Klady: superior aoe aggro, superior burst aggro (diky avenging wrathu), zacina s full "rage" barem, prilis ho netrapi dodge/parry/miss u moba, potencialne superior aggro scaling (jde to na ukor mitigace jako u ostatnich tanku, ale verim tomu, ze u palata aggrogain scaluje nejrychleji s equipem). Ranged aggro specky, ranged taunt. Tj velka kontola v neprehlednych situacich, v tomhle prevysuje i druida. Palat muze tankovat moba s imunitou na fyzicke utoky. Palat si muze shodit jakykoliv debuff (treba -heal debuff z BM, dotku od kraba v SP, atd). Muze pri tankovani dispelovat grupu/raid, muze v nekterych situacich dohealovavat. Palat muze byt velmi schopny tank a ciste prehozenim equipu velmi slusny healer, nebo muze byt excelentni healer a prehozenim equipu velmi slusny tank.
Zapory: Mobove s mana burnem jsou sakra problem. Dispelujici mobove jsou konecna (dispelnou righteous fury, znovunahozeni stoji mraky many, dispelujou seal, proste peklo). Palat nemuze tankovat moba s imunitou na magii. Mene hp nez warr. Trochu mensi mitigace nez prot warr. Trochu problem s itemizaci (od urciteho gear levelu uz to prakticky problem neni, da se chodit ve warriorskem). Malo "oh crap" abilit. Damage prot ci holy/prot palata ktery netankuje o dost horsi nez damage prot warra ktery netankuje. Zadny spell interrupt (ani spell reflect).
Dřív nebo později bych to sepsal (pro setha: po maturitě), ale teď nemám čas ani áladu tu diskutovat (ostatně tj důvod proč jsem do podobného tématu nezabíhal ani v tamtom topicu). Mám před sebou eště 22 témat z dějepisu, 4 témata z ČJ a celou filozofii a to maturuju zejtra.
Navíc... proč se namáhat, když je tu Rahman.
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus
ja bych jako zapory ze zkusennosti dodal problem s agrem jako OT pokud mob neni demon / undead nemoznost tankovani moba jako maiden, tj ktery dava silence
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
ja bych jako zapory ze zkusennosti dodal problem s agrem jako OT pokud mob neni demon / undead
Vyhoda holy palata, s holy shockem to celkem jde. Problem je akorat s manou (ale i tady ma holy palat vyhodu diky divine illu ;-)).
quote:Originally posted by Pertha nemoznost tankovani moba jako maiden, tj ktery dava silence
Maselniku. Maiden dava silence na 0.5s kazdou 1s. Zkus trochu spamovat prislusnou specku a zarucene ji procpes. Kdybys nemel vsechno istantni, tak nereknu ;-)
to s tim nejlepsi scalem threatgainu je taky dost na povazenou kdyz ma palat tankovat neco vic nez kara tak stejne jedinej kus u kteryho se vyplati mit spelldmg je sword protoze jinde musis mit gemy na sta/dodge/defense jinak orptoi tomu warrior tankovi bude ztracet daleko vic nez jen tech 1200 v zakladu
ranged taunt je sice prima ale diky tomu jak funguje zas az tak uplne prima neni, treba u maulgara kdyz zacne litat po raidu tka meni ty targety tak rychle ze righteous defense ani pres makro neni schopny chytnout toho cloveka kteryho ma v tu chvili v targetu, diky latency to zkratka nefunguje tka jak ma
a taky je tu jeden malej problem kterej souvisi s tim jak hra funguje
healing je konecnej, mas jen tolik lidi ktery muzes dohealovat a mas jen tolik tanku na kterejch musej bejt healeri
damage je nekonecna, v tyhle hre nemuzes mit MOC damage ale muzes mit MOC healu coz je u tank/heal hybrida docela problem
"The time for desperation is upon us. Let's play."
to s tim nejlepsi scalem threatgainu je taky dost na povazenou
Bylo to mysleno spis tak, ze palat ve full spelldamage equip outaggruje dr00dy a warry ve full damage equipu. Ale je to spis predpoklad, nez neco overeneho...
Nejmin trpi syndromem aggro vs mitigation zarucene dr00d, ti hajzlici maj z agility jednoznacne nejvic a agility je jediny stat, ktery boostuje aggro i mitigaci. Nejvic asi palat, a to kvuli itemizaci. Vzdycky existuji kousky equipu, ktere jsou top po strance mitigace a soucasne na nich je nejaka str nebo agi, ale dost pochybuju, ze by nekdy byl top armor po strance mitigace, na kterem bude spelldamage...
ja bych jako zapory ze zkusennosti dodal problem s agrem jako OT pokud mob neni demon / undead
Vyhoda holy palata, s holy shockem to celkem jde. Problem je akorat s manou (ale i tady ma holy palat vyhodu diky divine illu ;-)).
quote:Originally posted by Pertha nemoznost tankovani moba jako maiden, tj ktery dava silence
Maselniku. Maiden dava silence na 0.5s kazdou 1s. Zkus trochu spamovat prislusnou specku a zarucene ji procpes. Kdybys nemel vsechno istantni, tak nereknu ;-)
no nevim i se spamovanim je tam neprijemny zpozdeni , proste sem radsi nechal tankovani warovi s mensi mitgaci vylezl ven oblikl heal equip a healoval :D
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
healing je konecnej, mas jen tolik lidi ktery muzes dohealovat a mas jen tolik tanku na kterejch musej bejt healeri
damage je nekonecna, v tyhle hre nemuzes mit MOC damage ale muzes mit MOC healu coz je u tank/heal hybrida docela problem
a presne tohle je ten duvod proc se vyplati vzit warra na tankovani a dps a palata jen na heal a ne na tank
Ne :)
Tohle je duvod, proc se vyplati vzit warra ci dr00da na tankovani, palata na heal a treba rogunu na damage. Jenze to se bavime o idealni situaci, kdy mas neomezene mnoho vhodne specnutych equipnutych class (vybavenych skilled hracema). V praxi casto skladas raid z toho co mas a tam se naopak hybrid classy velmi dobre uplatni, pac ti umozni postavit funkcni raid i s neprilis idealni sestavou.
Casto se mne nekteri jedinci ptaji, jestli si vazne myslim, ze budu s paladinem maintankovat progress raidy. Nemyslim a ani o to nejak extra nestojim. Ale vim zcela urcite, ze se driv nebo pozdeji dostanu do situace, kdy se treba na Karazhan prihlasi jeden warr a bud pujdu tankovat ja, nebo se raid zrusi (a btw v tehle situaci poprve Karazhan cleared za 1 vecer). Navic kdo vi, treba Blizzard dostoji slovu a budou i raid encountery, na kterych to bez paladina nepujde (treba nutnost tankovat physical-immune moba, nutnost shodit si nejaky moooc osklivy debuff, tankovani hromady malych mobu, atd.).
quote:Originally posted by Pertha no nevim i se spamovanim je tam neprijemny zpozdeni , proste sem radsi nechal tankovani warovi s mensi mitgaci vylezl ven oblikl heal equip a healoval :D
quote:Originally posted by Rahman ...kdy se treba na Karazhan prihlasi jeden warr a bud pujdu tankovat ja, nebo se raid zrusi (a btw v tehle situaci poprve Karazhan cleared za 1 vecer)...
Pobavil jsi, jestli mas rovnitko mezi tankovani Netherspite=tankovani/offtankovani v Karazhanu. Netherspite jsem tankoval taky s priestem a prezil jsem, nicmene nevykladam, ze jsem tankoval KZ.
Ale krasne se tu ztrapnujes, pokracuj jeste chvili o tom, jak holy paladin bude tankovat raidy...
quote:Originally posted by Rahman ...kdy se treba na Karazhan prihlasi jeden warr a bud pujdu tankovat ja, nebo se raid zrusi (a btw v tehle situaci poprve Karazhan cleared za 1 vecer)...
Pobavil jsi, jestli mas rovnitko mezi tankovani Netherspite=tankovani/offtankovani v Karazhanu. Netherspite jsem tankoval taky s priestem a prezil jsem, nicmene nevykladam, ze jsem tankoval KZ.
Njn to co jsem psal se tyka jineho raidu, omlouvam se za nepresnost. Nicmene z tve strany je to taky zamerne prekrucovani, takze si nemame moc co vycitat :)
Rahman s Vironou offtankoval cely KZ, kdyz nebyl jiny tank k memu MT warovi a rusit raid se nam nechtelo. Na to ze ma prumernou tankovaci vybavu tak nedostaval zadnou velkou spike dmg, nikde se kvuli nemu newipovalo. Cely KZ upad za 4,5hodiny (s cekanim na vymenu lidi u bosu kvuli dropum). Byl jsem dost skepticky k tankovani paladinu, ale sam jsem se presvedcil, ze jako offtank, supporter a healer muze paladin slouzit velice dobre. Nase R3 chodi s Carline taky jako s MT/OT do KZ pokud se nedostava waru a druidu v prislusne vybave. Pri tankovani gruula, doomwalkera, magtheridona by paladin zcela urcite dostal na prdel, ale kdo vi jak bude vypadat budoucnost.
healing je konecnej, mas jen tolik lidi ktery muzes dohealovat a mas jen tolik tanku na kterejch musej bejt healeri
damage je nekonecna, v tyhle hre nemuzes mit MOC damage ale muzes mit MOC healu coz je u tank/heal hybrida docela problem
a presne tohle je ten duvod proc se vyplati vzit warra na tankovani a dps a palata jen na heal a ne na tank
Ne :)
Tohle je duvod, proc se vyplati vzit warra ci dr00da na tankovani, palata na heal a treba rogunu na damage. Jenze to se bavime o idealni situaci, kdy mas neomezene mnoho vhodne specnutych equipnutych class (vybavenych skilled hracema). V praxi casto skladas raid z toho co mas a tam se naopak hybrid classy velmi dobre uplatni, pac ti umozni postavit funkcni raid i s neprilis idealni sestavou.
Casto se mne nekteri jedinci ptaji, jestli si vazne myslim, ze budu s paladinem maintankovat progress raidy. Nemyslim a ani o to nejak extra nestojim. Ale vim zcela urcite, ze se driv nebo pozdeji dostanu do situace, kdy se treba na Karazhan prihlasi jeden warr a bud pujdu tankovat ja, nebo se raid zrusi (a btw v tehle situaci poprve Karazhan cleared za 1 vecer). Navic kdo vi, treba Blizzard dostoji slovu a budou i raid encountery, na kterych to bez paladina nepujde (treba nutnost tankovat physical-immune moba, nutnost shodit si nejaky moooc osklivy debuff, tankovani hromady malych mobu, atd.).
Rahman, ty už začínáš s tim palátem připomínat Celdrica, který taky stále tvrdí, že nelepší tanci jsou drOOdi. (v uvozovkách...)
Rahman, ty už začínáš s tim palátem připomínat Celdrica, který taky stále tvrdí, že nelepší tanci jsou drOOdi. (v uvozovkách...)
myslim, ze tohle jsem snad ani nikdy netvrdil...to si tady neco vymejslis :-) a pokud myslis me ironicke prispevky z doby, kdy se BC teprv chystala a meli jsme tu "uber damaz" po 2.0 patchi...tak to bylo dano spis posluchacstvem ;-) nejak do nich naremplovat, ze druid tankovat muze, musis :-D nehlede na to, ze moje stanovisko v tomhle ohledu bylo vzdycky pevne a jasne...:-) prot war nejlepsi tank, ale dr00d, palat lepsi jak nonprotwar...
quote:Originally posted by Galilee Rahman, ty už začínáš s tim palátem připomínat Celdrica, který taky stále tvrdí, že nelepší tanci jsou drOOdi. (v uvozovkách...)
Ty ses taky hodne mimo, co? :)
Ze je dr00d nejlepsi tank tvrdim ja. Naopak tvrdim, ze palat je s prehledem nejhorsi. Ani jeno ale neznamena, ze nemuze tankovat kdokoliv, ani ze nikdy nenastane situace, kdy bude tankovat treba palat.
Možná byste ten topik měli přejmenovat na raid tanking.
V nonhero 5man instancích mi můj holy/prot (41/zbytek, 3/3 imp. rf) přijde vlastně úplně stejnej jako war i druid - buď si člověk nabinduje ty značky, vysvětlí všem co je "čí" a oni se podle toho řídí - a pak je úplně šumák jestli je to war, druid nebo pala, nebo si to nebindne/nepřesvědčí je a pak stejně tankují všichni i v případě druida ;) Jasně, má míň hp než za wara a o dost míň než za druida ale ta itemizace v TBC je taková že je to víceméně šumák. Když člověka přeagrují tak ho holt přeagrují, problém je když člověk vidí na tauntu "reflected" (v tenhle okamžik si neuvědomuju co dělal taunt na spellreflect?)
Btw nejzábavnější char/spec na tankování je tak jako tak panzerkin, bohužel nemám zatím dost spelldamage aby to stálo za to ale i ten jeden den co jsem to ze srandy zkoušel a šel s nějakým pickupem nejdřív shattered a pak shadow lab stál za to (hlavně je paráda že člověk může chlastat poty). Pravda bylo to o dost těžší než easymode druid a na hero jsem si netrouf, ale vím že spanzerkinovali i shattered na hero a nějakého bosse v raidu což je ceklem úlet :)
jinak tu mam malej post kterej presne ukazuje kde je problem v paladinskym tankovani
quote: So if we consider both paladins and warriors hybrids then paladins should be able to perform as good as a warrior in tanking, right? And at the same time they will keep their superior raid utility. What will happen then? Raid leaders will stack paladin tanks in raids.
Stacking any class in raids hurts the other classes, because you do it on their expense. Every factor that encourages stacking a certain class should be taken into consideration when designing the raw performance potential of that class.
You fail to see that your argument has a fundamental flaw. It works for dpsing and healing. They are collective efforts - I bring 100, you bring 80 and utility, we're interchangeable. The day you bring 100 and utility, balance is broken cause I'm not affordable anymore.
But healng and dpsing are a collective effort. You can afford different degrees of performance.
Tanking is not. It's the gauge that drives every other parameter of the raid, from healing required to dps affordable. You need to be the best. So in that world, yes, if I gave 100 and you gave 100 and utility, I would be screwed. But if I give 100 and you give 80 and utility, I'm tanking and you're spamming FoL.
Expecially when your utility isn't hampered by the fact that you're pretending to be a priest.
This is a crucial flaw in paladin (and to some extent, druid design):
The dps role is hybrid-compatible - you can perform at various degrees and still be viable. You have access to about half of the raid slots, for competition.
The healing role is hybrid-compatible - you can perform at various degrees and still be viable. You have access to about 40% of the raid slots, for competition.
The tank role isn't hybrid compatible. You need to give the best performance or you're a burden. If you have to be worse at tanking than a warrior, you're not tanking past five men, period. None likes to nerf their own raids. Meanwhile, the "pure" tank is better at dpsing than you are at tanking.
[Leader] Can you tank? To [Leader] Sure You join Leader's group. [1. General] Leader: LF tank You [party]: I said I can tank. Leader [party]: Ah ok, sorry [1. General] Leader: LF random Rogue joins your grou. Rogue [party]: Wait, we need a tank, right? Leader [party]: Pally tanks Rogue [party]: uh, k, pallies can tank, anyways?
...
Leader [party]: Rogue saps moon, rest wait for 2 sunders on skull and start dps
Nesouhlasím. Je to jen jeden z pohledů na věc. To, že se lidé snaží automaticky brát jen to nejlepší a zároveň to nejsnadnější ještě neznamená, že to tak je správně.
Samozřejmě, některé gildy mohou enforcovat pravidla typu "one spec only, sorry", ale jaký význam má pak být členem takové gildy? Doba, kdy například mne hnal nějaký lolprogress a omgweneedmoreserverFIRSTZ je díkybohu pryč. Ano, tehdy bych nehrál nic jiného než to, co by bylo raidu nejužitečnější. Ani by mne nenapadlo specnout retri a jít dělat DíPíEs.
Podobné názory ale absolutně ignorují tu druhou stranu mince - hráče samotné. Ti chtějí hrát to, co je baví a co je baví, to jim pude nejlépe. Pokud budou schopní, taxe budou snažit tu svou teoretickou přítěž vyvážit vším, co bude k dispozici. Tím eliminují i možný případ, že oni sami by se sice u hry mohli bavit, ale zbytek raidu by se nebavil.
Nebudeme si nic nalhávat, warr je určitě jasná volba na MT do raidů, ale tvrdit, že druid nebo paladin (ať už to říká kdokoliv) nemůže tankovat je naprosto bezpředmětné, protože people > progress. A když to tak ta gilda nevidí, tak podobný problém přece ani nevyvstane ne?
Navíc, já mám rád výzvy.
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus
quote:Originally posted by Jedi_Knight Nesouhlasím. Je to jen jeden z pohledů na věc. To, že se lidé snaží automaticky brát jen to nejlepší a zároveň to nejsnadnější ještě neznamená, že to tak je správně.
coz stale z paladina dela nejhorsiho tanka z tech tri tankovacich class :P
je sice hezky ze tvoji gilde to nevadi ale jsou tu i jini paladini ktery by chteli progressovat trochu rychleji a chteli by bejt prot ale nemuzou protoze blizz neni schopnej tohohle tanka dat dokupy
ale vsechno co sem rekl predtim stale plati
"The time for desperation is upon us. Let's play."
quote:Originally posted by Mefisto je sice hezky ze tvoji gilde to nevadi ale jsou tu i jini paladini ktery by chteli progressovat trochu rychleji a chteli by bejt prot ale nemuzou protoze blizz neni schopnej tohohle tanka dat dokupy
Ale můžou. Že to nezkusí, protože jim to nepřijde dost imba je čistě jejich problém, nikoliv problém Blizzu. Tank jako takový funguje, byť má určité neduhy, které ho činí horšími než jiné tanky (v tomto případě less HP, less avoidance, nutnost soustředit se na avoidance equip aby odstranil CB). To ovšem rozhodně neznamená, že to nejde - jde to, jen je to "těžší".
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus
quote:Originally posted by Mefisto je sice hezky ze tvoji gilde to nevadi ale jsou tu i jini paladini ktery by chteli progressovat trochu rychleji a chteli by bejt prot ale nemuzou protoze blizz neni schopnej tohohle tanka dat dokupy
Ale můžou. Že to nezkusí, protože jim to nepřijde dost imba je čistě jejich problém, nikoliv problém Blizzu. Tank jako takový funguje, byť má určité neduhy, které ho činí horšími než jiné tanky (v tomto případě less HP, less avoidance, nutnost soustředit se na avoidance equip aby odstranil CB). To ovšem rozhodně neznamená, že to nejde - jde to, jen je to "těžší".
kdyz dostanes litr za hodinu za cisteni zumpy a nebo za koukani na televizy, kterou z tech dvou moznosti si vyberes ? :P
zhruba tak ted vypada vyber tanka v 25kovejch instancich
"The time for desperation is upon us. Let's play."
Here's a cutty-pasty job from a post I made on the Blizzard Forums (that got ignored, as usual) describing my first post-patch tanking experience last night.
-----
I took a crack at lead tanking Gruul last night to test out the new Paladin tanking mechanics. In terms of damage, I took three crushing blows over the course of the fight:
1. I futzed up my rotation and hit Consecration right as Holy Shield cooled down. Whoops. Should be corrected with more experience tanking bosses worth a god damn. 2. I ate a Reverb right as Holy Shield wore out. Ow. 3. I was testing whether or not you can block while casting Hammer of Wrath, since I noticed that you don't put your sword or shield away while casting it any more. You can't. The More You Know™.
In subsequent weeks it should be smoother than that in terms of incoming damage. Even in spite of my experimentation and inexperience, I didn't feel like I was in danger of dying at any point in the fight. But I already knew I could survive Gruul; the real test was how mana and threat generation held up throughout the fight.
Summary: it was absolutely amazing. I was running a full Holy Shield --> Consecration --> Judgement of Righteousness --> Seal of Righteousness rotation. I'd also fire off Avenger's Shield if I was in position after a Shatter. Up until about 5 Grows my mana slowly depleted down to a low of about 50%, at which point I stopped losing mana and started steadily climbing back up to full. Even with the full rotation, plus my playing with Hammer of Wrath after 20%, I ended the fight at 100% mana.
When I popped Avenging Wrath I occasionally spiked as high as 1400 TPS, with 900-1000 being a sustained value throughout the fight. This is in addition to the Misdirects I was getting, but weren't tracked by KTM (as our Hunters don't have it installed). Our Feral offtank was caught a bit off-guard by the fact that he couldn't pull Gruul from me (which happens a lot with our usual lead tanks) and the DPS could completely open up on Gruul without worrying about threat at all. We killed him in 11 Grows without potting at all, a guild record.
no nedalo mi to a musime sem napsat bo nektere nazory jsou tu dost nezasvecene, hraju v HC guilde 6/7 na kazdem raidu mame prot paladina, je to nejlepsi AOE aggro tank ve hre coz je v SSC a vys hodne dulezite, je to famozni OT(obrovska generace aggra nezavisla na rage), nese do raidu buffy, ress, divine intervation,pokud sou kvalitni healeri tak neumira, s equipem z 25+ a s novejma craftenejma vecma z SSC + TE se jeho hp taky dostanou na solidni uroven, co se tyce 5men heroic tak ty udelal na pre q naprosto s prehledem, a dale podotykam ze to je vynikajici tank na neprehledne situace ala SSC, concecration, AOE ranged aggro, AOE taunt atd atd.
takze prosim casual decka co potkali prot paladina na obrazku nechte si sve nazory pro nekoho jineho a ne pro lidi co hrajou s prot paladinem 6/7, a sem docela zvedavej jak vam bude treba trvat progress na morogrimoj ^^
quote:Originally posted by Mocnor takze prosim casual decka co potkali prot paladina na obrazku nechte si sve nazory pro nekoho jineho a ne pro lidi co hrajou s prot paladinem 6/7, a sem docela zvedavej jak vam bude treba trvat progress na morogrimoj ^^
no nedalo mi to a musime sem napsat bo nektere nazory jsou tu dost nezasvecene, hraju v HC guilde 6/7 na kazdem raidu mame prot paladina, je to nejlepsi AOE aggro tank ve hre coz je v SSC a vys hodne dulezite, je to famozni OT(obrovska generace aggra nezavisla na rage), nese do raidu buffy, ress, divine intervation,pokud sou kvalitni healeri tak neumira, s equipem z 25+ a s novejma craftenejma vecma z SSC + TE se jeho hp taky dostanou na solidni uroven, co se tyce 5men heroic tak ty udelal na pre q naprosto s prehledem, a dale podotykam ze to je vynikajici tank na neprehledne situace ala SSC, concecration, AOE ranged aggro, AOE taunt atd atd.
takze prosim casual decka co potkali prot paladina na obrazku nechte si sve nazory pro nekoho jineho a ne pro lidi co hrajou s prot paladinem 6/7, a sem docela zvedavej jak vam bude treba trvat progress na morogrimoj ^^
Souhlas, vsak uz se na to take tesim ;-) Hydros mel minuly reset na kahanku, tenhle uz urcite padne. Takze uvidime...
Jedine co se mi tak trochu nezda je "famozni offtank". Paklize offtankingem rozumime udrzeni si aggra na bossovi, ktereho tankuje jiny tank, pak ma imho prot palat docela problem. Vetsina jeho aggro abilit je reaktivnich, tudiz pri offtankingu nepomohou. Navic offtank obvykle nedostava moc damage, tudiz ani healu, takze mu brzo dojde mana. A pres sow moc aggra nenadela.
Pokud jsi mel namysli offtank adda, tak 100% souhlas. Palat je idealni na tank prvniho zerg targetu. Dr00d je hned za nim, ovsem dr00d muze dost pohoret na parry/dodge/miss.
quote:Originally posted by Mocnor takze prosim casual decka co potkali prot paladina na obrazku nechte si sve nazory pro nekoho jineho a ne pro lidi co hrajou s prot paladinem 6/7
Moje oči!
Jinak se přiznam, že nenašel jediný post, kde by někdo směroval svoje názory k vašim velectěným nohám, ó veliký HC raidere.
Jedine co se mi tak trochu nezda je "famozni offtank". Paklize offtankingem rozumime udrzeni si aggra na bossovi, ktereho tankuje jiny tank, pak ma imho prot palat docela problem. Vetsina jeho aggro abilit je reaktivnich, tudiz pri offtankingu nepomohou. Navic offtank obvykle nedostava moc damage, tudiz ani healu, takze mu brzo dojde mana. A pres sow moc aggra nenadela.
Pokud jsi mel namysli offtank adda, tak 100% souhlas. Palat je idealni na tank prvniho zerg targetu. Dr00d je hned za nim, ovsem dr00d muze dost pohoret na parry/dodge/miss.
myslel sem oboje, pouzivame ho jako ot i na bosse void reaver, gruul, fathom-lord....po patchi nema absolutne zadny problem se drzet tanka, a to mluvi z praxe
PS: ty poznamky o HC raideroj, ano sem hc raider nestydim se za to takze stfu, moje poznamka smerovala na casual hrace co tu hazej rozumy o prot paladinech kdyz nemaj sebemensi predstavu o tom jak funguje v end game raidingu