takže pro splnění tohodle q potřebuješ jen eye of divinity z truhly od majordoma(nesmysl o tom specíálním runu atd), kdy s nasazením oka do slotu trinketu uvidíš npc co zadává ten q....jakmile ho splníš=dosáváš ten item co kombinuje oka na staffku, tak ke stafce potřebuješ jen eye of shadows....zmáčkneš čudlík na ten item a woala máme domá dalšího priesta s hráběma na zádech
u nás to nemá už jen jeden priest...padlo nám oko z majordoma 6x po sobě
Supa to je přesně to co jsem chtěl slyšet, respectivve číst ;). Tak teď už vím snad všechno, jen bude největší problém si na ragnarosu najít guildu, která to MC chodí :). Česká guilda je tam úplně v kaši a do MC vyrazí nejdřív tak o příštích vánocích. Ostatní guildy co MC choděj sou full. No na to už mi z vás návod dát nikdo stejně nemůže, tak to budu muset pořešit sám. Jedině že by někdo nevěděl jak to oko z té truhly dostat nasolo, případě v partě
mam dotaz... jak je dobry build dis/sha 40/11? jen zkousim
To chceš na PVE nebo PVP?
Wand specka má smysl hlavně na farmení v PVE, a pokud máš nějakou dobrou wandu (Crimson Shocker FTW!)
Silent Resolve - totálně nesmyslnej talent (po pravdě mi to dalo než jsem ho vůbec našel, netušil jsem že priest něco takovýho má ). Jako priest budeš dělat agro healováním, nikoli damage kouzly, jsou to vyplýtvané body!
Jinak IMHO nemá smysl dávat do jednoho talent stromu víc než 31 bodů, tím obvykle přicházíš o velmi zajímavé věci jinde. Rozmysli se jestli chceš jet spíš PVP, PVE nebo obojí.. Mě se třeba velmi osvědčil "hybridní" build 29disc/22 shadow.
Jinak nic proti rozmýšlení buildu předem, ale spíš bych doporučoval během levelování jet čistě shadow (nebo holy, ale je to pomalejší), a postupem času sám přijdeš na to co Ti nejlíp vyhovuje.
mam dotaz... jak je dobry build dis/sha 40/11? jen zkousim
Jinak IMHO nemá smysl dávat do jednoho talent stromu víc než 31 bodů, tím obvykle přicházíš o velmi zajímavé věci jinde. Rozmysli se jestli chceš jet spíš PVP, PVE nebo obojí.. Mě se třeba velmi osvědčil "hybridní" build 29disc/22 shadow.
Jinak nic proti rozmýšlení buildu předem, ale spíš bych doporučoval během levelování jet čistě shadow (nebo holy, ale je to pomalejší), a postupem času sám přijdeš na to co Ti nejlíp vyhovuje.
No tak konkrétně třeba v shadow je daleko lepší mít 33 bodů.
Všecky ty buildy jsem zkoušel, některé i víckrát ;) A základ je samozřejmě dobrá wanda, jak máš něco nad 75+ DPS tak je grindění docela fun ;) No a samozřejmě najít před grinděním Water Machine, občas nějaké běhají po orgri :)
p.s. reakce na toho před tebou - buď chceš grindit, nebo chodit v partě. V partě bys manu měl mít na healing, ne na to že si na moba hodíš vampiric embrace a mindblast (tzn. ve výsledku si na každým mobovi uděláš 100 % threat co by si udělal mág na jeden cíl stejným damage a k tomu na tom kterýho si hitnul MB si uděláš ještě navíc dalších 200 %). Při grindění jsi na aggrolistu moba stejně sám takže ti nic na redukci threatu nepomůže protože stejně půjde po tobě. Navíc 5 % critu v disc vážně nestojí za to, shadowforma ti přidá 15 % damage na všecko.
Chtěl bych se zeptat, jakej addon používáte na healování. Já zatim nemám žádnej, tušim, že v insomnia packu bylo něco užitečnýho, ale určitě nechci insomnii jako celek.
p.s. z toho co jsem zkoušel (a vzhledem k tomu že mám jak priesta tak wara) tak si myslím že priest je proti warovi totálně odpískanej. Tedy pokud to není někdo kdo na 60ce zjistí že on warrior má dva stance... cože? dokonce tři, jo?
p.s. z toho co jsem zkoušel (a vzhledem k tomu že mám jak priesta tak wara) tak si myslím že priest je proti warovi totálně odpískanej. Tedy pokud to není někdo kdo na 60ce zjistí že on warrior má dva stance... cože? dokonce tři, jo?
lern2play warrior nema na shadowpriesta sancu, specialne vs undead priest. Jedine ak pouzije recklesness, ale ani to nie je iste. Mam jedno aj druhe.
pokud nakej priest tvrdi ze dava warriory easy tak jeste nepotkal dostatecne dobre vybavenyho warriora s trochou skillu ...
rozhodne to neni easy .. to zda vyhraje nebo ne zalezi na milionu veci ale easy to neni zcela urcite.
vzhledem k tomu dmg co war udela (1,4K+ MS po Enrage... /cry), ze se mu neda utect (hamstring, piercing howl, intercept ..), ze fearnout ho neni snadny, ma hodne hp, tvuj healing snizuje na 50% efektivity (uz to je smrt pro vsechny healery krom paladina docela dost problem) a jak ses pod 20% hp tak "jdes"..... tak to ez byt nemuze ..
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
pokud nakej priest tvrdi ze dava warriory easy tak jeste nepotkal dostatecne dobre vybavenyho warriora s trochou skillu ...
rozhodne to neni easy .. to zda vyhraje nebo ne zalezi na milionu veci ale easy to neni zcela urcite.
vzhledem k tomu dmg co war udela (1,4K+ MS po Enrage... /cry), ze se mu neda utect (hamstring, piercing howl, intercept ..), ze fearnout ho neni snadny, ma hodne hp, tvuj healing snizuje na 50% efektivity (uz to je smrt pro vsechny healery krom paladina docela dost problem) a jak ses pod 20% hp tak "jdes"..... tak to ez byt nemuze ..
no ono je rozdiel ked sa stretnu epic warrior a blue/green shadow priest, alebo epic warrior a epic holy priest, alebo epic warrior a epic pvp priest.
len tak pre info epic pvp priest sa hybe niekde okolo 5,5-5,7k HP, +- 200dmg added, neratam toep,zhc, potions.
DAlej je rozdiel medzi duelom a pvp. V duely ma navrch priest, v pvp zalezi kto koho vidi prvy.
Co sa enrage tyka, tak warrior je vs priest na 99% ne-enraged, za druhe warrior trpi v suboji s priestom nedostatkom rage (pac mlati do stitu a tick DoTu nepridava rage). Ono warrior bez rage a enrage az taky dmg nerobi ;).
"pokud nakej warrior tvrdi ze dava priesty easy tak jeste nepotkal dostatecne dobre vybavenyho priesta s trochou skillu ..."
a dovolim si povedat ze z pohladu dwarf warriora dosahoval UD priest obtiaznost warlocka. Naopak z pohladu UD priesta si zasa myslim ze warriori su o hodne nizsie na stupnici obtiaznosti ako warloci, ich obtiaznost narasta s gearom, ale warrior s rovnakou urovnou gearu nema na mn sancu.
Jo stilgare a este k tomu 1,4k MS na priesta. Len uvediem ze shadowpriest ma 40-45% Damage reduction. Zatial ma reaper warriori critli max za nieco okolo 1k v AV ked boli enrage (vdaka nejakej rogune). V dueloch davaju tak max +-800. Zatial som nemal moznost skusit HW/GM sekeru.
z pohledu rank13 warriora (5289hp, 29.7% crit) s TUFem v battle groundech (muj denni chleba a tejdny praxe nez sem ten rank udelal):
vybavenej ud priest (rank10-13) 1v1 = unbeatable SW:P range minimalne 30 yardu bez talentu charge 25 yardu = no chance to charge pokud dam charge tak diky lagu nestihnu behem charge prepnut na zerk stance a priest me fearne - nekdy stihnu hamstring, nekdy stihnu zerk stance, nekdy nestihnu nic a jen nadavam na ping
SW:P negeneruje snad zadnou rage mlaceni do PW:S negeneruje opet zadnou rage mind blast rage dela a kdyz critne tak mam kupodivu sanci udelat nejakou dmg max crit mortal strike do ud priesta v shadow forme sem opravdu asi nedal vic jak 800 devouring plague a vampiric embrance a PW:S je pro priesta dostatecnej heal
behem boje s priestem mam casto tak malo rage, ze si nemuzu dovolit skoro ani ten mortal strike debuff drzet na priestovi (neboli kazdejch 10sec dat MS) no proste porod, je to horsi nez mlatit do prot. warriora se stitem,protoze ten vam aspon generuje nejakou rage
vsechno se radikalne meni pokud je boj X vs Y, pokud mam na sobe enrage a mlati do me vic lidi najednou (=mam rage) tak toho samyho priesta muzu popravit na 3 rany
jeste jako perlicka: kdyz sme s kamosem nalevelovali na novym serveru, on ma dwarf priesta, jeste sme nemeli ani equip, tak on porazil s shadow priestem tehdejsiho rank14 warriora a to mel v ruce illusionary rod ze SM a pulku veci zelenou ;) result byl, ze pokud mu procne blackout, tak vyhral
A procpak? Vsichni nefarmi AB/AV. Stale existuji "blbci" co provozuji/budou provozovat (jako ja) roaming PvP.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
priest aj v TvT (ak je poriadne vychcany) ma svoje miesto. Napr jeden dwarf priest (disc/holy) z guildy kde je MD naisel taku celkom peknu taktiku. "Schova" sa do druida v bear forme a healuje vsetko naokolo bez toho aby ho hordaci videli ^^
[quote]Originally posted by Stilgar "pokud nakej warrior tvrdi ze dava priesty easy tak jeste nepotkal dostatecne dobre vybavenyho priesta s trochou skillu ..."
a dovolim si povedat ze z pohladu dwarf warriora dosahoval UD priest obtiaznost warlocka. Naopak z pohladu UD priesta si zasa myslim ze warriori su o hodne nizsie na stupnici obtiaznosti ako warloci, ich obtiaznost narasta s gearom, ale warrior s rovnakou urovnou gearu nema na mn sancu.
Nj, to bude asi o tom že UD jsou na mojí straně. Tudíž pro mě nejhorší rasa je v BG NE za předpokladu, že začíná souboj z shadowmeld (= dostávám první mindblast "free") což naštěstí dělá minimum NE priestů.
A procpak? Vsichni nefarmi AB/AV. Stale existuji "blbci" co provozuji/budou provozovat (jako ja) roaming PvP.
Při kterém potkáš expujcí protivníky? Nebo auto-run afk běžící lidi na koni? Tam ti je takové složité rozebírání "taktik" k něčemu :o Mě osobně by teda solo roaming pvp bavilo tak 5 minut, ale proti gustu...
quote:Originally posted by MegaDeath
pokud si v BG nenarazil na situaci 1v1 tak je neco spatne...
Špatně na mé nebo tvé straně? Ano, můžeš mít 1vs1 fight,když defenduješ nějakou vlajku, ale pokud komunikuješ, tak ti do 15 sec většinou(měl by) přijde někdo na pomoc. Ale v mém připadě tvoří duely zhruba 0,5% fightů, protože jako healer stojím za prdelí grupě, kde jsem platný. AV nevedu, nemůžu posoudit.
quote:Originally posted by Jebka
quote:Originally posted by Kořka
Řešit 1 vs 1 je pitchovina...
toto je tzv. +1post
priest aj v TvT (ak je poriadne vychcany) ma svoje miesto. Napr jeden dwarf priest (disc/holy) z guildy kde je MD naisel taku celkom peknu taktiku. "Schova" sa do druida v bear forme a healuje vsetko naokolo bez toho aby ho hordaci videli ^^
Ano, byl to +1 post... a? A proč by jako priest neměl mít v group pvp místo? Tím si chtěl říct, že pvp může provozovat jen shadow-spec priest? Liek, dabljůtýef, mejt? ^^ Btw k tvému super příkladu, ten druid v bear formě je tam potom strašně platný, co? Když jen stojí a mlátí za 100 kolem jdoucí....
Navíc, 1vs1 je jen a pouze o štěstí a o náhodném faktoru(pokud bereme vpotaz(wtf, jak se to píše) ekvivalentní skill hráče. Takže theorycraft je opravdu na pitchu, za tím si stojím.
a ja mam 45%+ DMG reduction se stitem a 1,4K chtnu obcas stejne ... i kdyz pravda ze ja se te enrage obcas nevyhnu ...
2Meda: v duelu tu charge das, v tom stunu co z ni je prece musis stihnout swap na zerg a ... nikde sem nerek ze by musel war priesta dat, nebo ze ho priest vetsinou neda ... ale proti dobrymu warovi to easy imo proste neni (nebo oba povazuje easy neco jinyho ..)
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
po chargi u warra nasleduje neco jako hluchy misto, kdy se neda pul vteriny temer nic delat, takze to obcas proste nestihnu, sam se tomu divim, ale je to tak priest ma sam o sobe neco jako 15% chance to resist fear and stun, takze to taky nepomuze
po chargi u warra nasleduje neco jako hluchy misto, kdy se neda pul vteriny temer nic delat, takze to obcas proste nestihnu, sam se tomu divim, ale je to tak priest ma sam o sobe neco jako 15% chance to resist fear and stun, takze to taky nepomuze
Předpokládám správně, že tím že "priest má sám o sobě 15 % chance na stun" máš na mysli disc talent tree tier 1 a unbreakable will - nebo je tam něco jiného čeho jsem si nevšiml?
MD: přepnout stance jde i během charge/interceptu
Obecně: pokud mi "nebugne" charge tak se k priestovi většinou dostanu chargem, i když nepopírám že je to tím, že většina priestů zkouší naslepo jako první spell mindblast během kterého se dostanu do range. Navíc v okamžiku kdy jsem u nich, pokud rezistnou stun, dostanu tečku jež mi vyrobí nějakejch 12-20 rage. Nicméně do 1.8 patche se mi stávalo že při pokusu o charge jsem zůstal na serveru na místě a na klientovi jsem byl u moba, zatímco od 1.8 patche se mi stává tak ve 2-3 %, že mě charge nebo intercept občas přesune na úplně špatnou pozici (a obvykle po úplně nesmyslné trase) - třeba o 30-45 ° bokem od cíle a cca 10-20 yardů od cíle bokem (pokud to byl charge tak se to dá zfixlovat ještě interceptem ale stejně to nepotěší), což znamená že není hamstring, není rage a v tu chvíli pokud priest není retarded tak je výsledek jasný.
Jinak AB/AV mi jako moc směrodatný nepřijde, v současné době je obojí tak zalagované že tam se o nějakých "finesách" dá těžko mluvit.
po chargi u warra nasleduje neco jako hluchy misto, kdy se neda pul vteriny temer nic delat, takze to obcas proste nestihnu, sam se tomu divim, ale je to tak priest ma sam o sobe neco jako 15% chance to resist fear and stun, takze to taky nepomuze
Předpokládám správně, že tím že "priest má sám o sobě 15 % chance na stun" máš na mysli disc talent tree tier 1 a unbreakable will - nebo je tam něco jiného čeho jsem si nevšiml?
MD: přepnout stance jde i během charge/interceptu
Obecně: pokud mi "nebugne" charge tak se k priestovi většinou dostanu chargem, i když nepopírám že je to tím, že většina priestů zkouší naslepo jako první spell mindblast během kterého se dostanu do range. Navíc v okamžiku kdy jsem u nich, pokud rezistnou stun, dostanu tečku jež mi vyrobí nějakejch 12-20 rage. Nicméně do 1.8 patche se mi stávalo že při pokusu o charge jsem zůstal na serveru na místě a na klientovi jsem byl u moba, zatímco od 1.8 patche se mi stává tak ve 2-3 %, že mě charge nebo intercept občas přesune na úplně špatnou pozici (a obvykle po úplně nesmyslné trase) - třeba o 30-45 ° bokem od cíle a cca 10-20 yardů od cíle bokem (pokud to byl charge tak se to dá zfixlovat ještě interceptem ale stejně to nepotěší), což znamená že není hamstring, není rage a v tu chvíli pokud priest není retarded tak je výsledek jasný.
Jinak AB/AV mi jako moc směrodatný nepřijde, v současné době je obojí tak zalagované že tam se o nějakých "finesách" dá těžko mluvit.
priest, ktory ti da tecku hned po chargi si zasluzi umriet. totizto, fear po chargi je snad jedina sanca za ten 30s duel, ked priest moze fearnut warriora. zasadne sa po chargi oplaca mackat fear, pretoze ako povedal MD:
a) po chargi je hluche miesto b) kazdy decent warrior dava charge a hned zbesilo macka hamstring potom prepina do berserkeru. takto to funguje vs vsetkych oponentom okrem priesta. tam sa dotycny musi rozhodnut (ale skor to zalezi na jeho pingu) ci da charge+hamstring alebo da charge+bers stance+hamstring, pricom ta druha alternativa je imo horsia, pac priest potom moze kitovat, a rank 10+ priest ktory ovlada svoj class si dokaze toho warriora udrzat v takej vzdialenosti ze nejde ani intercept a ani piercing howl. toto je v situacii 1v1, v BG nema tato debata zmysel
Nemáš pravdu. většinou ten fear funguje, ale narazil jsem u XR na jednoho aliančního warra - ať se ke mě přiblížij jakkoliv, ať jsem resistnul stun nebo ne, tak při použití fearu byl immune. Tzn musí být skutečně schopen přepnout stance při charge. V momentě, když odpálíš fear, on je immune a stojí u tebe těch možností už moc není. cooldown na fear je docela dlouhej (a to tam mám talenty, jelikož jsem shadow/disc). A s tím, že ti bouchá do štítu - nevím, jak tobě, ale mě tenhle war dával první úder do štítu, o nějaké 2 sec později druhý probouchnul. Trošku si ho zpomalím Mind flayem, ale když je u mě, nemá to moc význam. Sice různým poskakováním mám trošku na flay čas, než se otočí a zorientuje, ale není to žádná výhra a pokud to stihne rychle, tak mi zruší ten channeling. Nemám co bych dál kouzlil. Když mám štít dole, ale ještě ho nemůžu dát znova, fear na cooldownu a war u mě, můžu sice zkusit focused casting a nějak mind blast, ale vzhledem k těm 3 sekundám kouzlení a vzhledem k poměru damage/warr hp to zas taková výhra není. Pak pochopitelně můžu ještě wara zkoušet oďobávat třeba crystalem z ungor, ale otázkou je jak dlouho. Prostě s tímhle warrem jsem po sobě asi 6x lehnul a nepřišel na to, jak ho dát. Navíc teď po nějakém minipatchi už má fear poměrně velkou šanci na break, když cíl dostane damage.
Ohledně kitování - pokud jsi to někdy zkoušel, budu rád, když se podělíš o rady. Nekituju poprvé si myslím (jelikož jsem v Everquestu 1 hrál druida, který tento výraz a způsob boje založil), ale u priesta tedy skutečně nevím, čím ho chceš kittovat. Ať koukám jak koukám, nevím, čím moba či hráče zpomalím tak, abych mohl popoběhnout. Nemám pokud vím žádné kouzlo root ani snare stylu Cast and Forgot. I ten blbej Mind Flay je channeled. A spoléhat na 5 procent šanci na blackout jsi asi nemyslel doufám. Pokud mi řekneš čím target zpomalit, budu velmi rád. Potom totiž není pro priesta v podstatě problém zabít cokoliv (z mobů) - takže hurá farmovat démony do Winteru.
Mno vono je spis zajimave ze jeste jak jsem s druidem kitoval tak z 90% duely nezacinaly charge ,ale moonfire.Nechapu proc pocitate na zacatku souboje s charge kdyz vam na wara staci hodit SwP a von si k vam musi dobehnout......
To by mě zajímalo, jak jsi na to přišel, že si musí doběhnout? Warra jsem nehrál a nevím, jaké jsou podmínky pro charge, ale není to náhodou že nesmí dostat damage nebo tak něco? pokud ano, tak je ti SwP na nic. Problém totiž je, že SwP nedá damage při nahození, ale až první tick, což je tak 2-3 sekundy potom. Moonfire narozdíl od SwP dá ten damage hned při nahození, pokud se nepletu.
SWP by melo fungovat, podminka na charge je byt out of combat a ten se autmaticky nahodi, jakmile na warrovi pristane swp i presto, ze tikne az za 3 vteriny.
To by mě zajímalo, jak jsi na to přišel, že si musí doběhnout? Warra jsem nehrál a nevím, jaké jsou podmínky pro charge, ale není to náhodou že nesmí dostat damage nebo tak něco? pokud ano, tak je ti SwP na nic. Problém totiž je, že SwP NEDÁ damage při nahození, ale až první tick, což je tak 2-3 sekundy potom. Moonfire narozdíl od SwP DÁ ten damage hned při nahození, pokud se nepletu.
Khostri, warr nestihne dat charge a hned v tom dobehu k tobe prepnout stance do zerg a dat berserk rage. To prepinani taky ma nejaky malinkatej cooldown. Bud jsi ty nereagoval rychle a on to opravdu zvlad nebo ten warr mel na sobe mel Recklessness (http://www.thottbot.com/?sp=1719) nebo Zerg Rage dal predtim a pak prepnul do battle stance a zautocil. Ovsem chce to pripravu a pomale reagovani s tve strany.
swp davat nemusis, ali treba silence funguje dokonale na charge ...
To co popisujes je urcita situace kde ten warr bud pouzil Reckl ktery ma 30 min cooldown nebo se na tebe pripravil a zautocil. ale neni to vzdy a pokud se na warra pripravis tak je vpodstate sanse ze ho das O HODNE vetsi.
khostri pocitej s tim, ze ten warr nema rage, takze kdyz vedle tebe stoji, jediny co dela sou autoattacky a tema te nezabije no a kazdejch 15sec si nahodis shield, kterej mu zase sezere rage, proste marny jinak autoattack znamena jednu ranu za 3.8sec, tam se ti mind flaye vejde v pohode ;)
beldor5: protože v mass pvp to tak prostě je khostri: jenže priest, kterej používá spellalert takový chyby nedělá. Defakto jediná možnost jak přežívat souboj s priestem s jistotou že fear tě nezabije je být sice v berserk stance nachystanej na berserker rage ale nedát ji dokud fear nepřijde. Tzn. během charge switchnout na berserk stance a už v něm zůstat. Jinak se stane že chargneš, dáš berserk rage, priest to vidí spellalertem a dostaneš fear těsně po a si dead.
ale v duelu nezacinate na 30+ yardech ... takze ta charge stejne projde (i kdyz si znicim klavesu s nabindovanym purge, tak charge stejne dostanu - v duelu)
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
Nemáš pravdu. většinou ten fear funguje, ale narazil jsem u XR na jednoho aliančního warra - ať se ke mě přiblížij jakkoliv, ať jsem resistnul stun nebo ne, tak při použití fearu byl immune. Tzn musí být skutečně schopen přepnout stance při charge. V momentě, když odpálíš fear, on je immune a stojí u tebe těch možností už moc není. cooldown na fear je docela dlouhej (a to tam mám talenty, jelikož jsem shadow/disc). A s tím, že ti bouchá do štítu - nevím, jak tobě, ale mě tenhle war dával první úder do štítu, o nějaké 2 sec později druhý probouchnul. Trošku si ho zpomalím Mind flayem, ale když je u mě, nemá to moc význam. Sice různým poskakováním mám trošku na flay čas, než se otočí a zorientuje, ale není to žádná výhra a pokud to stihne rychle, tak mi zruší ten channeling. Nemám co bych dál kouzlil. Když mám štít dole, ale ještě ho nemůžu dát znova, fear na cooldownu a war u mě, můžu sice zkusit focused casting a nějak mind blast, ale vzhledem k těm 3 sekundám kouzlení a vzhledem k poměru damage/warr hp to zas taková výhra není. Pak pochopitelně můžu ještě wara zkoušet oďobávat třeba crystalem z ungor, ale otázkou je jak dlouho. Prostě s tímhle warrem jsem po sobě asi 6x lehnul a nepřišel na to, jak ho dát. Navíc teď po nějakém minipatchi už má fear poměrně velkou šanci na break, když cíl dostane damage.
Ohledně kitování - pokud jsi to někdy zkoušel, budu rád, když se podělíš o rady. Nekituju poprvé si myslím (jelikož jsem v Everquestu 1 hrál druida, který tento výraz a způsob boje založil), ale u priesta tedy skutečně nevím, čím ho chceš kittovat. Ať koukám jak koukám, nevím, čím moba či hráče zpomalím tak, abych mohl popoběhnout. Nemám pokud vím žádné kouzlo root ani snare stylu Cast and Forgot. I ten blbej Mind Flay je channeled. A spoléhat na 5 procent šanci na blackout jsi asi nemyslel doufám. Pokud mi řekneš čím target zpomalit, budu velmi rád. Potom totiž není pro priesta v podstatě problém zabít cokoliv (z mobů) - takže hurá farmovat démony do Winteru.
toto je blbost, warriora som hral natolko dlho ze mam predstavu ako to vobec prebieha z jeho strany po uvodnom charge. Skusal som charge a v priebehu charge fanaticky mackat bers stance, bohuzial to nefungovalo. mam pocit ze do bersu sa da prepnut az po hite ktory je spojeny s chargom. a otazka kitovat? Ak ti warrior neda hamstring a ty ostanes mimo dosahu jeho interceptu (teda bud menej ako 8yardov alebo viac ako 25y) a piercing howlu tak ho mozes kitovat chvilu a zatial ho bude swp zozierat. videl som to robit takze je to realne. no a co sa tyka toho ked ti warrior prerazi stit? neviem ako ty ale ja mam talent 2/2 martyrdom a 1/1 focused casting takze vdaka martirdom mam v dueloch vs rogue a warrior focused casting na sebe dost casto, takze mozem davat mindflay aj bez stitu.
Cooldown na stance je oddelenej od cooldownu ostatnich specek, takze lze chargnout a prepnout se do berserk stance jeste pred dobehnutim k obeti a prvnim uderem (/mycharge ftw ;op).
quote:Originally posted by Jebka Ak ti warrior neda hamstring a ty ostanes mimo dosahu jeho interceptu (teda bud menej ako 8yardov alebo viac ako 25y) a piercing howlu tak ho mozes kitovat chvilu a zatial ho bude swp zozierat.
Piercing howl ma dosah 10 yardu, takze nemuzes byt z dosahu piercing howlu a zaroven byt bliz nez 8 yardu proti interceptu. A 25+ yardu si od warra udrzi mag, ne priest ;op
neodpověděl jsi mi na otízku. Lépe řečeno se jí vyhnul
Kittování = zpomalení moba (zrychlení sebe) tak, aby mohl dát na moba damage over time, a uběhnul jsi mu z dosahu.
opakuji otázku - jak to uděláš s priestem.
Kdyz zareagujes vcas, tak proste utikas do pryc a cas od casu hodis SPW. Pokud warr bezi za tebou, tak casem umre (bezite stejne rychle, takze te nedobehne). Pokud se otoci, tak se muzes otocit taky a provest mu neco oskliveho. Pro warra je to dost frustrujici (znam z vlastni zkusenosti).
Cooldown na stance je oddelenej od cooldownu ostatnich specek, takze lze chargnout a prepnout se do berserk stance jeste pred dobehnutim k obeti a prvnim uderem (/mycharge ftw ;op).
Jak rika pacient. Nepouzivam zadny /mycharge a stejne jsem schopen prepinat pri chargu do ber. stance. Nevim jak to mate nastaveny vy, ale ja mam F1-F3 stance a charge na 1. Pokud warr neni uplne blbej, tak si priesta udrzi u tela. Problem je vydrzet s HP, kvuli DOTum a hlavne jakmile priest nahodi bublinu, tak cas za jak dlouho ji sundam me deli od toho jestli ho zabiju nebo ne. Alespon mne se to potrvzuje.
Ad Rahman: Do interceptu se dostanu, kdyz chci a stejne tak piercing howl. Navic pouzivam thorium granaty, takze si priesta stejne zastavim, kdyz na to prijde. Problem je, ze ho vetsinou nestiham zabit do urciteho casu a tim padem chcipnu na DOTy. To je ale imo mym po*ranym equipem.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%