Author |
Topic  |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 02/01/2004 : 11:41:34
|
Krasny den vsem,
rad bych vas poprosil o spolupraci. Pisu recenzi swg a rad bych ji mel velmi pestrou. Prosim predevsim o:
- screenshoty vseho druhu. Kterych jste jiste udelali hafo. Unikatni mista, bitvy, vtipky. Moc bych vas poprosil o nejake jediovske screenshoty (anonymita samozrejme zachovana - jmeno se orizne, nebo rozmazne)
- namety vseho druhu. Napiste do tohoto threadu vsechno co vas sere nebo nadchava - ja to zpracuju. Piste vazne, piste formou aforismu - jak je libo. Ja si s tim poradim.
- rad bych od vas vyziskal dva lidicky, kteri by se mnou udelali takovy minirozhovor :-) idealne jeden clovicek co hraje jediho a druhej nejaky pvp hardcore mlaticka (kdo je u vas nejdrsnejsi )?
/kowtow
|
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
|
| |
galaxies
Starting Member
47 Posts |
Posted - 02/01/2004 : 11:53:01
|
na ten rozhovor bych klidne sel uz sem delal strasne moc povolani:)
jinak me na hre zasomozdrejme zaujala grafika a moznosti nastaveni grafiky volny svet obchod nezavysli na NPC a shuttleport :)) |
 |
|
Lahvan
Dictator Apprentice

318 Posts |
Posted - 02/01/2004 : 12:05:55
|
Hardcore PvP řezník je Black a Gizmac. S Jediema si moc nevybereš, páč máme zatím jenom jednoho.  |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 02/01/2004 : 12:15:41
|
Nejake obrazky s jedim mam, ale nemam jich moc. Dam ti link, kde se nejake nachazeji, kdyz mi sem das nejaky kontakt na tebe (nebo mi napis, klidne i ve hre). Neni problem udelat nove obrazky, protoze po patchi je grafika u mece peknejsi, hlavne ve tme  |
 |
|
frogger
New Member

122 Posts |
Posted - 02/01/2004 : 13:54:31
|
Screenshoty sice nemam zadne, ale nejaky ten pokec o SWG vseobecne bych dat mohl. Takze, co se mi na SWG libi a co zase ne ...
Nelibi - Chybejici High end hra. V soucasne dobe neni nikde misto ktere by skupina 8mi+ lidi vytriskala bez vetsich problemu. Sice po predelani je zde novy Nighsister Cave s hodne tezkym Elderem, ale to je jedna planeta a jedno misto. Je sice jeste par mist kam se da v mensi skupine jit a dobre si zabojovat (Tusken Bunkr, Tusken Fort, Krayt Dragons) ale tech mist je stale zoufale malo. Nicmene v teto oblasti zaznamenavam postupne zlepsovani, Tusken Fort byl jeste pred par mesici celkem nicim vyjimecnym mistem, ted Tuskenove pritvrdili, zacali se objevovat bossici a loot se take o neco zlepsil. Nightsister cave byl jeste pred dvema mesici prazdny plac ...
- Jedi. Tohle je opravdu velmi nestastne resene pokrocile povolani. Jako vetsina lidi na serveru jsem ocekaval ze pro jeho ziskani bude potreba splnit serie tezkych questu na ruznych planetach (predpokladal jsem ze klicem bude Jedi cave na Dantooine a Prison na Dathomiru) a ziskani urcitych predmetu z tezko dosazitelnych lokaci. Jake bylo me neprijemne prekvapeni kdyz jako jediny cil pro ziskani Jediho se ukazalo namastrovani urciteho poctu povolani ... takze ve vysledku pro ziskani postavy ktera by mela mit urcitou uroven jak znalosti sveta SWG, tak zvladani bojovych situaci jde jen o to jak dobre makro si kdo dokaze vytvorit a jaky sikovny exploit si dokaze najit aby namastroval povolani co nejrychleji. Dalsi veci co se mi na Jedim nelibi je jeho omezeny pocet zivotu. Misto toho aby se Jedi pak stal nedilnou soucasti skupiny na akcich tak musi stat nekde bokem kde bude mit jistotu ze se mu nic nestane a pomalu a tezce makrovat dalsi urovne. Solo hracum to jiste neprijde nijak neprirozene, nicmene pro hrace kteri hraji online hru predevsim pro lidi samotne a ne jen pro danou hru to muze byt velmi deprimujici.
- Nedodelane dungeony. Vetsina dungeonu se sobe podoba jak vejce vejci, zadne logicke hadanky, pasti, specialni potvurky na ktere je nutne vymyslet zvlastni taktiku ... sice i zde existuji vyjimky, jako je treba velmi pekne udelany Warren (krome casti s dopisem, fronta na spawn je velmi nestastna zalezitost), dobre udelany je i quest na Nym acid sludge carabine (Nym quest park) ale jsou to jen kapky v mori .... vetsina dungeonu proste jako by ani neexistovala. K tomu jeste i nekolik velmi neprijemnych bugu, jako je napriklad jen 1 surovina ziskana harvestem (Rancor cave, Squill cave), 1 surovina v MegCorp bednach, nemoznost vylootovat uz otevrenou bednu i kdyz tam muze byt pro nekoho pouzitelna vec ... sice to jsou vicemene drobnosti, ale velmi neprijemne drobnosti.
- Nedodelane povolani. Naprosto zbytecne povolani Squad Leader, chyby v povolani Smuggler, nefunkcni Dodge u Pistollera, vicemene nepouzitelny Fencer (velmi slaby), chyby v Chefovi ... to jsou veci ktere si SOE za ramecek opravdu neda. I zde vsak jsou stale patrne pokroky ... prepracovany CH, predelany Bio Ingeneer (kdyz jsem videl nove moznosti BI a CH, mel jsem opravdu velkou chut vsechno shodit a tyto dve povolani namastrovat ... a je velmi pravdepodobne ze to casem udelam ...), doufejme ze to takto pujde i dal.
- Stabilita clienta. Obcas se stane ze se hra uplne kousne (jednou az dvakrat za den), neni to moc caste ale stava se to. Bohuzel to zasekne cely comp bez ohledu na pouzity operacni system takze je nutny restart, jen pad clienta by bolel mene.
Libi
+ System bodu a povolani. Muzu si udelat kombinaci povolani nebo jejich casti tak jak mi to vyhovuje, muzu to prubezne menit a stavet si postavu podle sve chuti a zalib. Nekdo ma sice radeji kdyz je jeho postava jasne a presne vymezena (mag, warrior, rogue jako u jinych her napriklad), ale i ti si muzou zde najit svou nirvanu ... muze si udelat Mastera jen v nekolika danych povolanich ktere mu vyhovuji. Tento svobodny system dava vetsi moznosti k vytvoreni postav s unikatnimi vlastnostmi a dovednostmi.
+ Prostredi. Prostredi je opravdu neco uzasneho a jsou mista kde se clovek jen zastavi aby se rozhledl okolo sebe a zatajil dech nad mistem kde se nachazi. Postavy vypadaji opravdu jako zive, navic s existujicimi emotes kterych je opravdu tolik ze trva i nekolik hodin nez je hrac vyzkousi vsechny lze vytvorit rozhovor mezi dvema postavami jako v realnem zivote. A to vyuzivame jen maly zlomek toho co nam SWG muze nabidnout ... stavajici HW konfigurace je nastavena na stroje ktere snad jeste ani nevznikly a ja osobne i kdyz nemam zrovna slaby stroj mam nastaveno vykreslovani prostredi asi na 20%.
+ Svet sagy Star Wars. Bez komentare ... pridavam dalsi ++ navic.
+ Nebojova povolani. SWG nabizi asi nejlepsi craft system jaky jsem kdy videl, suroviny nejsou omezeny jen na typ a nazev ale kazda ma nekolik vlastnosti, ktere jsou dulezite jak kvalitni bude vyrobek u ktere profese. Skladani zbrani a zbroji a jinych predmetu z jednotlivych komponentu ktere je nutne predvyrobit take dava vyrobe mnohem vetsi moznosti a obsahlost.
+ Experience system. Kazde povolani ma sve vlastni vetve specializaci a ty maji sve vlastni zkusenostni body. Kdyz strilim z pistole, tak se mi zvysuje zkusenost za pistoli, kdyz lecim tak se mi zvysuje zkusenost za leceni ... neni zde nic jako genericka experience nebo system levelu, kdyz ziskam nejakou zkusenost tak vim presne za co jsem ji ziskal a v cem jsem se diky tomu zlepsil.
+ Mise. Rychle, akcni, s tim spravnym adrenalinem v krvi ...
Prstiky uz jsou unavene, az me zase neco dalsiho napadne tak to sem opet napisu ...
|
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 02/01/2004 : 21:45:27
|
frogger to napsal dobře, ale musím napsat i svůj názor. Přece jen, Genagen je s náma v gildě, tak ho přece nenechám ve štyhu, no ne?:o) Nutno podoktnout, že jsem Single hráč, odchovanej na RPGčkách se silným příběhem. Nepatřím mezi lidi, co moc rádi grupujou. A rozhodně ne mezi Powergamery. Nebudu se zaměřovat čistě na plusy nebo mínusy, spíše zhodnotím jednotlivé části. Taková minirecenze.:o)
Povolání Hráč si může vybrat absolutně co chce... zpočátku se to může jevit jako perfektní systém. A v určitých aspektech to perfektní systém je. Bohužel v jiných sou chyby jako barák. Mimoto, že některá povolání jsou naprosto zbytečná (A tady musím s froggerem nesouhlasit, neboť Fencer není vůbec špatný. Po TKA je dokonce nejsilnější melee), jako Squad Leader, jsou zde i povolání, která jsou naprosto neodělená. Pikeman nebo Carbineer se zabijí dřív než stihnou nepřítele vůbec trefit, v poslední dobe si pak SOE dokonce oblíbilo politiku některá povolání zesilovat na úkor jiných (viz non-ch potvory vytvářené BE versus droidi DE). Další velice nevydařenou věcí je naprostá nerovnoprávnost povolání - každé povolání by mělo něco umět, být v jedné věci dobré a v jiné ne. Mnohdy je to tak, že jedno povolání umí teď všechno a jiné nezabije mouchu nebo neucraftí ani ohoblovanej pařez. Je sice pravda, že si člověk může vytvořit postavu podle svého gusta, ale která hra vám to nenabízí? Po počáteční euforii tedy přijde rychlé vystřízlivění. HODNOCENÍ - FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJ!
Boj Rána vedle. Kdesi na fórech jsem četl, že SWG1 umírá a na jeho místo přichází SWG2. A je to pravda. Systém, který fungoval v betatestu a který měli hráči prozkoumat je naprosto nedostačující. Vzhledem k tomu, že v MMO hrách spolu všechno souvisí a jedna chyba ovlivní jinou, tak boj nejvíce ovlivnily chyby v povoláních. Po mnoho měsíců to byl naprostý přebytek CH. Nyní se zdá všechno vyrovnanější, ale pokud bude fungovat nynější HAM systém, hra se nikam dále nedostane. Autoři na druhou stranu slibují vylepšení, tak uvidíme. HODNOCENÍ - FUJ!
Features Na rozdíl od Jedie (viz níže) jsou všechny věci, které autoři přidali do hry povedené. Ať už se jedná o hráčská města, ovladatelná zvířata nebo vozidla, všechno se autorům povedlo. Člověk si alepoň na chvíli může přidat jako že něco funguje jak má. HODNOCENÍ - GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!
Jedi Na fórech jeden developer napsal, že se mu nynější systém líbí. Toho člověka by měli vyhodit. To, co SOE vymysleli je naprosto nehorázné. Už jen ta odvaha to vůbec vypustit, když to ani není hotové... Každopádně stávající systém jak se stát Jedim stojí za velký ho*no. A když už se konečně stanete Jedim, máte prakticky p*d co dělat. Opět vás čeká jen tupý grind nahoru a nahoru. Sice si můžete užít pár zpestření jako možné útoky Bounty Hunterů, jak to tak ale vypadá, zatím je to všechno. Uvidíme v příštích měsících. Zatím... HODNOCENÍ - FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJ!
Grafika Není co řešit - absolutně skvělá. Vyždíme z kompu všechno a stejně to není dost. Hra je situována na budoucí stroje a tak si jí momentálně užijijete spíš jen na menší detaily, stejn ale stojí za to. HODNOCENÍ - GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!
Komunita Tohle je možná dáno mou neznalostí světa hráčů MMO, ale to, co vidím na oficiálních fórech mě někdy dohání k šílenství. V zasádě se hráči dělí do čtyř skupin : 1) Powergameři, kterým je úplně jedno, jak je hra vybalancovaná, jde jim o to být nejlepší. Podle mě sou úplně mimo, ale to je jen můj názor. 2) Lamy, které obviňují powergamery z moc velké síly a chtějí pořád něco zhoršit (slangově nerfnout, nechápu jak ten výraz vznikl), tu přesnost, tu rychlost střelby, tu odolnost na útoky zblízka... Vždy nespokojení. 3) Normální lidé, kterým jde hlavně o vybalancování hry. Bohužel je jich nejméně. 4) SW fanové, kteř si hru koupili kvůli možnosti žít ve světě SW a případně se stát Jediem a nyní sou absolutně zmatení ze světa, kde se Jediem stávají tanečníci a honáci dobytka a kde Galaktické impérium čelí trojnásobné přesile. Nebudu se zařazovat ani do jedné (ačkoli čtvrtá je mi nejbližší), ale slova některých lidí mě naprosto znechucují. HODNOCENÍ - Zklamání
Realismus Star Wars A tady dostává SWG nejvíc na frak. Tohle bude taky můj nejdelší odstavec, tak se na to připravte... Svět SW je fenomén. Je to svět eposu, který ovlivnil a bude ovlivňovat mnoho generací. Je to svět, jehož historie pokrývá neuvěřitelné miliardy let historie. Je to svět, kde se neustále děje něco nového. Je to svět, k němuž všichni významní SCI - FI autoři vzhlížejí s úctou. Je to jedno z vrcholných děl SCI - FI literatury 20. století (mezi dalšími například Isaac Asimov, Herbertova Duna nebo Simmonsuv Hyperion). A SOE se ho povedlo naprosto zmršit! Je čas Galaktické války. A Impérium je na všech frontách mnohokrát přečísleno. Rebelové obsadili všechny důležité opěrné body na většině planet galaxie a vůbec bych se nedivil, kdyby se chystali zaútočit na Coruscant. Přehráváme transmisi mezi Imperátorem a Darth Vaderem... Vader : Můj pane, byli jsme poraženi u Korribanu. Rebelská flotila měla sice málo stíháčů a zastaralé lodě, ale vyskákali na nás desetitisíce mariňáků ve skandrech s podivnou přilbou a naprosto nás přečislili... Palpatine : Ano, pocítil jsem narušení Síly... Ani naše hvězdné destruktory je nedokázali zastavit? Vader (*sklopí zrak*) : Ne, můj pane. Velká část mariňáků byla z nedávno prakticky zničené planety Mon Calamari a ti nám před očima za pomocí podivných Repair Kitů rozmontovali 2 destruktory. Musel jsem dát povel k ústupu, protože výraz na tvářích Mon Calamarijců byl opravdu děsivý. Palpatine (*nakloní se blíž*) : Děsivý?! Vader : Ano, můj pane. Použil jsem Sílu, ale zdálo se, že když jsem jednoho zabil, objevili se další dva. A oba měli velmi divný výraz... Úplně jsem se otřásl, můj pane. Musel jsem se stáhnout do meditačních komnat a ustoupit s Exekutorem. Palpatine : To je skutečně temná zpráva, můj učedníku. A co ten Skywalker? Vader (*znovu sklopí zrak*) : Podařilo se nám nalézt jeho polohu. Nachází se v chrámu padlého sithského lorda Exara Kuna, nezdá se ale, že by mu to nějak vadilo. Navíc se našim elitním stormtrooperům při vstupu do chrámu objevila na hledí zpráva, že nejdřív musí splnit úkoly Mon Mothmy a teprve poté budou vpuštěni dovnitř. Palpatine : Skutečně znepokojující. Musím o tom meditovat. Pokud se zatím něco zjistit o té spoustě rádoby Jediů, kteří se objevují po celé galaxii. A teď jdi. Vader : Ano, můj pane... Tohle tak nějak sumarizuje současnou situaci. V SWG je přibližně 3x tolik rebelů co císařských, Luke Skywalker sídlí v paláci Exara Kuna (EXARA KUNA! Panebože, to už mu rovnou mohli dát Santa Clausovkou čapku a nechat ho rozdávat holocrony), Rebelští informátoři otevřeně stojí v druhém největším městě Corellie a nevšímají si imperiální přitomnosti, Rebelové otevřeně pochodují v Theedu beze strachu z protiútoku, z Dark Trooperů padají holocrony (což je mimochodem jeden z nejvzácnějších artefaktů vůbec, snad s výjimkou perly Krayt Dragona), císařští nemůžou nosit čepici patřící k uniformě a armor Stormtrooperů funguje naprosto stejně jako ve filmu - jeden výstřel a jste mrtvý (pozor, tohle je jedna z mála věcí, která na filmu založená být nemá...), přičemž to má být jedna z nejúčinnějších ochran v galaxii. Oproti tomu Rebelové mají brnění s úplně stejnou odolností, které ale vypadá jako oblek potápěče z 20. let 20. století a helmou dělanou speciálně pro šišouny. A mise... co jen říct? Celá maškaráda s Galaktickou válkou spočívá v tom, že si u terminálu vyberete misi která je nejblíž, dojdete na místo určení a zničíte praporek. Ale pozor, někdy je praporek třeba zásobovací stanice nebo centrum vyšetřování, ale to už autoři nechali na naší fantazii. WOW!!! A co teprve Jediové... Je čas Galaktického Impéria a řád Jediů má být vyhlazen. SOE si to ale zjevně nemyslí a tak najdete ve hře Jedie postávající před Starportem v Theedu a prodávající Lightsaber Crafting Kity, po mnoha planetách běhají Jediové nosící Composite Armor (pohoda, počítáme do deseti...), někdy dokonce levelují společně!!! Jedi má být solo postava, která se má skrývat, a né používat Sílu na veřejnosti. Jakmile to udělá, celá galaxie se o něm má dozvědět a lord Vader ho má hodit na seznam odměn pro lovce... pokud se o něj nepostará sám nebo se o něj nepostará některá z Císařových rukou (Mara Jade například). Ale kdepak, to je na SOE moc, oni radši budou sledovat jak si Jedi nasadí 90% Composite a de levelovat. Skutečně SW jak prase. A světelné meče... Nejenom, že z pitomejch lupičů u Tyreny padaj Force Crystaly, navíc si lidi udělali na lovu Krayt Dragonů byznys. Na všech serverech jsou desítky Krayt zbraní a perly se prodávají po desítkách... Co dál? Droidi... 99% chrakterů mělo vždy svého osobního droida. Ať už fungoval jako překladatel (mimochodem momentálně se člověk všechny jazyky naučí jedním kliknutím - fascinující, že ano?), což je funkce v SWG úplně zbytečná nebo jako pomocník, například pro boj (viz KotoR - HK-47) nebo pro nabourávání do cizích systémů (R2-D2). Ve SWG ale každý správný hráč musí mít nabušeného Rancora. Tedy ne že by CH byla zbytečná profese ve SW, ale přece jen DE by měl najít větší uplatnění než nějakej ochočovatel králíků. HODNOCENÍ - USÁMU NA SOE!!!
Později sem ještě něco dopíšu, musím psát referát o problémech Islámského terorismu...
HOWGH, domluvil jsem. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
Edited by - Jedi_Knight on 02/01/2004 22:09:38 |
 |
|
Hosty
Average Member
  
1177 Posts |
Posted - 02/01/2004 : 21:52:16
|
ZLÉ: -niektore rasy nemozu nosit topanky a rukavice -obcas vymyslaju sproste updaty -chyba vesmir a vsetko co k nemu patri, ovladanie stihaciek(sposob ovladania ako na zemi), vesmirene boje... -bugy
DOBRE: -Grafika -volnost pohybu -skoro vsetko co neni v ZLOM |
-Peace is a lie. There is only passion. Through passion I gain strength. Through strength I gain power. Through power I gain victory. Through victory my chains are broken. The Force shall set me free- |
 |
|
Horin
New Member

179 Posts |
Posted - 02/01/2004 : 22:30:42
|
quote: Originally posted by Hosty
ZLÉ: -niektore rasy nemozu nosit topanky a rukavice
Fakt? a ku*va  |
|
 |
|
frogger
New Member

122 Posts |
Posted - 03/01/2004 : 00:40:23
|
Originally posted by Jedi_Knight
neboť Fencer není vůbec špatný No, Patas by ti to asi vysvetlil jinak ... zatim jsem ho slysel jen na Fencera nadavat (Patas je nas jediny Fencer v guilde, dela na tomhle povolani uz od zacatku). Chybi KD, chybi dalsi doprovodne specky, asi jedine plus je jeho sila na boj nablizku a obrany ktere jsou i u TKA. Tolik muj postreh, dalsi by asi nejlepe doplnil primo Patas. TKA v soucasne dobe rule all, diky svemu vystupnimu Dmg, diky svym abilitam, diky svym speckam ... kde proti nemu stoji Fencer ? No, moc vysoko zrovna teda ne ...
Pikeman nebo Carbineer se zabijí dřív než stihnou nepřítele vůbec trefit Jak uz drive ucinil poznamku Khaot, lidi neumi pouzivat tolik dulezity KD u Carabiniera. A pritom tahle specka dokaze udelat z Carabiny velmi nebezpecne povolani. Pikemana si netroufam soudit, neznam ...
Mnohdy je to tak, že jedno povolání umí teď všechno a jiné nezabije mouchu nebo neucraftí ani ohoblovanej pařez No to teda nevim, jak to vidim ja tak vetsina povolani je do znacne miry unikatni. Rifleman neni to same jako Pistoller anebo Carabinier, kazdy ma jine specky, jine zvlastnosti ... vyroba zbrani ci zbroji maji take zcela odlisne postupy ve vyrobe ... co se sobe podoba je snad jidlo od Chefa a drogy od Smugglera ... zde jista podobnost je. Prehledl jsem snad nekde neco ?
Komunita V zasádě se hráči dělí do čtyř skupin Zapominas na patou skupinu, ktera mnohonasobne prevysuje tve ctyri skupiny .... normalni obycejni hraci, kteri proste berou SWG tak jak je, remcaji na bugy a nedomyslenosti ale s klidem Anglicana je ignoruji nebo aspon toleruji a vyuzivaji vsech laskomin a vyhod teto hry a proste se bavi jak umi. Tihle lide na diskusni fora vetsinou nepisi a jen malokdy je sleduji, hlavni je pro ne hlavni stranka SWG a oznamene zmeny nebo upravy. Ja osobne se radim do teto skupiny.
Realismus Star Wars A tady dostává SWG nejvíc na frak. V tomhle pofrali co se dalo. Monthly story je fraska na par hodin, ktera v cloveku nezanecha zadny hlubsi dojem, PvP je vicemene jen o tom kolik hracu opacne strany kdo fragne ale zadny hlubsi smysl to nema ... Jedi je pasovan na obycejneho powerlevelera bez zadnych dalsi podkladu nebo cilu ... mise pro Palpatina a Vadera, ktere povazuji za momentalne nejvyssi pribehovou cast hry pro Imperialy jsou jen o tom obehnout par cilu a splnit par malickych ukolu ... tady pochybuji ze se SWG z tohoto bahna nekdy dokaze vyhrabat.
|
Edited by - frogger on 03/01/2004 00:41:21 |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 03/01/2004 : 01:29:52
|
quote: neboť Fencer není vůbec špatný No, Patas by ti to asi vysvetlil jinak ... zatim jsem ho slysel jen na Fencera nadavat (Patas je nas jediny Fencer v guilde, dela na tomhle povolani uz od zacatku). Chybi KD, chybi dalsi doprovodne specky, asi jedine plus je jeho sila na boj nablizku a obrany ktere jsou i u TKA. Tolik muj postreh, dalsi by asi nejlepe doplnil primo Patas. TKA v soucasne dobe rule all, diky svemu vystupnimu Dmg, diky svym abilitam, diky svym speckam ... kde proti nemu stoji Fencer ? No, moc vysoko zrovna teda ne ...
quote: Mnohdy je to tak, že jedno povolání umí teď všechno a jiné nezabije mouchu nebo neucraftí ani ohoblovanej pařez No to teda nevim, jak to vidim ja tak vetsina povolani je do znacne miry unikatni. Rifleman neni to same jako Pistoller anebo Carabinier, kazdy ma jine specky, jine zvlastnosti ... vyroba zbrani ci zbroji maji take zcela odlisne postupy ve vyrobe ... co se sobe podoba je snad jidlo od Chefa a drogy od Smugglera ... zde jista podobnost je. Prehledl jsem snad nekde neco ?
Bral jsem to z pohledu Pikemana (to sem zase já) a zkušenostech se Swordsmanem. Nepopírám, že TKA je nejlepší - to je prostě fakt. S tim souhlasim. Nemám žádný zájem ho zeslabovat, spíš jsem chtěl upozornit na to, že ostatní melee jsou nedodělané - a oproti nim má Fencer *alespoň* ohromnou defense. Dokonce eště víc než TKA. Jistě, není to všechno, ale stále lepší než nic. Já jako Pikeman mám nejlepší útok (HIT3) s modifierem 3x oproti 4x u ostatních Melee, nefunkční Block, protože damage jde skrz a speciály, které mě na nejslabší zbrani stojí 160 HAM. Na LVA pak 220. Tu ovšem nemůžu používat, protože má přesnost -55. Jestli tohle někdo považuje za *bugfree*, mír s ním. Nechci říkat že Fencer je v pořádku - to teď není skoro nikdo. Ale furt je na tom líp než já. To je prostě fakt (opakuju se, sorry ) A pokud jde o nevyrovnanost povolání, mluvil jsem hlavně o extrémech - CH vs DE, Melee vs TKA apod....
quote: Komunita V zasádě se hráči dělí do čtyř skupin Zapominas na patou skupinu, ktera mnohonasobne prevysuje tve ctyri skupiny .... normalni obycejni hraci, kteri proste berou SWG tak jak je, remcaji na bugy a nedomyslenosti ale s klidem Anglicana je ignoruji nebo aspon toleruji a vyuzivaji vsech laskomin a vyhod teto hry a proste se bavi jak umi. Tihle lide na diskusni fora vetsinou nepisi a jen malokdy je sleduji, hlavni je pro ne hlavni stranka SWG a oznamene zmeny nebo upravy. Ja osobne se radim do teto skupiny.
Jak sem řekl, neznám MMO komunitu, rád se něčemu přiučím. Díky.
No Genagene, tady máš materiály pro recenzi. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
Edited by - Jedi_Knight on 03/01/2004 01:34:08 |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 03/01/2004 : 08:44:48
|
Take neco napisu, prestoze moc nehraju, ale tak snad to staci na nejake posouzeni.
Jedi (kupodivu).
Dlouho jsem premyslel nad tim, zda-li system ziskavani FS slotu je ci neni spravny. Bohuzel musim SOE pochvalit, protoze jiny system by znamenal problemy. Pokud by to bylo systemem questu, byly by objeveny a FSS by mel kazdy hrac. A je jedno, kolika questy, protoze splnit questy neni problem. A to i v pripade, ze by se to pocitalo tak, jak bylo uvedeno v jedne z teorii nazvane teorie 10 bodu. Radeji system masterovani nez system questu...vzpominate si na Warren prvnich dnu? To by bylo uplne, ale uplne stejne. Ted k samotnemu jedimu. Pote, co clovek propadne silenstvi a masteruje jako o zivot a ziska FSS, zjisti, ze to za to vubec nestalo. Jedi je naprosto nehratelna postava, neustale se valejici na zemi s dizzy a jednou nohou v cloningu. Nemluve o tom, ze je to neuveritelne draha postava. V dobe, kdy ve hre ma cenu pouze a jenom Kryat perla, ktera je asi tak 10x lepsi, nez krystaly na vyrobu mecu, je jediho temer nemozne uzivit na zacatku jeho cesty. To, ze nekteri jediove preziji napadeni jinymi hraci svedci pouze o neschopnosti utocicich hracu, protoze jedi v boji svede asi tolik, co master marksman, v rukou sikovneho hrace master brawler. Takze co se hratelnosti jediho tyce, jsem silne zklaman. Nejde o to, jestli je silny nebo slaby, jde o hratelnost.
Ad system hry. Pominu grafiku a jine volovinky, pro me je to jen obraz a ten nepovazuji v zadne hre za dulezity. Nejak to vypada, no. Povolani jsou vymyslena super zpusobem a kazde povolani je silne, nektera jsou pri vyuziti vsech prostedku silnejsi, ale nerekl bych, ze je nektere povolani naprosto uber, snad az na TKA. Jako priklad bych uvedel jiz zmineneho carbineera, protoze jednoho mam a i kdyz neni master a nevyhledavam PvP, uz jsem par nabusencu sejmul. Staci jenom vedet, jakou zbran kdy a jak pouzit. Pokud nekdo na KD pouziva laser carabinu, nedivim se, ze nadava, protoze pres jeji rychlost a HAM cost se zabije sam a nedosahne pozadovaneho efektu.
K minusum asi snad jen loot, ktery by se mohl zlepsit, pridat par hodne lokaci/mobu pro partu nabusenych lidi, kteri si chteji na neco zajit, kdyz to nebude zrovna kryat nebo nighsister elder. A hlavne to neskutecne cekani na shuttlu, protoze kdyz clovek cestuje, tak aby polovinu herni doby stravil cekanim na shuttle, mi opravdu neprijde jako nejlepsi pristup. |
 |
|
Lahvan
Dictator Apprentice

318 Posts |
Posted - 03/01/2004 : 13:22:58
|
Tak teďka něco z Lahvanova soudku.
Negativa - nestabilita klienta: sice už hodně zlepšili, nicméně při pohybu v blízkosti zalidněných míst (anchor, coronet a další cetra populace) stále padá - neexistence high end hry, respektive něčeho co 8 lidí s vyšším skillem nepřeválcuje - neexistence řádného lootu (dosť bolo broken datapadov ) - systém získávání Jedi slotu (skutečně sem čekal víc) - díky hološílenství v podstatě neexistující PvP, včera sme se bez odporu procházeli Anchorheadem, Coronetem, Moenií. Navíc zavedení hráčských měst a základen rozmělnilo populaci serverů na velkou plochu, takže kdo si chce zabojovat má smůlu. - pvp a v podstatě i fakční mise a dobývání fakčních základen nemá naprosto žádný smysl, FP jsou k smíchu, stal se z nich obchodní artikl, smutný konec. GCW je blábol. Potenciál, který tato hra měla a má v podobě GCW, je naprosto nevyužitý. IMHO by bylo lepší kdyby jako time setting autoři zvolili dobu po bitvě u Endoru, což by jim dalo vetší možnost improvizace a vysvětlilo, proč jsou Imperialové přečísleni na všech frontách. I když včera sme byli krutě napadeni slovně v Coronetu, načež se nebohá Elor rozplakala, proč se o ní tak špatně mluví. .
Pozitiva - co není napsano výše: vehicly, mounty, města |
 |
|
hRochSWG
Starting Member
52 Posts |
Posted - 03/01/2004 : 15:06:08
|
Shrnu to kratce Dost veci uz bylo receno a tak se nebudu opakovat, urcite to neni spatna hra, ale...Tech dobrych veci je v porovnani tech spatnych trosku malo. Oni snad sami nevedi jak co ma fungovat a jak ktera vec ma co delat, porad si s necim hrajou jako v nejakym testu na ukor nas hracu. Nekdo tomu muze rikat balancovani hry, ale ja tomu, co si jeden den vymyslej a druhej daj pryc, rikam prasarna. Jedi - ja si teda nemyslim, ze zvoleny zpusob je dobrej, je dobrej akorat pro ne, ptz udrzej vetsinu dyl, kdyz musej mastrovat dalsi profese, z toho vyplyva, ze tech jedi bude jako prasat. A tim, ze vetsina tomuto silenstvi podlehla, coz SOE moc dobre vedelo, ze se tak stane, tak pride po mesici do hry a lidi, co sem znal uz nejsou to co byli, vetsina shopu uz nejsou tam, kde byli atd. Je to jako bych kazdej mesic hral hru, ve ktere sem nikdy nebyl. Nasel bych jiste dost kritiky at uz dungeony, cekani u shuttleportu, POI s badges (nc), questy, loot, ranky, PvP, melee: servru-client, (ne)stabilita, high-end hra, jedi (nc), (ne)funkcnost chatu, jejich uzasna ETA pro updaty   a jiste mnoho dalsiho. Bohuzel nemohu rict, co vsechno je po..... ve vsech povolanich, ale urcite toho tam je dost. Pozitivni je to, co zbejva. (Zbejva neco? j/k) |
Edited by - hRochSWG on 23/02/2004 01:51:50 |
 |
|
frogger
New Member

122 Posts |
Posted - 03/01/2004 : 19:41:06
|
Po precteni vsech tech negativ by si jiste nezaujaty pozorovatel mohl rict 'Proc to proboha hrajete, kdyz to ma tolik chyb a nedomyslenosti ?'. Zapomnel jsem totiz zminit jednu velmi dulezitou polozku, ktera se u online hry bere vicemene jako samozrejmost ale ve svem dusledku silne ovlivnuje hratelnost ... nase komunita lidi co se zname. Za tech mnoho let (jojo, uz opravdu mohu mluvit v tomto casovem obdobi ... jak ten cas leti) jsem krome svych zacatku na DP1 nikde nepotkal tak dobrou Ceskou herni komunitu jako prave ted v SWG. Kdyz se lognu do SWG a pozdravim se s temi kdo jsou online, mam stejny pocit jako kdyz se sejdu v kavarnicce se starymi dobrymi prateli. A tak to ma byt ....
|
 |
|
star
Starting Member
19 Posts |
Posted - 03/01/2004 : 20:48:23
|
souhlasim s froggerem ja si myslim ze sw:galaxies je dobra no obcas ty bugy jsou hrozny ale ja si myslim ze se to da prekousnout!!  |
glomm |
 |
|
frogger
New Member

122 Posts |
Posted - 03/01/2004 : 22:42:34
|
quote: Originally posted by Khaot
Dlouho jsem premyslel nad tim, zda-li system ziskavani FS slotu je ci neni spravny. Bohuzel musim SOE pochvalit, protoze jiny system by znamenal problemy. Pokud by to bylo systemem questu, byly by objeveny a FSS by mel kazdy hrac. A je jedno, kolika questy, protoze splnit questy neni problem. A to i v pripade, ze by se to pocitalo tak, jak bylo uvedeno v jedne z teorii nazvane teorie 10 bodu. Radeji system masterovani nez system questu...vzpominate si na Warren prvnich dnu? To by bylo uplne, ale uplne stejne. Ted k samotnemu jedimu. Pote, co clovek propadne silenstvi a masteruje jako o zivot a ziska FSS, zjisti, ze to za to vubec nestalo. Jedi je naprosto nehratelna postava, neustale se valejici na zemi s dizzy a jednou nohou v cloningu. Nemluve o tom, ze je to neuveritelne draha postava. V dobe, kdy ve hre ma cenu pouze a jenom Kryat perla, ktera je asi tak 10x lepsi, nez krystaly na vyrobu mecu, je jediho temer nemozne uzivit na zacatku jeho cesty. To, ze nekteri jediove preziji napadeni jinymi hraci svedci pouze o neschopnosti utocicich hracu, protoze jedi v boji svede asi tolik, co master marksman, v rukou sikovneho hrace master brawler. Takze co se hratelnosti jediho tyce, jsem silne zklaman. Nejde o to, jestli je silny nebo slaby, jde o hratelnost.
A o hratelnost Jediho tady Khaote jde. Pokud by jedi jako takovy byl skutecne nadstandartne silna herni postava, pak by obtizne ziskani pres masterovani jak je to nyni bylo jiste na miste. Ovsem v soucasne dobe, kdy po skutecne velmi obtizne a dlouhe hre ziskam postavu ktera ma vlastnosti ktere vypisujes, tak mi to neprijde zrovna koser. Imho zde by ziskani pres system questu byl mnohem prijatelnejsi ... hrac by se nemusel specializovat na povolani, ktera mu jsou proti srsti - kazdy ma jine zaliby a styl hry, nekdo rad jen obchoduje, jiny zase bojuje, jak pravi zname prislovi 'Nekdo rad holky, jiny zase vdolky'. Nuceni do masterovani urcenych skillu ke kterym hrac nema zadny vztah mi prijde temer jako sikana ze strany SOE, nemohu si pomoct. Sice by hrac tedy ziskal relativne brzy FSS slot, ale pak v druhe fazi by jiste rady potencialnich jediu znacne proridly a stav by byl dle meho stejny jako je ted, jenom by ubylo vice rozcarovanych hracu, kteri zjistili co to vlastne po splneni vsech podminek dostali za darecek. |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 03/01/2004 : 23:01:58
|
No, prave. System questu by nutil hrace (sikanoval) uplne stejnym stylem, jako system povolani. Craft by musel bojovat apod. A kdyby se to udelalo systeme, ze kazdy hrac jiny quest, tak misto masterovani by vsichni delali questy, o ktere nemaji zajem. Uplne stejne by to vyslo. Myslis, ze me bavi delat questy? A nemluvim jenom o SWG, obecne. Nebavi, to radeji budu delat neco jineho, jenom ne questy. |
 |
|
frogger
New Member

122 Posts |
Posted - 04/01/2004 : 19:17:07
|
Pak by bylo ovsem vhodne, kdyby moznosti jak se dostat k FS slotu bylo vice. Pro nekoho questy, pro nekoho makroing ... ale mam obavu, ze neco takoveho je nad chapani producentu SWG.
|
 |
|
Patas
Senior Counsellor


304 Posts |
Posted - 04/01/2004 : 20:25:26
|
No me ten system masterovani neprijde az tak blbej ... proste te hra necha zkusit vsechno mozny z cele palety povolani. Pokud tim nekdo projde tak ho povazovazuji za zkuseneho hrace jakym bezesporu po tolika profesich je. Taky se me libi nemoznost zacit otvirat jedi slot jako uplny novacek bez prostredku, znalosti a zazemi coz v pripade questu a spolehliveho navodu na webu docela hrozi. Mozna to ted neni uplne koser, ale prijde me to jako docela chytry zpusob, rozhodne nema kazdy tu cestu stejnou a je jen na nem zda se ze jedi slotem vypravi. |
Patas member of CzH, CzA, BoH & MdK |
 |
|
frogger
New Member

122 Posts |
Posted - 04/01/2004 : 23:10:13
|
S tema zkusenostma to ale tak horke Pate neni, kazdy holosilenec namastruje profesi nejrychleji jak umi a jak ji dotahne na maximum tak ji zase shodi, aniz zkusi jak dana profese vlastne poradne funguje. Jsou sice povolani, ktere se snadno osidit nedaji (CH treba), ale neni jich mnoho ... |
 |
|
Black
Moderator
  
2371 Posts |
Posted - 05/01/2004 : 07:19:23
|
quote: Originally posted by frogger
S tema zkusenostma to ale tak horke Pate neni, kazdy holosilenec namastruje profesi nejrychleji jak umi a jak ji dotahne na maximum tak ji zase shodi, aniz zkusi jak dana profese vlastne poradne funguje. Jsou sice povolani, ktere se snadno osidit nedaji (CH treba), ale neni jich mnoho ...
...nicmene jen zkuseny jedinec s kapitalem muze mastrovat rychle ...Patas to napsal dobre |
Black |
 |
|
Lucky_Lee
New Member


126 Posts |
Posted - 05/01/2004 : 17:53:21
|
Je pravda že mě je celkem jedno jestli budu mít FS slot. Dělám co mě baví a vím že to co dělám jiní dobře využijí a ocení. Až mě to bavit přestane tak začnu dělat něco jiného. Třeba to bude povolání z holokronu. Časem se k jedimu určitě dohrabu. Ale hnát se za FS slotem rozhodně nebudu. To si myslím že pak má člověk ze hry velkej prd. |
 |
|
Don Gizmo
New Member

219 Posts |
Posted - 05/01/2004 : 18:20:41
|
No takze jo, screenshotu mam asi 200 a mam obrazek skoro kazde pi**viny akorat jsem nekde prosustroval obrazky uplne ze zacatku.
O hre se tu reklo skoro vse podstatne, krome toho co mi vadi nejvic: odeslo silene moc lidi, cechu (asi 30, mozna vic). Negativa psat nebudu, temi se to tu hemzi :)
Jak uz tu nekdo zminil swg ma opravdu nejpropracovanejsi crafting system jakej kdy byl. Spawmovani ruznych resources v ruznych cykles s ruznou kvalitou je opravdu genialni napad a otvira spoustu poznosti pro nejruznejsi spekulanty. (treba ja kdybych zacal zase hrat mam ve skladu resource asi za 5M, mozna za vic a to jsem spekuloval jen asi 14 dni) problem ale nastava, az ma clovek opravdu hodne penez, protoze si za ne v podstate neni co koupit.
Druha vec kterou ma swg nejlepsi z ostatnich her je podle me housing system (s player citys), skoda ze zatim neni poradne propracovany CGW a nedava prostor na poradny bitvy mezi mestama. V podstate valka neexistuje, z CGW zakladen se stala mista pro loveni holokronu a pvp pry pomaru umira, protoze kazdej honi fss.
Treti opravdu prijemna vec je kantyna, driv, jeste nez byla plna afk makrujicich fss honicu se tam dalo zajit a pokecat s tema co se na drahu entertaineru daly dobrovolne. A v SWG jsou opravdu nejlepsi modely zenskejch jaky jsem kdy videl a jak krasne tanci... akorat je skoda ze nejdou vyslict :) I kdyz obleceni je tu taky fine, nedavno jsem byl u skuruta, kterej hraje daoc a na ty tajtrdlyky v kapucich se vazne nedalo divat.
Cokoliv se da namastrovat max za tyden a clovek muze kdykoliv zmenit povolani, kvuli tomu jsem nezacal hrat daoc, protoze 14dni mastrovat lvl 50 a za 2 mesice zistit ze me to nebavi se mi nechce.
Pojdme tem americkym sracum nakopat prdel, aneb pvp. Je nevyvazene, nektera povolani (BH,Rofleman) jsou fakt nechutne silny. Opravdu silenej problem vidim v server delay, protoze ta vzdalenost kterou vidime na targetu muze byt o 20 metru rozdilna oproti skutecnosti (pokud ten druhej sprintuje nebo je na mountu, tak jeste vic) tj stava se out of range, kdyz je 50m, nebo naopak ze dostanete po palici od melee kdyz je od vas 25m. V pvp jsem se spolecne s Lahvanem supracky bavil i jako rozbita postava (carbiner, Squad leader) a soloval si i roflemany nebo bh (kdyz jsem byl pripravenej a vybavenej). Sice to neni tak propracovany jako daoc(reakcni specky atd) ale na druhou stranu je zabava pri 2vs5 jim nakopat prdel a smat se jejich ubohym hlaskach. (nejcasteji "you're gay") Pvp, dokud ho neznicily holocrony byla zabava a tecka.
Doufam ze az se po zkouskovym vratim (za cca mesic), tak uz spravi vetsinu povolani, vyvazi hru, vylepsi hi-end, bude pvp a bude zabava. |
Retired MMORPG player. Tabula Rasa: Kopr; Everquest2: Kanec, Olina ; Guild Wars: Don Gizmo, Yan Li; Eve: Kanec; SWG: Gizmac(sold soul); UO: Don Gizmo(sold soul)
|
 |
|
Horin
New Member

179 Posts |
Posted - 05/01/2004 : 18:58:03
|
quote: Originally posted by Don Gizmo O hre se tu reklo skoro vse podstatne, krome toho co mi vadi nejvic: odeslo silene moc lidi, cechu (asi 30, mozna vic). Negativa psat nebudu, temi se to tu hemzi :)
Kdyz se nekdo pririti hned po skonceni bety do hry a ocekava, ze bude vyvazena, vyladena a poseta tunou dungu a POI tak ma proste smulu. Kazda onlinovka ze sebe vymackne to nejlepsi tak po roce a pul.
Jenze to uz tady psalo plno lidi( Frogger o EQ, Black o AO) a stejne to ti lidi nepochopi. |
|
 |
|
Black
Moderator
  
2371 Posts |
Posted - 05/01/2004 : 19:29:57
|
Navic se za tu dobu vyprofiloval jeden typ hrace a to tesitel/tester ktery se neustale tesi na neco noveho pririti se okamzite po release a po 1-3 mesicich pokracuje dale, tento jev se s pribyvajicimi hrami neustale zvysuje sleduji ho minimalne od vydani AO.
Dalsim typem lidi jsou leveleri, asi pozustatek z dob sigl game kdy po dokonceni zvolene profese uslyseli zahrat pisnicku a podivali se na filmecek a sli zase na novou hru. Tyto lide zde udelali 1-2 mastry a mysleli si ze je to asi vrchol hry a skoncili.
Ne SWG opravdu o tomhle neni je to od dob UO dle meho druha hra ktera je opravdu o virtualnim ziti a zabaavu si zde kazdy muze nait dle sveho gusta a je ji opravdu hodne rozhodne vic nez na pul roku co je tato hra na svete.
Pak mala poznamka ke Gizmovi kolik je dle tebe hodne penez ? Ja jeste teda hodne penez nemel resp furt nemam skoro zadne a to se obcas vydari za den milionove transakce, podle me je furt co kupovat, a hodne neni podle me ani 100mil. |
Black |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 05/01/2004 : 20:12:44
|
Podle me by ten FSCS mel fungovat jinak... 1) Nemělo by bejt těžký ho získat. 2) Naopak hodně těžký by mělo bejt stát se Jediem.
TZN. v realitě by pak mohl mít FSCS každej (to se mi zdá fair), ale Jedi by byl velice těžká postava na zvyšování úrovně. Vystohlo by to nejen SW realitu, ale také nářky všech hráčů křičících po dementním FSCS systému. Teď už jen vymyslet funkční systém. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 00:08:17
|
quote: Originally posted by Black
podle me je furt co kupovat, a hodne neni podle me ani 100mil.
hmm tak tebe chci potkat :) |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
frogger
New Member

122 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 07:31:21
|
Originally posted by Don Gizmo
odeslo silene moc lidi, cechu (asi 30, mozna vic)
Hodne lidi odeslo, ale hodne lidi prislo. Mame hodne novacku, na kterych je videt ze je SWG opravdu bavi a muj friend list je asi o 20 jmen obsahlejsi nez byl pred mesicem.
az ma clovek opravdu hodne penez, protoze si za ne v podstate neni co koupit.
Vzdy je co kupovat, nebo utracet ... naklady na tovarnu, masterovani vybranych povolani, lepsich zbroji, lepsich zbrani (Krayt zbrane jsou poradne huste co se tyce ceny), spotrebak jako jsou stimpy, drogy, jidlo, naklady na dum (platis malo ? Tak si porid vetsi ...). Faktem je, ze kdo nic nema a nic nechce, nic neplati ...
|
 |
|
Lucky_Lee
New Member


126 Posts |
Posted - 06/01/2004 : 21:56:48
|
Jestli má někdo hodně peněz tak já se mu o ně klidně postarám  |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 07/01/2004 : 07:29:03
|
quote: Originally posted by Lucky_Lee
Jestli má někdo hodně peněz tak já se mu o ně klidně postarám 
Pokud by jich mel jeste vic, muze mi nakoupit par perel. |
 |
|
Don Gizmo
New Member

219 Posts |
Posted - 09/01/2004 : 10:55:00
|
Hodne penez? no vzhledem k tomu ze se da udelat cca 5-10M za tyden, kdyz ma clovek cas a chut (nemluvim ted o krafteni, ale tezeni) tak hodne penez bude tak 200M (tj mesic tezeni) za 2 mesice se podle me da udelat i miliarda, kdyz clovek sleduje co se kde spawmuje a schova si ty opradu libovy veci tak mesic az mesic a pul. Ale opravdu to chce cas a kazdej den koumat kde je co novyho...
edit: k tem lidem, jo prichazi dost novych lidi, ale nejakou dobu trva nez se zabydli, me hlavne stve ze ti co odesly byli veterani z ruznych mmorpg....
k tem penezum: co si pamatuju tak v obchodech byly kryat max za 1M, brneni ne vic nez 400K za dobre sliclej kousek, v aukcich se ty nejlibovejsi veci prodavali za max 10M zbrane, 1M brneni. |
Retired MMORPG player. Tabula Rasa: Kopr; Everquest2: Kanec, Olina ; Guild Wars: Don Gizmo, Yan Li; Eve: Kanec; SWG: Gizmac(sold soul); UO: Don Gizmo(sold soul)
|
Edited by - Don Gizmo on 09/01/2004 11:02:24 |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 09/01/2004 : 11:08:09
|
quote: Originally posted by Don Gizmo
k tem penezum: co si pamatuju tak v obchodech byly kryat max za 1M, brneni ne vic nez 400K za dobre sliclej kousek, v aukcich se ty nejlibovejsi veci prodavali za max 10M zbrane, 1M brneni.
To bylo v dobe, kdy hlavni pet tank lvl 35 mel spec. protection light kinetic 75% armor. Ted je nej tank pet 45-50 lvl spec protection light 60% (jinymi slovy o peta mene) a kryati nemeli 400K HAM ale jen 30K.
Edit: nemluve o atst, kdy si kazda lama lovila kryaty jako by nic nebyli. Jenom ja, debil, jsem na to kaslal  |
Edited by - Khaot on 09/01/2004 11:24:55 |
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 11/01/2004 : 23:00:17
|
Diky moc za to co jste napsali. Chtel bych vas poprosit - nevystourali byste par nejakych oprvadu vypecenych screenshotu? (Khaota bycho poprosil o ty jediovske - posilejte to treba na webmaster@aikidokarlin.cz) |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
 |
|
Lucky_Lee
New Member


126 Posts |
Posted - 12/01/2004 : 01:40:36
|
Pošlu všecky co mám. Snad si něco z toho vybereš. Je to asi 16 mega. |
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 07/02/2004 : 11:44:39
|
Tak recenze vysla (na tiscali). Vy co jste psali nejake komentare a nazory se nebojte. Pristi tyden vyjde dalsi clanek o SWG, ktery bude z valne casti kompilatem vasich nazoru na hru (ktere jste poslali bud mne mailem, nebo je dali do tohoto fora).
Kdo by se chtel jeste zucastnit, tak klidne mi poslete mail (webmaster@aikidokarlin.cz), nebo dejte prispevek sem do fora. Tenhle druhy clanecek bude mit uzaverku ve stredu (12.2.2004).
Vitam nazory kratke, vystizne. Povahou az citaty. Kdo se bude chtit rozepsat vice tak taky muze. Idelane tak dva tri odstavecky. A spis nez se snazit vystihnout hru jako celek, tak by se mi spise zamlouvalo, kdybyste se drzeli nejakeho vaseho osobniho tematu. Tj. co vas sere, nebo naopak co se vam libi. Cim pestrejsi to bude, tim budeme mit hezci clanek.
Diky vsem za ochotu. |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
Edited by - Genagen on 07/02/2004 11:45:43 |
 |
|
Don Gizmo
New Member

219 Posts |
Posted - 13/02/2004 : 16:17:46
|
Tak jsem to jako obvykle zaspal, takze az bude treti, tak prispeju svoji troskou do mlyna :) |
Retired MMORPG player. Tabula Rasa: Kopr; Everquest2: Kanec, Olina ; Guild Wars: Don Gizmo, Yan Li; Eve: Kanec; SWG: Gizmac(sold soul); UO: Don Gizmo(sold soul)
|
 |
|
Genagen
Junior Member
 
589 Posts |
Posted - 13/02/2004 : 17:47:51
|
No ja to jeste nemam napsany, takze kldine piste piste :-) Nazory na novy patch vitany prednostne!!!!! |
Genagen [EQ2]: Kerra, ShadowKnight Shadow Wind Guild Leader and RaidWiki admin |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 13/02/2004 : 17:56:07
|
Patch se asi povedl. Rikam asi, protoze kuchari jsou banda lenochu a porad nemuzu, 24h po patchi sehnat jidlo. A taky se docela obavam toho, jak se crackdown projevi na jediovi, protoze to co jsem zatim cetl me pobavilo....v nejhorsi mozne chvili vyskoci 10 chlapiku a kdyz clovek utece, za chvili zase  |
 |
|
|
Topic  |
|
|
|