Author |
Topic  |
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 08/12/2014 : 09:01:22
|
Indie her je kopec, early access her je kopec, cim je tvoje hra vyjimecna, co ji odlisuje od ostatnich ? |
lastfm |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 08/12/2014 : 11:22:57
|
quote: Originally posted by Rashaverak
Co ji odlisuje od ostatnich ?
Víme o ní. A autor očividně má drive na dlouhodobou práci.
Obojí znamená opravdu hodně.
Jediné, co mě děsí, je, že to je stále one-man show. Na jednu stranu je to koncept, který skutečně je realizovatelný v jednom nadčlověku, ale i ti se dříve nebo později musí poprat s proiritami jako rodina, kariéra a tak. A druhá věc je dlouhodobá udržitelnost projektu - funkčnost není všechno, čitelnost a udržovatelnost kódu je při takhle dlouhodobém projektu dost zásadní.
Každopádně se hluboce klaním a přeju úspěch, je za tím vidět obrovský kus práce. |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 08/12/2014 : 12:01:13
|
Máme tu další novinku na podporu IOTY2014. Jedná se takový bodový průchod vývojem v roce 2014 + i lehce zpět. http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio/news/looking-back-at-2014-and-a-little-history-about-novus-inceptio
Jinak k one-man show problému.
On to není zas takový problém - vývoj v této formě jde mnohem rychleji a nikdo mne neomezuje termíny či korekcí a naháněním kdy co bude hotovo a proč na to kašle.
Priority jako rodina a kariéra jsou na stole denně - vyřešil jsem to tak, že čas který jsem dříve věnoval hraní věnuji vývoji a snažím se aby to nijak neovlivňovalo práci a rodinu(tady to jde hůře, ale naštěstí je pochopení).
Postupem času, budu muset ale přijmout další lidi (PR, support atd. + i nějaké ty externí pomocníky na grafiku(finalizaci) ) - ke konci a během release to už jeden člověk neutáhne. Ale základní vývoj bude vždy one-man show:)
Ale pořád je to tvořeno hlavně pro zábavu.
|
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
terawatt
Junior Member
 

916 Posts |
Posted - 08/12/2014 : 12:03:40
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Rashaverak
Co ji odlisuje od ostatnich ?
Víme o ní.
asi tak,
jedinečnost spočívá ve faktu, že jeden člověk je shopen udělat víc, než ústav plnej lidoopů!!! |
I've survived Chernobyl,Y2K,9/11,Bird flu,Mad cow disease,Swine flu,Ebola outbreak, African Swine Fever,SARS, MERS,COVID-19, Brexit,..NIBIRU BRING IT ON.
|
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 11/12/2014 : 12:38:14
|
Novus Inceptio postoupilo do TOP100 v nominacích o Indie hra roku 2014 (v kategorii hra ve vývoji).
Děkuji moc všem za podporu a vaše hlasy v nominacích - bez Vás by to nešlo!
Teď ale začíná ten hlavní boj o první místa. Proto věnujte svůj čas a ochotu a dejte hlas ve finálním rozhodování. Hlasujte v sekci UPCOMING GAMES - kategorie ROLE PLAYING - Tlačítko VOTE + sdílejte jak jen můžete - děkuji moc za vyjádřenou podporu!
http://www.indiedb.com/events/2014-indie-of-the-year-awards/top100#vote25539 |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
Edited by - McMagic on 11/12/2014 12:39:07 |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
|
Noe
Moderator
  
2217 Posts |
Posted - 13/12/2014 : 08:21:15
|
... já bych taky doporučil Pribův postup začínající kickstarterem, možná pak bod 3 vyměnit za nějaký domek u pláže ať si mají děti kde hrát na písku a manželka chytat bronz :)
ne teď vážně, je to krásný, neskutečně odvážný a ambiciozní projekt dělaný jedním člověkem, který musel sežrat ukrutný moře času i peněz, zauvažuj nad tím jestli by nestálo zato hodit to na kickstarter nebo oslovit nějaké velké studio aby to od tebe za pár mega dolarů koupilo a tebe navíc zaměstnalo za balík jako generála projektu v běžné pracovní době. Žena bude spokojená, že na tom děláš v pracovní době a po práci se můžeš věnovat trochu i jí a dětem. Ty budeš spokojenej protože v práci děláš jen to co tě baví a když tě naserou tak půjdeš finančně zabezpečenej tvořit zase v klídku svůj vlastní solo projekt.
Manželku, sebe i děti do konce života zabezpečíš a tobě to otevře možnost do konce života dělat jenom to co tě baví. Nadšení je super ale prachy tě nadšení nezbavěj ... jen tě pomůžou v případných nutných kompromisech, který věř mi 100% přijdou.
|
Noe
|
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 13/12/2014 : 09:31:30
|
Díky moc:)
Jinak - KC je v přípravě - během příštího roku budu moudřejší. Ale první rozhodující krok se již udělal (oslovit někoho kdo bude NI zastupovat a pomůže z propagací (a nejedná se o malého hráče na trhu)) a dopadl dobře.
Více teď ale nemohu sdělit. Ale po dlouhém zvažování a situacích které se odehrály jsem nucen na KC jít aby projekt dojel zdárně (a včas) do konce. |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
elidor
Administrator
  
1340 Posts |
Posted - 13/12/2014 : 15:25:41
|
prezentujes tu defakto jen grafiku .. ta je na stupnici dulezitosti v pozadi zajmu (minimalne u me), napis vic o hernim systemu a mechanikach, v cem to bude zajimave (nebo lepsi nez vetsina her), pac to je neco co rozhodne zda bude mit hra uspech, .. |
Byl jsem zmateny a nejisty, jsem sice porad zmateny a nejisty, ale v mnohem vyssi rovine.. [Pratchett] |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 14/12/2014 : 11:08:38
|
quote: Originally posted by elidor
prezentujes tu defakto jen grafiku .. ta je na stupnici dulezitosti v pozadi zajmu (minimalne u me), napis vic o hernim systemu a mechanikach, v cem to bude zajimave (nebo lepsi nez vetsina her), pac to je neco co rozhodne zda bude mit hra uspech, ..
To ne prezentuje se to hlavně konceptem, gameplay atd. Jen to uz zapadlo v tech postech + sem nedavam vzdy vse aktualni jen takove steky. Fotky jsou uz v podstate jen progres vyvoje a napojovani hernich mechanik. Tj ta grafika je v podstate ukazka funkcnosti a pro ty co projekt sleduji a meli treba moznost hrat interni alfu atd. Viz ty strechy bavily jsme se o tom pri testech a ted je maji + jsou funkcni atd. Problem, je ze tady to moc neaktualizuji - tech komunit je tolik, ze stiham jen ty zakladni a majoritni + se snazim to smerovat uz jen na par mist.
Nejlepsi je si precist starší, ale pořád v podstatě platný v základech gameconcept: http://www.novus-inceptio.com/forums/index.php?topic=8.0 Ci kratke info: http://www.novus-inceptio.com/forums/index.php?topic=20.0 Rozhovor na jare: http://games.tiscali.cz/podcast/tea-club-6-martin-mastny-o-mmorpg-novus-inceptio-239927
Nebo precist posledni tri hlavni novinky na indieDB ty toho popisuji hodne a diky nim se projekt dostal do TOP100 z 20000 (+- her) v aktualnim hlasovani:
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio/news
Pokud bude cokoliv nejasne - tak to zde mohu doplnit, ale zase to zapadne - proto se snazim vzdy smerovat na FB nebo indieDB, ci forum kde je vse aktualni.
Ale protoze prichazi nova krev (lide co projekt zajima) - budu uz muset udelat webovky, kde to bude vse sepsane jako celek na jednom miste - protoze techto dotazu jako mas ty je posledni dobou sposuta a ja musim porad sepisovat takoveto posty:) |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
Edited by - McMagic on 14/12/2014 11:17:21 |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
|
elidor
Administrator
  
1340 Posts |
Posted - 18/12/2014 : 02:05:37
|
moc peknej rozhovor, zajimalo by me ... 1) pvp - zcela volne? nutnost prijmout duel? pk? po urcitem poctu zabiti nejake oznaceni vrah (nejaka moznost se toho oznaceni zbavit)? bude tu system karma/fame? 2) pve - dungeony, volne spawnovany bossove, .. 3) postih pri smrti / equip / expy / debuffy / .. 4) crafting / farming 5) vyroba equipu z jak ziskatelnych materialu / jak vyznamny bude crafteny equip vs eq z lootu pokud takovy bude 6) lokace pro nejaky rozsah lvl? nebo inteligentni jako v uo? tzn neexistuji defakto zony pro rozsah lvl, ale monstra ruzneho rozsahu v kazde lokaci 7) ai monster? asi nejvetsi peklo ve vetsine her. vrchol inteligence je pathfinding, bude tu neco lepsiho? (priklad: hloucek monster, postava streli do jedne, ostatni koukaji jak je jejich soukmenovec zabijen .. a tak to pokracuje do pobiti cele skupiny) 8) ekonomika - bez npc se mi zda, ze bude defakto jen neustaly priliv materialu a penez, jak to chces osetrit? 9) zminil jsi najmy, komu se budou platit, kdyz si kazdy udela solo domek o samote? 10) urcite mas promysleny ekonomicky model - platby, mikroplatby, .. co nas ceka? nebo planujes hru v urcite fazi prodat nejake velke skupine aby ji provozovala na vlastni naklady a ponechas si "jen" kontrolu nad vyvojem? |
Byl jsem zmateny a nejisty, jsem sice porad zmateny a nejisty, ale v mnohem vyssi rovine.. [Pratchett] |
Edited by - elidor on 18/12/2014 02:07:37 |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 18/12/2014 : 08:59:57
|
quote: Originally posted by elidor
moc peknej rozhovor, zajimalo by me ...
Odpovím až zítra - za chvilku jedu pryč a vrátím se až pozdě v noci. |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 19/12/2014 : 09:05:48
|
ja ti odpovim jak to nebude ale jak bych chtel aby to nekde bylo :)
1) pvp - zcela volne? nutnost prijmout duel? pk? po urcitem poctu zabiti nejake oznaceni vrah (nejaka moznost se toho oznaceni zbavit)? bude tu system karma/fame?
zcela volne, zadny system karma/fame
2) pve - dungeony, volne spawnovany bossove, ..
vse bezinstancni, proceduralne nove vznikajici dungeony tim ze nejakou skalu obydli tlupa neceho, kdyz to nekdo vymlati po case to muze obydlet tlupa neceho jineho, obcas se to zavali a zmizi. Nahodne spawnove desitky bossu v otevrene krajine
3) postih pri smrti / equip / expy / debuffy / ..
vsecko zustane lezet v tele a zmizi po velmi dlouhe dobe
4) crafting / farming
vsechno ve hre pujde vycraftit, kazda rostlina bude dropovat semena a pujde zasadit, nektere budou potrebovat specialni podminky pro rust
5) vyroba equipu z jak ziskatelnych materialu / jak vyznamny bude crafteny equip vs eq z lootu pokud takovy bude
z lootu nebudou zadne hotove veci, jen material, vsechno se bude caftit, bosove budou dropovat kvalitnejsi material
6) lokace pro nejaky rozsah lvl? nebo inteligentni jako v uo? tzn neexistuji defakto zony pro rozsah lvl, ale monstra ruzneho rozsahu v kazde lokaci
nejsou levely ale skill system, nejsou stale spawny, lokace je osidlena necim kdyz to hrac vybije muze byt osidlena necim jinym, potvory muzou expandovat a valcit mezi sebou, zver se muze premnozit
7) ai monster? asi nejvetsi peklo ve vetsine her. vrchol inteligence je pathfinding, bude tu neco lepsiho? (priklad: hloucek monster, postava streli do jedne, ostatni koukaji jak je jejich soukmenovec zabijen .. a tak to pokracuje do pobiti cele skupiny)
ai bude uplne skvela, chytrejsi nez hrac
8) ekonomika - bez npc se mi zda, ze bude defakto jen neustaly priliv materialu a penez, jak to chces osetrit?
nebudou penize, neni kde by se vzali bez npc a potvor ktere nedropuji prachy, hraci rizena ekonomika si najde neco cenneho co se stane platidlem, autor hry prida stroj na razeni minci
9) zminil jsi najmy, komu se budou platit, kdyz si kazdy udela solo domek o samote?
zadne najmy nebudou, nesmysl
10) urcite mas promysleny ekonomicky model - platby, mikroplatby, .. co nas ceka? nebo planujes hru v urcite fazi prodat nejake velke skupine aby ji provozovala na vlastni naklady a ponechas si "jen" kontrolu nad vyvojem?
autor je miliardar ktery si hru vyviji pro svou radost a nehodla na ni vydelavat ale chce aby byla proste bezva
|
lastfm |
Edited by - Rashaverak on 19/12/2014 09:06:42 |
 |
|
Noe
Moderator
  
2217 Posts |
Posted - 19/12/2014 : 10:38:24
|
quote: Originally posted by Rashaverak
z lootu nebudou zadne hotove veci, jen material, vsechno se bude caftit, bosove budou dropovat kvalitnejsi material
Tohle jde zcela proti tomu být co nejrealističjší, z protivníka by mělo padat to co má u sebe. Takže pokuk je protivník human a má v ruce npř. sekeru a na sobě nějaký oblek mělo by oboje z něj padnout byť třeba oblek poničený a zakrvácený. Na druhou stranu jak šaty tak zbraně by se měli používáním v bojích rozbíjet a vyžadovat opravy. |
Noe
|
 |
|
Black
Moderator
  
2371 Posts |
Posted - 19/12/2014 : 10:40:13
|
quote: Originally posted by Rashaverak
jak bych chtel aby to nekde bylo :)
+1 i Noeho doplneni je dobře
+ bych doplnil ja: nemela by existovat zadna jina hra aby lidi nemeli moznost vymyslet  |
Black |
Edited by - Black on 19/12/2014 10:42:51 |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 19/12/2014 : 10:57:11
|
Rashaverak -> skoro jsi se trefil;)
Zde tedy můj result (vše nemusí 100% souhlasit - některé věci jsou v ladění a balancování):
Prvně je třeba si uvědomit, že se nejedná o WoW like MMO, takže vše jde proti proudu těchto her v základu.
1) pvp - zcela volne? nutnost prijmout duel? pk? po urcitem poctu zabiti nejake oznaceni vrah (nejaka moznost se toho oznaceni zbavit)? bude tu system karma/fame?
PvP je v podstatě volné (nebudou existovat PvE či PvP zóny). Ale co je a není trestné určují hráči nastavením pravidel na pozemku či regionu. Dle toho se pak určuje postih a trest. Celý systém je laděn převážně cestou nepodporovat PK a cokoliv co omezuje hráče v jejich budování - takže na chráněném pozemku či regionu bude spousta věci v základu trestná. Pokud kdokoliv uvidí (i včetně najemné ochrany), že někdo provádí trestnou činnost, tak hráč dostane označení a dle počtu "crime bodu" bude pronásledován či nežádoucí v regionech, kde bude nastaven limit pro tyto návštěvníky (limit jak velký "crime" je nežádoucí). Hráč se tedy může stát psancem ale může si vytvořit vlastní region pouze pro psance.
Likvidace těchto crime bodu není možná - pouze smrt stářím, ale i tak si nese další generace označení potomek zločince.
Duel apod. bude asi možný, ale nejsme si jist zdali ten kdo prohraje ho přežije... Přeci jen utrží zranění a bude se muset léčit.
Zbytek PvP je ještě v ladění - ale prioritou je ochrana hráčů, kteří si měsíce něco budují a pak kvůli bandě lidí co se nudí by o to měli přijít (na tomto ztroskotalo mnoho her a chci se tomu vyhnout).
PvP ano, ale fair play bez omezování budování civilizace. + stále v řešení!
V procesu testu je i umělá entita, která by zaměstnávala až moc agresivní hráče či ty kteří touží po plundrování světa. Tato entita by mělo vytvořit osadu poblíž těchto hráčů a zaměstnat je natolik, že nebudou mít čas poškozovat mírumilovné hráče;)
2) pve - dungeony, volne spawnovany bossove, ..
Dungeony či raidy nebudou ve známe podobě. Jelikož svět je řešen procedurálně + lze teraformovat, hodně těžko by se tyto věci pasovali na svět.
Je v řešení podzemní kopání tunelů, které otevírá možnost na nalezení dungeonu - smysl těchto náhodných dungeonů je připraven - ale není 100% jist zdali ho zapojím nebo ne - nemusí se dělat vše za každou cenu na úkor hratelnosti.
Open World bossove - ano i ne:) Budou existovat entity, které se budou zdržovat poblíž lore lokací. Ale není nutné je zabíjet.
3) postih pri smrti / equip / expy / debuffy / ..
Postih při smrti = smrt:) Hráč přijde o veškeré věci co má, umře a narodí se jako nový klon se staty a zkušenostmi dle své generace (při zrození klona). Bude si moci aplikovat zálohu DNA a dohnat tak částečně nabité zkušenosti (z mrtvoly svého klona, nebo ze záložní stanice (to je secret ještě;) ).
Je více druhů smrti - nemoc, blbost, stáři - stáří je specifické a umožňuje přestup do nové generace.
Dle tipu smrti a hlavně otisku DNA má hráč právo na veškeré svoje věci (pozemek, dropnuty eqp atd.). Kdokoliv ale může mrtvolu o věci obrat až na věci které si hráč pojistí otiskem DNA, či jsou vázané na DNA hráče.
4) crafting / farming
Vše ve hře je vyrobitelné. Cokoliv jde zasadit, chovat či pěstovat = šlechtit + provádět genetické úpravy. S ohledem na daný biom. (Tj. banány asi nepůjde moc dobře šlechtit v horách v severském lese).
5) vyroba equipu z jak ziskatelnych materialu / jak vyznamny bude crafteny equip vs eq z lootu pokud takovy bude
Z potvor bude "padat" pouze to co z nich má padnout (maso, kosti, kůže atd.). Takže nejcennější je vždy to co si hráč vyrobí. Lepší brnění (kožené) = co nejlepší kůže z potvory + vysoký skill v dovednosti výroby koženého brnění.
6) lokace pro nejaky rozsah lvl? nebo inteligentni jako v uo? tzn neexistuji defakto zony pro rozsah lvl, ale monstra ruzneho rozsahu v kazde lokaci
Žádné lokace či dělení na lv. Lv neexistuje. Jediné co je generační stupeň a nabitá zkušenost. Ale i postava 10té generace může být stejné jelito, jako postava první generace (když nic netrénuje).
Svět se dělí pouze na biomy (jednoduše: forest, grassland, desert, underwater atd.). Monstra(spíše fauna) jsou dle biomů, ale mohou zabloudit i jinam, nebo pokud tam jsou záměrně přesunuty a šlechtěny).
7) ai monster? asi nejvetsi peklo ve vetsine her. vrchol inteligence je pathfinding, bude tu neco lepsiho? (priklad: hloucek monster, postava streli do jedne, ostatni koukaji jak je jejich soukmenovec zabijen .. a tak to pokracuje do pobiti cele skupiny)
AI - řeší se a uvidí se jak dopadne ve finále:) Ale vše je postaveno na tom, že fauna má podobné potřeby jako hráč (hlad, žízeň, atd.). Příklad. Vlk - pokud má hlad pokusí se prvně najít něco co ho zasytí a nestojí ho to moc námahy = králík. Pokud potká hráče a je nasycen, tak ho bude ignorovat, v opačném případě bude útočit = smrt hráče na 90% ze začátku. Většina potvor bude ve smečkách či stádech, kdy je vždy vůdce smečky, který určuje co daná skupina provede (je to lepší na udržitelnost dat). Smrt vůdce smečky povede k chaosu (někdo uteče, někdo bude chtít pomstu). Útočit budou všichni naráz - ne že jeden čeká na druhého.
Je to složitý proces, a proto ve hře nebude milion creatur, ale jen pár dle daného biomu (les: vlk, liška, jelen, králík atd.)
Fauna se bude rozmnožovat a plodit potomky (min. a max. počet je hlídán vyšší mocí;)) Ale nikdy by nemělo dojít k šílenému přemnožení či dlouhodobému vyhlazení.
Další věci je dědičnost genetiky na potomky - je tedy možné si ochočit vlky - pokud si hráč kolem domku bude dávat maso, tak naučí vlky na to chodit a hráče ignorovat až do stavu kdy budou "přátelé" - toto se pak předá na potomky a nový vlk se nenarodí s agresivitou vůči lidem (pokud ho to zase někdo neodnaučí;).
Je to na dlouhé povídání a ladění (ale v základu to není něco extra složitého;) )
Zvířata se nebudou zdržovat na jednom místě ale budou cestovat v sektorech dle svých potřeb.
8) ekonomika - bez npc se mi zda, ze bude defakto jen neustaly priliv materialu a penez, jak to chces osetrit?
Materiál se bude neustále spotřebovávat na opravy a vylepšování + jsou v plánu eventy na hromadnou spotřebu materiálu;)
9) zminil jsi najmy, komu se budou platit, kdyz si kazdy udela solo domek o samote?
Hráč si může postavit domek kdekoliv - ale pokud si nezajistí pozemek za který je nutné platit nájem. Tak nic na tomto pozemku není chráněno a nevztahuje se na to ani crime systém (tj. dojdu k domu , vylomím dveře a poberu co unesu np.).
Pozemek a nájemné slouží k ochraně + tvorby měst a regionů.
Nájem se platí vyšší moci (dev týmu:)) což je součástí lore.
Na začátku ve hře budou dvě tři města postavená dev, které budou sloužit pro nováčky pro získání potřebných věci a rozjetí obchodu a ekonomiky ve světě. Tyto města budou chráněná vyšší mocí a k nim bude putovat i veškerý nájem.
Další nájemné si již pak určí regiony sami (daně pomocí surovin, bez daní atd.) to už je na hráčích.
Ale vždy za chráněný pozemek bude nutné platit měsíční udržovací poplatek (nájemné)
10) urcite mas promysleny ekonomicky model - platby, mikroplatby, .. co nas ceka? nebo planujes hru v urcite fazi prodat nejake velke skupine aby ji provozovala na vlastni naklady a ponechas si "jen" kontrolu nad vyvojem?
Platební model je v řešení (ladí se detaily). Ale vychází z modelu free trial a vip acc - kdy vip bude moci vlastnit pozemek (součástí vip bude i nájemné na pozemek do určité velikosti). Více bych to ještě neřešil(nezveřejňoval). Ale hra si musí hlavně vydělat na chod serveru a celkový přísun nových věcí do hry.
Snad to takto stačí - nemusí to odpovídat finále - většina věci se ladí. Ale tak jako tak se snažím držet pořád původního konceptu a celé myšlenky projektu. Což se zatím daří. |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
Edited by - McMagic on 19/12/2014 10:57:54 |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 23/12/2014 : 00:53:38
|
quote: Originally posted by Noe
Oslovit nějaké velké studio aby to od tebe za pár mega dolarů koupilo a tebe navíc zaměstnalo za balík jako generála projektu v běžné pracovní době.
1) Neoslovuje se studio, ale publisher, tedy někdo, kdo projekt platí (nikoliv vyvíjí). U nekterých firem se to překrývá, v drtivé většině ale ne.
2) Tuhle hru nikdo nekoupí, dokud nebude mít funkční monetizaci a velkou hráčskou základnu - tedy rozhodně ne v rané fázi vývoje (což pořád je). Myslím tím nikdo ze zavedených publisherů - zapálený milionář to může vidět jinak :-)
3) Jedním z důvodů, proč tuhle hru nikdo nekoupí, je, že to je hodně málo hra. Vy sice stále máte krásné vzpomínky na hry podobného rázu (a tu spoustu špatných jste už vytěsnili), ale od té doby se hráči dost výrazně změnili - a to včetně vás samotných. Krásně to bylo vidět třeba teď v ESU, kde bylo velmi dobré grupové PvP, ale nikdo ze starých PvP pardálů ho s náma nehrál.
Dneska hry dost silně staví na teorii her a motivace (různě cíleně a různě úspěšně) a hráči, kteří si takovými hrami prošli, jsou jimi "zpracovaní" a už jen obtížně budou hledat důvody, proč hrát hru, kde si motivaci musí najít sami.
Krásný příklad je World of Tanks - v základu celkem tuctová střílečka, která má ale brilantně zvládnutý motivační faktor (proč tu hru hrát a víc a víc a hlavně dlouhodobě) a tím válcuje třeba i profláknuté WoWko.
Všechny Ačkové MMORPG za posledních 10 let umírají právě na tom, že nedávají hráčům dostatečně silnou motivaci k dlouhodobému hraní.
Tohle všechno stranou - tenhle projekt má stále smysl, staví na tom, co je ověřené a zábavné (pokud hráči přijmou, že si zábavu musí hledat sami) a určitě to osloví jak staré pardály (nostalgie je mocná zbraň), tak potenciálně docela dost lidí, kteří hry moc nehrajou (takže ještě nejsou "zpracování" tím, o čem jsem psal).
Kickstarter je určitě rozumná cesta - právě proto, že neoslovuje jednoho publishera, který musí brát v úvahu návratnost a rizikovost investice, ale hlavně fandy pod vlivem těžké nostalgie ;-) |
Edited by - Rahman on 23/12/2014 00:57:00 |
 |
|
terawatt
Junior Member
 

916 Posts |
Posted - 23/12/2014 : 10:01:10
|
quote: Originally posted by Rahman ...
sound wisdom, podstatné je rychle postavit útulnej kemp na korpsně nějakého nooba :) |
I've survived Chernobyl,Y2K,9/11,Bird flu,Mad cow disease,Swine flu,Ebola outbreak, African Swine Fever,SARS, MERS,COVID-19, Brexit,..NIBIRU BRING IT ON.
|
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 23/12/2014 : 10:15:20
|
NI se nesnaží o nějaký masový úspěch či ohromný zisk (pokud se něco z toho někdy stane, tak jsem asi udělal něco "špatně" ).
Pokud bych dělal hru čistě pro peníze, tak bych ji stavěl jinak - celý koncept by musel být postaven jinak + i herní prvky a styl hraní. (To možná až někdy příště:) )
NI chci dokončit, tak jak jsem si určil a naplánoval (nepočítám s velkou hráčskou základnou, ale na uživení projektu by to mohlo stačit + něco málo jako odměna...).
Nemá smysl ale předbíhat událostem - projekt není ještě zdaleka dokončen - za rok se uvidí v jakém stavu projekt bude. Pořád to je koníček, který ale pomalu potřebuje finanční injekci (proto se řeší KC), aby se vše stihlo včas.
|
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
Kar-Chee
Junior Member
 

960 Posts |
Posted - 07/01/2015 : 16:26:16
|
quote: Originally posted by Rahman
Krásný příklad je World of Tanks - v základu celkem tuctová střílečka...
Nechci odvádět pozornost od projektu, ale rozhodně bych netvrdil, že za úspěchem WoT je pouze motivační faktor, a že je to tuctová střílečka. Základem pro úspěch je pořád dobrá hra. |
Planetside 2, Diablo 3 |
Edited by - Kar-Chee on 08/01/2015 12:11:54 |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 20/03/2015 : 12:21:41
|
Hmm, koukam ze ani ve verzi 5 neumi Unity "nahodnou" rotaci stomu kolem osy Z, takze je krasne poznat, ze je to les s jednim stromem porad dokola. Ne ze by to neslo resit tak, ze si tam das 10 typu stromu, ale ma to zbytecny dopad vykon. |
|
Edited by - Demostenes on 20/03/2015 12:23:14 |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 22/03/2015 : 12:11:55
|
quote: Originally posted by Demostenes
Hmm, koukam ze ani ve verzi 5 neumi Unity "nahodnou" rotaci stomu kolem osy Z, takze je krasne poznat, ze je to les s jednim stromem porad dokola. Ne ze by to neslo resit tak, ze si tam das 10 typu stromu, ale ma to zbytecny dopad vykon.
Ale umí - já to tam jen neměl v té první verzi nastaveno (umí to i v Unity4) - jelikož je to procedurálně a nemohu(nechci) použít čistou random rotaci - a při převodu projektu jsem neměl v danou dobu dořešenou proceduralitu na tyto "detaily" pro novou knihovnu do Unity5.
+ není třeba dělat 10 typu stejného stromu - stačí jen jeden a každý může mít jinou velikost, zabarvení, rotaci apod. (což ale šlo už v Unity4 - jen se to nesmí dělat pomocí stock terrain editoru - s tím já vůbec nepracuji a vše se řeší pomocí vlastních scriptu v reálném čase za běhu). |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
Edited by - McMagic on 22/03/2015 12:19:12 |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 22/03/2015 : 12:13:57
|
-------------------------------- GameDay 2015 Třeboň 8. - 9. Května - všichni fanoušci projektu jsou zvaní na prezentaci projektu. K dispozici bude hratelný NI build + možnost si o projektu popovídat. Více informací již brzy (na FB stránce projektu)... https://www.facebook.com/novusinceptio
(GameDay je dvoudenní program, který je součástí mezinárodního festivalu animovaného filmu ANIFILM - vstup zdarma). -------------------------------- |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 22/03/2015 : 19:08:58
|
quote: (což ale šlo už v Unity4 - jen se to nesmí dělat pomocí stock terrain editoru - s tím já vůbec nepracuji a vše se řeší pomocí vlastních scriptu v reálném čase za běhu).
Jinymi slovy neumi, custom script. Terrain engine je velky pruser Unity, technologicky 10 let pozadu, nebyt 3rd party modu, neda se s tim pracovat. |
|
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 22/03/2015 : 21:39:01
|
quote: Originally posted by Demostenes
quote: (což ale šlo už v Unity4 - jen se to nesmí dělat pomocí stock terrain editoru - s tím já vůbec nepracuji a vše se řeší pomocí vlastních scriptu v reálném čase za běhu).
Jinymi slovy neumi, custom script. Terrain engine je velky pruser Unity, technologicky 10 let pozadu, nebyt 3rd party modu, neda se s tim pracovat.
No "Unity terrain editor" je na dvě věci tak jako většina (i Unigine to má na dvě věci co jsem ho zkoušel) Unreal4, CRY to samé. Jediný engine co má schopny terrain editor je Hero Engine, ale to je jediné plus toho enginu.
Ale kdo dneska děla terén přímo v enginu? Max se dolaďují detaily.
Ale zpět k tomu Unity :) Ta rotace na stromy je i v tom stock, ale je random = random nemohu použít pro můj projekt. Pro jakýkoliv jiný to je np.
Unity je v pohodě jde tam udělat cokoliv, jen se nesmí očekávat, že to zvládne sám o sobě:) Proto jsou k dispozici i stock shadery k přepsaní atd. Já už v podstatě ve svém projektu nemám skoro nic default - všechny shadery jsem přepsal nebo to vůbec nepoužívám - stromy jako součást terénu vůbec nemám vše je řešeno úplně jinak - proto taky zvládnu bez postihu výkonu 200-600k speedtree na scéně.
Používám podobnou techniku jako REDengine na W3 co jsem si dodělal do Unity. Tj Unity beru jen jako základní nástroj, který kompiluje to co potřebuji.
Nechci obhajovat Unity, má svoje mouchy jako všechno. Ale zase bych ho tak neodsuzoval - vždy je problém mezi stolem a klávesnici - a ten se dá vyřešit když se chce;) ------------- Hlavně nechci rozpoutat nějakou žabo-myší válku který engine je lepší a který ne:) Každý má své plus a mínus. |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
Edited by - McMagic on 22/03/2015 21:46:47 |
 |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 23/03/2015 : 00:59:00
|
quote: Originally posted by McMagic
quote: Originally posted by Demostenes
quote: (což ale šlo už v Unity4 - jen se to nesmí dělat pomocí stock terrain editoru - s tím já vůbec nepracuji a vše se řeší pomocí vlastních scriptu v reálném čase za běhu).
Jinymi slovy neumi, custom script. Terrain engine je velky pruser Unity, technologicky 10 let pozadu, nebyt 3rd party modu, neda se s tim pracovat.
No "Unity terrain editor" je na dvě věci tak jako většina (i Unigine to má na dvě věci co jsem ho zkoušel) Unreal4, CRY to samé. Jediný engine co má schopny terrain editor je Hero Engine, ale to je jediné plus toho enginu.
Ale kdo dneska děla terén přímo v enginu? Max se dolaďují detaily.
Ale zpět k tomu Unity :) Ta rotace na stromy je i v tom stock, ale je random = random nemohu použít pro můj projekt. Pro jakýkoliv jiný to je np.
Unity je v pohodě jde tam udělat cokoliv, jen se nesmí očekávat, že to zvládne sám o sobě:) Proto jsou k dispozici i stock shadery k přepsaní atd. Já už v podstatě ve svém projektu nemám skoro nic default - všechny shadery jsem přepsal nebo to vůbec nepoužívám - stromy jako součást terénu vůbec nemám vše je řešeno úplně jinak - proto taky zvládnu bez postihu výkonu 200-600k speedtree na scéně.
Používám podobnou techniku jako REDengine na W3 co jsem si dodělal do Unity. Tj Unity beru jen jako základní nástroj, který kompiluje to co potřebuji.
Nechci obhajovat Unity, má svoje mouchy jako všechno. Ale zase bych ho tak neodsuzoval - vždy je problém mezi stolem a klávesnici - a ten se dá vyřešit když se chce;) ------------- Hlavně nechci rozpoutat nějakou žabo-myší válku který engine je lepší a který ne:) Každý má své plus a mínus.
Tak jiste, temer kazdy engine ma natolik otevrene API, ze si muzes prepsat co potrebujes. Ale napriklad kdyz my zacinali na Unity, tak v podstate rok jsme dopisovali chybejici funkce a resili workaroundy na bugy enginu a nikam jsme se nehli. Presli jsme na Unigine a byli jsme razem o dva roky napred, protoze ma v zakladu ma vse, co potrebujeme. A co si budeme namlouvat, nakonec je to o pruduktivite. Je lepsi, kdyz se vezes na out of box funkcich, ktere rozviji nekdo jiny (dodavatel enginu), nez kdyz si vsechno musis znova psat a nezbyva cas na hru samotnou. Zakladni pravidlo pro vyvojare her, kteri nemaji budget 100m dolaru je "nikdy se nesnazte delat vlastni technologii".
Btw, existuje nekde popis toho, jak RED resi stromy a vegetaci? Ne ze bych mel ambice to take psat, ale spise me to zajima. |
|
Edited by - Demostenes on 23/03/2015 01:11:23 |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 23/03/2015 : 10:10:35
|
quote: Originally posted by Demostenes
Tak jiste, temer kazdy engine ma natolik otevrene API, ze si muzes prepsat co potrebujes. Ale napriklad kdyz my zacinali na Unity, tak v podstate rok jsme dopisovali chybejici funkce a resili workaroundy na bugy enginu a nikam jsme se nehli. Presli jsme na Unigine a byli jsme razem o dva roky napred, protoze ma v zakladu ma vse, co potrebujeme. A co si budeme namlouvat, nakonec je to o pruduktivite. Je lepsi, kdyz se vezes na out of box funkcich, ktere rozviji nekdo jiny (dodavatel enginu), nez kdyz si vsechno musis znova psat a nezbyva cas na hru samotnou. Zakladni pravidlo pro vyvojare her, kteri nemaji budget 100m dolaru je "nikdy se nesnazte delat vlastni technologii".
Btw, existuje nekde popis toho, jak RED resi stromy a vegetaci? Ne ze bych mel ambice to take psat, ale spise me to zajima.
Naprosto chápu - já měl stejný pocit když jsem přešel z Hero Engine na Unity :) (tam ani nešlo převést napsané kódy do jiného jazyku (použit v jiném enginu) či alespoň použit v jiném projektu na stejném enginu... Škoda mluvit:)
V době kdy jsem vybíral engine poprvé jsem Unity zavrhl skoro jako první. A když jsem byl nucen ukončit práci na Hero Engine, tak jsem Unity zkoušel jako poslední (a změn bylo hodně Unity 4 vs Unity3). A pro můj projekt vyšel jako nej - žádný jiný engine neumí v základu to co potřebuji a ostatní věci jsem si dopsal + také rozhodovala dostupnost enginu (v té době nebyl Unreal Free či neměli ještě cloud pay system). Na druhou stranu projekt už je v takové fázi, že změna enginu na sebelepší by nebyla moc dobré rozhodnutí v mém případě. ------------
Ad RED - základní info jak řeší svět a vegetaci je dostupné z loňské GDC ve formě pdf.
http://www.gdcvault.com/play/1020197/Landscape-Creation-and-Rendering-in
Když se ke mě tento dokument dostal, tak jsem měl již hotový nový systém tvorby světa (po přechodu na Unity5) a nový styl genrace flóry - hodně mě utvrdil, že řeším věci dobře a nemá smysl se snažit hledat ještě jiné řešení:)
Jen s tím rozdílem, že v Unity nemohu aplikovat SpeedTree na terrain (tedy mohu, ale ne takové množství a v hustotě jak potřebuji - legacy tree není problém (no i když), ale...). RED aplikuje stromy klasicky, že jsou "součásti" terénu, ale procedurálně realtime řeší trávu (která jim dělá problém) + mají masky kde mají trávu ručně tvořenou. + po interním hovoru s programátorem z RED jsem zjistil, že to také není úplně pravda - a používají fake flóru stejně jako já (bez toho to prostě nejde) :) (Ono SpeedTree je komplikace sama o sobě - je to hodně komplexní objekt se kterým se taky tak musí pracovat - a v případě Unity je integrace super, ale asi tak pro scénu kde je 20k stromů max - tak jak se ST importuje je nepoužitelný - je třeba zlikvidovat zbytečné věci co jsou v podstatě k ničemu a dají se aplikovat až za běhu, když je třeba pomocí scriptu).
Já mám obrácený postup - kdy vše je procedurálně, ale kvůli výkonu (respektive omezení Unity, kdy více jak 4 terrain objekty s custom materiálem znamenají 50%+ drop výkonu) jsem některé věci předpřipravil do cache. Ale v Unity není problém tráva, ale ty stromy. Takže tráva je předpřipravena (tj. předgeneruji si tyto data abych je nemusel počítat realtime). A realtime pak počítám fake flóru a reál flóru. Je to kompplikovaný proces, jelikož každý strom, keř má svoji interakci a neslouží jen jako kulisa + se o něm musí vést záznam v DB (pokácení, replikace dat ostatním lidem online apod.)
Tak nevím zdali ti ten dokument nějak pomůže;)
Ale pro statický svět (jak máte vy) jsou jasná pravidla.
Požívat LOD + culling Používat UMBRA3 (což je maximální culling) (to má unity taky, ale já nemam statický svět:)) Některé detaily řešit v reálném čase procedurálně - ušetří se tak spousta výkonu. Rozlišení světa - není vždy nutné vše mít 1:1 ale na rovinatějších plochách rozlišení snížit (což zase já nemohu, kvůli teraformaci:/ )
atd.
Toto je ale spíš diskuze na jiný portál než tento;) |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
Edited by - McMagic on 23/03/2015 10:15:30 |
 |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 23/03/2015 : 10:29:13
|
Fake flora rikas billboardum? |
|
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 23/03/2015 : 10:41:59
|
quote: Originally posted by Demostenes
Fake flora rikas billboardum?
nn to ne:)
billboard je předposlední fáze LOD před culling - tj. na daném místě pořád existuje i plnohodnotný objekt v LOD0. ------------------- Fake flora je něco jiného - sice to je něco jako billboard (podobná technika) ale neexistuje k němu v paměti či na scéně plnohodnotný objekt. A 200k stromů mám v podstatě jen v jednom objektu - klasický billboard se rovná 200k stromů - nutnost 200k objektů.
|
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 23/03/2015 : 11:01:08
|
Dle tveho popisu to bude podobne jak v Unigine. Unigine tohle resi tak, ze ma v pameti jen ty stromy, ktere maji byt videt a pridava/ubira pak dle masky, ktera definuje jejich vyskyt. Takze realne je to zpravidla par desitek instanci. Billboardy pro stromy jsou specialni verze travy, kde steblo = strom a samozrejme to neni 600k objektu, ale je to mergovane do urcitych bloku (da se rucne nastavit jak velkych), protoze jeden giga blok je taky kontraproduktivni, nezafunguje ti frustum culling. Btw, v ramci te masky se pak nastavuji mraky parametru na distribuci, random rotaci a pod, ale je to deterministicke, tzn kazdy hrac vidi to same a muzes si zjistit, jakou "nahodnou" rotaci/velikost bude dany strom mit ve kterem bode. Existuje i moznost si veskere to rozlozeni stomu vyhodit do souboru a s tim dale pracovat, pripadne tu vegetaci brat za chodu z nej, ale tam je pak urcita penalta na vykon, nicmeme pak prave muzes snadno resit stavy jako pokaceny/nepokaceny. |
|
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 23/03/2015 : 11:12:13
|
Jo to bude podobné - Unigine to musí mít již implementováné přímo v základu. Unity to nemá - ale tak dodělalo se to;)
U mne ta "fake flora" jsou ty stromy v dálce (viz níže), které reprezentuje dohromady 16 skutečných objektů (rozložení řeší shader, který pracuje se stejným vrozcem umístění jako reálná flóra). Kolem hráče je maska která tuto "fake floru" renderuje pouze mimo tuto masku. A nahrazuje ji generováním reálné flóry - zase ale jen v danem okruhu kolem hráče - reálná flora se neustále vytváří a likviduje (A každý strom, keř má několik LOD stavů pro lepší výkon) - takže i když scéna působí že tam je tuna objektů - tak se udržuje pouze malé % - a celý proces není zas tak náročný ve srovnáním se to snažit držet celé na scéně.
Takže asi podobné řešení jako má Unigine - jen upravené pro vlastní potřeby.
Díky tomu má jeden svět 64km2 a pokud bych vypnul mlhu (která je jen pro efekt a lepší pocit vzdálenosti) tak vidím až na konec i včetně všech těch "fake stromů".



Jako není to Unigine valley benchmark;) Ale na druhou stranu si myslím, že jsem z Unity vytáhl skoro nemožné s ohledem na to že pracuji se SpeedTree (pokud bych to řešil klasickou cestou:) ). |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
Edited by - McMagic on 23/03/2015 11:13:48 |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 23/03/2015 : 13:00:30
|
brzy by melo vyjit 7 days to die alpha 11 ktere je take na unity 5 a speedtree tak si muzes porovnat jak daleko jsi to vytahl napriklad oproti nim |
lastfm |
 |
|
Demostenes
Junior Member
 
818 Posts |
Posted - 23/03/2015 : 13:31:21
|
Na Unity je to hodne dobry. |
|
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
|
Diblajz
New Member

448 Posts |
Posted - 06/05/2015 : 21:59:24
|
Jaký budou HW nároky pro potencionální hráče? |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 11/05/2015 : 11:20:15
|
quote: Originally posted by Diblajz
Jaký budou HW nároky pro potencionální hráče?
Aktuálně je vše testováno a laděno na této sestavě:
Intel Core i5 RAM 8GB DDR3 NVIDIA GeForce GTX 750 2GB Windows 8.1 64-bit
což je možní brát jako základní sestavu.
100% bude nutný 64bit systém a DX11 - vše se ale bude ještě ladit a optimalizovat. Ale s ohledem na to jak je projekt řešen a není možné dělat ústupky či používat některé optimalizační nástroje (jako např.: UMBRA3 atd. - ne proto, že by je engine neuměl) - tak hra bude trošku náročnější (ale zase ten kdo to s hraním myslí vážně, ten bude mít dostačující HW;) ) |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 11/05/2015 : 11:56:12
|
GameDay v Třeboni byl naprosto úžasný - jen nebyl čas vytvářet fotodokumentaci - tak jen něco co se podařilo, když byl chvilku čas.





Zde krátké video, kde se projekt mihne na pár sekund (1:00 to 1:12) ;)
https://youtu.be/isdcB2P_3G0
A zde oficiální video Anifilmu z pátečního dne (projekt je tam setinku sekundy na začátku) ale jsou tam informace ohledně hry roku, rozhovor s tvůrci zajimavých projektů + následně s výherci české hry roku atd. (prostě nasátí atmosféry;) ): https://youtu.be/f6g5YjHGwoc |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 12/05/2015 : 13:45:29
|
Kdy ze bude na steamu early access verze ? |
lastfm |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 12/05/2015 : 14:25:25
|
quote: Originally posted by Rashaverak
Kdy ze bude na steamu early access verze ?
Aktuální plán na 2015 Q3-4 je zde:
http://www.novus-inceptio.com/forums/index.php?topic=147
Jako první bude single player verze (něco jako creative a survival mod bez MMO prvků) - pro MMO jsou nutné finance nejen pro technické zázemí. A je škoda čekat až nějaké budou, když je možné vydat v Early Access singl verzi na které je možné vyladit nedostatky snadněji a získat feedback od hráčů.
Crowdfunding byl v plánu, ale po velmi důkladném zvažovaní (a po diskuzích se zkušenými vývojáři co již mají obojí za sebou - úspěšně) to nemá smysl - vše by se odsunulo minimálně o půl roku (samotné PR a přípravy - a stál by tak celou dobu vývoj) a stejně by jako první byla pouze singl verze. |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
Rashaverak
Senior Member
   
3722 Posts |
Posted - 13/05/2015 : 09:10:40
|
plan pripomina life is feudal, i kdyz podobnych single early access -> mmo projektu bude nejspise vice. No kdyz nashromazdis po nejake dobe overwhelming positive rating tak si to taky koupim :-) |
lastfm |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 13/05/2015 : 09:56:24
|
quote: Originally posted by Rashaverak
plan pripomina life is feudal, i kdyz podobnych single early access -> mmo projektu bude nejspise vice. No kdyz nashromazdis po nejake dobe overwhelming positive rating tak si to taky koupim :-)
To asi bude vice projektu presne jak pises - u mne je problem, ze nejsou finance na MMO (a neni to jen o serveru ci jinych tech vecech) - MMO jako takove neni problem. Od zacatku to je tak i staveno a udelat singl z MMO je trosku vetsi problem nez ze singlu MMO:)
Tak jako tak MMO bude, kdyz ne na zaklade early access, tak postupem casu jak se vyresi to na cem nestoji vyvoj.
Coz je ted uz i v processu - investori atd. |
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
 |
|
elidor
Administrator
  
1340 Posts |
Posted - 13/05/2015 : 18:54:54
|
u singlu si nedokazu predstavit svet bez obrovske investice do tvorby pribehu a questu ... jak chces toto pojmout vzhledem k predchozimu vyjadreni, ze si hrac ma najit zabavu sam? nebude to v singlu znamenat vecne mobovani? |
Byl jsem zmateny a nejisty, jsem sice porad zmateny a nejisty, ale v mnohem vyssi rovine.. [Pratchett] |
 |
|
McMagic
New Member

138 Posts |
Posted - 13/05/2015 : 19:12:33
|
quote: Originally posted by elidor
u singlu si nedokazu predstavit svet bez obrovske investice do tvorby pribehu a questu ... jak chces toto pojmout vzhledem k predchozimu vyjadreni, ze si hrac ma najit zabavu sam? nebude to v singlu znamenat vecne mobovani?
Singl bude ze začátku pouze creative/survival mód. Je to opravdu pro fanoušky projektu a získání feedbacku.
Když hodně přimhouřím oko, tak by se NI singl dal přirovnat ke hře The Forest (nebo stylem co jde a nejde dělat třeba Medieval Engineers atd.).
Příběh ve hře je/bude - je to lore pozadí a jedna z věcí kterou může(ale nemusí) hráč sledovat/hledat - a získat tak cenné odměny - ale nebude součástí single verze - single verze nikdy nebude nahrazovat finální MMO verzi - ale pouze možnost si otestovat základní herní prvky. Singl bude obsahovat vždy maximálně cca 20% z MMO verze. Projekt je od začátku stavěn jako MMO, jak koncept tak i veškerá další logika.
Věčné mobování - to ne - NI pracuje úplně na jiném principu než všechny MMORPG - NI v základu ani není MMORPG, ale spíše coop MP - vše se řeší v klidu a pomalu - nic nikoho nikam nežene a nenutí se hnat. NI ale není ani konkurence pro dosavadní MMORPG (ani se o to nesnaží atd.) je to prostě hra pro více hráčů ale ne WoW, AION, LOTRO, Rift, TESO, GW2, WILDSTAR atd... na to tu jsou profi studia).
Ale tak jako tak půjde o předčasný přístup, který vždy slouží jako alfa test a finanční podpora vývoje - je nutné tedy k tomu i tak přistupovat jako hráč/zákazník.
|
http://www.indiedb.com/games/novus-inceptio |
Edited by - McMagic on 13/05/2015 19:15:15 |
 |
|
Topic  |
|
|
|