Co sa tyka healerov..healey su jednoznacne dost silny v prvych tieroch ale ku koncu zacnu stracat. Prilis vela heal debuffov tam je :)..takze som zvedavy ako to dopadne.
quote:Originally posted by Azkaban Kde se ty věci kupují? My včera dobili jednu pevnost v T2 a vendor neprodával pro rr14 nic převratného :) Cekal jsem modrasek minimálně.
prvni modre je ta druha sada v t3
quote:Originally posted by spajdr
kua ty rooty jsou děs, mělo by to aspoň mít menší efektivitu, pokud to na Tebe někdo už hodil
muj pocit z toho, ze 6 neda 60 je spravne, ale 6 muze zabit 10, staci sehranost a vzajemne met sladene talenty - co nejvic teamove... proste skupinove bufy, a az do hry prijdou heal debuffy..., a pak taky morale ability budou asi rozhodovat, ale 6vs60 to nevyhraji nikdy:) toto je hra kde sam clovek nic nezmuze, ale bude sakra poznat jestli do sc nebo do rvr se prida 5 sehranych eqviplych lidi nebo 5 randomu. a mozna se pletu a jenom chci byt optimista.
No ja neviem, jasne ze mas hrat teamove, ale myslim ze je vacsia previerka teamovej roboty 6 vs 60 ako 6 vs 10 ... a pritom pozerat ako si v daocu grupa ownuje zergy bola parada ... ale jasne ze to v hre kde nie je nejako extra zastupene CC neni mozne, pretoze proste tych ludi nemas moznost nejako takticky odstavit od toho aby ta zabijali.
Alebo su ti ludia pro a maju debilov enemy. Videl som nejake videa, kde grupa vyuzivala teren, okolne budovy a proste si cely ten raid vodili a nos a to len preto ze boli genialen zhohraty a ten raid boli lamy.
Lenze to sme robili aj v bete.. grupa 6 ludi si pomocou terenu (v Praag) pekne podala grupu tak 18 ludi... ale 6 vs 60 je proste chore z mojho pohladu.. Ak by to bolo pomocou terenu ze nabieha jeden po druhom a skapinaju tak prosim lenze DAoC som hral a viem ze tak to tam nefungovalo.. :)
quote:Originally posted by Mandorallen ... Questit me nikdy nebavilo, pve me taky moc nebralo ... Mam ale strach ze WHO nabizi hlavne RvR, ktereho se vubec neucastnim a ani me to zatim nejak nelaka. ...
Tenhle post mě nadchnul. Jelikož dotyčného nebaví PvE ani PvP, tak doporučuji zkusit ICQ. Chat je totiž jediná věc co mu z mmorpg zbyde...
quote:Originally posted by Shemiramoth ... Kdyz pouziju terminologii wowka a AOC, tak nelze pouzit run kiting, stun komba, sapy, freezy, vodeni playera, AOE slow, chainovani comb, locky playera, cone knockbacky, vanish.. apod. Tyhle ability tam vicemene jsou, ale jejich pouziti je velice sporadicke, bud je efekt nedostatecny -40% slow nebo je to morale ability apod. Coz proste combat flowu nepomaha. Myslim, ze vsichni zkusenejsi hraci vedi co to znamena povodit si playera...tohle ve WARu rozhodne neni.
Nemluvíš o levelu 40 že? Spíš tak o 10? 12? A ve které hře má jeden char to co jsi nahoře popsal?
Nemluvim o konkretni classe. Zapomen na hrani si s playerem, level nelevel. Asi jsi hral jiny T4, nez ja a jine classy, nez ja. Nikde jsem nepsal, ze existuje hra a class, ktery ma vsechno. Nevytahuj z vet neco, co tam neni.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Me to pripada, ze je to stejna situace jako wow... Horde pugy drtili ty nase jak maslo.. a na strane ALi bude par premadu, ktere zas bude mit destro problem znicit.. aspon mi to tak prijde a zatim sem to tak mel vzdycky kde jsem hral :)
Jinak vcera jsem v mourkain templu potkal grupu ve slozeni tanci a healeri... neni sance .. neni sance neco uhrat ..
jejich bearer byl shaman lvl 12 .. a kdyz na nej focusne celej warband a neni schopnej ho zabit.. to je pak zle ..
Ak grupa 6 ludi dokaze dat 60..tak je potom nieco velmi velmi zle :)
na tom neni nic spatneho... vcera jsem delal T2 PvP scenatio (Empire/Chaos - v Troll zone) /pokud nekdo nevi - uprostred je vlajka - jeden ji sebere a musi obehnout 3 mista na mape aby byly body) ... problem je, ze vetsina lidi tady zmatene pobiha v zergu (jak je zvykla z T1) a ono to nefunguje... abych se vratil k tematu - vcera jsem narazil na 3 dalsi lidi (ja BW, to elfi DPS se psem, WH a BP) a zacali jsme to obihat spolu... elf popadne vlajku a my bezime s nim, WH snaruje, ja rootuju a hazim za beho DOT, healer healuje - behem cca 6min 3x hotovo.... zbytek chaosu a orderu tam zmatene pobiha a zabiji se ... a perlicka ja mel v tomhle scenariu nejvic renownu, XP, byl jsem 3 v dmg a mel jsem 8 finishing blows.... :)
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
quote:Originally posted by ManiaCCC Ak by to bolo pomocou terenu ze nabieha jeden po druhom a skapinaju tak prosim lenze DAoC som hral a viem ze tak to tam nefungovalo.. :)
V DAOCu to samozrejme fungovalo jinak. Bylo tam vice strategickych prvku - dvacet druhu cc, zcela rozdilne classy (who ma tri, ctyri classy), dvakrat tolik typu damage, magic a melee rezistu, zadny gcd a dalsich milion veci.
Takze rozdil mezi skvelym a prumernym hracem byl proste propastny.
Zazil jsem spoustu boju 8 v xx. Pamatuji i bitvy 16 verus 80 (ty jsi byl Pepo mozna v te osmdesatce :) - Legends pve zerg - Galadoria dungeon).
Jasné. My stavím premade na obíhačku a na ten míč jak musíš chránit a když to v rukou malá parta tak se málokdy stane, že prohrajeme a když prohrajeme tak těsně takže ve finále xp a renow není špatně a těch 12-15 minut stojí za to.
Na healery chodím já a kámoš oba WH. Nemaj většinou moc šanci když to dobře načasujeme tak maj silenc 8 sekund. No a to by bylo abychom ho neupíchali k smrti.
quote:Originally posted by Shatteren Co timhle chci rict - jednou me porazil o 3 ranky slabsi Ironbreaker s 2H. Sice jsem se stydel, ale znamena to ze jsem noob? Delal jsem co jsem mohl ale proste to nevyslo
lol, no to se nestyd, IB sou tvrdi hosi:) a je fuk esi ma 2h nebo 1h+stit, esi neni lama da te i s pulkou hp, mozna na brutality specleho mutanta s 3/4hp ----- jo a na wowko moc neplivejte, "pvp" system ma postavene na jednoduchem funkcnim zaklade, a i na takto jednoduchem zaklade dobri hraci vysoko vycnivali nad prumerem. a to se tyka kazde classy, kde ti top byli o 2 tridy nekde jinde nez 90% tech co si myslijou jak byli dobri --konec off topic--
probugovane t3 scenarko empire s tim mlynem a obilim - to niceni s tou lebkou, ty stucky ve vode sou strasne..., v kazde hre lidi zustavaji stat ve vode a spoleha se na milosrdny kill od protistrany ktery casto neprijde. alfa omega celeho scenarka je pak timing knockbacku.
Ta nerovnost tanků. Destrukce má krásné tanky a hraje za ně každej druhej a my máme teplého elfa co vypadá jak idiot a trpaslíka. Komu by se chtělo za ně hrát? Včera jsem za 5 her narazil v grupě na 2 tanky a to sem hrál scénář u trpošů.. Každej je rune priest nebo inženýr, ale tank? Když na tebe ve scenáři vyběhnou 4 tanci které někdo i healuje tak je to pak těžká hra.
To Lobos: Moderator has arrived. Kdyz napisu, ze to pozdeji procistim, tak to procistim. Dont worry.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Ta nerovnost tanků. Destrukce má krásné tanky a hraje za ně každej druhej a my máme teplého elfa co vypadá jak idiot a trpaslíka. Komu by se chtělo za ně hrát? Včera jsem za 5 her narazil v grupě na 2 tanky a to sem hrál scénář u trpošů.. Každej je rune priest nebo inženýr, ale tank? Když na tebe ve scenáři vyběhnou 4 tanci které někdo i healuje tak je to pak těžká hra.
jj je naprosto bezny, ze za destr je ve scenari 4+ tanku a za order 0-1 .... on by to nebyl az tak hroznej problem, za order je tim padem 50na50 heal a dps... jenze v tom pickup zergu si healeri hrajou na dps a jsou scenare kde za celou dobu nedostanu heal i kdyz mam v grupe 2 healery :( Navic treba rootnu 2 tanky a jdu p healerovi... v tom okamziku se zbytek zergu vrhne na ty zarootovany tanky a (healera ignorujic) do nej mlati nasledujicich 5 min... :(
Holt tank+healer je do zergu nejlepsi kombinace... doufam ze se to na vyssich tierech trochu obrati.
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
swordmaster vypada sice gay to je fakt, ale swordmasterka je celkem kocka :-) ale jenom kvuli tomu ze jsem rolnul tanka prece nebudu chodit do scenarek, ktere povazuju ve who za okrajovou zalezitost, ktera me nebavi ;-)
pepo: ted uz by jste teoreticky nemuseli...ty rr6 stity nerfli na pulku blocku...
Mno healeři snad na vyšším ranku už tu dmg nebudou mít takovou tak by se to mohlo srovnat a oni healovat místo nukovat. Aspon se pak nestane to, že si o heal musím psát když jsem v partě s třemi rune priestama x(
Mne jako BW destro tanci nijak zvlast nevadej... pokud mam root na time tak ho hodim a delam si dal svoje, pokud ne tak utikam. Jediny co mne sere jsou nasi healeri ktery maj pocit, ze jsou dps se selfhealem kterej nejde castnout na nikoho jinyho :)
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Tak já jim také v klídku uteču jako WH, ale já bych je i rád sejmul aby nedělali paseku ve Warbendu. Když chci sejmout jejich healera tak mě málo kdy někdo podpoří. No, ale to je můj problém že chodím s pickupama.
Zkuste si nekdy seradit vyslednou scenario tabulku podle healu a uvidite, ze jsou i taci co healujou jako o zivot .)
Je taky spousta healeru co ma zobrazenou v UI pouze svoji grupu a zatim nezjistila, ze muzou healovat i ostatni grupy ve scenariu (zaskrtnout/odskrnout zobrazovani dalsich group ve scenario group summmary).
Zkuste si nekdy seradit vyslednou scenario tabulku podle healu a uvidite, ze jsou i taci co healujou jako o zivot .)
To delam vzdy. A vzdy nad tim nadavam. Kdyz jdem tri lide z guildy. Sorc Black orc a Shaman. Tak mam vzdy 80+ k dmg a shaman 90+ k heal. Kdyz jdu sam pickup tak se horko tezko dostanu k 40 - 50 k damage a heal vidim tak 30 k. Proto rikam: healujici healeri jsou mytus!
Zkuste si nekdy seradit vyslednou scenario tabulku podle healu a uvidite, ze jsou i taci co healujou jako o zivot .)
Je taky spousta healeru co ma zobrazenou v UI pouze svoji grupu a zatim nezjistila, ze muzou healovat i ostatni grupy ve scenariu (zaskrtnout/odskrnout zobrazovani dalsich group ve scenario group summmary).
Ale jo to bych jeste bral... ale kdyz jsem ve scenariu v GRUPE s dvema healerama a musim davat permanentne meltdown abych se sam nezabil tak mne to sere. :)
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
co me fakt stve, ze war nejde normalne ukoncit, aby nemusel cekat blbejch 20s a obcas se to neukonci, takze dalsich 20s, tak to radsi schazuju pres taskmanagera
Mne jako BW destro tanci nijak zvlast nevadej... pokud mam root na time tak ho hodim a delam si dal svoje, pokud ne tak utikam. Jediny co mne sere jsou nasi healeri ktery maj pocit, ze jsou dps se selfhealem kterej nejde castnout na nikoho jinyho :)
ani mi nemluv jak me sere , ze napr absorb shield jde hazet jen na lidi v me grupe , aspon na vsecky lidi z scenarka by mohlo asi jako idealni bych videl automatickej convert na warband ve scenarku
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Ono je to tez tezke v tom, ze kdyz se jde po shamanech a spol tak se na vas sletnou dps jak mouchy na lep ale kdyz jde destro po healu orderu tak se ho nikdo nezastane. To pak clovek ztraci chut healovat takove lidi. Jinak zatim jsem se s WP dostal na max heal za scenario 55-60k a to mam 11 lvl s nim. Dale tak horke to neni ani s mnozstvim healu.. jsou scenaria kde neni zadnej nebo skoro zadny. A to nemluvim o absenci obrany vlajek.. doufam, ze casem lide prijdou na to ze se jen nebeha v zergu za cizi :(
EU eng. server Karak Eight Peaks (EN Core) - Dwarf Engineer Leendrix, Empire Warrior Priest Weodo
No, a nebo si vem tanka, kterej healera zachrání, zbyde mu pár hp, a ten healer mu pak nedá ani jeden heal, takže tank zhebne místo něj. Na takovýdle lidi příště kašlu, i kdyby se kvůlu tomu mělo prohrát, protože si musej uvědomit svoji demenci.
No, a nebo si vem tanka, kterej healera zachrání, zbyde mu pár hp, a ten healer mu pak nedá ani jeden heal, takže tank zhebne místo něj. Na takovýdle lidi příště kašlu, i kdyby se kvůlu tomu mělo prohrát, protože si musej uvědomit svoji demenci.
Mas tu globalni cooldown (ktere je pekne na hovno a ja ho nikdy nepochopim) a i kdyby se ten healer rozkrajel tak to neurychli - muze jet maximalne comba castenej heal/insta, ale pak zase musi cekat 1.5 vteriny + se samozrejme musi obcas healnout sam pokud nekoho na sobe ma.
edit: a nezapominej, ze velky singly jsou prerusitelny, resp. damage u nich drasticky prodluzuje casting time, takze se v kotli temer nedaji pouzit
No, a nebo si vem tanka, kterej healera zachrání, zbyde mu pár hp, a ten healer mu pak nedá ani jeden heal, takže tank zhebne místo něj. Na takovýdle lidi příště kašlu, i kdyby se kvůlu tomu mělo prohrát, protože si musej uvědomit svoji demenci.
zato tanci jsou tezka ukazka inteligence.. tank tankuje 3 moby zacne rvat heal hodim mu heal pricemz ti 2 moby ze 3 se otoci a jdou po me zatimco tank si vesele mlati furt toho 1 moba a sere na me
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
to VT: pak je dobre aby stal bokem jenze kdyz na nej nekdo vybehne tam tak uz mu tuplme nikdo neprijde na pomoc :( leda pokud by tam mel sve zname/guildu. Ale jinak s tebou souhlasim.. leci se blbe kdyz do tebe mlati 2-3 DoK :(
EU eng. server Karak Eight Peaks (EN Core) - Dwarf Engineer Leendrix, Empire Warrior Priest Weodo
Tiez som si vsimol, ze casto healujem sam... a stale malo, oni tie utoky helaerov na nizsich leveloch su celkom usefull.
Btw. tych 20 sekund pri ukoncovani hry je prave z dovodu toho, aby pri PvP nezdrhali zbabelci vypnutim hry, ale 20 sekund tam ta postavicka je zranitelna. Btw tych 20 sekund sa neprerusi, iba ak sa pohnes, alebo to nejako podobne prerusis. Btw. rovnaky system odlogovavania je v EQ2.
Jo tak ja vcera v jednom PQ zacal tankovat Hero , dalsi champion mlatil healera , nejakyho AM..
Nabral jsem oba pre sem mel o 3 levli vyssi rank nez mobove takze bych neco snesl..
co udelal ten archmage ? damage
Jinak me trosku vytaci kdyz clovek v prvni linii je na dne s Hp a nedostane heal, tak bezi k healerovi , beha kolem nej.. dokonce i /s prosi o heal a co ? on se na nej vysere ... Viz jedna nejmenovana order gilda na Azgalu
Jedna neodpustitelná chyba je nemožnost nabindovat scroll buttony na myši. Lamy si vybrečí PvP scenária od lvl 1 a Mythic jim vyhoví i přesto, že low lvl PvP je sezónní featura, vsadím se že to byly ty samé lamy co hrajou WP a spokojeně targetujou přes TAB !!!
Ta nerovnost tanků. Destrukce má krásné tanky a hraje za ně každej druhej a my máme teplého elfa co vypadá jak idiot a trpaslíka. Komu by se chtělo za ně hrát?
o tomto tu uz rec sla, SM je gay, dwarf maly a armor na nem nevynikne, CH i BO sou velci maji krasne armory, BO navic dokonalou animacku... kdo by hral za order? ti co hraji vzdy za hodne, a pak ti co jdou radi proti "mainstreamu"... - zkusim nalakat newbiky na IB.. -herni mechanika podobna warrovi ala WoW, jenom rage=grudge. Grudge se generuje kdyz jde dmg do IB, nebo kdyz jde dmg do jeho def targetu (dale DT) anebo jeste pres taktiku kdyz dava dmg sam IB. -IB ma DT, tento DT muze bufovat, bufu ma nekolik, zvysovani armoru, tough, critu, str, rezistu... to sou ty zakladni -za grudge muze pouzivat: ++ability co nestoji action points (AP) a stoji prave grudge, napr takovy wowacky "lifetap", premeni si 40gr=>75AP, ale i jine... knockback hit, nebo nejake bufy ++ability co stoji normalne AP, ale pomoci grudge maji vylepsene vlastnosti, napr dmg hit + napr reducke armoru 75%, ignore armoru 100%, vetsi dmg.. -hraju zatim 2h vetev, kuli rychlejsimu expeni a jak se to hraje? dobre:), samozrejme s healem je to teprv ono, chytre hazet DT (2x IB vajemne targetnuti, nebo na healera, na flaggera)... spousta buffu, pres taktiku aoe knockback se soucasnym hamstringem s 10s CD, jiny singl target knockback, a jiny knockdown uder, sundavani blessingu z targetu, klasicke hamstringy a hlavne prace s DT.. - ---> je to funny klasa, s jugernautem a corp rezist bufem se na battlefieldu nebudete bat nikoho, mozna trosku do dmg specleho shamika. takze rozsirte rady
Včera jsem rozšířil. Celkem mě to bavilo. Původně jsem jako alta měl mít healera, ale když jsem to viděl tak Tank byl jasná volba a radši trpajzlíka než gájoše. Díky za popis classy celkem mi to pomůže v mých začátcích.
Co je natom zle ked ludia chcu hrat scenaria od lvl 1? :P
Pro handicapované vlastně nic !
Mno, mam pocit ze aka kolvek debata o tomto je s tebou zbytocne :).... bud teda vysvetli co sa ti nepaci natom ze je mozne chodit scenaria od levelu 1 ( a nebyt pritom one-shootnuty nejakym vyssim levelom) alebo si ten svoj pesudo hardcore zadok schovaj a nepis voloviny.
Včera se mi WAR dostal do rukou a bohužel zavládlo jednoznačné zklamání. Pro WAR jsem se rozhodl, jelikož jsem PvP hráč a má srdcovka je co do počtu pvp populace prakticky mrtvá a to zejména vinou příšerného skill balancu ze strany provozovatele (jde o Guild Wars).
Do oka mi padl swordmaster od high elves, i když jsem těžko rozdýchával, že tvůrci WAR zaplétají čistě pve pojmy jako tank do pvp, kde nemají naprosto co dělat.
Jako první přijde na řadu pochopitelně grafika, která je dle mého názorů naprosto neodpovídající roku 2008. Ba co víc, zdá se mi dokonce o něco horší než u Guild Wars, což je titul starý přes 3 roky. Do Warhammeru trochu dělám (LARPy, pen n paper RPG), takže nemohu říci, že by se tvůrci s prostředím a atmosférou nějak sekli. To vůbec ne. Naopak mě to místy i oslovilo.
V počáteční noob zone jsem narazil hned na několik nepříjemných bugů, které zde byly více či méně zmíněny (warpující mobové). Snad ještě přidám, že dosah zbraní mi přijde nějaký prazvláštní anebo mi hra v kuse 5 hodin lagovala. Po naagrování moba mi totiž onen jedinec byl schopen dávat rány mečem, i když byl zhruba 20 metrů ode mě (a to zrovna newarpoval). To samé se mi stalo i v pvp (instancované scenario), kdy jsem utíkal od hráce pomocí flee ability. Jsou to nepříjemné bugy, které ale na celkové hodnocení konceptu WAR nemají žádný vliv, protože budou dříve či později odstraněny.
Obrovský problém mám s PvP (RvR?). Pod pojmem PvP si představuji soutěž, kde má každý naprosto rovné podmínky. Čili stejný level, podobný equip apod. K tomu samozřejmě patří i zákaz pití všemožných healing potionů a podobných nesmyslů. Očekávám, že jeho součástí budou aspoň takové věci, že když kliknu na enemy char, tak uvidím, jakou akci právě dělá (castí spell, používal speciální útok), kterou budu moci třeba interruptnout. Od zbraní očekávám, že budou mít rozsah poškození... To, co je tady, je snad zlý vtip. Systém kolizí je snad samozřejmostí ne? Když to shrnu, má první zkušenost s PvP ve WAR byla naprosto otřesná. Přišlo mi to vlastně jen jako nepřehledné PvE, akorát místo mobů byli hráči... mnohy však tupější nez mobové :/ Vím, že ve hře, která chce nabízet obrovské bitky stovek proti stovkám, je nutné dosáhnout nějakého kompromisu. Ale očekávál jsem, že pro náročné hráče, kteří jsou třeba rozmlsaní z Guild Wars, hra nabídne něco podobného třeba v menším rozsahu. Prostě neco, kde se za každou chybu platí, na ventu se probírá taktika a jsou potřeba desítky hodin tréninku, aby se z nooba stal alespoň průměrný hráč.
Je jasné, že hra, která do PvP dovolí hráči vzít si všechny dostupné skilly (o tactics setech vím, to se nebojte), healing potiony (!!!) a navíc neposkytuje rovné podmínky v levelech a equipu, je už v jádru špatná z hlediska competitive PvP, kde by byly nějaké žebříčky, turnaje o ceny apod. Trochu jsem od WAR očekával, že kromě masivních nepřehledných bitek nabídne něco i pro ty náročnější... bohužel se tak nestalo a díra, která ma pro mě vyplnit čekání na GW2, je stále prádná.
Nemohu říci, že bych se u WAR nějak příšerně nudil... Ale kdo od něj očekává competitive PvP, tak ruce pryč.
Tiez som si vsimol, ze casto healujem sam... a stale malo, oni tie utoky helaerov na nizsich leveloch su celkom usefull.
Btw. tych 20 sekund pri ukoncovani hry je prave z dovodu toho, aby pri PvP nezdrhali zbabelci vypnutim hry, ale 20 sekund tam ta postavicka je zranitelna. Btw tych 20 sekund sa neprerusi, iba ak sa pohnes, alebo to nejako podobne prerusis. Btw. rovnaky system odlogovavania je v EQ2.
treba v lotro to bylo taky, ale navic, kdyz si dal konec, se tam objevila ikonka exit now a normalne si ze hry okamzite vyskocil, tvoje postava, tam byla az do vyprseni counteru