Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Připravované hry a novinky
 Připravované online hry
 Novus Inceptio
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 6

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 04/03/2013 :  11:42:17  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
Práce v týmu je hodně složitá věc.
Pokud se jedná o neplacené pozice, tak je projekt předem mrtvý. Lidi jsou v tomto nespolehliví a mají nadšení jen prvních pár dnů/týdnů. A celému projektu spíše uškodí než pomohou.
Znám to z jiných projektů (které mě živí) a i se zaměstnanci jsou problémy a to nemluvím o externistech...

Proto celý projekt zatím jedu sám ve volném čase a nemám důvod to nějak měnit. Není to megalomanství, jelikož hra jako taková jde trošku jinou cestou než běžné MMORPG. A není tak třeba tuna lidí. Princip je v základu jednoduchý:
Žádné lv, žádné expy, žádné questy, žádné NPC, žádné města, žádné rasy, žádné povolání apod. Jako v běžných mmo.

Vše je založena na čistém divokém světě. Kde hráč dělá co může aby přežil - to co dělá ovlivňuje růst daného skillu a atributu. Pokud se věnuje výsadbě lesa, těžbě dřeva apod. Zdokonaluje se v daném odvětví a produkuje tak lepší a lepší produkty (ze začátku umí vyrobit prkno nízké kvality, časem už je prkno lepší apod.) kvalita ovlivňuje celkovou výdrž výrobku + další věci. (Pokud farmář sklidí suroviny na poli, získá např. brambory s low QL, které se dříve zkazí (časem se zničí) a jídlo z nich není moc chutné a doplňuje hlad pomalu. Pokud ale na poli pracuje už delší dobu, tak dokáže vyprodukovat suroviny co už stojí za prodej jiným hráčům).
Tento skill up neroste závratnou rychlostí, ale bude trvat týdny než se v daném odvětví někdo někam dopracuje.

Dále hráč bude stavět domy, vesnice, města apod.
+ systém aukce je postaven jakoby na questech - bude moci zadat poptávku na suroviny/produkty (věnuji se výrobě koženého brnění, ale netroufám si jít na těžší potvory (vlk, medvěd), protože mě zabijí dvěma ranami - zadám tak poptávku na kůže a hráč co se věnuje lovu mě je dodá (odměnou je mu růst skillu při lovu a nejedná se o bezvýznamný grind, protože je motivován plněním nějaké poptávky/úkolu + finanční či věcné odměny od zadavatele).

Vše to je o tom, že každý bude dělat co ho baví a jen málokdo se bude snažit dosáhnout všeho.
Růst skillu nemá omezenou hranici, ani kvalita věcí - pokud někdo chce bude moci vyrábět věci s kvalitou 10000:) Ale dá mu to opravdu hodně zabrat.

Je to vše na hráčích - pokud jich bude málo bude i content slabší. Pokud jich bude více tak poroste i content co si vytvoří.

----------
Ve výsledku tak pro celý projekt není třeba tuna lidí. Protože vše stojí primárně na programování a pár 3D objektech (jednoduše řečeno).

To co postuji jsou přípravné práce a ti co znají engine to dokáži ocenit (hlavně HE komunita vývojářů + autorů enginu, kde je celý projekt hodně sledován a patří mezi prvních 5 top projektů:) )
Proto to hodně vypadá, že si člověk jen hraje, ale opak je pravdou. Engine je jen nástroj s několika prvky co ulehčují práci, ale jinak je třeba vše udělat od a do z. Neexistují žádné šablony na herní prvky - vývojáři razí cestu aby si každý udělal vše podle sebe (jinak by vše vypadalo stejně;) )
Ze začátku jsem se hrnul do tvorby velkého světa, ale to nemá smysl (svět se postaví jednoduše díky skvělému terrain editoru za pár dní). Nejdříve je nutné vyřešit veškerou logiku a na to stačí malý svět, ve kterém se lépe řeší bugy apod.

Takže moje "promo" je spíše dev deníček a hodně mě to motivuje v práci pokračovat;)
Nese to i své ovoce a to je prvotní zájem ze strany investorů.
O nějaké kampani na kickstarter apod. nemá zatím vůbec smysl uvažovat - tam je třeba jít až bude plno věcí hotovo a v řádné prezentovatelné podobě.

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 04/03/2013 :  13:33:22  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
McMagic: Já jsem se přes pět let jako herní vývojář živil a přes patnáct let spolupracuju na vývoji českého MUDu, takže celkem představu mám ;-)

Najít kvalitní spolupracovníky je docela fuška a chce to i trochu štěstí, ale jsou takoví a určitě to stojí za to. Pokud se ti skutečně podařilo vzbudit zájem investorů, tak to je opravdu hodně významný úspěch a upřímně gratuluju!
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 04/03/2013 :  22:15:32  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

McMagic: Já jsem se přes pět let jako herní vývojář živil a přes patnáct let spolupracuju na vývoji českého MUDu, takže celkem představu mám ;-)

Najít kvalitní spolupracovníky je docela fuška a chce to i trochu štěstí, ale jsou takoví a určitě to stojí za to. Pokud se ti skutečně podařilo vzbudit zájem investorů, tak to je opravdu hodně významný úspěch a upřímně gratuluju!



:) Ono to bylo myšleno spíše tak nějak všeobecně - proč jsou věci tak a ne jinak.

Uvidíme zdali se najdou schopní lidi, ale zatím je brzo aktivně někoho hledat (první cesta bude stejně mezi HE komunitou, kde mám jistotu že znají engine apod.)

Ad investoři: jsou zatím dvě nabídky investice (jednu jsem zamítl hned (osobní důvody) a u druhé zvažuji pro a proti). Nabídka, je na základě několikaleté spolupráce na jiných projektech a doložených hotových herních prvků + se jedná o velmi spolehlivého člověka a schopného managera co se v herním businessu úspěšně pohybuje přes 10 let.

Vše se musí ale promyslet - už takto má projekt ztrátu 30% z jakéhokoliv zisku výměnou za technickou údržbu a podporu serveru + zajištění PR v zahraničí apod. (což je součást placené cloud licence enginu).
Finance ale budou třeba a nebude to malá částka - zatím vše financuji ze svého - tak uvidíme... ;)

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

Shatteren
Senior Member

BLITZ UNION avatar

2735 Posts

Posted - 05/03/2013 :  01:42:48  Show Profile  Visit Shatteren's Homepage Send Shatteren a Private Message  Reply with Quote
Jestli tam nehodláš mít NPCs, tak se obávám, že to není dobrý nápad.

V Darkfallu bylo jen pár NPC, spočítáš je na prstech jedné ruky - NPCs se ani neuměla pohybovat, nic. Ve výsledku působil svět strašně pustě, bez života...

REVOLUTION
https://www.blitzunion.com/video


Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 05/03/2013 :  09:03:36  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shatteren

Jestli tam nehodláš mít NPCs, tak se obávám, že to není dobrý nápad.

V Darkfallu bylo jen pár NPC, spočítáš je na prstech jedné ruky - NPCs se ani neuměla pohybovat, nic. Ve výsledku působil svět strašně pustě, bez života...



NPC jak je známe z jiných her tam bohužel nebudou - moc nesedí do konceptu.
Jedno dvě budou ve start zóně - jako obchodník se základní výbavou.

Svět by měl být oživen ale faunou, která se nebude spawnovat pořád na jednom místě apod. Bude cestovat apod. (tedy měla by, je to ještě velký oříšek to vyřešit).

V záloze je ale i myšlenka o NPC hráčích - co by se měli generovat v závislosti na počtu reálných hráčů a žít si svůj život jako hráč.

Je několik cest a výsledná se určí po dalších testech možností enginu.

Ale ani jedna nepovede k NPC pevným vesnicím, kde je pár npc co chodí po městě apod. Když už tak to bude vesnice, která se dá zničit/zabrat a NPC tak nadobro zlikvidovat - v závislosti na události(a dalších aspektech) se nové NPC vygeneruje na jiném místě a začne budovat novou osadu...

Vše to jsou myšlenky v konceptu a hodně záleží jak to vše půjde udělat a udržet v chodu ze strany enginu.


http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 05/03/2013 :  10:18:31  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by McMagic

Svět by měl být oživen ale faunou, která se nebude spawnovat pořád na jednom místě apod. Bude cestovat apod. (tedy měla by, je to ještě velký oříšek to vyřešit).



Do téhle hry by se asi hodil mechanismus potřeb. Každá entita má nějaký soubor potřeb, třeba "jít se napít" a u každé potřeby tempo jejího růstu (s nějakou náhodnou odchylkou, aby nebylo všechno zcela předvídatelné). Všechny její potřeby průběžně rostou a věnuje se vždycky té nejvyšší. Dokončením příslušné činnosti (dojde k vodě a napije se) se potřeba sníží (na výchozí hodnotu, nebo o nějaký krok).

Potřeby je možné dědit (takže potřebu jít se občas napít stačí nastavit u předka všech živých tvorů a není třeba ji nastavovat u každého zvířete zvlášť.
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 05/03/2013 :  10:58:37  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman
Do téhle hry by se asi hodil mechanismus potřeb. Každá entita má nějaký soubor potřeb, třeba "jít se napít" a u každé potřeby tempo jejího růstu (s nějakou náhodnou odchylkou, aby nebylo všechno zcela předvídatelné). Všechny její potřeby průběžně rostou a věnuje se vždycky té nejvyšší. Dokončením příslušné činnosti (dojde k vodě a napije se) se potřeba sníží (na výchozí hodnotu, nebo o nějaký krok).

Potřeby je možné dědit (takže potřebu jít se občas napít stačí nastavit u předka všech živých tvorů a není třeba ji nastavovat u každého zvířete zvlášť.



jj 100% tak nějak to plánuji. A nejedná se jen o jídlo a vodu - chci aby se potvory i množily (adekvátně k celkové populaci) + nový spawn když bude hrozit vyhynutí:)

Každý druh (predator, biložravec apod.) bude mít svojí třídu co bude generovat dané procesy apod.
Prvně je ale třeba namyslet pohyb a jeho automatická generace nejen dle potřeb.
Potřeby se pak vyhodnotí dle regionu - má vlk žízeň -> třída zkontroluje nejbližší region pro vodu - pokud ho nenajde v dané oblasti náhodně se vygeneruje směr cesty (S,J,V,Z) při přechodu do jiné oblasti znovu hledá region - pokud ho najde jde k vodě. atd.

A zde musím vůbec zjistit zdali mohu cestu vést do jiné oblasti nebo ne + reakce na statické objekty (aby se nezasekla o skálu apod. :) )

Ale potvory a jejich život je jeden z velmi důležitých herních prvků aby byl svět uvěřitelnější a člověk se třeba jen mohl kochat životem:)
+ to nese další možnosti (schovat se u vody a čekat na srnky - jednou přijdou 100% - či lákat na návnady apod.)

To co umožňuje engine v základu je vygenerovaní potvory na jednom místě, kde chodí v náhodné cestě kolem dokola cca 10-20 metrů - pokud ji hráč zabije - tak se po pár minutách respawne na místě smrti - což je pěkné, ale na nic (možná tak pro klasickou mmo). Takto nelze ovlivňovat ani pořádně animace (zastavení, rozhlednutí se, hrabání apod.) Vše se bude muset napsat od a do z stejně jako u všeho v tomto enginu - za což jsem osobně velmi rád;)

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

vool
Junior Member

842 Posts

Posted - 05/03/2013 :  21:41:20  Show Profile  Visit vool's Homepage Send vool a Private Message  Reply with Quote
quote:
O nějaké kampani na kickstarter apod. nemá zatím vůbec smysl uvažovat - tam je třeba jít až bude plno věcí hotovo a v řádné prezentovatelné podobě.


To se hodně pleteš, na Kickstarteru jako všude jinde je nejdůležitější přesvědčit stádo .... to stačí.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 06/03/2013 :  11:33:23  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
Jen pozor na to, že hráčům nestačí mít možnost něco dělat, potřebují hlavně odpověď na otázku proč to vůbec dělat. Často s ní dokáží přijít sami (například proto, že chci mít hezčí dům než Franta od vedle), ale dost pomůže, když jim tu odpověď dá hra sama (tohle je hlavní funkce různých žebříčků, statistik, achievement pointů, atd.).
Go to Top of Page

vool
Junior Member

842 Posts

Posted - 07/03/2013 :  20:13:21  Show Profile  Visit vool's Homepage Send vool a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

Jen pozor na to, že hráčům nestačí mít možnost něco dělat, potřebují hlavně odpověď na otázku proč to vůbec dělat. Často s ní dokáží přijít sami (například proto, že chci mít hezčí dům než Franta od vedle), ale dost pomůže, když jim tu odpověď dá hra sama (tohle je hlavní funkce různých žebříčků, statistik, achievement pointů, atd.).


Tak ale ted nerozumim.
Puvodne to mela bejt hra delana se srdcem pro zabavu, pro osobu tvurce a nadsence okolo atd. Posledni dobou se zde jiz mluvi o penezich, investorech atd. Takze z toho nakonec vznikne jen dalsi propadak plnej nesmyslnych achievmentu a okoukanejch postav, klas či herních mechanismů? :)))

Edited by - vool on 07/03/2013 20:14:25
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 07/03/2013 :  20:23:37  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by vool
Tak ale ted nerozumim.
Puvodne to mela bejt hra delana se srdcem pro zabavu, pro osobu tvurce a nadsence okolo atd. Posledni dobou se zde jiz mluvi o penezich, investorech atd. Takze z toho nakonec vznikne jen dalsi propadak plnej nesmyslnych achievmentu a okoukanejch postav, klas či herních mechanismů? :)))



Ne ne nic takového - hra je pořád pro zábavu a dle mých představ. Nikdo nebude diktovat co jak proč.

Možná investice je jen na zaplacení některých věcí bez kterých hra vyjít nemůže.
Hra má být F2P + mikrotransakce převážně na údržbu pozemků (žádné P2W).

Na původním konceptu se nic nemění a ani nebude (jedna humanoidní rasa - muž/žena - žádné classy atd.).

Jinak malý update - silně pracovní ukázka dynamické flóry (rozmnožování rostlin) vše je hodně urychleno.

http://youtu.be/qimfDM1Dm7M

ad achievemnty - ty budou je to prvek, který některé lidi baví a udržuje u hry (nějak nenarušují smysl a hratelnost)

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

Jace
Average Member

xcom

1183 Posts

Posted - 07/03/2013 :  22:41:20  Show Profile Send Jace a Private Message  Reply with Quote
Mas stanoveny aspon velmi hruby terminy jednotlivych fazi vyvoje?
btw kdyz uz se chystas na ty achievementy, tak by bylo fajn zvolit jinej system, nez je ted. Pomalu za kazdy kliknuti mysi je hrac odmenen nejakou hovadinou nebo titulem, pak uz je toho tolik, ze naprosto postarda smysl to sledovat nebo z toho delat nejaky bragging rights.

MMOs failed.

Edited by - Jace on 07/03/2013 22:42:41
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 08/03/2013 :  08:32:25  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jace

Mas stanoveny aspon velmi hruby terminy jednotlivych fazi vyvoje?



Hruby terminy jsou určeny, ale přednost mají spíše jednotlivé body co je třeba udělat/otestovat a implementovat (a ty se postupně plní a škrtají ze seznamu).
Vše je tvořeno ve volném čase a prioritou je pořád to co mě platí účty;)

quote:
Originally posted by Jace
Kdyz uz se chystas na ty achievementy, tak by bylo fajn zvolit jinej system, nez je ted. Pomalu za kazdy kliknuti mysi je hrac odmenen nejakou hovadinou nebo titulem, pak uz je toho tolik, ze naprosto postarda smysl to sledovat nebo z toho delat nejaky bragging rights.



No nehodlám udělat klasiku, kdy pořád něco vyskakuje apod. (Sice se nebráním možnosti že si to bude moci člověk zapnout v options.) Ale převážně chci hráče odměňovat a motivovat za dosažení určité hodnoty skillu (tituly apod.). Veškeré údaje se sice budou archivovat, ale zdali budu hráče informovat o tom že zasadil svůj 100 strom to nevím teda:) Pro někoho to je motivace pro jiného otrava - proto bych to rád měl ve výchozím stavu vypnuté.

V základu ve hře bude dostatek motivace i bez achievementů. A pokud někdo potřebuje jinou motivaci, tak pro něj hra nebude primárně určená. Nejde mě o to aby hra měla 10000+ lidí online, stačí 100 i to bude pro mne úspěch. Tipuji, že 80% hráčů odpadne hned po startu (kdy bude hrozit hodně brzy smrt na hlad a žízeň) či po setkání s prvním vlkem (který je rozcupuje na kusy během pár sekund).

Po smrti hráč umře na dobro a objeví se jako klon ve start lokaci s dovednostmi ve výchozím stavu + si bude mocí vzít start výbavu. Pokud má zálohu DNA své postavy, tak si ji bude moci aplikovat a obnovit tak dovednosti. Nebo si dojde ke své staré mrtvole a DNA si odebere + si zde pobere vybavení co je u mrtvoly a má ho pojištěné proti krádeži (pokud nemá, tak ho kdokoliv může sebrat a hráč má smůlu).

To zde ale nebudu více rozebírat;)

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio

Edited by - McMagic on 08/03/2013 08:43:40
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 09/03/2013 :  15:55:37  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
Tak malá video ukázka kácení stromů.

Strom i spadený kmen je SpeedTree - "animace" pádu je řízená přes server (nejedná se o běžnou animaci objektu, ale o realtime změnu rotace objektu atd.) - proto je nepřirozená, ale asi jediné řešení jak to udělat na SpeedTree.

(model klády je starý - bude předělán, tak aby korespondoval s daným stromem)

http://youtu.be/wclq5jsjUMs

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 12/03/2013 :  08:12:09  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
Vylepšená verze kácení stromů (borovice a jabloň).
Stromy již generují korektní klády.
+ byla aplikovaná váha objektů, a první jazykové mutace atd.

http://youtu.be/X3OjkFC_F3w

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

Jace
Average Member

xcom

1183 Posts

Posted - 12/03/2013 :  21:48:01  Show Profile Send Jace a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by McMagic
Stromy již generují korektní klády.


Takhle si predstavuju patch log

MMOs failed.
Go to Top of Page

huhla
New Member

163 Posts

Posted - 15/03/2013 :  14:56:01  Show Profile  Send huhla an ICQ Message Send huhla a Private Message  Reply with Quote
prelouskal jsem cely thread a musim rict, ze drzim palce

a par mych poznamek:

- jak uz pise rahman nepodcenoval bych tu potrebu najit zpusob jak motivovat hrace, aby dal hrali, jasne na zacatku to bude "prezit", ale jakmile se dostane pres tuhle fazi, tak mu budes muset predhodit neco dalsiho/lepsiho, v jinych hrach jsou hraci schopni farmit hodiny a dny jen aby si trosku zvysily treba dmg postavy, jenze ta zvysena dmg musi byt k necemu potrebna, tak aby se ti nestalo, ze hraci si horko tezko natrenuji nejaky skill, na zaklade neho vyrobi nejaky nastroj/vypestuji rostlinu a pak zjisti ze maji sice lepsi nastroj/rostlinu, ale ze se vlastne nikam neposunuli a jejich herni prozitek se nijak dal nezmeni
chapu, ze si asi nechces pomahat berlickami typu je tu jeden velky boss, vytrenujte se na maximum a jdete ho zabit/vypestujte mega tunu brambor a boss umre na bramborovou otravu, atp, ale mozna bych uvazoval nad nejakou alternativou v ramci lore tvojeho sveta a tenhle cil muze byt klidne i nedosazitelny nebo ve hre nenaprogramovany, ale podle me by tam nejaky cil mel byt
s motivaci hrat ti trochu pomuze premerovani e-pindiku, ktere je nedilnou soucasti kazde onlineovky, jen tedy ve hre musi byt dost moznosti k premerovani (zkratka nejaka alternativa ke vsem tem ruzovym svetelnym mecum, pruhlednym mountum, pvp rankum, bojove efektivite, velikosti obdelavaneho policka apod :-) )

- podle tvojeho popisu ma jit o relativne hc zalezitost, coz je fajn, jen teda bacha, mezi hc obtiznosti a frustrujici srackou je tenoucka linie, na frustrovani hracu jsou postaveny pay2win(teda pardon - free2play) hry a to snad neni cesta, kterou se chces dat
takze bacha na takove veci jako prehnane tresty za smrt a podobne, nejaky trest urcite ano, ale aby trestem mela byt treba hodinova cesta ze start pointu do aktualni lokace, tak to uz je podle me moc
stejne tak bych si dal pozor na prilisnou prisnost na zacinajici hrace ( http://www.thenoobcomic.com/index.php?pos=350 ), i kdyz to nema byt hra pro holcicky, tak si myslim, ze prvni mob ktereho hrac potka by urcite nemel byt krvelacny vlk, lepsi by spis bylo stadecko jelinku, kteri pred hracem utikaji (takze je nema jak chytit), pak mozna nejaky zajic/slepice kteri pujdou chytit/zabit a kdyz uz konecne narazi na toho vlka, tak ten vlk nezautoci jako prvni(bude najedeny :-) ), pripadne zautoci, ale az pote co se hrac moc priblizi. Ono to samozrejme dopadne tak, ze hrac do toho vlka pujde a bude zabit, ale nebude mit pocit ze je hrou trestan za neco co nemel moznost ovlivnit

- pises, ze za uspech budes pokladat 100 hrajicich lidi, ale ve tvem pripade bych miril vys, protoze pokud budes mit nejaky rozumne velky svet tak ve 100 lidech to bude vlastne singleplayerovka, stejne tak, pokud jsem to spravne pochopil, hra bude zavisla na harvestu/craftu a pokud planujes mit siroky strom dovednosti, tak by to chtelo predem spocitat minimalni pocet hracu na nejake rozumne rozbehnuti ekonomiky a mit pripravene scenare jak vyresit problem, kdy nikdo nebude schopen vyrobit nejakou soucastku, kterou ale bude potrebovat x dalsich hracu pro svuj craft
tohle je vlastne duvod mych prvnich dvou bodu, protoze aspon ze zacatku budes muset nalakat dost lidi, aby se hra tak nejak rozbehla

- a na zaver otazka na kterou jsem se chtel vzdycky zeptat tvurcu takovychto jinych mmorpg(nemusis odpovidat, je to takova blbost :-) ) - pokud budou ve hre nejake penize(treba jen kvuli usnadneni obchodovani mezi hraci), jakym zpusobem planujes jejich "nalivani" do systemu, kdyz nebudou npc questy a z vlku asi padat taky nebudou? a jak je chces ze systemu "odstranovat", aby se predeslo inflaci?

Edited by - huhla on 15/03/2013 14:59:40
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 15/03/2013 :  20:30:16  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
Pracovní ukázka jak funguje dynamická flóra - čas je zrychlený;)

http://youtu.be/MeXfyZxSa2U

ad Huhla - projdu post a budu reagovat později;)

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 15/03/2013 :  21:34:18  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
Ad Huhla: Díky za podporu;)
----
Potřebu motivovat hráče rozhodně nepodceňuji.
V základu je to vše postavené na skillUp - díky kterému bude moci hráč vyrábět lepší věci (bude rozdíl mezi jablkem kvality 10 a kvalitou 50) - kvalita je aplikovaná na veškeré věci a od toho se odvíjí i jejich účinnost/výdrž (než se rozpadnou/opotřebují) apod.
Stejné to je i s bojem, pokud bude hráč více bojovat poroste mu skill na boj a bude si moci tak troufnout na férový boj třeba s vlkem. čím větší bude mít skill na stahování kůže, tak získá lepší kůže na výrobu lepšího brnění. atd.

Vše se to točí dokola - pokud děláš nějakou věc - roste ti daný skill - čím vyšší skill máš tím z daného úkonu získáš lepší surovinu - lepší surovina ti umožní dělat lepší věci.
Takže ze začátku si uděláš například pochodeň co vydrží hořet kratší dobu než pochodeň co si vyrobíš v pozdější fázi hry (pořád to bude jedna a ta samá pochodeň, ale s lepšími atributy na základě skillu/ materialu výrobce).

Berlička ve hře bude, ale jinou formou - jedná se o lore, které nechci moc rozebírat - ale hráči budou motivování chodit na určité lokace, kde budou moci nalézat unikátní suroviny, které nepůjdou běžně vyrobit.
Plus v některých případech se berlička udělá sama - starý velký medvěd co se potuluje po světě a nikdo ho zatím nezabil a tím pádem ten medvěd sám získal časem lepší dovednosti a také z něj je více surovin a kvalitnější materiál. To už bude výzva a nebude lehké ho dostat.

+ stavba vesnic/měst - do toho politika a výběr daní pro hráče atd.

Ale pořád se bude muset něco dopilovávat a přidávat.
Pro hráče vyloženě farmářsky zaměřené chci aplikovat eventy co je budou pořád nutit něco pěstovat a za plnění získají unikátní odměny atd.

Kolem start lokace nebudou těžké potvory, ale jak píše srnky a jiná plachá zvířata.
Zde se hráč naučí že musí k potvoře po směru větru aby ji dostal atd.
Ono i toho vlka půjde dostat v celku dobře - pokud si hráč bude dávat pozor a nenechá se zpozorovat (v ten moment vlk zavolá ostatní v okolí je konec;) ) tj. vlka, divočáka i medvěda půjde někdy dostat relativně jednoduše když se nalíčí past či se udělá útok ze zálohy (ale to už bude chtít trošku skill).

Potvory ale nebudou primárně až moc agresivní - záleží jak budou nakrmeny apod.
Tj. pokud si někde v hlubokém lese udělám tábor a budu likvidovat králíky a srnky - tak pomalu dojde žrádlo pro vlky = není králík bude člověk;)
Třeba medvěd se od člověka spíše strání pokud není narušeno jeho teritorium či není provokován...

Smrt - zde je to složitější - pokud postava umře tak se resne jako klon ve start lokaci - nebo v klonovacím zařízení co má ve svém domě/vesnici. Přijde o všechny dovednosti a věci (mimo start výbavy) - pokud má zálohu své DNA tak si ji aplikuje a má skilly nazpátek (tedy dle toho kdy si DNA odebral). Na některé věci se bude dávat "pojištění" otisk DNA majitele - a tyto věci sice půjdou ukrást, ale zloději jsou k ničemu protože je může použít jen identická DNA otisku (tj. majitel) + půjdou lokalizovat pomocí GPS.

Tady je to složitější - vše to je vázané na lore - proto to možná zní divně;)

Jako budu rád za 100 hráčů, ale pokud jich bude více tak jedině dobře.
Nedostatek hráčů chci řešit NPC hráči - kteří budou stavět svůj tábor a dělat to co hráč +- (snad se to podaří).
Nikdy ale nedojde k tomu, že by někdo něco neuměl a potřeboval to na výrobu něčeho.
Vše má svůj strom a dá se vyrobit od a do z.
Chceš si postavit vozík a jsi uprostřed ničeho np:
Najdeš si sazenici - zasadíš strom - pokácíš - uděláš prkna a další potřebné věci ze dřeva.
Oskenuješ si zem a najdeš si ložisko na železo - spustíš těžbu za pomocí hi-tech věcičky co máš od začátku (to zase patří k lore) - natěžíš si low ql rudu - přetavíš v ohni na rudu - vytvoříš si z rudy kovadlinu - ukoveš hřebíky a dokončíš vozík atd.

Peníze - to je věc co ještě řeším...
Ve start lokaci bude pár NPC co budou prodávat a vykupovat věci. Což by byl jediný zdroj peněz. Ale to nesedí moc k lore. Proto peníze asi vůbec neaplikuji a vše bude jen o výměnném obchodě. NPC ti prodá co chceš ale musíš dát nějakou protihodnotu (třeba 10kg jablek;) )

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

Jace
Average Member

xcom

1183 Posts

Posted - 15/03/2013 :  23:01:11  Show Profile Send Jace a Private Message  Reply with Quote
Aby z toho nakonec nebyl simulator tyrani zvirat
Me na MMO vzdycky iritovalo, a to je asi i jeden z duvodu, proc uz je nehraju, ze se jeste nikomu nepovedlo udelat uveritelnej svet. Nejde o to, jak ten svet vypada, jaky ma lore, nebo jestli na pousti rostou obri kaktusy, ale spis o takovou tu funkcni uveritelnost. Dneska je kazda hracska postava v MMO the chosen one, hero, savior of all etc. Kazdej chce bejt tak moc specialni a vyjimecnej, az je v konecnym dusledku stejnej jako vsichni ostatni. Tohle asi tvy hre nehrozi, ale co by hrozit mohlo, je extremne dementni vzorec chovani prumernyho hrace, kterej je danej prave tou death penalty. Kdyz hrac vi, ze mu nic nehrozi, tak dela casto neskutecny kraviny.

Bylo by super, kdyby v ty hre nebyla vubec moznost skakat, ale nahradit to treba nejakym funkcnim tlacitkem pro prelejzani prekazek/lezeni na vyvysena mista nebo tomu dat nejakej stamina limit. Tim se predejde znamymu jumping retard syndromu.

A nevim, jestli to tu padlo, ale zajima me, kolik casu vlozis do combat systemu. To je podle me nejdulezitejsi cast MMO a ted se neptam na nejaky porovnavani statu, ale formu provedeni. Bylo by super mit neco na zpusob pokrocilyho boje v mount&blade, kde musis presne mysi tahnout do smeru utoku oponenta, abys to vykryl, coz bude narocny na latenci, ale tak neco lepsiho nez zivaci point&click by mohlo bejt Taky by bylo dobry mit nejaky zasahovy zony (noha = bude na cas kulhat, ruka = vetsi rozptyl v mireni etc.).

MMOs failed.

Edited by - Jace on 15/03/2013 23:06:04
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 15/03/2013 :  23:23:25  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jace

Aby z toho nakonec nebyl simulator tyrani zvirat
Me na MMO vzdycky iritovalo, a to je asi i jeden z duvodu, proc uz je nehraju, ze se jeste nikomu nepovedlo udelat uveritelnej svet. Nejde o to, jak ten svet vypada, jaky ma lore, nebo jestli na pousti rostou obri kaktusy, ale spis o takovou tu funkcni uveritelnost. Dneska je kazda hracska postava v MMO the chosen one, hero, savior of all etc. Kazdej chce bejt tak moc specialni a vyjimecnej, az je v konecnym dusledku stejnej jako vsichni ostatni. Tohle asi tvy hre nehrozi, ale co by hrozit mohlo, je extremne dementni vzorec chovani prumernyho hrace, kterej je danej prave tou death penalty. Kdyz hrac vi, ze mu nic nehrozi, tak dela casto neskutecny kraviny.

Bylo by super, kdyby v ty hre nebyla vubec moznost skakat, ale nahradit to treba nejakym funkcnim tlacitkem pro prelejzani prekazek/lezeni na vyvysena mista nebo tomu dat nejakej stamina limit. Tim se predejde znamymu jumping retard syndromu.

A nevim, jestli to tu padlo, ale zajima me, kolik casu vlozis do combat systemu. To je podle me nejdulezitejsi cast MMO a ted se neptam na nejaky porovnavani statu, ale formu provedeni. Bylo by super mit neco na zpusob pokrocilyho boje v mount&blade, kde musis presne mysi tahnout do smeru utoku oponenta, abys to vykryl, coz bude narocny na latenci, ale tak neco lepsiho nez zivaci point&click by mohlo bejt Taky by bylo dobry mit nejaky zasahovy zony (noha = bude na cas kulhat, ruka = vetsi rozptyl v mireni etc.).



:)

Stou death penalty se to bude muset ještě vyladit.
100% chci full drop + ztrátu statu (při nejhorším trvalé ponížení).
Ale také chci nějakou formou možnost obnovy (částečné nebo full).
Proto ty hrátky s DNA, ale nechci aby to skončilo tak, že si hráč před útokem udělá zálohu a je mu jedno zdali umře... Aby to nebyla náhrada save... Mělo by to snad řešit omezení na možnost zálohy (čas, energie atd.)

Skákání bude muset zůstat, aby se hráč dostal na vyšší místa atd.
Ale vím co myslíš - je to v každé druhé mmo kdy hráč skáče a myslí si že ho nezasáhne firebal - který je na jen targetnutej a vždy ho zasáhne i když je za barákem a může skákat jak mourovatej :D

Boj bude další velká kapitola - nevím teď co jak přesně půjde aplikovat.
100% nechci TAB target + mačkání 1,2,3
V nejhorším případě bude styl boje LMB úder zbraní RMB obrana štítem.
Kdy se bude počítat atributy zbraně, skillu, brnění, zranění atd.

Zranění bude rozdělováno na části těla (které se budou muset samostatně léčit) + ovlivňují další úkony.

Styl Mount&Blade znám, ale nedokážu teď říci zdali to půjde či ne...

Stamina/výdrž, žízeň , hlad atd. Budou ovlivňovat plno věcí.
Hráč nebude moci pořád běžet, ale bude se muset zastavit a odpočinout si apod.
Každý úkon i úder v boji ubere výdrž - a je možné že hráč bude tak vyčerpaný že umře na to že už nedokáže dál bojovat (nemá sílu na to dál máchat mečem) :)

Uvidím jak to bude vše v praxi - tyto scripty mě teprve čekají.
Prioritou je teď dokončit živoucí flóru a její chování.
Pak následuje AI na potvory - pro jejich běžný život.
A boj až potom.

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

huhla
New Member

163 Posts

Posted - 20/03/2013 :  16:02:03  Show Profile  Send huhla an ICQ Message Send huhla a Private Message  Reply with Quote
u te death penalty mas spoustu moznosti
- save zkusenosti muze byt treba jen ve "meste", kdyz umres tak neulozene zkusenosti ztratis, ale mohly by jit pak rychleji znovu naskilovat (napr +50% bonus dokud se nedostane na puvodni uroven)
- save pozice zase v tom meste, ale mozna vymyslet i nejaky prenosny tabor ve kterem si pak muzes postavit ozivovaci zarizeni,to "nabijes" surovinami/energii na x oziveni, ale jak pises muselo by se vyladit, aby hrac nestavel tabor kazdych 100 metru

kdyz nad tim tak premyslim tak by se to dalo uplne zobecnit, principialne by slo o jedno a to same klonovaci zarizeni, ve meste by si hraci mohli postavit drahou, velkou a neprestehovatelnou verzi, ktera by umela jak ozivovat, tak scanovat/ukladat dna, samotne oziveni by bylo relativne levne, pripadne by si zarizeni samo mohlo pomalu doplnovat energii na nekolik oziveni denne "zadarmo", alternativa by pak bylo prenosne zarizeni, urcene pro docasne campy, ktere by umelo jen ozivovat a navic by to oziveni bylo nasobne drazsi (na suroviny/energii) nez ve velke verzi
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 21/03/2013 :  09:13:34  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
Díky za připomínky a nápady.

Teď prioritně musím vyřešit technický problém co nastal a ovlivňuje veškeré herní funkce.

Proto pořád vše testuji - každou blbůstku i 10x v různých situacích a modelech:)

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

elidor
Administrator

1340 Posts

Posted - 21/03/2013 :  17:02:13  Show Profile  Visit elidor's Homepage  Send elidor an ICQ Message Send elidor a Private Message  Reply with Quote
death penalty je prezitek ..

Byl jsem zmateny a nejisty, jsem sice porad zmateny a nejisty, ale v mnohem vyssi rovine.. [Pratchett]
Go to Top of Page

Havran
New Member

305 Posts

Posted - 21/03/2013 :  18:28:13  Show Profile  Send Havran an ICQ Message Send Havran a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by elidor

death penalty je prezitek ..



... z dob kdy byly online hry zabavnejsi
Go to Top of Page

Jace
Average Member

xcom

1183 Posts

Posted - 21/03/2013 :  18:45:39  Show Profile Send Jace a Private Message  Reply with Quote
Zkousel jsem novyho tomb raidera. Dal jsem si obtiznost hard, ktera se dneska rovna obtiznosti very easy pred 20 lety... Naboje na kazdym rohu, kouzelny tlacitko, co navadi hrace i v koridorovych urovnich, po smrti vas hra vrati zhruba metr zpatky, takze to pusobi jako hrat s cheatem na nesmrtelnost. Proste tvurci si pojem survival evidente vylozili po svem. Uvitam jakoukoli zabavnou moderne vypadajici hru, co nebude vsude predpokladat, ze jeji hrac je 5 lety dite nebo tezce mentalne postizeny.

MMOs failed.

Edited by - Jace on 21/03/2013 18:46:38
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 12/06/2013 :  20:30:54  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
Tak po delší době update.

Nemá smysl rozepisovat veškeré změny, ale bylo jich hodně převážně na pozadí atd.

Níže ukázka aktuálního stavu finalizace designu start světa (momentálně bez particle efektů apod.):

SMAZÁNO - nekoresponduje s Enginem

Se všemi objekty lze provádět interakci (kácet, ničit apod.)

Zde ukázka nové interakce (v test script/art lokaci)
http://youtu.be/kx00jNjFyew
http://youtu.be/y0kerXnEc-w

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio

Edited by - McMagic on 09/03/2014 10:25:51
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 11/08/2013 :  09:46:51  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
Pro zájemce o projekt bylo nedávno spuštěno oficiální fórum projektu.

http://www.novus-inceptio.com/forums/

Kde je dostupný například veřejný game koncept
http://www.novus-inceptio.com/forums/index.php?board=27.0

+ třeba poslední dev updaty
http://www.novus-inceptio.com/forums/index.php?topic=21.0

atd.

Kdo má zájem může tak debatovat o herních prvcích a pokroku přímo na oficiálním fóru - aby veškeré informace nebyli roztříštěné po internetu...

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio

Edited by - McMagic on 11/08/2013 09:49:25
Go to Top of Page

Yennefer
mad kobold

1603 Posts

Posted - 22/08/2013 :  12:09:09  Show Profile Send Yennefer a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by McMagic
Vše je založena na čistém divokém světě. Kde hráč dělá co může aby přežil - to co dělá ovlivňuje růst daného skillu a atributu. Pokud se věnuje výsadbě lesa, těžbě dřeva apod. Zdokonaluje se v daném odvětví a produkuje tak lepší a lepší produkty (ze začátku umí vyrobit prkno nízké kvality, časem už je prkno lepší apod.) kvalita ovlivňuje celkovou výdrž výrobku + další věci. (Pokud farmář sklidí suroviny na poli, získá např. brambory s low QL, které se dříve zkazí (časem se zničí) a jídlo z nich není moc chutné a doplňuje hlad pomalu.



minecraft ?

p.s. jinak nadhera, klobouk dolu co jsi dokazal a jeste zrejme dokazes, drzim palce, pokud te zajima jak vybalancovat PvP urcite se zde na foru zeptej - nehral li jsi sam nejaky full loot PvP, vybalancovat to je docela orisek..


UO - Yennefer, Jasra (DP)
DAoC - Yenn, Yiyiy, Corwin, https://www.daocutils.com/chimp/corwin

Edited by - Yennefer on 22/08/2013 12:22:28
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 23/08/2013 :  13:54:08  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Yennefer
minecraft ?



MInecraft ne - teraformace na aktuálním enginu bohužel nejde. Ale Minecraft není inspirace i když se to může zdát:)
quote:
Originally posted by Yennefer
p.s. jinak nadhera, klobouk dolu co jsi dokazal a jeste zrejme dokazes, drzim palce, pokud te zajima jak vybalancovat PvP urcite se zde na foru zeptej - nehral li jsi sam nejaky full loot PvP, vybalancovat to je docela orisek..



Díky - full loot PVP znám (hrál jsem hodně her na tomto principu) + protože nebudou třídy povolaní apod. ale každý si je roven (jen s rozdílnou zkušenosti ve skillech které používá apod.) tak vybalancovaní není zas tak velký problém oproti jiným hrám kde se musí balancovat povolaní apod.

O herních prvcích více do detailu můžeme diskutovat na ofic. fóru projektu: ( http://www.novus-inceptio.com/forums/ ) je tam více prostoru pro dané téma.

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 07/03/2014 :  20:10:34  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
Dlouho jsem zde nic nepsal;)

Projekt není mrtev ba naopak - sice došlo k menšímu zdržení (přechod na nový engine atd. nemá smysl vysvětlovat proč atd.)

aktuální oficiální progress:
--------------
Projekt se dostal na stránky českého eurogameru - www.eurogamer.cz

Formou malého info teaseru - exkluzivní obrázky z vývoje.




Více zde -> Eurogamer

+ je připravován větší informační článek na stejném portálu.

--------------

trošku starší screeny:
http://www.novus-inceptio.com/forums/index.php?board=31.0

případně na indieDB - http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio

Edited by - McMagic on 07/03/2014 20:12:02
Go to Top of Page

nses
New Member

100 Posts

Posted - 08/03/2014 :  10:01:51  Show Profile Send nses a Private Message  Reply with Quote
Asi sa budem opakovat,ked napisem: Len tak dalej. Tento engine mi po vizualnej stranke pripada vydarenejsi.
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 27/03/2014 :  11:16:33  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by nses

Asi sa budem opakovat,ked napisem: Len tak dalej. Tento engine mi po vizualnej stranke pripada vydarenejsi.



Díky;)

Pro zájemce menší nakouknutí pod pokličku

Připravované věci do nového alfa buildu:
http://youtu.be/N9C4gpwfMpM

a novinka PPB v akci:

http://youtu.be/-5IK3WUSNVc

PPB - Player Personal Bot.

Jedná se o malého pomocníka, ale ne vždy je dobré ho využívat na vše (respektive na věci co si hráč může udělat sám) - jelikož jeho úkony spotřebovávají energii, která je třeba pro zobrazení základního GUI atd.

Je to ještě silně pracovní.

Pro ty co chtějí sledovat updaty pravidelně doporučuji facebook
https://www.facebook.com/novusinceptio

Přeci jen tam dávám updaty nejdříve a pak když si vzpomenu tak i na fóra :D

Nebo indiedb: http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio

Edited by - McMagic on 27/03/2014 11:17:07
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 23/06/2014 :  13:06:57  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
Po delší době menší update u zde;)

Poslední dny se hodně pracovalo na přepisování celého jádra projektu ( poslední alfa testy ukázaly nedostatky a museli se zavčas vyladit ).

+ na FB projektu spousta jiných novinek jako:
podmořský svět
pracovní test prototyp cesty do vesmíru
atd.

https://www.facebook.com/novusinceptio



























http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio

Edited by - McMagic on 23/06/2014 13:12:22
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 29/06/2014 :  12:46:53  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
Před měsícem proběhlo natáčení rozhovoru pro games.cz ohledně konceptu projektu.Video již je veřejně dostupné, tak níže odkaz (doprovodný info článek přímo na games.cz bude následovat).
Ještě jednou děkuji games.cz a převážně Pavlu Dobrovskému za příjemně strávený čas.

Dodatek: i když NI prochází teď menšími (převážně po tech. stránce -> více info časem) změnami (jako každý projekt v během vývoje) - tak to nic nemění na konceptu, logice a herních pravidlech.

https://www.youtube.com/watch?v=lAiNuvTnLbA

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

Dorlas
Moderator

Mr. Pink 2

2784 Posts

Posted - 29/06/2014 :  13:29:54  Show Profile  Send Dorlas an ICQ Message Send Dorlas a Private Message  Reply with Quote
Krasa... Jediny co je naprd, ze to nestartuje zitra

Dorlas
TESO
CzH, MdK, ReD, Ragnarok, Pohodari, Multa Nocent
UO, SWG, WoW, VG, AoC, DF, EQ2, Rift, Swtor, GW2, Daoc - inactive
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 29/06/2014 :  16:43:19  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Dorlas

Krasa... Jediny co je naprd, ze to nestartuje zitra



:) Díky!

Jinak info článek k videu je již také public.

http://games.tiscali.cz/podcast/tea-club-6-martin-mastny-o-mmorpg-novus-inceptio-239927

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 02/07/2014 :  21:44:46  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
Tak jelikož komunita na FB dosáhla 1k - udělal se menší dárek (nejen) pro FB komunitu.

Offline benchmark demo projektu.

Více na FB -> https://www.facebook.com/novusinceptio/posts/651140701634679

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 20/08/2014 :  20:59:22  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
Jelikož se kolem NI pomalu začíná množit komunita (což je jedině dobře). Bylo načase změnit formu tvorby videí (poslední dobou se dev videa dostali i mimo cz/sk do článků, které jsou spíše dezinformační a lidé berou videa vážně a nechápou případné alfa bugy či dokonce, že se jedná pouze o test herního prvku apod.).

Jako první video z nové řady je nic neříkající teaser (ale je třeba;) - lehce naznačuje lore)

http://youtu.be/SrrOHoe37IA

Další videa budou následovat + případně budou upravena a doplněna o informace přímo ve videu (aby se zabránilo dezinformacím).
Starší budou postupně smazaná.

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

nses
New Member

100 Posts

Posted - 20/08/2014 :  23:03:53  Show Profile Send nses a Private Message  Reply with Quote
quote:
http://youtu.be/SrrOHoe37IA


Kto nahovoril to video? Je ako z holywoodskeho traileru.
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 20/08/2014 :  23:41:55  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by nses
Kto nahovoril to video? Je ako z holywoodskeho traileru.



Člověk co dabuje hollywoodské trailery;)
Jsou to přes US agenturu licencované fráze.

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 18/10/2014 :  22:53:56  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
Hodně dlouho jsem zde nedal žádnou aktualizaci - nějak nebyl time.


Takže pro ty co nesledují FB projekt atd. zde menší result (cituji z patch notes).

------------------------------------------------------------------------------
UPDATE 0.13.003
------------------------
Menší ukázka aktuálních interních dev testů verze 0.13.003
20 minut cesty z lesa do travnatých plání a první náznaky budování domu.
Během cesty malá interakce s okolím.
Převážně jde o ukázku cestování po světě.

Je tam ještě spousta bugu, ale pomalu se vše ladí a dává dohromady - v podstatě jde o progres napojení nového jádra na staré herní prvky.

FPS má 50% drop díky nahrávacímu sw.

http://youtu.be/vnAkEguXIpQ

------------------------------------------------------------------------------
UPDATE 0.13.004
------------------------
Vizuální update rozložení trávy.







------------------------------------------------------------------------------
UPDATE 0.13.005
------------------------
Generovani skal(kameny)
Generovani flory na pobřeží (lektníny)
Generování podvodní flory
-----------
Některé plodiny lze zasadit (oregano, bazalka)
(je třeba je vložit do aslotu)
po zasazení vznikne "dev políčko" na které je možné provádět interakci:
Zalít
Hnojit
Udrzovat
(zvyšuje ql plodin)
Sklidit
(většina interakce vyžaduje vyrobení "Rake/Hrábě")
Plodiny mají dev time než vyrosotu nastaven na 2minuty
Vždy se sklidí 3 plodiny (dev setup) - QL odpovidá původní položce + dle udržovací interakce.
-----------
Skála(kameny) - je možné na ní provádět interakci:
forage:(stejné jako na povrch skály tj. na 20% nalezení kamene a na 5% ruda)
težit kámen: 100% drop kamena - vyžaduje "Pickaxe"
-----------
Options: novy slider - Detaily dohled (ovlivňuje dohled skal a detailu)
-----------







------------------------------------------------------------------------------
UPDATE 0.13.006 - 0.13.007
------------------------
---------------------------------
Patch 0.13.007
---------------------------------
- fix bug s ToolTip
---------------------------------
Patch 0.13.006
---------------------------------
- Nelze zasadit již hotové plodiny.
- Na malé % je možné najít při 'Botanize' sazenice, které lze zasadit.
- Políčko už neroste pár sekund, ale od 10minut do 4hodin (viz popisek sazenice).
- Sazenici lze na malé % získat i při sklizni.
- ToolTip - přidán prostor pro popis (vyplněno jen u něčeho).
- Chat - menší úpravy (opravy) + informuje o nalezených věcech, které byli vloženy do inventáře atd. (hlavně se chová už trošku lépe)
- Skály - sníženo generování dle nadmořské výšky (není žádně otestováno) = snížen bug s plovoucími skálami ve vzduchu.
- Dodělávky v admin GUI pro lepší organizaci herních prvků.
- Lehce doplněna lokalizace pro některé statické texty.
---------------------------------

+ proběhl menší víkendový stress test (se zapojením public fanoušku na FB)- screeny zde:





------------------------------------------------------------------------------
UPDATE 0.13.008 - 0.13.009
------------------------
Převážně updaty na základě testu.
---------------------------------
Patch 0.13.009 - 12.10.2014
---------------------------------
- vyžadováno DX11
- vyladěnější voda (už neprosvítá flóra atd.)
- temnější noc
- trošku upravené shadery na počasí atd.
---------------------------------
Patch 0.13.008 - 12.10.2014
---------------------------------
- opraven chat + rozdělení na LOCAL a SYSTEM (provizorní řešení).
- položená kláda na zem již lze sebrat.
- Změna některých rozložení kláves (ovládání)
---------------------------------






------------------------------------------------------------------------------
UPDATE 0.14.001 (IN DEVELOPMENT) - není online jako patch ještě
------------------------

[color=green]zeleně[/color] - změny oproti předchozímu updatu postu
[color=red]červeně[/color] - věci aktuálně rozdělané

------------------------
NOVINKY - UPDATY
- Ukládání změn terénu do DB, včetně textur a trávy -> tj. teraformace již je perzistentní.
- Nad postavou jmenovka.
- Forage/Botanize - už nejde provádět do nekonečna, ale má CD 4 hodiny na tile.
- Zvuky - sekání, kácení, brání větve ze stromu atd. (postupně se budou přidávat další (po vyřešení replikace))
[color=green]- Replikace zvuků (akcí hráčů) ostatním hráčům.[/color]
[color=green]- Napojené herní postavy - včetně animaci.[/color]
[color=green]- Replikace animací ostatním hráčům.[/color]
[color=green]- Nové recepty na výrobu[/color]

FIX
- Noční ambient sound BG.
- Lepší kácení/pád stromu.
- Padlý strom (kmen) lepší detekce interakce.
- Pokácené stromy zůstanou pokácené.
- Postava již neujíždí při provádění akce na WO.
- Pokácený strom/kmen po relogu už není sáček, ale pořád strom.
[color=green]- Kompletní přepis chování pohybu postavy[/color]
[color=green]- Climbing navrácen do původního stavu = funkční[/color]

[color=red]
IN DEVELOPMENT
- Přepsání logiky plavání, na základě nových změn.
- Vyladění měřítka assetu.
[/color]

Dev screeny z updatu 0.14.001








http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio

Edited by - McMagic on 18/10/2014 22:56:28
Go to Top of Page

terawatt
Junior Member

flegr

916 Posts

Posted - 26/10/2014 :  11:29:02  Show Profile  Send terawatt an ICQ Message Send terawatt a Private Message  Reply with Quote
Děkuji ti jménem bohyně Ultimy, ó mocný Novusi a slibuji hory zlata,
za slámku života, do pusté krajiny poseté hníjícími těly mrtvých mmorpg

I've survived Chernobyl,Y2K,9/11,Bird flu,Mad cow disease,Swine flu,Ebola outbreak, African Swine Fever,SARS, MERS,COVID-19, Brexit,..NIBIRU BRING IT ON.



Edited by - terawatt on 26/10/2014 11:32:24
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 27/10/2014 :  10:27:41  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by terawatt

Děkuji ti jménem bohyně Ultimy, ó mocný Novusi a slibuji hory zlata,
za slámku života, do pusté krajiny poseté hníjícími těly mrtvých mmorpg



:) díky za podporu!

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 27/10/2014 :  10:28:35  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
Pomalu ale jistě se finalizuje "Building tool" - vše na obrázcích je vybudováno přímo ve hře.
-----------------
Pro lepší ujasnění jedná se pouze o základní konstrukce na kterých se ladí stavební nástroj. Možnosti stavby se budou rozšiřovat a vše nebude jako dřevěné kostky - logicky dle možností modulárního systému - styl a možnosti stavby se dají nejlépe přirovnat k hraní si s Legem;)






http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 01/12/2014 :  11:28:13  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
Rád bych zde všechny poprosil o malou pomoc/podporu.
Pokud se někomu projekt (Novus Inceptio) zamlouvá, je zde jedinečná šance projekt podpořit v akci "Indie of the Year 2014" pořádané portálem indiedb.

Zabere to jen 2-3 sekundy stačí jít na stránku projektu a pod popisem je velký banner a červený button na který stačí kliknout a tak zahlasovat pro NI.
Hlasovat můžete i pro jiné projekty (a je jich tam spousta co si zaslouží Váš hlas) - není nutná registrace.

Předem všem moc děkuji za ochotu i věnovaný čas.

Odkaz na projekt je zde:

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio

--------------
Jinak pro ty co nesledují FB projektu atd.
Tak probíhal menší interní alfa test hodinový stream naleznete zde:
http://www.twitch.tv/sveterka/b/591231838

A předchozích 40minut kdy se ladilo seskupovaní.
http://www.twitch.tv/sveterka/b/591184316

Či vizuální progres:


Update světa (níže fauna)










Implementace fauny - zatím bez řádné inteligence a reakce na hráče či okolí.










http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 03/12/2014 :  20:51:24  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
Na indieDB vyšla v pondělí první (pořádná) NI novinka (v mojí lámané angličtině).

Tak pro ty co nesledují FB/Twitter/G+ atd. je odkaz uveden zde:

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio/news/the-world-od-novus-inceptio

Aktuálně je to třetí nejčtenější novinka na indieDB - což mne samotného překvapilo ve dnech kdy vychází jedna novinka za druhou aby podpořily nominace na IOTY2014.

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page

PRIBOO
Average Member

DOG

1602 Posts

Posted - 04/12/2014 :  09:32:05  Show Profile  Send PRIBOO an ICQ Message Send PRIBOO a Private Message  Reply with Quote
Už se s tím drbeš dost dlouho, navrhuji následující postup ...

1, https://www.kickstarter.com/

2, http://store.steampowered.com/

3, http://www.scuderiapraha.cz/

Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 04/12/2014 :  09:54:23  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by PRIBOO

Už se s tím drbeš dost dlouho, navrhuji následující postup ...

1, https://www.kickstarter.com/

2, http://store.steampowered.com/

3, http://www.scuderiapraha.cz/





Zas tak ne;)

Začalo se někdy v roce 2012.
Rok se ztratil na HeroEngine a v listopadu 2013 se přešlo na Unity - pár měsíců se zkoumal engine a dělaly testy zdali tam půjde vše tak jak bych chtěl.
Takže aktuální progress je +- od února 2014 - což není ještě ani rok - na to že se začalo v podstatě od nuly (a jedná se o práci po večerech).

Hra by se dala už v podstatě vydat v Early acces či využít nějaký crowdfunding na podporu.
Ale z mého hlediska je ještě moc brzo - teď je konečně hotov prototyp co funguje jak má a ladí se základní věci do detailu.
Pak bude následovat přidání všech dalších herních prvků.
Rok 2015 ukáže zdali už je možné pokročit dál a jak.

Projekt čeká spousta věcí o kterých zatím moc veřejně nemá smysl nic říkat a jsou v procesu.

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio

Edited by - McMagic on 04/12/2014 09:55:18
Go to Top of Page

McMagic
New Member

138 Posts

Posted - 05/12/2014 :  08:33:27  Show Profile Send McMagic a Private Message  Reply with Quote
Tak druhá novinka pro indieDB je online:

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio/news/how-to-survive-in-a-world-novus-inceptio

Pokud se Vám projekt líbí, tak ho podpořte v hlasování/nominacích na "IOTY2014" na stránce projektu:

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio

(Jedná se o nominace do kategorie "game in development")

Děkuji!

http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio
Go to Top of Page
Page: of 6 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,38 seconds. on eygor Snitz Forums 2000