Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Age of Conan
 Age of Conan - General
 Funcom + registrace/placemi = demence
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 26/05/2008 :  16:46:23  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
Tak uz mne zase stopli account.
Klic z krabice jsem zadaval uz dvakrat.
Ted mne i poslali email, ze mne vypresl muj early access (co jsem nikdy nemel).
To by jim dal jeden korunu...

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!

Shemiramoth

4339 Posts

Posted - 26/05/2008 :  17:48:30  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by brutus

Tak uz mne zase stopli account.
Klic z krabice jsem zadaval uz dvakrat.
Ted mne i poslali email, ze mne vypresl muj early access (co jsem nikdy nemel).
To by jim dal jeden korunu...

Brutusi chapu tvou nasranost, beze srandy, ale bylo nutne zalozit na to special topic? Vsak napis na support a uvidis. Nic jineho ti ani nezbude.

- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%

Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 26/05/2008 :  17:52:21  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shemiramoth
Brutusi chapu tvou nasranost, beze srandy, ale bylo nutne zalozit na to special topic? Vsak napis na support a uvidis. Nic jineho ti ani nezbude.

Oslovujeme, volame: Brute :)

Na support jsem napsal - jsem zvedav za kolik let odpovi...
Takovejhle thread se propadne na dalsi stranku pomerne rychle sam pokud nebudou mit dalsi lidi stejne j problem - a to je to co jsem tim chtel zjistit - zda je to problem jen u mne nebo plosny (protoze pak nema smysl na support psat).

Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Go to Top of Page

x2z

299 Posts

Posted - 26/05/2008 :  18:07:23  Show Profile Send x2z a Private Message  Reply with Quote
Když jsem tam psal já odpověděli sice za 2hodiny, ale nauplně něco jinýho než jsem se ptal.
Go to Top of Page

Shemiramoth

4339 Posts

Posted - 26/05/2008 :  18:40:21  Show Profile  Send Shemiramoth an ICQ Message Send Shemiramoth a Private Message  Reply with Quote
Ja se omlouvam za spatne sklonovani :-). Budu si to pamatovat pro priste :-). Vsak uvidis, jak dopadnes.

- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain.
- When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you.
- Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%

Go to Top of Page

Everhate

ksicht

101 Posts

Posted - 26/05/2008 :  19:07:09  Show Profile  Send Everhate an ICQ Message Send Everhate a Private Message  Reply with Quote
Mam zcela stejný problém, box key to nebere. Na popravišti aspoň nebudeš stát sám Brute.

Skrag ... kill on sight

Stormkiss ToS Fury
Arasham HoX Wildsoul
Warigan BS Wildsoul
Achiever 73.33%, Explorer 26.67%, Killer 86.67%, Socializer 13.33%
Go to Top of Page

brutus
Average Member

Tidus

1833 Posts

Posted - 26/05/2008 :  20:31:24  Show Profile  Send brutus an ICQ Message Send brutus a Private Message  Reply with Quote
Tak uz mne to funguje...

Problem byl nasledujici:

Zada se klic.
Zmackne se verifikovat a nahlasi to:

This key gives the following
Age of Conan Europe
Get ready for Age of Conan, the most savage, sexy and brutal MMO ever created!

This key is for the Age of Conan European Edition. It includes 30 days of game time beginning on launch day; May, 23rd 2008.

Heads will Roll!

Servers open on the 23rd of May

A clovek by rekl ze to je hotovo... omyl - pod tim jsou 2 cervena pole co vypadaji uplne jako ty bloky v account managementu kde nejde nic delat.... ovsem jeden z nich se jmenuje nejak jako "upgrade account" a tim se to musi potvrdit.

No ale proc mne ukoncili early access kterej jsem nikdy nemel a na co jsem fungoval do ted nikdo netusi... :)

Go to Top of Page

vlkodlak

556 Posts

Posted - 07/06/2008 :  15:42:00  Show Profile Send vlkodlak a Private Message  Reply with Quote
Mam takovy dotaz... když teď najedete do account management, vidite někde kdy končí platnost?

Přisahal bych, že to tam předtim bylo, ale teď tam vidim jen kdy byl vytvořen, že EA začal 17. a v payment history jen platbu pravě EA, kde je "Playtime start 2008-05-05 11:25:05" což nechapu, je to datum kdy sem vytvořil učet, ale jinak nikde nic, řekl bych že sem vše projel x-krat ale prostě to tam nevidim.
Go to Top of Page

spajdr

Benny

3400 Posts

Posted - 07/06/2008 :  15:54:49  Show Profile  Visit spajdr's Homepage  Send spajdr an ICQ Message Send spajdr a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by vlkodlak

Mam takovy dotaz... když teď najedete do account management, vidite někde kdy končí platnost?

Přisahal bych, že to tam předtim bylo, ale teď tam vidim jen kdy byl vytvořen, že EA začal 17. a v payment history jen platbu pravě EA, kde je "Playtime start 2008-05-05 11:25:05" což nechapu, je to datum kdy sem vytvořil učet, ale jinak nikde nic, řekl bych že sem vše projel x-krat ale prostě to tam nevidim.

Pro mě bylo podstatné cancel subscription, více jsem nepotřeboval.
Go to Top of Page

Shatteren

BLITZ UNION avatar

2735 Posts

Posted - 07/06/2008 :  16:14:00  Show Profile  Visit Shatteren's Homepage Send Shatteren a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by spajdr

quote:

Dalsi hra kterou jsi nevydrzel hrat dyl, nez mesic ?

REVOLUTION
https://www.blitzunion.com/video

Go to Top of Page

Lucas

117 Posts

Posted - 07/06/2008 :  16:20:18  Show Profile  Send Lucas an ICQ Message Send Lucas a Private Message  Reply with Quote
quote:

...jeste k tomu zaloz samostany topic abys teto tragicke udalosti dodal patricnou vahu a vaznost

fnuk

Sludig - Dwarf - Guardian (LOTRO)
Dageorn - Man - captain(LOTRO)
czlucas - WWII online, Czechoslovak PanzerBrigade
Lucas -kdysi davno UO Maniak

Go to Top of Page

spajdr

Benny

3400 Posts

Posted - 07/06/2008 :  16:42:07  Show Profile  Visit spajdr's Homepage  Send spajdr an ICQ Message Send spajdr a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Shatteren

quote:
Originally posted by spajdr

quote:

Dalsi hra kterou jsi nevydrzel hrat dyl, nez mesic ?

Spíš déle než 14 dní

Lucas : neboj, všechno bude
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,11 seconds. on eygor Snitz Forums 2000