Author |
Topic  |
Herbicid
Junior Member
 

885 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:20:42
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by Black
Ne, bud se me neco libi a nebo nelibi. Nic mezi (v ramci zabavy) neni. Bud prevazi argumenty pro a pak jsem spokojenej a nesnazim se zbytecnym plyvanim si tu radost zkazit. A nebo proti a pak hledam neco jineho.
...ale ocividne vy se bud bavite ve WoW jinak by ste ho nehrali a nebo se nudite v praci a jen tak ste se rozhodli si zaflamovat a ukazat tem co je woW bavi jaky sou chudaci ze se jim nelibi EQ nebo nedejboze uber DAoC 
jo wow me bavi , dokonce me nevadi ani styl grafiky , klidne at je takovejhle komixovej, ale co me fakt "vadi" nebo spis mrzi, ze si nedali vic prace at uz s odlisenim postav - proc jsou vsichni undeadi stejne velci tlusti tenci ? animace kouzel - proc maji vsechny kouzla jedne tridy stejnou animaci nebo pripadne nemaji vubec zadnou ? modely prostredi - proc kdyz prijdu ke keri tak to vypada jak zeleny pletivo z hornbachu ? proc kdyz nahodou zapadnu za koren tak vidim ostry hrany misto toho jak by koren mel vypadat ?
aneb proc je grafika wow docela dobra, ale jen kdyz si dam maximalni oddaleni abych nevidel detaily
proc muze v eq2 vypadat strom jako strom ? proc kdyz v nektulosu vychazi slunce a sviti mezi stromy tak to muze vypadat uveritelne a ve wow ne ? proc je to vsechno ve wow tak "odflakly"
Absence Undeadu ruznych ras me taky mrzi, proc nemuzu hrat nemrtveho gnome treba?
Ale co se zbytku tyce - je to proste UMYSLNE zvoleny styl. Stejne muzes srovnavat Kubismus a Obrazy z realneho socialismu :) |
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
|
 |
|
Mamut
New Member


291 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:22:45
|
Za sebe můžu říct, že mně wow celkem okouzlil. Přes ten hype co byl na záčátku to dokonce splnilo moje očekávání.
Ad Grafika - líbí se mi a má styl, je jednoduchá a přitom efektní, můj bratr tvůrce her ji stále obdivuje, jak dokázal Blizzard jednoduše a přitom efektně tuto hru graficky zpracovat. Neříkám, že je to totální bomba, před kterou padnu na zadek, ale je v pohodě.
WOW je hra pro masy, proto jsem ani neočekával složité "dostávání" do hry a měsíce budování postav a pro mně je to dobře, nemám moc času hrát, takže mi to ideálně vyhovuje. Drtit měsíce postavu jako např v DAOC či EVE by mě dost vadilo.
Co mi vadí je časté mobování, ale když to člověk nepřehání, tak z toho taky nezblbnete. U PvP je škoda, že není nějaká ztráta, stačilo by třeba 10% poškození věci při smrti a hned by to bylo zajímavější.
Jinak jestli má někdo představu, že hra bude pořád super zábavná, tak asi spadl z višně, neznám hru, která by po čase nebyla stereotypní a neustále se opakujíci. A i když tvůrci něco přidají, tak už tím starého harcovníka nijak nehromí. U wowu vidím dobrý koncept hraní tak na 4-5 měsíců pohodového hraní. |
World of Warcraft - Mamut [retired] |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:24:31
|
quote: Originally posted by Pertha
tragedy a co se tam animuje tak vyrazneji jinak nez postavicky hracu ?
animace mobu radsi ani rozebirat nechci tam jsou strasny prasarny, jako priklad vlk co jde z kopce se pohybuje ve vodorovne poloze (predni tlapy mu chvilema visej ve vzduchu)
tak to si chlapečku moc netrefil, protože tohle se ve WOW u čtyřnohých mobů opravdu nestává, ale u EQII ano  U WOW se opravdu cokoliv co se pohybuje po čtyřech naklání podle terénu, např. už jenom jízda na koni. Spíš se podívej když tě něco nahání v EQII jak to vypadám, například nějaký kostlivec, rychlost pohybu má tak 4x rychlejší než normálně a vypadá to maximálně trapně, u WOW nic takového není. |
 |
|
Black
Moderator
  
2371 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:26:21
|
quote: Originally posted by Pertha jo wow me bavi , dokonce me nevadi ani styl grafiky , klidne at je takovejhle komixovej, ale co me fakt "vadi" nebo spis mrzi, ze si nedali vic prace at uz s odlisenim postav - proc jsou vsichni undeadi stejne velci tlusti tenci ? animace kouzel - proc maji vsechny kouzla jedne tridy stejnou animaci nebo pripadne nemaji vubec zadnou ? modely prostredi - proc kdyz prijdu ke keri tak to vypada jak zeleny pletivo z hornbachu ? proc kdyz nahodou zapadnu za koren tak vidim ostry hrany misto toho jak by koren mel vypadat ?
aneb proc je grafika wow docela dobra, ale jen kdyz si dam maximalni oddaleni abych nevidel detaily
proc muze v eq2 vypadat strom jako strom ? proc kdyz v nektulosu vychazi slunce a sviti mezi stromy tak to muze vypadat uveritelne a ve wow ne ? proc je to vsechno ve wow tak "odflakly"
Grafika ve WoW je pro vetsinu lidi pekna, nema nic co by ji chybelo. Podstatne ovsem je, ze se to i pri poctu 300+ hracu na jednom fleku hejbe naprosto bez problemu. A to zatim zadna hra kterou jsem hral/videl nemela. Podstatne je ze nemusim na kazdych 150m zonovat ba dokonce krome instanci nemusim zonovat nikde. Tim padem si radeji odpustim to co je v EQ (ano ta grafika se me take libi) a jsem naprosto spokojeny s tim co je ve WoW. |
Black |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:26:44
|
quote: Originally posted by Kuzmik
quote: Originally posted by Herbicid A pojmy minimalni, doporucene a maximalni pozadavky na HW znas? A do Video options jsi se uz dival? Hral si uz vubec WoW nebo tu jen placas? A zasadil jsi uz letos kytky?
Rozdil mezi minimalnima a maximalnima pozdavakama jeste poznam. Ale pokud mi WoW beha 100 let stare karte, nemuze proste vyuzivat nejnovejsi technologie... sorry, ale je to tak nejak logicke.
A vubec.... nechces mi snad tvrdit, ze EQ2 a WoW vyuzivaj stejne graficke technologie a po technologicke strance je grafika obou her na stejne urovni
To co předvádí WOW při zapnutí pixel shaderů v noci kdy měsíc svítí na sníh, tak reálnější odlesk už asi moc být nemůže, o tom si může nechat EQII zdát, případně i to když slunce svítí do sněhu, je to přesně to oslepující světlo jaké bývá když jsi na horách, kde je halda namrzlého sněhu a do něho pere slunko. |
 |
|
Herbicid
Junior Member
 

885 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:26:55
|
quote: Originally posted by Kuzmik
quote: Originally posted by Herbicid A pojmy minimalni, doporucene a maximalni pozadavky na HW znas? A do Video options jsi se uz dival? Hral si uz vubec WoW nebo tu jen placas? A zasadil jsi uz letos kytky?
Rozdil mezi minimalnima a maximalnima pozdavakama jeste poznam. Ale pokud mi WoW beha 100 let stare karte, nemuze proste vyuzivat nejnovejsi technologie... sorry, ale je to tak nejak logicke.
A vubec.... nechces mi snad tvrdit, ze EQ2 a WoW vyuzivaj stejne graficke technologie a po technologicke strance je grafika obou her na stejne urovni
Samozrejme ze muze, a to naprosto bez problemu. :))) Proste se ty efekty nepouzijou. Staci aby programator nebyl prase. Jenom pak ten "TVUJ" WoW nevypada tak pekne jako ten "MUJ" s max detailama a vsema efektama.
Nevim, zdrojove kody jsem nevidel :)) Ale IMHO proc by nebyl? Pouzita technologie nema nic spolecneho s grafickym vyjadrenim a stylizaci o ktere je tu celou dobu rec. |
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
|
 |
|
Speh
Junior Member
 
759 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:26:57
|
Mno daoc stim lvl je od catacombs minulosti.Lvl 50 se da dosahnout opravdu rychle a slo to i driv kdyz mel clovek znami na power lvl. Vtesi problem je v artefaktech atd... Je samozrejme naivni si myslet, ze to muze bavit stale.Ale myslim si, ze pokud se zameri na pvp dopilujou ho, neskodili by nejake povolani navic, aby to bylo krapet barvite, tak by to mohla bit zabava na delsi lokte.V kazdym pripade blizz odved kvalitni praci, sice to nejake mouchy ma a ma jich to dost, ale ktera hra dneska nema, kor kdyz kazdemu vyhovuje neco jineho.Jsem zvedav na bg jake to bude. |
Mé dílo jsem Já, kdo jej neuznává, neuznává mě. |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:28:13
|
quote: Originally posted by spajdr
quote: Originally posted by Pertha
tragedy a co se tam animuje tak vyrazneji jinak nez postavicky hracu ?
animace mobu radsi ani rozebirat nechci tam jsou strasny prasarny, jako priklad vlk co jde z kopce se pohybuje ve vodorovne poloze (predni tlapy mu chvilema visej ve vzduchu)
tak to si chlapečku moc netrefil, protože tohle se ve WOW u čtyřnohých mobů opravdu nestává, ale u EQII ano  U WOW se opravdu cokoliv co se pohybuje po čtyřech naklání podle terénu, např. už jenom jízda na koni. Spíš se podívej když tě něco nahání v EQII jak to vypadám, například nějaký kostlivec, rychlost pohybu má tak 4x rychlejší než normálně a vypadá to maximálně trapně, u WOW nic takového není.
tak tohle jsem trefil, protoze to vidim denne - momentalne expuju hodne v ashenvale a ti modri vlci nebo co to je VZDYCKY kdyz prekracujou koreny tak dolu jdou vodorovne |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Kuzmik
Ganja farmer
  
1328 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:28:29
|
quote: Originally posted by Herbicid Ale co se zbytku tyce - je to proste UMYSLNE zvoleny styl. Stejne muzes srovnavat Kubismus a Obrazy z realneho socialismu :)
Mno to bych si snad ani ja nedovolil tvrdit, ze Blizzard umyslne takhle odflakl grafiku... aby chybeli animace kouzel, nebo aby byli animace stejne... nebo snad umyslne ker vypada jako placatej deravej zelenej koberec kolmo zasazenej do zeme? To snad ne? |
"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!" |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:31:55
|
quote: Originally posted by Black
Grafika ve WoW je pro vetsinu lidi pekna, nema nic co by ji chybelo. Podstatne ovsem je, ze se to i pri poctu 300+ hracu na jednom fleku hejbe naprosto bez problemu. A to zatim zadna hra kterou jsem hral/videl nemela. Podstatne je ze nemusim na kazdych 150m zonovat ba dokonce krome instanci nemusim zonovat nikde. Tim padem si radeji odpustim to co je v EQ (ano ta grafika se me take libi) a jsem naprosto spokojeny s tim co je ve WoW.
sakra a co jsem to cetl v topicu kousek vedle o tom, ze kdyz lezelo 100+ mrtvol tak se nedalo hybat ? a zpusobuje to server lagy vsem ? ten dotycnej si to vymyslel ?
ja nevim ja ve wow zonuju dost pravidelne, kdyz letim zepelinem undercity - ogrimar dal uz tohle neni ? |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Herbicid
Junior Member
 

885 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:32:34
|
quote: Originally posted by Kuzmik
quote: Originally posted by Herbicid Ale co se zbytku tyce - je to proste UMYSLNE zvoleny styl. Stejne muzes srovnavat Kubismus a Obrazy z realneho socialismu :)
Mno to bych si snad ani ja nedovolil tvrdit, ze Blizzard umyslne takhle odflakl grafiku... aby chybeli animace kouzel, nebo aby byli animace stejne... nebo snad umyslne ker vypada jako placatej deravej zelenej koberec kolmo zasazenej do zeme? To snad ne?
Ano, protoze to je WoW ker, ne ker z naseho sveta. Nebo mas pocit, ze Holubice od Picassa vypada jako ty co litaji venku? |
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
|
 |
|
Tharn
New Member

190 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:34:14
|
quote: Originally posted by Kuzmik
Add AI mobu Takze se muzu tesit na to, ze na vyssich levelech budou monstra, co uz budou delat zase porad dokola nejakou jinou vychytavku?  Tak na to se vazne tesim.
Proste EQ2 je co se tyka mobu a jejich AI jine... proste tezko popsatelny proc, ale je to diametralne odlisne a s placanim ve WoW se to srovnat neda.
Nevím na jakém lvlu máš postavu, ale už na 40. levelu jsem viděl moby používat pěknou řadu skillů dostupných ve hře, mj.: - stuny - rooty - celá řada snares - silence (nepříjemné zvlášť v SFK, kde mají některé moby PBAoE silence) - Polymorph členů party - warriorské skilly včetně Execute(!) - v RFD na tebe naběhne 5 potvor a mág za nimi castí na partu Blizzard - Sylvannas aktivně utíká z melee range, podobě (i když s pomalejší reakcí) se chová řada ranged attackerů - běh pro pomoc dokáže přidělat pěkné problémy v instancích - summoning potvor - combat ressurection - (PB)AoE - nechutná prokletí a nemoci
Tak mi teda popiš, čím ti znempříjemňují život potvory v EQ2? Pokud se "to nedá popsat", tvá šance na alespoň drobné naviklání ostatních, že tvůj názor, že EQ2 je o třídu výš než WoW, je rovná nule.
quote: Je to o tom si vyzkouset obe hry a pak to clovek muze srovnavat, jak grafiku, tak hratelnost. Jednoznacne mi vychazi ze EQ je o tridu vejs nez WoW... ale je to samozrejme muj subjektivni nazor a nazor hrace ktery MMORPG hraje uz nejakej ten rok a ma jine naroky nez nOOb, kterej jediny co kdy hral byla UO na freeshardech.
Jak moc se dá nadřazenost (heh) EQ2 poznat z toho dema Trial of the Isle? Zkoušel jsem to po zabití prvního moba na ostrově (krysy na lodi jsem pochopitelně už vymlátil - nijak geniální mi nepřišly), pak už jsem neměl čas.
Podle mě je grafika EQ2 pěkně sterilní. |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:34:21
|
quote: Originally posted by spajdr
quote: Originally posted by Kuzmik
quote: Originally posted by Herbicid A pojmy minimalni, doporucene a maximalni pozadavky na HW znas? A do Video options jsi se uz dival? Hral si uz vubec WoW nebo tu jen placas? A zasadil jsi uz letos kytky?
Rozdil mezi minimalnima a maximalnima pozdavakama jeste poznam. Ale pokud mi WoW beha 100 let stare karte, nemuze proste vyuzivat nejnovejsi technologie... sorry, ale je to tak nejak logicke.
A vubec.... nechces mi snad tvrdit, ze EQ2 a WoW vyuzivaj stejne graficke technologie a po technologicke strance je grafika obou her na stejne urovni
To co předvádí WOW při zapnutí pixel shaderů v noci kdy měsíc svítí na sníh, tak reálnější odlesk už asi moc být nemůže, o tom si může nechat EQII zdát, případně i to když slunce svítí do sněhu, je to přesně to oslepující světlo jaké bývá když jsi na horách, kde je halda namrzlého sněhu a do něho pere slunko.
tak uz nevim ma wow vlastni styl, nebo se snazi o realisticnost ? |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:34:34
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by spajdr
quote: Originally posted by Pertha
tragedy a co se tam animuje tak vyrazneji jinak nez postavicky hracu ?
animace mobu radsi ani rozebirat nechci tam jsou strasny prasarny, jako priklad vlk co jde z kopce se pohybuje ve vodorovne poloze (predni tlapy mu chvilema visej ve vzduchu)
tak to si chlapečku moc netrefil, protože tohle se ve WOW u čtyřnohých mobů opravdu nestává, ale u EQII ano  U WOW se opravdu cokoliv co se pohybuje po čtyřech naklání podle terénu, např. už jenom jízda na koni. Spíš se podívej když tě něco nahání v EQII jak to vypadám, například nějaký kostlivec, rychlost pohybu má tak 4x rychlejší než normálně a vypadá to maximálně trapně, u WOW nic takového není.
tak tohle jsem trefil, protoze to vidim denne - momentalne expuju hodne v ashenvale a ti modri vlci nebo co to je VZDYCKY kdyz prekracujou koreny tak dolu jdou vodorovne
Jenomže ty ses tady původně bavil o kopci a né kořenu u stromů, kde se to chová nezvykle občas. A vůbec, kořeny nemají kolem sebe tolik prostoru aby ten přechod přes něho vypadal normálně, potom to vypadá že má nohy ve vzduchu. Všiml si snad někdo že by šel medvěd z kopce a měl tlapy ve vzduchu?  |
 |
|
Black
Moderator
  
2371 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:35:13
|
quote: Originally posted by Pertha sakra a co jsem to cetl v topicu kousek vedle o tom, ze kdyz lezelo 100+ mrtvol tak se nedalo hybat ? a zpusobuje to server lagy vsem ? ten dotycnej si to vymyslel ?
ja nevim ja ve wow zonuju dost pravidelne, kdyz letim zepelinem undercity - ogrimar dal uz tohle neni ?
Pokud budu predpokladat ze si to nevymyslel neznamena ze to musi delat vsem HW/linka. Aaaaa zapomel jsem na presun mezi kontinentama a jeste na teleporty  |
Black |
 |
|
Tragedy
Moderator
   

2637 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:38:42
|
Jeste bych se vratil k te AI monster... co je na AI v EQ jine? |
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!" |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:38:52
|
quote: Originally posted by Tharn
Jak moc se dá nadřazenost (heh) EQ2 poznat z toho dema Trial of the Isle? Zkoušel jsem to po zabití prvního moba na ostrově (krysy na lodi jsem pochopitelně už vymlátil - nijak geniální mi nepřišly), pak už jsem neměl čas.
Podle mě je grafika EQ2 pěkně sterilní.
asi tak jako kdyby jsi zalozil postavu ve wow zabil moba jednim kouzlem a odesel
co znamena sterilni grafika ? to to nikdo nemuzete vysvetlit ? prijde me to uz jako nekonecna otazka a zadna odpoved |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:40:14
|
quote: Originally posted by Black
quote: Originally posted by Pertha sakra a co jsem to cetl v topicu kousek vedle o tom, ze kdyz lezelo 100+ mrtvol tak se nedalo hybat ? a zpusobuje to server lagy vsem ? ten dotycnej si to vymyslel ?
ja nevim ja ve wow zonuju dost pravidelne, kdyz letim zepelinem undercity - ogrimar dal uz tohle neni ?
Pokud budu predpokladat ze si to nevymyslel neznamena ze to musi delat vsem HW/linka. Aaaaa zapomel jsem na presun mezi kontinentama a jeste na teleporty 
takze zonovani ma wow uplne stejny jako kdekoliv jinde :) akorat je to napriklad od eq2 rozdeleny na o neco vetsi kusy |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Tragedy
Moderator
   

2637 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:44:17
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by Black
quote: Originally posted by Pertha sakra a co jsem to cetl v topicu kousek vedle o tom, ze kdyz lezelo 100+ mrtvol tak se nedalo hybat ? a zpusobuje to server lagy vsem ? ten dotycnej si to vymyslel ?
ja nevim ja ve wow zonuju dost pravidelne, kdyz letim zepelinem undercity - ogrimar dal uz tohle neni ?
Pokud budu predpokladat ze si to nevymyslel neznamena ze to musi delat vsem HW/linka. Aaaaa zapomel jsem na presun mezi kontinentama a jeste na teleporty 
takze zonovani ma wow uplne stejny jako kdekoliv jinde :) akorat je to napriklad od eq2 rozdeleny na o neco vetsi kusy
Ano presne na dva: Eastern Kingdom a Kalimdor :) |
Tragedy "Killing is my business... ...and business is good!" |
 |
|
Yennefer
mad kobold
  
1603 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:54:38
|
ste se teda rozjeli :)
ad black, fascinuje me jak zarputile bojujes za to sve ;) pripomina me to klukovska leta kdy skodovka byla lepsi nez zigulik protoze ji mel muj tatinek ;) jen vzpominam na blackovy posty hodnotici hry jeste kdyz hral AO (rozumen zarputile branil AO jakozto to nejlepsi co kdy bylo stvoreno), hmmm kdyz se posunem v case zpet najdem neco k UO zeano ;)
osobne souhlasim s kuzmou co se tyce nazoru ze wow se libi v drtive vetsine hracum kteri nemaji za sebou jiz zkusenosti s nejake "velke" mmorpg a smeju se tem co ho napadaji za "povysovani se" ;) vzdyt je to tak jednoduche... kdo hral jiz neco vetsiho pro toho neni ve WoW nic noveho, hra s nicim novym neprisla vse uz tu bylo/je
osobne hodnotim wow jako povedenou mmorpg, komercne uspesnou s vlastnim grafickym stylem ktery me osobne nesedi ale to je otazka vkusu
ad zabava - black prohlasil proc to hrajete kdyz tu prezentujete jakej to je shit ? mno ono totiz nejde jen o to jaka je samotna hra ale s kym to hrajes, kdyz mas stabilni kolektiv hracu kteri se znaji a chteji spolu hrat, tak se spolu take premisti do nove hry, zabava spociva ve hre v tomto kolektivu a vlastne to jaka je ta hra samotna to spise jen ovlivnuje to jak dlouho tam zustanou nez se presunou jinam ;)
neexistuje "nejlepsi", vzdy bude neco lepsiho bo vyvoj jde rychle vpred a jiz dnes se da tezko soudit viz VT mmorpg list, takze ze vseho nejdulezitejsi je ta komunita a to co se hraje je druhorade :)
ad lagy - prijde me ze wow je na tom silne podobne jako daoc co se tyce lagu a narocnosti/pocet hracu na scene, myslim ze komp mam slusny pripojeni je take ok, blackovi bych doporucil se lognout ze hry u gejty v ironforge a pak v primetime lognout do hry aby ohodnotil opravdu hutny lag kdyz je na scene nakych 50+ lidi ;) |
UO - Yennefer, Jasra (DP) DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
|
Edited by - Yennefer on 04/05/2005 13:56:55 |
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 13:59:57
|
quote: Originally posted by Black
quote: Originally posted by Kuzmik
quote: Originally posted by Black
Fakt nechapu proc lidi delaj co je nebavi nebo se jim nelibi. V praci by se to jeste dalo pochopit, ale pri zabave me nad tim rozum zustava stat 
Ty si nikde nehral hru, ktera byla hratelna, a na cas i zabavna s tim, ze po graficke strance se ti moc nelibila?
Ne, bud se me neco libi a nebo nelibi. Nic mezi (v ramci zabavy) neni. Bud prevazi argumenty pro a pak jsem spokojenej a nesnazim se zbytecnym plyvanim si tu radost zkazit. A nebo proti a pak hledam neco jineho.
...ale ocividne vy se bud bavite ve WoW jinak by ste ho nehrali a nebo se nudite v praci a jen tak ste se rozhodli si zaflamovat a ukazat tem co je woW bavi jaky sou chudaci ze se jim nelibi EQ nebo nedejboze uber DAoC 
ted si to uhodil uplne presne ...
jako teorie typu "co bych delal na lvlu 60" sou uplne zcestny kdyz tam predevsim jeste ani nejsi .. osobne muzu rict ze lvl cap ve wow nen nijak zasadni vec .... muzu vedet co se dela v omg_uber_EQ2!!!!!11111oneoneone po dosazeni lvl capu ?
ktere instance vam prijdou stejne ? zkuste gnomeragean (to by mohlo byt tak kolem vaseho lvlu ... instance sou hodne dobhre udelana zalezitost, to ze sou v nich opakujici se prvky (v nekterych!) me pridje celkem normalni.
|
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:01:52
|
quote: Originally posted by Yennefer
ste se teda rozjeli :)
...
tak tomu se rika hrebik na hlavicku... puvodne jsem chtel psat sahodlouhou reakci o tom ze mas pravdu ze wow az tak nic prevratneho neni ale ze to hraje desne moc lidi a to je pro me dulezity... ale tak nejak jsi mi sebral vsechen vitr z plachet... me osobne se libilo tech 5 mesicu na daocu, ta hra mela par veci, ve kterych podle me byla vice napred proti wow, wow ma zase par veci co by mi tedka v daoc chybelo a kdyz to vemu kolem a kolem... tak asi nejvetsi duvod proc jsem unsubscribe daoc a dal hraju wow je ten, ze wow proste hraje spousta lidi... fakt spousta... pokud wow zkrachuje populacne... tak bych asi zacal premyslet jestli mi nekde nebude lip... ale vzdycky je proste lepsi mit s kym hrat a mit taky koho tlouct... a tohle wow zatim splnuje vic nez dostatecne...
ad grafika ta je proste otazkou kazdeho jestli ho to chytne/nechytne... ja osobne hraju v minimalnich detailech, neni to buhvijak krasny, ale celkove se mi to libi... hlavne atmosfera taurenu a kodo :-D
|
no mmo
|
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:02:56
|
quote: Originally posted by Stilgar
ted si to uhodil uplne presne ...
jako teorie typu "co bych delal na lvlu 60" sou uplne zcestny kdyz tam predevsim jeste ani nejsi .. osobne muzu rict ze lvl cap ve wow nen nijak zasadni vec .... muzu vedet co se dela v omg_uber_EQ2!!!!!11111oneoneone po dosazeni lvl capu ?
ktere instance vam prijdou stejne ? zkuste gnomeragean (to by mohlo byt tak kolem vaseho lvlu ... instance sou hodne dobhre udelana zalezitost, to ze sou v nich opakujici se prvky (v nekterych!) me pridje celkem normalni.
stejne ? napriklad instance v ogrimaru dole razorfen ? nebo ta instance v ashenvale u more nebo wailing caverns ? tohle jsou tri instance podle me dost stejny
jedina instance co me prisla dost dobra byl shadowfang keep ten byl odlisnej |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:06:25
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by Stilgar
ted si to uhodil uplne presne ...
jako teorie typu "co bych delal na lvlu 60" sou uplne zcestny kdyz tam predevsim jeste ani nejsi .. osobne muzu rict ze lvl cap ve wow nen nijak zasadni vec .... muzu vedet co se dela v omg_uber_EQ2!!!!!11111oneoneone po dosazeni lvl capu ?
ktere instance vam prijdou stejne ? zkuste gnomeragean (to by mohlo byt tak kolem vaseho lvlu ... instance sou hodne dobhre udelana zalezitost, to ze sou v nich opakujici se prvky (v nekterych!) me pridje celkem normalni.
stejne ? napriklad instance v ogrimaru dole razorfen ? nebo ta instance v ashenvale u more nebo wailing caverns ? tohle jsou tri instance podle me dost stejny
jedina instance co me prisla dost dobra byl shadowfang keep ten byl odlisnej
a co sunken temple, uldaman, maraudon, dire maul, deadmines, scarlet monastery, taky jsou si hodně podobné že?  |
Edited by - spajdr on 04/05/2005 14:06:55 |
 |
|
Black
Moderator
  
2371 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:07:02
|
[quote]Originally posted by Yennefer
Ja za nic nebojuju, rikam jen svuj nazor jako vetsina svepravnejch jedincu tady. A to ze jsem chvalil hry ktere jsem hral predtim znamena jen to ze jsem hral co me bavi. Ostatne to tu dela 96% lidi. Jen nekteri jedinci plivou na to co prave delaji, ano hraji to kvuli nekomu (nebo jsou snad nesvepravni ?).
S tim predposlednim odstaveckem souhlasim, nicmene jsou hry ktere jsem napr ja ani kvuli te komunite neprekous a temi jsou DAoC a EQ, EQII.
Lag pri loginu, je samozrejmosti, me jde o plynulost pri hre samotne a tu WoW ma, mozna ji ma i DAoC ale nemuzu soudit k tomu jsem se pred dokonaly odpor k grafice neprokousal  |
Black |
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:08:26
|
quote: Originally posted by Yennefer
ste se teda rozjeli :)
ad black, fascinuje me jak zarputile bojujes za to sve ;) pripomina me to klukovska leta kdy skodovka byla lepsi nez zigulik protoze ji mel muj tatinek ;) jen vzpominam na blackovy posty hodnotici hry jeste kdyz hral AO (rozumen zarputile branil AO jakozto to nejlepsi co kdy bylo stvoreno), hmmm kdyz se posunem v case zpet najdem neco k UO zeano ;)
osobne souhlasim s kuzmou co se tyce nazoru ze wow se libi v drtive vetsine hracum kteri nemaji za sebou jiz zkusenosti s nejake "velke" mmorpg a smeju se tem co ho napadaji za "povysovani se" ;) vzdyt je to tak jednoduche... kdo hral jiz neco vetsiho pro toho neni ve WoW nic noveho, hra s nicim novym neprisla vse uz tu bylo/je
osobne hodnotim wow jako povedenou mmorpg, komercne uspesnou s vlastnim grafickym stylem ktery me osobne nesedi ale to je otazka vkusu
ad zabava - black prohlasil proc to hrajete kdyz tu prezentujete jakej to je shit ? mno ono totiz nejde jen o to jaka je samotna hra ale s kym to hrajes, kdyz mas stabilni kolektiv hracu kteri se znaji a chteji spolu hrat, tak se spolu take premisti do nove hry, zabava spociva ve hre v tomto kolektivu a vlastne to jaka je ta hra samotna to spise jen ovlivnuje to jak dlouho tam zustanou nez se presunou jinam ;)
neexistuje "nejlepsi", vzdy bude neco lepsiho bo vyvoj jde rychle vpred a jiz dnes se da tezko soudit viz VT mmorpg list, takze ze vseho nejdulezitejsi je ta komunita a to co se hraje je druhorade :)
ad lagy - prijde me ze wow je na tom silne podobne jako daoc co se tyce lagu a narocnosti/pocet hracu na scene, myslim ze komp mam slusny pripojeni je take ok, blackovi bych doporucil se lognout ze hry u gejty v ironforge a pak v primetime lognout do hry aby ohodnotil opravdu hutny lag kdyz je na scene nakych 50+ lidi ;)
ad1) co je na tom nenormalniho, he braim to co v momentalni dobe shledavam za nejlepci, zcela prirozenej jev ...
ad2) voda, chmel, cukr, ... tu taky je uz davno .. a prece ani jedno z toho neni pivo... rozumime si ? to ze vemu uz existujici veci a vhodne je smicham vubec neubira na vysledne kvalite .. mozna trochu uchudi originalitu (ale to opravdu neni pripad wow)
ad3) hehe agrumentovat DAoC kerej ma jeste o 2 rady horsi grafiku nez WoW ... (me graf wow velkem vyhovuje, ale mam rad i swg (treba) .... wow je pro me takej mix AO/SWG grafiky) |
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:14:26
|
quote: Originally posted by spajdr
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by Stilgar
ted si to uhodil uplne presne ...
jako teorie typu "co bych delal na lvlu 60" sou uplne zcestny kdyz tam predevsim jeste ani nejsi .. osobne muzu rict ze lvl cap ve wow nen nijak zasadni vec .... muzu vedet co se dela v omg_uber_EQ2!!!!!11111oneoneone po dosazeni lvl capu ?
ktere instance vam prijdou stejne ? zkuste gnomeragean (to by mohlo byt tak kolem vaseho lvlu ... instance sou hodne dobhre udelana zalezitost, to ze sou v nich opakujici se prvky (v nekterych!) me pridje celkem normalni.
stejne ? napriklad instance v ogrimaru dole razorfen ? nebo ta instance v ashenvale u more nebo wailing caverns ? tohle jsou tri instance podle me dost stejny
jedina instance co me prisla dost dobra byl shadowfang keep ten byl odlisnej
a co sunken temple, uldaman, maraudon, dire maul, deadmines, scarlet monastery, taky jsou si hodně podobné že? 
nevim proc me cpes zony lvl 40+ ? asi aby jsi si dokazal ze s tebou nebudu diskutovat , protoze proste nemuzu protoze v tech zonach jsem nebyl ? tohle jsou zony od lvl 10 - 30 co jsou dostupny a co jsem prosel a vetsina jich je stejnych |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Herbicid
Junior Member
 

885 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:20:51
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by spajdr
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by Stilgar
ted si to uhodil uplne presne ...
jako teorie typu "co bych delal na lvlu 60" sou uplne zcestny kdyz tam predevsim jeste ani nejsi .. osobne muzu rict ze lvl cap ve wow nen nijak zasadni vec .... muzu vedet co se dela v omg_uber_EQ2!!!!!11111oneoneone po dosazeni lvl capu ?
ktere instance vam prijdou stejne ? zkuste gnomeragean (to by mohlo byt tak kolem vaseho lvlu ... instance sou hodne dobhre udelana zalezitost, to ze sou v nich opakujici se prvky (v nekterych!) me pridje celkem normalni.
stejne ? napriklad instance v ogrimaru dole razorfen ? nebo ta instance v ashenvale u more nebo wailing caverns ? tohle jsou tri instance podle me dost stejny
jedina instance co me prisla dost dobra byl shadowfang keep ten byl odlisnej
a co sunken temple, uldaman, maraudon, dire maul, deadmines, scarlet monastery, taky jsou si hodně podobné že? 
nevim proc me cpes zony lvl 40+ ? asi aby jsi si dokazal ze s tebou nebudu diskutovat , protoze proste nemuzu protoze v tech zonach jsem nebyl ? tohle jsou zony od lvl 10 - 30 co jsou dostupny a co jsem prosel a vetsina jich je stejnych
Protoze ty soudis hru ze ktere jsi nevidel jeste ani 30% :) |
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
|
 |
|
brutus
Average Member
  

1833 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:21:17
|
quote: Originally posted by Pertha nevim proc me cpes zony lvl 40+ ? asi aby jsi si dokazal ze s tebou nebudu diskutovat , protoze proste nemuzu protoze v tech zonach jsem nebyl ? tohle jsou zony od lvl 10 - 30 co jsou dostupny a co jsem prosel a vetsina jich je stejnych
asi proto, ze stejne tak ja bych mohl tvrdit o EQ2 ze ma jednotvarny instance, protoze jsem do lev 23 videl furt jen ty trapne stejny WCa FG? a vidis - ja to netvrdim ... a vis proc? - protoze nejsem tupohlavej dogmatik jako ty  |
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:21:24
|
v cem jsou RFK (ta instance na jhu barens s razorfenama) BFD (ta instance u more) a RFC (instance v ogrimaru) stejne ? me prijdou temer az maximalne rozlisne (co do typy mobu, rozsahlosti, architektury, narocnosti ...) |
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
 |
|
Kuzmik
Ganja farmer
  
1328 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:21:25
|
Mno jak sem rekl... jsou veci ktere srovnavam a jsou ve WoW horsi nez v EQ2, ale taky jsou veci co se mi libi vic. Jak sem jasne rekl, grafika se mi nelibi, neni to muj styl. To same plati o animacich a mam k tomu vyhrady jake jsem zminil, nebo je zminil Pertha. Napriklad se mi na WoW velice zamlouva ze vse je vicemene jedna zona a zonovani je pomalu, oproti EQ2. To je ovsem jasne dane tim, ze engine je diametralne odlisny a nebylo by mozne vsechny EQ2 zony nacpat do jedne ci dvou a to je otazka prave na narocnost HW, kterou ma WoW jednoznacne o dve tridy nizsi. Libi se mi ve Wow ze je to solova hra, XP leze rychle, neni nutnost travit ve hre 5+ hodin atd. atd. Ma to psousty kladu proc WoW hraju.
Ale prave v onom srovnavani kladu a zaporu WoW vs EQ2 se musim priklonit k tomu ze EQ2 je pro me lepsi... hratelnejsi, hezci a zabavnejsi (pokud je co delat). High end hra bude v obou titulech nejspis stejna... max lvl = snahneni top armoru, po tom je uz hrani o nicem. Mozna ve WoW to PvP, ale to je jen chvilkove. |
"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!" |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:24:28
|
quote: Originally posted by Pertha
nevim proc me cpes zony lvl 40+ ? asi aby jsi si dokazal ze s tebou nebudu diskutovat , protoze proste nemuzu protoze v tech zonach jsem nebyl ? tohle jsou zony od lvl 10 - 30 co jsou dostupny a co jsem prosel a vetsina jich je stejnych
treba ti je cpe prave proto ze uz se lisi od tech zakladnich... kdyz to vemu kolem a kolem argumentujes tu asi 4ma instancema z kolika z 10ti? a na zaklade tohohle vzorku reknes ze vsechny instance jsou na jedno brdo (neupresnil si, ze myslis jen ty ktere jsi videl a prip. je vyjmenoval)?
ja z "lepsich" instanci videl akorat scarlet monastery (docela pekne jsou to ve skutecnosti 4 poddungy, kazdy trochu jiny i kdyz 2 z nich jsou si dost podobny strukturou) a zul'farrak zacatek...
je fakt, ze rfd, rfk a wc si jsou docela podobny... ale treba je to tim, ze jsou v jedne zone... blackfathom deeps (jestli je to to co je u zoram's strand) me naopak prisel trochu odlisny od WC apod. min. tim, ze ze zacatku hodne plaves/bojujes pod vodou, pak se dostanes do zbytku "chramu"... |
no mmo
|
 |
|
Tharn
New Member

190 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:24:41
|
quote: Originally posted by Pertha
co znamena sterilni grafika ? to to nikdo nemuzete vysvetlit ? prijde me to uz jako nekonecna otazka a zadna odpoved
Sterilní … je to sice hezký, ale takový moc uhlazený a přeumělkovaný, studený. Něco jako když přijdeš do bytu k někomu, kdo to má dokonale uklizené a všechen nábytek a vybavení je ve stylu kov a sklo. Moderní, ale nedýchá z toho taková ta příjemná zabydlenost.
Co se využití shaderů týče, Doom3 je na míle dál. HL2 jsem nehrál. Stejně kvalitní modely postav umí UT2K3. Tak na co přesně jsou tam ty shadery?
Chci si zkusit ten Trial of the Isle, ještě jsem na to neměl moc čas. Tak jsem si řekl, že si udělám kouzelnici. Takže pár postřehů: - fajn je možnost zvolit si výšku postavy - fajn, můžu si udělat obličej jaký se mi líbí, jenže -- ústa jdou vcelku v pohodě -- nos jakžtakž -- s ušima netuším co dělat -- oči absolutně nejdou udělat tak, aby se netvářila jak zamračený číňan - ty styly vlasů jsou úplně šílené a vyžadovaly by každé ráno návštěvu kadeřníka na dvě hodiny a tunu tužidla, aby to aspoň trochu drželo (tento jev se sice nachází i ve WoWu, ale v daleko menší míře) - dobrá je možnost volby barev v daleko jemnějších rozestupech - nakonec moje kouzelnice vypadá jak porcelánová panenka v hadrech - studio Jiřího Trnky hadr - kladu si ale otázku, kolik výpočetního výkonu se spotřebuje na dynamický výpočet ksichtu každého člověka - dobrá 1/4 obrazovky (1/8 ze zhora i ze zdola) je černá a jsou na tom nějaké ikony - ovládání sice říká všude double-click, ale ten absolutně nefunguje, takže dělám stále right-click + výběr z pop-up menu - voda na moři je vynikající, klobouk dolů - hra má asi 10 fps, WoW by měl ve stejné situaci 30-40 |
 |
|
Black
Moderator
  
2371 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:24:54
|
quote: Originally posted by Kuzmik Libi se mi ve Wow ze je to solova hra, XP leze rychle, neni nutnost travit ve hre 5+ hodin atd. atd.
Jen doplnim ze to prestava platit u instanci 40+ tam je tech 5+ hodin spise minimum  |
Black |
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:25:26
|
quote: Originally posted by Kuzmik
Mno jak sem rekl... jsou veci ktere srovnavam a jsou ve WoW horsi nez v EQ2, ale taky jsou veci co se mi libi vic. Jak sem jasne rekl, grafika se mi nelibi, neni to muj styl. To same plati o animacich a mam k tomu vyhrady jake jsem zminil, nebo je zminil Pertha. Napriklad se mi na WoW velice zamlouva ze vse je vicemene jedna zona a zonovani je pomalu, oproti EQ2. To je ovsem jasne dane tim, ze engine je diametralne odlisny a nebylo by mozne vsechny EQ2 zony nacpat do jedne ci dvou a to je otazka prave na narocnost HW, kterou ma WoW jednoznacne o dve tridy nizsi. Libi se mi ve Wow ze je to solova hra, XP leze rychle, neni nutnost travit ve hre 5+ hodin atd. atd. Ma to psousty kladu proc WoW hraju.
Ale prave v onom srovnavani kladu a zaporu WoW vs EQ2 se musim priklonit k tomu ze EQ2 je pro me lepsi... hratelnejsi, hezci a zabavnejsi (pokud je co delat). High end hra bude v obou titulech nejspis stejna... max lvl = snahneni top armoru, po tom je uz hrani o nicem. Mozna ve WoW to PvP, ale to je jen chvilkove.
to PvP rozhodne nemusi byt "chvilkove" ... to se zas snazis neco zakecat ... v DAoCu to PvP bylo taky jen chvilkove ? ono zalezi hodne na blizzardu jak upravi honor system (snad) a co Battlegrounds (hlavne)
jeste bych se vratil k tomu radoby argumentu ze WoW hraji predevsim lidi co nemaji predchozi zkusenost s MMO ... ne, nebudu tu vyjmenovavat velky MMO co sem hral, nemam potrebu si tu honiot tricko .. ale jednoduse je to blbost. WoW hrajou jak MMO newbies tak dlouholeti MMO parani |
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:27:33
|
quote: Originally posted by Stilgar
v cem jsou RFK (ta instance na jhu barens s razorfenama) BFD (ta instance u more) a RFC (instance v ogrimaru) stejne ? me prijdou temer az maximalne rozlisne (co do typy mobu, rozsahlosti, architektury, narocnosti ...)
tunely s korenama vsecky tri - tedy aspon me to tak prijde akorat v tom ashenvale je tam navic voda
narocnost je dana jen levelem na kterym tam jdes jinak tam neni nic obtiznyho - bud mobove resistej a misujes nebo to zabijes |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Kuzmik
Ganja farmer
  
1328 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:27:55
|
quote: Originally posted by brutus asi proto, ze stejne tak ja bych mohl tvrdit o EQ2 ze ma jednotvarny instance, protoze jsem do lev 23 videl furt jen ty trapne stejny WCa FG? a vidis - ja to netvrdim ... a vis proc? - protoze nejsem tupohlavej dogmatik jako ty 
No ty to ani tvrdit nemuzes, protoze pokud si v EQ videl FG a WC, tak to byli a jsou naprosto odlisne instance. A to hlavne svou napaditosti, naprosto odlicnou strukturou a uplne odlisne po graficke strance. Tohle o low level instancich ve WoW tvrdit nemuzu a obavam se ze nic jineho me ani neceka na vyssich levelech, ale treba se necham rad mile prekvapit.
A pokud ve WoW najdu instanci co bych mohl prirovnat k Solusku nebo Permafrostu v EQ2, smeknu klobouk a uznale si sednu do zidle s otevrenymi usty. Obavam se ze se tak nestane, ale mile by me to potesilo  |
"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!" |
 |
|
spajdr
Moderator
   

3400 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:28:43
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by spajdr
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by Stilgar
ted si to uhodil uplne presne ...
jako teorie typu "co bych delal na lvlu 60" sou uplne zcestny kdyz tam predevsim jeste ani nejsi .. osobne muzu rict ze lvl cap ve wow nen nijak zasadni vec .... muzu vedet co se dela v omg_uber_EQ2!!!!!11111oneoneone po dosazeni lvl capu ?
ktere instance vam prijdou stejne ? zkuste gnomeragean (to by mohlo byt tak kolem vaseho lvlu ... instance sou hodne dobhre udelana zalezitost, to ze sou v nich opakujici se prvky (v nekterych!) me pridje celkem normalni.
stejne ? napriklad instance v ogrimaru dole razorfen ? nebo ta instance v ashenvale u more nebo wailing caverns ? tohle jsou tri instance podle me dost stejny
jedina instance co me prisla dost dobra byl shadowfang keep ten byl odlisnej
a co sunken temple, uldaman, maraudon, dire maul, deadmines, scarlet monastery, taky jsou si hodně podobné že? 
nevim proc me cpes zony lvl 40+ ? asi aby jsi si dokazal ze s tebou nebudu diskutovat , protoze proste nemuzu protoze v tech zonach jsem nebyl ? tohle jsou zony od lvl 10 - 30 co jsou dostupny a co jsem prosel a vetsina jich je stejnych
deadmines jsou level 40+? vždyt to je level 21-25 .. ještě doplním stockades v SW, 25-30. No radši se příště zdrž toho že vypadá vše stejně, když jsi hovno prolezl. A radši o tom nediskutuj, protože není o čem nakonec teď, ale nepiš kráviny že vypadá podle tebe vše stejně. |
Edited by - spajdr on 04/05/2005 14:29:45 |
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:29:39
|
Jestli je WoW solo hra .. tak asi hrajeme jinou hru ... sam se muzu ve wow tak maximalne tocit na ... nebo farmit love (a doufat v nakej drop) nebo tradeskillovat a pod .. ale ty "dulezity" veci ... na to potrebujes raid ... i na ty questy s best rewardama potrebujes min grupu
a to, uz zacina platit od lvlu 35-40 ale i predtim si proste instanci solo nedas ... to ze nadruhou stranu nepotrebujes k delani single questu nebo expovani za sebou bandu 20ti ocasu kteri ti musi "pomahat" a radsi by delali neco jinyho je jedine dobre |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:34:09
|
ok zajdu si dnes do tech dvou zon jsem moc zvedav jak odlisny budou |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Yennefer
mad kobold
  
1603 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:34:12
|
quote: Originally posted by celdric
me osobne se libilo tech 5 mesicu na daocu, ta hra mela par veci, ve kterych podle me byla vice napred proti wow, wow ma zase par veci co by mi tedka v daoc chybelo a kdyz to vemu kolem a kolem... tak asi nejvetsi duvod proc jsem unsubscribe daoc a dal hraju wow je ten, ze wow proste hraje spousta lidi... fakt spousta...
sledoval jsem tve posty na daoc foru, souhlasim stebou a chapu te, prislo me totiz ze jsi zacal doac vlastne sam, nejak jsi se protloukal a vicemene jsis vubec neokusil end-game, na kterou v daocu potrebujes stabilni komunitni zakladnu, kdyz by jsi mel kolem sebe komunitu kamosu situace by byla jina
v tvem pripade je pak naprosto pochopitelne ze jdes do nove hry kde vsichni zacinaji od 0 takze vetsina hracskych komunit teprva vznika/bude vznikat - najdes si tu svou partu, daoc uz je davno rozjety a tezko se nastupuje do rozjeteho vlaku i kdyz to samozrejme neni nemozne ;) |
UO - Yennefer, Jasra (DP) DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
|
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:36:26
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by Stilgar
v cem jsou RFK (ta instance na jhu barens s razorfenama) BFD (ta instance u more) a RFC (instance v ogrimaru) stejne ? me prijdou temer az maximalne rozlisne (co do typy mobu, rozsahlosti, architektury, narocnosti ...)
tunely s korenama vsecky tri - tedy aspon me to tak prijde akorat v tom ashenvale je tam navic voda
narocnost je dana jen levelem na kterym tam jdes jinak tam neni nic obtiznyho - bud mobove resistej a misujes nebo to zabijes
ne tak to je blbost .. sorry
RFC - pomerne mala instance .-. jakoby ve skale .. se skretama a pak nakejma orcama ... hezkej bossik.¨ vylozene easy (1: instance pro lowlvly) moby se v pohode puluji a jsou snadny (mysleno snadny na zabiti pro primereny lvl grupu) jedina zamernost sou tam asi 3 patroly . cely je to tmavy o trochou lavy - par odbocek (ke questum, side bossum)
BFD - uplne jina instance, rozdelena do nekolika casti, nekolik ruznych skupin mobu, na zacatku zatopena jeskyne, pak chram ci co... past pred bosem (nejednu grupu to napoprve wiplo :) )mobove podle typu v ruznym rozestaveni (po jenom po 2 za sebou ...) pak humanoidi ve skupinkach, kentauri ve stealthu co roamuji po tunelech .. nakonec naky zelvy a elemove - dost linearni instance, z mista A do mista B
RFK - Razorfeni .. jenom Razorfeni a prasata ... klubko cest mezi tema "korenama" .. uz o DOST tezssi nez predchozi 2 (zase mysleno vuci lvl grupy) moby sou celkem tuhy i kdyz vetsinou chodi jen 2-3 + escort quest + gathering q -nelinearni ... vic cest je to takovy klubko
V CEM je to JAKO stejny ? |
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:39:55
|
quote: Originally posted by Yennefer
quote: Originally posted by celdric
me osobne se libilo tech 5 mesicu na daocu, ta hra mela par veci, ve kterych podle me byla vice napred proti wow, wow ma zase par veci co by mi tedka v daoc chybelo a kdyz to vemu kolem a kolem... tak asi nejvetsi duvod proc jsem unsubscribe daoc a dal hraju wow je ten, ze wow proste hraje spousta lidi... fakt spousta...
sledoval jsem tve posty na daoc foru, souhlasim stebou a chapu te, prislo me totiz ze jsi zacal doac vlastne sam, nejak jsi se protloukal a vicemene jsis vubec neokusil end-game, na kterou v daocu potrebujes stabilni komunitni zakladnu, kdyz by jsi mel kolem sebe komunitu kamosu situace by byla jina
v tvem pripade je pak naprosto pochopitelne ze jdes do nove hry kde vsichni zacinaji od 0 takze vetsina hracskych komunit teprva vznika/bude vznikat - najdes si tu svou partu, daoc uz je davno rozjety a tezko se nastupuje do rozjeteho vlaku i kdyz to samozrejme neni nemozne ;)
no nakonec se podarilo i na daoc najit si tu komunitu dobrych lidi, bohuzel nas bylo malo na "perfect setup" a vylepsilo se tim, ze kluci sli hrat wow, cimz jsem i ja sel wow zkusit... a ted mame ve wow guildu... a uz je samozrejme doplnovana lidmi i z jinych her co jsme kde poznali, takze uz je o trosku vetsi nez jak velci jsme byli na daoc...
tam to jednu dobu na merlinu vypadalo, ze skutecne bude fungovat 1fg stabilne hrajicich lidi, ale pak se to rozpadlo na osobnich neshodach, mila s rastou sli zpatky na lancelot, tak jsem si tam zkusmo zalozil wardena... ale kdyz ono hrat ve 3 v guilde, navic v dobe, kdy v mem primetime uz prestali hrat prakticky vsichni evropani (po release wow) byla pro me naprosto neresitelna a stresujici situace a dopadlo to jak to dopadlo... branil jsem se wow sec jsem mohl, pak jsem zkusil a wow proste vyhral... navic wow zacinaji hrat kamaradi co znam i z jinych online her nez daoc, takze doufam, ze se podari utvorit dostatecne velkou fungujici komunitu... |
no mmo
|
 |
|
brutus
Average Member
  

1833 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:42:28
|
quote: Originally posted by Stilgar
V CEM je to JAKO stejny ?
no v cem asi... furt jen chodby... mistnosti ... sem tam odbocka (coz Blizzard okopiroval od SOE a ta ho bude zalovat ... sem tam mob ci skupina mobu.... na konci boss (za tohle budou Blizzard zalovat FTL /pro mene znale tvurci Dungeon Mastera/ 
zato instance v EQ2 .... to je neco nepopsatelnyho ... uplne jina uroven reality ... kdo nevidel neuveri (nesmim napsat vic - SOE by mne mohlo zalovat  |
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:45:59
|
vsechno jsou to diry s korenama mobove tam jinak vypadaj ale jsou stejne tezky na svuj level jako jinde , mozna me to je prijde, ze vetsinou chodime full grupa a nemame s zadnym mobem problem , spis naopak mam pocit ze je to bud zerg - proste jdeme a meleme to a nebo jdeme do moc velkyho levlu a mame problem s kazdym jednotlivym mobem protoze me resistne 80 procent kouzel a ostatni se do nej netrefi
zadne pasti jsem si nikde nevsiml , bud jsme ji nahodou minuli nebo asi nebyla tak obtizna
takovej je muj pocit kdyz srovnam ty tri instance
za jedinou vyjimku povazuju shadowfang , kterej je proste hrad |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Yennefer
mad kobold
  
1603 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:49:40
|
quote: Originally posted by Stilgar
ad1) co je na tom nenormalniho, he braim to co v momentalni dobe shledavam za nejlepci, zcela prirozenej jev ...
me to neprijde normalni, me to prijde kratkozrake, ja osobne se snazim nebranim nic, protoze musis vzdy predpokladat ze druha strana muze mit pravdu, minimalne tu "svoji" ;)
quote: Originally posted by Stilgar
ad3) hehe agrumentovat DAoC kerej ma jeste o 2 rady horsi grafiku nez WoW ... (me graf wow velkem vyhovuje, ale mam rad i swg (treba) .... wow je pro me takej mix AO/SWG grafiky)
zajiste, daoc ma grafiku jednoznacne "za" urovni WoW heh http://catacombs.darkageofcamelot.com/screenshots/ bohuzel ze screenshotu toho moc videt neni tak jen tak trosku nadhodim ke screenshotu 20 a 24, ta obloha se cela pohybuje (nepravidelne rotuje) a neustale meni "slozeni", kdyz se do toho zakoukas na poradnem monitoru zacne se ti tocit hlava neco jako UT mapa s tema dvouma vezema ve vesmiru s rotaci okolo zemekoule ;) dokresulje to tematicky "temny" ambient zvuk a efekty ktere te vtahuji do ponure atmosfery tohoto "sveta" :)
konec reklamy, mas pravdu v tom ze WoW ma "lepsi" engine, ovsem skoda ze nedali vice penez na napln kterou tento kvalitni blizardi engine zobrazuje :( |
UO - Yennefer, Jasra (DP) DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
|
Edited by - Yennefer on 04/05/2005 14:59:47 |
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 14:56:20
|
quote: Originally posted by Pertha
vsechno jsou to diry s korenama mobove tam jinak vypadaj ale jsou stejne tezky na svuj level jako jinde , mozna me to je prijde, ze vetsinou chodime full grupa a nemame s zadnym mobem problem , spis naopak mam pocit ze je to bud zerg - proste jdeme a meleme to a nebo jdeme do moc velkyho levlu a mame problem s kazdym jednotlivym mobem protoze me resistne 80 procent kouzel a ostatni se do nej netrefi
zadne pasti jsem si nikde nevsiml , bud jsme ji nahodou minuli nebo asi nebyla tak obtizna
takovej je muj pocit kdyz srovnam ty tri instance
za jedinou vyjimku povazuju shadowfang , kterej je proste hrad
takze To3W a Foremans v AO sou taky stejny dungy ? |
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
 |
|
Tharn
New Member

190 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 15:02:04
|
quote: Originally posted by Kuzmik
A pokud ve WoW najdu instanci co bych mohl prirovnat k Solusku nebo Permafrostu v EQ2, smeknu klobouk a uznale si sednu do zidle s otevrenymi usty. Obavam se ze se tak nestane, ale mile by me to potesilo 
Co je na nich tak jiného než chodby s odbočkami, pár prostranství, poházené moby a sem tam boss? |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 15:19:05
|
quote: Originally posted by Tharn
Co je na nich tak jiného než chodby s odbočkami, pár prostranství, poházené moby a sem tam boss?
Di se podívat, uvidíš. |
 |
|
Iani
New Member

206 Posts |
Posted - 04/05/2005 : 15:20:59
|
Kdybych mel soudit jen samotne instance v EQ2 a WoW, tak v EQ2 jsou vetsinou ohromne rozlehle, proste kdyz tam napochoduje skupinka 6+ postav, tak je to v porovnani s jejich rozmery daleko realnejsi. Ve WoW (resp. v tech 5 instancich co jsem zatim videl) je to takove titerne, postavicka kdyz zvedne ruku tak dosahne na strop a kdyz rozpazi tak se dotkne obou sten (a s tim spojene problemy s kamerou kdyz vepredu jde tauren a ostatni tak vidi kulovy co se vepredu deje). Proste jsou to takove klaustrofobni diry. Stejne tak treba oazy v Barrens = piditravnicek s pidilouzi uprostred a v nem se tisni desitky potvor. Kdyz me jednou npc poslalo zasadit seminka kolem jezera, cekal jsem rozlehlou vodni plochu a ne umrnenej bazenek se skalkou uprostred. Nevim jak vypadaji instance kde jsou draci ve WoW, ale v EQ2 jsou strizene na jejich velikost s velkou rezervou a i s pristupovyma cestama, nikde se hrac neudivuje, kudy se tam ten ktery mob asi tak dostal a jak tam asi preziva. Zatim me ve WoW udivuje, proc je vsechno tak mini mini mini.
Pak jen takove detaily, nic podstatneho, ale stejne potesi. V Everfrostu v EQ2 jde v pravidelnych intervalech postave od ust para (i koni), kazdej centimetr zasnezene/zamrzle plochy odrazi svetlo do tisicu smeru, ve snehove vanici je videt sotva par kroku dopredu...ta atmosfera kruteho mrazu je az omracujici. Ve WoW jsem si udelal trpaslika abych mel porovnani (zacina take v zimni krajine) a ac to neni uplne spatne, k dokonalemu pocitu to ma krute daleko. |
-= Major Rivers Durant =- Commando Combat Medic - Red Eclipse EU |
 |
|
Topic  |
|
|
|