Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Warhammer Online
 Warhammer Online - General
 Druha strana mince WHO
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 17

Wuuduu
Junior Member

544 Posts

Posted - 07/10/2008 :  15:28:47  Show Profile Send Wuuduu a Private Message  Reply with Quote
nastavit v driveroch High Performance a nic si nevsimnut musi byt obtiazne aj pre slepeho, 120 rocneho dedka so sedym a zelenym zakalom na oboch umelych ociach zaroven.

EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P.
WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P.
EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P.
GW: Luisa de Silwa – R.I.P.
Go to Top of Page

Jace
Average Member

xcom

1183 Posts

Posted - 07/10/2008 :  15:29:07  Show Profile Send Jace a Private Message  Reply with Quote
Ano a nas velky hardwarovy odbornik vystoupil a poradil nam defragmentovat HDD, zkontrolovat, zda nahodou nemame zapnuty force antialiasing a v neposledni rade doporucil BuffThrottle, o kterem zajiste drtiva vetsina z nas, co zkousela WAR optimalizovat, nemela ani poneti.

Ty si fakt nevidis do huby.

MMOs failed.
Go to Top of Page

ManiaCCC
Junior Member

630 Posts

Posted - 07/10/2008 :  15:35:54  Show Profile Send ManiaCCC a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Wuuduu

nastavit v driveroch High Performance a nic si nevsimnut musi byt obtiazne aj pre slepeho, 120 rocneho dedka so sedym a zelenym zakalom na oboch umelych ociach zaroven.


Nie High Performance... Ale texture filtering = High Performance.. vsetko ostatne si nechaj na High Quality.

Jace, nauc sa aspon citat.

Edited by - ManiaCCC on 07/10/2008 15:36:10
Go to Top of Page

Jace
Average Member

xcom

1183 Posts

Posted - 07/10/2008 :  15:40:58  Show Profile Send Jace a Private Message  Reply with Quote
Na ty tva zjisteni je rozhodne treba mozku genia. Kdybys napsal neco ve stylu: priznavam, ze WAR je vysoce neoptimalizovana hra, ale mam tu par zjisteni, ktere by vam mohly pomoci, tak napisu ok, nekomu to treba pomuze, tak fajn zes to napsal.
Ale ty si svymi prispevky zaroven tak neskutecne protirecis, ze me z toho az boli oci.

Na druhou stranu te zklamu, protoze na toho fanboie s 8GB ram jeste porad nemas.

MMOs failed.

Edited by - Jace on 07/10/2008 15:42:50
Go to Top of Page

ManiaCCC
Junior Member

630 Posts

Posted - 07/10/2008 :  15:42:32  Show Profile Send ManiaCCC a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jace

Na ty tva zjisteni je rozhodne treba mozku genia. Kdybys napsal neco ve stylu: priznavam, ze WAR je vysoce neoptimalizovana hra, ale mam tu par zjisteni, ktere by vam mohly pomoci, tak napisu ok, nekomu to treba pomuze, tak fajn zes to napsal.
Ale ty si svymi prispevky zaroven tak neskutecne protirecis, ze me z toho az boli oci.


Jace, ja som uz napisal ze WAR ma problemy co sa "performance" tyka... mam to pre teba napisat v kazdom poste zvlast? Moja neter co ma 8 rokov ma viac v hlave ako ty.
BTW: Nefunguje tu nejake ignore? :(

Edited by - ManiaCCC on 07/10/2008 15:43:38
Go to Top of Page

Rashaverak
Senior Member

3721 Posts

Posted - 07/10/2008 :  15:43:42  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
rad bych se ohradil proti tvrzeni ze grafika waru je na stejne urovni jako grafika wowka, je imo podstatne technicky lepsi ostatne bylo by zvlastni kdyby nebyla, to jen k tomu co tu psal marigold.

lastfm
Go to Top of Page

Azkaban
Moderator

1990 Posts

Posted - 07/10/2008 :  15:44:38  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by ManiaCCC

quote:
Originally posted by Jace

Na ty tva zjisteni je rozhodne treba mozku genia. Kdybys napsal neco ve stylu: priznavam, ze WAR je vysoce neoptimalizovana hra, ale mam tu par zjisteni, ktere by vam mohly pomoci, tak napisu ok, nekomu to treba pomuze, tak fajn zes to napsal.
Ale ty si svymi prispevky zaroven tak neskutecne protirecis, ze me z toho az boli oci.


Jace, ja som uz napisal ze WAR ma problemy co sa "performance" tyka... mam to pre teba napisat v kazdom poste zvlast? Moja neter co ma 8 rokov ma viac v hlave ako ty.
BTW: Nefunguje tu nejake ignore? :(



Můj synovec má 1 rok. Ted tu sedí a furt řve a do toho ještě musím číst jak se tu furt někdo hádá.
Go to Top of Page

Jace
Average Member

xcom

1183 Posts

Posted - 07/10/2008 :  15:46:10  Show Profile Send Jace a Private Message  Reply with Quote
Nebudu quotovat veskerej ten bullshit, cos kde napsal.
Ono kazdy, kdo si precte vyroky jako "hral jsem dlouho betu a ladil jsem to tam" a porovna je s "defragmentujte HDD" nebo "nastavte si u driveru v control center posuvniky na high performance" si udela obrazek sam.

MMOs failed.
Go to Top of Page

ManiaCCC
Junior Member

630 Posts

Posted - 07/10/2008 :  15:48:40  Show Profile Send ManiaCCC a Private Message  Reply with Quote
Azkaban .. to mi je luto :p ale ak povies ze toto foruj je na urovni 1 rocneho chlapca tak prekvapeny fakt nebudem :)

Jace, teba uz neriesim..
Go to Top of Page

Jace
Average Member

xcom

1183 Posts

Posted - 07/10/2008 :  15:53:10  Show Profile Send Jace a Private Message  Reply with Quote
Je to smutny, kdyz fanboiovi dojdou argumenty no :/

MMOs failed.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 07/10/2008 :  15:56:34  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rashaverak

rad bych se ohradil proti tvrzeni ze grafika waru je na stejne urovni jako grafika wowka, je imo podstatne technicky lepsi ostatne bylo by zvlastni kdyby nebyla, to jen k tomu co tu psal marigold.



A v cem je lepsi?

Material blending - pouzivaji oba enginy.
Specular lightning - pouzivaji oba enginy.
Environmental mapping - imho umi jen who, ale pouziti jsou misty dost nedotazena.
Vertex shader na vodu tusim nepouziva ani jeden, wow ma tusim jen texturovou animaci, who nejaky celkem pekny pixel shader.
Lightmapping - pouzivaji oba enginy. (Wow ma pravdepodobne mensi rozliseni lightmap a dost mozna jsou jen cernobile. U who nevim).

Jak jsou implementovane animace netusim, klidne by to u obojiho mohlo byt softwarove. Animation blending umeji do urcite miry oba enginy.

LOD samozrejme do jiste miry umeji oba enginy, nedokazu rict jakou metodou a do jake hloubky.

WoW v aktualnim buildu nema dynamicke stiny (flek pod nohama je decal), tusim, ze by mely pribyt ve wotlk.

Who ma vyrazne vetsi polygon count, krom postav (a zde je rozdil mezi pre-bc a bc modelama), totez ppm (pixel per meter) density textur (nebo rozliseni textur chcete-li). U wow je ale stylizovana grafika do znacne miry postavena tak, ze by pri beznem hernim pohledu vyssi pixel density neprinesla zlepseni.

Netroufam si odhadnout, jak jsou na tom oba enginy s dynamickym osvetlenim.

Celkove tezko rict, jestli who engine prinasi neco prevratneho. Jestli ano, tak to moc neni videt.

Edited by - Rahman on 07/10/2008 15:57:16
Go to Top of Page

ManiaCCC
Junior Member

630 Posts

Posted - 07/10/2008 :  16:01:14  Show Profile Send ManiaCCC a Private Message  Reply with Quote
Mna napadaju len tie dynamicke tiene..a shadre.. WAR pouziva o dost viac shaderov nez WoW.

Co sa Specularu tyka.. oprav ma ak sa mylim ale Specular vo WoW je pouzity len cisto na povrchoch, kym vo WAR je specualar velmi pekne pouzity aj na modeloch zbrani a brneni.

trosku ma mrzi ze sa obe hry nejako vyhybaju pouzitiu normalovych map alebo aspon bump map.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 07/10/2008 :  16:07:07  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by ManiaCCC


Co sa Specularu tyka.. oprav ma ak sa mylim ale Specular vo WoW je pouzity len cisto na povrchoch, kym vo WAR je specualar velmi pekne pouzity aj na modeloch zbrani a brneni.



Mylis se, podivej se nekdy pozorneji. Ono to tak byva, ze dobre efekty nejsou prehnane videt a clovek si toho vsimne, az kdyz tam nejsou :)
Go to Top of Page

ManiaCCC
Junior Member

630 Posts

Posted - 07/10/2008 :  16:22:59  Show Profile Send ManiaCCC a Private Message  Reply with Quote
Mno pozeram nejake videa ale priznam sa ze som asi slepy.. ja to tam fakt nevidim :)...a na tej zemi to az bije do oci (lesknuca sa trava FTW :) ) ale na tych armoroch a zbraniach to nevidim.. I ked je pravda ze z tych videi na youtube alebo filefron je to dost o hubu..

Kazdopadne, mozme sa bavit ako je WAR engine lepsi od WoW enginu.. a prisli by se mozno nato ze prakticky nijak kedze oba enginy podporuju prakticky to iste. Ale ak sa bavime o WAR a WoW konkretne, tak myslim ze sa neda popriet ze WAR je proste natom lepsie...ako bolo by smutne keby nebol...

A napada ma jedna vec co sa mi na WAR paci o dost viac ako vo WoW..a to su particle effekty :) (i ked je pravda ze su tu aj take co stoja za staru belu)
Go to Top of Page

Rashaverak
Senior Member

3721 Posts

Posted - 07/10/2008 :  16:42:35  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
quote:

A v cem je lepsi?



nevim, nejsem grafik a temer zadny z tech nazvu ktere jsi zminil mi nic nerika, jsem konzument grafiky ktery dokaze rozlisit jak na nej grafika pusobi technicky a jak pocitove.

Pocitove jsou nektere zony v obou hrach uzasne, jine nic moc.

Technicky mi war zkratka prijde mnohem detailnejsi.

lastfm
Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3590 Posts

Posted - 07/10/2008 :  19:49:49  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

quote:
Originally posted by Marigold

Nutno konstatovat že optimalizaci by to zasloužilo (a zřejmě neproběhla), protože výsledkem je grafika na úrovni WOW (několik let zpátky) která běhá POMALEJI než AOC s neskonale lepší a modernější grafikou.



Samozrejme nemam moznost videt jak je ten engine postaveny, ale podle toho jake pouziva efekty je zrejme zhruba srovnatelny (jak wow tak aoc tak who). Zasadni rozdil AoC je pouziti normalovych map. Krom toho ma AoC vyrazne vetsi budget na postavy (zrejme vetsi polygont count, urcite vetsi focus grafiku), coz je vec, na kterou hrac kouka naprosto porad, takze je nejvic videt.



Já tohle fakt nemůžu odborně posoudit, snad jedině podle toho, že při AOC mi větrák na grafice jel jako turbína, zatímco při WAR se nevzrušuje ze své Windowsové rychlosti. Laicky bych řekl, že to svědčí o větším využití (možností?) karty.

Subjektivně pak můžu konstatovat že i když nechám postavy postavami, prostředí vypadalo v AOC asi tak pětkrát líp. A to nemyslím vodu a odrazy v ní, ale celkový vzhled zón. A na stejném PC mi to kupodivu běhalo rychleji, a hlavně bez sekání. Doufám, že se to postupně optimalizací ve WAR odstraní...
Go to Top of Page

Marketa
New Member

fene

294 Posts

Posted - 08/10/2008 :  07:41:27  Show Profile Send Marketa a Private Message  Reply with Quote
Je to jednoduche panove.

A- Hra me bavi a hraju ji.

B- Hra me nebavi a nehraju ji.

Pokud ma nekdo nejaky problem primo s chodem hry mel by svoje stiznosti smerovat na vyvojare, potazmo provozovatele hry.Nevim kolik lidi starajici se o chod hry umi CZ a chodi si cist vase rozumy na imperium.



WHO-Marketka

Veskere flame je zde :http://www.imperium.cz/forum/forum.asp?FORUM_ID=116

Tak prijd cekame na tebe:-)Uvidite co nasi exoti dovedou.A to vse zdarma !

Soustavnym psanim pravopisnych chyb protestuji proti zabijeni velryb !!!

Mala ukazka autor Wuuduu - "co som letmo zahliadol, aj napriek tomu, ze som to naozaj necital"
Go to Top of Page

Azkaban
Moderator

1990 Posts

Posted - 08/10/2008 :  09:03:00  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rashaverak

quote:

A v cem je lepsi?



nevim, nejsem grafik a temer zadny z tech nazvu ktere jsi zminil mi nic nerika, jsem konzument grafiky ktery dokaze rozlisit jak na nej grafika pusobi technicky a jak pocitove.

Pocitove jsou nektere zony v obou hrach uzasne, jine nic moc.

Technicky mi war zkratka prijde mnohem detailnejsi.



Subjektivně se mi líbi obě hry a WAR je přeci jen trošku někde jinde. Co se modelů mobů a postav týká. Na druhou stranu za Order jsou koukatelní jen WP a BW. Elfové a trpoši vypadaj hrozně. Za Destro je to pastva pro oči. Chosen, Zaelot, DoK nebo i BO. I elfíci vypadaj dobře.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 08/10/2008 :  10:25:02  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
Co furt mate s tou VALKOU? To ze se nejakej nouma z marketingu rozhodnul, ze valka je slovo, ktere zaruci skvele prodeje snad neznamena, ze nemuzeme pouzivat WHO jako doposud, ne?
Go to Top of Page

ManiaCCC
Junior Member

630 Posts

Posted - 08/10/2008 :  10:33:08  Show Profile Send ManiaCCC a Private Message  Reply with Quote
Co mas proti WAR :) WAR sa pouziva uz od doby co bolo WAR ohlasene.. to ze par ludi pouziva WHO nic nemeni natom ze WAR je naozaj akronym oficialne pouzivany pre tuto hru.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 08/10/2008 :  10:39:17  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by ManiaCCC

Co mas proti WAR


Hnusi se mi vsechny formy komercializace, ktere nici dobre veci a napady. Tohle je spis jen hnusna forma komercializace, ale zato zjevna jak flastr pres brejle.

Go to Top of Page

ManiaCCC
Junior Member

630 Posts

Posted - 08/10/2008 :  10:44:12  Show Profile Send ManiaCCC a Private Message  Reply with Quote
Je bezne ze vymyslas nazov tak aby sedel nato akronym.. deje sa to stale a spravili to aj s WAR.. ak ti to vadi, je to viac-menej len tvoj problem. Mimochodom... World of Warcraft tiez nevznikalo bez zameru.
Go to Top of Page

Azkaban
Moderator

1990 Posts

Posted - 08/10/2008 :  11:11:44  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
Flame na tema WAR/WHO už to bylo. At si tomu každej říka jak chce.
Go to Top of Page

Fuujin
New Member

122 Posts

Posted - 08/10/2008 :  11:18:42  Show Profile Send Fuujin a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Azkaban

Flame na tema WAR/WHO už to bylo. At si tomu každej říka jak chce.



Tak kdyz je klid/konec od flamu, tak se zase musi flamovat ne ? tak proc ne se hadat jak se hra jmenuje .. lol
Go to Top of Page

Rashaverak
Senior Member

3721 Posts

Posted - 08/10/2008 :  11:43:48  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
pro ceskou republiku ho mozna prejmenuji na Vas-Hammer pripojeno

lastfm
Go to Top of Page

Sho
New Member

lllllllllll

242 Posts

Posted - 08/10/2008 :  11:46:44  Show Profile  Send Sho an ICQ Message Send Sho a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rashaverak

quote:

A v cem je lepsi?


Technicky mi war zkratka prijde mnohem detailnejsi.




jj souhlas.

Hloupému člověku nejvíce prospívá, když mlčí. Kdyby to však věděl, nebyl by už hloupý.

DotA - This Way
Go to Top of Page

Arach
Junior Member

522 Posts

Posted - 08/10/2008 :  11:52:42  Show Profile  Send Arach an ICQ Message Send Arach a Private Message  Reply with Quote
proc porad resite tu grafiku, ja teda k tomu aby me hra bavila nepotrebuju grafiku ala crysis nebo AOC

optimalizace je ten nejmensi problem kdyz bude vule ze strany autoru a ze strany ati a nv, coz me docela prijde
divny ze who nema v logu nvidii nebo ati ;-) (nebo sem se prekouk ?)
daleko horsi by bylo kdyby byl system uplne k prdu jak se to stalo u AOC a grafika skvela
Go to Top of Page

Araya
Moderator

4085 Posts

Posted - 08/10/2008 :  11:56:16  Show Profile  Send Araya an ICQ Message Send Araya a Private Message  Reply with Quote
presne me taky grafika vubec nesere. AoC bylo graficky skvele a jak to dopadlo a Vanguard jakbysmet.

Edited by - Araya on 08/10/2008 11:57:03
Go to Top of Page

tojejedno
Advanced Member

5625 Posts

Posted - 08/10/2008 :  12:02:22  Show Profile  Send tojejedno an ICQ Message Send tojejedno a Private Message  Reply with Quote
Zlatej Vanguard je dobrej. Akorat tam nemeli davat pivipi;)

AO: Pan Shade Tojejedno + PvP nub - retarded (tm)by NerfTý Mittra
VG: Jsem takova mala pisnicka - retarded s potencialem
EQ2: Tojeonde - Pivipi - retarded
Rift: Tojejedno - nejakej FOTM class, takze klerik asi:/ - retarded
FF XIV: Toje Tojejedno - a opet retarded, hrozna hra
TESO - tojejedno - sorcka - Sem se vratil z dovolene a prej uz se to nehraje

Go to Top of Page

JerzeeG
Moderator

krecek

4364 Posts

Posted - 08/10/2008 :  12:11:25  Show Profile  Send JerzeeG an ICQ Message Send JerzeeG a Private Message  Reply with Quote
mam takovy pocit, ze tam logo nvidie je :)

Jerzee <Mor do Kuli>
Go to Top of Page

Wuuduu
Junior Member

544 Posts

Posted - 08/10/2008 :  12:12:53  Show Profile Send Wuuduu a Private Message  Reply with Quote
preco by sa nemohla riesit grafika?
V sucasnej dobe mame pocitace na urovni, aby zvladali aj lepsiu grafiku, ako textove okno v starych povodnych textovkach, pred X rokmi.

V sucasnosti ide AJ O GRAFIKU, davno su prec doby, ked sa pre slaby HW na grafiku az tak nepozeralo a dolezita bola LEN hratelnost. Dnes je to hratelnost, zvuk, grafika a vsetko okolo toho. A to vsetko je sucastou hry, za ktoru som zaplatil a tym padom ju mam pravo kritizovat, ak sa mi nieco nepaci. Zvuk, grafiku, pribeh, UI, support... vsetko mam pravo "riesit".

Ked si myslis, ze grafika nie je dolezita, skus si zahrat povodny Descent, alebo System Shock jednicku. V tej dobe super hry, teraz takmer nehratelne, prave koli grafike.

EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P.
WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P.
EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P.
GW: Luisa de Silwa – R.I.P.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 08/10/2008 :  12:16:11  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Arach

optimalizace je ten nejmensi problem kdyz bude vule ze strany autoru a ze strany ati a nv, coz me docela prijde
divny ze who nema v logu nvidii nebo ati ;-) (nebo sem se prekouk ?)



To nemusi byt tak docela pravda. V tomhle ohledu mam nanestesti pomerne bohate zkusenosti. Pokud mas strukturu enginu blbe navrzenou, nedej boze blbe navrzene formaty grafickych a designerskych dat, pokud mas kod enginu zbastleny a zaplatovany, tak je to obrovsky prusvih. Predelavat engine (i za predpokladu, ze by v takovem pripade sehnali schopne enginisty) za behu ostatniho vyvoje, ktery se logicky u online hry nikdy nemuze na rok dva zastavit, je obrovsky problem. Klasicky priklad je Operation Flashpoint a nasledny Armed Assault - neskutecny bastl, ktery je ted v takovem stavu, ze se z toho proste neda udelat pouzitelna hra bez kompletniho prepsani (v Armed Assaultu vyrobili designeri beze sporu to nejlepsi, co bylo s danymi prostredky mozne, a i tak to byl des).

quote:
Originally posted by Arach
daleko horsi by bylo kdyby byl system uplne k prdu jak se to stalo u AOC


Nesouhlasim. AoC vubec nemelo spatny system. WHO je co se systemu tyce okopirovane wow. Vicemene jsem nenarazil na zadny herni mechanismus, ktery by byl alespon trochu novy a napadity. AoC naproti tomu slo novou a zajimavou cestou. Nektere principy, jako treba fungovani healeru, se mi zatracene libej.

Vyhrady by samozrejme byly k nedodelanosti a k nulove game balance, ale ne k systemu jako takovemu.
Go to Top of Page

Marketa
New Member

fene

294 Posts

Posted - 08/10/2008 :  12:27:20  Show Profile Send Marketa a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

quote:
Originally posted by Arach

optimalizace je ten nejmensi problem kdyz bude vule ze strany autoru a ze strany ati a nv, coz me docela prijde
divny ze who nema v logu nvidii nebo ati ;-) (nebo sem se prekouk ?)



To nemusi byt tak docela pravda. V tomhle ohledu mam nanestesti pomerne bohate zkusenosti. Pokud mas strukturu enginu blbe navrzenou, nedej boze blbe navrzene formaty grafickych a designerskych dat, pokud mas kod enginu zbastleny a zaplatovany, tak je to obrovsky prusvih. Predelavat engine (i za predpokladu, ze by v takovem pripade sehnali schopne enginisty) za behu ostatniho vyvoje, ktery se logicky u online hry nikdy nemuze na rok dva zastavit, je obrovsky problem. Klasicky priklad je Operation Flashpoint a nasledny Armed Assault - neskutecny bastl, ktery je ted v takovem stavu, ze se z toho proste neda udelat pouzitelna hra bez kompletniho prepsani (v Armed Assaultu vyrobili designeri beze sporu to nejlepsi, co bylo s danymi prostredky mozne, a i tak to byl des).

quote:
Originally posted by Arach
daleko horsi by bylo kdyby byl system uplne k prdu jak se to stalo u AOC


Nesouhlasim. AoC vubec nemelo spatny system. WHO je co se systemu tyce okopirovane wow. Vicemene jsem nenarazil na zadny herni mechanismus, ktery by byl alespon trochu novy a napadity. AoC naproti tomu slo novou a zajimavou cestou. Nektere principy, jako treba fungovani healeru, se mi zatracene libej.

Vyhrady by samozrejme byly k nedodelanosti a k nulove game balance, ale ne k systemu jako takovemu.



Muzu se te zeptat pro tuhle hru hrajes a nehrajes AOC ?

WHO-Marketka

Veskere flame je zde :http://www.imperium.cz/forum/forum.asp?FORUM_ID=116

Tak prijd cekame na tebe:-)Uvidite co nasi exoti dovedou.A to vse zdarma !

Soustavnym psanim pravopisnych chyb protestuji proti zabijeni velryb !!!

Mala ukazka autor Wuuduu - "co som letmo zahliadol, aj napriek tomu, ze som to naozaj necital"
Go to Top of Page

Azkaban
Moderator

1990 Posts

Posted - 08/10/2008 :  12:34:30  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
Okopírované WoW? Jasný a HL2 je okopírovaný DOOM. Nikomu to nevadí. Lidé tu hru nechtějí hrát kvůli tomu, že se jinak healuje a jinak se dělá tamto, ale proto že můžou bojovat o hrady, scénaře prostě PvP. Co by jsi chtěl? Mít připojený ovladač od "ví" a sekat mečem? Nebo healovaní tím, že budeš mít připojený microfon a říkat zaříkadla? :o)
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 08/10/2008 :  12:35:25  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Marketa
Muzu se te zeptat pro tuhle hru hrajes a nehrajes AOC ?



Ne.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 08/10/2008 :  12:36:50  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Azkaban

Nebo healovaní tím, že budeš mít připojený microfon a říkat zaříkadla? :o)



To zni dost dobre. Bez legrace, na tomhle by se imho dala postavit hodne uspesna hra.
Go to Top of Page

Azkaban
Moderator

1990 Posts

Posted - 08/10/2008 :  12:42:13  Show Profile  Send Azkaban an ICQ Message Send Azkaban a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

quote:
Originally posted by Azkaban

Nebo healovaní tím, že budeš mít připojený microfon a říkat zaříkadla? :o)



To zni dost dobre. Bez legrace, na tomhle by se imho dala postavit hodne uspesna hra.



Víš kolik by bylo rozvodů a rozchodů? :o) Navíc by se to nemohlo hrát večer páč by jsi rušil okolí. Mě se spíš líbí zapojení nějakých těch prvnků pohybu.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 08/10/2008 :  12:44:13  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Azkaban
Víš kolik by bylo rozvodů a rozchodů? :o) Navíc by se to nemohlo hrát večer páč by jsi rušil okolí. Mě se spíš líbí zapojení nějakých těch prvnků pohybu.



Takove hry uz se delaji na konzoli.

Hlavne by byla sranda na ventrilu, kdyz by to bylo implementovane do neceho jako wow.

"RL drz mlc, nefungujou nam healy" :)
Go to Top of Page

Rashaverak
Senior Member

3721 Posts

Posted - 08/10/2008 :  13:06:04  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman
Nesouhlasim. AoC vubec nemelo spatny system. WHO je co se systemu tyce okopirovane wow.



ja nechci zpochybnovat tve zkusenosti s vyvojem her ale nekdy to zni jako ze si myslis ze na jejich zaklade je tvuj nazor vzdy obecnou pravdou, alespon soude podle zpusobu kterym nazory prezentujes. Nazor je porad jen nazorem a nemusi byt nutne pravdou i pres dosazene zkusenosti.

lastfm

Edited by - Rashaverak on 08/10/2008 13:07:02
Go to Top of Page

Wuuduu
Junior Member

544 Posts

Posted - 08/10/2008 :  13:07:52  Show Profile Send Wuuduu a Private Message  Reply with Quote
a co taki tanci... museli by vydavat bojovne zvuky, pokriky a vykriky...
Zachripnuty tank by neutankoval ani o 10 levelov nizsieho protivnika, parada.

EVE: H00d – [RG] / [-RZR-] – R.I.P.
WAR: Klingac – Causa Justa / Karak Azgal – R.I.P.
EQ2: Silwia Luisa – Undead / Runnyeye – R.I.P.
GW: Luisa de Silwa – R.I.P.
Go to Top of Page

Marketa
New Member

fene

294 Posts

Posted - 08/10/2008 :  13:09:58  Show Profile Send Marketa a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

quote:
Originally posted by Marketa
Muzu se te zeptat pro tuhle hru hrajes a nehrajes AOC ?



Ne.



Ja dobre vim proc ji hrajes, ale kdybych to tady napsala zase prijde upozornovac Pertha.

Jen mi napis kolik poznatku jsi poslal jako reportbug a nebo jsi odbornik jen tady na imperiu ? Takove to domaci žví/ýkání ze.

WHO-Marketka

Veskere flame je zde :http://www.imperium.cz/forum/forum.asp?FORUM_ID=116

Tak prijd cekame na tebe:-)Uvidite co nasi exoti dovedou.A to vse zdarma !

Soustavnym psanim pravopisnych chyb protestuji proti zabijeni velryb !!!

Mala ukazka autor Wuuduu - "co som letmo zahliadol, aj napriek tomu, ze som to naozaj necital"

Edited by - Marketa on 08/10/2008 13:26:44
Go to Top of Page

Rashaverak
Senior Member

3721 Posts

Posted - 08/10/2008 :  13:10:37  Show Profile  Send Rashaverak an ICQ Message Send Rashaverak a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Wuuduu

a co taki tanci... museli by vydavat bojovne zvuky, pokriky a vykriky...
Zachripnuty tank by neutankoval ani o 10 levelov nizsieho protivnika, parada.



jiste kazda nadavka by byla ohodnocena urcitymi taunt body a dobry tank by musel hravat v kanale aby ho sousedi neslyseli.

lastfm
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 08/10/2008 :  13:15:25  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rashaverak
ja nechci zpochybnovat tve zkusenosti s vyvojem her ale nekdy to zni jako ze si myslis ze na jejich zaklade je tvuj nazor vzdy obecnou pravdou, alespon soude podle zpusobu kterym nazory prezentujes. Nazor je porad jen nazorem a nemusi byt nutne pravdou i pres dosazene zkusenosti.



Kdyz uz tak to quotuj cele. Je to nejake tvrzeni (nazor), ktere rozvadim osobni zkusenosti a pozorovanim.

Nikde tam netvrdim, ze se mnou musi vsichni souhlasit. Ono priznejme si, psat do kazde vety IMHO by sice IMHO bylo pekne co se tyce zdurazneni toho, ze se jedna o nazor, ale IMHO by to trosku spamovalo a stylisticky haprovalo.

Aneb jak rika klasik: IMHO lol.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 08/10/2008 :  13:16:06  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rashaverak

quote:
Originally posted by Wuuduu

a co taki tanci... museli by vydavat bojovne zvuky, pokriky a vykriky...
Zachripnuty tank by neutankoval ani o 10 levelov nizsieho protivnika, parada.



jiste kazda nadavka by byla ohodnocena urcitymi taunt body a dobry tank by musel hravat v kanale aby ho sousedi neslyseli.



Hmm, Araya by byl nejspis nepreaggrovatelny :)
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 08/10/2008 :  13:24:12  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Marketa

quote:
Originally posted by Rahman

quote:
Originally posted by Marketa
Muzu se te zeptat pro tuhle hru hrajes a nehrajes AOC ?



Ne.



Ja dobre vim proc ji hrajes, ale kdybych to tady napsala zase prijde upozornovac Pertha.

Jen mi napis kolik poznatku jsi poslal jako reportbug a nebo jsi odbornik jen tady na imperiu ? Takove to domaci žvíkání ze.



Klidne napis. Nebo nedokazes napsat nazor bez pouziti vulgarnich vyrazu ci osobnich urazek?

Mozna se budes divit, ale sem tam prispivam na oficialni fora prave v tomhle smyslu. Betu jsem nehral ani u AoC ani u WHO.

Doufam, ze ostatni omluvi trochu spamu, tyka se to AoC:

quote:
Posted by Rahman
Map focus issue
---------------
- You press right mouse button and hold it to rotate camera
- press 'm' to view your map while still holding rmb
- release rmb (to drag your map, use mouse wheel to zoom etc)
- this will set focus to the map (assuming you want to add a waypoint)
- At this point I usualy want to press 'm' again to close the map
and it wont work, because map has focus.
Map should only get focus on rmb down (or a corresponding pair of downs and ups)


/g problem
----------
Just a habbit from other games to use
/p text for party chat,
/g text for guild chat
- /g conflicts with /group in AoC
Easiest solution (at least for me) is to prioritize scripts over
commands so I could make scripts named g containing /g %*
(btw if there is a wildcard for a whole imput line to be used in
script I just can't find it. Have to use lots of single-word
wild cards instead).

Chat input coloring
-------------------
If you are used to use /p text to write to party chat, it
helps if an imput line changes color to match the channel you
are writing to at the time you finish typing of channel determining
prefix ('/p ' in this case). It gives visual confirmation and thus
prevents many misschannel messages

Chat click-through option improvement
-------------------------------------
Chat window should be click-though by default, with the following
exceptions:
- Mouse wheeling over char window scrolls the text
- Clicking a link in chat activates the link, but does not set
focus to the input area
- LMB clicking an input area activates an input area
- clicking slider or slide buttons enables slider draging
or scrolls the text, but does not set focus to the input area

The most annoying behaviour at the present state includes:
- clicking the link (item link etc) activates chat input
- clicking chat window with disabled text input sets focus to that
window (and you start typing where you clicked, mostly under
the text already present so you don't notice at first).

Linking items to the chat
-------------------------
- shift+click would be great (to paste item link to the default
input)
- link color should match item quality color
- mouse overing a linked item could display item properties in
tooltip window (possibly with a short tooltip delay to prevent
unintentional info frame flickering)
- worn item comparison should be active when inspecting items
linked in the chat


Multiple info frames
--------------------
Multiple clicking the same link produces multiple information windows
- this usualy happens when comparing two items (clicking one and
another back and again). You need to close all the windows produced
this way when you are over.
There should only be one instance of the same info window, additional
clicking of the same link should just put the corresponding info
window to the front.
(There could be a way (ctrl+click or something like that) to bypass
this default functionality on demand).

Worn item comparision offset bug
--------------------------------
Info frames sometimes show out of the screen, rarely even pushing
actual item tooltip out of view. This can mostly be bypassed by
moving the inspected item, but in some cases (like quest rewards in
quest journal), there is no such option.


Linking quest rewards to the chat
---------------------------------
- linking quest reward from quest journal reward listing could
possibly be enabled



Jinak doma zasadne žvýkám, žvíkání mi nikdy moc neslo.
Go to Top of Page

Marketa
New Member

fene

294 Posts

Posted - 08/10/2008 :  13:24:21  Show Profile Send Marketa a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

quote:
Originally posted by Rashaverak
ja nechci zpochybnovat tve zkusenosti s vyvojem her ale nekdy to zni jako ze si myslis ze na jejich zaklade je tvuj nazor vzdy obecnou pravdou, alespon soude podle zpusobu kterym nazory prezentujes. Nazor je porad jen nazorem a nemusi byt nutne pravdou i pres dosazene zkusenosti.



Kdyz uz tak to quotuj cele. Je to nejake tvrzeni (nazor), ktere rozvadim osobni zkusenosti a pozorovanim.

Nikde tam netvrdim, ze se mnou musi vsichni souhlasit. Ono priznejme si, psat do kazde vety IMHO by sice IMHO bylo pekne co se tyce zdurazneni toho, ze se jedna o nazor, ale IMHO by to trosku spamovalo a stylisticky haprovalo.

Aneb jak rika klasik: IMHO lol.



WHO mozna bude dobry, ale vybral si pro me spatny termin launche. Nova onlinovka o ktere navic bylo z bety spousta zprav o katastrofalni nefukcnosti 2 mesice pred releasem datadisku kvalitni a funkcni mmo, ktera ma navic za sebou jeden prakticky bezchybny launch datadisku by pro me znamenalo vedomi, ze v te hre temer zarucene nestravim vic jak 2 mesice. A to si radsi zahraju nejakou dobrou offlinovku.

Poznavas kdo to napsal ? Je mi uz jasne ze WAR jsi videl u kamarada v rychliku cestou ze skoly.No holt na hodnoceni ti to evidentne staci.Dalsi odbornik na MMORPG. Sakra kde se to porad tak roji ?

PS: spletl jsi si topic tady je WAR a ne AOC

WHO-Marketka

Veskere flame je zde :http://www.imperium.cz/forum/forum.asp?FORUM_ID=116

Tak prijd cekame na tebe:-)Uvidite co nasi exoti dovedou.A to vse zdarma !

Soustavnym psanim pravopisnych chyb protestuji proti zabijeni velryb !!!

Mala ukazka autor Wuuduu - "co som letmo zahliadol, aj napriek tomu, ze som to naozaj necital"

Edited by - Marketa on 08/10/2008 13:28:01
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 08/10/2008 :  13:28:55  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Marketa
WHO mozna bude dobry, ale vybral si pro me spatny termin launche. Nova onlinovka o ktere navic bylo z bety spousta zprav o katastrofalni nefukcnosti 2 mesice pred releasem datadisku kvalitni a funkcni mmo, ktera ma navic za sebou jeden prakticky bezchybny launch datadisku by pro me znamenalo vedomi, ze v te hre temer zarucene nestravim vic jak 2 mesice. A to si radsi zahraju nejakou dobrou offlinovku.



Clovek mini, spoluhraci meni. Poslouchat na ventrilu kecy ze hry kterou nehraju se vazne neda :)

Tenhle problem ma dve moznosti fixnuti a nelogovat na ventrilo se mi nechtelo.
Go to Top of Page

Araya
Moderator

4085 Posts

Posted - 08/10/2008 :  13:29:52  Show Profile  Send Araya an ICQ Message Send Araya a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Wuuduu

a co taki tanci... museli by vydavat bojovne zvuky, pokriky a vykriky...
Zachripnuty tank by neutankoval ani o 10 levelov nizsieho protivnika, parada.


Hmm to bych mohl byt dobrej tank
Go to Top of Page

Araya
Moderator

4085 Posts

Posted - 08/10/2008 :  13:31:01  Show Profile  Send Araya an ICQ Message Send Araya a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman


Hmm, Araya by byl nejspis nepreaggrovatelny :)


jsem byl pomalejsi :o))
Go to Top of Page

Marketa
New Member

fene

294 Posts

Posted - 08/10/2008 :  13:50:30  Show Profile Send Marketa a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

quote:
Originally posted by Marketa
WHO mozna bude dobry, ale vybral si pro me spatny termin launche. Nova onlinovka o ktere navic bylo z bety spousta zprav o katastrofalni nefukcnosti 2 mesice pred releasem datadisku kvalitni a funkcni mmo, ktera ma navic za sebou jeden prakticky bezchybny launch datadisku by pro me znamenalo vedomi, ze v te hre temer zarucene nestravim vic jak 2 mesice. A to si radsi zahraju nejakou dobrou offlinovku.



Clovek mini, spoluhraci meni. Poslouchat na ventrilu kecy ze hry kterou nehraju se vazne neda :)

Tenhle problem ma dve moznosti fixnuti a nelogovat na ventrilo se mi nechtelo.



Kdyby sem nekdo kdo o WAR nic nevi prisel a precetl tady tyhle radobyobdorne honoceni tak musi hruzou utect a na hru se ani nepodivat.
Ja hraji WAR od bety,budu zachvilku mit 40 lvl.Ve hre se kralovsky bavim, nepada me,jede mi naplno a nemam zadny problem az na drobne veci.Kdyby me to nebavilo tak hraji neco jineho.
Grafika je jaka je.V AOC jsem uz od 50 lvl mela grafiky plne zuby a hrala jsem to jen ze setrvacnosti a na 70+ sem uz na to nemela silu, byla to desna nuda.AOC je jako dia dort.Vypada moc pekne ale jist se to neda.
Jestli Vas to nebavi a nebo neco zasadne vadi TAK TO NEHRAJTE !
Nemusite to platit,jdete do AOC, WoW atd.
Me pripada ze nekteri tu hru hraji jen proto, aby meli dalsi moznost se predvadet na imperiu. Az vyjde datac k WoW, tak zase budou delat odborniky tam.Je to porad dokola.Tohle neni druha strana WAR tohle je druha strana CZ komunity ve WAR.

WHO-Marketka

Veskere flame je zde :http://www.imperium.cz/forum/forum.asp?FORUM_ID=116

Tak prijd cekame na tebe:-)Uvidite co nasi exoti dovedou.A to vse zdarma !

Soustavnym psanim pravopisnych chyb protestuji proti zabijeni velryb !!!

Mala ukazka autor Wuuduu - "co som letmo zahliadol, aj napriek tomu, ze som to naozaj necital"

Edited by - Marketa on 08/10/2008 13:51:03
Go to Top of Page
Page: of 17 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,36 seconds. on eygor Snitz Forums 2000