Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 World of Warcraft
 World of Warcraft - General
 Druid+hunter vs Druid+warr
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 7

Marigold
Senior Member

Marigold

3590 Posts

Posted - 21/02/2008 :  22:13:49  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rakhen
Ano, s těma 3x lifebloomama, rejuvem, regrowthem a swiftmendem každejch 15 sekund se druid s pvp gearem dostane skoro na nějakejch 1400 HPS. To je o fous víc než paladin bez BoL na targetu co spamuje flashe. Tomu říkám vážně burst heal... nutno ovšem podotknout že když se switchne focus na další target tak ho prvních 6 sekund prakticky nehealuješ protože na něj jen klapeš hotky a teprv "pak" se dostaneš na to na čem je paladin prvním FoLem - tedy v okamžiku kdy dáš 3 GCD na lifebloom, další GCD na rejuvenation, další 2s na regrowth a pak ještě swiftmend = krásných 9.5 sekund.



Proto cyklón na dps, kořeny na meleeka, chvíli healovat a znova... Což je přesně to, co žádný jiný healer nedokáže ani náhodou. A když je problém, bič a pryč...

quote:
To seth: ano ano, 490 warů nad 2.2k rating je prostě proto protože oni jsou všici skilled ale 417 druidů nad 2.2k rating je total OP a okamžitě nerf. Wait, v S1 nerfli paladiny kvůli war+paladin, v S3 nerfnou druidy kvůli war+druid, no počítám v S4 přijdou na řadě priesti nebo shamani - spíš ti priesti protože momentálně jsou sice na tom celkově líp než druidi ale všici waři řvou kvůli druidům...


Ten poměr shodou okolností dost přesně odpovídá poměru počtu warů proti druidům ve WOWku.

Další dvě zajímavé otázky jsou:

- kolik z těch druidů hraje "shodou okolností" v jednom týmu s warem?
- proč srovnávat druida s warem, a ne s ostatními healery?
- jak se ten poměr změní, když vezmeš jen 2v2, nejvýš 3v3, kde síla jedné classy mnohem víc vynikne?

Jinak mimochodem momentálně v 3v3 propukla jistá epidemie týmů druid-hunter-warlock, proč asi

A momentálně je hunter znatelně lepší damage dealer do arény než warrior. Situace obdobná s druidem - má současně mnohem víc možností - heal debuff, CC, mana drain, peta a ještě navíc je range, takže nemusí běhat jak kokot a rooty ho netrápěj.

Edited by - Marigold on 21/02/2008 22:23:42
Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3590 Posts

Posted - 21/02/2008 :  22:15:04  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Seth

quote:
Originally posted by Jedi_Knight


Mě by rozhodně nevadilo větší zastoupení druidů v 5v5, ale aby to bylo možné, potřebovali by nějaký burst heal, který mimo NS nyní nemají.





Tohle mě taky ohromě pobavilo

Tím takzvaným "burst healem" u priesta a paladina je myšlen flash???
Go to Top of Page

Shatteren
Senior Member

BLITZ UNION avatar

2735 Posts

Posted - 21/02/2008 :  22:54:33  Show Profile  Visit Shatteren's Homepage Send Shatteren a Private Message  Reply with Quote
Warrior je slabej.
Retri paladin je GIMP.

Proc se porad resej nejaci druidi?

REVOLUTION
https://www.blitzunion.com/video


Go to Top of Page

Gurrshael
Average Member

1888 Posts

Posted - 22/02/2008 :  04:07:33  Show Profile  Send Gurrshael an ICQ Message Send Gurrshael a Private Message  Reply with Quote
Ja bych je nerfnul.
Go to Top of Page

Jedi_Knight
Average Member

Phobos

1690 Posts

Posted - 22/02/2008 :  04:52:12  Show Profile  Send Jedi_Knight an ICQ Message Send Jedi_Knight a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Marigold
Tím takzvaným "burst healem" u priesta a paladina je myšlen flash???
Flash není burst heal kouzlo, tak nějak nechápu, proč takovou otázku vůbec pokládáš. Paladin dokáže (S3 gear) vyprodukovat v kritickou chvíli 2000-3000 HPS, přičemž je CC-immune a je schopný ho udržovat na těchto hodnotách po dobu bubliny. Shaman, není-li v CC, dokáže prakticky to samé + má NS. A to nemluvím o efektu současné Power Infusion. Druid prostě nemá šanci za tuhle dobu dodat targetu, který podléhá neustálému purgi, takové množství HP a proto se spoléhá na CC. Jedinou možností je NS + HT... v případě, že druid začně castit HT, vystavuje se možnosti jakéhokoliv CC.

Mě např. Cyclon nijak nevadí, resp jako forma CC pro druidy je pro mě úplně přijatelnej, jen ne v současné podobě. Zrušit immunity efekt na veškeré healy a buffy, které target v něm dostane by byl giganticky krok kupředu, klidně ať jim nechají nemožnost ho dispellnout.

Souhlasím vícéméně s Rakhenem, ten hon na druidy mi přijde mnohdy přehnaný. Jsou i jiné classy, které potřebují změny - nutno ale podoktnout, že ty Blizz mění. Priestům nerfne PI a MB, warlockům Drain Mana, Elemental shamanům prakticky znemožní burst dmg. Jen druidy mění tak nějak všelijak, jen ne tam, kde to má smysl.

[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]

Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus

Edited by - Jedi_Knight on 22/02/2008 04:56:09
Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3590 Posts

Posted - 22/02/2008 :  11:11:32  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jedi_Knight

quote:
Originally posted by Marigold
Tím takzvaným "burst healem" u priesta a paladina je myšlen flash???
Flash není burst heal kouzlo, tak nějak nechápu, proč takovou otázku vůbec pokládáš.



Pokládám jí proto, že dle mého názoru "burst heal" je rychlý heal přes kombo nebo instanty. Proto mi tvrzení "druid nemá burst heal, teda kromě NS" přijde dost absurdní, protože právě jen druid a šaman ten burst heal mají.

Takže jestli tomu dobře rozumím, u paladina "burst heal" znamená bublina a spamování Holy Light? Hmm To je samozřejmě založené na tim, že tam není priest, jinak ta bublina vydrží tak sekundu. A nebo, když už o tom mluvíme, druid, který hodí zergovaný target do cyklónu - a ty healy jdou do pryč.

Jinak každý healer ve hře samozřejmě vytáhne celkem slušné HPS, když může nerušeně motat velké healy, bez toho, aby do něj někdo mlátil. Včetně druida. Jenže jedině druid to dělat nemusí - plus všechny další tady již zmíněné možnosti, které má...

Uvidíme po patchi. IMHO ten nerf lifebloomu není zdaleka dostatečný.

Edited by - Marigold on 22/02/2008 11:13:58
Go to Top of Page

pompo
Average Member

1142 Posts

Posted - 22/02/2008 :  11:28:42  Show Profile  Send pompo an ICQ Message Send pompo a Private Message  Reply with Quote
Spravne! Vsechny druidy vratit do skupiny, kam od zacatku wowu patri! Free HK!

WoW-Crista <Fluffy Bunnies>
Sarkasticka sova
Go to Top of Page

Rakhen
Junior Member

917 Posts

Posted - 22/02/2008 :  12:43:56  Show Profile Send Rakhen a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Marigold
...


Člověče zkus si vlézt do 5v5 za druida a pak někde vykládej že být schopný po deseti sekundách vyprodukovat 1400 HPS (ano, to znamená 700 HPS na target s MS/mortal shotem) je dostatečné a máš při tom v pohodě čas cyklonovat a rootovat, fakt to chci vidět. Nebo zachraňovat někoho healing touchem s 3.5 sec castem - popř. 3 sec pokud půjdeš buď bez feral charge nebo s pushbackem na cyklonu a rootech.

quote:
Uvidíme po patchi. IMHO ten nerf lifebloomu není zdaleka dostatečný.

Ano, nerfovat nejhoršího single target healera v main healing prostředku není dostatečné. Už teď stojí druid v endgame contentu za prd jako resto pokud to není zrovna jeden z fightů kde může stát v dosahu 3+ tanků co dostávají damage a kde se na rozumná čísla dostane rollováním LB na všech. Jenže ono to tak je čím dál míň a v sunwellu nebude prakticky nikde. Najednou mají jít někam 2-3 healeři s tankem a udržet ho naživu.

quote:
Ten poměr shodou okolností dost přesně odpovídá poměru počtu warů proti druidům ve WOWku.

Další dvě zajímavé otázky jsou:

- kolik z těch druidů hraje "shodou okolností" v jednom týmu s warem?
- proč srovnávat druida s warem, a ne s ostatními healery?
- jak se ten poměr změní, když vezmeš jen 2v2, nejvýš 3v3, kde síla jedné classy mnohem víc vynikne?

No srovnání s ostatníma healerama, proti priestovi jednoznačně prohrává. A přesto nevidím žádné řvaní "nerf wars" nebo "nerf priests", všici jen vřískaj ať honem rychle nerfnou druidy.

Edited by - Rakhen on 22/02/2008 12:48:32
Go to Top of Page

celdric
Average Member

1613 Posts

Posted - 22/02/2008 :  12:50:18  Show Profile  Send celdric an ICQ Message Send celdric a Private Message  Reply with Quote
nejvic usmevne na lifebloomu je to, ze je to vicemene pve nerf...snizili koef. te hot casti, ale after dispell efekt (nebo-li bloom) jeste dostal buff...

no mmo
Go to Top of Page

Seth
Senior Member

Gig

2564 Posts

Posted - 22/02/2008 :  13:04:03  Show Profile  Send Seth an ICQ Message Send Seth a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rakhen

No srovnání s ostatníma healerama, proti priestovi jednoznačně prohrává...


Zbytecne ze sebe delas vola.

Seth
Forgotten

bo=protoze!

Go to Top of Page

Rakhen
Junior Member

917 Posts

Posted - 22/02/2008 :  13:26:59  Show Profile Send Rakhen a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Seth

Zbytecne ze sebe delas vola.



Heal priestů je víc než druidů:
- celkově nad ratingem 1850
- celkově nad ratingem 2000
- celkově nad ratingem 2200
- v 3v3 nad 1850, v 3v3 nad 2000, v 3v3 nad 2200
- v 5v5 nad 1850, v 5v5 nad 2000, v 5v5 nad 2200
- v PvE

Jediné kde jsou druidi nad priestama je 2v2 na všech ratinzích.

Edited by - Rakhen on 22/02/2008 13:27:31
Go to Top of Page

tjtm
New Member

113 Posts

Posted - 22/02/2008 :  15:01:57  Show Profile Send tjtm a Private Message  Reply with Quote
Resto klidne nerf :), ale feral by potreboval buff. Stacilo by zacit opravou range bugu a nasledne pridat 50%debuff snizeni healing na mangle v bear forme.

We are the ones we’ve been waiting for.
Go to Top of Page

Shatteren
Senior Member

BLITZ UNION avatar

2735 Posts

Posted - 22/02/2008 :  15:18:34  Show Profile  Visit Shatteren's Homepage Send Shatteren a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by tjtm

Resto klidne nerf :), ale feral by potreboval buff. Stacilo by zacit opravou range bugu a nasledne pridat 50%debuff snizeni healing na mangle v bear forme.


Tak to rovnou muzes dat MS effect i palatum, protoze ty jses podobne useless

REVOLUTION
https://www.blitzunion.com/video


Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3590 Posts

Posted - 22/02/2008 :  15:34:06  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rakhen

quote:
Originally posted by Seth

Zbytecne ze sebe delas vola.



Heal priestů je víc než druidů:
- celkově nad ratingem 1850
- celkově nad ratingem 2000
- celkově nad ratingem 2200
- v 3v3 nad 1850, v 3v3 nad 2000, v 3v3 nad 2200
- v 5v5 nad 1850, v 5v5 nad 2000, v 5v5 nad 2200
- v PvE

Jediné kde jsou druidi nad priestama je 2v2 na všech ratinzích.



Nevím, proč se namáháš to takhle vypisovat, když stačí konstatovat že priestů je ve hře víc než druidů, tečka. S ohledem na to se právě ta poslední věta stává docela zajímavou...

Ono právě ve větších bracketech se ta rozdíly imba class hodně smažou, protože tam vždycky bude i jiné CC, jiný heal, a jiný DD který do toho druida může mlátit když jeho kolega je odstavený... Ostatně i warloci se tam i ještě před nerfem dali zvládnout, byť jen za cenu toho že se prostě museli za každou cenu zergnout jako první.

A o tom se tu celou dobu bavíme - že je resto druid, přesněji kombinace resto druid + jakákoli damage momentálně oproti ostatním classám trochu mimo.

Jinak uznávám, že se Blizzardi teď už ani nepokoušejí tvrdit, že je 2v2 balancované, jen říkají, že je to prostě bracket dělaný na to, aby tam mohli lidi hrát snadno "s kámošem" bez potřeby skládat tým. Bral bych to tak, že kdo to hraje, jeho problém když mu vadí že proti imba FOTM classám prostě nemá šanci (viz odpověď na úvodní otázku "co s warem proti druidovi a hunterovi" - jít AFK a umřít). Což neznamená že by se Blizzardi o jakýsi balanc neměli pokoušet, zvlášť když jim ujede ruka při boostování slabší classy.

Edited by - Marigold on 22/02/2008 15:37:08
Go to Top of Page

Rakhen
Junior Member

917 Posts

Posted - 22/02/2008 :  15:52:25  Show Profile Send Rakhen a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Marigold
Nevím, proč se namáháš to takhle vypisovat, když stačí konstatovat že priestů je ve hře víc než druidů, tečka. S ohledem na to se právě ta poslední věta stává docela zajímavou...

Ono právě ve větších bracketech se ta rozdíly imba class hodně smažou, protože tam vždycky bude i jiné CC, jiný heal, a jiný DD který do toho druida může mlátit když jeho kolega je odstavený... Ostatně i warloci se tam i ještě před nerfem dali zvládnout, byť jen za cenu toho že se prostě museli za každou cenu zergnout jako první.



Rating 2200+, 5v5
Priest - 198 (18%)
Paladin - 170 (15%)
Warrior - 149 (13%)
Shaman - 132 (12%)
Warlock - 131 (12%)
Mage - 128 (11%)
Druid - 74 (7%)
Hunter - 71 (6%)
Rogue - 67 (6%)

Ano, tady je to kompletně balanced marigolde, všecky "imba" smazány. A taky zřejmě dokud to takhle nebude vypadat ve všech bracketech tak budou všude priesti a waři prudit že "omg druid v 2v2"...

Edited by - Rakhen on 22/02/2008 15:57:57
Go to Top of Page

Gurrshael
Average Member

1888 Posts

Posted - 22/02/2008 :  16:37:55  Show Profile  Send Gurrshael an ICQ Message Send Gurrshael a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Marigold

Nevím, proč se namáháš to takhle vypisovat, když stačí konstatovat že priestů je ve hře víc než druidů, tečka.



Ja ti teda nevim, ale podivej se na ostatni brackety. Na slozeni tymu s vysokym ratingem (dejme tomu tech 2200+) nema celkova populace WoW temer zadny vliv, 2v2 je toho extremnim pripadem. I presto, ze je druid nejmene hrana classa (nebo alespon dost dlouhou dobu byl, nevim jak je tomu ted - ale nepredpokladam, ze by se to nejak markantne zmenilo), dominuji tam druid+neco tymy.

V 5v5 nejsou ty cookiecutter teamy zase az tak nutne, da se vicemene existovat i s nejakou obmenou slozeni, takze je tam v tomhle ohledu trochu vetsi volnost. Nicmene i tak si myslim, ze slozeni top teamu s vysokym ratingem temer neni ovlivnene distribuci celkove populace mezi jednotlive classy, stejne jako v ostatnich bracketech. Neni tu moc duvodu proc by to zrovna u 5v5 melo byt jinak nez u 2v2. Tim imho pada tvuj argument, ze "priestu je proste celkove vic".

Edited by - Gurrshael on 22/02/2008 16:41:28
Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3590 Posts

Posted - 22/02/2008 :  16:45:36  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
Tak jinak.. Proč by měl druid hrát 5v5, když tam je relativně vybalancovanej? Docela ztráta času, ne?
Go to Top of Page

Stilgar
Average Member

1971 Posts

Posted - 22/02/2008 :  18:59:33  Show Profile  Send Stilgar an ICQ Message Send Stilgar a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rakhen

quote:
Originally posted by Seth

quote:
Originally posted by Jedi_Knight


Je to nejen o lifebloomu. Je to o stackovani lifebloomu, rejuvu ci regrowth. To vse tikajici s 30% rezistem na dispel, kdy nikdo jinej krome priesta (2v1GCD) nema sanci dohnat druida v zavode GCD.A zatimco se priest "vydispelluje" z many tak druid se OOC dopije a jede se dal.
To vse doplneno nedispellnutelnym CC.



Ano, s těma 3x lifebloomama, rejuvem, regrowthem a swiftmendem každejch 15 sekund se druid s pvp gearem dostane skoro na nějakejch 1400 HPS. To je o fous víc než paladin bez BoL na targetu co spamuje flashe...



Tak ja ti to udelam i s barvickama abys to pochopil.

Druid:

t=0
/cast lifebloom

t=1
+240 hp (lifebloom)

t=1.5
/cast lifebloom

t=2.5
+480 hp (2xlifebloom)

t=3
/cast lifebloom

t=4
+720 hp (3x lifebloom)

t=4.5
/cast rejuv

t=5
+720 hp (3x lifebloom)

t=6
/cast swiftmend
+3200 hp (swiftmend)
+720 hp (3x lifebloom)

t=7
+720 hp (3x lifebloom)

t=7.5
/cast rejuv

t=8
+720 hp (3x lifebloom)

t=9
+720 hp (3x lifebloom)
/cast lifebloom

t=10.5
+840 hp (rejuv)
+720 hp (3x lifebloom)
/castregrowth

t=11.5
+720 hp (3x lifebloom)

t=12.5
+3100 hp *crit* (regrowth)
+720 hp (3x lifebloom)

t=13.5
+840 hp (rejuv)
+720 hp (3x lifebloom)

t=14.5
+720 hp (3x lifebloom)

t=15.5
+720 hp (3x lifebloom)
+400 hp (regrowth)
/cast lifebloom

t=16.5
+840 hp (rejuv)

t=17
+720 hp (3x lifebloom)

t=18
+720 hp (3x lifebloom)
/cast NS+HT
+ 5700 hp (healing Touch)

t=18.5
+400 hp (regrowth)

t=19
+720 hp (3x lifebloom)

t=19.5
+840 hp (rejuv)
/cast rejuv

t=20
+720 hp (3x lifebloom)

t=21
+720 hp (3x lifebloom)

t=21.5
+400 hp (regrowth)
/cast swiftmend
+3200 hp (swiftmend)

t=22
+720 hp (3x lifebloom)
...

Druid healed 33 400 hp, 22 seconds.




A ted zkusime paladina.

t=0
You are affected by Curse of Tongues.
/cast Holy Shock
+ 1300 hp (Holy Shock)

t=1.5
/cast Holy Light

t=4.5
You are affected by Counterspell.
- Holy school locked for 8 (6) seconds.

t=10.5
/cast Holy Light

t=10
You are affected by Curse of Tongues.

t=14.5
+4400 hp (Holy Light)

t=15
/cast Holy Shock
+ 1300 hp (Holy Shock)

t=16.5
/cast Divine Favor
/cast Holy Light

t=20
You are affected by Curse of Tongues.

t=20.5
+6600 hp *crit* (Holy Light)
/cast Holy Light

t=24.5
You are affected by Spelllock.
- Holy school locked for 6 (4.5) seconds.
...

Paladin healed 13 600.



Getting the point now?

[Stilgar]
Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
Go to Top of Page

PRIBOO
Average Member

DOG

1602 Posts

Posted - 22/02/2008 :  19:03:30  Show Profile  Send PRIBOO an ICQ Message Send PRIBOO a Private Message  Reply with Quote
Lol, Stilg
Go to Top of Page

Rakhen
Junior Member

917 Posts

Posted - 22/02/2008 :  20:10:11  Show Profile Send Rakhen a Private Message  Reply with Quote
a) zajímalo by mě co máš na sobě za gear, mně lifebloom tiká za 210-211, HT za 4970-5170... mám 1720 healing a fakt si nedovedu představit kde si nabral dalších ~700 na healing touchi a 30 na single lifebloomu (= 90 na celku). To máš tak 1970 healing na lifebloom a kolik, 2200+ healing na healing touch? No to je tak full pve gear a ještě raidbufflej, ne?
b) 0 purgů/dispelů na nukovaném targetu, to je tak rating 1200? To jsem opravdu nad rating 1500 neviděl ani jednou, každej purguje/dispeluje pokud možno do nuly aby se dala okamžitě shodit BoP/PS
c) paladin bublina? Paladin BoP?
d) po 5ti sekundách ten tvůj nevím jak equipnutej druid naléčil 2160 hp. To je v 5v5 opravdu "dostačující". Jenže to je přesně ten okamžik kdy uhodila bomba a paladin už bude dávno spamovat HL z bubliny zatímco jeho tým bude řezat ze všech sil priesta aby nemoh dát mass dispel.
e) koukám na paladinovi visí mág s warlockem, na druidovi nic? Žádná dobře časovaná ovce která i když se z ní dostaneš okamžitě ti klidně shodí lifebloomy, žádný counterspell, žádný spelllock...

Stilgare, ono to tvý "owned" trošku selhává na tom že jsem jak druida tak paladina měl na ratinzích přes 2k jak v 2v2, tak v 3v3 a i v 5v5... že tu předvedeš příklad totálně kontrolovaného paladina proti druidovi na kterýho se nikdo ani zle nepodívá a kterej rozhodně nemá pvp gear protože s pvp gearem se takovejm číslům neblížíš ani omylem.

Edited by - Rakhen on 22/02/2008 20:30:15
Go to Top of Page

Stilgar
Average Member

1971 Posts

Posted - 22/02/2008 :  22:05:49  Show Profile  Send Stilgar an ICQ Message Send Stilgar a Private Message  Reply with Quote
Tak je zjevne, ze si co chtel basnik rict vubec nepochopil ... to co sem namaloval neni mysleno doslovne ale ma to tak torchu naznacit o cem to je.
Druid nema raw healing output co se HPS tyce nejak uber velky, ale nestve ho curse of tonques (instanty a umi sundat), nestve ho mind numbing poison, nestve ho CS, kick, pummel, spell lock...

Paladin co muze healit udela vetsi HPS (na single targetu) nez druid (druid ma porad ale lepci hp/mana ratio diky rollingu lifebloomu a tomu jak imba scaluje) .. ale prave ze v pvp je obrovska cast jeho heal outputu mitigovana Cursou (to hodne casticiho healera jako je shaman / paladin posere), spell interupama apod. Druiduv hp output nic z tohodle nesnizuje, takze ve vysledku nahealuje mnohem vic.


velky heal output behem par sekund se spalenim CDs (tak jako argumentujes u palata), no proc ne? Regrowth > Swiftmend > NS + HT. Behem 5 sec tam narves 10K healu.

[Stilgar]
Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 22/02/2008 :  23:04:58  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
Nejak nechapu proc vubec chcete srovnavat nejaky raw healing output. Ani v nasem tymu retri palat + warr + resto shammy, ktery cc moc nevyplodi si enemy healer nemuze vsadit, ze ho nechame 100% casu v klidu. Porad je tu repe, silence, hoj, shocky, intercept, fear. Vsechno veci ktere jsou bud na dlouhem cooldownu, kratke rangi, nebo jinak obtizne zahratelne, ale jsou tu.

O tymech postavenych na hromade vsemoznych cc nemluve.

Druid muze samozrejme bezhlave spamovat hotky na target. Muze ale take hodit cyklon na jedno z dd. Kolik damage asi tak vyplodi dd za 10s? A druida to stalo 1.5s cast. Damage, kterou by palat musel vyhealovat. Druid si navic muze ten cast cyklonu dovolit, protoze mezi tim nejspis na zergovanem cili nejaka ta hotka tika.

Problem je proste moc prilis dobre pouzitelnych abilit v jedne classe a jeste navic tak, ze je bez problemu muze pouzivat soucasne. Krasny priklad ze class se stejnym toolsetem nemusi byt nutne tak imba je feral druid. Umi uplne presne to same s vyjimkou ns a swiftmendu. Misto toho ma pomerne slusnou damage (kdyz ma moznost ji davat). Fer tradeoff, a pritom feral druid v arenach tezce sucks. Proc? Protoze Ten toolset nemuze efektivne pouzit. Damage musi davat na melee, to samo o sobe stoji dost usili aby se k nejakemu damageni vubec dostal. CC muze davat jen v kravoforme, switche ho stojej hromady many a gcd, ktere ciste wastuje. Nemluve o tom ze healy feral druida jsou dost smesne mimo jine i diky tomu, jak se postaveny lifebloom (maly zaklad, sileny scaling s equipem).
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 22/02/2008 :  23:06:52  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
A btw proc by proboha resto dr00di masove hrali 5v5, kdyz totalne ownuji 2v2 a s prehledem ownuji i 3v3? Bodu maj stejne tolik ze nevedi co s nima a prodavaj ratingy. Tak proc hrat 5v5, ktere se hur sklada (vic lidi si musi udelat cas ve stejny termin)?

Argument ze resto druidu je v 5v5 malo a tudiz je resto druid slaby mi nejak nedava smysl, sorry.
Go to Top of Page

Rakhen
Junior Member

917 Posts

Posted - 22/02/2008 :  23:12:36  Show Profile Send Rakhen a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Stilgar
Druid nema raw healing output co se HPS tyce nejak uber velky, ale nestve ho curse of tonques (instanty a umi sundat), nestve ho mind numbing poison, nestve ho CS, kick, pummel, spell lock...

...

velky heal output behem par sekund se spalenim CDs (tak jako argumentujes u palata), no proc ne? Regrowth > Swiftmend > NS + HT. Behem 5 sec tam narves 10K healu.



Regrowth counterspellnout jde, jde spelllocknout. Stejně tak je counterspellnout i spelllocknout cyklon i rooty o kterejch tu píšete že to druid spamuje vlastně pořád, obojí v nature škole takže lock na všecky healy. Navíc druid nemá žádný talent ani auru na zkrácení silence/lock efektů takže narozdíl od paladina, priesta (a možná i shamana?) si to odstojí vždy komplet.

Stejně tak stačí jednoduchý spelllock, ovce, counterspell nebo deathcoil ve správný okamžik a máš lifebloomy v tahu = healing output nula. To že se z té ovce dostaneš o sekundu později je fuk, lifebloomy už nemáš a potřebuješ dalších 5 sekund na recast. Ani to nepotřebuje mířit do castu, imp. CS má stejně v aréně každej mág protože improvovat si frostbolt fakt nemá smysl když zakouzlíš za dvě minuty čtyři frostbolty a celej zbytek se snažíš CCčkovat.

Když dostaneš pummel nebo kick tak máš podstatně větší problém než paladin který si to víceméně odstojí protože ten dostane pummel nebo kick a má silence - kdežto druid může maximálně jít okamžitě do medvěda - a v 5v5 je celkem slušná šance že z toho medvěda už nevylezeš.

A znovu, to vše za předpokladu že target není dispelovaný nebo purgovaný což je na vyšších ratinzích vždycky. A hádej kolik toho naléčíš pak?

Rahman: kolik jsi toho za toho resto druida v pětce nahrál? Fakt si myslíš že když jsou 3 mágové co za hordu hrají slušně, 4 priesti (možná?), 4 warloci a ty za nima přijdeš a řekneš jim ať se vybodnou na svoje warrior paladin priest shaman mág/warlock tak celí nažhavení leftnou svůj tým aby šli zkoušet to jediné kombo s rogunou a druidem co funguje? Nebuď naivní...

quote:
A btw proc by proboha resto dr00di masove hrali 5v5, kdyz totalne ownuji 2v2 a s prehledem ownuji i 3v3? Bodu maj stejne tolik ze nevedi co s nima a prodavaj ratingy. Tak proc hrat 5v5, ktere se hur sklada (vic lidi si musi udelat cas ve stejny termin)?


quote:
Rating 2200+ 2v2
Druid - 196 (24%)
Warrior - 188 (23%)
Warlock - 132 (16%)
Rogue - 120 (15%)
Priest - 86 (10%)
Hunter - 53 (6%)
Shaman - 22 (3%)
Paladin - 16 (2%)
Mage - 10 (1%)

Rating 2200+ 3v3
Rogue - 163 (17%)
Warrior - 153 (16%)
Druid - 149 (16%)
Priest - 149 (16%)
Mage - 104 (11%)
Warlock - 93 (10%)
Hunter - 61 (7%)
Shaman - 35 (4%)
Paladin - 29 (3%)

Rating 2200+, 5v5
Priest - 198 (18%)
Paladin - 170 (15%)
Warrior - 149 (13%)
Shaman - 132 (12%)
Warlock - 131 (12%)
Mage - 128 (11%)
Druid - 74 (7%)
Hunter - 71 (6%)
Rogue - 67 (6%)

Nějaká "logická" úvaha Rahmane proč druidi tak nehorázně ownují 2v2 a 3v3 že se jim 5v5 ani hrát nevyplatí, ale waři kteří jsou v 2v2 jen o fous horší a v 3v3 o fous lepší to 5v5 hrají?

Edited by - Rakhen on 22/02/2008 23:35:14
Go to Top of Page

sleglik
Average Member

1779 Posts

Posted - 22/02/2008 :  23:28:05  Show Profile  Send sleglik an ICQ Message Send sleglik a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

A btw proc by proboha resto dr00di masove hrali 5v5, kdyz totalne ownuji 2v2 a s prehledem ownuji i 3v3? Bodu maj stejne tolik ze nevedi co s nima a prodavaj ratingy. Tak proc hrat 5v5, ktere se hur sklada (vic lidi si musi udelat cas ve stejny termin)?

Argument ze resto druidu je v 5v5 malo a tudiz je resto druid slaby mi nejak nedava smysl, sorry.



Sorry, ale není důvod proč paladin do 5vs5 je lepší jak druid protože má blessing of freedom a cleanse? Čistě hypoteticky tedy :)


-
Go to Top of Page

Jedi_Knight
Average Member

Phobos

1690 Posts

Posted - 22/02/2008 :  23:37:41  Show Profile  Send Jedi_Knight an ICQ Message Send Jedi_Knight a Private Message  Reply with Quote
quote:
A znovu, to vše za předpokladu že target není dispelovaný nebo purgovaný což je na vyšších ratinzích vždycky. A hádej kolik toho naléčíš pak?
Tesat do kamene. Přijde mi, že to tu všichni ignorujou. Zrovna to co napsal Stilgarr je sice pěkné, ale jaxi zapomněl vzít právě tenhle fakt v potaz.

[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]

Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus

Edited by - Jedi_Knight on 22/02/2008 23:59:41
Go to Top of Page

Stilgar
Average Member

1971 Posts

Posted - 22/02/2008 :  23:58:41  Show Profile  Send Stilgar an ICQ Message Send Stilgar a Private Message  Reply with Quote
Efektivne dispelovat druidovy hoty, kterych je mraky a s 30% resistem muze jen shaman a priest.
Priesta to stoji hafo many a dispelne 1.4 druidske hotky. Oba to stoji GCD - stejne jako toho druida stoji GCD tam zase hodit lifebloom... za min many a healujici po dispelu. Timhle se maximalne tak vycounteruji navzajem, shaman purguje, a nedela jic jinyho, druid hotkuje (a porad trochu leci).
- A prosimte nerikej, ze kdyz je tam jen lifebloom at to nepurguju .. je jasne ze 1 stack lifebloomu purgovat nebudu, ale samozrejme ze tam druid nenecha jeden stack, ale hodi lifebloom a treba rejuv - aby mohl swiftmend .. a to uz purgovat mnohdy musim. A ted se stane co? Bud dispenu oboje ahealnu ho bloomem, nebo haluz a dispelnu jenom rejuv (I WON) a nebo opacna haluz, dispelnul sem jenom bloom (healnul sem ho), rejuv zustal a nez me skonci GCD tak tam vlitne swiftmend (I R SCREWED). Pripadne jeste moje oblineba alternativa, dispel failed obojeho.

Kdyz casti Shaman / Palat, mage mu da CS a rozjede DMG - tj. toho healera odstavil a ne ze se s nim counteruje.

Rozumime rozdil mezi tim kdyz se s nekym counteruju a kdyz nekoho odstavim?
Vem si rogunu .. ma nechutny stun lock, kidney je priserna vec ... ale je to ok ... obetuje dost dmge a musi na me vyset aby me do znacne miry counternul. (Dobry rogue me moc castit fakt nenecha, kdyz nepotrebuje jet dmg a precizne me drzi a kickuje).
K tomu ma roguna par odstavovacich veci jako blind .. celkem sila, ale ma to celkem reasonable cd.

Uz ti prichoriva?

Vem si co sem popsal vyse o dispelovani hotu, k tomu vem cyclon, kterym druid odstavuje dalsiho enemy, pripadne rooty a mozna pochopis proc je druid v low bracketech imba - proste se tam projevi jak velkou kontrolu nad bojem ma.

Porad me nerozumis? Jina situace abych lepe vysvetlil rozdil mezi counterovanim a odstavenim.
Shaman stoji vedle enemy holy palata, a oba healuji svoje lidi, shaman zastavi svuj heal a shockne palata. Odstavl snad ten shaman toho palata? nikoliv, gain je 0, souze se navzajem counternuli.
neb: Heal prerusili oba dva. Shaman hodil shock a ma 1.5 sec GCD a nemuze castit. Paladin dostal spell lock na 2 sec, respektive 1.4 sec (imp consenration) a takez nemuze castit (dokocne muze zacit castit o 0.1 sec driv jak ten shaman :) ). Shaman dal lousy dmg za tunu many (2 h per 1 mp ratio). (a dale shock ma cd)

- V urcitych podminkach (palatuv cil umira, muj ne) je tohle rozumne, v jinych nerozumne (muj umira, jeho ne ... tj. kdyz shocknu, muj cil umre ale jeho jeste ne a...).

[Stilgar]
Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.

Edited by - Stilgar on 23/02/2008 00:10:37
Go to Top of Page

vlkodlak
Junior Member

avatarkdpc

556 Posts

Posted - 23/02/2008 :  00:04:52  Show Profile Send vlkodlak a Private Message  Reply with Quote
Nehodlam tu čist ty vaše slohovky, ale z vlastni zkušenosti vim, že v 2v2 v kombinaci warlock+moonkin nas vzdy dojebal mnohem vic paladin se svoji bublinou nez druid, ktereho se nam darilo uspesne drzet vetsinu casu v cc.
Go to Top of Page

Stilgar
Average Member

1971 Posts

Posted - 23/02/2008 :  00:05:58  Show Profile  Send Stilgar an ICQ Message Send Stilgar a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by vlkodlak

Nehodlam tu čist ty vaše slohovky, ale z vlastni zkušenosti vim, že v 2v2 v kombinaci warlock+moonkin nas vzdy dojebal mnohem vic paladin se svoji bublinou nez druid, ktereho se nam darilo uspesne drzet vetsinu casu v cc.



Then why bother posting?

[Stilgar]
Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.

Edited by - Stilgar on 23/02/2008 00:06:18
Go to Top of Page

Jedi_Knight
Average Member

Phobos

1690 Posts

Posted - 23/02/2008 :  00:07:46  Show Profile  Send Jedi_Knight an ICQ Message Send Jedi_Knight a Private Message  Reply with Quote
Ale já ti rozumím, nicméně stejné tvrzení lze právě aplikovat na druida - ve fearu nebude dávat cyclon a nebude obnovovat HoTky. Můžeš počítat raw healing output, ale jen a pouze to, bez CC efektů. Paladina odstaví Mág/Warlock, Druida Warlock, Priesta prakticky nikdo and so on. Samozřejmě, že Paladina a Šamana je snažší odstavit, což také suplují gigantickými rychlými healy, které musí projít mimo CC. Druid je na odstavení těžší a proto má nižší HPS, který supluje support abilitama. Fine with me, druid nepotřebuje nerf healu, ale mírně poupravit Cyclon.

Klidně tu definuji "burst heal" - tj. co největší heal v co nejmenším čase.

[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]

Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus

Edited by - Jedi_Knight on 23/02/2008 00:10:09
Go to Top of Page

vlkodlak
Junior Member

avatarkdpc

556 Posts

Posted - 23/02/2008 :  00:12:31  Show Profile Send vlkodlak a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Stilgar

quote:
Originally posted by vlkodlak

Nehodlam tu čist ty vaše slohovky, ale z vlastni zkušenosti vim, že v 2v2 v kombinaci warlock+moonkin nas vzdy dojebal mnohem vic paladin se svoji bublinou nez druid, ktereho se nam darilo uspesne drzet vetsinu casu v cc.



Then why bother posting?


Protože kdyby to vše vypadalo tak přimočaře jak si napsal, opak by byl pravdou.
Go to Top of Page

Stilgar
Average Member

1971 Posts

Posted - 23/02/2008 :  00:16:16  Show Profile  Send Stilgar an ICQ Message Send Stilgar a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Jedi_Knight

Ale já ti rozumím, nicméně stejné tvrzení lze právě aplikovat na druida - ve fearu nebude dávat cyclon a nebude obnovovat HoTky. Můžeš počítat raw healing output, ale jen a pouze to, bez CC efektů. Paladina odstaví Mág/Warlock, Druida Warlock, Priesta prakticky nikdo and so on. Samozřejmě, že Paladina a Šamana je snažší odstavit, což také suplují gigantickými rychlými healy, které musí projít mimo CC. Druid je na odstavení těžší a proto má nižší HPS, který supluje support abilitama. Fine with me, druid nepotřebuje nerf healu, ale mírně poupravit Cyclon.

Klidně tu definuji "burst heal" - tj. co největší heal v co nejmenším čase.



Sam urcite dobre vis, jaka je "reakcni doba" paladina ...

Paklize neudelas chciken a neskocis do DS hned, tak se klido pido stava, ze na prvni pokud o heal dostanes nejake dostaveni (repe, blind .. whatevrr) a protoze druhy team rozjizdi zrg tak jdes logicky do stitu.

Hodis divine shield a mas GCD, po 1.5 sec (v idelanim pripade) zacnes motat typicky 2.5 sec heal. = 4 sekundy nez dostane cil ten heal.

Ano, pokud ten (DFnuty) Heal stihnes a cil za ty 4 sec neumrel, nebo ty jdi nedostal (jeste behem GCD po castnuti GCD) Massdispel a pak dalsi interupt / CC, tak si schopen za dalsi 2 sec prhodit dalsi velky heal ...

Fakt je ten, ze tvrdit ze druid nema burst heal je proste rofl. Swiftmend hodis po 1.5 sec (t=0 rejuv, t=1.5 swiftmend), healuje to jak nakladak bo to ma ujetej scaling (Instant heal s 15 sec CD co bere ~ 100% z healingu? ... Janku porovnej si to s Holy shockem, co ma stejny CD, podobny mana cost a scaluje 42% ... jeste ze to trochu boostnou).
Dale ma druid NEJVETSI instaheal ve hre... a on si nekdo dovoli prohlasit ze druid nema burst healing ...

Asi hrajem jinou hru.


EDIT: Jinak co se obecne druida tyce, nejaky vyrazny nerf healovani z HOTu na miste neni ... nikdo nechce aby druid byl neschopny healer.

Co se tyce primo healovani maji imho fixnou je jak silene druid scaluje ... s 1K healing je to relativne troska (pricemz palat s 1K heal klidne odheali diky BoL a HL heroicy) ... ale s pribivajicim healem scaluji MNOHEM lepe jak vsici ostatni healeri .. (S vyjimkou raid use Chain healu)... Pokud porovnas druida s palatem kdyz maji 1800 healing v pvp geru, je to do jiste miry ok jak poposujes ... pokud by meli 3K, projevi se ten scaling v plne sile ... a ty hodnoty dou nahoru porad...

Lifebloom by mel mit silnejsi base a min scalovat .. at klidne leci ve vysledku stejne jako ted, ale do budoucna ot nebude zavanet total iMBA healem.

Co se tyce Cyclonu ... jednoznacne shared diminishing returns pro cyclon a rooty ... warlockovi dali sharovane returns na fear a seduce - byl to defakto stejny pripad.
A osobne bych dal na Cycl nejaky reasonable CD, ktery by moc neovlivnil pouzivani ability, ale znemoznil chain casting ... Tj. 6 sec, coz je full duration cyclonu ... takze pokud hodi druid nekoho do cyclu, jak skonci muze hazet hned znovu a nic se pro nej nedeje ... ale nemohl by jako ted hodit jeden cil do cycl, pak podruhe ten jeden cil ... a pak (po 3 sec nebo co, jak cycl spadl kvuli dim returns) zacit hnedka cyclonit dalsiho.

EDIT2: To o tom scalingu plati defakto i pr oswiftmend ... problej je, ze swiftmend diky scalovani postupne dohani NS+velky heal, ktery scaluje + - stejne ... a pomerove se ten naskok v base value velkeho healu stava mene a mene vyraznym ... a pritom NS je 3 min cd a Swiftmend 15 sec.
(Treba ted to muze byt Swiftmend za 3,2K, HT za 5 ... kdezto s crapy + healem treba Swiftmend jenom 1900 a HT za 4. ~ Swiftmend se stava vice a vice uzitecnym a NS naopak.)

[Stilgar]
Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.

Edited by - Stilgar on 23/02/2008 00:36:48
Go to Top of Page

Stilgar
Average Member

1971 Posts

Posted - 23/02/2008 :  00:17:35  Show Profile  Send Stilgar an ICQ Message Send Stilgar a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by vlkodlak

quote:
Originally posted by Stilgar

quote:
Originally posted by vlkodlak

Nehodlam tu čist ty vaše slohovky, ale z vlastni zkušenosti vim, že v 2v2 v kombinaci warlock+moonkin nas vzdy dojebal mnohem vic paladin se svoji bublinou nez druid, ktereho se nam darilo uspesne drzet vetsinu casu v cc.



Then why bother posting?


Protože kdyby to vše vypadalo tak přimočaře jak si napsal, opak by byl pravdou.



Jak vis, co jsem napsal? Nerika jsi, ze to nehodlas cist?

Bud tedy kecas a varis z vody, bo nevis co sem napsal ale automaticky nesouhlasis.
A nebo pro zmenu kecas a delas ramena "Nehodlam to cist" a pritom to ctes.

Tak ci tak, you got pwnd.

[Stilgar]
Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
Go to Top of Page

vlkodlak
Junior Member

avatarkdpc

556 Posts

Posted - 23/02/2008 :  00:27:37  Show Profile Send vlkodlak a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Stilgar

Jak vis, co jsem napsal? Nerika jsi, ze to nehodlas cist?

Bud tedy kecas a varis z vody, bo nevis co sem napsal ale automaticky nesouhlasis.
A nebo pro zmenu kecas a delas ramena "Nehodlam to cist" a pritom to ctes.

Tak ci tak, you got pwnd.


Ehm :)
Nemuzu automaticky nesouhlasit s necim, kdyz nevim co jsi psal, ano. Precetl vse krom toho 23:58:41.

EDIT: Anyway, kdyz vidim prispevek velky prez cely screen, tak se to fakt cloveku nechce cist.

Edited by - vlkodlak on 23/02/2008 00:30:39
Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3590 Posts

Posted - 23/02/2008 :  01:16:53  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rakhen
Nějaká "logická" úvaha Rahmane proč druidi tak nehorázně ownují 2v2 a 3v3 že se jim 5v5 ani hrát nevyplatí, ale waři kteří jsou v 2v2 jen o fous horší a v 3v3 o fous lepší to 5v5 hrají?



Teda, asi se na mě budete zlobit, ale není to třeba proto, že warů na 70 je ve WOW nejvíc ze všech klas, a prostě všichni neseženou do 2v2 druida, aby mohli být imba? Nejen, že druidů je celkově míň, ale navíc to 2v2 často hrajou i s jinejma classama, zejména hunterem/lockem...

Jakéhokoli jiného healera warovi zergnou, takže mu prostě nezbývá než hrát to 5v5, pokud chce být "imba" a mít goldy za prodaný rating body.
Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3590 Posts

Posted - 23/02/2008 :  01:32:20  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
Jinak je hezký, že se tu hádáte o HPS, ale v tom podle mě ten zásadní problém +- není.

Když se focusne palát, tak si hodí bublinu, a následně (za 1-8 sekund) umře. Když se focusne priest, tak si hodi pain suppression a za o 40% delší dobu než normálně umře. Když se focusne druid, a není ve fakt totálním stunlocku, tak si hodí hotky a zdrhne. Současně se nedá nechat být a prostě hrubou silou přes mortal předamagovat, protože když na něm nikdo není, může healovat a současně odstavit jednoho až dva lidi.

Má totiž dvě spamovatelná CC na různých DR. To nemá žádný jiný healer ve hře jiný healer, pokud nepočítaš priesta s jeho mind controlem, ha ha ha.


Jak bylo správně zmíněno, jeho prakticky jediný counter je warlock se spamováním fearu, pokud ho teda druid nevyLOSuje. Naneštěstí warlock se obecně zerguje první, takže těch fearů moc neprotlačí, a na rozdíl od druida nezdrhne
Go to Top of Page

vlkodlak
Junior Member

avatarkdpc

556 Posts

Posted - 23/02/2008 :  09:33:18  Show Profile Send vlkodlak a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Marigold

Když se focusne druid dostane fear, spell lock, druhy fear, v připadě douze ješte deathcoil a umře, protože narozdil od palata nema bublinu ani fearward.


Fixed for ya.
Classy nejsou v balancu, vše ma sve pro i proti.
Go to Top of Page

PRIBOO
Average Member

DOG

1602 Posts

Posted - 23/02/2008 :  10:42:01  Show Profile  Send PRIBOO an ICQ Message Send PRIBOO a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rakhen

Nějaká "logická" úvaha Rahmane proč druidi tak nehorázně ownují 2v2 a 3v3 že se jim 5v5 ani hrát nevyplatí, ale waři kteří jsou v 2v2 jen o fous horší a v 3v3 o fous lepší to 5v5 hrají?

LOGICKA UVAHA: Waru jsou 3 prdele (mozna i vic) narozdil od resto druidu takze kdyz je jech tolik nevyjdou na ně druidi a musi se prisrat nekam jinam (treba do petek) aby meli body.
Go to Top of Page

PRIBOO
Average Member

DOG

1602 Posts

Posted - 23/02/2008 :  10:50:15  Show Profile  Send PRIBOO an ICQ Message Send PRIBOO a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Marigold

Jak bylo správně zmíněno, jeho prakticky jediný counter je warlock se spamováním fearu, pokud ho teda druid nevyLOSuje. Naneštěstí warlock se obecně zerguje první, takže těch fearů moc neprotlačí, a na rozdíl od druida nezdrhne

Jedina pouzitelna kombinace do aren je SL/SL a to teda zase neni zadnej burst dmg. Takže sice mozna tikaji ale prvni fear si shodi, druhej trva 5 vterin a treti 3 vetriny a pak je konec. Nehlede na to že to castis 2s a mezitim to do tebe ten druid 3x narve v medvedovi a přez toho wara v zadech se taky dost blbe casti 2sec spell.
Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3590 Posts

Posted - 23/02/2008 :  12:10:50  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
Je vidět, že Priboo je se mnou víceméně na stejné vlně, jen cca 9,5 hodiny pozadu

Jinak argument, že "druid se dá odstavit, jen musíš mít locka" je do 2v2 asi podobně validní jako "druid nemá burst heal, teda kromě NS"
Go to Top of Page

qsubt
Junior Member

601 Posts

Posted - 23/02/2008 :  12:48:28  Show Profile  Send qsubt an ICQ Message Send qsubt a Private Message  Reply with Quote
druid ve 2v2? jeho hlavni obrovska nekonecna vyhoda je LOS resp sloupy ve spojitosti s principem fungovani jeho healu. Rozdil mezi jednotlivyma druidama je v tomto smeru OBROVSKY. Jsou druidi kteri se fearnout proste nenechaji a jedina sance je coil aby se od toho sloupu vubec odlepil a kdyz coil ho zatoci doleva misto doprava, tak treba W, a kdyz ne tak asi L. Tak to proste je.

PS: BE arena je jeden velky omyl, tato arena je delana druidum na miru. A kdo rika ze ne, tak lze;] Nedavno sem v teto arene stravil 40min cekanim nez se zaclo neco dit, druid war dole u sloupu, 2 loci na moste.., ohromna zabava ale slo o princip, samo ze byla prohra, kdyz ti 2 vedi jak na to v BE arene neni co resit.
~~
PS: to sem psal z pohledu teamu lock+lock, tedy docela anti-druid teamu. btw lock+lock vs druid+lock sou fakt hezke areny ktere mne bavi;]

Edited by - qsubt on 23/02/2008 12:51:27
Go to Top of Page

Rakhen
Junior Member

917 Posts

Posted - 23/02/2008 :  12:51:16  Show Profile Send Rakhen a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by PRIBOO
Jedina pouzitelna kombinace do aren je SL/SL a to teda zase neni zadnej burst dmg. Takže sice mozna tikaji ale prvni fear si shodi, druhej trva 5 vterin a treti 3 vetriny a pak je konec. Nehlede na to že to castis 2s a mezitim to do tebe ten druid 3x narve v medvedovi a přez toho wara v zadech se taky dost blbe casti 2sec spell.



A proto v nejlepším 3v3 týmu na Drakthulu na konci S2 hrál Eclairs s affli specem, viď?

quote:
LOGICKA UVAHA: Waru jsou 3 prdele (mozna i vic) narozdil od resto druidu takze kdyz je jech tolik nevyjdou na ně druidi a musi se prisrat nekam jinam (treba do petek) aby meli body.

Hunterů je víc než warů a nevidím že by kvůli tomu válcovali 2v2, 3v3 i 5v5. 2200 rating neuděláš jen proto protože máš v classe víc lidí co ji hrají.
Go to Top of Page

Stilgar
Average Member

1971 Posts

Posted - 23/02/2008 :  14:42:48  Show Profile  Send Stilgar an ICQ Message Send Stilgar a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rakhen

quote:
Originally posted by PRIBOO
Jedina pouzitelna kombinace do aren je SL/SL a to teda zase neni zadnej burst dmg. Takže sice mozna tikaji ale prvni fear si shodi, druhej trva 5 vterin a treti 3 vetriny a pak je konec. Nehlede na to že to castis 2s a mezitim to do tebe ten druid 3x narve v medvedovi a přez toho wara v zadech se taky dost blbe casti 2sec spell.



A proto v nejlepším 3v3 týmu na Drakthulu na konci S2 hrál Eclairs s affli specem, viď?




Sam sis odpovedel ... na konci S2.

V S1 byl taky Paladin + War viable, ale uz neni .... Casy se holt meni.

quote:
Originally posted by vlkodlak

quote:
Originally posted by Marigold

Když se focusne druid dostane fear, spell lock, druhy fear, v připadě douze ješte deathcoil a umře, protože narozdil od palata nema bublinu ani fearward.


Fixed for ya.



Jenze vsechno tohle muze dostat i jiny healer, v tom neni druid v zadne nevyhode. Obecne ano, druid je nachylnejsi na fear... nadruhou stranu nejde sheepnout, a bo nejde zpomalit a healuje za behu tak silenym zpusobem losuje.
Palat a shaman muzou byt mene vulnerabilni na fear (i kdyz tohle ber s veeelkou rezervou), ale Curse of Tonques je pro ne (resp pro jejich team mata) celkem smrtak. A CoT narozdil od fearu nema cast time (takze jakmile si v LOS tak to chytnes) a nema diminishing returns A narozdil od fearu nejde zhodit insignii. (Ono kdyz druid chytne fear, breakne ho insignii a zaleze za sloup tak ten lock s hamstringem celkem dofearoval ...)

[Stilgar]
Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
Go to Top of Page

Rakhen
Junior Member

917 Posts

Posted - 23/02/2008 :  16:29:45  Show Profile Send Rakhen a Private Message  Reply with Quote
Druid samozřejmě sheepnout jde. Sice se z toho může hned dostat ale i tak dobře časovaná ovce stačí na shození lifebloomů.
Go to Top of Page

Stilgar
Average Member

1971 Posts

Posted - 23/02/2008 :  16:49:03  Show Profile  Send Stilgar an ICQ Message Send Stilgar a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rakhen

Druid samozřejmě sheepnout jde. Sice se z toho může hned dostat ale i tak dobře časovaná ovce stačí na shození lifebloomů.



Vzhledem k tomu, ze se z ni vymorpfnes a ze ovce ma cast time, tj vis ze prichazi (a klidne se dost casto da hodit lifebloom pred ni) tak je sheepovani velice velice weak forma CC proti druidovi (resp to ani neni forma CC).
Takze ne, druid zaovcovat (ve vyznamu dostanu sheep a pokud nemam insig / pobliz dispelera tak se 9 sekund pasu) nejde.

[Stilgar]
Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3590 Posts

Posted - 24/02/2008 :  03:03:30  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
Jinak momentálně hrajeme 3v3 okolo 1700 rating, a minimálně dvě třetiny týmů mají resto druida.

Ať mi někdo vykládá, že to není imba FOTM classa, a jak je jich málo

Ale dobře, užnávám, že nemají burst heal kromě NS, že druida lze ovcnout, a že má chudák obě svoje CC castěné, takže jdou interruptnout. Lidem to ale zjevně nevadí
Go to Top of Page

Stilgar
Average Member

1971 Posts

Posted - 24/02/2008 :  03:31:34  Show Profile  Send Stilgar an ICQ Message Send Stilgar a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Marigold

Jinak momentálně hrajeme 3v3 okolo 1700 rating, a minimálně dvě třetiny týmů mají resto druida.

Ať mi někdo vykládá, že to není imba FOTM classa, a jak je jich málo

Ale dobře, užnávám, že nemají burst heal kromě NS, že druida lze ovcnout, a že má chudák obě svoje CC castěné, takže jdou interruptnout. Lidem to ale zjevně nevadí



Nerf the sarcasm plx :)

[Stilgar]
Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
Go to Top of Page

beldor5
Average Member

1144 Posts

Posted - 24/02/2008 :  15:03:53  Show Profile  Send beldor5 an ICQ Message Send beldor5 a Private Message  Reply with Quote
Ja uz Wow celkem dlouho nehraju,ale z te doby jak jsem hral 2vs2 3vs3 muzu jen zopakovat to co uz tu nekdo rikal, ze tam je druid tak op proste protoze standartne "obiha" sloupky proste LoS taktika >> all nic jinyho v tom nehledejte.Na 5vs5 to je samozrejmne na nic takze...:)


.....
http://volby.kategorie.cz/
Go to Top of Page

Khaot
Average Member

1947 Posts

Posted - 24/02/2008 :  16:30:23  Show Profile  Send Khaot an ICQ Message Send Khaot a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Stilgar

Efektivne dispelovat druidovy hoty, kterych je mraky a s 30% resistem muze jen shaman a priest.
Priesta to stoji hafo many a dispelne 1.4 druidske hotky. Oba to stoji GCD - stejne jako toho druida stoji GCD tam zase hodit lifebloom... za min many a healujici po dispelu. Timhle se maximalne tak vycounteruji navzajem, shaman purguje, a nedela jic jinyho, druid hotkuje (a porad trochu leci).



V 3v3 druida priest velmi úspěšně vydispeluje a celkový efekt je ten, že cíl padne. A pokud jsou 2 DD na cíly (healovaném druidem a na priestovi), v 90% případu cíl healovaný priestem umře dřív, než priest. A nezáleží na tom, co healuje. Taková je má zkušenost a už jsou pryč časy, kdy jsme nevěděli, co proti druidovi. Teď je to pohodička. On totiž musí hodit 2 GCD na jeden dispel, tím si priest zabezpečí 1 GCD na sebe, což stačí. Jeden tick lifeboomu je zanedbatelný v porovnání s příchozí damáží. A s náročností dispelu to tak horké není, resisty se občas vyskytují, ale nic zásadního. Pokud navíc cíl získa 20% snížení healingu (první co cíl dostane), tak i výsledný heal z dispelu lifeboomu je nižší.

A zopakuji to co jsem psal jinde, pokud někdo nechá druida dělat vše co může, že si zaslouží jediné.
Go to Top of Page

Marigold
Senior Member

Marigold

3590 Posts

Posted - 24/02/2008 :  17:27:31  Show Profile Send Marigold a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Khaot

V 3v3 druida priest velmi úspěšně vydispeluje a celkový efekt je ten, že cíl padne. A pokud jsou 2 DD na cíly (healovaném druidem a na priestovi), v 90% případu cíl healovaný priestem umře dřív, než priest. A nezáleží na tom, co healuje. Taková je má zkušenost a už jsou pryč časy, kdy jsme nevěděli, co proti druidovi. Teď je to pohodička. On totiž musí hodit 2 GCD na jeden dispel, tím si priest zabezpečí 1 GCD na sebe, což stačí. Jeden tick lifeboomu je zanedbatelný v porovnání s příchozí damáží. A s náročností dispelu to tak horké není, resisty se občas vyskytují, ale nic zásadního. Pokud navíc cíl získa 20% snížení healingu (první co cíl dostane), tak i výsledný heal z dispelu lifeboomu je nižší.

A zopakuji to co jsem psal jinde, pokud někdo nechá druida dělat vše co může, že si zaslouží jediné.



Khaote, to je sice hezký, ale má to dvě vady - vlastně tři...

- lifebloom jak známo healuje při dispelu, číli ty plýtváš GCD za vyšší mana cost než druid, a target to stejně healuje
- rezisty dispelu nejsou zanedbatelné, bo je to 30% z talentů - v praxi na dva dispely sundáš v průměru o něco míň než tři debuffy, nikoli 4
- když jsou dvě DD na targetu, není nidko na druidovi - takže buďto je na targetu jen jedno DD (protože druhý je v cyklónu), nebo nedispeluješ (protože jsi v cyklónu)

A pořád je tu ještě swiftmend a NS, že.

Jinak pravda je, že druid se dá prorvat přes MS debuff, jediný problém je, že přitom musíš jet druida, protože jinak tě ucroědcontroluje. A stačí aby se jednou dostal z range a zdrhá a zdrhá... Pak je to jen o tom, který healer vydrží naživu dýl, a obvykle to je druid.

Dispelovací válku s druidem jsem zkoušel několikrát, a výsledek je obvykle to, že mi dojde mana. Speciálně pokud mě současně jedou, a jedu dispely střídavě s instanty, vydrží mi 10k many nějakých 40 sekund max, bez započítání drainů? Zatímco druid je celou dobu mnohem manově efektivnější, a i přes ty dispely furt healuje jak vzteklej...

Nicméně furt mi nikdo nevysvětlil proč když druidi jsou takový chudáci, tak tvoří v 2v2 / 3v3 v momentálně hrajících týmech znatelně nadpoloviční většinu healerů (tedy víc než priesti, paladini a šamani dohromady).
Go to Top of Page
Page: of 7 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,3 seconds. on eygor Snitz Forums 2000