Prosim prosim, někdo kdo používá Discord Action Bars, jde tam nějak zapnout to, aby se mi přímo na daných tlačítkách odpočítával jejich cooldown, jako tady
jde - myslím, že dokonce si to můžeš nastavit i u každýho baru zvlášť
Prosim prosim, někdo kdo používá Discord Action Bars, jde tam nějak zapnout to, aby se mi přímo na daných tlačítkách odpočítával jejich cooldown, jako tady
jde - myslím, že dokonce si to můžeš nastavit i u každýho baru zvlášť
Jak uz jiste vite ve stredu pride patch a vetsina addonu vam fungovat nebude (respektive asi vsechni addony). Duvod je uz jasnej (a uz tady nekde zminovanej) - blizzard upravil lua code a vsechni addony budu muset byt prepsani na verze lua 5.1 aby mohli fungovat.
Spatny zpravy jsou ze dost addonu "zemre" po patchu a lidi se budu muset zvykat na old school casteni. Do te skupne addonu patrej predevsim: Raid Curing (CTRA), Panza, Quick heal, Detox, Decursive a dalsi ktery prez jeden klik targetovali a castily nejaky spell.
Dobra zprava je ovsem ze Ace2 project bude nadale pokracovat a navic, uz je vetsian addonu prepsana a ceka se patch.
Dalsi super sprava ze velice popularni CT mod je uz taky ready pro "Before the Storm", a vetsina addonu je prepsana, zkousel jsem vyhledat nejake info a poprosil kamarada at neco odzkousi na svem accountu a tohle je vysledek:
- CT_MasterMod uz neni. - CT_Core ted obsahuje: Hailmod, Casting bar a Enemy casting bar timers, quest levels, player notes, tickmod, tooltip relocation, quest tracker relocation, time stamps, chat scrolling, a dalsi veci. - CT_BuffMod je uplne pedelanej ale me nejak nefungoval. - CT_BagMod i MovableBags je prepsanej a funguje dobre Smiley - CT_BarMod i BottomBar jsem nevidel. Jak jsem cet neni dodelanej a pravdepodobne nebude v prvni verzi ktera bude dostupna az pride patch. - CT_MapMod neni dodelanej. - CT_Timer zatim nefunguje, ale bude az pride patch, alespon tak slibuju. - CT_ShieldMod zatim neni, ale taky bude v stredu/ctvrtek. - CT_RaidAssist je ready a bude pripraven az pride patch. - CT_RaidTracker nefunguje. A nic jsem o to nenasel ... coz je imho docela blby, ale snad se poradej do stredy.
Tak, podle vsecho az pride aptch tak budu dve veci jiste - Ace2 a addony ktere podporuju tuhle knihovno budu na 90% ready a stejne tak CTmod a Gypsymod (ktery je taky uz prepsanej). Nurfed beta uz je taky davno a funguje vyborne (kdyby hral tak nurfed ftw!) Imho, je otazka tydne nez celej CT jak ho zname dnes bude available a plne funkcni.
co discord, vite nekdo jak to s nima bude, nebo jdou do kopru?
DISCORD MODS WILL NOT BE READY ON 12/5 12/2/2006 The current versions of Discord mods will not work in WoW 2.0. And I'm sad to say the new versions will not be ready by 12/5.
co discord, vite nekdo jak to s nima bude, nebo jdou do kopru?
DISCORD MODS WILL NOT BE READY ON 12/5 12/2/2006 The current versions of Discord mods will not work in WoW 2.0. And I'm sad to say the new versions will not be ready by 12/5.
co discord, vite nekdo jak to s nima bude, nebo jdou do kopru?
DISCORD MODS WILL NOT BE READY ON 12/5 12/2/2006 The current versions of Discord mods will not work in WoW 2.0. And I'm sad to say the new versions will not be ready by 12/5.
fuck, co budu delat ted? ale diky za info, jinak peknej prehled
doporucim 1- vymaz vsechni addony (predtim ale zazalohuj discord profily at muzes nacist svoje nastaveni do nove verze), a nech zakladani ui 2- zkus par dni hrat s obic ui 3- za par dni bez na discord stranky a stahni novou verzi (nebo nejskou upravenou)
discory neumrou protoze obrovske mnozstvy lidi to pouziva, jen nebudu ten samej den jako patch :)
No hrat bez discordu se zakladnim blizz UI....to se radsi obesit :). Ale koukal sem na ace addony a oni maji podobne bary, zajimalo by me jestli jsou na tom stejne co se moznosti tyce.
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
no co sem cetl na discord foru, tak tam pise, ze se to budou snazit upravid do ledna, ale to nemuze slibit jestli to stihnou, nevedi proste nic kdy to bude, pracuji zatim jen na DUB na DUF a DAB nic a hrat mesic se zakladnim ui... uz ani nevim jak vypada
No hrat bez discordu se zakladnim blizz UI....to se radsi obesit :). Ale koukal sem na ace addony a oni maji podobne bary, zajimalo by me jestli jsou na tom stejne co se moznosti tyce.
Nemáš používat tak vymakaný addony, co ti vyrobí IWIN button :)
Jako adddddony typu decurse apd. uz nebudou moct byt vubec kvuli upravam v novem kodu? Nebo jen jsou dead a na novou verzi je nebude mit kdo upravit?
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!"
Jako adddddony typu decurse apd. uz nebudou moct byt vubec kvuli upravam v novem kodu? Nebo jen jsou dead a na novou verzi je nebude mit kdo upravit?
S decursive je konec, nadobro.
Nastesti nove instance budou navrhovane s ohledem na to, ze tu zadny takovy addon neni a ani nemuze byt. Se stavajicim contentem ale budou trochu problemy. Bossove jako noth, chromaggus, lucifron a ostatni heavy-decurse souboje budu celkem chutovky :)
Hehe koukam ze ani ty healerske pichoviny co automaticky nastavovaly silu healu nebudou moct byt pouzivany ... aspon me nebude tak mrzet ze jsem nikdy nemel cas si to taky sehnat :))
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!"
No předpokládám, že addony typu decursive se změni na aspoň monitorovací - ukážou ti, kdo potřebuje decurse/cleanse/jinou pikačovinu. Stejně tak emergency monitory a tak. Co nejde, to je automatický výběr cíle spellu, takže prostě hráč musí zvolit target a pak ten čudlík zmáčknout ;)
No předpokládám, že addony typu decursive se změni na aspoň monitorovací - ukážou ti, kdo potřebuje decurse/cleanse/jinou pikačovinu. Stejně tak emergency monitory a tak. Co nejde, to je automatický výběr cíle spellu, takže prostě hráč musí zvolit target a pak ten čudlík zmáčknout ;)
To je prave dojeb, nejlepe kdyby to automaticky hledalo target i healovalo, kdyz naagrujes hodilo fade, melo follow za grupou, automaticky by se dožralo když neni ve fightu a tak...
quote:Originally posted by vlkodlak To je prave dojeb, nejlepe kdyby to automaticky hledalo target i healovalo, kdyz naagrujes hodilo fade, melo follow za grupou, automaticky by se dožralo když neni ve fightu a tak...
Ještě domyslet automatický přihlášení do hry a máme ten blbej WoW konečně z krku ;)
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!"
makrum jako je nize uvedene je definitivni konec nebo se jenom nejak zmenila syntaxe? -- /script if(UnitMana("Player")>=35 and GetComboPoints()>3 and UnitHealth("Target")>10) then CastSpellByName("Cold Blood");SpellStopCasting();end; /script CastSpellByName("Eviscerate")
makrum jako je nize uvedene je definitivni konec nebo se jenom nejak zmenila syntaxe? -- /script if(UnitMana("Player")>=35 and GetComboPoints()>3 and UnitHealth("Target")>10) then CastSpellByName("Cold Blood");SpellStopCasting();end; /script CastSpellByName("Eviscerate")
jo, tem kompletne odzvonilo, uz nelze zjistit kolik HP nebo many ma souper
quote:Originally posted by MegaDeath .... jo, tem kompletne odzvonilo, uz nelze zjistit kolik HP nebo many ma souper
A sakra, ja vcera marne hledal neco jako mobhealth3 ...
mobhealth facha, ale neni zpusob jak ve scriptu zjistit (pokud si v combatu) kolik ma target procent HP nebo many, proto nejdou delat scripty jako if souperHP < 20% then execute else spamuj mortal strike
mobhealth facha, ale neni zpusob jak ve scriptu zjistit (pokud si v combatu) kolik ma target procent HP nebo many, proto nejdou delat scripty jako if souperHP < 20% then execute else spamuj mortal strike
tak ted jsi me totalne zmatl... nemoznost testovani HP/many je po novu pouze v makrech...addony, ktere drive zobrazovali ciselne manu/hp, prip. sct, ktery napovida co kdy pouzit (vyskoci velkym modrym pismem EXECUTE napr.) budou nadale schopny parsovanim combat logu a testovanim healthu napovidat?
[quote] na nic jinyho sem snad ani to cb nepouzival ( i kdyz ba jo, kdyz sem byl 21/8/22 na tak ambush cb backstab na lowend equipped castery )
---
mno jo, ale mnohdy chce clovek CB usetrit, v pripade ze target ma 300 zivota s 5CB, tak makro s podminkou na 1 button a CB zustal, dneska to uz neudelas. Ne ze by mne to nejak mrzelo, kdyz to neudela NIKDO tim lip, lidsky faktor rozhodovani preferuju
popis problemu: pred patchem sem pouzival minimalne rok bary DAB a tam mimojine byla moznost nastavit si volbu "attack on use" nebo tak nejak to tam bylo. Melo to velkou vyhodu a to tu, ze kdyz jsem pouzil nejakou abilitu spustilo to i autoattack. na tom by nebylo jeste nc divnyho, ale ted prijde ta vyhoda. Kdyz sem na danou abilitu nemel rage, stejne se spustil autoattack a ja sem si tim tedy ten autoattack zapinal, de facto by se dalo rict, libovolnou klavesou, kterou jsem mel nadefinovanou na nejakou abilitu. Mozna uz tusite kam mirim - ano, ted pouzivam default bary (a nadale pouzivat chci), ale sejri me, ze kdyz pouziju nejakou abilitu na kterou nemam rage, autoattack se nespusti. jak to elegantne vyresit?
popis problemu: pred patchem sem pouzival minimalne rok bary DAB a tam mimojine byla moznost nastavit si volbu "attack on use" nebo tak nejak to tam bylo. Melo to velkou vyhodu a to tu, ze kdyz jsem pouzil nejakou abilitu spustilo to i autoattack. na tom by nebylo jeste nc divnyho, ale ted prijde ta vyhoda. Kdyz sem na danou abilitu nemel rage, stejne se spustil autoattack a ja sem si tim tedy ten autoattack zapinal, de facto by se dalo rict, libovolnou klavesou, kterou jsem mel nadefinovanou na nejakou abilitu. Mozna uz tusite kam mirim - ano, ted pouzivam default bary (a nadale pouzivat chci), ale sejri me, ze kdyz pouziju nejakou abilitu na kterou nemam rage, autoattack se nespusti. jak to elegantne vyresit?
diky za kazdou pomoc.
Pro každou abilitu si udělej makro, které jí použije a před ní přídej: