On mel paladin taky dost divnou itemizaci, holy pvp set byl jasnej, pak tam byl nejakej radoby protection set, ale mel snad ressilienci? Nevim na co byl. No a pak uplne zprasenej retribution set, on vlastne Blizzard nevedel, na co retri spec krome levelovani a farmeni je...
Všechny paladin sety maj resilienci. Itemizaci retri už relativně vrátili na správnou cestu. Itemizace holy by potřebovala upravit (zbytečně moc resilience na úkor mana regenu).
A co se Lamellar setu týče - dávám mu při dělání daily questů přednost před Ornamented, na stejné úrovni má mnohem víc spell dmg. Pokud si teda nerespecnu na retri, ale to má cenu jen když dělám hodně daily. I na farmu honorů v BG je praktičtější, dmg output je mnohem vyšší a healovat v AV stejně nikam nevede.
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus
zajimalo by me jak chteji vyresit rozdil v brneni Pripada mi z pohledu warra, ze plate bude dost nahovno, kdyz vsechny chary (krome warra) budou davat magic dmg nezavyslou na armor dmg redukci. LOL
zajimalo by me jak chteji vyresit rozdil v brneni Pripada mi z pohledu warra, ze plate bude dost nahovno, kdyz vsechny chary (krome warra) budou davat magic dmg nezavyslou na armor dmg redukci. LOL
Krome wara, paladina, roguny, feral druida, enha shamana a huntera vubec nikdo. V tom pvp je tolik balance druidu, az se mi to nechce verit. Pred tydnem sem dokonce tusim jednoho potkal.
Me se libi, jak wari porad breci, jak je nerfujou a pak to ke me prijde, ja s 14k armorem, 11k hp a do 3-4 sekund mam pulku hp. jak to ty nerfnute smucky jenom delaji.
zajimalo by me jak chteji vyresit rozdil v brneni Pripada mi z pohledu warra, ze plate bude dost nahovno, kdyz vsechny chary (krome warra) budou davat magic dmg nezavyslou na armor dmg redukci. LOL
Krome wara, paladina, roguny, feral druida, enha shamana a huntera vubec nikdo. V tom pvp je tolik balance druidu, az se mi to nechce verit. Pred tydnem sem dokonce tusim jednoho potkal.
Me se libi, jak wari porad breci, jak je nerfujou a pak to ke me prijde, ja s 14k armorem, 11k hp a do 3-4 sekund mam pulku hp. jak to ty nerfnute smucky jenom delaji.
a pak mu hodis cyklon nebo koreny vyhealujes se jede se dal ne? no stress...
dá si někdo broskvičku?
Me gustaría invitarte a tomar una copa, pero no puedo, soy sólo un fantasma!
go will rule the world once again!! prepare yourself...
quote:Originally posted by Stilgar Chces doufam rict silnejsi NS, ze? DF = cd 2 min NS = cd 3 min
No z tohoto hlediska ano. NS ale narozdíl od DF nebude na spuštění toho insta healu potřebovat GCD, což je kritérium, které jsem měl na mysli.
No jo, jenze uz tim jednim GCD pred velkym instant healme healnes celkem za dost (tim ze je ten HS prez DF za rozumnou manu) a jeste tam placnes hotku za 60% toho HS critu (ano samozrejme pocitam s 48/0/23 buildem).
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
zajimalo by me jak chteji vyresit rozdil v brneni Pripada mi z pohledu warra, ze plate bude dost nahovno, kdyz vsechny chary (krome warra) budou davat magic dmg nezavyslou na armor dmg redukci. LOL
Krome wara, paladina, roguny, feral druida, enha shamana a huntera vubec nikdo. V tom pvp je tolik balance druidu, az se mi to nechce verit. Pred tydnem sem dokonce tusim jednoho potkal.
Me se libi, jak wari porad breci, jak je nerfujou a pak to ke me prijde, ja s 14k armorem, 11k hp a do 3-4 sekund mam pulku hp. jak to ty nerfnute smucky jenom delaji.
a pak mu hodis cyklon nebo koreny vyhealujes se jede se dal ne? no stress...
Ale dyt to je v poradku... War by mel byt takove snadno odstavitelne, ale u tela velmi nebezpecne zviratko.
Nebo by wari chteli byt dalsim roguem, ktereho se proste skoro neda zbavit? Feral druid by k tomu mel mit bliz a stejne je to porad jen pvp gimp. Ale to je v poradku.
No nic, levlim si alta huntera. Docela zabava. Char, o ktery se nemusis starat. Posles peta, zapnes autoshot a des si uvarit caj. Jak proste. Docela rozdil proti druidovi.
Warr je kaspar, kterymu se vzdy smeju kdyz ho potkam a nema healera za prdeli. Je proste ubohej. Rage starving jako prase, solo neda skoro nic na sve urovni.
Warr je kaspar, kterymu se vzdy smeju kdyz ho potkam a nema healera za prdeli. Je proste ubohej. Rage starving jako prase, solo neda skoro nic na sve urovni.
Warr je kaspar, kterymu se vzdy smeju kdyz ho potkam a nema healera za prdeli. Je proste ubohej. Rage starving jako prase, solo neda skoro nic na sve urovni.
To je ale nebezpecne zviratko?!
Pointa? Tim si nerekl nic jineho nez ja.
quote:by mel
tohle jsem nejak prehlidnul a domyslel si tam ma, takze z toho proste vyplynulo, ze souhlasis s tim, ze je warr snadno odstavitelnej a ze na druhou stranu je pak "zivotu nebezpecnej"
tak nevim co to tu kecate ale warr je a stale bude nebezpecnejsi nez nejakej retri palat a feral druid ze je v pvp na prd tak to nevim ale koho potkavate v tom pvp-cku za lamky kdyz se to za nejakou classu umi tak je realnej jakejkoliv build nebo specka jen to chce cvik
tak nevim co to tu kecate ale warr je a stale bude nebezpecnejsi nez nejakej retri palat a feral druid ze je v pvp na prd tak to nevim ale koho potkavate v tom pvp-cku za lamky kdyz se to za nejakou classu umi tak je realnej jakejkoliv build nebo specka jen to chce cvik
No dyt jo. Jenze nekterym lidem nevysvetlis, jaky je rodil mezi buildama u wara a u druida treba. Lidi proste vidi OP resto druida v pvp a tim to pro ne hasne, ale ze feral je prd, to jim nevadi. Pac maji prece resto. Ze to je uplne jiny char, to uz nevidi, pac druida nikdy nehrali.
dat druidm GCD pri zmenach formy stejne jako to maji wari pri stance zmenach a budou vcelku ok. to ze nemaji GCD je absolutne mimo. a kazdy druid s mozkem to dobre vi.
dat druidm GCD pri zmenach formy stejne jako to maji wari pri stance zmenach a budou vcelku ok. to ze nemaji GCD je absolutne mimo. a kazdy druid s mozkem to dobre vi.
Jo, tohle sedi na resto druidy, ne na feral. A sme zase u toho.
dat druidm GCD pri zmenach formy stejne jako to maji wari pri stance zmenach a budou vcelku ok. to ze nemaji GCD je absolutne mimo. a kazdy druid s mozkem to dobre vi.
warri GCD pri zmene stancu nemaji, maji jen CD na stancy, na ability ne...
Alis: ano, pouzitelny je jakykoliv build...jde jen o to, jak moc uspesny s nim budes v pvp. Zdechat jde defakto i bez talentu.
smazte WoW blizzard uz to nikdy nevybalancuje. Jeste pred dvema lety jsem jim daval nadeji, ale ted? nenechte se vysmat.
Vybalancovat se da tak mozna neco na urovni doty/UO. A tam to taky konci. Pokud cekas absolutni balanc class od modernich mmorpg, kde kazdy z MNOHA charu ma milion kouzel/komb/spec. uderu, tak radsi prestan hrat.
To Pompo: You're pathetic. :-) Balance a balance, dve stejne slova s ruznymi vyznamy, akorat zalezi co to vlastne v pripade devs znamena. V pripade Blizzardu to smeruje to jednoho velkeho hybridniho ja. Me treba prekvapuje rogue ve WoTLK...to co mu dali je k smichu. Nyni se z rogue stava supr fury/arms war, dokonce i vice vydrzi.
Point je, ze si stale hosi neuvedomuji, ze proste nemuzou mit classy vsechno a jaksi uz nevnimaji, ze se to zacina slevat dokupy. Kde byval warr counter pro rogue, tak ted uz je counter tak maximalne sam sebe. Jiste pamatujete na moudrost o papiru, nuzkach a kameni. :-) Kamen uz vypadl a papir se taktak drzi. PvP class balance ve WoWku me opravdu nikdy neprestal prekvapovat...uz jenom prohlaseni, ze classu musime udelat silnejsi, protoze potrebuje mit lepsi performance v PvE me dostala. Jenze uz jim jaksi nedochazi, ze to plati i pro PvP, kde ta classa byla OK.
Jeste piste o tom jak ma warr 4000 crity a budu se asi smat az do vecera.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Jo bejvavalo, warr crit 4000 da horkotezko v dnesni dobe se Slam buildem
Jinak ani ta dota se vybalancovat neda, mas proste hera kterej je moc silnej vuci dalsimu herovi na lajne. Jak se to resi? Switchnes lajnu s nekym, nez toho dotycnyho nefeedujes.
Jinak to proste nejde, to by museli zavest system, ze ability silnejsiho hera zrovna opadnou o nekolik % vuci nejakymu herovi, aby to bylo balancnuty... A to preci nejde (o tom ze v dote neni zadny Diminish returns, no comment)
A zpet k WoW, cim me posledni dobou nejvic nasrali - ze dali vsem magum kostku zadara... Proboha proc uz nema teda kazdej warr treba imp. slam zadara?
Ted potkavam ve 2v2 rogue a PoMPyro mage a nejvetsi demence. Mage to do tebe napali vyjde to/nevyjde to - tak ci onak to nevadi, mag si da kostku a rogue se uz o tebe "postara" . Duvod? PvE. Blizzard to dal magum, kvuli PvE To ze tim Blizzard rozesral PvP, to jim je fuk, GreenHero ted natahuje bezne smrt.
Co vlastně chcete vybalancovat? Aby byly classy v PvP 1v1 vybalancovane, nebo to chcete na grupu 2v2, 3v3, 5v5... jenže je tu ještě v PvE, takže asi neni možne, aby měl nějaky healer větši dps output jako dd. Pak tu mame deset class s třemi ruznymi buildy, vlastně s desitkami ruznych buildu když jde o detaily. Chci vidět chytrolina, ktery dokaže dat těchhle možna par set variaci do balancu.
Chceš hrát onlinovku kde mají obě strany stejné možnosti? Hraj FPS. TO je můj názor :o)
Myslím si, že ve WoW není vyloženě žádná postava která je v něčem totální gimp. S každou postavou dosáhneš vysoký raiting a nemáš problém se s nima dostat do raidu.
S nějakou postavou máš samozřejmě větší šanci, ale to jen z toho důvodu, že těch postav je málo nebo proto, že zrovna jejich build frčí. Pamatuji doby, kdy si palat jako tank neškrtnul a ted je po něm velká schánka. Podobné je to v arénách. Já tvrdím, že plus mínus mají všechny classy stejné možnosti na to dosáhnout úspěch jak v PvP tak PvE.
Co vlastně chcete vybalancovat? Aby byly classy v PvP 1v1 vybalancovane, nebo to chcete na grupu 2v2, 3v3, 5v5... jenže je tu ještě v PvE, takže asi neni možne, aby měl nějaky healer větši dps output jako dd. Pak tu mame deset class s třemi ruznymi buildy, vlastně s desitkami ruznych buildu když jde o detaily. Chci vidět chytrolina, ktery dokaže dat těchhle možna par set variaci do balancu.
Vybalancovat treba group play, a ne delat hybridy z kazdy klasy. Mno pravda je ze ve WoW nikdy PvP nebylo takze je to stejne jedno. A PvE mno jestli chteli nechat v rovnovaze PvE a PvP tak na to meli myslet na zacatku ted uz s tim nic neudelaji, proste se jim to trosku vymklo z ruky. Nasadili na PvE o dost vyssi latku nez by v PvP bylo potreba a tak jsou silnejsi chary protoze PvP na to vlastne serem to neni nase priorita. Kazdopadne me je to fakt uz jedno
Neprehanis to trosku? Blekotas tu neco o hre, kterou uz podle vlastnich slov ani nehrajes a este si dovolis nekoho nazvat ubohym? To sem este nezral a zrovna od tebe sem to necekal.
quote:Originally posted by Araya Vybalancovat treba group play, a ne delat hybridy z kazdy klasy.
To sis spletl hru, ve wow totiz hybrid chary nejsou. Hybrid char je treba adventurer v AO, nebo jakykoliv healer v AoC. Mota healy a soucasne (bez snizeni efektivity healu) nejakou nezanedbatelnou damage. Tohle ve wow neni, tzv "hybrid" classy je jen vic class zabalenych do jedne, ktere se prepinaji respecem.
quote:Originally posted by Araya Mno pravda je ze ve WoW nikdy PvP nebylo takze je to stejne jedno. A PvE mno jestli chteli nechat v rovnovaze PvE a PvP tak na to meli myslet na zacatku ted uz s tim nic neudelaji, proste se jim to trosku vymklo z ruky. Nasadili na PvE o dost vyssi latku nez by v PvP bylo potreba a tak jsou silnejsi chary protoze PvP na to vlastne serem to neni nase priorita. Kazdopadne me je to fakt uz jedno
Nemuzu rict, ze bych ti tak uplne rozumel :)
Kazdopadne ano, trochu se jim to z ruky vymknulo v tom smyslu, ze uz existuji mechanismy, ktere funguji jinak v pve a v pvp (popravde existovaly od zacatku, konkretne vliv weapon skillu, crushing/glancing blows atd, ale bylo jich malo). Takze ne, nemyslim si, ze by Blizzardi game designeri meli problem s tim, ze by kvuli pve nemohli balancovat pvp.
Potiz je, ze vy coby hraci nechcete balance. Ve samozrejme chcete, aby class a spec co zrovna hrajete byla na vrcholu momentalniho potravniho retezce, a to pokud mozno ve vsech situacich.
Jenze neco jineho je zanadavat si na ventrilu pri arenach a neco jineho je nest si to s sebou i nadale.
A BTW, ciste teoreticky. Kdyby mela hra umoznovat absolutni balance, tak by to znamenalo, ze kazda class bude mit tolik unikatnich setu abilit, kolik je kombinaci class x spec x 2v2 class x spec x 3v2 class x spec, atd.
Pro kazdou z techle kombinaci bys ladil skilly na jedne strane kombinace proti skillum na druhe strane kombinace. Pak by se ti samozrejme nemohlo stat, ze upravou skillu kvuli vyrazne nevyvazenosti v nekterych situacich neovlivnis zaroven i jine situace.
Pokud se vam to porad jeste nezda nerealne v cemkoliv slozitejsim, nez je dama, piskvorky, nebo proste ten typ her, kdy je jedina kombinace co proti cemu, tak si to zkuste precist a propocitat znovu.
To sis spletl hru, ve wow totiz hybrid chary nejsou. Hybrid char je treba adventurer v AO, nebo jakykoliv healer v AoC. Mota healy a soucasne (bez snizeni efektivity healu) nejakou nezanedbatelnou damage. Tohle ve wow neni, tzv "hybrid" classy je jen vic class zabalenych do jedne, ktere se prepinaji respecem.
je druid s bare specem
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
To sis spletl hru, ve wow totiz hybrid chary nejsou. Hybrid char je treba adventurer v AO, nebo jakykoliv healer v AoC. Mota healy a soucasne (bez snizeni efektivity healu) nejakou nezanedbatelnou damage. Tohle ve wow neni, tzv "hybrid" classy je jen vic class zabalenych do jedne, ktere se prepinaji respecem.
je druid s bare specem
Hybrid se fakt nema vyznacovat tim, ze tankuje stejne nebo lip nez primary tank class, sorry. Pletes si slova hybrid a paskvil.
Mno rekl bych ze jediny "hybrid" v pravem slova smyslu je Elemental shaman.Feral druid zase moc casto nehealuje, i kdyz sem tam se to hodi(Ale nevim presne jak to ve hre vypada ted)...
quote:Originally posted by Shemiramoth Balance a balance, dve stejne slova s ruznymi vyznamy
Určitě myslíš "class balance" a "multi class balance", tedy přesně to, o čem mluví Rahman 2x2, 3x3, 4x4,... Balance by tak znamenala skoro nekonečné množství abilit pro každou classu. Jinak class balance ve WoW byla a je insignie, IMHO nápad tak jednoduchý, až stupidní. Maximálně jednoduché, neříkám však efektivní, řešení abilit a counter abilit je koncepce, kde každá z 9ti class má 18 PvP abilit, tedy 1 primární ofenzivní a 1 primární defenzivní abilitu proti každé classe = 162 unikátních abilit celkově, což je hafo práce, testování a nulová záruka, že systém bude fungovat tak jak má, podmíněn skillem, tedy zkušeností a postřehem.
To sis spletl hru, ve wow totiz hybrid chary nejsou. Hybrid char je treba adventurer v AO, nebo jakykoliv healer v AoC. Mota healy a soucasne (bez snizeni efektivity healu) nejakou nezanedbatelnou damage. Tohle ve wow neni, tzv "hybrid" classy je jen vic class zabalenych do jedne, ktere se prepinaji respecem.
To jistou nezanedbatelne dlouhou dobu nebyla pravda - adv byl nekolik povolani v jednom a vetsinu zvladal na stejne urovni jako specializovane povolani ::D.
Předtim sem o něm ani neuvažoval, ale zjištění že se začina od lvlu55 v nove startovaci zoně vedle/v EPL, alespoň na zkoušku - proč ne...
no prave, kdyz si predstavim znovu expit pres cely oukland, prejde mne chut, tajne doufam ze mne chytne WAR a do WoW uz nebudu "muset" jit. Ale obavam se ze moje predtucha se asi vyplni