Author |
Topic |
Kwah
New Member
423 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 07:23:30
|
quote: Originally posted by Jaris
Hehe a jeste neco. Cetl jsem zde neco ve stylu "tezky zapas o pristine ze sedeho receptu".
Prominte, ale pokud ma nekdo takovy problem, tak to neumi hrat. Zkousel jsem jewelera (obcas na Mufe, nyni level 44) a ted delam sam provisionera (Jaris, 31 nyni). Uspesnost pristine receptu na exp (modre az zlute) je nad 90 procent, u sedych 100 procent u obou charu a stale bez vlivu levlu.
Pokud to nekomu vychazi jinak, tak neumi vyuzit to, co mu hra nabizi = neumi to hrat. Jedinou dalsi moznosti je, ze je mu to jedno (proste pusti craft a jde od toho).
v tom pripade neumim hrat a mel bych s tim craftem asi radsi seknout |
|
|
Atronach
Moderator
2069 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 07:28:46
|
Mohl by me tedy prosim nejaky evil chemik napsat (klidne privatne), jake ceny T4 inku (3. a 4. kvalita, beru oboji) mi je schopen nabidnout? Prosim obe varianty - s dodanym zakladnim materialem a bez dodaneho zal. materialu.
Diky
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
|
|
Khostri
prudič
2210 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 08:57:18
|
Já osobně necraftím - ne že bych nechtěl, ale prostě v malém čase který mám raději dělám questy nebo bojuju. V betě jsem to zkoušel a od lidí v grupě mám dost infa. Navíc i když necraftím, tak sbírám vše o 107. Mám několik připomínek, jelikož mi také nepřijde craft zcela ideální (ale špatný také ne)
1) náhodná distribuce resource nodů Tady se musím Kurika trošku zastat - domnívám se, že vím, jak to myslel a mám trošku podobný názor. Vzhledem k tomu, že mám rád fungující svět a návaznosti, tak já osobně bych distribuci resource udělal trošku jinak. Jedna si myslím, že by měla mít návaznost na prostředí (tzn. kameny budou u skal, dřevo v lese, kežíky v lese a na planině atp.) 10 kamených nodů na rovné plání bez jediné skály je divné, ale dá se přežít. Dřevo na vrcholu pískovcové skály bez jediného stromu je fakt divné.
2) systém resource nodů Osobně bych preferoval systém ložisek před osamocenými hromádkami. Maličko ala SWG. Místo hromádky se někde pod zemí (možná s malými nadzemními náznaky) objeví ložisko, které je nutné najít pomocí speciálního kouzla - kouzlo ukáže i směr, kde je centrum. Na daném ložisku mohou těžit všichni při zachování určité koncentrace těžař/plocha. V daném ložisku je možné těřit objevený druh suroviny s pravděpodobností na rare. Těžit je možné do vyčerpání ložiska
3) potřebnost všech craftů jedinou cestou je podle mého skutečně decay - na menších levelech rychlejší, později pomalejší. Čím kvalitnější věc, tím menší decay. Opravovat u mendera by šlo, ale za cenu ztráty výdržnosti. Navíc bych zavedl, že pokud by se totálně rozbitá věc přinesla zpět craftovi, byl by schopen z toho dostat alespoň malou část původních surovin. Případně pokud by to byla kouzelná věc, tak by sage byl schopen na svitek přepsat zpět použité kouzlo. Bedny a batohy by se také opotřebovávaly, samozřejmě hodně pomalu. |
PC, PS3, iPad |
|
|
Khaot
Average Member
1947 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 09:13:13
|
quote: Originally posted by Khostri
3) potřebnost všech craftů jedinou cestou je podle mého skutečně decay - na menších levelech rychlejší, později pomalejší. Čím kvalitnější věc, tím menší decay. Opravovat u mendera by šlo, ale za cenu ztráty výdržnosti. Navíc bych zavedl, že pokud by se totálně rozbitá věc přinesla zpět craftovi, byl by schopen z toho dostat alespoň malou část původních surovin. Případně pokud by to byla kouzelná věc, tak by sage byl schopen na svitek přepsat zpět použité kouzlo. Bedny a batohy by se také opotřebovávaly, samozřejmě hodně pomalu.
Pokud by byl decay, musel by se vyresit problem s LORE/attune u rewardu z questu, ktere v naproste vetsine muzes delat jen jednou (a to vcetne dropu) |
|
|
Khostri
prudič
2210 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 09:28:50
|
To je jasné. jen říkám, že si myslím, že decay by udělal všechny crafty potřebné opakované. Ano, musely by se vyřešit nějaké drobnosti. |
PC, PS3, iPad |
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 09:32:52
|
quote: Originally posted by Atronach
Mohl by me tedy prosim nejaky evil chemik napsat (klidne privatne), jake ceny T4 inku (3. a 4. kvalita, beru oboji) mi je schopen nabidnout? Prosim obe varianty - s dodanym zakladnim materialem a bez dodaneho zal. materialu.
Diky
nejsem si jist nakolik chodi na forum tak ti asi poradim mu napsat tell ingame , je to zatim jen jeden - Ctimor |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 09:34:15
|
quote: Originally posted by Kwah
[quote]Originally posted by Jaris
Hehe a jeste neco. Cetl jsem zde neco ve stylu "tezky zapas o pristine ze sedeho receptu".
v tom pripade neumim hrat a mel bych s tim craftem asi radsi seknout
on je zasadni rozdil mezi jednotlivyma craft povolanima v uspesnosti, provisioner co vim ma temer nejvyssi uspesnost |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Tibor
<Mor do Kuli>
1443 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 10:16:14
|
Všimli jste si, že byty maj konečně úložné místo? |
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 10:27:16
|
quote: Originally posted by Tibor
Všimli jste si, že byty maj konečně úložné místo?
vazne ? kde ? btw v tom pripade konecne bude mozny predavat veci znamym i bez toho abych se s nima potkal :) |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Gabriel
Moderator
2156 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 10:31:36
|
quote: Originally posted by Tibor
Všimli jste si, že byty maj konečně úložné místo?
No mohli byste sem hodit pár SS vašich EQ2 bytů (tedy jen ti, co v nich občas uklidí, vytřou podlahu apod.), abychom se pokochali vašimi pokroky. Ač EQ2 nehraji, tak by mě to potěšilo :-) |
|
|
Tibor
<Mor do Kuli>
1443 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 10:35:01
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by Tibor
Všimli jste si, že byty maj konečně úložné místo?
vazne ? kde ? btw v tom pripade konecne bude mozny predavat veci znamym i bez toho abych se s nima potkal :)
Leze se tam před dveře bytu. Guild byt (ve WFP) má dva sloty na itemy. |
|
|
ehivar
Junior Member
530 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 10:59:58
|
Atro ja sem ale jenom komentoval Marwyna kde mimo jine psal
...add ty svitky, zapomels rict ze to nakonec byli essence LOL, ale to je fuk... pod lvl 20 nema cenu delat nejaky nesmysle jako app4 ... |
|
|
Jaris
wannabe dictator
1545 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 12:04:56
|
1) ja nepsal o stacku za 1 ale o 1 ukonu za minutu¨
2) nektere vyse uvedene posty jen potvrdili co jsem napsal - ze mezi mid-level craftama neexistuje zakladni dohoda a to takova, aby v klidu vydelali vsichni i pri prodeji NPC. Navic dohody mezi crafty zajistuji nejen vydelek, ale hlavne praci na expovani. Bohuzel toto nejsou vsichni schopni vstrebat
3) i pokud je cena u NPC pro T3 12 s tak mi prijde vydelek pres 1 s za ukon zcela v pohode. I pri case 2 min za ukon (coz v prumeru neni pravda, prumer je mensi), je vydelek za hodinu pres 30 s (upozornuji, ze zisk, ne obrat). To mi prijde na levlu 21 jako parada, pri nulovem ohrozeni zivota a pri jistem vydelku. pokud nahodou neco prodam lidem, vydelam navic vice.
4) k harvestu - nesouhlasim. Pokud by nebyl nahodny spawn, pak to vede pouze ke kempovani zdroje. Navic pouzivani kouzel atd v podstate bud diskriminuje nejakou skupinu a nebo je zbytecne, pokud to budou mit vsichni. Harvest v EQ2 je navic chapan puvodne jako soucast adventure zivota, kdy adventurer sbira a nosi suroviny a craft z toho zpetne dela pro adventurera veci.
5) a decay jak jsem jiz napsal drive je zcela v rozporu s EQ1. A pokud bude v tomto smeru naslednik stejny, pak i v rzporu s EQ2 - ukolem je zlepsovat se ne velkym mnozstvim veci, ale tezce ziskanymi super vecmi. Ztrata takove veci je pak velmi citelna a ve hre zalozene prave na equipu (at jiz lootu nebo craftu z lootu/harvestu) je to proste nesmysl
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ
|
|
|
Khostri
prudič
2210 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 12:24:27
|
ad 4) Spawn by byl nadále náhodný, jak jsem psal. Akorát by nespawnovali hromádky bez rozmyslu, ale ložisko (stejně jako v SWG). Ložisek se spawnuje více s různými kvalitami a rozsahem a po určité době je rotace případně se vytěží. Kouzlo kdokoliv - stejně jako teď máš mining, gathering, atp skill, tak prostě bys k němu dostal klikací skill, který podle výše skillu má lepší detekci. To, žer je harvest chápán jako součást adventure života je jasné a tím pádem mi určitě dáš za pravdu, že náhodný spawn čehokoliv kdekoliv moc do nějaké reálné koncepce fantasy světa nezapadá. Nebo ano?
ad 5) Přečti si, jak jsem to napsal - lepší věci, delší decay. Případně by to opravoval příslušný craft (armor - armorer, atp) a ne jednotný medner, navíc NPC. NPC by to opravil se ztrátou duralibity. Dobrý craft například bez ztráty.
Craftu by to rozhodně prospělo |
PC, PS3, iPad |
|
|
Reyden
Senior Member
2747 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 12:36:23
|
craft mi prijde do pohody, jediny co me neuveritelne toci je nutnost mit zapnuty comp pri prodeji, proc to nejde udelat offline?
a argumenty ze to je podle realu mi taky nesedi, je to hra, ne vopruz, proc potom treba kdyz nejis neumres apd. ? :) nekdo tady psal ze v realu musis mit taky otevreno kdyz chces neco prodavat, ale akceptuji to ze si to nekdo u tebe koupi na dalku a okamzite to ma apd. :)
proste spat u huciciho compu neni asi pro kazdeho to prave,nehlede na (ne)ekonomicnost takoveho "hrani" |
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!" |
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 13:12:14
|
quote: Originally posted by Jaris
1 ruda - oil - reagent reagent - wash - dye dye - wash - inkoust inkoust - resin - surovina za 7s - svitek za 12s do obchodu + zbytkovej z reagentu za 1s takze 13 s vydelek spotreba je 12c na vyrobu chemie 7s18 c na vyrobu vyrobku a celkem 6 ukonu to je odhadem 10 minut
takze vydelek 50c za minutu , ne tak se fakt vydelat neda, a to jsem vzal priklad kde nepotrebuju subdodavatele, kterej by taky chtel neco vydelat
ale pozor, ja s timto naprosto souhlasim, na prodeji vendorovi by se rozhodne vydelavat nemelo , takze takhle by to melo fungovat pokud mozno u vsech |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
Edited by - Pertha on 03/02/2005 13:36:02 |
|
|
ehivar
Junior Member
530 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 13:21:28
|
Podle me by se IG hrozne tezko delalo vse realne. A zase vse nerealne by bylo trochu ochuzene. Proto me vyhovuje priblizit se realite castecne tam kde to trochu jde a neznamena to az zase takovej mega opruz.
Co se tyka prodeje ze musis byt online me docela vyhovuje. Ekonomickej dopad v tom zase tak tragickej nevidim i kdyz sem nekde videl spocitane ze pocitac zapnutej 10 hod denne po dobu 1 mesice sezere na proudu az 300Kc, ale to sem pouze videl. Urcite by se to dalo spocitat. Pokud je nekdo stale jeste na modemu a ze u nas takovejch lidi bude stale dost, tak tam to chapu ale bohuzel s tim nikdo nic nenadela ... preci jenom si dovolim tvrdit ze vetsina svetove populace (dobre rekneme vyspele staty a regiony US .. Evropa .. atd) maji pomerne silne zastoupeni ve vyuzivani pevnych linek. Ono taky hrat online po modemu v dnesni dobe uz neni moc dobra kombinace .... jasne da se to v pripade ja nevim treba CSka (hrajete radove do par hodin denne .. mozna ani to ne), ale kdo hodla travit pomerne dost casu u nejake kvalitni MMORPG by mel pevnou zvazit samozdrejme v pripade ze je pro nej alespon trochu dostupna technicky ... ve druhe rade financne. No to byl problem s linkou a ekonomií provozu. Další věc co mě napadá a už se to tu tuším někde probíralo je případné zahlcení tradu. Být to offline tak do tradu hodí každej co kde najde ..... jasně ale i to by se dalo nějak řešit omezením počtu slotů co by sloužili k prodeji ... atd. atd.
No a snad poslední argument ... hučící počítač ... to snad nemá s tím co dělat :) Pokud by SOE zavedlo offline prodej tak to URČITĚ nebude kvůli tomu, že má někdo počítač co hučí. Respektive nevím co tím myslíš hučí ? Ono je totiž hučení u kterého se asi spát dá a potom to druhé co značí nějakej problém s kompem :) Doporučil bych aby si prubnul tu mašinu nějak odhlučnit jinak buď prodáš, ale nevyspíš se a naopak :)
Celkově jsem z online obchodem spokojený .... jedna z věcí, kyerá se blíží realitě a až zase tak neobtěžuje. |
|
|
Tibor
<Mor do Kuli>
1443 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 13:29:17
|
quote: Originally posted by ehivar
Ono je totiž hučení u kterého se asi spát dá a potom to druhé co značí nějakej problém s kompem :)
A nebo je prostě hučení hlučného počítače, který je v pořádku. S tím toho moc neuděláš. |
|
|
Iani
New Member
206 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 13:34:11
|
quote: Originally posted by Pertha ale pozor, ja s timto naprosto souhlasim, na prodeji vendorovi by se rozhodne vydelavat nemelo , takze takhle by to melo fungovat pokud mozno u vsech
Kdyz muze na prodeji vendorovi vydelavat adventurer, proc by nemohl artisan? Proc je to dovoleno akorat provisionerovi a alchymistovi? Proc enormni mnozstvi provisioneru dela akorat wholesaler tasky/guild writy a nedela pro hrace? Protoze se jim to tezce vyplati. Chcete vedet vic? http://eqiiforums.station.sony.com/eq2/board/message?board.id=items&message.id=11061 |
-= Major Rivers Durant =- Commando Combat Medic - Red Eclipse EU |
|
|
Imrik
Starting Member
98 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 13:34:46
|
No já nevim ale cena u T3 12s, když to prodam u NPC je směšná,protože mám náklady minimálně 40sc a to počítam jenom věci,který musim koupit u Brokera,protože si je sám nevyrobím a když se mi povedlo pár věcí sehnat od Trisanie, tak sem na tom stejně prodělával. Takže rozhodně cena 12sc NPC je pro mě totálně prodělečná(Snorri,Armorer 24lvl).. |
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 13:38:52
|
quote: Originally posted by Iani
quote: Originally posted by Pertha ale pozor, ja s timto naprosto souhlasim, na prodeji vendorovi by se rozhodne vydelavat nemelo , takze takhle by to melo fungovat pokud mozno u vsech
Kdyz muze na prodeji vendorovi vydelavat adventurer, proc by nemohl artisan? Proc je to dovoleno akorat provisionerovi a alchymistovi? Proc enormni mnozstvi provisioneru dela akorat wholesaler tasky/guild writy a nedela pro hrace? Protoze se jim to tezce vyplati. Chcete vedet vic? http://eqiiforums.station.sony.com/eq2/board/message?board.id=items&message.id=11061
jen provisionerovi, alchymista na tom velky prachy zrovna neudela pac svitek t3 prodanej vendorovi za 12s je zbytecnost bo app4 svitky t3 se daj prodavat za 50s hracum |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Reyden
Senior Member
2747 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 13:46:32
|
quote: Originally posted by Tibor
quote: Originally posted by ehivar
Ono je totiž hučení u kterého se asi spát dá a potom to druhé co značí nějakej problém s kompem :)
A nebo je prostě hučení hlučného počítače, který je v pořádku. S tím toho moc neuděláš.
asi tak .. pokud vim tak kazdej pocitac je slyset kdyz je v mistnosti uplne ticho, proste me to prijde zbytecny. hlavne nemam comp jenom kvuli E2 :) |
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!" |
|
|
Khaot
Average Member
1947 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 13:55:16
|
quote: Originally posted by Iani
Kdyz muze na prodeji vendorovi vydelavat adventurer, proc by nemohl artisan? Proc je to dovoleno akorat provisionerovi a alchymistovi? Proc enormni mnozstvi provisioneru dela akorat wholesaler tasky/guild writy a nedela pro hrace? Protoze se jim to tezce vyplati. Chcete vedet vic? http://eqiiforums.station.sony.com/eq2/board/message?board.id=items&message.id=11061
Je tam myslim ve 4. postu nebo kde krasne vysvetleno, ze to neni tak ruzove, jak to vypada. Ostatni take mohou na trade tasku vydelavat, bohuzel to vyzaduje domluvu s ostatnimi crafty nebo zalozeni vlastnich craftu. Ja bych to spis videl tak, ze nekteri vydelaji na prodeji hracum, jini na questu (reward za T5 je kapku ulet, u nizsich mi to prijde celkem ok) |
|
|
Khaot
Average Member
1947 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 13:57:26
|
quote: Originally posted by Pertha
jen provisionerovi, alchymista na tom velky prachy zrovna neudela pac svitek t3 prodanej vendorovi za 12s je zbytecnost bo app4 svitky t3 se daj prodavat za 50s hracum
Quest chce 10 kusu 2. kvality (sunt). Takze vendorovi vyjde T3 svitek za 57s, coz je vic nez 50s hracum (kteri nemusi koupit) |
|
|
Atronach
Moderator
2069 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 14:20:01
|
quote: Originally posted by Pertha jen provisionerovi, alchymista na tom velky prachy zrovna neudela pac svitek t3 prodanej vendorovi za 12s je zbytecnost bo app4 svitky t3 se daj prodavat za 50s hracum
Ehm... drobne 'upresneni' Prodavam svitky T3 (vykup u vendora za 12s) na marketu az aap3-20s a za app4-35s. Prodejnost je UBOHA. Kdyz udelam cely sortiment jednoho lvl, proda se jich par. Vyjimkou nejsou svitky ktere mam v bednach jeste 5 levelu zpet. Podotykam, ze se prodavaji svitky jak pro evil tak pro good strany (tim to ale neni).
Chci tim rict pouze to, ze za 50s jsem prodal app4 pouze asi tyden po tom co je zavedly. Kdy zi mysli ze lze prodavat 'bezne' svitky za tuto cenu vy si to prvne mel zkusit.
A jeste pripominka k nakladum. Svitek neni jen ink. Kdyz na T3 koupim ink za 20-25s je to ZAZRAK coz pro prodej npc za 12s .... a to jeste potrebuji papir (cena 5-10s) a quill (cena 4-10s)
Tazke vyroba svitku je tezce dotovana cinnost a rozhodne to neni na zbohatnuti.
Uvidim jak to pujde s T4 (kde je vykup 52s), ale osobne pochybuji ze se vejdu s naklady do 52s (ink 70s+, papir 20s+, quill 20s+)
Neberte to ze si stezuji protoze me delati svitku bavi. Jen chci vnest trochu svetla do ne uplne presnych informaci.
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
|
|
ehivar
Junior Member
530 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 14:26:40
|
S hlučením se dá vždy něco dělat .. ehm tedy pokud nemáš v casu ozubená kola :)Ale jak řikám každý svého štěstí strůjce :)
PROBLEM: Hmm chci prodávat ale nevyspím se u toho, protože počítač hučí :)
ACTION: 1. Odhlučnit HW ... finančně může být náročnější a samozdřejmě je to práce. 2. Ťopky do uší ... dají se běžně sehnat v lekárně za pár korun (to si nědělám srandu ty si kupuje ocko pravidělně když v létě chodí na Petřín bubnovat zhulený tamtamový bubínkáři a bubnujou i do 4 do rána) - mě to teda nevadí já spím jak dřevo.
|
|
|
Tibor
<Mor do Kuli>
1443 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 14:31:37
|
quote: Originally posted by ehivar
S hlučením se dá vždy něco dělat .. ehm tedy pokud nemáš v casu ozubená kola :)Ale jak řikám každý svého štěstí strůjce :)
Ano dá, ale dost to závisí na dispozicích stroje. Nějak to všechno prostě musím uchladit. |
|
|
Reyden
Senior Member
2747 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 14:31:56
|
quote: Originally posted by ehivar
S hlučením se dá vždy něco dělat .. ehm tedy pokud nemáš v casu ozubená kola :)Ale jak řikám každý svého štěstí strůjce :)
PROBLEM: Hmm chci prodávat ale nevyspím se u toho, protože počítač hučí :)
ACTION: 1. Odhlučnit HW ... finančně může být náročnější a samozdřejmě je to práce. 2. Ťopky do uší ... dají se běžně sehnat v lekárně za pár korun (to si nědělám srandu ty si kupuje ocko pravidělně když v létě chodí na Petřín bubnovat zhulený tamtamový bubínkáři a bubnujou i do 4 do rána) - mě to teda nevadí já spím jak dřevo.
nejak mi neni jasny co se mi snazis dokazat? ze jsem lama co ma zaprasenej pocitac kterej si neumi ztisit?
ty argumenty mi pripadaji jako kdyz mas v zime otevreny okno a misto abys ho zavrel (offline prodej) tak si koupis teplejsi obleceni (komplikovanejsi varianta = nutnost mit zaplej comp pocas prodeje) aby ti bylo teplo
proste je to vopruz at mas sebetissi pocitac |
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!" |
|
|
ehivar
Junior Member
530 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 14:45:33
|
Snazim se te psychologickou metodou (pruzenim) donutit aby si si odhlucnil pocitac :))) protoze to je jedine mozne reseni jak to udelat aby si se vyspal a mohl prodavat. Coz uznas, ze se ti vlastne snazim pomoct. Vychazim z nerealne moznosti udelat offline prodej z duvodu huciciho pocitace :))
ne ne vsechno JOKE .. nic roti nikomu ... zapomente na to :) |
|
|
Reyden
Senior Member
2747 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 14:53:30
|
quote: Originally posted by ehivar
Snazim se te psychologickou metodou (pruzenim) donutit aby si si odhlucnil pocitac :))) protoze to je jedine mozne reseni jak to udelat aby si se vyspal a mohl prodavat. Coz uznas, ze se ti vlastne snazim pomoct. Vychazim z nerealne moznosti udelat offline prodej z duvodu huciciho pocitace :))
ne ne vsechno JOKE .. nic roti nikomu ... zapomente na to :)
ok jdu pro spunty do usi :) |
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!" |
|
|
Brum
New Member
247 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 15:45:21
|
Ja sem mozna vyjimka, ale na vsechny ty prosby o zasadni zmeny ala decay, zadny random nody, ap. sou tou nejvetsi hlouposti, kterou by SOE podle me mohli udelat. Pred EQ2 bylo nekolik her, kde se vyvojari bezmezne ridili pranim hracu (tech co plati) ve snaze se zavdecit a udelat hru takzvane pro ne. Vzdycky A TO BEZ VYJIMKY to dopadlo katastrofou a hra skoncila do nekolik amesicu. SOE je trochu sverazna a muze vypadat trochu arogantne, ale podle me fakt ze neposloucha vsechny ty narky a vzlyky hracu je jenom dobre. Jasne musi opravovat chyby apod, ale do vyvoje si necha kecat malo a je to dobre. Komu se to nelibi muze jit o hru dal, ale SOE se tohly vyplatilo a urcite i vyplati ...
K pristine vecem. Kdo tvrdi ze nemuze udelat pristine, at toho radsi necha :)
K app 4. Ja mam asi stesti jako warden, mozna stesti obecne, ale vsechny moje skilly co mam a pouzivam (odhadem 30 kouzel) jsou adept1, z nich jenom asi 5 app4 vetsinou buffu, kterz jsem nenasel nikde jeste. Kouzla 40+ je uz trochu problem najit i pro me (mozna kvuli presunu na splitpaw). Tak si aspon oupim app4 ... je to FAKT rozdil. Frosbite 65 DMG za tick (app2) nebo 85 DMG za tick (app4) je rozdil podle me, ktery stoji za 10 gp.
K nahodnost resources. Je podle jenom dobre. Ne neni to logicke. Jo kdyz je neceho malo zrovna nastve to. Jenze za prvy ve zminovanych horizons se mi casto stavalo ze misto bylo casto vytezeny, coz je sice mozna logicky, ale nastve me to jeste vic, a to tam bylo par lidi. SWG jsem nehral a nemuzu si jeho system predstavit, takze nevim. Me se tenhle soucasny system libi, ale tim nerikam ze treba SWG byl spatny. V tomhle pripad je podle dobrych nekoli variant nebo i jejich kombinaci.
K decay. Jak psal Jaris. Prosim NE. asi je nutno vybalancovat crafted veci vs dropped veci. Ja v podstate od zacatku chodim ve crafted armor a dropped jewellery. Chtelo by to trochu promichat. Co ted ale koukam na top veci lvl 40+ tak se mi vic libi crafted veci, jedinz problem je, ze mam jenom 20 gp tedka hehe :) |
|
|
Imrik
Starting Member
98 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 15:52:58
|
No ja nevim, ale kdyby bylo ňáký místo kde se bude dát těžit(třeba důl a tak), tak to bude lepší než když lítáš po celí zoně a hledaš všude možně ňákej kousek něčeho.Rozhodně lehčí,ale spíš jde o to že to bude víc tak nák normálně... Ja nevim ,ale bezne na kus železa nebo zlata(hornina) nenarazíš... |
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 15:55:16
|
quote: Originally posted by Khaot
quote: Originally posted by Pertha
jen provisionerovi, alchymista na tom velky prachy zrovna neudela pac svitek t3 prodanej vendorovi za 12s je zbytecnost bo app4 svitky t3 se daj prodavat za 50s hracum
Quest chce 10 kusu 2. kvality (sunt). Takze vendorovi vyjde T3 svitek za 57s, coz je vic nez 50s hracum (kteri nemusi koupit)
mozna u provisionera :) u me chce treti kvalitu , a ta ma skoro stejnou uspesnost jako ctvrta, proste pokud uz mam pristine ink , tak uz z toho tu ctvrtou kvalitu dostanu kdyz se budu snazit tak v 90ti procentech |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 15:58:44
|
quote: Originally posted by Atronach
quote: Originally posted by Pertha jen provisionerovi, alchymista na tom velky prachy zrovna neudela pac svitek t3 prodanej vendorovi za 12s je zbytecnost bo app4 svitky t3 se daj prodavat za 50s hracum
Ehm... drobne 'upresneni' Prodavam svitky T3 (vykup u vendora za 12s) na marketu az aap3-20s a za app4-35s. Prodejnost je UBOHA. Kdyz udelam cely sortiment jednoho lvl, proda se jich par. Vyjimkou nejsou svitky ktere mam v bednach jeste 5 levelu zpet. Podotykam, ze se prodavaji svitky jak pro evil tak pro good strany (tim to ale neni).
Chci tim rict pouze to, ze za 50s jsem prodal app4 pouze asi tyden po tom co je zavedly. Kdy zi mysli ze lze prodavat 'bezne' svitky za tuto cenu vy si to prvne mel zkusit.
A jeste pripominka k nakladum. Svitek neni jen ink. Kdyz na T3 koupim ink za 20-25s je to ZAZRAK coz pro prodej npc za 12s .... a to jeste potrebuji papir (cena 5-10s) a quill (cena 4-10s)
Tazke vyroba svitku je tezce dotovana cinnost a rozhodne to neni na zbohatnuti.
Uvidim jak to pujde s T4 (kde je vykup 52s), ale osobne pochybuji ze se vejdu s naklady do 52s (ink 70s+, papir 20s+, quill 20s+)
Neberte to ze si stezuji protoze me delati svitku bavi. Jen chci vnest trochu svetla do ne uplne presnych informaci.
mluvil jsem o upgradech pro wariory, asi jsem to mel upresnit a tam to sedi ten vypocet, jak jsem poznamenal schvalne sem vybral vec , ktera alchymistu stoji minimalni vedlejsi naklady , task je v drtive vetsine na vec, kde potrebuju spolupraci nekoho jinyho
a ty esence kdyz si vyberu ty slusnejsi tj dmg a taunty tak je za 40 - 50s vetsinou prodam, proste nez delat sortiment tak je lepsi si vybrat to co na trhu neni , pripadne to co se da snadno odhadnout, ze "frci" |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Khostri
prudič
2210 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 16:00:22
|
Podle mého postupu bys stejně hledal ložisko, jelikož by se spawnovalo NÁHODNĚ (pro Bruma a Jarise, aby si to přečetli ). Jen by oproti současnému systému byly 2 odlišnosti - ložisko je větší než jenom jedna hromádka (může na něm těžit do vytěžení více lidí po nějakou dobu) a pak by se spawnovalo podle okolí - na pláži dřevo, v lese dřevo, u skal kameny atp.
Decay - pro Bruma Decay současnou formou (po smrti se sníží kvalita - akorát by se nesnižovala třeba po 10 procentech ale po menších úsecích). Přidal by se decay při používání - pomalej.
Jak zaručit, aby jsi nabité věci neztrácel a crafti přesto měli užitek? jednoduše: Necháš si rozbitý armor opravit u NPC Mendera - máš smůlu, sníží se duralibita. Při 0 věc mizí.
nebo
Crafti mají navíc repair. Necháš si to opravit u hráče crafta, opraví to úplně bez ztráty kvality - budeš li opakovaně chodit pouze k hráči, věc máš ve stejné kvalitě pořád.
Svitky - stejný postup - sage by dostal jiné svitky na "procvičování" již známých kouzel. Po určité době by ses musel pocvičit, jinak ti kouzlo klesne o jednu úroveň - z adepta na app4, z app4 na app3 atd.
|
PC, PS3, iPad |
|
|
Benedikt
Starting Member
31 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 16:14:07
|
k ucinnosti skillu: souhlasim s tim, ze upgrade skillu treba z app1 ci 2 na app4 je hodne znat. co mne ale sokovalo je, ze sem si vyrobil adept3 update na sve oblibene kouzlo a nezpozoroval jsem ZADNE zlepseni oproti app4 :( ben |
Ben http://www.dungeony.cz I'd like to live just long enough to be there when they cut off your head and stick it on a pike as a warning to the next ten generations that some favors come with too high a price. |
|
|
Brum
New Member
247 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 16:24:28
|
Loziska. Jo ty loziska vypadaji zajimave. Rikal sem, ze nekolik moznych zpusobu a zadny neni vylozene spatny.
App4. No nektery skilly jsou buggly, treba nektery buffy se vubec nezlepsi na adept3.
Decay. ASi takhle. To jak to pises se mi libi. Jenze je tam jeden hacek. A to zavislost na crafterech. A ted nemluvim o penezich a zisku, ale treba o ztrate nejake veci, kterou siquestoval 3 mesice a jenom kvuli tomu, ze zrovinka nebyl zadny crafter ochotny mi to opravit o tu vec prijdu nebo se snizi DUR. Tohle samotny by me donutilo quitnout hru asi. Pokud by to platilo jenom na crafted veci ... asi souhlasim. NEvim, treba by to zbusobilo nejaky jiny problem, ktery me ted zrovna nenapada, ale to by se mi asi libilo. Respektive me jako adventurerovi by se to nelibilo, ale pomohlo by to crafterum trochu vic si vzdelat :) ... pokud to teda jeste potrebuji ... |
|
|
Khostri
prudič
2210 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 16:29:49
|
Vzdělat taky, ale spíš jde o to, aby všichni crafti měli něco, co je opakovatelně spotřebovatelné - stejně jako jídlo u žrádelníků nebo šípy u woodcrafterů. |
PC, PS3, iPad |
|
|
Benedikt
Starting Member
31 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 16:48:03
|
no, on by asi nebyl problem dat itemum z questu quest flag a veci s quest flagem by se nerozpadaly |
Ben http://www.dungeony.cz I'd like to live just long enough to be there when they cut off your head and stick it on a pike as a warning to the next ten generations that some favors come with too high a price. |
|
|
brutus
Average Member
1833 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 17:17:36
|
quote: Originally posted by Benedikt
no, on by asi nebyl problem dat itemum z questu quest flag a veci s quest flagem by se nerozpadaly
jj a crafti by se mohli jit uz uplne zakopat |
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE! |
|
|
Iani
New Member
206 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 18:22:20
|
Bene, pokud sis upgradnul skill, ktery je pro tebe oranzovej, tak narust ucinnosti nepoznas ihned. Ten skill s tebou roste jak ty rostes s levely. A s kazdym levelem je to kouzlo vic a vic ucinnejsi. Takze az pro tebe to kouzlo bude even - bile, bude adept3 daleko vic ucinnejsi nez adept1. Ten narust je poznat na kazdem levelu, ovsem teprve az kdyz jses master toho skillu, poznas jeho nejvetsi ucinek. Pro priklad Ball of Fire Adept1 ma max nekde kolem 610dmg. Adept3 kolem 700dmg. |
-= Major Rivers Durant =- Commando Combat Medic - Red Eclipse EU |
|
|
Benedikt
Starting Member
31 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 19:28:33
|
quote: Originally posted by Iani
Bene, pokud sis upgradnul skill, ktery je pro tebe oranzovej, tak narust ucinnosti nepoznas ihned. Ten skill s tebou roste jak ty rostes s levely. A s kazdym levelem je to kouzlo vic a vic ucinnejsi. Takze az pro tebe to kouzlo bude even - bile, bude adept3 daleko vic ucinnejsi nez adept1. Ten narust je poznat na kazdem levelu, ovsem teprve az kdyz jses master toho skillu, poznas jeho nejvetsi ucinek. Pro priklad Ball of Fire Adept1 ma max nekde kolem 610dmg. Adept3 kolem 700dmg.
ach so, diky :) |
Ben http://www.dungeony.cz I'd like to live just long enough to be there when they cut off your head and stick it on a pike as a warning to the next ten generations that some favors come with too high a price. |
|
|
Jaris
wannabe dictator
1545 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 19:34:06
|
Osobne vidim budocnost craftu v questech. Ostatne uz nyni se to ukazuje u heritage questu - GBS, PGT a manastone.
POstup, ktery vidim ja je bnasledujici: 1) rare drop recepty, ktere se nauci craft 2) rare drop harvesty na recepty 3) rare drop loot jako specialni komponenty pro specialni recepty
Tyto craftene veci by podle me mely byt nejlepsi, proste z bosu padnou ne primo veci, ale komponenty a ty musi zúpracovat prislusny craft.
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ
|
|
|
Benedikt
Starting Member
31 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 19:41:40
|
quote: Originally posted by Jaris
Osobne vidim budocnost craftu v questech. Ostatne uz nyni se to ukazuje u heritage questu - GBS, PGT a manastone.
POstup, ktery vidim ja je bnasledujici: 1) rare drop recepty, ktere se nauci craft 2) rare drop harvesty na recepty 3) rare drop loot jako specialni komponenty pro specialni recepty
Tyto craftene veci by podle me mely byt nejlepsi, proste z bosu padnou ne primo veci, ale komponenty a ty musi zúpracovat prislusny craft.
a kdyz se mu nahodou nepovede pristine, tak ho ten adventurer umlati :) |
Ben http://www.dungeony.cz I'd like to live just long enough to be there when they cut off your head and stick it on a pike as a warning to the next ten generations that some favors come with too high a price. |
|
|
Iani
New Member
206 Posts |
Posted - 03/02/2005 : 19:58:17
|
quote: Originally posted by Jaris
Osobne vidim budocnost craftu v questech. Ostatne uz nyni se to ukazuje u heritage questu - GBS, PGT a manastone.
POstup, ktery vidim ja je bnasledujici: 1) rare drop recepty, ktere se nauci craft 2) rare drop harvesty na recepty 3) rare drop loot jako specialni komponenty pro specialni recepty
Tyto craftene veci by podle me mely byt nejlepsi, proste z bosu padnou ne primo veci, ale komponenty a ty musi zúpracovat prislusny craft.
Nj, ale ze vsech tech rare je zas jen rare prilezitost k privydelani. Jestli to bude znamenat ze jednou za tyden ke mne nekdo prijde at mu vyrobim z techle x rare nejakou uber robu, tak jsem si zas o tolik nepolepsil. Kdyz uz tohle, tak to musi padat jako pravidelnej loot v loot table moba. A nejen nameda, ale i normalnich solo a group mobu. Proste misto nejake zbrane za 1gp by padnul komponent co by o neco vylepsil vysledny produkt (beru cenu prumerneho lootu na mem soucasnem levelu). Koneckoncu v kazdem combine je misto na 4 interimy krome primarniho a v mych recipech zaplnim zatim maximalne 2 sloty. |
-= Major Rivers Durant =- Commando Combat Medic - Red Eclipse EU |
|
|
Jaris
wannabe dictator
1545 Posts |
Posted - 04/02/2005 : 09:35:16
|
Ano, craft může dělat běžně na prodej NPC (čímž se prostě vydělávat dá) nebo taskama a výjimečně pro lidi a to za "speciální" ceny. Tak by to podle mě mělo být a je to ok.
Adventurer tké prodává většinu lootu přímo NPC (alespoň moje zkušenost) a jen vzácné kousky hráčům.
A je to přesně naopak. EQ je o rare lootu, který nemají všichni a proto uber loot musi byt vzacný a je jen pro ty, co se snaží a umí. O tom ta hra prostě je, není o masové produkci nejlepších věcí, které má každý samozřejmé.
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ
|
|
|
Pertha
Moderator
7950 Posts |
Posted - 04/02/2005 : 09:59:58
|
mimochodem kdyz jsme tu uz nakousli tu vyrobu tak jakym zpusobem se snazite o pristine vyrobek tam kde je to obtiszne ?
ja osobne volim postup necham rozjet vyrobu a nic nebufuju pokud spadne durabilita pod cca 85procent posledni lajny pred tim nez se vyrobi prvni kvalita stopuju proces a za cenu paliva jedu znova jakmile se tuto hranici podari prekrocit bufuju progress a durabilitu bufama co jdou z poweru , coz znamena ze pouzivam vzdy jeden ze starsich counteru na bufovani , a jinak aktualni na countery a jeden z nich na bufovani tyhle bufy jedu celou vyrobu oba dva na sobe , pokud do toho nahodou neskoci counter co je na stejne lajne jako starsi buf
...
jde to nejak lip ? |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
|
|
Jaris
wannabe dictator
1545 Posts |
Posted - 04/02/2005 : 10:29:53
|
Ja osobne jedu jinak. Je ale samozrejme, ze kazdy knowledge ma jinak postavene bufy a to je rozhodujici.
Cili na obtizne pristiny u provise (bufy u progresu 1 snizuje durabilitu, 1 snizuje success chance a 1 je za power; stejne je to u durability bufu - jen misto durability prvni snizuje progress )
Zacinam vsechny 3 do progresu, jak mam pod 80 power snizuju jen na progres bufy bez poweru, pokud klesne durabilita cca pod 2/3 pristinu prechazim na durability bufy, kde se stale snazim setrit power. Obcas na ukoncovani pouzivam mychane komba. Obecne mam ale stale min 2 bufy up
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ
|
|
|
Iani
New Member
206 Posts |
Posted - 04/02/2005 : 10:52:23
|
Ja na kazdej normalni tick jedu -Success_Chance/+Durability buff. Pokud nepadne efekt na ktery musim reagovat. Pokud mi padne durability pod 75% pristine na posledni radce, pridam jeste +Durability/-Progress, takze jedu 2 najednou. Oba tyto buffy nestoji manu. Ten posledni +Durability/+Progress stoji manu a pouzivam ho jen na reakce. Vsechny buffy pouzivam o jeden tier nizsi. |
-= Major Rivers Durant =- Commando Combat Medic - Red Eclipse EU |
|
|
Imrik
Starting Member
98 Posts |
Posted - 04/02/2005 : 11:09:34
|
quote: Originally posted by Jaris
Ano, craft může dělat běžně na prodej NPC (čímž se prostě vydělávat dá) nebo taskama a výjimečně pro lidi a to za "speciální" ceny. Tak by to podle mě mělo být a je to ok.
no já nevim,ale já si jako Armorer prodejem NPC a natož taskama nevidělam. Když potřebuju koupit 3/5 věcí. to prostě nejde. |
|
|
Topic |
|