Mno ja to beru asi tak, ze: "Hral jsi za ten class"? Nehral? Tak nerikej jakou ma sanci proti tvemu classu.
Tzn. pokud bych napriklad z pozice shadow priesta rikal, ze je warrior lama a learn you class n00b, tak jedine v pripade, ze uz jsem za warra hral (lvl 60, nejaky "PvP" s nim odehrany) a vim co umi a neumi! Jinak imo nemam pravo rikat, kdo je a kdo neni lamer.
Je to jenom priklad, tak to nevstahujte nikdo na sebe.
..a proto NERF Gnome Warriors!!!!!
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Mno moc dropu jsem nevidel, to je pravda. Napriklad Lobotomizer muze mit take kazdy, ale asi to neni zrovna extra co? :(
Combat rogue je jakz takz v klidu, protoze nejake hracky tam na vyber ma. Dagger rogue je ovsem jedna velka tragedie.
Drop z MC - Ragnaros
pro warra Bonereaver's Edge 206-310 Damage 1% crit nejaky proc
pro rogue Perdition's Blade 73-137 Damage fire proc
pokud by tu chtel nekdo remcat, ze na kudlu je vetsi sance na drop, nez na mec, tak bych si jen dovolil pripomenout, ze tam pada jeste ragnaros sekera (Spinal Reaper)
Drop z BWL
pro warra Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood 229-344 Damage +33 Stamina +86 Attack Power
pro rogue Dragonfang Blade 69-130 Damage +16 Agility +13 Stamina
Porovnej dropy z MC a BWL. Zajima me hlavne dmg. Mec z BWL ma oproti meci z MC brutalni narust na dmg, kdezto kudla z BWL ma mensi dmg, nez kudla z MC, ale zase slusne staty. Nicmene tech 7 dmg je dost znat, ale nevadi, protoze to je dobry offhand. Dale pak vem v uvahu fakt, ze ten mec z BWL se kvalitama priblizuje te hracce, kterou lze ziskat jako odmenu za PvP rank, ale ta kudla ponekud ne.
Pujdeme k necemu trosku pravdepodobnejsimu, ale jeste zustaneme v MC.
pokud to zprumerujeme, tak dostanem Pomyslna Kudla 60-113 Damage a neco, to je fuk co
Kdyz si ted srovnas ty odmeny z AV
pro warra The Unstoppable Force +19 Strength +15 Stamina 2% crit nejaky proc
pro rogue The Lobotomizer trapny proc, ktery vyuzijes jen proti pulce class
Kdyz u techto dvou porovnas staty co to ma, tak kudla proti tomu nema vubec nic. Dale jdeme na dmg, kterou muzes srovnat na tech vyse zminenych vecech z MC a sam vidis, ze to je ta stejna pisnicka jak "hi-end" drop z MC vs "hi-end" drop z BWL Kudla ma zase mensi dmg a tentokrat nedava vubec nic. Kdezto TUF na opet brutalni narust dmg a navic hafo dalsich vlastnosti.
Je libo porovnat neco z toho realne dostupneho - craftu?
pro warra Arcanite Reaper 153 - 256 Damage +13 Stamina +62 Attack Power
s odvolanim na MC drop, kde Reapera si dosadis na pozici Obsidian Edged Blade, tak si dosad misto te "Pomyslne Kudly" prave Heartseeker. Trosku nepomer ne?
Je libo srovnat nejake epic crafty? Treba za reputaci u TB ne?
pro warra Nightfall 171 - 258 Damage
pro rogue Black Amnesty 53-100 Damage
V podstate uplne stejna pisnicka jako v te pohadce Reaper vs Heartseeker, ale ne tak zcela, protoze bych si zde jeste dovolil upozornit na fakt, ze sekera je BOE a kudla ja BOP. A ktery blbec by s rogue trenoval Blacksmithing + nasledne zvedal reputaci u TB, aby si pak mohl udelat tu kudlu.
Jo casteri maji hovno (mozna Crackling Staff), ovsem co hulka za exalted v AV -- Ironbark Staff. Neprijde ti trochu imba?
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Mno moc dropu jsem nevidel, to je pravda. Napriklad Lobotomizer muze mit take kazdy, ale asi to neni zrovna extra co? :(
Combat rogue je jakz takz v klidu, protoze nejake hracky tam na vyber ma. Dagger rogue je ovsem jedna velka tragedie.
Combat rogue zas tak v pohode neni.. mece chcou vsici.. warr, hunter, etc.. napriklad, Dal'rend main hand ma drop 3%, potrebujes aspon deset lidi do areny, vetsinou chodi 15.. minimalne 6 lidi v kazdem raidu chtelo Da'rend.. Takze asi 100x udelat arenu aby mi spadl a vysel roll.. a to je celkem low lewel sword (pri srovnani z MC gearem)
taky jsem nevidel zadny dobry krafteny one hand sword.. A ten nepomer mezi one hand a two hand modrymi a epic swordy od lv 50 je taky alarmujici..
Blackfury and Black Amnesty now bind when equipped.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
azuresong mageblade/sorcerous dagger + offhand z AV neni spatna kombinace
neprijde protoze musim byt v MC X tydnu aby mi padnul Azuresong a pak dalsich X tydnu v AV na offhand EDIT: a to radeji nemluvim o +1% crit ringu ---- Shemiramoth: jo ta palice z AB je good, ale co jsem cetl tak reputace pude podstatne hure ziskat nez v AV - uvidime - kazdopadne stejne pudu do te dyky --- tim postem jsem nechtel whinnovat, jen jsem chtel prilit trosku oleje do ohne
dokud si blizzard neuvedomi ze jejich combat system kterej je odvislej od dmg a rychlosti zbrane a ne jeji dps je k nicemu a smrdi tak se bude ten war/rogue rozdil zvysovat ... je to vcelku hodne diskutovana vec na us forech jednoduse receno jedina poradna dyka je za pvp reward diky jeji rychlosti edit : jo jenom bych chtel upozornit na fakt ze black amnesty ma skvelej proc do bwl, cili to s ni neni tak strasny a v pristim patchi bude boe
"The time for desperation is upon us. Let's play."
quote:Originally posted by Mefisto edit : jo jenom bych chtel upozornit na fakt ze black amnesty ma skvelej proc do bwl, cili to s ni neni tak strasny a v pristim patchi bude boe
Ano, do instanci je to super, ale do PvP Ti to je platne jak hadovi noha, protoze ta kudla v podstate nema nic jineho.
To, ze Buh nikdy nebyl neznamena, ze neni treba se Ho zbavit.
dokud si blizzard neuvedomi ze jejich combat system kterej je odvislej od dmg a rychlosti zbrane a ne jeji dps je k nicemu a smrdi tak se bude ten war/rogue rozdil zvysovat ... je to vcelku hodne diskutovana vec na us forech
K tomu rozdilu rogue vs war, kterej se cim dal zvetsuje, bych mel malej dodatek. Cim vic se rogue snazi dohnat kvalitnejsi vybavou wara, tim se mu zveda dodge, kterej zase nahrava warovi Kde sou ty casy co sem mel dodge 18-20%.
World of Warcraft: Pharris <Motion>, 70lvl shaman @ Drak'Thul EU Pharoxx <Motion>, 70lvl rogue @ Drak'Thul EU Age of Conan: Pharra <Dawn>, 80lvl, Stygian Tempest of Set @ Wildsoul EU (PvP) Pharris <Dawn>, 22+lvl, Cimmerian Bear Shaman @ Wildsoul EU (PvP)
dokud si blizzard neuvedomi ze jejich combat system kterej je odvislej od dmg a rychlosti zbrane a ne jeji dps je k nicemu a smrdi tak se bude ten war/rogue rozdil zvysovat ... je to vcelku hodne diskutovana vec na us forech
K tomu rozdilu rogue vs war, kterej se cim dal zvetsuje, bych mel malej dodatek. Cim vic se rogue snazi dohnat kvalitnejsi vybavou wara, tim se mu zveda dodge, kterej zase nahrava warovi Kde sou ty casy co sem mel dodge 18-20%.
uz si nepamatuju jestli sem nekdy tvrdil neco jinyho nicmene jsem po xy duelech s warriorama zjistil ze kdyz uz musim jit s warriorem toe to toe ( jako ze si ho 100x radsi ukituju popr. ho zavru do nejakyho pololocku s restealthama ) tak nezapnout evasion = smrt smrt smrt mortal strike ti da za sakra vic jak overpower ( vetsion ) a overpower ma jistej cooldown cili nedostanu extremni dmg behem chvile
"The time for desperation is upon us. Let's play."
uz si nepamatuju jestli sem nekdy tvrdil neco jinyho nicmene jsem po xy duelech s warriorama zjistil ze kdyz uz musim jit s warriorem toe to toe ( jako ze si ho 100x radsi ukituju popr. ho zavru do nejakyho pololocku s restealthama ) tak nezapnout evasion = smrt smrt smrt mortal strike ti da za sakra vic jak overpower ( vetsion ) a overpower ma jistej cooldown cili nedostanu extremni dmg behem chvile
Nejvetsi pruser je kdyz je to Orc war s TUFkou. Tam nejde pomalu nekdy ani pololock. Restealth je pak taky problematicka zalezitost kdyz kazdej warr ma vetsinou deep wounds a drzi rend. A dodge je kapitola sama pro sebe.
World of Warcraft: Pharris <Motion>, 70lvl shaman @ Drak'Thul EU Pharoxx <Motion>, 70lvl rogue @ Drak'Thul EU Age of Conan: Pharra <Dawn>, 80lvl, Stygian Tempest of Set @ Wildsoul EU (PvP) Pharris <Dawn>, 22+lvl, Cimmerian Bear Shaman @ Wildsoul EU (PvP)
dokud si blizzard neuvedomi ze jejich combat system kterej je odvislej od dmg a rychlosti zbrane a ne jeji dps je k nicemu a smrdi tak se bude ten war/rogue rozdil zvysovat ... je to vcelku hodne diskutovana vec na us forech
K tomu rozdilu rogue vs war, kterej se cim dal zvetsuje, bych mel malej dodatek. Cim vic se rogue snazi dohnat kvalitnejsi vybavou wara, tim se mu zveda dodge, kterej zase nahrava warovi Kde sou ty casy co sem mel dodge 18-20%.
uz si nepamatuju jestli sem nekdy tvrdil neco jinyho nicmene jsem po xy duelech s warriorama zjistil ze kdyz uz musim jit s warriorem toe to toe ( jako ze si ho 100x radsi ukituju popr. ho zavru do nejakyho pololocku s restealthama ) tak nezapnout evasion = smrt smrt smrt mortal strike ti da za sakra vic jak overpower ( vetsion ) a overpower ma jistej cooldown cili nedostanu extremni dmg behem chvile
Mortal Strike (Rank 4) 30 Rage 5 yd range Instant 6 sec cooldown Requires Melee Weapon A vicious strike that deals weapon damage plus 160 and wounds the target, reducing the effectiveness of any healing by 50% for 10 sec.
Overpower (Rank 4) 5 Rage 5 yd range Instant 5 sec cooldown Requires Melee Weapon Requires Battle Stance Instantly overpower the enemy, causing weapon damage plus 35. Only useable after the target dodges. The Overpower cannot be blocked, dodged or parried.
MS sice da vic nez OP, ale OP ma o dost vetsi crit chance a hlavne nestoji rage (zase musi swapnout stance) cooldown maji oba cca stejnej (5 a 6 sec)
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
evasion se vyplati, duel s roguem co ma 30+% base dodge chance je pro warra jista smrt
Me se zatim zda, ze moje 30% base dodge je jista smrt pro me...
World of Warcraft: Pharris <Motion>, 70lvl shaman @ Drak'Thul EU Pharoxx <Motion>, 70lvl rogue @ Drak'Thul EU Age of Conan: Pharra <Dawn>, 80lvl, Stygian Tempest of Set @ Wildsoul EU (PvP) Pharris <Dawn>, 22+lvl, Cimmerian Bear Shaman @ Wildsoul EU (PvP)
neco asi delas spatne =] z pohledu warra to vidim asi takhle: proberu se ze stunu, dam hamstring - dodged, chci dat overpower - dostanu gouge, proberu se o 5sec pozdeji kdy uz nesviti overpower, dam normal swing, dodgne mi mortal strike, do toho dostavam prubezne jeste par stunu, jelikoz sem v battle stance, nemuzu dat zerk rage tudiz schytavam gouge.. atd.. vysledek mrtvej warrior a rogue si piska pripadne pokud rogue zapne sprint, rovnou muzu hledat cestu ze hrbitova, jelikoz bude kolem me lagovat tak rychle, ze ho zasahnu jen s velkym luckem jediny jak tyhle dodgujici bastardiky muzu dat, je stesti - ze mi nedodgnou par critu, jinak me proste ukousou
je pravda ze warr muze zabit rogua na 3-4 rany, ale kdyz ty rany rogue dodgne nebo missnu, vyhral
To cos psal tak nejak delam, ale mam spis smulu na ty warry. Casto v posledni dobe sou to orkove a s nima neni zadna sranda si je stunout. Taky proti warrovi vidam hodne parry, dodge na gouge a ks...a nebo muj oblibeny rezist. Ale jinak uznavam, obcas proti nim neco zvrtam...mam chronickou hruzu z TUFky
World of Warcraft: Pharris <Motion>, 70lvl shaman @ Drak'Thul EU Pharoxx <Motion>, 70lvl rogue @ Drak'Thul EU Age of Conan: Pharra <Dawn>, 80lvl, Stygian Tempest of Set @ Wildsoul EU (PvP) Pharris <Dawn>, 22+lvl, Cimmerian Bear Shaman @ Wildsoul EU (PvP)
stilgare ty porovnas ale jen 2 skilly ja mu dodgnu hamstring a taky rend ... to ma pro me milionkrat vetsi hodnotu nez tech 1000+ hp od overpower mortal strike + rend + hamstring > overpower nehlede na to ze s mim zakladnim dodgem ( kterej je i s epic equipem furt jen 20% ( nevim co delam blbe :) ) )
ten overpower vesmes schytam taky, ale uprimne receno pokud do me ten wa r nechargne a ja mam dost casu si ho zpracovat tak vyhravam tak na 80+%
tech 20% to je kdyz ten war schyta 4 crity po sobe + mu procne TUF nebo podobny situace
proti orkum uz je to daleko horsi protoze se clovek nemuze vubec na nic spolehnout
"The time for desperation is upon us. Let's play."
Tak jsem si prečetl celý tento topic a rozhodl jsem se reagovat asi takto... ROGUE volně přeloženo do češtiny je prostě PĚKNEJ HAJZL takže vůbec nechápu proč se tu řeší něco tak nepochopitelného jako je "férový" nebo "vyrovnaný" souboj.... Někde jsem tu viděl něco ve smyslu:"nevím jak bránit útoky ze stealthu"... proboa od toho jsou to útoky ze stealthu aby se jim bránit nešlo (je to prostě zákeřný tak ,jak by rogue měl být)... Role Rogua (teda jestli to dobře chápu... opravte mě jestli se mýlím) je prepadnou svou "oběť" v tu chvíli, kdy to nejmíň čeká... tím získá potřebný moment překvapení a z toho těží... taky jeho schopnosti a jejich pojmenování tomu op¨dpovídají... AMBUSH->přepadnutí , BACKSTAB-> bodnutí do zad, KIDNEY SHOT->rána do ledvin (to pěkně bolí věřte... tedy vyřadí na chvíli z boje) prostě sviňárny který od něj můžete čekat... A stěžovat si na to že Roguové přepadávají ostatní při boji s jinými potvorami mi příde taky zcestný a)je to prostě dalčí sviňárna kterou od takovýho hajzla jde jen čekat b)to si nenechá ujít ani charakterní, rytířský a čestný paladin
tak stejně bychom mohli všichni nadávat na Huntery že po nás střílí a nejdou se férově poprat tváří v tvář...
Zase na druhou stranu brekot že toho málo vydrží... jasně protože to není žádný přímočarý 1st line bojovník...
Prostě a jednoduše jako každá jiná class ma i Rogue svoji roli a s svoje metody vedení boje... Rogue je hajzl a jím i zůstane jinak by to prostě nebyl Rogue... a podle toho se chová/by se měl chova i hráč který ho hraje...
přijde vám stunlock nefér?že při tom nic neuděláte? ale to je jeden ze spůsobů Rogua jak si zajistit co že se mu při boji nic nestane... je to hajzlovina tak to tak berte... Totéž s Ambushem atd. atd. ....
Hlavní problém WOW je IMHO že v něm dost významně chybí anti-stealth ability.
Relativně drahý potion na uprděných 10 minut, brýle co nemají staty a může je používat jen engineer, racial abilita pro humany (tedy "překvapivě" jen jedna rasa, a navíc na Ally straně)... S tím že všechno spíš nefunguje než funguje...
S určitou výjimkou huntera (i tam nic moc) je to vážně bída, i když se to trochu lepší.
tech bryli je ted i leather verze s (myslim) nakou stam a 2 meleecrit engi muze udelat odhidovavaciho robota human ma perception (ale to musis nekoho cekat)
hunter (ten je celkem vysmatej) magove muzou spamovat AE (rank1 AE je 75 many nebo co) warloci (pet?, paranoia ?) wari (muzou si zarvat, pravda stoji rage kerou nemusi mit) sham (AoE totem) pal (Conce)
ono zas tak spatny to neni ... taky ten stealth musi k necemu byt
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
a navic je rogue teplous, bo to dela zezadu a kdyz je to night elf rogue, tak je to teplous na druhou, protoze ma i vytahane usi..
stilgar - u shamana myslis fire nova totem, ten co bouchne za 5s ?
IMHO myslel magma totem .. ten boucha co chvili :)
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!"
a navic je rogue teplous, bo to dela zezadu a kdyz je to night elf rogue, tak je to teplous na druhou, protoze ma i vytahane usi..
stilgar - u shamana myslis fire nova totem, ten co bouchne za 5s ?
IMHO myslel magma totem .. ten boucha co chvili :)
no nejsem si 100% jisty, ale mam dojem, ze magma musi mit cil, je to spise vicenasobny searing totem - mutli singlefireshot.. kdezto nova proste bouchne a trefi vse, co je zrovna okolo, takze i schovaneho rogue..
no kazdopadne nepouzivam ani jedno protoze si nedovedu predstavit tak paranoidniho psychopatickeho shamana co pri grindu porad haze totemy, co kdyby ..
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!"
No ikdyz tu paranoiu ma od felhuntera tak mu to stejne nepomuze. Zadny rogue (kterymu to aspon trochu mysli) k nemu nepoleze zepredu a zezadu je ten radius stejne tak malej, ze warlock nemuze stihnout zareagovat vcas. A ono ikdyby k nemu nabehl zepredu sword rogue, tak v normalni situaci kdy tam roguea neceka proste ten instant nestihne.
Rogue je strasne easy class, napadne bez varovani a to je hodne znat (myslim tim outdoor ne zadny BG kde mag skace a spamuje AE, lock se toci jak dement do kolecka shamani s vyhozenyma totemama atd), protoze to toho hrace dost zaskoci. A pokud si na protivnika neveri, muze jit zase dal aniz by target vedel o jeho pritomnosti. So easy
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
osobne si myslim ze druid ma vetsu sancu dat rouga, uz len z toho ze mu hodi tu sracku co znizuje armor a zmenoznuje stealth na nakych 60 sekund a to je dost, pac hodi roots a zase jede a rogue zamerany na ambush si moze.... z toho vypliva pre mna ze druidovi sa v hre vyhybam na sto honov :)
sem ani nevedel ze shaman ma neco proti sapu, blindu
vim ze poison cleansing totem facha na blind, ale ten ma 5HP :) a proti sapu ma shaman co?
nic, proste stojim u vlajky (s rohazenejma totemamam samo) jako vlk...
tj sem beast, nejde me sapnout, ani na me nejde blind ...
nejvic me pobavi, kdyz ma shaman rozhazeny totemy, ja mu sundam tremor wandkou, dam seduce a beru vlajku by me vzdycky zajimalo, co dela ten na druhy strane co ma seduce a jen se kouka jak sroubuju
quote:Originally posted by plussminuss nejvic me pobavi, kdyz ma shaman rozhazeny totemy, ja mu sundam tremor wandkou, dam seduce a beru vlajku by me vzdycky zajimalo, co dela ten na druhy strane co ma seduce a jen se kouka jak sroubuju
Nejspíš řve do VT o help a nadává na blizzard že shaman nemůže být undead.
quote:Originally posted by plussminuss nejvic me pobavi, kdyz ma shaman rozhazeny totemy, ja mu sundam tremor wandkou, dam seduce a beru vlajku by me vzdycky zajimalo, co dela ten na druhy strane co ma seduce a jen se kouka jak sroubuju
Nejspíš řve do VT o help a nadává na blizzard že shaman nemůže být undead.
hm, nebo se modli, aby pribehl chytrej paladin, dal mu pecku za 50dmg, prerusil seduce a 2s pred dosroubovanim dostanu shock takovy paladini jsou nejlepsi, ale ze jich je