Ale ano, co se MMO tyce, tak grafika je vyborna. Nektere lokace a hlavne nektere mista z nich pusobi vazne epicky. Cely muj dojem na GW2 ale kazi hlavne sPvP a nektere uzasne buildy, ktere vyuziva vetsina lidi (napr. warr s GS nebo thief na skillseeker+backstap a death "dance" blossom). Kdyz uz vidim warra, tak jen cekam charge se stunem, frenzy a Hundred Blades a je smutny, ze to vazne dela 90% warru. Porad cekam, ze tyto "instakill" buildy se dockaji nejakeho balance, jinak nevim, jak chcou uspet u e-sportu. Navic mi v bete prislo, ze ty fighty byly delsi, ted proste nektere buildy tohle vsechno kazi tim nesmyslnym burstem.
edit: Reakce na omalovanky, ja osobne WoW nemam v lasce a nikdy uz jej hrat nebudu, ale ta pohadkova grafika je proste styl Blizzardu jiz od nepameti (ja se nestydim za to, ze se mi dodnes libi i grafika, co je v soucasnem DAoC). Takze zbytecne nezacinej flame, navic jeste komentovat HW. To, ze je gw2 narocnejsi je pravda, ale ne kazdy investuje sve penize do vykoneho herniho stroje. Nekdo se slabsim strojem muze mit obrovsky dum a sporadanou rodinu a ty muzes byt nymand v 1+kk s herni masinou (a to prvni je urcite vetsi vyhra).
Dá se někde vidět, jak vypadá ten pěknej grafickej zážitek, co o něm píšeš? koukal jsem na nějaký gameplay videa a trochu dost mi tam vadilo, to i co v ostatních mmo snažících se o uvěřitelnou grafiku, tedy zejména, že postavy, obludy atd. jakoby nepatřily k prostředí a to jak graficky tak i fyzikou pohybu. Ale to může být těmi videi, ne tou hrou proto se ptám na nějakej tip, kde najít nějaký pěkný real gameplay videa. Protože tohle jsou právě důvody, proč mi ty omalovánky vyhovovaly, je to prostě uvěřitelný jako reálná omalovánka, na nic si to nehraje:) Počítač mám asi spíše dost slabší, po stránce grafiky určitě, to by ale taky nemusel být až tak problém, klidně budu hrát na malý detaily zase omalovánku, pokud mě to zaujme jinak. Je někde nějaká dobrá videorecenze, kde by byl představenej talent systém, herní mechaniky atd? Pandičky jsou jinak určitě žůžo, jak jsem již psal vedle, ale Blizzu už fakt prachy strkat nechci. Navíc to žůžo je viditelně fakt moc podobný tomu předchozímu žůžu atd ....
Warra s GS nerfnou imho urcite, stejne jako to udelali u tripple axe warra, kdy evis ci jak se to jmenuje delal 10k crity. Je to jen otazka casu. Po udelani boon guarda na 80tku jsem nedavno rozjel warra tripple axe a je to neuveritelna zabava. Sice moc nevydrzi, ale vsechno je strasne svizny. I kdyz ja jedu trosku netradicni 3A specku.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
na kazdej build existuje proti build :) obzvlaste na wara s gs :) spvp jsou pruser z jinyho duvodu nez, ze by chybel balanc postav, ten v mmo nikdy nebyl a nebude
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
na kazdej build existuje proti build :) obzvlaste na wara s gs :) spvp jsou pruser z jinyho duvodu nez, ze by chybel balanc postav, ten v mmo nikdy nebyl a nebude
tak jiste, ale vetsina lidi to nedava a nez zareaguji, tak to do nich stihne vysypat.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
na kazdej build existuje proti build :) obzvlaste na wara s gs :) spvp jsou pruser z jinyho duvodu nez, ze by chybel balanc postav, ten v mmo nikdy nebyl a nebude
tak jiste, ale vetsina lidi to nedava a nez zareaguji, tak to do nich stihne vysypat.
je to tak :) a priznavam ze vetsinou patrim k te vetsine :D
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Nevim - jedna z 80ek co mam je war a PvE stridam dps build (GS) s utility (sword + horn perma speed build)... a IMHO je GS pro PvP naprosto nepouzitelnej one trick pony jehoz burst dokaze kazdej kdo ma alspon 1 mozkovou bunku snadno avoidovat - resp kdyz to dokazou i mobove tak clovek by to mel zvladat taky :D
(Je pravda, ze sPvP jsem nehral a jelikoz jsou pro mne areny naprosto otravna zalezitost tak ani nebudu).
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
na kazdej build existuje proti build :) obzvlaste na wara s gs :) spvp jsou pruser z jinyho duvodu nez, ze by chybel balanc postav, ten v mmo nikdy nebyl a nebude
quote:Originally posted by PRIBOO
Pertha je totiž posledního půl roku nejchytřejší hráč mmo v ČR. Začalo to SWTORem a pokračuje to dále. Nediskutuje, nepolemizuje. Přijde a řekne, jak to má být a co je nejlepší .
Je potřeba se smířit s tím, že máme chary úplně z prdele, kteří prostě do instance v GW2 nemůžou, protože to řekl Pertha. A když to do vás nacharguje boss a instakilne vás, nebo dostanete 3tí dotku v rozmezí 10 vteřin, která tiká za 10000HP a už si ji nemáte čim sundat ... tak je to vaše chyba a jste úpný lampy když umřete .
Pertha je totiž posledního půl roku nejchytřejší hráč mmo v ČR. Začalo to SWTORem a pokračuje to dále. Nediskutuje, nepolemizuje. Přijde a řekne, jak to má být a co je nejlepší .
Je potřeba se smířit s tím, že máme chary úplně z prdele, kteří prostě do PvP v GW2 nemůžou, protože to řekl Pertha. A když to do vás nacharguje warrior a instakilne vás ... tak je to vaše chyba a jste úpný lampy když umřete. Existuje totiž protitaktika a je vaší chybou, že ji neznáte či nepoužijete.
Já už to budu jen kopčit a mírně upravovat dle potřeby, je to takřka univerzální reakce na Perthovy univerzální rozumy ... jsme si Pertho s klukama v instanci říkali, že tě poprosíme o nahránhí instruktážního videa, jak dáváš některý ty bossíky a silver trashe v instancích s tím prstem v nose. Až to budeš točit nahraj nám tam i ty protitaktiky na ty warriory a roguny prosímtě, ať jsme v obraze.
:) staci kdyz se podivas na youtube mas tam taktiky na temer vse , nevim s kym chodis ty instance , ale my tam wipujeme jen prvni run a to proto, ze se prave na ty taktiky moc nekoukame a prichazime si na ne sami, mechanika boju v instancich je v drtive vetsine o 1 mej jen jednoho meleeka 2 avoiduj dodgem main abilitu 3. sleduj co se deje okolo a reaguj
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Herní zážitek ti umocní v případě GW2 žádné měsíční poplatky
Jak to spolu souvisí?
Spíš bych to viděl tak, že mi herní zážitek zkazí mikrotransakce s herním dopadem.
quote:Originally posted by TDK a také asi o 100% graficky uvěřitelnější svět, než omalovánky made in china
Srovnávej srovnatelné, pandy jsou graficky trochu jinde než x let stará vanila. Skoro mám pocit, že Blizzardi konečně vyhodili grafiky co dělali na wotlk a části cataclysmu a nabrali nějaké schopné.
quote:Originally posted by Rahman Spíš bych to viděl tak, že mi herní zážitek zkazí mikrotransakce s herním dopadem.
Tohle by samozrejme mohl byt problem - ale TED neni v shopu jedina vec co by tomu napovidala. Navic co se mne tyce - i kdyby dali do shopu moznost koupit si full 80 exotic sety (jako ze to IMHO neudelaj) - tak je mne to totalne jedno, protoze ziskat exotic equip je tak smesne snadny, ze jestli si ho nekdo koupi za real money nebo nafarmi za par dni ve hre neni zadnej rozdil.
Ja jako problem vidim ten obrovskej gap v contentu: - do 80 super, progress plynulej porad se neco deje - dingnu 80, ucraftim si exotic gear - je to az moc easy, ale ok - NAPROSTO UCHYLNEJ grind na legendary weapon - v radu mesicu i pro nolifery a pro normalni lidi to ani neni dosazitelnej cil...
Takze "nejlepsi dosazitelnej" equip je super easy to get a co dal? Pro materialistickeho progress-era jako jsem ja je tohle problem :)
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
quote:Originally posted by Rahman Jak to spolu souvisí?
Musím říct, že svým způsobem má pravdu u mne teda. To, že bych hrál hru, kde na rozdíl od wowka nemusím platit měsíční poplatky by mi určitou radost způsobilo. Asi stejnou, jakou mám z toho, že Blizzům (za trest) dlužím pár stovek za nedodržení annual passu. Ani nevím kolik, možná jen za jeden měíc, ale radost z toho mám.
:) staci kdyz se podivas na youtube mas tam taktiky na temer vse , nevim s kym chodis ty instance , ale my tam wipujeme jen prvni run a to proto, ze se prave na ty taktiky moc nekoukame a prichazime si na ne sami, mechanika boju v instancich je v drtive vetsine o 1 mej jen jednoho meleeka 2 avoiduj dodgem main abilitu 3. sleduj co se deje okolo a reaguj
Díky. Přestanu se konečně čučet do zdi a mrknu občas i na bosse. To se mi zdá jako dobrý plán! Je to má první MMO, stejně tak i Aryna, Littla, Kuzmy a pod. se kterýma to chodím. Celý je to pro nás nový, vůbec se nechytáme. Aryn jako jedinej z nás hrál před tím Sim City 3, takže je party leader a Kuzma si o tom GW2 přečetl článek na bonuswebu, takže na něj spoléháme v taktice.
Hele a v tom PvP, na těch WvWvW mapách, ty postavy co potkáváme a co nás neustále nějak napadají a obtěžují při těžení nod a v boji s moskytama nebo vlkama, to si myslíš jako, že to jsou jako jiní hráči? Ty vole, no to až řeknu v guildě, tak se kluci poserou! To jsme nevěděli.
quote:Originally posted by Rahman Spíš bych to viděl tak, že mi herní zážitek zkazí mikrotransakce s herním dopadem.
Tohle by samozrejme mohl byt problem - ale TED neni v shopu jedina vec co by tomu napovidala. Navic co se mne tyce - i kdyby dali do shopu moznost koupit si full 80 exotic sety (jako ze to IMHO neudelaj) - tak je mne to totalne jedno, protoze ziskat exotic equip je tak smesne snadny, ze jestli si ho nekdo koupi za real money nebo nafarmi za par dni ve hre neni zadnej rozdil.
Ja jako problem vidim ten obrovskej gap v contentu: - do 80 super, progress plynulej porad se neco deje - dingnu 80, ucraftim si exotic gear - je to az moc easy, ale ok - NAPROSTO UCHYLNEJ grind na legendary weapon - v radu mesicu i pro nolifery a pro normalni lidi to ani neni dosazitelnej cil...
Takze "nejlepsi dosazitelnej" equip je super easy to get a co dal? Pro materialistickeho progress-era jako jsem ja je tohle problem :)
zeptam se jinak. Kdyz teda relativne lehce vyexpis a ziskas ten exotic gear, je v te hre co delat(nebo jit zkusit jinou postavu) krom toho nekonecnyho farmeni na tu legendary zbran? A v pripade, ze ji ziskas, budes ji mit k cemu pouzit? A to farmeni na ni je zabavny nebo hodne tupy? :)
Hele a v tom PvP, na těch WvWvW mapách, ty postavy co potkáváme a co nás neustále nějak napadají a obtěžují při těžení nod a v boji s moskytama nebo vlkama, to si myslíš jako, že to jsou jako jiní hráči? Ty vole, no to až řeknu v guildě, tak se kluci poserou! To jsme nevěděli.
prislo mi to tak, jeste potom se podivejte vzajemne na svy buildy a zoptimalizujte to, protoze hra ma dost omezeni jako napr 25 stacku bleedu na jednom cili tak kdyz vsichni pojedete bleed build tak tam vetsina z vas ani nemusi byt
a nebo kdyz napises jakej konkretni pack / boss vam dela problem a wipujete tam muzu zkusit pokud na nej chodime napsat jakym zpusobem ho delame
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Ale jo - jsou tam veci co mne i na par minut zabavej :D Ale jak jsem psal - jsem v tomhle desne materialistickej a pokud nevidim na dohled svitit "+X% dmg biatch" tak nemam motivaci :)
Shallow? Maybe, but I don't care.
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Jeste k tomu warrovi, ano, ten stun se da zrusit a pripadne utect z range. Ale rikam, v tom sPvP nelita jeden warr, ale vetsinou minimalne 2 az 3, takze jen mne spadne stabilita a mam na ni cd, tak pribehne dalsi a clovek je opet v haji. Sam mam 80ku warra, thiefa a necra a nakonec ve sPvP ted jedu elementala pres komba (scept + dagger), ale brzy to vidim na presun zpet na necra :), kde se s death shroud da proti burst dmg branit.
Trosku by si mohli pohrat s tim, jak se sestavuji ty grupy, jednou jsem zazil hru, kde bylo proti me 6 mesmeru. A mozna bych uvital i nejakou immunitu na cc (treba 3-5 sec). Objevuji se i chytraci, co si udelaji trio (ne-li vice) guardianu na hammer of justice apod.. a pokud nemate up stabilitu, tak se ze zeme nedostanete :).
v pvp mam s elementalistou problem jen s thiefem. Kdyz to umi, tak proste nevylezu ze stunu a cipnu. Takze nerf thiefu, ne treba pro vsechny, jen na ty co utocej na me. Diky
v pvp mam s elementalistou problem jen s thiefem. Kdyz to umi, tak proste nevylezu ze stunu a cipnu. Takze nerf thiefu, ne treba pro vsechny, jen na ty co utocej na me. Diky
/sign mam to stejne tak :D , a sem tam s dobrym hunterem co to do me nakouri za pulku hpcek nez si ho vsimnu a je mimo muj dostrel
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Tournamenty jsou strasnej risk na ztratu casu. Vzdy, kdyz jdu tournament, tak se tam najde vul, ktery neni schopny odkliknout "I am ready" a tech 5 minut tam cekame. Navic se mi pokazdy stalo, ze kdyz jsme vyhrali prvni round, tak v druhem uz nekdo chybel, takze nas bylo min. Proste nechapu lidi, proc tam lozi, kdyz nejsou schopni to alespon dohrat.
Kolegove elementalove, nestve vas nekdy ten buglej Ride the lightning? Pripada mi, ze mi to hra dela naschval, ale v polovine pripadu se mi stane, ze se mi postava zasekne tak v pulce a stoji nez ten spell dobehne a clovek, pred kterym jsem to pouzil pro ziskani range si me v pohode dobehne :)
Takze zbytecne nezacinej flame, navic jeste komentovat HW. To, ze je gw2 narocnejsi je pravda, ale ne kazdy investuje sve penize do vykoneho herniho stroje. Nekdo se slabsim strojem muze mit obrovsky dum a sporadanou rodinu a ty muzes byt nymand v 1+kk s herni masinou (a to prvni je urcite vetsi vyhra).
Nezacinam flame, podivej se na stranky guild a je tam opravdu hodne dotazu ohledne PC a narocnosti a ptaji je vetsinou WoWkari. Pak se doctes jak ten, ci onen, prodava GW2, protoze je to blba hra, ale je zatim jen to zelezo. A ohledne WoW, tak ta jejich bajna grafika je proto, ze velice dobre odhadly trh a narozdil od EQ2, sli do "detske" grafiky, aby to mohl hrat kazdy a meli prodej a tim padem jim to vyslo. EQ2 sazel na krasne prostredi a vymakanou grafiku,ale ne kazdy si v te dobe mohl dovolit dat za PC 30+k, aby to mohl hrat. U nas v guilde v L2, kdyz to vyslo, se lidi rozhodovali podle toho, zda na to meli komp a proto se WoW tak ujal. Neni to zadnej herni zazrak, jen to rozjedes na kazde masine,ale podle toho to tak vypada. S usmevem vzpominam na jednoho WoWkare, ktery dostal novej komp s poradnou grafikou a sel s nama hrat EQ2. Ty jeho hlasky a to jak se kochal krajinou me bavi dodnes, byl z toho uplne vedle.
Tohle neni zadny protest post na wow, jen proste nekdo chce kvalitu i ohledne grafiky a uveritelny svet a jinemu staci, ze se to barevne hejba. Proc ne GW2 je v grafice opravdu top a nektera mista si opravdu uzivam, ostatne kazdy hraje jen to, na co ma, to je normalni a tim nerikam ze wow je spatna hra a GW2 je lepsi.
Originally posted by Lewi: Prosím vyhněte se diskuzím na těchto stránkách s lidmi, kteří o této hře nic nevědí a dělají závěry jednejte s lidmi kteří vědí o čem mluví.
Sto lidí sto chutí. Pro mne třeba ta grafika blížící se reálu není tak zásadní. Spíš mi třeba vadí nereálná fyzika a to třeba to tzv bruslení postav jsem viděl v GW i na videích tvářících se, že nejsou z bety. Vysloveně nepříjemně na mně třeba zapůsobil nějakej event, kterej vypadal jak jatka medvědů, prostě medvědi nabíhali a útočili přímo v houfech, takovéhle věci zase třeba vadí mi, ale každej to má nastavený trochu jinak to je jasný.. Když budu chtít vidět reálnej les, tak do něj zajdu, i když to je taky čím dál těžší, pořád je reálnější než v kterýkoliv mmo. Když si chci hrát, hledám dobrou hru, dobrá a pěkná grafika mi u toho samozřejmě nevadí, to zas ne, ale není to pro mne základ.
Sto lidí sto chutí. Pro mne třeba ta grafika blížící se reálu není tak zásadní. Spíš mi třeba vadí nereálná fyzika a to třeba to tzv bruslení postav jsem viděl v GW i na videích tvářících se, že nejsou z bety. Vysloveně nepříjemně na mně třeba zapůsobil nějakej event, kterej vypadal jak jatka medvědů, prostě medvědi nabíhali a útočili přímo v houfech, takovéhle věci zase třeba vadí mi, ale každej to má nastavený trochu jinak to je jasný.. Když budu chtít vidět reálnej les, tak do něj zajdu, i když to je taky čím dál těžší, pořád je reálnější než v kterýkoliv mmo. Když si chci hrát, hledám dobrou hru, dobrá a pěkná grafika mi u toho samozřejmě nevadí, to zas ne, ale není to pro mne základ.
Ja jen doufam, ze si takto take nehledas zenskou Ty jsi takovej MMORPG videoteoretik koukam. Kasli na to, tohle neni ocividne hra, ani tema pro tebe Voole.
Originally posted by Lewi: Prosím vyhněte se diskuzím na těchto stránkách s lidmi, kteří o této hře nic nevědí a dělají závěry jednejte s lidmi kteří vědí o čem mluví.
Takze zbytecne nezacinej flame, navic jeste komentovat HW. To, ze je gw2 narocnejsi je pravda, ale ne kazdy investuje sve penize do vykoneho herniho stroje. Nekdo se slabsim strojem muze mit obrovsky dum a sporadanou rodinu a ty muzes byt nymand v 1+kk s herni masinou (a to prvni je urcite vetsi vyhra).
Nezacinam flame, podivej se na stranky guild a je tam opravdu hodne dotazu ohledne PC a narocnosti a ptaji je vetsinou WoWkari. Pak se doctes jak ten, ci onen, prodava GW2, protoze je to blba hra, ale je zatim jen to zelezo. A ohledne WoW, tak ta jejich bajna grafika je proto, ze velice dobre odhadly trh a narozdil od EQ2, sli do "detske" grafiky, aby to mohl hrat kazdy a meli prodej a tim padem jim to vyslo. EQ2 sazel na krasne prostredi a vymakanou grafiku,ale ne kazdy si v te dobe mohl dovolit dat za PC 30+k, aby to mohl hrat. U nas v guilde v L2, kdyz to vyslo, se lidi rozhodovali podle toho, zda na to meli komp a proto se WoW tak ujal. Neni to zadnej herni zazrak, jen to rozjedes na kazde masine,ale podle toho to tak vypada. S usmevem vzpominam na jednoho WoWkare, ktery dostal novej komp s poradnou grafikou a sel s nama hrat EQ2. Ty jeho hlasky a to jak se kochal krajinou me bavi dodnes, byl z toho uplne vedle.
Tohle neni zadny protest post na wow, jen proste nekdo chce kvalitu i ohledne grafiky a uveritelny svet a jinemu staci, ze se to barevne hejba. Proc ne GW2 je v grafice opravdu top a nektera mista si opravdu uzivam, ostatne kazdy hraje jen to, na co ma, to je normalni a tim nerikam ze wow je spatna hra a GW2 je lepsi.
No o grafické kartě to nebylo, problém v EQ2 byl hlavně procesor a nároky na něj. Počítal většinu grafických operací. Ta optimalizace ze začátku nebyla vůbec ideální. Grafika to začala počítat až hodně dlouho po vydání hry. Jinak souhlas.
quote:Originally posted by Azkaban No o grafické kartě to nebylo, problém v EQ2 byl hlavně procesor a nároky na něj. Počítal většinu grafických operací. Ta optimalizace ze začátku nebyla vůbec ideální. Grafika to začala počítat až hodně dlouho po vydání hry. Jinak souhlas.
No já upekl grafiku jedna dvě, tak jsem naběhl koupit ATI za cca 14K + extra chlazeni za dalsich skoro 2k a jelo to celkem na stred. I tak to byla v te dobe po graficke i herni strance dechberouci hra. Pak jsem jednou zlakan vyzkousel WoW a pripadal jsem si jak v nejake parodii z 80 let.Byl to pro mě šok, i když začas se do už dalo, ale hned jak jsem vyleveloval a vybavil postavu, prodal jsem acc a byl jsem zpatky. Ale zpět k tématu, prvni dojem z GW2 nebyl taky nic moc,ale dneska musim smeknout, některé lokace zvláště na vyšších lvl jsou opravdu epické.
Originally posted by Lewi: Prosím vyhněte se diskuzím na těchto stránkách s lidmi, kteří o této hře nic nevědí a dělají závěry jednejte s lidmi kteří vědí o čem mluví.
mam takovou otazku zda nekdo vypozoroval podobne mam pocit, ze combat mechanika u dotek je pekne na ..... 1 vterina Hrac A nahodi na target X dotku burning co ma tikat 1k / 3vteriny 2 vterina Hrac B nahodi na target X dotku burning co ma tikat 2k / 3 vteriny vysledkem podle myho pozorovani je nejhorsi moznej vysledek a to , ze pouze prodlouzi duration dotky hrace A , neni silnejsi na zaklade statu hrace B
dival jsem se spatne , nezkousel to nekdo overovat pomoci world pvp ? , nebo nevideli jste nekde podobny veci popsany ? podobnej problem by totiz samozrejme nastal i v pripade bleeding, kde muze hrac A nasadit dotku, co tika nula nula nic protoze nema malice, a hrac b to dostackuje na 25 ale vysledek je radove slabsi nez kdyz si hrac A pocka a pripadne pomuze se stackovanim ale nikdy neda initial dotku
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
mam takovou otazku zda nekdo vypozoroval podobne mam pocit, ze combat mechanika u dotek je pekne na ..... 1 vterina Hrac A nahodi na target X dotku burning co ma tikat 1k / 3vteriny 2 vterina Hrac B nahodi na target X dotku burning co ma tikat 2k / 3 vteriny vysledkem podle myho pozorovani je nejhorsi moznej vysledek a to , ze pouze prodlouzi duration dotky hrace A , neni silnejsi na zaklade statu hrace B
dival jsem se spatne , nezkousel to nekdo overovat pomoci world pvp ? , nebo nevideli jste nekde podobny veci popsany ? podobnej problem by totiz samozrejme nastal i v pripade bleeding, kde muze hrac A nasadit dotku, co tika nula nula nic protoze nema malice, a hrac b to dostackuje na 25 ale vysledek je radove slabsi nez kdyz si hrac A pocka a pripadne pomuze se stackovanim ale nikdy neda initial dotku
mam takovou otazku zda nekdo vypozoroval podobne mam pocit, ze combat mechanika u dotek je pekne na ..... 1 vterina Hrac A nahodi na target X dotku burning co ma tikat 1k / 3vteriny 2 vterina Hrac B nahodi na target X dotku burning co ma tikat 2k / 3 vteriny vysledkem podle myho pozorovani je nejhorsi moznej vysledek a to , ze pouze prodlouzi duration dotky hrace A , neni silnejsi na zaklade statu hrace B
dival jsem se spatne , nezkousel to nekdo overovat pomoci world pvp ? , nebo nevideli jste nekde podobny veci popsany ? podobnej problem by totiz samozrejme nastal i v pripade bleeding, kde muze hrac A nasadit dotku, co tika nula nula nic protoze nema malice, a hrac b to dostackuje na 25 ale vysledek je radove slabsi nez kdyz si hrac A pocka a pripadne pomuze se stackovanim ale nikdy neda initial dotku
jezis ale na to se ja neptam :D me zajima jestli krome toho ze to stackne duration / intensity se i aplikuji staty toho hrace co to "upgradne" , nebo to zustane se silou puvodniho stacku
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
mam takovou otazku zda nekdo vypozoroval podobne mam pocit, ze combat mechanika u dotek je pekne na ..... 1 vterina Hrac A nahodi na target X dotku burning co ma tikat 1k / 3vteriny 2 vterina Hrac B nahodi na target X dotku burning co ma tikat 2k / 3 vteriny vysledkem podle myho pozorovani je nejhorsi moznej vysledek a to , ze pouze prodlouzi duration dotky hrace A , neni silnejsi na zaklade statu hrace B
dival jsem se spatne , nezkousel to nekdo overovat pomoci world pvp ? , nebo nevideli jste nekde podobny veci popsany ? podobnej problem by totiz samozrejme nastal i v pripade bleeding, kde muze hrac A nasadit dotku, co tika nula nula nic protoze nema malice, a hrac b to dostackuje na 25 ale vysledek je radove slabsi nez kdyz si hrac A pocka a pripadne pomuze se stackovanim ale nikdy neda initial dotku
Myslím, že jsem někde četl, že se to nepřepisuje. Lidi tam brečeli, že v bojích proti silným bossům je condition damager na nic, páč mu zaberou těch 25 stacků bleedu (maximální počet nezávislý na množství útočníků) lidi se slabým cond. dmg. a on má problém tam ty svoje silný protlačit. U burn/poison nevím, ale počítám že to jen prodlouží trvání slabší verze. I proto doporučovali do groupy max 2 condition damagery, zbytek přes power/crit.
quote:Originally posted by Pertha jezis ale na to se ja neptam :D me zajima jestli krome toho ze to stackne duration / intensity se i aplikuji staty toho hrace co to "upgradne" , nebo to zustane se silou puvodniho stacku
Ja se domnivam, ze vzdy vidim jen pouze svoje "bleedy". Jedu condition dmg build s bleed specem. A co jsem vypozoroval, tak vzdy vidim jen svoje bleed cisla, ktere jsou temer konstantni (samozrejme ze se zvysuji se short buffama atp.) Vubec mi neni jasny, jak se zveda "Intensity", coz by melo bejt u bleedu. Jediny co se zveda je rychlost v navaznosti kolik se mi podari nastackovat. Nejkratsi bleedy mam neco malo pres 10 sec, nejdelsi i pres 20 a zatim se mi nepodarilo stacknout vic jak 15 bleedu, nicmene vysledek je, ze efekt na mobovy (hracovi) se nezintenzivnuje, ale jen tika 15x rychleji. Popravde te mechanice tak uplne nerozumim a prijde mi ze neeee uplne dobre funguje, nebo nedela co je v popisech.
Jeste bych dodal, ale to nemam overene, prijde mi to, ze stacky, kterych je maximalne 25 to lidem zobrazuje dohromady, nicmene nikdy nevis pesne kolik je tvejch bleedu a rozhodne moje bleedy, neovlivnujou intenzitu nekoho jinyho.
mam takovou otazku zda nekdo vypozoroval podobne mam pocit, ze combat mechanika u dotek je pekne na ..... 1 vterina Hrac A nahodi na target X dotku burning co ma tikat 1k / 3vteriny 2 vterina Hrac B nahodi na target X dotku burning co ma tikat 2k / 3 vteriny vysledkem podle myho pozorovani je nejhorsi moznej vysledek a to , ze pouze prodlouzi duration dotky hrace A , neni silnejsi na zaklade statu hrace B
dival jsem se spatne , nezkousel to nekdo overovat pomoci world pvp ? , nebo nevideli jste nekde podobny veci popsany ? podobnej problem by totiz samozrejme nastal i v pripade bleeding, kde muze hrac A nasadit dotku, co tika nula nula nic protoze nema malice, a hrac b to dostackuje na 25 ale vysledek je radove slabsi nez kdyz si hrac A pocka a pripadne pomuze se stackovanim ale nikdy neda initial dotku
jezis ale na to se ja neptam :D me zajima jestli krome toho ze to stackne duration / intensity se i aplikuji staty toho hrace co to "upgradne" , nebo to zustane se silou puvodniho stacku
hmm myslel jsem si to :( a je to pekne na pytel :D uz to vidim napr v pvp jak mi tam naka lampa nastrci burn co tika sotva za par set a ja diky tomu nedam burn co tika za par tisic ...
stejne tak je to kuzmo asi s bleedem, takze pokud nikdo jinej u tebe v grupe neda prvni bleed jses vpohode, pokud te nekdo predbehne vysledna dmg se pocita z jeho statu, nez tvych takze pokud to udela clovek bez malice tak tvuj build je defacto nanic
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
quote:Originally posted by Pertha stejne tak je to kuzmo asi s bleedem, takze pokud nikdo jinej u tebe v grupe neda prvni bleed jses vpohode, pokud te nekdo predbehne vysledna dmg se pocita z jeho statu, nez tvych takze pokud to udela clovek bez malice tak tvuj build je defacto nanic
Hele ja bych rekl ze to vliv moc nema, to se spis bavime o mass PvP kde v tech zercich nasije milion lidi milion jedna bleedu (a jinych condition). V grupe kdyz mas dva bleedery, tak je prostor pro oba. Opravdu se mi nepodarilo nasypat vic jak 15 stacku, takze i kdyby se mi to povedlo, tak jich 10 zbejva volnejch. Nehlede na to, ze jak jsem psal, ja tam vidim porad stejny svoje cisla. Tzn. ze i kdyz mi to nekdo predemnou bleedne, tak me skacou moje hodnoty.
Konkretne: V mym gearu a setupu mam bleedy konstantne v rozmezi 115-125 (bez short buffu). Little byl bez condition gearu a rikal ze bleeduje tak kolem 70-80. Strileli sme na stejnej taret, jemu to hazelo jeho cisla, me moje a soucasne sme na cil nedostali dohromady vic jak 20 stacku. Protoze jak rikam, prijde mi ze na mobovi se ukazujou stacky spolecne (cislo pro vsechny) tudiz nevim jestli ja jich mel 13 a Little 7, nebo naopak. Kazdopadne cisla mel kazdej svoje.
quote:Originally posted by Pertha stejne tak je to kuzmo asi s bleedem, takze pokud nikdo jinej u tebe v grupe neda prvni bleed jses vpohode, pokud te nekdo predbehne vysledna dmg se pocita z jeho statu, nez tvych takze pokud to udela clovek bez malice tak tvuj build je defacto nanic
Hele ja bych rekl ze to vliv moc nema, to se spis bavime o mass PvP kde v tech zercich nasije milion lidi milion jedna bleedu (a jinych condition). V grupe kdyz mas dva bleedery, tak je prostor pro oba. Opravdu se mi nepodarilo nasypat vic jak 15 stacku, takze i kdyby se mi to povedlo, tak jich 10 zbejva volnejch. Nehlede na to, ze jak jsem psal, ja tam vidim porad stejny svoje cisla. Tzn. ze i kdyz mi to nekdo predemnou bleedne, tak me skacou moje hodnoty.
Konkretne: V mym gearu a setupu mam bleedy konstantne v rozmezi 115-125 (bez short buffu). Little byl bez condition gearu a rikal ze bleeduje tak kolem 70-80. Strileli sme na stejnej taret, jemu to hazelo jeho cisla, me moje a soucasne sme na cil nedostali dohromady vic jak 20 stacku. Protoze jak rikam, prijde mi ze na mobovi se ukazujou stacky spolecne (cislo pro vsechny) tudiz nevim jestli ja jich mel 13 a Little 7, nebo naopak. Kazdopadne cisla mel kazdej svoje.
ono jich sice zbyva 10 volnych ale jde o to napr dam omylem bleed jako elementalista speclej do power a precision muj bleed tika za 100/sec ty to upgradnes o 15 stacku a bude to tak tikat za 16 * 100 tj 1600/sec a ted obracene ty mas condition dmg spec bude ti to tikat za 300 /sec a zacnes vysledek je 16 *300 tj 4800 /sec rozdil mezi tim, jestli to poseru nebo ne je tedy dve tretiny tve bleed dmg me to prijde jako dost zasadni rozdil kdyz bojj s bossem trva treba 5 minut mame to 960 tisic dmg
presneji i podle rozdilu v pocitani condition dmg pro Bleed hrac A nema condition dmg jeho dotka tika 100 / sec Hrac B ma 1000 condition dmg pocita se 5 procent takze dotka bude tikat za 150 / sec boj s bossem trva 5 minut jsou schopni udrzet dohromady 25 stacku bleedu Hrac A zacne - celkem to tika 2500 / sec a da to dohromady 750 tisic dmg Hrac B zacne - celkem to tika 1 125 tisic dmg takze rozdil je 375 tisic dmg Rozdil 33 procent DMG
pro burning Hrac A Dotka tika za 1000 / sec Hrac B ma 1000 condition dmg pocita se 25 procent takze dotka tika za 1250 Opet boj 5 minut, burning stackuje duration takze Hrac A zacne a celkem dana dmg je 300 000 Hrac B 375 000 , rozdil 20 procent dmg
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
quote:Originally posted by Pertha a legendarka skutecne neni jen o looku :D to je zvast , ma i silnejsi staty stejnej krok jako zluta > exotic
Kedze uz je prva legendarka na svete: damage oproti exotic: +1 stat alocation je rovnaky
Kombinacia statov vsak moze byt ina od veci, ktore bezne vykraftis.
Cize je to viacmenej iba o looku.
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
Tak ja tomu nerozumim. Prodavam na aukci latky a ukazuje me to prodejni cenu za 250 kusu 72s 50b. Kdyz to tam davam tak si to strhne poplatek cca 4s. Pak, kdyz to vsechno prodam tak si muzu vyzvednout 65s 24b. Muzete me to nekdo vysvetlit? To si jako berou 2x nejake to fee? Myslel jsem, ze kdyz uz si to strhne ty 4s na tom zacatku, tak pak me prijde celych 72,50...
WoW --- Zedek --- Mage lvl 60 --- off VG ----- Deesel --- Druid lvl 42 --- off WAR --- Deesel --- BW lvl 40 ----- off