To Beldor: Akorat, ze ja povazuju wowko za slusnou hru. Nicmene divat se na to s odstupem a ne zaslepene je rozdil, ktery nema cenu vysvetlovat. AoC navic neni vubec dokonaly a jasne v nem vidim spoustu chyb, jen zatim verim vzhledem k tempu uprav, ze driv nez me zacnou stvat a prevazovat nad tim co me bavi ty chyby odstrani. Fascinuje me, ze nejsi schopen myslet s chladnou hlavou. Hlavni vec ktera me ve wowku stve at uz v pve nebo v pvp je hrozna repetetivnost a mozna z tohohle duvodu do budoucna pokud budou vychazet dalsi zajimavy mmo projekty v zadne mmo hre nevydrzim dyl nez rok az dva, jelikoz ta repetetivnost je v kazde hre a jen ve wow je to proste uz prilis dlouho.
(castecne se opakuju po Shemim)
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Mno podle me to nema cenu rozvadet.Kazdy kdo si precetl flamy v AoC sekci vi sve ,ja vas nepresvedcim a na flamovani nemam cas.Ale jo jsem fakt zaslepny hrou kterou od jara 07 nehraju a jednou za 3 mesice se podivam na forum co je novyho.
Mno podle me to nema cenu rozvadet.Kazdy kdo si precetl flamy v AoC sekci vi sve ,ja vas nepresvedcim a na flamovani nemam cas.Ale jo jsem fakt zaslepny hrou kterou od jara 07 nehraju a jednou za 3 mesice se podivam na forum co je novyho.
A co tak koukam tak 1.5s cast a bez cd. Jestli se to bude stackovat tak to nacastis postupne na cleny party a cela grupa ma na sobe 5x hotku za 2k over 12s. Is it just me who smells a nefr in the air? :)
A co tak koukam tak 1.5s cast a bez cd. Jestli se to bude stackovat tak to nacastis postupne na cleny party a cela grupa ma na sobe 5x hotku za 2k over 12s. Is it just me who smells a nefr in the air? :)
znáš kouzlo ve wow co se stackuje a není to tam napsaný? :)
To nebudou nerfovat. v PvE by to stálo neuvěřitelný množství many (verze pro lvl 80 stojí 2300 many) a v arénách je to užitečná věc, ale rozhodně s tim celou grupu neuhealuješ - HoTka s 1,5s castem neni zrovna "burst heal".
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus
Druids Flourish: Heals 4410 over 7 seconds to 5 people for only 1125 mana, instant cast with no cooldown. (3.92 healing/mana, 19.6 w/ 5 targets) Compare to: Prayer of Healing: Party members only, 2091 to 2209, 3 second cast, 1840 mana. (1.17 healing/mana, 5.8 w/ 5 targets) Circle of Healing: 5 people for 684 to 756, 730 mana, instant cast with 6 second cooldown. (0.99 healing/mana, 4.9 w/ 5 targets) Beacon of Light: All raid members in 10 yards of target, 2000 over 15 seconds for 2330 mana, 1.5 second cast, no cooldown. (0.86 healing/mana, 4.3 w/ 5 targets, 21.5 w/ 25 targets) Grants better, more mana efficient AOE healing than any other healer can put out. The only way for another spell to match Flourish's mana efficiency is to hit 25 targets with beacon of light.
Nourish: Heals for 1883 to 2187, +20% if you have a HoT on the target (you're a druid, you do), 1.5 sec cast, 600 Mana. (4.07 healing/mana, 1628 HPS) Compare to: Flash Heal: 2054 to 2386, 775 mana, 1.5 sec cast (2.86 healing/mana, 1480 HPS) Lesser Healing Wave: 1606 to 1834, 965 Mana, 1.5 sec cast (1.78 healing/mana, 1147 HPS) Flash of Light: 585 to 655, 420 Mana, 1.5 sec cast (1.48 healing/mana, 413 HPS) Better mana efficiency and HPS than any other spell of equivalent speed.
K cemu ostatni classy, kdyz celej raid odtankuje, uhealuje a oddamaguje druid.
Druids Flourish: Heals 4410 over 7 seconds to 5 people for only 1125 mana, instant cast with no cooldown. (3.92 healing/mana, 19.6 w/ 5 targets) Compare to: Prayer of Healing: Party members only, 2091 to 2209, 3 second cast, 1840 mana. (1.17 healing/mana, 5.8 w/ 5 targets) Circle of Healing: 5 people for 684 to 756, 730 mana, instant cast with 6 second cooldown. (0.99 healing/mana, 4.9 w/ 5 targets) Beacon of Light: All raid members in 10 yards of target, 2000 over 15 seconds for 2330 mana, 1.5 second cast, no cooldown. (0.86 healing/mana, 4.3 w/ 5 targets, 21.5 w/ 25 targets) Grants better, more mana efficient AOE healing than any other healer can put out. The only way for another spell to match Flourish's mana efficiency is to hit 25 targets with beacon of light.
Nourish: Heals for 1883 to 2187, +20% if you have a HoT on the target (you're a druid, you do), 1.5 sec cast, 600 Mana. (4.07 healing/mana, 1628 HPS) Compare to: Flash Heal: 2054 to 2386, 775 mana, 1.5 sec cast (2.86 healing/mana, 1480 HPS) Lesser Healing Wave: 1606 to 1834, 965 Mana, 1.5 sec cast (1.78 healing/mana, 1147 HPS) Flash of Light: 585 to 655, 420 Mana, 1.5 sec cast (1.48 healing/mana, 413 HPS) Better mana efficiency and HPS than any other spell of equivalent speed.
K cemu ostatni classy, kdyz celej raid odtankuje, uhealuje a oddamaguje druid.
Myslím si, že ty čísla se budou pilovat s tím se dá docela na jistotu počítat...
Mně šlo hlavně o to, že odstraní největší handicap u paladinského healera.... do teď byl paladin dobrý tak akorát na heal tanka a ted to vypadá, že u toho bude i dohealovávat melee dpska :).
Jenze 2300 many neni zase tak moc ... jeden gr heal co sem koukal stoji 1600... lol
Tj možný, ale ostatní healeři maj vysoký ceny healu vykompenzovaný velkým mana regenem - paladin spoléhá na Illumination a silně pochybuju, že BoL bude moci kritnout, tudíž návratovost many z něj bude nulová.
Jinak je to samozřejmě výborné kouzlo a sem za něj rád.
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus
Ja uz jim neverim Oni nema vubec zadnou koncepci co s tou hrou chteji delat - jedine narejzovat co nejvic dolacu.
Jinak neni mozne, aby koncipovali healera tak jak to ma ted druid. Do datace planuji same sracky s tim, ze to rozmrdaji jeste vic nez je to ted a pak budou 2 roky tvrdit jak vsechno fixuji a jak to zase bude super. Hlavne, ze lidi budou platit.
EDIT: 2Jedi: PvE druid ma 1k Mana regen OFSR - a narozdil od ostatnich charu si opravdu jako jediny (mozna jeste priest) muze dovolit nahodit hotky a pockat 5s na jeden ci dva tiky mana regenu. Nehlede na regen v kombatu.
EDIT: tak oprava, koukal jsem na armory, tak ten regen je jen 650. Tech 1k to bylo s trinketama na spirit
EDIT: 2Jedi: PvE druid ma 1k Mana regen OFSR - a narozdil od ostatnich charu si opravdu jako jediny (mozna jeste priest) muze dovolit nahodit hotky a pockat 5s na jeden ci dva tiky mana regenu. Nehlede na regen v kombatu.
Vsak ta poznamka byla minena v tom smyslu, ze 2.3k many za heal ktery nemuze critnout je pro palata (ne pro druida) zatracene hodne, pac palat tu manu bude obtizne ziskavat zpet.
Jenze 2300 many neni zase tak moc ... jeden gr heal co sem koukal stoji 1600... lol
Tj možný, ale ostatní healeři maj vysoký ceny healu vykompenzovaný velkým mana regenem - paladin spoléhá na Illumination a silně pochybuju, že BoL bude moci kritnout, tudíž návratovost many z něj bude nulová.
Jinak je to samozřejmě výborné kouzlo a sem za něj rád.
Jako paladin jsem měl v holy critu asi okolo 27 tak jsem spolehal hlavně na to :)
No mne jen stacilo uhealovat heroic za holy paladina, zahul
Brnkacka. Zkus to nekdy s retri nebo prot palatem :)
Rahmane já si myslím, že to vyjde na stejno za každej strom Paláta. Já chodil hácéčka jen s Holy, ale znám plno protectu i retroušů co si na to nemůžou stěžovat. Jen mám takový pocit, že zezačátku se protectum moc nevěřilo a itemizace pro retrouše nebyla taková.
Jinak souhlasím, že za holy paláta to je brnkačka. No, ale dost je to jako vždy a u každé class o equiptu. Když jsem chodil HC s 900 heal tak zvládáš jen určitě dungy, ale kdžy jsem měl přes 2000 tak jsme tam chodil spíše z recese, když někdo potřeboval badge. I když na badge bylo lepší vždy Kaza.
No mne jen stacilo uhealovat heroic za holy paladina, zahul
Brnkacka. Zkus to nekdy s retri nebo prot palatem :)
Rahmane já si myslím, že to vyjde na stejno za každej strom Paláta.
Vyjde to skoro nastejno. Akorat heal motas 2.5s misto 2s, mas ho minimalne o 12% slabsi (o vic, nemas healing z intellectu), nemas illum a hlavne nemas pusback rezist, takze jak do tebe zacne mlatit mob tak ten heal motas treba 5s. Tak si tak rikam proc vlastne ti palati specuji do holy, kdyz to vubec neni potreba? :)
No mne jen stacilo uhealovat heroic za holy paladina, zahul
Brnkacka. Zkus to nekdy s retri nebo prot palatem :)
Narazel jsem na to, ze se jedna o prevazne melee grupu, hraci se nechavaj mlatit od ruznych aoe abilit bossu ci mini-bossu a co ted? Healujes tanka velkym healem, protoze proste nema jeste equip na to, abys to stihal healovat FoLem. Na nejakyho partymembera obcas hodis holy shock. Ale chybi tam nejaka ta hotka na ty ostatni krome tanka, nez se situace s tankem vylepsi.
No mne jen stacilo uhealovat heroic za holy paladina, zahul
Brnkacka. Zkus to nekdy s retri nebo prot palatem :)
Rahmane já si myslím, že to vyjde na stejno za každej strom Paláta.
Vyjde to skoro nastejno. Akorat heal motas 2.5s misto 2s, mas ho minimalne o 12% slabsi (o vic, nemas healing z intellectu), nemas illum a hlavne nemas pusback rezist, takze jak do tebe zacne mlatit mob tak ten heal motas treba 5s. Tak si tak rikam proc vlastne ti palati specuji do holy, kdyz to vubec neni potreba? :)
Já to myslel jinak :) Já myslel že za každého paladina: Když jede holy a je healer nebo když jede retry a dava dps tak že je to stejně náročné. Nemyslel jsem na heal :) I když je pravda že mi pár lidí říkalo, že jen přehodí equip ani nerespectují.
Tak urcite je to o zvyku, ale kdyz mel top geared pvp warr 5k+ hp unbuffed a to musel byt uz vetsinou tauren, tak to se mi libilo.
tu mas neco na zlepseni nalady, hamstringem uz nebudes nicit totemy ani ti neprocne flurry, gg
Overpower now only has one rank and no longer causes any bonus damage (i.e. weapon damage only). Pummel now only has one rank and no longer causes damage. Hamstring now only has one rank and no longer causes damage.
jj demence, se divim, ze ty warry rovnou nesmaznou Uz nestaci, ze ted je war 95% fajtu v CC, holt v dataci to bude 100% casu. Jsem opravdu zvedavej cim budou warri vubec konkurovat? DMG to urcite nebude, CC taky nema, heal taky ne, no a nic jineho uz nezbyva. QQ
jj demence, se divim, ze ty warry rovnou nesmaznou Uz nestaci, ze ted je war 95% fajtu v CC, holt v dataci to bude 100% casu. Jsem opravdu zvedavej cim budou warri vubec konkurovat? DMG to urcite nebude, CC taky nema, heal taky ne, no a nic jineho uz nezbyva. QQ
zahraj si za feral druida a pak remcej... tam nemáš vůbec nic a jediný co dokážeš trochu porazit je roguna
edit: neznám ferala s ratingem 2000, ale warra jo...
okay zahraj si za fury warra nebo prot warra (?). Druid ma narozdil od warra jasne danou Arena specku a tou je resto build, kterej dominuje snad vsechny brackety a je proste FOTM (nebo jak vy to nazyvate).
Warr ma jen jednu specku, ktera rozhodne FOTM neni, je to Arms a co nabidne? Vzdyt umi jen Mortal Strike a Intercept, jinak je skoro lepsi vzit rouga, kterej vydrzi vic (coz je k smichu)
Takze warrum nezavidim na 80* (zatim). Feral druid je zatim vicemene v <>
Jak hrát oboje ve WoW a netrávit hodiny farmění goldů na resety?
stejne jako to musi udelat war natrikrat narozdil od druida, kterej v jednom specu da dmg v pve a este muze tankovat vylevlovat si alta s jinym specem :)
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Jak hrát oboje ve WoW a netrávit hodiny farmění goldů na resety?
stejne jako to musi udelat war natrikrat narozdil od druida, kterej v jednom specu da dmg v pve a este muze tankovat vylevlovat si alta s jinym specem :)
Ve feral stromu je docela rozdil, jestli specnes na kocku nebo medu... Nakonec, ja sem balance a k tankovani bych potreboval nejen respec, ale komplet jiny gear. Pravda feral specnuty na medu da v kocce nakou dmg, stejne tak war da v tank gearu s dps specem nakou dmg, ja nic. Vsechno je relativni.
Libi se mi, jak se vsichni navazeji do druidu a pritom pulka lidi ho ani v zivote nehrala.
nj ale ja wara jo a jeste Death Wish (Fury) no longer makes you immune to Fear effects.
ale to, mam pocit ze warum do datadisku skoro nic nedali, predbezne asi hodnotit, ale bude to uplne to same v blede modrem, kdyz to srovnam s lockem.. teleport nebo moznost morfu na maleho ilidana;] http://youtube.com/watch?v=a7Aovk6O5Y0
nj ale ja wara jo a jeste Death Wish (Fury) no longer makes you immune to Fear effects.
ze by ? konecne sundam toho protivnyho warra co ma milion hp a nemam jak ho drzet od tela .]
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Jak hrát oboje ve WoW a netrávit hodiny farmění goldů na resety?
stejne jako to musi udelat war natrikrat narozdil od druida, kterej v jednom specu da dmg v pve a este muze tankovat vylevlovat si alta s jinym specem :)
Libi se mi, jak se vsichni navazeji do druidu a pritom pulka lidi ho ani v zivote nehrala.
Presne tak, druid by mel byt chraneny. Zadna klasa nema tezsi zivot nez druid, kdy uz si to uvedomite
quote:Originally posted by pompo Ve feral stromu je docela rozdil, jestli specnes na kocku nebo medu... Nakonec, ja sem balance a k tankovani bych potreboval nejen respec, ale komplet jiny gear. Pravda feral specnuty na medu da v kocce nakou dmg, stejne tak war da v tank gearu s dps specem nakou dmg, ja nic. Vsechno je relativni.
Libi se mi, jak se vsichni navazeji do druidu a pritom pulka lidi ho ani v zivote nehrala.
Ty jsi ferala taky tak rok nehral, vid? :) Tohle byvavalo. Pak to prislo blizzardum moc malo imba, a tak vsechny feral talenty sloucili. Nyni skutecne platni: 1 spec to do it all (snad jen v arenach je to trosku slabsi).
Jinak u feral druida je problem vicemene v tom, ze existuje feral pvp equip. (u ferala je tedy problem samozrejme predevsim ten feral druid, ale to uz je jedna ze znamych zakladnich pravd vesmiru). Tzn to vypada, jako by ten spec mel byt urceny na pvp (neni zadny prot pvp equip ani pro warry ani pro palaty).