Author |
Topic  |
elidor
Administrator
  
1340 Posts |
Posted - 24/05/2015 : 19:35:05
|
jestli te zajimaji nazory na ta videa:
videa maji po stranach "okraj" .. to je vec klienta, nebo "umelecky pocin" do videa? prijde mi to hrozny ve videu a predstava ze by to mel klient mi prijde uplne mimo .. neustale to taha oci
prvni video: https://www.youtube.com/watch?t=207&v=Hv2YM9HV9jc rozostrene okraje inventorare .. proc? to same co okraje videa ..
druhe video: https://www.youtube.com/watch?t=106&v=oYwFxQct5yU asi to nahraval nekdo se slabym pocitacem, nebo doslo pri konverzi videa k degradaci fps, vysledek je ze to vypada trhane a boli z toho oci skoc napriklad na 2:18 tu je videt tri druhy stromu co se ti opakuji .. pusobi to neprirozene. zaver videa s vodou je nadhernej.
pak tam jsou screenshoty .. priroda krasna, ale sterilni stavby na me pusobi neprirozene .. jako z IKEA.. jen smontovat.
jen nastrelim myslenku, nebudu ji dal rozvadet: hraval jsi ultimu online? uz tam byla jedna skvela vec .. treba chodnik nebyl jako nove polozeny, mezi dlazdicema rostla trava, bylo tam bahno a obecne nic "nezarezavalo" jako by to akorat dostaveli .. vypadalo to prirozene.
urcite by se dalo pochvalit spousta veci a urcite si jich jsi vedom .. takze je psat nema smysl, kazdopadne moc pekny ..
|
Byl jsem zmateny a nejisty, jsem sice porad zmateny a nejisty, ale v mnohem vyssi rovine.. [Pratchett] |
Edited by - elidor on 24/05/2015 19:36:23 |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 24/05/2015 : 20:20:18
|
quote: Originally posted by elidor
jestli te zajimaji nazory na ta videa:
videa maji po stranach "okraj" .. to je vec klienta, nebo "umelecky pocin" do videa? prijde mi to hrozny ve videu a predstava ze by to mel klient mi prijde uplne mimo .. neustale to taha oci
To je "umělěcký počin" - ty černé - ale půjdou vypnout v options. Vignette - rozostřený okraj - půjde také vypnout v options.
quote: Originally posted by elidor prvni video: https://www.youtube.com/watch?t=207&v=Hv2YM9HV9jc rozostrene okraje inventorare .. proc? to same co okraje videa ..
umělecký počin - ale budou dvě verze (někdo má rád hrušky a jiný jablka).
quote: Originally posted by elidor druhe video: https://www.youtube.com/watch?t=106&v=oYwFxQct5yU asi to nahraval nekdo se slabym pocitacem, nebo doslo pri konverzi videa k degradaci fps, vysledek je ze to vypada trhane a boli z toho oci skoc napriklad na 2:18 tu je videt tri druhy stromu co se ti opakuji .. pusobi to neprirozene. zaver videa s vodou je nadhernej.
To video je už několik měsíců staré, ale byl tam problém s AI - naráz běželo ve stejnou dobu AI pro 1500 potvor - což udělalo obrovský drop ve výkonu + konverze a yt udělalo taky svoje. Stromy - opakování - to už se od té doby trošku vyladilo + se pořád ladí a přídává více variaci.
quote: Originally posted by elidor pak tam jsou screenshoty .. priroda krasna, ale sterilni stavby na me pusobi neprirozene .. jako z IKEA.. jen smontovat.
jen nastrelim myslenku, nebudu ji dal rozvadet: hraval jsi ultimu online? uz tam byla jedna skvela vec .. treba chodnik nebyl jako nove polozeny, mezi dlazdicema rostla trava, bylo tam bahno a obecne nic "nezarezavalo" jako by to akorat dostaveli .. vypadalo to prirozene.
UO jsme hrál a je to i jedna z hlavních inspirací pro projekt (stejně jako SWG) - je o tom i zmínka v posledním LEVELu (RETRO-osobní legendy) ( http://www.level.cz/starsi-cisla/level-253/ ). Stavba je řešena modulárním systémem - tak to pak působí jako IKEA - ale zatím je tam jen 10 stavebních modulů - jakmile bude více, tak to bude vypadat také lépe. Stárnutí objektů je aplikováno - jen je třeba najmout ještě grafiky aby udělaly veškeré modely - tj. to co popisuješ je v plánu - jen to nebude v ea verzi.
Jinak díky!
|
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 24/05/2015 : 20:22:04
|
quote: Originally posted by Rahman Ještě mě napadá možnost nepřesouvat materiál do banky, ale z celého pozemku udělat instanci. Tj. ve světě bude prázdný, ale když se hráč třeba po roce naloguje, tak nebude mít banku plnou materiálu, jehož účel a smysl už si nejspíš vůbec nepamatuje, ale stále své vlastní budovy, jen nebudou přístupné z otevřeného světa. Může to pak případně rozebrat a postavit někde jinde.
Vím přesně co myslíš - pokud se to podaří po tech stránce, tak bych rád ukládal celé prefaby hotových staveb.
Je toho spousta co je v plánu atd. Jen se teď musí upřednostnit priority pro ea a pak to ladit a postupně přidávat. |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 25/05/2015 : 09:32:26
|
quote: Originally posted by McMagic Stavba je řešena modulárním systémem - tak to pak působí jako IKEA - ale zatím je tam jen 10 stavebních modulů - jakmile bude více, tak to bude vypadat také lépe.
Ja spis myslim, ze on mel na mysli ty hnusne plastove textury. Kup si lepsi assety, tohle je fakt des. |
|
Edited by - Demostenes on 25/05/2015 09:33:52 |
 |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 25/05/2015 : 09:33:22
|
quote: Originally posted by elidor priroda krasna, ale sterilni
To je to, o cem jsme se bavili na minule strance, problem ciste proceduralni krajiny. Bez rucnich detailu vzdy bude. |
|
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 25/05/2015 : 15:51:00
|
to Demo: mozna je proste jen problem v uhlu pohledu, zatimco ty to hodnotis jako vyvojar ktery chce udelat uspesny produkt (samozrejme je mi jasne ze se to musi libit i tobe osobne ale preci jen ten pohled muze byt trochu jiny) ja rikam co se libi jen a pouze me osobne a nemusim brat ohledy na to co lidi ocekavaji ani v nejmensim, takze napriklad zminka o roku 2015 a nutnosti grafiky u me neobstoji, protoze treba ted zrovna me osobne ohromne chytnul mount and blade a grafika je to posledni.
a mozna je problem v porovnavani her jako skyrim a witcher s hrami jako wurm nebo life is feudal. Jsou to uplne jine koncepty. Skyrim i witcher jsou sice otevrene svety ale do sandboxu maji sakra daleko. |
lastfm |
Edited by - Rashaverak on 25/05/2015 15:56:05 |
 |
|
Noe
Moderator
  
2217 Posts |
Posted - 26/05/2015 : 08:48:13
|
Nerozumím moc rozhodnutí začít tou offline single verzí. Podle mě to hru ohrozí. Nechápu co mě v tý hře má bavit víc než pár hodin hry na robinsona bez jakéhokoli příběhu, questů, cíle. Pár hodin to jistě bude zajímavé a bude fajn prohlédnout si úžasnou krajinu, vyrobit si nástroje, postavit chýši ... ale nevidím pak důvod k znovulognutí. Tento typ hry podle mě musí být multiplayer a to pro víc než 32/64 lidí a i tak by tam měl být jiný cíl než pouhé přežití. Cíl by měl být zalidnit krajinu, budovat města, infrastrukturu světa, diplomacii včetně možných válek klanů o to vše.
Ta hra z mého pohledu může fungovat jen pokud bude server pro stovky lidí, kteří se budou sdružovat v gildách, stavět města, dobývat území prostě simulovat například svět před pár tisíci lety. Pak by to mohla být bomba, kde si klidně i ten solo robinson může najít svůj ráj, byť spíš jako PK :)
Offline verze fungovat může pouze pokud velmi rychle přijde online verze, když to bude dlouhé měsíce/roky pak ta prvotní offline verze to může klidně zabít tím, že hra dostane renomé jako krásná nuda. Blbě se pak bude marketingově vyvracet, že v online verzi je to uplně jiná hra.
|
Noe
|
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 26/05/2015 : 09:56:26
|
quote: Originally posted by Noe
Nerozumím moc rozhodnutí začít tou offline single verzí. Podle mě to hru ohrozí. Nechápu co mě v tý hře má bavit víc než pár hodin hry na robinsona bez jakéhokoli příběhu, questů, cíle. Pár hodin to jistě bude zajímavé a bude fajn prohlédnout si úžasnou krajinu, vyrobit si nástroje, postavit chýši ... ale nevidím pak důvod k znovulognutí...
Ano a to je to co mne trápilo nejvíc - a pořád to nebylo 100% jasné jak to vyřešit. On i převod MMO na SP je trošku HC (když vše je na serveru). Vše bude ale trošku jinak - tak aby to vyřešilo problémy co řeším a taky to nebyl fail. Slovo jinak, ale není nic nového - jelikož od začátku byli v plánu tři herní mody: SP GHOST MMO
PO zvážení budou jen dva - zajistím tak věci pro start + zachovám MMO nádech, který se bude rozšiřovat do plného MMO.
GHOST a MMO
Jinak zde je nějaké to info k Early Access na Steamu, který je plánován na podzim. ----------------------- 1) Hra nebude obsahovat plánovaný čistý SP mód, ale SP/GHOST mód - jedná se o sloučení SP a GHOST módu. 2) Bude vyžadované online připojení. 3) Veškerá data (inventář, staty atd.) se budou ukládat na server a budou tak k dispozici i k budoucí MMO verzi. 4) Hráč se tak bude moci připravovat na MMO - a budovat si postavu i staty v GHOST módu. 5) Bude možná "pseudo" online interakce mezi hráči - formou obchodu a zadávání "questů" - přes "poštu". 6) Každý hráč sice bude ve svém vlastním světě (na start pouze základní EU/US forest biom - 64km2), který bude celý jen pro něj - to co zde provede se nebude replikovat ostatním. Ale bude si zde moci hru otestovat + budovat budoucí MMO postavu. A hlavně pomoci s laděním bugů atd. 7) Při přechodu do MMO (někdy v budoucnu) se veškeré vybudované věci přenesou do acc banky a hráč tak bude moci začít s hledáním pozemku v MMO verzi a vybudovat si tak finální domov, který se mu bude replikovat do oficiálního GHOST módu - tj. wipe jen na umístěné world objekty.
Vše bude již brzy korektně sepsané a umístěné na oficiálním webu projektu, který prochází faceliftem a plněním informaci. |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
Noe
Moderator
  
2217 Posts |
Posted - 26/05/2015 : 10:24:27
|
Myslíš, že je rozumný ten přenos postavy do MMO? Mě nejvíce baví když hra startuje a všici jsou na startovní čáře jak levelem/výbavou tak i exploringem světa. To podle mě plno nových hráčů odradí ... kdo by chtěl lést do hardcore survival hry, kam si část lidí přenese své single vylevelované postavy? Tohle by mě zaručeně odradilo, pokud bych nehrál předtím singl a čekal až na MMO.
Proč ten přenos postav? Stačí přeci lidem co si koupí ten Ghost dát MMO verzi zdarma nebo max jim zaručit přenos unikátního jména+vzhledu s 0 staty a 0 majetkem. Tím přenosem celé postavy připravíš mnoho potencionálních hráčů čisté MMO hry o tu krásu společně začínat a být všici na stejné startovní čáře. Za mě FAIL myšlenka.
|
Noe
|
 |
|
Black
Moderator
  
2371 Posts |
Posted - 26/05/2015 : 10:36:51
|
Ono co si budem povídat, tomuhle nedavam vůbec zadnou sanci, ze z toho bude jednou plnohodnotna MMO. Nezvladli to jiné firmy s xxx vetsim rozpoctem a MMO se dnes uz na kolene udelat neda. V tomhle jsem proste jen realista.
BTW: chysta se budouci MMO jako FFA ? (to je jedine co by me udrželo ve stavu bdelosti :) ) |
Black |
 |
|
Kuzmik
Ganja farmer
  
1328 Posts |
Posted - 26/05/2015 : 10:46:52
|
Nestavá se často, abych souhlasil s Noem  Ale... sleduju tohle vlákno téměř od začátku a jestliže měl tento projekt jakous takous šanci na úspěch, tak jakékoli vydání ea - sp/ghost to zabije. (přenos postav, skillů mejetku a vůbec jakékoli zvýhodněni pro případné budoucí spuštění do mmo je ještě větší fail)
V reklamě, marketingu a podpoře prodeje dělám víc než 15 let a dovolit si vydat produkt, kdy je hráč defacto alfatesterem za jeho peníze si může dovolit pár gigantů a i ty si nejsou jistí výsledkem.... např. EQ Next aka Landmark. Ale i SOE v té době vedělo (EQN už není SOE), že to nemůže vypustit singl.... může vypustit třeba kombat systém, mít horší itemizaci atd. atd., ale musí to bejt online. Jak to s EQN dopadne nikdo neví, ale i tak maj na podporu, marketing a reklamu jinej balík peněz, dokáží oslovovat řádově více lidí z různých komunit, stejně tak nemají problémy se zázemím jako jsou servery, HW a SW licence.
Ani menší či noname tvůrci nevydávají budoucí mmo či pseudo mmo 32/64 ea jako singl player.... je to prostě nesmysl.
Hru jako takovou to zabije, protože ta musí hráčovi nabídnout od začátku přesně to co umí... a v tvém projektu je právě na komunitě stavěno. Mluvím subjektivně za sebe, jako člověk co ho reklama a marketing živí, jako hráč co vyrůstal na UO a jako člověk, kterej pořád něco zkouší a je i ochotnej do projektů vrazit prachy, pokud v tom vidí smysl. Viz. EQN Landmark, DayZ, 7dtd atd. atd.... Něco potenciál má, něco podle mě ne ale co vím jistě, tak do tvého projektu bych investoval své peníze pouze v případě že okusím tu mechaniku mmo v interakci s ostatníma ONLINE... Pokud ses rozhodl tak jak ses rozhodl, a po té co si tu i psal o HW/SW, shánění financí atp. si myslím jen jedno... horko těžko se doplácáš k tomu aby se to vydalo na steamu v ea/sp verzi..... pak tam zkasíruješ možná pár dolarů, nepokreješ si tím ani co tě to stálo do teď a tim to skončí.... všechno haló kolem, vniveč přijde tvá práce na propagaci a na všem ostatním a možná za pár let si to doděláš tak jak to začalo.... jako sen jednoho člověka s tím že to děláš pro sebe.
Tak doufej že budeš mít kolem sebe pořád dost snílků, co si s tebou zahrajou... myslim že 32/64 serverovka ti pak bude stačit 
Nicméně i já, ač se to nezdá, ti přeju ať to dopadne lépe než popisuju a splní se to podle tvých přání a fandim ti. |
"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!" |
Edited by - Kuzmik on 26/05/2015 10:58:04 |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 26/05/2015 : 11:20:30
|
Díky za další poznatky.
On je problém, že v tom vidíte to MMO tak jak ho znáte (z posledních let) - levelovaní a postup nahoru po nějaká předem dané vertikální přímce - která dělá rozdíl mezi lv1 a lv60.
V NI nejsou žádné lv. Ale pokud to vezmu v tomto slovníku, že tam jsou nějaké lv. Tak mezi lv1 a lv60 nejsou rozdíly - i hráč na lv1 bude stejně schopný jako hráč na lv60. Vždy bude cenný a přínosný - jediný rozdíl je v dovednostech na které se specializuje a v rychlosti/přesnosti jak je provádí. A hráč na lv 60 bude moc rád nakupovat vybavení a support items i hráče na lv 10.
Nikde ve světě nejsou potvory, které by měli lv1 nebo lv XY. Nebo dokonce lokace, které určují a definuji - sem nemůžeš jít protože jsi low lv.
Na pomyslný lv60+ se může dostat i hráč co nevytáhne paty z baráku a bude prostě jen farmář.
Ty lv nebrat vážně! je to jen pro lepší pochopení.
Ale chápu ten pohled - a asi bych se na to díval stejně (nevidíte na pozadí a já ho ani celé nezveřejňuji).
Ad GHOST mod - nebojím se toho a nějak se začít musí. Případný wipe(či snížení statu) při špatném balancování během prvních testu v reálu je možný a pochopitelný.
Jako může to být mega fail - s tím jsem smířen - ale od začátku se netajím tím, že nemám ambice na 10000+ hráčů online. A hlavně netvořím MMO theme park.
Ad finance - nejde v zásadě o peníze (hw stojí par korun, licence na unlimited sw se taky dají pořídit a zafinancovat teď. atd.).
Rozhodnutí je jaké je - a není postaveno jen na mém nějakém úsudku. Ale opravdu na diskuzi a porovnání atd. S lidmi co mají za sebou vydané hry (a úspěšné) a vědí co jak dělat a proč to dělat.
--------- Je hodně těžké naslouchat hráčům a komunitě - je třeba to filtrovat. Protože skutečný dev svět je trošku jiný. Ano komunita má hodně velký potenciál a zkušenosti (ale jen v jednom pohledu a ten je třeba skloubit s tím jaká je skutečnost).
Já jsem naučen že od počátku je NI projekt, který nemá smysl a nikdy nebude dokončen. A všichni ho v podstatě odsuzuji. Ale vždy jsem si stál za svým cílem (a logicky i díky komunitě a připomínkám - ale vyfiltrované). A zatím se mne vždy vše vyplatilo a v dobré obrátilo. |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
Kuzmik
Ganja farmer
  
1328 Posts |
Posted - 26/05/2015 : 11:52:57
|
quote: Originally posted by McMagic
Ty lv nebrat vážně! je to jen pro lepší pochopení.
Ale chápu ten pohled - a asi bych se na to díval stejně (nevidíte na pozadí a já ho ani celé nezveřejňuji).
Ad finance - nejde v zásadě o peníze (hw stojí par korun, licence na unlimited sw se taky dají pořídit a zafinancovat teď. atd.).
Rozhodnutí je jaké je - a není postaveno jen na mém nějakém úsudku. Ale opravdu na diskuzi a porovnání atd. S lidmi co mají za sebou vydané hry (a úspěšné) a vědí co jak dělat a proč to dělat.
--------- Já jsem naučen že od počátku je NI projekt, který nemá smysl a nikdy nebude dokončen.
Ad levely... nevim jak ostatní, ale já je vůbec nezmiňoval. Ty nechápeš mě co píšu. Vůbec nejsem zvyklej na nějaké lineární levelování a ani to od tvého projektu neočekávám. To co popisuješ jak to bude řešeno není žádná novinka... mnou zmiňované EQN to má naprosto stejně.
Ad chápání pohledu. Ne nechápeš ten "můj/náš" pohled, stejně jako my ti nevidíme do hlavy (nevidíme na pozadí, protože to nezveřejňuješ ) Nicméně nikdo ti nevyčítá tvé sny, tvoje úsilí či zápal pro tvůj projekt. Defacto ani to, jak to chceš mít nastavené, styl hry, pravidla atd. Problém vidím v tom, jak to prezentuješ a jak s tím chceš pracovat v podobě ea vydání. A že to tvému projektu jen a jen uškodí.
Ad finance.... protiřečís si... strašně moc. Už mi připadáš odtrhnutej od reality.... jednou jsou peníze problém (viz. posty výše) teď to problém neni.... stěžuješ si tu, jak je vlastně složité tvůj projek připravit na ea, protože ho musíš složitě upravit z mmo do sp/ghots   Většině lidí co ti tu reaguje to přijde jako blbost, tak když nemáš problém s financema, proč si přiděláváš tolik práce a nevydáš ea jako mmo? Nějakej ten HW a SW není přeci problém jak teď píšeš.
ad projekt.... proč teda řešíš vlatně ea/sp/mmo HW, SW marketing finance? Když NI nemá smysl a nebude dokončeno. Očekával jsem, že se k tomu stavíš tak, jakože máš sen, vizi, zapálení a i lidi kolem sebe, kteří ti pomohou to dotáhnout, proto kolem toho píšeš, proto pokusy o propagaci (rozhovory, žebříčky, fóra atp.).
Kdybych parafrázoval Pohlreicha tak to chce změnit "prášky a nebo doktora". Krom toho, že si protiřečíš, píšeš strašně alibisticky a máš pohled obrazně řečeno "zapáleného ajťáka" kterej je skeptickej ke svému projektu, je zapotřebí naslouchat nejen lidem kteří jsou vícemeně taky jen "zapálení ajťáci" co nejsou schopni jiných úhlů pohledu a nevykouknou ze své ulity.
Ale mě je to vlastně úplně jedno.... jen mi tu nepiš jak něco nechápu, nevidím do pozadí, jsem komunita, nemáš problém s penězma a tobě někdo poradil vydání ea/sp, kdo úspěšně něco vydal 
|
"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!" |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 26/05/2015 : 13:10:38
|
Špatně se jen chápeme - vše bude objasněno na webu - proto to nechci nějak teď moc rozebírat právě.
LV - to nebyla reakce asi na tebe - jen jsem to tak nějak cítil že to musím připomenout.
Pohled na věc - ten chápu a uvidíme + řádné objasnění snad vnese světlo a objasní dezinformace. A komunitě naslouchám - proto zde i reaguji (a nejen zde) jen se nechci zavděčit všem.
NI nebude dokončeno - to nejsou moje slova (jako že já si je myslím). To bylo myšleno, tak že se s tím setkávám od počátku projektu (reakce lidí atd.). Já si opravdu tvořím svůj sen a jak už jsem psal několikrát projekt tvořím hlavně (sobecky) pro sebe a pár přátel.
EA/SERVER/FINANCE: Převod MMO na čistý SP (jak bylo řečeno nahoře) je opravdu peklo - proto je lepší ten SP vynechat a spojit ho s GHOST modem (ve výsledku je to to samé jen je nutné online připojení (to v SP nutné není) - a při porovnání pro a proti je lepší SP vynechat - ušetří to spoustu tech věcí. Server - hw/sw - jak jsem psal nahoře tak peníze nejsou problém, jen je nechci investovat do hw/sw ale do vývoje hry jako takové. Ne proto že jsem lakomej ale proto, že vývoj/doladění MMO full verze by trval ještě hodně dlouho (minimálně další dva roky) a je škoda nejít na ea jako alfa verze testu základních prvků - ea je opravdu o testování ne hraní - a zakoupením hry se přispívá na vývoj. Ale hlavně získám tak cenný feedback od lidí co je špatně a co není atd. Bez nutnosti držet a udržovat hw a licence.
Pokud moje příspěvky zní alibisticky, tak se omlouvám - ale takový nejsem. Pokud si protiřečím - myslím, ale že v základu ne - jen to špatně formuluji (je toho na mne teď hodně).
Jen za tím rozhodnutím EA jako GHOST mode si stojím a není to od toho že by mě někdo řekl jdi na EA jako singl. To neřekl a neradil nikdo;) Jediné rady byli ohledně toho vykašlat se na KC a jít na EA v takovém stavu jaký projekt je.
Ale respektuji jakékoliv názory a připomínky - sice se je snažím vyvracet či obhajovat. Ale komunitě naslouchám a spousta věci či některých prvků je i v reakci a poznatku dle komunity (ale tak aby to zapadlo do konceptu a lore).
Ohledně ea stavu je ale rozhodnutí jaké je - a ea není pro každého - není to plná hra je to alfa test - a bude na to řádně upozorněno. Ale naprosto chápu zde uvedené veškeré připomínky a pocit z toho že to projektu jen uškodí.
BTW: nesnažím se zde nikoho urazit či se nad něj povyšovat - pokud to tak vypadá, tak se omlouvám (ti co mne znají vědí, že to není moje parketa takový přístup).
|
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
Kuzmik
Ganja farmer
  
1328 Posts |
Posted - 26/05/2015 : 13:39:26
|
quote: Originally posted by McMagic
nesnažím se zde nikoho urazit či se nad něj povyšovat - pokud to tak vypadá, tak se omlouvám (ti co mne znají vědí, že to není moje parketa takový přístup).
Myslím, že takhle to tu nechápe nikdo... nevypadá to tak. Nechme plkání a makej, ať víme kam si to dotáhl s tvým projektem  |
"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!" |
 |
|
Drewinek
Advanced Member
 

814 Posts |
Posted - 26/05/2015 : 16:40:38
|
quote: Originally posted by Kuzmik
............jsem komunista, ..........
OMAJGAD Kuzma je komunista?  |
RL Fishing |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 26/05/2015 : 17:20:16
|
quote: Originally posted by Drewinek
quote: Originally posted by Kuzmik
............jsem komunista, ..........
OMAJGAD Kuzma je komunista? 
a podle volby slov i babisovec :D |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 26/05/2015 : 20:20:34
|
V zivote bych neveril ze to napisu, ale Kuzmik ma pravdu. Jeho marketingovy pohled z hlediska ocekavani a dopadu je fakt. Timhle hru pohrbis, ale to bych se opakoval i ja. |
|
 |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 26/05/2015 : 20:21:46
|
quote: Originally posted by Black BTW: chysta se budouci MMO jako FFA ? (to je jedine co by me udrželo ve stavu bdelosti :) )
FFA/full loot pvp bude ESQ  |
|
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 28/05/2015 : 23:32:56
|
Menší aktuální výsledek Steam Greenlight kampaně.
Projekt se zatím probojoval na 11 místo z 1550 her během 4 dnů - je to neuvěřitelný úspěch, který překonal jakékoliv očekávání.
Během měsíce (+-) budou zveřejněny oficiální informace + odhalení lore a dalších věcí na novém webu projektu - které snad povedou i k lepšímu vnesení světla do rozčarování (během posledních dnů) v na tomto fóru.
Stále je možné projekt podpořit a dát mu hlas - předem děkuji všem za jakoukoliv podporu!
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=448308582 |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
terawatt
Junior Member
 

916 Posts |
Posted - 29/05/2015 : 00:27:50
|
Gratz a GL, jen jeden poznatek, nikoli rada, protože jak se zpívá v jedné veselohře: "Strejček vůl teta kráva, každej vůl rady dává..
KISS (Keep It Simple, Stupid) aneb co zkazíš nebude fungovat! |
I've survived Chernobyl,Y2K,9/11,Bird flu,Mad cow disease,Swine flu,Ebola outbreak, African Swine Fever,SARS, MERS,COVID-19, Brexit,..NIBIRU BRING IT ON.
|
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
|
Noe
Moderator
  
2217 Posts |
Posted - 30/05/2015 : 07:21:32
|
quote: Originally posted by McMagic
Novus Inceptio dostalo zelenou na Steamu! Během 5ti dní se umístilo na 10 místě v TOP 100 hrách. Děkuji moc všem za podporu!

Gratz, preji ti to. ... Udelal jsi fakt velkej kus prace. |
Noe
|
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 30/05/2015 : 10:28:54
|
Máš každopádně skvělé načasování, takovéhle MMO sucho už dlouho nebylo. |
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 03/06/2015 : 11:11:39
|
me s ten system naopak libi a velmi me to zaujalo, ale ja mam divne choutky, uplne mimo mainstream... i kdyz jak koukam na vysledky na steamu, asi nejsem tak vyjimecny jak jsem si myslel :( |
lastfm |
Edited by - Rashaverak on 03/06/2015 11:13:40 |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 03/06/2015 : 12:40:42
|
Ještě jednou díky všem za podporu - snad nezklamu a snad i lidé pochopí smysl a účel early access verze.
Omlouvám se za pozdní reakce. Ale nějak nestíhám teď vše řešit, hlídat atd. |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
Shemiramoth
Moderator
   
4339 Posts |
Posted - 03/06/2015 : 20:12:49
|
jj Rashi smula ses totalni mainstream  |
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
|
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 05/06/2015 : 09:48:26
|
no me vubec fascinuje ze stihas psat na tohle male bezvyznamne forum |
lastfm |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 05/06/2015 : 11:31:18
|
quote: Originally posted by Rashaverak
no me vubec fascinuje ze stihas psat na tohle male bezvyznamne forum
Tak ono malé a bezvýznamené...
Typicky to bývá tak, že pasivní čtenářská základna tématicky zaměřených diskusních fór je mnohonásobně větší, než počet aktivně diskutujících. Čekal bych, že to platí i u Impérka. |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
|
Kusovka
Starting Member
45 Posts |
Posted - 13/06/2015 : 18:24:41
|
Ahoj sledujem toto vlákno odkedy si ho založil ale už mi nedá a musím aj komentovať, gratulujem ku greenlightu a taktiež som rád že si sa nespojil s chalanmi z vedľajšeho vlákna (imponuje mi to, že si ideš od začiatku za tým svojím cieľom - vlastnou hrou) a taktiež veľká poklona za komunikáciu s fanúšikmi a médiami to sa len tak nevidí. |
Terorizing WoW Forums since june2005. Offline Gamer |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 13/06/2015 : 20:07:37
|
quote: Originally posted by Kusovka
Ahoj sledujem toto vlákno odkedy si ho založil ale už mi nedá a musím aj komentovať, gratulujem ku greenlightu a taktiež som rád že si sa nespojil s chalanmi z vedľajšeho vlákna (imponuje mi to, že si ideš od začiatku za tým svojím cieľom - vlastnou hrou) a taktiež veľká poklona za komunikáciu s fanúšikmi a médiami to sa len tak nevidí.
Děkuji moc za podporu - teď ji potřebuji asi nejvíce za celou dobu projektu;) Ještě jednou díky! |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 18/07/2015 : 20:47:15
|
Tak mám tu další update - sice nemohu ukazovat veřejně vše (to se schovává na podzim;) ). Ale došlo k finálnímu vyladění vizuálního dojmu - lepší pocit hloubky, nasvícení atd. Takové to ladění her světla a stínu. Z unity už asi o moc víc nevytáhnu ;)








 |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 21/07/2015 : 14:59:12
|
quote: Originally posted by McMagic
Tak mám tu další update - sice nemohu ukazovat veřejně vše (to se schovává na podzim;) ). Ale došlo k finálnímu vyladění vizuálního dojmu - lepší pocit hloubky, nasvícení atd. Takové to ladění her světla a stínu. Z unity už asi o moc víc nevytáhnu ;)
Na jakem monitoru jsi to ladil? Na sunkioznim TN to vypada OK, ale kalibrovanem IPS to vypada tak nejak zvlastne... |
|
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
|
Kuzmik
Ganja farmer
  
1328 Posts |
Posted - 21/07/2015 : 15:51:36
|
Vypada to "normalne" i na kalibrovanem monitoru... nevidim tam zadne zvlastnosti  |
"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!" |
 |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 21/07/2015 : 18:10:58
|
Ja mam radeji realisticke barvy, tohle je takove mimozemske :) Ale jako proc ne... |
|
Edited by - Demostenes on 21/07/2015 18:11:18 |
 |
|
Yennefer
mad kobold
  
1603 Posts |
Posted - 21/07/2015 : 18:33:46
|
quote: Originally posted by Rashaverak
ja ti odpovim jak to nebude ale jak bych chtel aby to nekde bylo :)
1) pvp - zcela volne? nutnost prijmout duel? pk? po urcitem poctu zabiti nejake oznaceni vrah (nejaka moznost se toho oznaceni zbavit)? bude tu system karma/fame?
zcela volne, zadny system karma/fame
Cau Rashi, dlouho jsem tu nebyl a co nevidim, tohle si asi zaramuju, na UO/DP jsi se moc netvaril na PvP ;) Teda aspon tak si to pamatuju.. |
UO - Yennefer, Jasra (DP) DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin
|
 |
|
Kuzmik
Ganja farmer
  
1328 Posts |
Posted - 22/07/2015 : 13:40:10
|
quote: Originally posted by Demostenes
Ja mam radeji realisticke barvy, tohle je takove mimozemske :) Ale jako proc ne...
Jestli tam vidis mimozemske barvy, chtelo by to ten tvuj monitor zkalibrovat   Ja to vidim v celku realisticke, nicmene je tam videt vetsi saturace a jako by byl pouzitej nejakej lehkej HDR filtr... jinak je to v celku pozemske vybarveni... |
"Nobody likes you. Everybody hates you. You're gonna lose. Smile, you fuck!" |
 |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 22/07/2015 : 16:56:24
|
quote: Originally posted by Kuzmik Ja to vidim v celku realisticke, nicmene je tam videt vetsi saturace a jako by byl pouzitej nejakej lehkej HDR filtr... jinak je to v celku pozemske vybarveni...
Ta saturace je prave to, co mi uplne nesedi. Ale jak rikam, proc ne. |
|
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 22/07/2015 : 19:33:36
|
Saturace je záměrně - dříve byla o hodně vyšší než je teď - lehce jsem ji ponížil ale pořád ji tam chci - je to záměr - nejde tu o snahu jít co nejvíce do reality;) |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
Edited by - McMagic on 22/07/2015 19:33:58 |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 29/07/2015 : 14:09:43
|
Ahoj yen, pvp necham odpornikum z rad mdk, me uz ke spokojenosti staci pokacet si sem tam nejaky strom a postavit chatrc
Me se ty obrazky libi ale mam na nich takove zvlastni tmave skrvny. Na kazdem obrazku na stejnem miste. To je ta saturace ? |
lastfm |
Edited by - Rashaverak on 29/07/2015 14:10:40 |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 30/07/2015 : 00:27:03
|
quote: Originally posted by Rashaverak
Ahoj yen, pvp necham odpornikum z rad mdk, me uz ke spokojenosti staci pokacet si sem tam nejaky strom a postavit chatrc
Me se ty obrazky libi ale mam na nich takove zvlastni tmave skrvny. Na kazdem obrazku na stejnem miste. To je ta saturace ?
Na stejném místě? řekl bych že je to špína na monitoru :)
Ale je možné že máš na mysli něco jiného - pokud to je na stejném místě - tak to bude něco v GUI.
Saturace - je zabarvení - když je ji moc = moc barevné (nereálné) - jednoduše řečeno. |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 30/07/2015 : 11:05:37
|
no ja myslim ze v tunelu mezi francii a anglii je ta saturace realna az az,a le to je jiny topic.
nicmene spravne jsi uhadl ze se opravdu jedna o spinu na monitoru. rikam ji velka temna a je se mnou uz nekolik let. |
lastfm |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 15/08/2015 : 12:59:20
|
Tak zase trošku se zpožděním i zde nějaký ten update. ------------------------------------------ UPDATE 5.8.2015
Trošku náhled pod pokličku lore (ale jen na malou část;) ).




A pro ty co nesledují FB projektu - něco z dřívějška.

 ------------------------------------------ UPDATE 8.8.2015 ------------------------------------------ Pracovní koutek ;)

A nějaké ty dev momentky.





------------------------------------------ UPDATE 11.8.2015 ------------------------------------------ Navržený, ale nedokončený dům čeká na spoustu surovin. Než bude finálně dokončen.
Během navrhování je vše vidět normálně - pouze ingame je to takto ghost.

------------------------------------------ UPDATE 13.8.2015 ------------------------------------------ Interní záznam testování některých prvků a hledání bugů.
https://youtu.be/lh0sIQxyONM |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 19/08/2015 : 09:36:20
|
dival jsem se na fora na strankach projektu a vypadaji dost mrtvolne, je nekde nejaka zivejsi komunita ? a jeste jsem se chtel zeptat jestli bys mel cas, jak je to se zarovnavanim pudy pred stavbou, jak wurm tak LIF to tak delaji a to jsou dve hry ktere jsem hral a prijdou mi k te tve nejpodobnejsi. |
lastfm |
Edited by - Rashaverak on 19/08/2015 09:36:52 |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 19/08/2015 : 11:26:13
|
quote: Originally posted by Rashaverak
dival jsem se na fora na strankach projektu a vypadaji dost mrtvolne, je nekde nejaka zivejsi komunita ? a jeste jsem se chtel zeptat jestli bys mel cas, jak je to se zarovnavanim pudy pred stavbou, jak wurm tak LIF to tak delaji a to jsou dve hry ktere jsem hral a prijdou mi k te tve nejpodobnejsi.
Forum - je zatím mrtvé + bude nové i včetně celého webu (během pár dní), proto tam už nic nedávám ani se nesnažím tam nahánět lidi (bude komplet wipe na všechny posty a účty) Nejživější public komunita (cca 2000 fanoušků) je aktuálně na FB projektu ( https://www.facebook.com/novusinceptio )
Teraformace - pro ghost (single) verzi nebude - pro MMO bude (je i funkční, jen se musí doladit - styl je podobný wurmu, ale rychlejší (mnohonásobně) ). Stavbu v ghost je tedy nutné plánovat tak aby dům byl na základech nebo na sloupech - pokud si člověk nenajde opravdu rovný terén (ale ten ani snad v základním světě není:) ) Jako je možné že časem do ghost teraformaci přidám, ale to ukáže až analýza dat - pro MMO jsou data jednotná, ale pro ghost by musela být pro každý acc unikátní = hodně moc dat k uložení do DB (a zatím jsem zvědav jak to zvládne unikátní data na klasické změny jako je pokácení stromu atd.) ;) |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
Edited by - McMagic on 19/08/2015 11:27:34 |
 |
|
elidor
Administrator
  
1340 Posts |
Posted - 21/08/2015 : 00:50:15
|
asi nepotesim, ale me ty screenshoty pripominaji moje prvni hratky s fotoshopem .. same lens flare, solarizace, odlesky, zvyseni intenzity barev atd ...
ten pohled na postavu by mel byt takovy, jak ho vidi clovek .. pokud nemas opravdu spatny bryle, tak nikdy nic podobneho jako je toto: http://media.indiedb.com/images/games/1/26/25539/2015-08-08_00013.jpg neuvidis
k tomu zamlzenemu okraji ... prijde mi jako bys na svet koukal srz zamlzeny okno .. normalni clovek se zastavi at uz dela cokoliv a kusem hadru nebo rukavem to zamlzeny otre .. proc? pac chce videt ..
hra bude urcite super, ale nekdy mene, je vice .. a tady bych zacal hodne redukovat nesmysly
btw k texturam a objektum .. psal jsi, ze jsi zapracoval na tom, aby se ti neopakovaly v takove mire identicke stromy, sutry atd .. http://media.indiedb.com/images/games/1/26/25539/ni_finalize_build.jpg hned vsechny 4 nejblizsi stromy jsou jeden, mozna nahoda, ale pusobi to divne to same ty "tri" sutry .. jeden a tentyz |
Byl jsem zmateny a nejisty, jsem sice porad zmateny a nejisty, ale v mnohem vyssi rovine.. [Pratchett] |
Edited by - elidor on 21/08/2015 00:55:50 |
 |
|
Topic  |
|