nemam moznost placeni paypalem v zadnem prohlizeci,ani po promazani temporery files atd. Vyzkousena Opera,IE, Firefox. Moznost zmenit subscription period lze jen pomoci gamecard nebo platebni karty. Paypal v nabidce neni.
Dam aj ja jeden prispevok, zhrniem pozitiva a negative a na cast negativa by som strasne rad videl vela reakcii ze sak to uz dorabaju a tak…pretoze momentalne je SWTOR hra na zaplakanie.
Pozitiva: - vynikajuci pribeh, zaujimavy craft system, celkovo by to mohla byt dobra offline hra, ktoru si clovek moze zahrat az 8 krat, aby presiel pribeh kazdej classy/strany
Negativa: - ziaden combat log?? Tzn. Ziaden healing/damage meter (= nemoznost porovnavat efektivnost buildov, equipu a co si budeme hovorit, aj hracov navzajom) - Mam pocit ze prevaznu cast hry robim dve veci – beham alebo spamujem LFG. Ak by som nevedel stealthovat a musel pri tych nekonecne dlhych prebehoch este zabijat kazdeho moba co po mne skoci, asi by som uz hru zabalil. Absencia LFG toolu (vraj aby sa budovala silna komunita) znechuti hru kazdemu “pugerovi”. Najst vhodnu zostavu, prip. replacement ak dakto odide v strede instancie, je obcas uloha na celkom dlho. Moja predstava je ze si do LFG toolu dam ze chcem ist do instancie a hra zbytok poriesi za mna. Spamovat LFG, cakat kym ludia dobehnut atd. Pre mne nie je zabava. - Na AH sa neda vyhladavat podla mena predmetu (najprv som myslel ze som blby ze neviem najst okienko kde zadam meno predmetu ktory hladam, ale chyba nebula vo mne, to okienko tam proste nie je) - U vendor existuje moznost “show only usable items” alebo tak nieco, ale nefunguje (WTF? To je fakt tak tazke schovat itemy na ktore nemam level/nemozem ich pouzit) - Nepouzitelne UI, party/raid frames. Maximum dva bary dole v strede su pri mnozstve skillov ktore mam ja+companion absolutne nepostacujuce - Tie vesmirne minihry ci ako to nazvat…dosahuju kvalitu flashovych webovych hier bez nutnosti instalacie. Co to robi v MMORPG za 180M neviem. End game som zatial nemal sancu vyskusat, preto zatial nehodnotim.
Implemented optimizations to improve performance on Republic and Imperial Fleets.
Classes and Combat
Significantly improved the delay when activating player abilities, particularly when in lower framerate situations. This allows for improved ability responsiveness in hectic combat situations.
Operations
General
Operations will no longer allow more than 16 Operations Group members to enter concurrently.
Karagga's Palace
Operations Groups will no longer be forced to reset the Operation if the group wipes when attempting to defeat G4-B3 Heavy Fabricator. Fixed an exploit that would allow players to repeatedly loot the chest after defeating Jarg and Sorno.
Miscellaneous Bug Fixes
Fixed an issue that could cause graphical inconsistencies, which most often manifested as random screen "flickering."
- ziaden combat log?? -> ach jo .. už je to tady zase. Místo aby jsme hráli, tak budeme analyzovat a analyzovat a šťourat se v lozích. Nejnovější mmorpg už mě spíš připadají jako profi sport a zábava jaksi padá až na konec seznamu. Nicméně základní dmg/heal čísla aso jo .. proč ne. Dříve jsme byli rádi, že jsem dali bose a teď už chceme po každém encounteru i podrobnou tabulku s číslamy a a grafy. Tomu říkám dobrodružství...
- LFG tool ?? -> Lidi co přisli z games ve kterých je, tak si na něj zvykli, ale kolikrát je to utrpení, protože LFG přineslo do hry i plno zla. Záleží na tom jak se s tím kdo popere. Já osobně preferuju stálou grupu a TS. Bez LFG si buduješ reputaci a podle toho se i chováš v PUGu. V LFR se můžeš chovat jak kretén, protože nejspíš tu samou grupu dlouho nepotkáš. Když potom takového kreténa potkáš, tak je to pruda. Nicméně každý může mít na LFG svůj názor.
- UI/Party frames -> No tady je pravda, že mohlo být lepší/promakanější a že je kam se podívat jak věci udělat. Například než udělal Blizz něco použitelného ve WOW, tak plno lidí používalo addony. Určitě se to časem zlepší.
- AH -> No tady je pravda, že mohlo být lepší/promakanější a že je kam se podívat jak věci udělat. Ani Blizz nemá we WOW vyloženě super AH. Nejlepší je zase addon od třetí strany.
- ziaden combat log?? -> ach jo .. už je to tady zase. Místo aby jsme hráli, tak budeme analyzovat a analyzovat a šťourat se v lozích. Nejnovější mmorpg už mě spíš připadají jako profi sport a zábava jaksi padá až na konec seznamu. Nicméně základní dmg/heal čísla aso jo .. proč ne. Dříve jsme byli rádi, že jsem dali bose a teď už chceme po každém encounteru i podrobnou tabulku s číslamy a a grafy. Tomu říkám dobrodružství...
Pokud dáš do hry možnosti vytunění charu, tak je pak taky dobrý si měřit, esli to co sem si naklikal je dobrý nebo ne.
quote:Originally posted by ehivar - LFG tool ?? -> Lidi co přisli z games ve kterých je, tak si na něj zvykli, ale kolikrát je to utrpení, protože LFG přineslo do hry i plno zla. Záleží na tom jak se s tím kdo popere. Já osobně preferuju stálou grupu a TS. Bez LFG si buduješ reputaci a podle toho se i chováš v PUGu. V LFR se můžeš chovat jak kretén, protože nejspíš tu samou grupu dlouho nepotkáš. Když potom takového kreténa potkáš, tak je to pruda. Nicméně každý může mít na LFG svůj názor.
Ve hrach kde to je to pouzivam s grupou jako instant port do instance, dost to šetří čas. Každopádně taková možnost zpřístupní grupový content řadě lidí. Ono fakt to postávání někde a shánění grupy je opruz.
AO: Pan Shade Tojejedno + PvP nub - retarded (tm)by NerfTý Mittra VG: Jsem takova mala pisnicka - retarded s potencialem EQ2: Tojeonde - Pivipi - retarded Rift: Tojejedno - nejakej FOTM class, takze klerik asi:/ - retarded FF XIV: Toje Tojejedno - a opet retarded, hrozna hra TESO - tojejedno - sorcka - Sem se vratil z dovolene a prej uz se to nehraje
priznam se, ze jsem lfg tool nikdy a to naprosto umyslne v hrach kde byl nepouzil stejne tak jsem nikam nechodil s pugem , pokud uz si planuju akci, planuju si ji s "kamarady" pokud se s nekym potkam u elitky tak s nim grupnu zabiju elitku a leavnu, to je jedina pro me akceptovatelna forma pugu na 5 minut
a mereni dps ? nebo cehokoliv ? to je zbytecny, ale dobre self combat log at je klidne , napr podobne jako v lotro , kde sam si clovek dps merit muze ale ostatni at neprudi
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
- LFG tool ?? -> Lidi co přisli z games ve kterých je, tak si na něj zvykli, ale kolikrát je to utrpení, protože LFG přineslo do hry i plno zla. Záleží na tom jak se s tím kdo popere. Já osobně preferuju stálou grupu a TS. Bez LFG si buduješ reputaci a podle toho se i chováš v PUGu. V LFR se můžeš chovat jak kretén, protože nejspíš tu samou grupu dlouho nepotkáš. Když potom takového kreténa potkáš, tak je to pruda. Nicméně každý může mít na LFG svůj názor.
to co pises je kravina, stala grupa a ts je sice fajn, ale je to dosazitelne az v endgame obsahu, kdyz se vsichni dostanou na max lvl, pri levelovani takovou grupu neudrzis ten lfg tool nemusi byt zrovna dungeon finder ala wow (i kdyz to by se mi libilo nejvic), pro zacatek by stacil aspon oficialni flashpoint lfg kanal do ktereho by ses mohl pripojit odkudkoli, protoze stat treba hodinu na fleete a spamovat general je postavene na hlavu
smutne je ze spalili prostredky pri vytvareni kravin jako je space combat a podobne, ale ze budou odchazet zakaznici, protoze kterym bude chybet zakladni funkcionalita, jim nedoslo
ja nevim, vam nefunguje utilita who ? me osobne prijde mnohem vhodnejsi nez stat na fleete a pokud bych hledal pug tak pouziji ji, stejne jako v guilde nepisu nepujde nekdo nekam ? ale napisu /w jmeno cus nesl by jsi instanci xx na xx mod ? a takto skladam grupu ne anonymnim vyrvavanim at uz na jakymkoliv kanale nebo v lfg toolu
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
U nas, na The Red Eclipse funguje dodatecny lfg kanal. Proste jednou nekdo udelal obycejny chat kanal, pojmenoval ho LFG a pak par dni inzeroval v general chatu, ze tento kanal existuje, a at se na nej lidi presunou. A ono to zabralo. Vyhodu to ma minimalne v tom, ze je ten kanal bez limitu general chatu, ktery je poplatny prave jen lokaci, na ktere se nachazis. Tenhle lfg vidis uplne vsude. Porad to jeste neni uplne ono, ale lepsi nez pumpickou pres koule, ze.
-= Major Rivers Durant =- Commando Combat Medic - Red Eclipse EU
a mereni dps ? nebo cehokoliv ? to je zbytecny, ale dobre self combat log at je klidne , napr podobne jako v lotro , kde sam si clovek dps merit muze ale ostatni at neprudi
Te ses desny negersky fanboy . V Riftu nebylo minuty, kdy jsi nehledel do parseru a to nemluvim o postovani grafu na fora
Mne osobne absence combat logu a damage parseru vcelku vyhovuje. Theorycraftit a optimalizovat se da i takhle, slackovat/neslackovat taky a pritom to hrani neni jen o recountu. Krome toho odpada pristup, kdy si nekdo precte jednopostovy vytah z padesatistrankove diskuse na EJ a nasledne vehementne tvrdi, ze to je jedina spravna cesta jak hrat danou class/spec a kdo to dela jakkoliv jinak (treba i z dobrych duvodu a s vysledky) je naprosty looser.
Jinak ja se vam libila vcerejsi nova server wide featura cca v 11 vecer? Musim rict, ze jit Eternity Vault s nekolika 2-3minutovymi lagy byl pomerne challange :)
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
quote:Originally posted by ehivar [ - LFG tool ?? -> Lidi co přisli z games ve kterých je, tak si na něj zvykli, ale kolikrát je to utrpení, protože LFG přineslo do hry i plno zla. Záleží na tom jak se s tím kdo popere. Já osobně preferuju stálou grupu a TS. Bez LFG si buduješ reputaci a podle toho se i chováš v PUGu. V LFR se můžeš chovat jak kretén, protože nejspíš tu samou grupu dlouho nepotkáš. Když potom takového kreténa potkáš, tak je to pruda. Nicméně každý může mít na LFG svůj názor.
Vsak ten LFG nemusi byt X-Realm... Zaujimave ze na PVP LFG tool gfunguje a nikto si nestazuje ze to zabija komunuitu, nikto neprosi aby ho odstranili.
Naviac bezat X minut k instancii/cakat X minut pred kym niekto dobehne podla mna nie je velmi zabavne.
Tool ktory by ma portol do instancie a po ukonceni nazad by som osobne privital.
A ak sa niekomu nepaci, tak ho nemusi pouzivat, moze kludne dalej whispovat/spamovat LFG/behat k instanciam.
Bohuzial zatial mam taky dojem, ze jediny dovod preco tam ten tool nie je, je ten ze ho BW nevie spravit...
Comu sa ani necudujem, kedze nie su schopny spravit fungujuci filter u vendora alebo hladanie podla nazvu na AH.
BW vie robit vynikajuce offline hry a pri tom by zrejme mali zostat.
Naopak. Nechci se opakovat, ale podobné věci jsou spíše ke škodě. Pokud se někam portneš a pak zas hned zpět, tak ztrácíš nějakou kontinuitu hry, je ti v podstatě jedno, kde jsi a pořád jen mačkáš čudlíky. Pak ale asi nemá smysl dělat žádný Lore, prostředí také ne, protože ho v naprosté většině případů ani neuvidíš.
Takže vlastně toužíš po hře, kde je 10 místností a ty se mezi nimi portuješ.
Já si myslím, že stejně jak jsem psal o tom, že hra je jednoduchá a tato jednoduchost ji kazí, tak toto se týká například transportu.
Na první pohled vypadá dobře, že se někam portneš hned, ale pokud je hra designově dobře navržená, je daleko lepší se k instanci pobojovat, projít prostředí. Na co je velká hra, když 99 procent lidí má vozítko a celou mapu přejedou za 3 minuty. Neříkám, že mount nikoliv, ale měl by být vzácný a musí k tomu být přizpůsoben design. V současném stavu jsme svědky jeho absolutní devalvace. Teď neřeším, jak odstranit problém 2 hodin stání na místě a řvaní do kanálu - to je dle mého zcela separátní problém a je to na designerovi.
Pokud vše hodně zjednoduším a vezmu jen některé aspekty, tak například pokud nebudou vozítka, nebude port k instancím, nebude port do PvP, budeš mít jeden omezený self port z dlouhým CD, po smrti nezůstaneš na stejném místě a podobně, tak co to způsobí a co je nutné řešit?
Způsobí to, že se budeš více bát umřít. Způsobí to, že si budeš muset lépe plánovat čas. Způsobí to, že se na činnost budeš soustředit a nebudeš druhým okem sledovat televizi. způsobí to, že Exploring se zase stane zajímavou činností. Neproběhneš skrz 20 silných mobů s tím, že umřeš a po každé smrti se posuneš o několik metrů dále. způsobí to, že se větší akce budou plánovat. Takže celkově vetší obtížnost, lepší socializace.
Negativa Bude více whinerů - dá se marketingově negativní komentáře vyvažovat připravenými pozitivními, dá se odhadnout i na základě nějakých anket, bety a podobně, jak moc to ovlivní přísun peněz od platících zákazníků. Je nutné vyřešit alespoň mírně situaci, kdy opravdu někdo čeká dlouho na grupu, jelikož není - podle mě content pro solo, ale vyvážený s ostatními (group, group+). Nebo například nástěnka. Vyřešit, aby jeden opozdilec neblokoval ostatní - například nějaký skill, opět s dlouhým CD na "přitáhnutí". Nebo něco zcela jiného. PvP areny postrádají smysl. Což na jednu stranu je negativum, jelikož to nikdo hrát nebude, na druhou stranu je více prostoru na lepší řešení. Nebo je bude hrát skupina lidí, které vyhovuje být na jednom místě u aren.
A další
Bez LFG jsme se ve starých hrách obešli a bylo to, jak psal Pertha - prostě ses podíval, kdo kolem tvého levelu je v dané zóně a posílal jsi jim telly. A fungovalo to. Byl jsi k tomu donucen a je zcela prokazatelné, že jsi se seznámil s poměrně hodně lidmi. Tady tě to nenutí, tak to téměř nikdo nedělá. Já neznám na serveru nikoho, koho bych si pamatoval déle, než do konce session. Naopak když jsi se s někým grupoval 14 dní opakovaně ve stejné zóně na stejných mobech, aby ses dostal z levelu 20 na 21 a pak jsi ho potkal o měsíc později na levelu 25 jinde, tak jsi měl nefalšovanou radost a grupa byla samozřejmostí.
Až na to, že třeba já, který si tímto prošel už nechci (moje chyba) poznávat další lidi. Mně stačí ty co jsme poznal a sem tam se něco nabalí. A s těma co znám chci trávit čas "efektivně". Takže pokud je pro mne hlavní meta mít fialovej obleček, tak podle toho hraju.
Nehodnotím kvalitu přístupu, pouze to, že mají některé věci logické opodstatnění.
AO: Pan Shade Tojejedno + PvP nub - retarded (tm)by NerfTý Mittra VG: Jsem takova mala pisnicka - retarded s potencialem EQ2: Tojeonde - Pivipi - retarded Rift: Tojejedno - nejakej FOTM class, takze klerik asi:/ - retarded FF XIV: Toje Tojejedno - a opet retarded, hrozna hra TESO - tojejedno - sorcka - Sem se vratil z dovolene a prej uz se to nehraje
Jasně, ale ty přeci s těmi, které znáš, hraješ nebo ne? Takže tebe se debata o LFG toolu netýká :) A efektivně ho s lidmi, které znáš, strávíš tak jako tak. Nepsal jsem o prostojích, ty se mají vyřešit designem, ale na druhou stranu když jsi schopen mlátit pixelové panáky v rámci instance, tak přeci efektivně můžeš mlátit i cestu k nim. To pak je jen psychologický problém, že rozlišuješ mlácení před nápisem Instance a za nápisem Instance.
Já nemám dokonalý recept, chci poukázat na to, že současný pohled je zaměřen pouze jedním směrem v úzkém koridoru. Na design podobné hry se dá dívat i z boku, z nadhledu nebo opačně a dají se najít zajímavá místa s jinými pozitivy.
já myslím, že se Khostri koukáš na MMO starýma očima, MMO už dnes nejsou to co dřív
ikdyž ty hry hraje spousta lidí, tak nejsou navrženy tak, aby spolu ty lidi nějak interagaovali, je uplně jedno jestli tu hru hraje 200 nebo 200 tisíc lidí
nejlíp by se to dalo přirovnat k Warcraftu III, ve hře existuje single player kampaň, kterou si každej hráč projde a když ho to přestane bavit, tak má možnost si s ostatníma hráčema zahrát nějaký minihry / mapy pro více lidí
cílem hráčů není být součástí persistentního světa a nějak ho ovlivňovat, někde se procházet atp., cílem je právě hrát ty minihry, buď solo, nebo s pár známejma a to ideálně co nejrychleji po nalogování
můžeš si to představit jako lobby WIII nebo League of Legends, prostě pozveš lidi co jsou zrovna ve friend listu do hry, pustíte to, matchmaking vám tam nahodí nějaký protivníky a už se hraje
Bohuzel casy se opravdu meni... Hodne lidi, kteri hrajou MMO uz nema tolik casu, kterej by byl potreba na "takove"slozitosti jako hloupe cestovani. Lidi se chteji instantne bavit...
A vysledkem je ze s instantne znudi a po mesici dvou hledaji novou hru. Problem neni v lidech - problem je v uvazovani hernich studii "wow je uspesny - chceme neco jako wow" namisto "wow je uspesny a zabralo si trh - musime najit jinej trh a udelat neco jineho".
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
já myslím, že se Khostri koukáš na MMO starýma očima, MMO už dnes nejsou to co dřív
...
můžeš si to představit jako lobby WIII nebo League of Legends, prostě pozveš lidi co jsou zrovna ve friend listu do hry, pustíte to, matchmaking vám tam nahodí nějaký protivníky a už se hraje
MMO - MassiveMulti... todle imho nejsou MMO hry, wow a swtor jsou prece stejnej multiplayer jako ten LoL, z mmorpg tam nezustalo skoro nic. Ja to sice nehraju a tak si nechci vymejslet, ale jsou tam vubec nejaky "massive" eventy, nebo hrani nejaky role (jako ten pk-bandita, thief, white knight, bountyhunter, mafian, cojavim). Jako ma to vubec neco z mmorpg - v pravym slova smyslu?
já vidím zásadní problém v tom, že do MMO příšla obrovská spousta hráčů single player her, který fungujou dost jinak, tam prostě každej vyhraje, ať se děje co se děje
každej si chce dojít do jeskyně, zabít tam draka X a z někoho dostat brnění Y, a ideálně kdyby se to dalo udělat tak, aby se mu do toho nikdo z ostatních hráčů nesral a aby mu to brnění nikdo nemohl vzít
takže jak zareagoval trh ? vyrobil single player hry s instancema a online chatem (a občas nějakej ten multiplayer pro vás a vaše přátele)
porovnejte třeba dnešní hry s Ultimou Online, klasická single player hra, co byla převedená do MMO absolutně jinak, v tý hře nebyl jedinej quest, ta hra vám dala volnost v tom světě normálně žít a vůbec vás neodstiňovala od toho, že tam žije dalších několik tisíc lidí, naopak
No tak to je ale jako ostatni single hry ktery maji pridanej nejakej multiplayer, jen jsou k tomu pribaleny mesicni poplatky - to ale nevysvetluje proc to tolik lidi hraje.
Jako chapu proc lidi bavi counterstrike nebo LoL, protoze maji bezvadnej combat a ten boj je urcite super. Ale tydle novy "mmo" maji prece i ten combat strasne slabej, trebas v porovnani s beznejma single/multiplayer hrama bez mesicnich poplatku ne?
to mas jednoduchy, nekoho bavi tenis nekomu to prijde volovina, nekoho bavi fotbal nekdo nepochopi proc se honej za kulatym nesmyslem a nekoho bavi swtor a uz by si neumel predstavit xxx hodin makrovani aby mohl zajit pvp s tim, aby vedel jiste, ze ma dost zdroju i na navrat :)
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
já chápu proč to lidi baví, protože to hrajou s ostatníma lidma, pokecají o blbostech na Team Speaku a mezitim si tam klikají to svoje, a je skoro jedno co to je, jestli WoW nebo Scrabble Online
Ale to ja vsecko chapu, co nechapu jsou ty mesicni platby, pokavad je ta hra takova podobna tem singleplayer nebo malejm multiplayer hram.
Me WoW taky hodne bavilo nez se to cely presunulo do instanci a do aren, jenze pak to bylo stejny jako to Diablo nebo podobne malej multiplayer a pripadalo mi zbytecny to dal platit.
Teamspeak se da prece pouzivat i u Diabla, ale lidi hrajou radeji swtor. Tam prece musi bejt neco navic, nejakej progres nebo "feel" nebo proste neco. Jako i kdyz to tady kazdej hrozne kritizuje, tak to kazdej porat hraje ne? ;op
nevim co nechapes na mesicnich platbach... nekomu prijde atraktivni zaplatit 15$ 1x za mesic a mit full access ke vsemu co hra nabizi, kdy chce a v jakym chce mnozstvi a pak jsou lidi, ktery chtej mit omezenej access k full moznostem hry a solit za cokoliv navic obrovsky palky...
je to jen otazka obchodniho modelu, ale zadna mmo neni delana pro neci modry oci.
myslim, ze spise nepochopil model hry, proc hrat "mmo" kdyz neinteragujes s ostatnimi na vse chces instantni porty atd.
a to ja nechapu taky a v swtor to neni , ja s ostatnimi interaguji hraju potkavam denne stovky ruznych lidi s nekteryma se na miste gupnu nektery odmitam kdyz grupovat nechci ( napr. kdyz mi nekdo posle invite do grupy i kdyz stojime u elitky, kterou solo nedame invite neprijmu pokud mi predtim nenapise ani a) to v offlinovce s online lobby neni mozne , proc nehraju napr LoL ? protoze tam neni pve , proc nehraju diablo ? protoze to je prilis repetitivni a to i tim, mackej jednu klavesu . proc nehraju wow ? protoze jsem se ho proste "prehral" proc nehraju rift ? protoze jsem ho nemel s kym na pvp serveru hrat atd. proto ted hraju swtor, mozna za pul roku zkusim secret world atd. proste to beru jako zabavu, a jestli za zabavu na pul roku zaplatim nejaky 2k ? nebo za offlinovku na dva dny 1k , myslim, ze se to porad vyplati
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
myslim, ze spise nepochopil model hry, proc hrat "mmo" kdyz neinteragujes s ostatnimi na vse chces instantni porty atd.
a to ja nechapu taky a v swtor to neni , ja s ostatnimi interaguji hraju potkavam denne stovky ruznych lidi s nekteryma se na miste gupnu nektery odmitam kdyz grupovat nechci ( napr. kdyz mi nekdo posle invite do grupy i kdyz stojime u elitky, kterou solo nedame invite neprijmu pokud mi predtim nenapise ani a) to v offlinovce s online lobby neni mozne , proc nehraju napr LoL ? protoze tam neni pve , proc nehraju diablo ? protoze to je prilis repetitivni a to i tim, mackej jednu klavesu . proc nehraju wow ? protoze jsem se ho proste "prehral" proc nehraju rift ? protoze jsem ho nemel s kym na pvp serveru hrat atd. proto ted hraju swtor, mozna za pul roku zkusim secret world atd. proste to beru jako zabavu, a jestli za zabavu na pul roku zaplatim nejaky 2k ? nebo za offlinovku na dva dny 1k , myslim, ze se to porad vyplati
HH tak hlavne ze se to vyplati Ja bych i diablo hral jenze neni a narozdil od firem vydavajicich svoje scela inovativni mmo tak diablo je jasne propagovany jako hack and slash hra.Hrat tyhle jakoby mmo mi pride jako delat ve skodovce na lince a to se vyplati asi vic.
je to tak, ani v darkfallu jsem nenasel mene repetitivni zabavu, prislo me to mnohonasobne nudnejsi a repetitivnejsi nez ten swtor
ja mam sice k darkfallu urcite vyhrady ale tohle je velice originalni nazor
ja vim , nekdo v nem je schopen najit leccos, ja v nem videl jen makrovani a zerg :) zrovna tak jako v swtor vidi nekdo jen lobby ke spousteni instanci a ja v nem vidim obrovskej svet s interakci nejen s hraci ale i s NPC je to proste o osobnim vkusu kazdeho, u her stejne jako u vseho jineho plati kdo chce hleda zpusoby, kdo nechce hleda duvody
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
No já třeba jsem si kupon zaplatil, takže jsem hledal způsoby, to ale neznamená, že nevidím některé vyloženě zabité věci.
ja samzorejme taky vidim chyby, a nevyuzite moznosti, kde by stacilo fakt malicko, aby to bavilo vice me, (chapu ze ne nutne i ostatni), ale prozatim to neni za hranici tolerance
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Pertho, ty vole, proč tady ty lidi furd oblbuješ těma kecama a nevybalíš rovnou, že pracuješ v marketingovém oddělení Bioware? Stejně ti to nevěří. Tato next generation hra hra má bohužel na člověka nečekaný fyzický efekt. Když to zapneš, zvracíš. To je holý fakt který nelze ničím okecat.
Pertha = Horst Fuchs (ten plešatý pán s náušnicí z teleshopingu)
SWTOR = Opékačka Titanium FX 3000 Deluxe Cosmos (ta nerozbitná pánev z vesmírných technologí, na které se nic nepřipeče a kterou když vyhodíte z okna 5. patra, tak se nikdy nerozbije a vyjede vám sama výtahem zpátky do kuchyně. Stojí pouhých 4990Kč na dobírku + poklička zdarma).
ne :) ja pouze nejsem rozcarovan, protoze jsem dostal to co jsem si kupoval :) tedy onlinovku s dobrym pribehem , ktera ma i nejaky high end content a tak nebudu na max levelu muset jen flexovvat nekde na mountovi
a to jsem dostal, ze nefunguje pvp ? osobne jsem prekvapen, ja tak nejak pocital s pvp max na urovni Lotro. ze jsou tam bugy ? no jsou , je pravda, ze po temer bezchybnem riftu jsem hodne zmlsanej , ale porad to dokaz zkousnout dokud to nejsou bugy v engame encounterech, kde nadavam jak spacek
proste mi tak nejak unika proc si zdejsi stezovatele stezuji, ze je kruh kulaty
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
proste mi tak nejak unika proc si zdejsi stezovatele stezuji, ze je kruh kulaty
Ale to nejsou stížnosti. To je hodnocení .
Kruh je kulatý a kulatým zůstane, i když mi někdo tvrdí, že je to čtverec. SWTOR je sračka a sračkou zůstane, i když mi někdo tvrdí, že je to nádherná konvalinka. Tak to prostě Pertho je. Nikdo si na nic nestěžuje. Holá fakta, jednoduché počty, krátké věty, nic navíc prostě.
proste mi tak nejak unika proc si zdejsi stezovatele stezuji, ze je kruh kulaty
Ale to nejsou stížnosti. To je hodnocení .
Kruh je kulatý a kulatým zůstane, i když mi někdo tvrdí, že je to čtverec. SWTOR je sračka a sračkou zůstane, i když mi někdo tvrdí, že je to nádherná konvalinka. Tak to prostě Pertho je. Nikdo si na nic nestěžuje. Holá fakta, jednoduché počty, krátké věty, nic navíc prostě.
a proc sis to kupoval ? nekdo te nutil ? me je napriklad blbe z brokolice, tak ji nebudu prece kupovat a dobrovolne zrat, jen abych tu pak psal, ze mi z ni bylo zle
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
a proc sis to kupoval ? nekdo te nutil ? me je napriklad blbe z brokolice, tak ji nebudu prece kupovat a dobrovolne zrat, jen abych tu pak psal, ze mi z ni bylo zle
Protože ta brokolice byla v obalu od jahodové zmrzliny, kterou mám moc rád .
a proc sis to kupoval ? nekdo te nutil ? me je napriklad blbe z brokolice, tak ji nebudu prece kupovat a dobrovolne zrat, jen abych tu pak psal, ze mi z ni bylo zle
Protože ta brokolice byla v obalu od jahodové zmrzliny, kterou mám moc rád .
a to je prave lez vse o swtoru co tu vytykate bylo zname dopredu :) krome bugu v endgame encounterech , webove aplikaci na subskripci a podobne, ktery teda vytykam i ja
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
v tomhle má Pertha pravdu, všechno o tý hře bylo jasný ještě před releasem, nevim z jaký záchvatu zoufalství si to zase kupa lidí koupila, aby za 14 dní prohlásila, jak strašný to je
ale možná to je taková klasika, když se člověk podívá na strašnej film/seriál, aby ho pak mohl u piva pomlouvat
a to je prave lez vse o swtoru co tu vytykate bylo zname dopredu :) krome bugu v endgame encounterech , webove aplikaci na subskripci a podobne, ktery teda vytykam i ja
Ten Pertha, to je jak svědci jehovovi. Vyhodíš ho dvěřma a zpátky vleze oknem .
v tomhle má Pertha pravdu, všechno o tý hře bylo jasný ještě před releasem, nevim z jaký záchvatu zoufalství si to zase kupa lidí koupila, aby za 14 dní prohlásila, jak strašný to je
ale možná to je taková klasika, když se člověk podívá na strašnej film/seriál, aby ho pak mohl u piva pomlouvat
Prostě to sposusta lidí hraje z naprosté nouze. Přijdeš večer domů z práce, v telce nic nedávají, pracovat se ti už nechce, čumíš do počítače, vyspamuješ nějaký forum ... a nezbývá ti než lognout SWTOR ... protože nic jinýho není .
Kdyby tu hru nevydalo Bioware, nebyly to Star wars a kdyby EA nevrazila do kampaně X desítek mil dolarů ... tak to hraje 10 lidí jako free gamesu přez browser a jednou za měsíc si za dolar koupí v game shopu růžovou motorku na flex před něcím, co vypadá jako AH ale nedá se to skoro používat. Pokud by se teda před to AH prolagovali a našli v tom UI čudlík na nasednutí .