Author |
Topic  |
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 02/10/2004 : 19:36:43
|
quote: Originally posted by Octopuss
Uz zase sem narazil na bug kdy mi to samo zacne napul chodit napul behat. Takovy podivny cukani. Kdyz sem mlatil moba, fakt zabava... A neda se toho zbavit. Nejde si sednout, nejde nic.
no to je skvele vidis jak ti to odhalovani chyb krasne jde, tak snad jich najdes jeste vic. jen tak dal. |
lastfm |
 |
|
Octopuss
rumový kanál
   

2749 Posts |
Posted - 04/10/2004 : 23:29:24
|
Spis chci rict - to se to fakt nikomu z vas nestalo? Me uz nejmin 4x. |
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 05/10/2004 : 06:55:31
|
EQ2 má podle mě jen jednu chybu. Všechna monstra kromě šedých měla být aggro :)
I když samozřejmě netuším, jak je to v zónách pro vyšší levely - 20+ |
Edited by - Gabriel on 05/10/2004 06:56:38 |
 |
|
maxa25
Starting Member
88 Posts |
Posted - 05/10/2004 : 08:19:22
|
quote: Originally posted by Gabriel
EQ2 má podle mě jen jednu chybu. Všechna monstra kromě šedých měla být aggro :)
I když samozřejmě netuším, jak je to v zónách pro vyšší levely - 20+
To urcite prijde, neni nad to neco killit ci restit, otocit se na sekundu nekam zady a uz je aggro. (oblibena cinnost goblinu ve FFXI ) |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 05/10/2004 : 08:38:26
|
Nelibi se mi neskutecne agro, ktere generuje heal. Agro jako takove by mi nevadilo, ale problem je, kdyz je group skupina, protoze tank neni schopen to vse natahnout na sebe, takze pak tankuju ja. |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 05/10/2004 : 09:45:04
|
quote: Originally posted by Khaot
Nelibi se mi neskutecne agro, ktere generuje heal. Agro jako takove by mi nevadilo, ale problem je, kdyz je group skupina, protoze tank neni schopen to vse natahnout na sebe, takze pak tankuju ja.
Tohle je chyba tanka a možná i healera. Pokud jsem v dobré grupě, tak se MOB(y) od tanka neodlepí. |
 |
|
Atronach
Moderator
  

2069 Posts |
Posted - 05/10/2004 : 09:50:59
|
o ono to neni tak easy  Heal skutecne agruje moc.
ALE
Je to predevsim o DMG. Pokud je healer dobry a helauje hodne je jako mucholapka. Pokud ale vzapeti war smahne moba solidni ranou tak ho na sebe upouta. Vidim to na sobe. Staci poslat solidni nuke a jdou po me. Nemluve o zretezenych kouzlech kdy zasahnu celou grupu nejakym bleskem. To se pak healer nenudi 
Je potreba si to hlidat a dulezite je, ze healer musi byt ZA tankem ve vztahu k mobovi! On ho neobejde, pokud je to v dungu. Fakto to pomaha. Doporucuji natrenovat.
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 05/10/2004 : 12:29:33
|
Zdá se mi to, nebo prostě ve hře nejsou typické dungeony ve stylu - jdu krajinou, koukám, nějaká díra do země a on to dungeon...?
Jak je to s těmi dungeony ? Kromě caves, kam vede port a thieves den, který je alternativou caves ve FP (Mimochodem je mnohem lepší :)) |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 05/10/2004 : 12:33:01
|
quote: Originally posted by Gabriel
Zdá se mi to, nebo prostě ve hře nejsou typické dungeony ve stylu - jdu krajinou, koukám, nějaká díra do země a on to dungeon...?
Jak je to s těmi dungeony ? Kromě caves, kam vede port a thieves den, který je alternativou caves ve FP (Mimochodem je mnohem lepší :))
neco je , treba ten bb v antoanice |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 05/10/2004 : 12:55:38
|
quote: Originally posted by Gabriel
Zdá se mi to, nebo prostě ve hře nejsou typické dungeony ve stylu - jdu krajinou, koukám, nějaká díra do země a on to dungeon...?
Jak je to s těmi dungeony ? Kromě caves, kam vede port a thieves den, který je alternativou caves ve FP (Mimochodem je mnohem lepší :))
Nevím jaký caves myslím, ale třeba Wailing Caves (nebo jak se to jmenuje) je imho klasickej dung. Leze se tam z commonlands "dírou". |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 05/10/2004 : 13:27:03
|
quote: Originally posted by Gabriel
Zdá se mi to, nebo prostě ve hře nejsou typické dungeony ve stylu - jdu krajinou, koukám, nějaká díra do země a on to dungeon...?
Jak je to s těmi dungeony ? Kromě caves, kam vede port a thieves den, který je alternativou caves ve FP (Mimochodem je mnohem lepší :))
Napr. Fallen Gate je dungeon, ktery se otevira nekolik stepovym group questem. Vstup do nej je skrz velka vrata v Commonlands :)
|
Edited by - VT on 05/10/2004 13:27:31 |
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 05/10/2004 : 14:17:15
|
Tak jo, potěšil jste mě, nyní mi k úplnému životnímu štěstí stačí beta do WoW :) |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 06/10/2004 : 10:11:30
|
Nelibi se mi nesladenost charakteru. Jako priklad....fighter human a high elf mag. Fighter ma vice HP, to je podle me v poradku, ale i vice power, coz nechapu.
Ja si bral u clerika taky high elfa, protoze jsem chtel vice many (klidne to nazyvejme power, princip je stejny), ale kdyz se tak na to divam, mohl jsem si radeji vzit trpaslika nebo humana a byl bych na tom lepe. Pripadne mi, ze staty vubec nic neovlivnuji (respektive naprosto nepatrne). Takze k cemu ruzne rasy?
Zkousel jsem neco na toto tema najit i na fore, ale nepodarilo se, takze jestli neco mate, link uvitam. |
 |
|
Atronach
Moderator
  

2069 Posts |
Posted - 06/10/2004 : 11:03:23
|
Power neni mana.
Power udava obecne 'vydrz' postavy. Ze ma war vice poweru mi prijde zcela v poradku. War pouziva power hlavne na abilitky a i kdyz ho ma dost, taky mu pekne mizi.
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
Edited by - Atronach on 06/10/2004 11:04:20 |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 06/10/2004 : 11:47:24
|
quote: Originally posted by Atronach
Power neni mana.
Power udava obecne 'vydrz' postavy. Ze ma war vice poweru mi prijde zcela v poradku. War pouziva power hlavne na abilitky a i kdyz ho ma dost, taky mu pekne mizi.
Tak proc je teda rozdil v power. K cemu jsou tedy rasy, kdyz jedna vyjde nejlepe (rozhodne human je lepsi jako high elf atd). Nebo proc to nebere z poweru podle postav..jinymi slovy proc me kouzlo stoji stejne jako trpaslika nebo humana, kdyz elf by mel byt (a i dle webu je) zameren jinak nez human/barbar. Copak tobe jako elfovi nevadi, ze human ma vice hp i power a vse jej stoji stejne? |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 06/10/2004 : 12:02:58
|
Ano, imho tohle zjednoduseni neni ok. Nevidim duvod proc zde chybi rozdeleni na manu a staminu (na itemech je ..).
Co se tyce ras tak je nutne pochopit, ze soucasne mmorpg jsou delane pro decka kolem 10 let (tedy deti prvni generace hracu). EQ2 uz spada do teto kategorie a je to podobna placana jako treba COH.
Takze bonusy a postihy, ktere jsou u ras v eq1 dlouho v ackovych mmorpg neuvidime (jednou urcite, treba za 10 let a bude kolem toho tleskani jak fakt hodne je to originalni). |
Edited by - VT on 06/10/2004 12:04:55 |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 06/10/2004 : 12:13:30
|
Chápu to dobře tak, že by vám stačilo aby pokud je postava caster (používá manu) tak aby se power jmenoval třeba mana a byl žlutej? |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 06/10/2004 : 12:38:25
|
quote: Originally posted by Tibor
Chápu to dobře tak, že by vám stačilo aby pokud je postava caster (používá manu) tak aby se power jmenoval třeba mana a byl žlutej?
Urcite. Neni duvod, aby caster sprintoval na manu. To je fakt az prilis velke zjednoduseni.
Nedelal jsem podobne pokusy jako Khaot, ale pokud je pravda to co rika (ze trpaslik ma many vic nez high elf a pritom kouzla stoji manu kazdeho stejne), tak je neco spatne a zaroven bude velky problem neco podobneho vybalancovat.
|
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 06/10/2004 : 12:40:56
|
Neni pravda, ze power se odviji pouze od hp (alespon by nemelo byt).
Podle fora, pokud si nekdo vzal trol maga, tak sice na uvod dobre mlati , ale na trochu vyssich levlech dle pokusu lidi ma cca power/manu na 1/3 kouzel oproti magovi eruditovi ...
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 06/10/2004 : 12:48:01
|
Zkusim sehnat jineho clerika a porovnat cenu kouzel. Totez bych pozadal vas (stejne povolani, pokud mozno stejny lvl ale jine rasy) a zmeril, kolik stoji kouzlo.
Ja vychazim z porovnani Porreshy (human brawler) a Casee (high elf mag) a oboje ma Porresha vyssi. Kdyz jsem se dival na sebe (high elf clerik) a Solona (drawf clerik, jeslti se pamatuji dobre), byl na to lepe v oboji (jen nepatrne, ale lepe).
Jinak at se power klidne jmenuje power, ale mela by byt nejak odlisena cena kouzla za povolani, jinak rasy nemaji vyznam. |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 06/10/2004 : 12:52:37
|
quote: Originally posted by Jaris Podle fora, pokud si nekdo vzal trol maga, tak sice na uvod dobre mlati , ale na trochu vyssich levlech dle pokusu lidi ma cca power/manu na 1/3 kouzel oproti magovi eruditovi ...
To je ale hodne divny. To je dalsi extrem.
Podle SOE by naopak velke rozdily mezi rasamy byt nemely. Jednotlive rasy zde nemaji temer zadnou roli (evil, good, questy mozna), ale jinak je to pouze vizualni zalezitost. Startovni staty maji temer stejne.
Ja jsem zadne mereni neprovadel ani jsem necetl nejake kvalitni studie na podobne tema, pouze se mi zda existence pouze jednoho "power" poolu jako omezujici a sprintovat z many mne rozciluje. |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 06/10/2004 : 13:00:09
|
quote: Originally posted by Van Tassel
... a sprintovat z many mne rozciluje.
Vím, že je to trochu primitivní řešení, ale nedělej si castera. |
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 06/10/2004 : 16:56:54
|
Staty postavy ovlivňují například výslednou damage. Nebo fizlování, případně resist potvory. Navíc, upgrade kouzel také není samoúčelný, exituje minimální hodnota a doporučená hodnota skillu.
Tedy - pokud brzo upgradnu na app3 například, tak moje výsledná damage bude menší, než kdybych zůstal nějakou dobu na jedničce, navíc budu fizlovat jak svině. Na výslednou damage má vliv i výše inteligence (mluvím o mágovi, jinde to bude něco jiného), takže například mít itemy +int dá větší damage, než upgradnout na lepší APP nebo Adept. Minimálně nějakou dobu.
Je to provázanější, než se zdá, nicméně tyto vztahy ještě přesně nikdo nezná a není je schopen kalkulovat. Ale existují. |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 06/10/2004 : 19:55:34
|
quote: Originally posted by Van Tassel To je ale hodne divny. To je dalsi extrem. Podle SOE by naopak velke rozdily mezi rasamy byt nemely. Jednotlive rasy zde nemaji temer zadnou roli (evil, good, questy mozna), ale jinak je to pouze vizualni zalezitost. Startovni staty maji temer stejne.
Prave naopak, rasa roli hraje. Jen SOE neudelalo restrikce na class/race, jak byva zvykem. Ale na druhou stranu se jasne pise, kdo ma prirozeny talent pro ktery archetype. Muzes vzit i jinou kombinaci, ale pak se nediv 
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 06/10/2004 : 19:55:42
|
quote: Originally posted by Khaot
Ja vychazim z porovnani Porreshy (human brawler) a Casee (high elf mag) a oboje ma Porresha vyssi. Kdyz jsem se dival na sebe (high elf clerik) a Solona (drawf clerik, jeslti se pamatuji dobre), byl na to lepe v oboji (jen nepatrne, ale lepe).
Take je treba jeste porovnat equip a ne jenom staty v team okne. A co se tyce abilit jako je treba strenght, tak co jsem cetl na forech, tak maji taky maly vliv na vyslednou dmg.... Proste jsou tam jenom na okrasu a vse se odviji od lvl charu. |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 06/10/2004 : 21:29:42
|
quote: Originally posted by Pedro
A co se tyce abilit jako je treba strenght, tak co jsem cetl na forech, tak maji taky maly vliv na vyslednou dmg.... Proste jsou tam jenom na okrasu a vse se odviji od lvl charu.
quote: Originally posted by Patherpanchali EQ2 Designer Stats are important in EQ2, STR greatly affects dmg done. Dual wielding yields the same overall DPS as wielding a single two handed weapon, with added attributes from wielding two weapons instead of one, and more opportunities to swing over a given period making misses less costly.
Safra a teď komu věřit? Rozhodně, pokud tohle napíše vývojář a máš pocit, že to ve hře funguje jinak, ohlaš to jako bug. |
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 06/10/2004 : 21:53:03
|
quote: Originally posted by Tibor
quote: Originally posted by Pedro
A co se tyce abilit jako je treba strenght, tak co jsem cetl na forech, tak maji taky maly vliv na vyslednou dmg.... Proste jsou tam jenom na okrasu a vse se odviji od lvl charu.
quote: Originally posted by Patherpanchali EQ2 Designer Stats are important in EQ2, STR greatly affects dmg done. Dual wielding yields the same overall DPS as wielding a single two handed weapon, with added attributes from wielding two weapons instead of one, and more opportunities to swing over a given period making misses less costly.
Safra a teď komu věřit? Rozhodně, pokud tohle napíše vývojář a máš pocit, že to ve hře funguje jinak, ohlaš to jako bug.
Mno uz sem davno vrostl z toho, abych veril vsemu co devove napisou... Proste sem procetl fora, kde lidi testovali na jednotlivych rasach a charech abillity a dosli k tomu ze ability maji pramaly vliv na velokost dmg... O DPS se tady nebavim. Treba to bude nakonec (a v to doufam) uplne jinak a budou rozdily nezi charama a rasama vetsi. |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 06/10/2004 : 22:02:09
|
quote: Originally posted by Jaris Prave naopak, rasa roli hraje. Jen SOE neudelalo restrikce na class/race, jak byva zvykem.
Hmm, hmm ok. Jakou roli hraje? Zadne postihy, bonusy apod. veci zde nejsou (?). Je to klasika jako napr. v daocu (evil/good = temer to same jako hib/mid/alb s moznosti emigrace). Na tom neni nic spatneho.
Ale ja trvam na tom, ze rasa zde roli nehraje :) (pokud srovnavam s kvalitou Eq jednicky (slam, imunita na stun, velikost postav, nocni videni/nevideni, bonus/postih na expu, na ac/resctrikce na brneni apod.)).
Rozdily budou maximalne ve stats, kterezto ale budou stejne jednou urcite capnutelne + questy mozna, ale pochybuji (questy mi prijdou hlavne zavisle na classu) + itemy s restrikci na rasu? (bude rozdeleni amoru na maly, velky apod? asi ne) + base abilitka (napr. ultravision), kterou ma ale podobnou x ras (resp. jsem jeste nevidel kompletni seznam).
|
Edited by - VT on 06/10/2004 22:16:06 |
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 06/10/2004 : 22:40:37
|
Myslím, že staty ve finále rozhodně budou svoji roli hrát - mám s tím v EQ2 vlastní zkušenost, protože mě to zajímalo. Rozdíl v classech celkem neumím posoudit, protože ze dvou online her, které mě kdy v životě zabavily nejvíc - Ac + Ac2 to nehrálo prach žádnou roli a nechybělo mi to.
EQ absolutně neznám, kromě asi dvoudenní zkušenosti, kdy jsem se skutečně nedokázal přenést přes grafiku a procházení mobů skrz objekty ve hře - což je moment, který smrtelně nesnáším.
Z pohledu mě - casual playera, je tento způsob postavy absolutně vyhovující, nechci ve hře přemýšlet víc, než je to nezbytně nutné. A nemyslím si, že takto uvažují jen malé děti - je to trend. Hra má bavit a ne trápit. Svoji úroveň uvedeného máme ale každý jinde.
Co mě ale opravdu trápí je pravděpodobně malý rozdíl v povoláních. |
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 06/10/2004 : 23:41:59
|
quote: Originally posted by Gabriel
Co mě ale opravdu trápí je pravděpodobně malý rozdíl v povoláních.
No a ten rozdil tu prave je. Povolani nejsou vybalancovany a ani to vzhledem k teamove zalozenemu duchu neplanuji. Uz po lvl 10 kdy se zacinaji povolani specializovat jdou znat rozdily. |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 06/10/2004 : 23:45:43
|
quote: Originally posted by Pedro
quote: Originally posted by Gabriel
Co mě ale opravdu trápí je pravděpodobně malý rozdíl v povoláních.
No a ten rozdil tu prave je. Povolani nejsou vybalancovany a ani to vzhledem k teamove zalozenemu duchu neplanuji. Uz po lvl 10 kdy se zacinaji povolani specializovat jdou znat rozdily.
Jasně já to nemůžu nijak hodnotit se svým levelem, jen vycházím z toho jak čtu boardy a studuju informace. Jde o to, že pokud má jeden lighting bolt a druhý fire bolt tak to sice vypadá rozdílně, ale v_zásadě_v_tom_zase_tak_velký_rozdíl_není.
Je to beta, release daleko :) Jsou to jen spekulace a úvahy. |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 07/10/2004 : 04:01:50
|
quote: Originally posted by Pedro
Mno uz sem davno vrostl z toho, abych veril vsemu co devove napisou... Proste sem procetl fora, kde lidi testovali na jednotlivych rasach a charech abillity a dosli k tomu ze ability maji pramaly vliv na velokost dmg...
Je trošku něco jiného nevěřit devům v ostrém provozu a v betě. Pokud v betě řeknou, že to má fungovat nějak a podle tebe to nefunguje, tak posbírej co nejvíc informací o tom jak to teda opravdu je a postni to na fora. O tom beta je. |
 |
|
Atronach
Moderator
  

2069 Posts |
Posted - 07/10/2004 : 06:49:55
|
Tada ja nevim co tu resite? Postavy MUSI MIT VSECHNY STEJNY prumerny DPS. Jinak by totiz kazdy hral jen tu jednu ktera je nejsilnejsi! To je princip balancovani. Fakt vubec nechapu ty narky "vsechy povolani jsou stejne silne".
Nekdo da proeste ranu mecem za 100, nekdo poste nuke za 100 a nekdo posle dot za 20 kterej vydrzi 5sec. Vysledekem je, ze na konci boje maji vsichni +- stejny mnozstvy sundanych HP z moba.
Tak to MUSI BYT aby ta hra vyhovovala vsem a nebyla nejaka postava vylozeny gimp. Pripominam ze jde hlavne o group fight. V solo uz to tak moc neplati i kdyz i tam si podle dostupneho infa myslim ze to maji vyresene se stoupajicim lvl dobre.
Viz klasicky problem ze solo nemuze nabusenej war s AC500 davat stejne rany jako krehkej mag s AC200. Ten mag musi davat vetsi, protoze to je pro nej bonus za jeho vetsi risk v boji.
Snad jsem to napsal srozumitelne.
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 07/10/2004 : 07:33:09
|
quote: Originally posted by Atronach
Tada ja nevim co tu resite? Postavy MUSI MIT VSECHNY STEJNY prumerny DPS. Jinak by totiz kazdy hral jen tu jednu ktera je nejsilnejsi!
Tak to ovšem není, resp. je to tak na PvP serverech. Při PvM lidi většinou dají přednost tomu, co skutečně chtějí hrát, i když to aktuálně není největší masér.
Mně by například bylo úplně jedno, že barbarian sejme všechno jednou ranou (příklad), prostě bych ho nehrál :) |
 |
|
Atronach
Moderator
  

2069 Posts |
Posted - 07/10/2004 : 08:03:55
|
Ale jiste ze kazdy hraje co ho bavi. Ale podle naseho nazoru nemuzes hodnotit celou herni komunitu. To bylo bezne v Horizons, ze lidi jeceli, ze mag dela desny DPS at opravi ostatni povolani.
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 07/10/2004 : 08:13:29
|
quote: Originally posted by Atronach
Ale jiste ze kazdy hraje co ho bavi. Ale podle naseho nazoru nemuzes hodnotit celou herni komunitu. To bylo bezne v Horizons, ze lidi jeceli, ze mag dela desny DPS at opravi ostatni povolani.
Tak to je jasná, lidi budou brečet furt :) |
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 07/10/2004 : 08:43:20
|
Nelibi se mi, ze lidi hrajou jak ....... Jsem cleric, nevim co mam v grupe delat prvniho (heal, hero op., buff, attack, self buff, self heal) a kdyz jdou na me ctyri monstra, tak misto, aby se je snazili dostat pryc, tak je zabiji jedno po druhym, zatim co ten zbytek do me seka/kouzli. Nekolikrat jsem takhle chcipl a pak zbytek grupy, protoze nebyl healer . Sakra a to jsem lama jak prase.
Vim se hrou to nema nic spolecneho, ale musel jsem si nekde postezovat (hned je mi lepe  )
Kazdopadne Cleric je fakt bomba, pro svou obrovskou zamestnanost v grupe je to opravdu skvele povolani. Kam se hrabe fighter. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 07/10/2004 : 08:51:19
|
Bez dalších sakrazmů sem prostě hodím link na podobnou diskusi v oficiálním foru. |
 |
|
Atronach
Moderator
  

2069 Posts |
Posted - 07/10/2004 : 09:20:55
|
quote: Nelibi se mi, ze lidi hrajou jak .......
Souhlasim, nemam rad bezohlednost (necekani na doleceni, necekani na power, kazdy beha kam chce atp.
Je to vec grupy, musis si vybirat a pokud ti v grupe neco vadi tak to rict - radeji grupa s cizima lidma kteri dokazi spolupracovat, nez ceska kde si kazdej dela co chce bez ohledu na grupu. Nemam rad kdyz nekdo zbytecne umira. Pokud mas stejne nazory, asi si budeme v grupe rozumet 
quote: Kazdopadne Cleric je fakt bomba, pro svou obrovskou zamestnanost v grupe je to opravdu skvele povolani. Kam se hrabe fighter.
Healeri obecne jsou velmi potrebni a obecne jsou nejproblematicteji sehnatelni do grupy.
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 07/10/2004 : 09:21:32
|
quote: Originally posted by Shemiramoth
Nelibi se mi, ze lidi hrajou jak ....... Jsem cleric, nevim co mam v grupe delat prvniho (heal, hero op., buff, attack, self buff, self heal) a kdyz jdou na me ctyri monstra, tak misto, aby se je snazili dostat pryc, tak je zabiji jedno po druhym, zatim co ten zbytek do me seka/kouzli. Nekolikrat jsem takhle chcipl a pak zbytek grupy, protoze nebyl healer . Sakra a to jsem lama jak prase.
Vim se hrou to nema nic spolecneho, ale musel jsem si nekde postezovat (hned je mi lepe  )
Kazdopadne Cleric je fakt bomba, pro svou obrovskou zamestnanost v grupe je to opravdu skvele povolani. Kam se hrabe fighter.
mno ja mam jako cleric uplne stejne zkusenosti. kdyz jsem se odvazil napsat grupe ze by jako obcas mohli nejakou t potvoru ode me odlakat tak mi zacal tank vykladat jakej jsem debil ze prece kdyby stepili udernou silu na odlakvani monster ze me tak by se nemohli soustredit na toho jednoho a trvalo by jim dyl nez ho zabijou :)
co se mi nelibi:
zaprve kouzlo ktery mam od lvl tusim 3 fizzluju porad stejne ackoliv muj skill je x vetsi, konkretne mam smithe appretience II a na lvl 14 ho fizzluju cca stejnou mirou jako od zacatku kdy jsem ho dostal. nemyslim si ze to je subjektivni pocit, ale pravda nepocital jsem to.
za druhe mel jsem armor 200, pak jsem upgradnul najendou vyhazel ty questovni veci ktery jsou uplne nahovno a koupil veci u npc obchodnika (to je vlastne za treti co me sere) a dostal jsem se na armor 400, pri boji nebyl videt jakykoliv rozdil v dmg kterou mi potvory delali. Opet jsem to nepocital mozna 1-2 hp za souboj usetrim.
zatim mi prijde ze zalezi jen na levlu postavy a u waru na zbrani (tam jsem zaznamenal mezi jednotlivymi zbranemi velke rozdily), staty, skilly, armor nefungujou. |
lastfm |
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 07/10/2004 : 09:26:58
|
Taky mám pocit, že release date 15.11. je odvážné tvrzení :) |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 07/10/2004 : 09:36:19
|
Pr drobosti :
1) opravdu nechapu, co myslite jednoduchosti EQ2. Taradekils jsou nejlepe udelany, co jsem kdy videl (UO, EQ, DAOC, SWG), jsou proti makrovani a musi se u toho i premyslet (zvlast po zmenach v poslednim patchi imho). Hra v grupe je celkem slozita, pozicni specky a tak HO to jeste zeslozituje - fakt by me zajimalo, jestli to ma nejaka grua uz zmakly poradne
2) balancovani postav v EQ2 proste nema byt jen o damage, je to o grupe a o tech 4 archetypech, v nichz maji byt subclasy vzajemne nahraditelne (proste by melo byt jedno, zda ktery hyler je v grupe, ale v kazde by mel byt healer + tank + mag + scout)
3) novy patch je bomba, dost ztizil hru - snizeni damage hracu, zvyseni damage a zivotu mobu 
4) ano level je dulezity (a asi nejvic), ale equip a styp hrani to ovlivnuji take hodne
PS : z celkem duveryhodych zdroju je informace (ze vcerejska), ze release by mel byt cca do mesice ...
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
Edited by - Jaris on 07/10/2004 09:41:58 |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 07/10/2004 : 09:43:30
|
quote: Originally posted by Jaris 1) opravdu nechapu, co myslite jednoduchosti EQ2. Taradekils jsou nejlepe udelany, co jsem kdy videl (UO, EQ, DAOC, SWG), jsou proti makrovani a musi se u toho i premyslet (zvlast po zmenach v poslednim patchi imho). Hra v grupe je celkem slozita, pozicni specky a tak HO to jeste zeslozituje - fakt by me zajimalo, jestli to ma nejaka grua uz zmakly poradne
Nevim jestli je jednoduchost spravne slovo i kdyz jsem ho pouzil.
Lognu se do hry. Vytvorim si char s budoucnosti barda. Vsude na mne vyskakuji blikajici cislicka, nejlepe zlatym tucnym pismem. Ikonky blikaji. Umela postavicka bezi, mam chut ji chytit do prstiku a zacit zvejkat. Celej eq2 je o zvejkackovite nerealne grafice, blikajich cisilkach, piktogramech (jeste horsi nez v ryl), ci silenych melee efektech (na zacatku je to fajn, pak to obtezuje, horsi nez v Biosfearu).
Proste vsechno blika, zari, poskakuje, tuzex, ale skutek utek.
Uz ze zacatku (2 - 3) level mam nabusene ability - stealth, speed buff atd. Atd. cim dele eq2 hraju tim vic z nej mam neprijemny pocit, ze hraju nejake prihlouple pozlatko. |
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 07/10/2004 : 09:47:29
|
Tak nový patch zatím jen generuje problémy, a to už víc jak 10 hodin :) Teď to spadlo, cosi patchlo a od té doby mám hlášku o corrupted files a jsou nás tisíce :)
Ale od toho je to beta :)
Nicméně v SOE neztrácejí smysl pro humor :)
We definitely have a problem here. Looking even further into it. The fact that this client can connect just fine from the machines it was tested on isn't exactly helpful to anyone in this case. :/
|
Edited by - Gabriel on 07/10/2004 09:55:31 |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 07/10/2004 : 10:01:21
|
Souhlasim s tim, ze clerik je fakt desne narocny a velice snadno se stane tankem. A vim, ze ne vzdy jde z nej agro sundat....a uplne nejvic nesnasim magy, co se neobtezuji parnout moby 
Jinak postavy rozhodne nejsou vybalancovane co do schopnosti. Treba s clerikem nemam sanci zabit (na lvl 15) moba na lvl 11 (lvl 10 je pro me sedy, beze expu). OK, mam sanci, ale nesmi mi resistnou 2x kouzlo, jinak proste dojde power a je vymalovano. A je jedno, jestli jedu pres HO, nebo se ho snazim umlatit a vse investuji ho healu.
Btw ten patcher by fakt potreboval vylepsit, velice snadno vytvari soubory vetsi nez na serveru, coz ma za nasledek kompletni stahovani souboru znovu  |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 07/10/2004 : 10:44:08
|
quote: Originally posted by Khaot
Jinak postavy rozhodne nejsou vybalancovane co do schopnosti. Treba s clerikem nemam sanci zabit (na lvl 15) moba na lvl 11 (lvl 10 je pro me sedy, beze expu). OK, mam sanci, ale nesmi mi resistnou 2x kouzlo, jinak proste dojde power a je vymalovano. A je jedno, jestli jedu pres HO, nebo se ho snazim umlatit a vse investuji ho healu.
Proc by mel klerik (hyler) zabijet? On ma lecit a to umi ne? Max muze podporit ilnejsi kamarady...
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 07/10/2004 : 10:51:11
|
quote: Originally posted by Jaris
Taradekils jsou nejlepe udelany, co jsem kdy videl (UO, EQ, DAOC, SWG), jsou proti makrovani a musi se u toho i premyslet (zvlast po zmenach v poslednim patchi imho).
Jak podrobne jsi pronikl do craft systemu SWG? Ja celkem dost a musim rict, ze craft system v SWG je bezkonkurenci. Jedina nevyhoda je ze tam jde macrovat a jak ja tvrdim: kazde externi macro kurvi hru. Craft v EQ2 mi pripomina deckou doplnovacku a se zvysujicim skillem nejak nepozoruji zvysujici se uspesnot crafteni lvl 3 itemu. Ale jsem pouze artisan lvl 9 tak uvidime jak to dude vypadat ze vzrustajicim lvl. |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 07/10/2004 : 10:54:22
|
quote: Originally posted by Khaot
Jinak postavy rozhodne nejsou vybalancovane co do schopnosti. Treba s clerikem nemam sanci zabit (na lvl 15) moba na lvl 11 (lvl 10 je pro me sedy, beze expu). OK, mam sanci, ale nesmi mi resistnou 2x kouzlo, jinak proste dojde power a je vymalovano. A je jedno, jestli jedu pres HO, nebo se ho snazim umlatit a vse investuji ho healu.
Fakt?? Ja nevim jsem ted lvl 11 a uplne na knop zabiju group skeleton crusader a knight (modri, trosku nad prumer diffi.) Pouzivam spell (kruci jak se jmenuje, dava bonus dmg undead)+rebuke. Na zacatku hodim ward, abych vyrovnal utok od dvou mobu. Jakmile jeden padne pouzivam dmg spell s bonus vs undead, rebuke a heal pouze v pripade za mam mene jak 15% zdravi. Vim, ze je to risk a taky uz se mi to jednou nepovedlo, jenze kdo neriskuje nic nema. Na Graveyardu se zdrzim dlouho, protoze jsou tam dostatecne silni mobs a taky mam vyhody jako cleric vs undead. |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 07/10/2004 : 11:20:00
|
quote: Originally posted by Van Tassel
Nevim jestli je jednoduchost spravne slovo i kdyz jsem ho pouzil.
Lognu se do hry. Vytvorim si char s budoucnosti barda. Vsude na mne vyskakuji blikajici cislicka, nejlepe zlatym tucnym pismem. Ikonky blikaji. Umela postavicka bezi, mam chut ji chytit do prstiku a zacit zvejkat. Celej eq2 je o zvejkackovite nerealne grafice, blikajich cisilkach, piktogramech (jeste horsi nez v ryl), ci silenych melee efektech (na zacatku je to fajn, pak to obtezuje, horsi nez v Biosfearu).
Proste vsechno blika, zari, poskakuje, tuzex, ale skutek utek.
Grafika - jo souhlasim, je divna. Pokud dukladne prostudujete artworky, provazejici loading screeny, tak musite uznat, ze je to "vina" lidi co kresli navrhy scen, postav, itemu ... Je to proste "EQ look". Napriklad artwork s ohnistem a posteli je nazornej priklad EQ looku. Podle toho je zhotovena cela hra.
Libi se mi grafika a ztvarneni Lineage II, podle me je to ONO! Nevim jestli jsi videl WoW, ale to je hroznej vybliz. Mam rad graficke stvarneni War3,FT, ale jak to ted vidim v detailu .
Ted jsem tak trochu rozpolcena osoba. Warcraft world mam hodne rad a EQ world skoro neznam. Na druhou stranu WoW mi pripomina uz hodne Diablo, coz me strasne znechucuje. Nejsem fanatic do Waru a nebudu rikat jak je to coool, bomba a skvely. Vidim to jasne. WoW mi smrdi diablem (zvlast me nasra.. miliarda useless itemu, PvP - jedna z "feature" je ze cim vyssi PvP rank, tim vetsi moznost nakupu gearu (zpristupnuji se lepsi itemy), no krasne to smrdi disbalancem a EQ2??
Ma plastickou grafiku, ale ne hnusnou. Profese a jejich schopnosti a neschopnosti v zavislosti na zbranich spells a armoru je pochybny a nikdo poradne nevi jak to funguje (nutny balancing), zadny PvP, mraky questu, zajimavej craft, Hero O., group HO, ...
Tak a jsem zase na zacatku. Ja nevim co budu hrat.  |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
Gabriel
Moderator
  
2156 Posts |
Posted - 07/10/2004 : 12:01:52
|
No jsem asi úchylný, ale mě se grafika EQ líbí absolutně.
Jinak - ztížili to "jak prase" a začíná to být fakt HC |
 |
|
Topic  |
|
|
|