnohe vysvetluje.....
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
Kdybych mel soudit jen samotne instance v EQ2 a WoW, tak v EQ2 jsou vetsinou ohromne rozlehle, proste kdyz tam napochoduje skupinka 6+ postav, tak je to v porovnani s jejich rozmery daleko realnejsi. Ve WoW (resp. v tech 5 instancich co jsem zatim videl) je to takove titerne, postavicka kdyz zvedne ruku tak dosahne na strop a kdyz rozpazi tak se dotkne obou sten (a s tim spojene problemy s kamerou kdyz vepredu jde tauren a ostatni tak vidi kulovy co se vepredu deje). Proste jsou to takove klaustrofobni diry. Stejne tak treba oazy v Barrens = piditravnicek s pidilouzi uprostred a v nem se tisni desitky potvor. Kdyz me jednou npc poslalo zasadit seminka kolem jezera, cekal jsem rozlehlou vodni plochu a ne umrnenej bazenek se skalkou uprostred. Nevim jak vypadaji instance kde jsou draci ve WoW, ale v EQ2 jsou strizene na jejich velikost s velkou rezervou a i s pristupovyma cestama, nikde se hrac neudivuje, kudy se tam ten ktery mob asi tak dostal a jak tam asi preziva. Zatim me ve WoW udivuje, proc je vsechno tak mini mini mini.
Pak jen takove detaily, nic podstatneho, ale stejne potesi. V Everfrostu v EQ2 jde v pravidelnych intervalech postave od ust para (i koni), kazdej centimetr zasnezene/zamrzle plochy odrazi svetlo do tisicu smeru, ve snehove vanici je videt sotva par kroku dopredu...ta atmosfera kruteho mrazu je az omracujici. Ve WoW jsem si udelal trpaslika abych mel porovnani (zacina take v zimni krajine) a ac to neni uplne spatne, k dokonalemu pocitu to ma krute daleko.
Konečně slovo do pranice.
Takže velikost: RFC - tam jsem byl protáhnutý a nic moc si z toho nepamatuju, bohužel WC - až na ty krápníky mají velikost celkem odpovídající jeskyním v Moravském krasu SFK - gotický hrad se vším všudy, velikost je přesně tak akorát BFD - je prostředím hodně podobná WC (jsou tam ale daleko těžší pully) RFK - je taková divná instance, ale ty prasata co tam jsou nemají v popisu historie tvorbu obrovských dómů SM - Graveyard je přesně jak má být (malá mučírna, menší hřbitůvek a pak stísněná krypta), Library a Armory se mi moc nelíbí a Cathedral je perfektní - je to velké a monumentální, ale ne moc (je to přeci jen zaprděný klášter) RFD - opět stvořeno prasaty, takže megalomanství není na místě, ale jsou tu hodně těžké pully (5-elites najedou jako hned první), navíc ten kostlivec na kopci s těmi malými pod ním absolutně nemá chybu Onyxia (z videa) - to je drak a má tam dost místa na to, aby zvlétla a poletovala trochu kolem Oázy v Barrens - jsou oázy, a nesoutěží o největší jezero na světě
Jak to tak vypadá, WoW hlavně víc šetří s megalomanstvím. Což odpovídá celkovému charakteru hry - není to "high fantasy". Takový Sapkowski vs Tolkien.
Počasí bohužel ve WoWu není. Pára od úst v některých místech jde.
Pertha: Treba tam maji to zabradli kvuli jinym rasam :) A jak by mela byt velka oaza? Ja cerpam teda jen z prirodopisnejch filmech a vim, ze si filmari casto vymejslej, ale nemel sem pocit, ze oaza = jezero.
Kadzej prece vi ze oaza = studanka+ 2xpalma do V + 1 lev :)
jo a ze je naprosto normalni mit dve oazy mezi kteryma je vyprahla cesta
Si asi moc ty questy nectes co? ;)
vubec, na co bych je cet kdyz je stejne dusledek stejnej jdi tam a tam a zabij tolik a tolik toho a toho
To je ovsem chyba... mozna bys pak spoustu veci pochopil a urcite by se ti WoW libilo zase o chlup vic. Ja musim za sebe rict ze nektere questy maji opravdu pekny pribeh a dost casto se navzajem doplnuji.
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!"
To jezero jsem mel na mysli v Stonetalon Mountains, zhruba uprostred zony. Baracky a nabytecek ma rozmer ok, souhlasim, me spis vadi, ze treba nez probehnu zonu, tak to docela trva - tudiz prostor je, ale ty ruzny krajinny uskupeni v nich jsou moc maly. A kdybych chtel jit hodne do extremu, tak treba co delaj v barrens obrovitansky dinosauri. Cim se tam zivej kdyz je to polosucha savana. V EQ2 kdyz narazis na predatora a clanek potravniho retezce pod nim, tak si muzes bejt jistej, ze je jen otazka par chvil nez se do sebe pustej. Ve WoW se masej hraci mezi sebou jako by to byli zavili nepratele i v realu, ale zebry a lvi jsou kamosi az do smrti a sdili i ten samy strom a stin pod nim. Proste kdyz odmyslim hrace, tak ten svet sam o sobe nezije.
-= Major Rivers Durant =- Commando Combat Medic - Red Eclipse EU
To jezero jsem mel na mysli v Stonetalon Mountains, zhruba uprostred zony. Baracky a nabytecek ma rozmer ok, souhlasim, me spis vadi, ze treba nez probehnu zonu, tak to docela trva - tudiz prostor je, ale ty ruzny krajinny uskupeni v nich jsou moc maly. A kdybych chtel jit hodne do extremu, tak treba co delaj v barrens obrovitansky dinosauri. Cim se tam zivej kdyz je to polosucha savana. V EQ2 kdyz narazis na predatora a clanek potravniho retezce pod nim, tak si muzes bejt jistej, ze je jen otazka par chvil nez se do sebe pustej. Ve WoW se masej hraci mezi sebou jako by to byli zavili nepratele i v realu, ale zebry a lvi jsou kamosi az do smrti a sdili i ten samy strom a stin pod nim. Proste kdyz odmyslim hrace, tak ten svet sam o sobe nezije.
Coz mi pripomina Q v Shimering flats, kde te poslaji zabit nejaky potvory do nich. A Quest giver primo rika ze nechape cim ze se ty mrchy v takovy pustine vubec zivy :)
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
Jeste k tem proporcim instanci. Ono to mozna prijde ok diky tomu, ze hraci prochazi tely ostatnich hracu. Kdyby tomu tak nebylo, urcite by velmi casto dochazelo k "sakra uhni at se tam taky podivam".
-= Major Rivers Durant =- Commando Combat Medic - Red Eclipse EU
To jezero jsem mel na mysli v Stonetalon Mountains, zhruba uprostred zony. Baracky a nabytecek ma rozmer ok, souhlasim, me spis vadi, ze treba nez probehnu zonu, tak to docela trva - tudiz prostor je, ale ty ruzny krajinny uskupeni v nich jsou moc maly. A kdybych chtel jit hodne do extremu, tak treba co delaj v barrens obrovitansky dinosauri. Cim se tam zivej kdyz je to polosucha savana. V EQ2 kdyz narazis na predatora a clanek potravniho retezce pod nim, tak si muzes bejt jistej, ze je jen otazka par chvil nez se do sebe pustej. Ve WoW se masej hraci mezi sebou jako by to byli zavili nepratele i v realu, ale zebry a lvi jsou kamosi az do smrti a sdili i ten samy strom a stin pod nim. Proste kdyz odmyslim hrace, tak ten svet sam o sobe nezije.
Coz mi pripomina Q v Shimering flats, kde te poslaji zabit nejaky potvory do nich. A Quest giver primo rika ze nechape cim ze se ty mrchy v takovy pustine vubec zivy :)
jako ze tim je to vyreseno ? ze kdyz se nad nesmyslem podivi aj npccko tak to najednou dostava uzasnej vyznam ?
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
nevim o co vam jde. Ale mne jde rozhodne o zabavu. kdyz si chcem pozriet prepracovanu grafiku tak si postim hviezdne vojny. Ked chem vidiet realitu tak dokumentarny film z afriky. (predatory nahaneji gazely ;)) A kdyz sa chcem zabavit tak si pustim wow. a so mnou 2+ miliony lidi na svete.
Who is General Failure? and why is he reading my disk?
A jeste jedna vec, aby to nevypadalo jako ze akorat hledam spinu na WoW. WoW ma jednu uzasnou vec, kterou bych si moc pral aby EQ2 okopirovalo = Namedi se spawnujou co 15minut MAX! Zadne x hodinove nebo x denni kempovani, ktere bylo v hi-lev adventure v EQ2 na kazdem kroku.
-= Major Rivers Durant =- Commando Combat Medic - Red Eclipse EU
To jezero jsem mel na mysli v Stonetalon Mountains, zhruba uprostred zony. Baracky a nabytecek ma rozmer ok, souhlasim, me spis vadi, ze treba nez probehnu zonu, tak to docela trva - tudiz prostor je, ale ty ruzny krajinny uskupeni v nich jsou moc maly. A kdybych chtel jit hodne do extremu, tak treba co delaj v barrens obrovitansky dinosauri. Cim se tam zivej kdyz je to polosucha savana. V EQ2 kdyz narazis na predatora a clanek potravniho retezce pod nim, tak si muzes bejt jistej, ze je jen otazka par chvil nez se do sebe pustej. Ve WoW se masej hraci mezi sebou jako by to byli zavili nepratele i v realu, ale zebry a lvi jsou kamosi az do smrti a sdili i ten samy strom a stin pod nim. Proste kdyz odmyslim hrace, tak ten svet sam o sobe nezije.
Coz mi pripomina Q v Shimering flats, kde te poslaji zabit nejaky potvory do nich. A Quest giver primo rika ze nechape cim ze se ty mrchy v takovy pustine vubec zivy :)
jako ze tim je to vyreseno ? ze kdyz se nad nesmyslem podivi aj npccko tak to najednou dostava uzasnej vyznam ?
To snad nekde rikam? Jen jsem si vzpomel na vec ze zadani q ktera me vyborne pobavila :) Coz se ovsem tobe bohuzel stat nemuze, protoze je nectes :)
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
A jeste jedna vec, aby to nevypadalo jako ze akorat hledam spinu na WoW. WoW ma jednu uzasnou vec, kterou bych si moc pral aby EQ2 okopirovalo = Namedi se spawnujou co 15minut MAX! Zadne x hodinove nebo x denni kempovani, ktere bylo v hi-lev adventure v EQ2 na kazdem kroku.
jo a nebo ze v instancich z namedu pada neco slusnyho na sebe a ne jenom vendor crap
dtto z rare spawnu po planine
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
To jezero jsem mel na mysli v Stonetalon Mountains, zhruba uprostred zony. Baracky a nabytecek ma rozmer ok, souhlasim, me spis vadi, ze treba nez probehnu zonu, tak to docela trva - tudiz prostor je, ale ty ruzny krajinny uskupeni v nich jsou moc maly. A kdybych chtel jit hodne do extremu, tak treba co delaj v barrens obrovitansky dinosauri. Cim se tam zivej kdyz je to polosucha savana. V EQ2 kdyz narazis na predatora a clanek potravniho retezce pod nim, tak si muzes bejt jistej, ze je jen otazka par chvil nez se do sebe pustej. Ve WoW se masej hraci mezi sebou jako by to byli zavili nepratele i v realu, ale zebry a lvi jsou kamosi az do smrti a sdili i ten samy strom a stin pod nim. Proste kdyz odmyslim hrace, tak ten svet sam o sobe nezije.
Coz mi pripomina Q v Shimering flats, kde te poslaji zabit nejaky potvory do nich. A Quest giver primo rika ze nechape cim ze se ty mrchy v takovy pustine vubec zivy :)
jako ze tim je to vyreseno ? ze kdyz se nad nesmyslem podivi aj npccko tak to najednou dostava uzasnej vyznam ?
Jasne ze ne, ale ukazuje to uzasnej nadhled s jakou je WoW delan. To je jedna z dalsich veci, ktere se mi libi... kazdou chvili narazim na nejaky vtipek designeru... a ze jich tam je pozehnane :)
ad potvory: neni pravda, ze se k sobe navzajem nechovaji nepratelsky, jen to neni moc caste. Uz se mi stalo, ze vlk sezral srnu (ne nebyl to hrac). Taky se mi libi, ze zvirata chodeji pit, nebo se jen povaluji ve stinu :)
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!"
No mám pocit, že někteří lidé (nebudu jmenovat), prostě za každou cenu se snaží najít důvod, že tato hra je horší než jejich (bývalý!!!) favorit. Evidentě WOW hrát nechtěli, ale jaxi okolí je donutilo . A protože podlehli jak se teď v psychologii učíme chybě prvního dojmu, tak se snaží stále hledat nějaké chyby a vlastně jim to brání si dobře zahrát. Je mi upřimně líto těchto lidí. No představte si to! Oni musejí hrát tuhle hru i když je horší než ta druhá! .
Jo a taky je super jak hru hodnotí lidé, co se sotva doplácali ze dvou instancí a prošli tak 20% území. To musí být tedy objektivní závěry z tohoto velkého zkoumání hry!
Já už rezignuji na nějaké srovnávání, protože je to zbytečné, až mně tohle přestane bavit, najdu si prostě něco jiného, teď momentálně mě jiná hra než wow nezajímá...
No mám pocit, že někteří lidé (nebudu jmenovat), prostě za každou cenu se snaží najít důvod, že tato hra je horší než jejich (bývalý!!!) favorit. Evidentě WOW hrát nechtěli, ale jaxi okolí je donutilo . A protože podlehli jak se teď v psychologii učíme chybě prvního dojmu, tak se snaží stále hledat nějaké chyby a vlastně jim to brání si dobře zahrát. Je mi upřimně líto těchto lidí. No představte si to! Oni musejí hrát tuhle hru i když je horší než ta druhá! .
Jo a taky je super jak hru hodnotí lidé, co se sotva doplácali ze dvou instancí a prošli tak 20% území. To musí být tedy objektivní závěry z tohoto velkého zkoumání hry!
Já už rezignuji na nějaké srovnávání, protože je to zbytečné, až mně tohle přestane bavit, najdu si prostě něco jiného, teď momentálně mě jiná hra než wow nezajímá...
tak ty ses totalne vedle :) ja tady kritizuju grafiku ne hratelnost ty dve veci spolu nutne nemusi mit prilis mnoho spolecneho
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
doba hrani: puvodne sem si myslel, ze to taky budu hrat maximalne ty tri mesice, ale za tyden je budu mit odehrany a nejaky presedlani na jinou hru me ani ve snu nenapadlo, vzdyt je toho jeste tolik co chci udelat, navstivit... myslim, ze me to bude bavit dalsiho pul roku bez problemu :)
grafika: libi se mi, ikdyz mam 10-15FPS :) je sice pravda, ze clovek de facto mlati porad stejny moby [sam sem si to uvedomil a to uz je teda co rict :) ], ale nijak mi to nevadi... spis nez si uvedomim ze zase tlucu stejnou texturu psa si vsimnu stejne jeskyne nebo domu, to mi vadi vic... ovsem chapu, ze kazdy dum nemuze byt jiny... nez sem zacal hrat a koukal jen na screeny, mel sem trochu obavu, ze se mi to "pohadkove" prostredi nebude libit, ale je moc pekny... obcas se mi povede pekny screenshot, na ktery porad koukam, treba jak ten mesic u SM :)
mno a ti co tu odsuzuji odflaknutou praci wow grafika, asi by se meli zamyslet nad tim, jestli blizzard chtel udelat hru pro vsechny, nebo k tomu rovnou balit GF6800GT aby se to dalo hrat...
jo a EQ2 sem nevidel ani z rychliku
P.S. peknej flame ste rozjeli, jen co je pravda.. clovek to ani nestiha cist :D
ad Grafika: Myslim, ze si tyto ceny za grafiku WoW urcite zaslouzi a urcite to o necem vypovida.
Special Achievement in Art Direction - GameSpy "World of Warcraft's brilliance is in eschewing realism and building a whole world in a storybook/cartoonish style, so playing World of Warcraft is like strolling through a fairy-tale picture book with eye candy around every corner. The animations are smooth and weighty. Subtle lighting effects set the tone and mood for each area. And the little details -- like seeing your breath in the snow-covered peaks -- make this unreal place feel real."
Outstanding Achievement in Art Direction - IGN "Proving once again that crafting a unique look and feel depends on much more than polygon counts and technology, Art Director William Petras and his Blizzard team built a colorful, varied virtual world in which every environment, location, creature, character and item seems like it naturally belongs. The overall visual experience is exceptionally cohesive, while the game also remains true to its heritage by being instantly recognizable as a Warcraft title."
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!"
ad Grafika: Myslim, ze si tyto ceny za grafiku WoW urcite zaslouzi a urcite to o necem vypovida.
Special Achievement in Art Direction - GameSpy "World of Warcraft's brilliance is in eschewing realism and building a whole world in a storybook/cartoonish style, so playing World of Warcraft is like strolling through a fairy-tale picture book with eye candy around every corner. The animations are smooth and weighty. Subtle lighting effects set the tone and mood for each area. And the little details -- like seeing your breath in the snow-covered peaks -- make this unreal place feel real."
Outstanding Achievement in Art Direction - IGN "Proving once again that crafting a unique look and feel depends on much more than polygon counts and technology, Art Director William Petras and his Blizzard team built a colorful, varied virtual world in which every environment, location, creature, character and item seems like it naturally belongs. The overall visual experience is exceptionally cohesive, while the game also remains true to its heritage by being instantly recognizable as a Warcraft title."
ano fajn pochvalili vyjimecnost , styl, ale ja nadavam na technickou zanedbanost to s tim nesouvisi
mimochodem vim docela dobre jak podobna hodnoceni vznikaji :)
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Ad level vs obtiznost: Pred dosazenim level capu si proste obtiznost voli sami hraci. Kdyz do instance pujdes s grupou na dolni hranici rozsahu levlu, tak to bude challenge jak svin, kdyz o 20 levlu vys, tak to bude trapne masove vrazdeni. Na levlu 60 uz tohle odpada, takze az tam se muzem celkem rozumne bavit o obtiznosti.
Takova hodnoceni bych taky bral s hoooodne velkou rezervou :)
Nicmene povazovat grafiku ve WoW za odflaknutou je vskutku dost znacne laicky pohled. To co tu nejvic kritizujete (stromy a pod), je ciste dusledek nizkeho rozpoctu polygonu na scenu a naopak je to dobre zvladnute v tom smyslu, ze z pohledu, ve kterem se travi vetsina hry, vetsinou modely vypadaji velmi dobre prave pres velmi maly rozpocet vertexu/facu.
EQ neznam, ale WoW se mě líbí moooc. Jediné co bych vytknul, je trochu zvláštní obloha (místo mraků jsou jen divné fleky barev), ale jinak jsem více než spokojen.
V EQ2 som skoncil pri lev 34 Scoutovi (good) a lev 28 Berserkrovi (Evil), hral som ten stary EQ2 pred velkymi zmenami a bolo to fajn, kazdopadne pocit frustracie bol na celkom vysokej urovni, v EQ2 sa zmesti do journalu 50 q a pocit ze bez partie neviem urobit ani jeden sam bol otrasny, tiez fakt ze za 2 hodiny masenia mobov dostanem ako reward 1 silver. Brutal camping na bossov - kapitana v Gnoll cave som nevedel zabit tyzden, pretoze bol furt dead a spawn time mal tusim hodinu. Uznavam ze pre zohranu partiu toto mohli byt same plusy, pretoze to je ovela vacsi challenge a ked clovek urobi nejaky heritage quest tak ma pocit ze fakt nieco velke dokazal. Pre mna to vsak bolo iba dalsie prudenie, problemy, frustracia, nuda. Posledne dva tyzdne hrania som iba kraftil co sa mi velmi pacilo. Premakany craft mi vo WoW strasne chyba, inak je do levelu 60 vo vsetkom pre mna WoW lepsi a zabavnejsi, po lev 60 sa zacinaju dostavovat silne EQ2 podobne pocity.
Grafika - na naozaj silnej masine je EQ2 proste nadhera, na slabsich masinach je lepsi zase WoW. Atmosfericky, umelecky a fyzikalne je ale WoW pred EQ2.
quote:Originally posted by ripptor Grafika - na naozaj silnej masine je EQ2 proste nadhera, na slabsich masinach je lepsi zase WoW. Atmosfericky, umelecky a fyzikalne je ale WoW pred EQ2.
Na beznem stroji dnesnich PC playeru vypada EQ2 uzasne, proste nadhera. Na slabsich masinach vypada uz divne, zhruba na urovni WoW na plnych detailech... textury jsou tvoreny 4 pixelami, proste klasika WoW.
Atmosferu WoW zadnou nema (krom adrenalinu pri cekani na enemy do PvP). Umelecky je mozna na tom WoW lip, ale otazkou je co tim chtel umelec rici? Fyzikalne je WoW asi tak 100 let za opicema, kdezto EQ2 je hrou pro 21. stoleti.
quote:Originally posted by ripptor Grafika - na naozaj silnej masine je EQ2 proste nadhera, na slabsich masinach je lepsi zase WoW. Atmosfericky, umelecky a fyzikalne je ale WoW pred EQ2.
Na beznem stroji dnesnich PC playeru vypada EQ2 uzasne, proste nadhera. Na slabsich masinach vypada uz divne, zhruba na urovni WoW na plnych detailech... textury jsou tvoreny 4 pixelami, proste klasika WoW.
Atmosferu WoW zadnou nema (krom adrenalinu pri cekani na enemy do PvP). Umelecky je mozna na tom WoW lip, ale otazkou je co tim chtel umelec rici? Fyzikalne je WoW asi tak 100 let za opicema, kdezto EQ2 je hrou pro 21. stoleti.
ROFL!!! Uzasny nazor od cloveka, ktery dle postu tady, vi o technologiich v IT velky nic :)
NASRAT JIRKU!
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
ROFL!!! Uzasny nazor od cloveka, ktery dle postu tady, vi o technologiich v IT velky nic :)
NASRAT JIRKU!
kdezto tvuj post vylozene primo dycha originalitou a v profesionalite nesnese srovnani
Dekuju, uznani od profesionalniho flamera jako jsi ty vzdycky potesi.
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
Ja teda take nevim, co se mysli pod pojmem atmosfera ve WoW. V EQ2 je to jasne, npc porad neco kecaj, je tam zivot nezavisly na hracich, inteligentni mobove se snazi sejmout urciteho hrace v grupe jako prvniho podle situace, nejen dle agro listu ("Take down the warrior!","Kill the healer first!" nebo "The mage must fall!"), veskere mluveni je ozvucene atd. Fyzikalne, jestli je tim mineno treba ragdoll efekt, nebo neco jako Havok engine, tak to nema ani jedna hra. Ale fialove stromy teda v EQ2 skutecne nejsou. Umelecky, no Juan Miro je take nazyvan umelcem, ale nakolik se da oznacit platno s cervenym puntikem a modrou carou jako umeni?
-= Major Rivers Durant =- Commando Combat Medic - Red Eclipse EU
Ja teda take nevim, co se mysli pod pojmem atmosfera ve WoW. V EQ2 je to jasne, npc porad neco kecaj, je tam zivot nezavisly na hracich, inteligentni mobove se snazi sejmout urciteho hrace v grupe jako prvniho podle situace, nejen dle agro listu ("Take down the warrior!","Kill the healer first!" nebo "The mage must fall!"),
Jak myslis ze aggro list vznika? Samozrejme ze podle situace, mobove se ti taky vrhnou na healera, protoze tim ze nekoho healnul se mu zvedlo aggro. A pokud mas pocit ze NCP spolu ve WoWu nemluvi tak asi nejsi dost pozorny. V napr v UC si povidaji porad. O warriori nebo mage ctvrti tam ani nemluve, tam si nejen povidaji.
quote:Originally posted by Iani veskere mluveni je ozvucene atd.
Je pravda ze ve WoWu je namluvene jen to nejnutnejsi. Ale je o to zase mensi client :)
quote:Originally posted by Iani Fyzikalne, jestli je tim mineno treba ragdoll efekt, nebo neco jako Havok engine, tak to nema ani jedna hra. Ale fialove stromy teda v EQ2 skutecne nejsou. Umelecky, no Juan Miro je take nazyvan umelcem, ale nakolik se da oznacit platno s cervenym puntikem a modrou carou jako umeni?
To bych ponechal stranou, o tom co je a co neni umeni se tu myslim nema smysl prit. Kazdemu se libi neco jineho.
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
ROFL!!! Uzasny nazor od cloveka, ktery dle postu tady, vi o technologiich v IT velky nic :)
A co ma grafika spolecnyho s IT technologiema?
Hmm, nevim jak ty, ale ja hraju WoW a autori ho tvori na IT technologiich. Ale mozna ze ty hrajes EQ na sicim stroji. Fakt nevim.
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
Je pravda ze ve WoWu je namluvene jen to nejnutnejsi. Ale je o to zase mensi client :)
4Gb jako 4Gb ne?
Doufam ze mas na mysli 4GiB ;) Jinak bych si mozna i ten EQ2 stahnul a vyzkousel tn trial.
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online