Author |
Topic  |
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 16/09/2004 : 12:42:52
|
- vypada to, ze se bude i mimo mesta ve venkovni krajine zonovat (jako v eq1)?
- nelibi se mi vice instanci dungeonu (jako v City of Heroes)
- mam trosku pocit, ze hraju single Baldurs Gate v 3d grafice
- HO jeste moc nefungujou (viz. zitrejsi patch)
- neni mozne se prilis specializovat v ramci subclassu (snad jen levelem kouzla, ktere jsi si dokazal "sehnat")
- ress nema potvrzovaci okno
- hra ji prilis jednoducha
- waipointy jeste nefunguji dobre (jdou skrz zdi, domy atd.), wapointove ukazovatko (zlate vlakno nebo jak to nazvat) je "osklivejsi" nez stare ukazovatko z eq1
- pohled z vlastni osoby je nefunkcni (oproti eq1 kde jsou videt animace zbrane atd.)
- malej inventorar
- malo concentracnich bodu
|
Edited by - VT on 16/09/2004 12:44:07
|
|
| |
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 16/09/2004 : 13:01:08
|
- prilis velky duraz na questy - mala svoboda hrace v navaznosti na vyse uvedene - stejne jako VT vyvoj (specializace) postavy - v podstate neexistuje. fakt nechapu ten pristup, vysokejma HW narokama v postate odrusi priliv min technicky zalozenejch lidi a nezkusenejch lidi a tem, kteri maji ty pocitace a vetsinou i zkusenosti nabidnou hru, ve ktery nemuseji premyslet, staci jen levelit (a makrovat prootze skill gains jsou delany pouzivanim) - chat nelibi se mi, neprehlednej, neintuitivni |
 |
|
Atronach
Moderator
  

2069 Posts |
Posted - 17/09/2004 : 07:12:44
|
AlGhouti - <EL-[MOD]Evfil> How long is it possible to solo while still receiving rewarding experience for the time you spend playing?
[SOE]Waters - Soloing is viable at every level of the game. There are some advantages to grouping, but you can get to level 50 by yourself if you like. We do plan to encourage grouping though, so group experience is a bit faster, you can survive in harder areas, and potentially get better loot in a group than you could solo. [SOE]Waters - We don't want to shut out the solo player, so we'll continue to watch it and tune it during beta. [SOE]Waters - (done) |
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 17/09/2004 : 09:12:03
|
Jinak k topicu co se mi nelibi, ani ne ze by se mi to nelibilo ale obavam se toho aby ve hre nebyl kladen prilis velky duraz na solo.
Vetsinu casu asi budu solovat protoze se muzu pripojit jen na 2 hodky obcas vecer, ale kdyz bude treba o vikendu cas a ja si budu chtit zagrupovat coz je pro me pokud mam cas mnohem vetsi zabava, obavam se aby bylo s kym. Pokud bude solovani temer na stejne urovni jako grupa, co se rychlosti expovani tyce, pak asi lidi lfg moc nebude :( toho se docela bojim.
tim chci rict ze hra kde jde solovat na kazdym levelu je super ale doufam ze to bude alespon 3x pomalejsi nez v dobre grupe. nadruhou stranu dobra grupa rozhodne neni pravidlem, zvlast u tech nahodne poskladanych takze solovani by melo byt pro dobre hrace pomalejsi nez expovani v horsi grupe, jinak lepsi hraci pojedou na solo coz zpetne odradi dalsi hrace od grupovani protoze v grupach budou jen lamy atd. |
lastfm |
Edited by - Rashaverak on 17/09/2004 09:13:32 |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 17/09/2004 : 09:18:04
|
quote: Originally posted by Rashaverak
Jinak k topicu co se mi nelibi, ani ne ze by se mi to nelibilo ale obavam se toho aby ve hre nebyl kladen prilis velky duraz na solo.
Postupne zjistuji, ze velky duraz na solo v eq2 urcite nebude. Imho tak 90 procent (mozna vic) mobu je v grupe a je tedy neekonomicke na nich solo expovat.
Probihal jsem dnes v noci po Commonlandu (Freeport outdoor zona) a narazil jsem na minimum solo mobu. Btw jenom pobihanim po Commonlandu a objevovanim novych mist jsem udelal neco pres 10 procent level expy.
|
Edited by - VT on 17/09/2004 09:18:31 |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 17/09/2004 : 15:28:12
|
Nelibilo se mi, ze se kouzla ziskavaji automaticky po kazdem dingu. Nicmene to vypada, ze od 20 levelu se budou muset kupovat a vsadil bych i na to, ze high end hra bude stejna jako v eq1 - tedy kouzla budou k dispozici pouze jako dropy. |
 |
|
Atronach
Moderator
  

2069 Posts |
Posted - 17/09/2004 : 15:41:17
|
Ad crafteni.
Osobne si myslim, ze pokud to bude jak pise VT - kouzla nebudou pribejvat u vyssich lvl automaticky tak to je dobre.
Neco musi crafty drzet ve hre. A taky musi byt duvod pro neco lovit moby - ne jen penize.
|
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 17/09/2004 : 15:45:42
|
quote: Originally posted by Van Tassel
No nerekl bych :)
Nevim kam koukas, ale cituji napr.:
What are crafting events and how do I use my crafting arts? (new) The special events are a random occurrence during your tradeskill process. You will have to the end of that round to use the correct reactive art. If you don't use the correct reactive art or hit the wrong reactive art bad things will happen to you. These will range from automatically failing your next round to taking damage ( and yes this can kill you). The good thing though is if you do succeed in using the correct reactive art you will gain a bonus. You might automatically succeed that round or gain a small bonus to your progress. These will help with the monotonous feeling that people are experiencing with just watching the numbers go by.
atd. atd. atd. atd.
Studijni material pro tvoje koukani: http://eqiiforums.station.sony.com/eq2/board/message?board.id=btrades&message.id=685
ja nechtel rict, ze crafteni bude nudny, mluvil sem o systemu ziskavani receptu, ale diky za link |
 |
|
Atronach
Moderator
  

2069 Posts |
Posted - 17/09/2004 : 15:56:07
|
quote: http://eqiiforums.station.sony.com/eq2/board/message?board.id=btrades&message.id=685
Dobrej link, dik.
Tohle je gut: You can begin making 6-slot bags at lvl 5, and weapons and armor at lvl 6. |
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 17/09/2004 : 17:43:32
|
Tak jsem přemýšlel, co bych sem najpsal jako největší problém. Pro mě je to asi to, že musím používat EN klávesnici. Jsem zvyklej psát rychle na CZ a na EN dělám neuvěřitelný množství překlepů + občas musím mrknout kde co je. Možná se to bude zdát jako kravina, ale pro mě to docela zásadní problém. |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 17/09/2004 : 17:48:34
|
quote: Originally posted by Tibor
Tak jsem přemýšlel, co bych sem najpsal jako největší problém. Pro mě je to asi to, že musím používat EN klávesnici. Jsem zvyklej psát rychle na CZ a na EN dělám neuvěřitelný množství překlepů + občas musím mrknout kde co je. Možná se to bude zdát jako kravina, ale pro mě to docela zásadní problém.
no, ja nejsem pomalu shcopnej ani napsat smajlika... |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 17/09/2004 : 17:55:21
|
Uff, bál jsem se, že v tom budu sám. |
 |
|
Khandar
New Member

352 Posts |
Posted - 17/09/2004 : 18:58:25
|
quote: Originally posted by Tibor
Uff, bál jsem se, že v tom budu sám.
Nejses... teda nejste |
so... |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 17/09/2004 : 19:30:53
|
hm, tak sem prisel na dalsi vec, ktera mi vadi temer bytostne. to, ze me hra nuti, abyhc se vratil na misot smrti pro ten soul shard. zazil sme krasnej chaindeath. 4x zasebou. fakt zabava :( |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 17/09/2004 : 20:00:23
|
quote: Originally posted by Kurik
hm, tak sem prisel na dalsi vec, ktera mi vadi temer bytostne. to, ze me hra nuti, abyhc se vratil na misot smrti pro ten soul shard. zazil sme krasnej chaindeath. 4x zasebou. fakt zabava :(
nemusis :) jen je to vyhodnejsi |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 17/09/2004 : 20:09:26
|
quote: Originally posted by Kurik
asi budu muset prekonat odpor a podivat se na ofic fora, co tma o tom pisou, ve hre to moc vysvetleny neni, jakej postih budu mit, kdyz se na to telo/dusi vyprdnu
Pomalejs ti poleze expa, jak dlouho to zobrazuje ta cervena cara na exp baru. |
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
|
Stormer
New Member

446 Posts |
Posted - 18/09/2004 : 20:03:45
|
ted se vratim na moment k topicu.. pak muzete zas flamovat dal ;)
uplne hrozne me stve ze nejde vic oddalit kamera.. nevim jak vy, ale sem zvyklej hrat s vetsim odstupem od postavy ;( mozna to ve finalu zmenej.. aspon v to doufam.. |
http://www.mmorpg.cz |
 |
|
Atronach
Moderator
  

2069 Posts |
Posted - 19/09/2004 : 07:50:24
|
quote: uplne hrozne me stve ze nejde vic oddalit kamera.. nevim jak vy, ale sem zvyklej hrat s vetsim odstupem od postavy ;( mozna to ve finalu zmenej.. aspon v to doufam..
To m taky vadi, hlavne pri smejdeni po krajine. Zlatej Horizonts  |
WOW: Kasicka, Druid, [Ceska Legie]. Moonglade TESO: Kasicka, Templar, [Ceska Legie, MdK], EU Rift: Kasicka, Cleric, [Ceska legie], Gelidra EQ2: Kasicka, Inquizitor, [Ceska legie], Splitpaw AoC: Casea, Necro, [Legie], Dagon Lotro: Casea, Minstrel, [Myth], Snow Vanguard [R.I.P.]: Attronach, High Elf Psionist, [MdK]
|
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 19/09/2004 : 08:35:35
|
Ja se postupne dostavam do stavu vyhoreni z EQ2.
- je to fantasy City of Heroes, instatni zabava (pro nekoho dobre, pro nekoho spatne)
- grafika je fakt divna (nemam ji na minimalnich detailech)
- tvare postav jsou nerealne to same armor atd.
- vsechno je to jedna velka pastelinova divadelni hra
- prilis mnoho zonovani
|
 |
|
James
New Member

205 Posts |
Posted - 19/09/2004 : 23:43:30
|
Mam 2 problemy. Tim prvnim je, ze kdyz se snazim udelat screenshot hra se zasekne a pomuze pouze reset. Kazde cca 3 hodiny dojde k automatickemu odpojeni do "logovaciho" menu prestoze spojeni jede dobre. Mate nekdo podobne problemy nebo jsem v tom sam ? |
EQ2x - Volsak, testovací Inkvizitor UO, AC, EQ, AO ... bejvávalo EQ - Elder Volsakova Volsanda - Beastlady 360+AA's The Exodus
|
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 20/09/2004 : 10:58:58
|
k tomu umirani je to uplne stejny jako u vetsiny jinych mmorpg, umres = ztratis expy, kdyz si zajdes pro shard ztratis jich min.
jen nemuzes delevelnout protoze ta ztrata expu je obsazena v urcite dobe kdy ti pribejva pomaleji.
jinak v tom irc chatu rika seo dev toto: Also, we've made a big change in how the death penalty is applied to groups. If you're in a group, all group members will share any deaths that happen. This encourages group play and makes groups share the risks and the rewards of being a team.
coz je docela HC protoze novej hrac jakmile bude fakt hodne velkej noob tak ho hned z kazdy party vykickujou. |
lastfm |
Edited by - Rashaverak on 20/09/2004 11:01:38 |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 20/09/2004 : 11:42:24
|
Co se mi fakt nelibi jsou instantni abstraktni dungeony, quest zony (domy, dungy, atd.), ktere se generujou podle questu, ktery mas ty a nebo ktery MA GROUP MEMBER.
Pokud jsi s nekym v grupe a ten nekdo dela nejaky quest, jsi s nim automaticky "portovan" do instantni akce (pokud dosahnete nektereho spousteciho bodu (zona, akcni trigger, drop); pokud v dane zone, v ktere se tato abstraktni entita generuje neni cela grupa = mate smulu, portne to tam pouze cleny, kteri v zone jsou (v praxi to muze vypadat tak, ze jdes napr. prodat veci v nektere casti mesta, zrovna tam je dalsi clen grupy, ty jdes po ulici a najednou z niceho nic ti zacne hra loadovat nejakou zonu, quest zonu clena grupy co je ve stejne casti mesta a ty pri tom vubec nemusis vedet o co jde a koneckoncu ani ten clen grupy to vedet nemusi, bo ma kazdej clovek stale kolem 50 aktivnich questu ...).
Je to dost mizernej system, uz jsem takhle nekolikrat chcipnul v ja nevim v jakym questu (bo jsem byl v grupe s nekym kdo tento quest mel aktivni) a moje telo lezi nekde v hajzlu v neexistujici zone, kam se proste nedostanu.
Dale se mi fakt znechucuji vice sesnove dungy (Thieves Way 1, Thieves Way 2 atd.). Pripomina mi to tuzexovou zabavu v CoH. Tohle fakt v EQ2 videt nechci. Tohle neni perzistentni mmorpg svet.
Ale pokud je pravda, ze EQ2 bezi na enginu SWG a na priblizne stejnem zeleze, tak je to vse jasne. Tento engine proste nezvladne velke mnozstvi lidi v jedne zone :((( (viz. diskuze v SWG foru o zakazech srocovani vice lidi atd.).
Hra je to pekna, ale tyhle zasadni problemy ji hrozne degraduji na prumernou single quest zabavu s group pve mlacenim (pokud si mohu rypnout tak wow na tom nebude o moc lepe s grafikou Toon Town online a masivnim diablo placanim 00, sorry :)).
|
Edited by - VT on 20/09/2004 11:53:35 |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 20/09/2004 : 12:02:53
|
quote: Originally posted by Van Tassel
Co se mi fakt nelibi jsou instantni abstraktni dungeony, quest zony (domy, dungy, atd.), ktere se generujou podle questu, ktery mas ty a nebo ktery MA GROUP MEMBER.
Pokud jsi s nekym v grupe a ten nekdo dela nejaky quest, jsi s nim automaticky "portovan" do instantni akce (pokud dosahnete nektereho spousteciho bodu (zona, akcni trigger, drop); pokud v dane zone, v ktere se tato abstraktni entita generuje neni cela grupa = mate smulu, portne to tam pouze cleny, kteri v zone jsou (v praxi to muze vypadat tak, ze jdes napr. prodat veci v nektere casti mesta, zrovna tam je dalsi clen grupy, ty jdes po ulici a najednou z niceho nic ti zacne hra loadovat nejakou zonu, quest zonu clena grupy co je ve stejne casti mesta a ty pri tom vubec nemusis vedet o co jde a koneckoncu ani ten clen grupy to vedet nemusi, bo ma kazdej clovek stale kolem 50 aktivnich questu ...).
Je to dost mizernej system, uz jsem takhle nekolikrat chcipnul v ja nevim v jakym questu (bo jsem byl v grupe s nekym kdo tento quest mel aktivni) a moje telo lezi nekde v hajzlu v neexistujici zone, kam se proste nedostanu.
No k tomuto musim zasadne oponovat. Insta dungy a zony obecne jsou jednou z nejlepe vymyslenych veci, ktere kdy vznikly pro PVE hry proti kempovani mobu a dostupnosti lootu/questu. Myslim, ze to mohu rict vzhledem k tomu, jak dlouho hraju EQ a ze prichod insta zon oslovil vetsinu mojich spoluhracu.
Jinak to, ze nekdo je idiot ktery nevi, ze ma quest a nerekno to tedy lidem v grupe neni o hre, ale o lidech. Normalni clovek si vetsinou questy plni nebo alespon vi, ze je ma (mimochodem se mi proto libi quest log, ktery pomaha i nam cizojazycnym hracum
Posledni je trochu bokem, jen po precteni tohoto topicu - EQ2 byla vzdy anoncovana jako PVE group based hra. Z toho vyplyva spousta veci, jako treba ne prilis silna potreba balancovani profesi, to ze zakladem je exp a loot atd (opet dlouha zkusenost z EQ).Pokud s tim ma nekdo problem, at si proste jde hrat to, co ho bavi a netlaci sem totalni nesmysly.
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Kurik
Average Member
  
1444 Posts |
Posted - 20/09/2004 : 12:15:23
|
s generovanim dungu nemam problem, totez uzamknuti boje proti zasahum zvenku. to chrani hrace pred kolegy :) pokud enmaji doresena tela v tehle nhodne generovanejch zonahc,t ka je to samozrejme pruser, kterej al ejen odpovida podle me zastaralymu a zybtecne slozitymu pojeti death penalty v EQ2.
ja sem si oblibil mise v ao, protoze tam mam jistotu, ze potkam soupere odpovidajici sily a ze mi tma zadnej cukot nevykempuje bosse, jako se to deje venku treba v shadowlands mapach.
jiste, pro HC hrace je to "prasarna" a potupeni vsech zakladu klasicke mmorpg (eq). |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 20/09/2004 : 12:37:16
|
quote: Originally posted by Jaris Insta dungy a zony obecne jsou jednou z nejlepe vymyslenych veci, ktere kdy vznikly pro PVE hry proti kempovani mobu a dostupnosti lootu/questu. Myslim, ze to mohu rict vzhledem k tomu, jak dlouho hraju EQ a ze prichod insta zon oslovil vetsinu mojich spoluhracu.
Insta dungy se paradoxne taky kempuji (trigger na generovani spousti vzdy pouze jeden clen grupy, pak uz nemuze pokud neni quest nebo co vlastne spousti generovani zony opakovatelny), nicmene je to skutecně kempovani, ktere nevadi nikomu kdo je vne grupy.
EQ2 je na generovanych zonach na muj vkus az prilis postavene. Ocenil bych kdyby nebylo tak caste (trosku to pripomina multiplayer hry jako napr. diablo, tedy sitove rpg pro omezeny pocet hracu).
Vice sesnove dungy (tedy dungy, ktere jsou staticke, pristupne stale pro kazdeho, ovsem existuji "vickrat") se mi hnusi i kdyz to asi pomaha vybalancovani zateze (a samozrejme resi i dostupnost mobilnich binarnich objektu pro vsechny hrace - coz bych byl radsi kdyby resil vetsi pocet serveru).
|
Edited by - VT on 20/09/2004 12:43:29 |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 20/09/2004 : 12:43:45
|
quote: Originally posted by Jaris
Jinak to, ze nekdo je idiot ktery nevi, ze ma quest a nerekno to tedy lidem v grupe neni o hre, ale o lidech. Normalni clovek si vetsinou questy plni nebo alespon vi, ze je ma (mimochodem se mi proto libi quest log, ktery pomaha i nam cizojazycnym hracum
Promiň, ale několikrát jsem na forech četl, že člověk dělal modrej (lehkej) quest a na levelu 10 ho to jenom po pokecání hodilo k mobu lvl16 - instant. A opravdu je to tak, že prostě nevíš že danný quest item je na místě kde právě si, prostě najednou zazonuješ a snaž se. |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 20/09/2004 : 12:46:26
|
quote: Originally posted by Kurik
s generovanim dungu nemam problem, totez uzamknuti boje proti zasahum zvenku. to chrani hrace pred kolegy :) pokud enmaji doresena tela v tehle nhodne generovanejch zonahc,t ka je to samozrejme pruser, kterej al ejen odpovida podle me zastaralymu a zybtecne slozitymu pojeti death penalty v EQ2.
ja sem si oblibil mise v ao, protoze tam mam jistotu, ze potkam soupere odpovidajici sily a ze mi tma zadnej cukot nevykempuje bosse, jako se to deje venku treba v shadowlands mapach.
jiste, pro HC hrace je to "prasarna" a potupeni vsech zakladu klasicke mmorpg (eq).
Death samozrejme imho vyreseny maji jiz z EQ - bud se vracis do zony nebo po urcite dobe se "telo" objevi pred vstupem do dungu (tak to dnes funguje v EQ).
Navic by mel clovek odlisovat insta zony standardni a questove - ve questovych silu souperu znat nemusis (ale znas obtiznost questu dle quest logu), u normalu to vetsinou nejak zjistis, kdyz tam vlezes.
Jinak death penalty je zakladni vec a ma byt silna, jinak se pri hre prilis vyuziva death tactic method a to se mi nelibi. Lidi by se smrti meli bat 
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 20/09/2004 : 13:02:55
|
me se hodne libilo v rubies ze kdyz clovek umre, ostatni ho muzou odtahnout k healerovi do mesta :) skoda ze to tu neni :) |
lastfm |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 20/09/2004 : 13:16:12
|
quote: Originally posted by Van Tassel
Insta dungy se paradoxne taky kempuji (trigger na generovani spousti vzdy pouze jeden clen grupy, pak uz nemuze pokud neni quest nebo co vlastne spousti generovani zony opakovatelny), nicmene je to skutecně kempovani, ktere nevadi nikomu kdo je vne grupy.
EQ2 je na generovanych zonach na muj vkus az prilis postavene. Ocenil bych kdyby nebylo tak caste (trosku to pripomina multiplayer hry jako napr. diablo, tedy sitove rpg pro omezeny pocet hracu).
Vice sesnove dungy (tedy dungy, ktere jsou staticke, pristupne stale pro kazdeho, ovsem existuji "vickrat") se mi hnusi i kdyz to asi pomaha vybalancovani zateze (a samozrejme resi i dostupnost mobilnich binarnich objektu pro vsechny hrace - coz bych byl radsi kdyby resil vetsi pocet serveru).
nevim ale generovany dalsi virtualni dungy jsou vec, ktera me dokaze naopak nejvic potesit ve hre, protoze kdyz si jdu sezenu grupu tak pak nemusim este den campit nez se na me dostane u moba rada pripadne ksovat |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 20/09/2004 : 13:57:42
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by Van Tassel
Insta dungy se paradoxne taky kempuji (trigger na generovani spousti vzdy pouze jeden clen grupy, pak uz nemuze pokud neni quest nebo co vlastne spousti generovani zony opakovatelny), nicmene je to skutecně kempovani, ktere nevadi nikomu kdo je vne grupy.
EQ2 je na generovanych zonach na muj vkus az prilis postavene. Ocenil bych kdyby nebylo tak caste (trosku to pripomina multiplayer hry jako napr. diablo, tedy sitove rpg pro omezeny pocet hracu).
Vice sesnove dungy (tedy dungy, ktere jsou staticke, pristupne stale pro kazdeho, ovsem existuji "vickrat") se mi hnusi i kdyz to asi pomaha vybalancovani zateze (a samozrejme resi i dostupnost mobilnich binarnich objektu pro vsechny hrace - coz bych byl radsi kdyby resil vetsi pocet serveru).
nevim ale generovany dalsi virtualni dungy jsou vec, ktera me dokaze naopak nejvic potesit ve hre, protoze kdyz si jdu sezenu grupu tak pak nemusim este den campit nez se na me dostane u moba rada pripadne ksovat
Ano, z prakticke hlediska. Ale z praktickeho hlediska by bylo rovnou lepsi zadnou mmorpg nehrat :)
To pak fakt muzeme hrat pouze sitove rpg omezene na treba 16 lidi. To nam pak fakt ty moby nikdo nebude brat.
Vetsina zon nesnese vic jak 50 lidi bez lagu (je to horsi nez v Meridianu 59). 100 lidi je uz totalne nehratelnych. To je, pripustme si stredovek. Ale diky tomu dokazu pochopit vice sesnove dungy. Berlicka.
Jak nekdo pise na eq2beta foru: Indeed, instanced zones degrade immersion and realism. The lag problem needs to be resolved, not worked around.
EQ2 ma sve kvality, nemuze se srovnavat s EQ1, je pro jine publikum (nenarocne, newbie), ale asi nedokazu docenit jeho kvality pokud zaskobrtava pri 50 hracich v jedne zone a problem obchazi... |
Edited by - VT on 20/09/2004 13:59:17 |
 |
|
Tibor
<Mor do Kuli>
  
1443 Posts |
Posted - 20/09/2004 : 14:01:45
|
Technickej ředitel EQ2 na foru píše:
quote: This is our #1 priority. It's a new memory leak on the server that's just being a bit hard to find. We've had people working the weekend on this . :)
Podle toho co jsem četl, si uvědomují problém "instancovanýc" zón a chtějí to využívat co nejméně. |
 |
|
Stormer
New Member

446 Posts |
Posted - 20/09/2004 : 18:48:59
|
quote: Originally posted by Jaris
Ja bych jeste pochvalil to, co uz zde bylo trochu zmineno a to je lock monster pri attacku a nasledna moznost uvolneni - dle me je to super napad, ktery hre velmi pomuze.
tak tohle nesnasim uplne maximalne ;) staci aby jeden z goupy zarval help (coz neni vyjimka) a cela groupa nedostane za zabiti potvory XP i kdyz ji nikdo v zabiti nepomuze.. nepomuze to k nicemu.. pomohlo by spis to, ze kdyz by zautocil na potvoru nekdo dalsi nemel narok na XP a na loot... tak jako je to napriklad v CoH.. tohle me pride hodne nedomysleny... |
http://www.mmorpg.cz |
 |
|
beldor5
Average Member
  
1144 Posts |
Posted - 20/09/2004 : 20:18:33
|
quote: Originally posted by Kurik
nekriticky nadsenci ti tezko odhali tolik chyb jako nekdo min zaslepenej imho. a beta neni o hrani, ale o hledani chyb
Tjn ale voni se tu nehadaj o chybach ale o nejakejch divnejch "cobykdyby" ten fu SOE...
Me se zatim hra celkem libi.jedine co me stve je to ze postavy bodou krome vybaveni prakticky totozne |
..... http://volby.kategorie.cz/ |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 21/09/2004 : 17:07:04
|
me nejvic vadi, ze sem a ostatne i na main fora pisou o bete lidi co - nechapou co znamena slovo beta - neprecetli si co je v bete ceka - neprecetli si minimalni HW konfiguraci - betu nehrajou a jen podle cizich prispevku ve foru je do fora prenadavaji a delaj frikuliny |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
hoghar
New Member

215 Posts |
Posted - 21/09/2004 : 18:22:20
|
Tak me zkusenosti: priznam se ze hlavni vec ktera me prilakala byla grafika, hodim vse na maximum a jede to v pohode, tedy do te doby dokud se neobjevim mezi hraci. Takze stahuji a razem me ta grafika pripada takova normalni. Nicim nevybocuje. Kamera me pripada dost omezena spolecne s funkci zoom. Navic herni okno je orezane do vysece v obrazovce. Takze si to hazim do okna jelikoz nemam co stratit. (v tomhle modu me screeny porizovane hrou jedou v pohode) Herni styl me pripada dost podobny ostatnim hram, klasickej mobing. (nejvic me to pripomelo camelota.)
Spise dotaz, world mapa je opravdu mapou celeho sveta? nic vic? Pripada me to ponekud male..
Docela me prekvapily nemile lagy. Jestli to souvisi se zonovanim a poctem hracu v kazde zone tak potes kleste.
Chybi me tu pvp :o) |
Hoghar - Diablo 3, Ultima Online [DP] |
 |
|
hoghar
New Member

215 Posts |
Posted - 21/09/2004 : 19:24:32
|
Atronach :
- subjektivni hodnoceni je vetsinou danne vlastnim pohledem. To jestli to jde nekde lepe nepochybuji, ja mluvim za sebe. (P4 2,4Ghz, 1GB DDR RAM, R 9600 128MB) - kamera : malej zoom, stacionarni pohled a az po zasahu mysi moznost naklonu jinam. Options - mrknu (tim odpovidam i Stormerovi) - s tim oknem me nerikas novinku, pisu jen ze me to takto vyhovovalo, neboli byla to oznamovaci veta, nikoliv informacni. - Mobing : po 10 hodinach solovani a zabiti tisicihopateho moba (pochybuji o tom ze ten vyraz neznas) vitezoslavne odlognes s hrejivym pocitem ziskane expy a par itemu/penez. - add mapa: diky, stacilo ano/ne - add lagy: hodnotim soucasny stav stejne jako zbytek lidi, verim ze s tim vyhledove jeste neco udelaji. Ale jako pokus o flam to bylo hezke, jen to padlo na neurodnou pudu. - PvP je dobre resene v Camelotu, takova online hra je pro me idealni. (kazdy si muze svobodne vybrat co chce hrat, zadne omezovani)
|
Hoghar - Diablo 3, Ultima Online [DP] |
 |
|
Pedro
Negr
  
1450 Posts |
Posted - 22/09/2004 : 14:44:05
|
Pridam neco k topicu: Zatim za ty 3 dny co se snazim na prijit na princip EQ2, tak jedine co se mi zatim nelibi je animace postavy, kdyz utika a je v combatu. To "cupitani" mi vyloudilo na rtech usmev. Ale co me dostalo (v kladnem slova smyslu) je animace tance /dance obzvlast, kdyz to provadi barbar v plne zbroji. Ze Khandare?  |
Porresha, Calldo - AO - inactive Porresha, Adelka - EQ2 Porresha - VG - inactive Socializer 73% Achiever 60% Explorer 46% Killer 20% |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 22/09/2004 : 14:57:31
|
- nelibi se mi, ze ma kazdy self city port kouzlo - nelibi se mi AI mobu (neni zadna)
Nehral jsem tanka na dost vysoky level. Jsou zde reakcni a pozicni specky (mimo nejake backstabu rogue classu)?
HO je blikajici detska obrazkova hra, kterou za reakcni a pozicni melee hru nepokladam (mluvim ted o melee; ano HO je kdyspozici pro vsechny archetypy/classy/subclassy).
|
Edited by - VT on 22/09/2004 14:59:31 |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 22/09/2004 : 17:48:42
|
quote: Originally posted by Van Tassel
- nelibi se mi, ze ma kazdy self city port kouzlo
Me se to naopak libi. vzhledem k tomu, ze je to noncombat zalezitost s recastem 30 minut je to super presne na jednu vec a to je odlet po konci akce domu s tim, ze na druhy den jsou vsici rdy na jednom miste a mohou rovnou vyrazit. Ja to dobre znam, kdyz hraju do noci a musim koncit bo nekam rano jedu, tak me moc nebavi 20 minut nekam bezet pres safe zony.
Imho je to dobra myslenka
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 22/09/2004 : 18:10:02
|
quote: Originally posted by Jaris
quote: Originally posted by Van Tassel
- nelibi se mi, ze ma kazdy self city port kouzlo
Me se to naopak libi. vzhledem k tomu, ze je to noncombat zalezitost s recastem 30 minut je to super presne na jednu vec a to je odlet po konci akce domu s tim, ze na druhy den jsou vsici rdy na jednom miste a mohou rovnou vyrazit. Ja to dobre znam, kdyz hraju do noci a musim koncit bo nekam rano jedu, tak me moc nebavi 20 minut nekam bezet pres safe zony.
Imho je to dobra myslenka
Dobra myslenka to je.
Ale mela by byt za odmenu. Tak jak je to ted v EQ1 (AA Origin 67 lvl).
|
 |
|
Khostri
prudič
  
2210 Posts |
Posted - 23/09/2004 : 11:52:28
|
Topic rozdělen. Dále sem prosím jenom negativa rozumě sdružená viz posty výše (jako např. VT v prvním postu). Diskuzi omezte pls na případné rozumné vysvětlení či otázku, nebo případně krátký nesouhlas s vlastním argumentem. Rozsáhlé diskuze v tom druhém topicu pls. |
PC, PS3, iPad |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 23/09/2004 : 13:04:04
|
nelibi se me zpracovani mapy , hrozne neprehledne , nevidim na mape kterym smerem jsem otoceny, v pripade world mapy vubec nevidim kde jsem |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Stormer
New Member

446 Posts |
Posted - 23/09/2004 : 16:49:12
|
quote: Originally posted by Pertha
nelibi se me zpracovani mapy , hrozne neprehledne , nevidim na mape kterym smerem jsem otoceny, v pripade world mapy vubec nevidim kde jsem
no ted uz se ta mapa aspon updatuje kdyz bezis, takze je pouzitelna (castecne).. driv se neupdatovala, takze si ani nevidel kam bezis.. ale souhlasim.. jeste musej dodelat sipku pro smer kam si otocenej.. ale verim jim ze to udelaj... na world mape vidis kde ses podle cervenyho jmena.. ale presne to neukaze no :) |
http://www.mmorpg.cz |
 |
|
Griswold
Starting Member

87 Posts |
Posted - 23/09/2004 : 16:55:59
|
S tou mapou to bylo tusim i v nekterych znoach i v puvodnim EQ takze myslim, ze si na to zvyknem  |
Thumach For The Horde |
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 23/09/2004 : 16:59:49
|
quote: Originally posted by Griswold
S tou mapou to bylo tusim i v nekterych znoach i v puvodnim EQ takze myslim, ze si na to zvyknem 
Vubec netusim o cem ty tusis, ze bylo s mapu v EQ1.

- mapa v eq2 se "toci" a jsem fakt zmateny - mapa v eq1 vzdy nebyla (?), je celkem nova, podobnym neduhem netrpi (naopak, jeji moznosti jsou excelentni)
- mozna te v eq1 matl skill "sence heading", ktery jsi musel trenovat, aby ti fungoval kompas; byl pred xx mesici boostnut a kazdy char, ted zacina s maximalni hodnotou tohoto skillu (fuj :) |
Edited by - VT on 23/09/2004 18:17:53 |
 |
|
Griswold
Starting Member

87 Posts |
Posted - 23/09/2004 : 19:26:13
|
Presne to jsem mel na mysli, v nekterych zonach mapa proste nebyla. Sorry napsal jsem to dost nepochopitelne |
Thumach For The Horde |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 23/09/2004 : 19:48:58
|
quote: Originally posted by Stormer
ale souhlasim.. jeste musej dodelat sipku pro smer kam si otocenej.. ale verim jim ze to udelaj... na world mape vidis kde ses podle cervenyho jmena.. ale presne to neukaze no :)
Jakou sipku na smer? Kazda mapa ma nahore sever a ve hre mate kompas ne?
|
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
VT
Moderator
   
4191 Posts |
Posted - 24/09/2004 : 08:42:35
|
quote: Originally posted by Jaris
quote: Originally posted by Stormer
ale souhlasim.. jeste musej dodelat sipku pro smer kam si otocenej.. ale verim jim ze to udelaj... na world mape vidis kde ses podle cervenyho jmena.. ale presne to neukaze no :)
Jakou sipku na smer? Kazda mapa ma nahore sever a ve hre mate kompas ne?
Bohuzel ne kazda mapa ma nahore sever.
Pokud si vzpominam tak napr. ve freeport (queynos) zonach se mapa toci jako splaseny kun mistot toho, aby se napr. "tocilo" pouze ukazovatko tvoji postavy.
Word mapa je ok. Nevzpominam si na outdoor mapu. |
 |
|
Jaris
wannabe dictator
  

1545 Posts |
Posted - 24/09/2004 : 09:43:26
|
quote: Originally posted by Van Tassel Bohuzel ne kazda mapa ma nahore sever. Pokud si vzpominam tak napr. ve freeport (queynos) zonach se mapa toci jako splaseny kun mistot toho, aby se napr. "tocilo" pouze ukazovatko tvoji postavy.
No pokud je to takhle, tak zase nepotrebujes sipku, nebot mapa je vzdy natocena tm, kam koukas  |
Jaris Lesser Giant Dread Knight - Vanguard Gelenia Jarisa Highelf Mystic - EQ2 Runnyeye Jaris Halfelf Troubador - EQ2 Runnyeye Jaris Cyrhosis Celt Bard 50 - exMordredDAoC Jaris Krasavec Halfelf Warlord - exLuclinEQ

|
 |
|
Stormer
New Member

446 Posts |
Posted - 24/09/2004 : 19:53:05
|
me se teda mapa netoci.. ;P nebo aspon netocila.. nejaka nova featura? ;) |
http://www.mmorpg.cz |
 |
|
Topic  |
|
|
|