jinak na Wildsoul se chystá silná severská komunita, švédi, dánové, fini, norové atd, takže určitě to tam nebude samej rus, ale normální směska lidí, alá starej shadowmoon.
twe jak tak jdou nejaky rusove na wildsoul, to jako by jiny narody psali , ze cesi jdou na fury, svedi na wildsoul atd... to co bylo ve wow se asi tezko bude opakovat v AoC, nehlede na to je to ffa pvp, nemusite stat jako v barrens a cucet na nej, ale proste ho kuchnout debilka jednoho :)
twe jak tak jdou nejaky rusove na wildsoul, to jako by jiny narody psali , ze cesi jdou na fury, svedi na wildsoul atd... to co bylo ve wow se asi tezko bude opakovat v AoC, nehlede na to je to ffa pvp, nemusite stat jako v barrens a cucet na nej, ale proste ho kuchnout debilka jednoho :)
Rusové jsou velká komunita :) narozdíl od nás. :) Osobně já bych se rusům vyhnul obloukem. Mám snima nejhorší zkušenosti i když někteří jsou normálnější, tak neumí anglicky a nedá se s nima skoro komunikovat. Samozřejmě, že existují vyjimky, ale toto převládá.
Celkové se dá říct, že hráčí z bývalého východního bloku stojí za prd.
Nevím, hral jsem dříve WoW (viz. podpis), kde byla anglická komunita tak 80% zbytek rusové a i těch 20% rusů dávalo o sobě vědět jako kdybych jich byla většina.
Samozřejmě, že se to řiká i o češích, ale srovnej velikost Česka a Ruska :) Tím pádem i počet lidí co tam budou.
Uvědomte si, že jsou 2 EU PvP servery a evropa má 43 států, vy si myslíte, že 1 server budou rusové a všech zbylejch 42 bude na druhym serveru ?? Stejně za pár dnů zjistí, že těch pvp serverů bude potřeba víc a otevřou transfer, takže v případě potřeby bude možnost úniku :)
Uvědomte si, že jsou 2 EU PvP servery a evropa má 43 států, vy si myslíte, že 1 server budou rusové a všech zbylejch 42 bude na druhym serveru ?? Stejně za pár dnů zjistí, že těch pvp serverů bude potřeba víc a otevřou transfer, takže v případě potřeby bude možnost úniku :)
AoC server je instancovaný server typu Guild wars, takže jeden server může klidně nést 30.000 hráčů.
Uvědomte si, že jsou 2 EU PvP servery a evropa má 43 států, vy si myslíte, že 1 server budou rusové a všech zbylejch 42 bude na druhym serveru ?? Stejně za pár dnů zjistí, že těch pvp serverů bude potřeba víc a otevřou transfer, takže v případě potřeby bude možnost úniku :)
AoC server je instancovaný server typu Guild wars, takže jeden server může klidně nést 30.000 hráčů.
V GW byli districty. To tady nebude ne?
Jinak jak funguje přesně to instancování v AoC? Každá instance je společná pro všechny nebo za určitých okolností se otevírá nová? Tzv. jestli bude několik instancí jednoho samého města v připadě, že bude přeplněné?
Uvědomte si, že jsou 2 EU PvP servery a evropa má 43 států, vy si myslíte, že 1 server budou rusové a všech zbylejch 42 bude na druhym serveru ?? Stejně za pár dnů zjistí, že těch pvp serverů bude potřeba víc a otevřou transfer, takže v případě potřeby bude možnost úniku :)
AoC server je instancovaný server typu Guild wars, takže jeden server může klidně nést 30.000 hráčů.
V GW byli districty. To tady nebude ne?
Jinak jak funguje přesně to instancování v AoC? Každá instance je společná pro všechny nebo za určitých okolností se otevírá nová? Tzv. jestli bude několik instancí jednoho samého města v připadě, že bude přeplněné?
Funguje to stejně jako v GW. Dá se mezi nimi přepínat. Při naplnění po určitý počet se otevře další.
Uvědomte si, že jsou 2 EU PvP servery a evropa má 43 států, vy si myslíte, že 1 server budou rusové a všech zbylejch 42 bude na druhym serveru ?? Stejně za pár dnů zjistí, že těch pvp serverů bude potřeba víc a otevřou transfer, takže v případě potřeby bude možnost úniku :)
AoC server je instancovaný server typu Guild wars, takže jeden server může klidně nést 30.000 hráčů.
V GW byli districty. To tady nebude ne?
Jinak jak funguje přesně to instancování v AoC? Každá instance je společná pro všechny nebo za určitých okolností se otevírá nová? Tzv. jestli bude několik instancí jednoho samého města v připadě, že bude přeplněné?
Tak by to mělo být, pokud počet hráčů v instanci přesáhne určitý počet, vytvoří se nová - bude možnost instance přepínat
To neni jina instance, ale v podstate naklonovanej dalsi server. Je to dobrej s\stem, ale jedinou nevyhodu ma, ze kdyz uz je vic districtu a nejakej tvuj kamos se logl treba o dve hodiny driv a je v districtu, kterej je plnej, tak spolu nemuzete hrat. Potkavas lidi jenom ve svym "naklonovanym" serveru.
To neni jina instance, ale v podstate naklonovanej dalsi server. Je to dobrej s\stem, ale jedinou nevyhodu ma, ze kdyz uz je vic districtu a nejakej tvuj kamos se logl treba o dve hodiny driv a je v districtu, kterej je plnej, tak spolu nemuzete hrat. Potkavas lidi jenom ve svym "naklonovanym" serveru.
Hrali jste nekdy Guild Wars? Popisuju tady system z GW, protoze nekdo nad nama napsal, ze by to melo byt jako v GW.
Existuje plnej district, jinak by se nemuseli vytvaret dalsi districty. Neudelas grupu s nekym v jinym districtu. Ale myslim ze PMkovat jde s lidma v jinych districtech, kdyz jsou online, takze se muzete sejit ve volnym districtu.
Edited by - Nogglli Guemaah on 16/05/2008 22:33:42
Updated Aquillonia guild list RP-pvp Current List of Guilds - Sons Of Camulus - Sign of the Hammer - New Dawn - House of Tanisius - Exalted - The Forsaken - Sanguis Attexo - The Crimson Lotus - Unity - Legio X Invicta - Sign of the Hammer - Exalted - C.L.A.N - Sanguis Attexo - Clann An Fael - Natural Selection - Silent Dusk - Defiance - Exodus - Targuen - Karma - Vae Victis
PvP Servers • Fury SPHINX Knights Of Shadow Authority Natural Selection Libertalia Corrupt & Immoral The Shadows of Arn SUN Ascension The Einherjar Drifters Anvil of Crom Apotheosis Murderous Intent V3 Arte et Marte FiRe MEH Furious Angels EXtermination Nimrods Urban Warfare The Soap Salesmen Pyran Veturi RUScorp Fate StormBringer
• Wildsoul Epsilon Team Futilez Scylfings Raiders of/from the North The Older gamers Ring of Destruction Last Legion ecLipse Tuonela ReDevils Mayhem Fluffy Bunnies Catch-Gamer Gravity Always Wins Scum The Swedish Alliance Requiem Alpha Omega Circle of Light Exordium Malevolents of Xibalba Impact Dark Miasma Vicious Fate League of Misfits Jatulit Keepers of the DarkSide Evil Inc Legion XXII Primigenia
PvE Servers • Crom • Dagon Legends Avatars Divine legend Free spirits Fractal Team Evinco The Older gamers The Legion of the Damned Tenebris Nos Vocat Lords of England The Black Circle
Legacy • Ymir Room for Improvement Kalevala Syndicate Twierdza Scions of Nordheim Kaamoksen Veljeskunta IX Kohorta Destiny Semper Danica Imperium Mortis Nine Worlds WolfClaw
• Bori The Avatars Guild UnHeiLiG Shield and Friend The Hyborian Guard Gundermen Legends Aartan Reborn
• Astoreth SolidLine The Free City of Lochlainn Titans
Myslim, ze nikdo nenapsal, ze tak bude cela hra, ale ze takhle budou delany instancovany lokace. S tou grupou to byl priklad z GW. Mozna to mohlo splest protoze jsem napsal "naklonovanej server", ale myslel jsem tim tu instanci naklonovanou.
Edited by - Nogglli Guemaah on 16/05/2008 22:48:59
Hrali jste nekdy Guild Wars? Popisuju tady system z GW, protoze nekdo nad nama napsal, ze by to melo byt jako v GW.
Existuje plnej district, jinak by se nemuseli vytvaret dalsi districty. Neudelas grupu s nekym v jinym districtu. Ale myslim ze PMkovat jde s lidma v jinych districtech, kdyz jsou online, takze se muzete sejit ve volnym districtu.
Nová instance se nevytváří AŽ je stávající plná, ale po dosažení nějakého počtu hráčů. Což neznamená, že ta původní instance je nedostupná. Takže naplnění instance je samozřejmě možné, ale bude to pouze v teoretické rovině. Prakticky se to imo skoro nestane.
Jistě plno lidí tu hrálo GW. A nikdy jsem neměl problém se dostat do jakéhokoliv districtu.
Kdyz je district 1 plnej, vytvori se district 2 ......... nakonec jich je treba 10. Pokud se uvolni misto rekneme v districtu 5, tak jich samozrejme porad zustane deset a muzes se prepnout do districtu 5. Pokud je ten district porad plnej, tak ho mas v seznamu, ale nedostanes se tam, at delas, co chces. Takze ses tam dostal asi z duvodu, ze se tam uvolnilo misto.
Instance jako takova se samozrejme nenaplni, protoze se vytvari dalsi a dalsi district.
Edited by - Nogglli Guemaah on 16/05/2008 22:55:55
melete sracky :) ten typek od A.. z funcomu potvrdil, ze instancovany (districtovany) ma byt jen minimum veci jako interiery a mesta. Outdoor ma byt jen 1 velkej kus ala wow. (s loading zonama).
takze sem to zaprasany gw netahejte ;] stacili shocky pred x dnema kdy nekdo rozjel stejny famy na ofic forech ;]]]
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
podle všeho bude AoC používat obdobnej systém jako EQ2, do GW to bude mít hodně daleko, GW neni klasická MMORPG, AoC ano.
presne.
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Kdyz je district 1 plnej, vytvori se district 2 ......... nakonec jich je treba 10. Pokud se uvolni misto rekneme v districtu 5, tak jich samozrejme porad zustane deset a muzes se prepnout do districtu 5. Pokud je ten district porad plnej, tak ho mas v seznamu, ale nedostanes se tam, at delas, co chces. Takze ses tam dostal asi z duvodu, ze se tam uvolnilo misto.
Instance jako takova se samozrejme nenaplni, protoze se vytvari dalsi a dalsi district.
neni pravda tohle jde naprosto jednoduse programove osetrit... staci aby byl urcitej limit kdy se automaticky novy lidi zacnou hazed do jinyho distriktu a limit kolik se jich manualne (pregrupovanim) muze mezi distriktama prezonovat...
proste dojednoho se nacpe trebas max 100 a otevre se new ale dalsich 100 se dotoho samyho muze manualne joinout kdyz potrebujou... tenhle system uz se pouziva snad v kazdy podobny hre protoze fixni limity jsou jen o problemech
sracky, zamrdany, zasrany, zkurveny, smejdi... Nooo, jen tak dal Rodiere, asi musis mlatit xichtem do stopek, at bezi rychleji nebo nechapu, co te tolik vystresovalo ;)
Kdyz je district 1 plnej, vytvori se district 2 ......... nakonec jich je treba 10. Pokud se uvolni misto rekneme v districtu 5, tak jich samozrejme porad zustane deset a muzes se prepnout do districtu 5. Pokud je ten district porad plnej, tak ho mas v seznamu, ale nedostanes se tam, at delas, co chces. Takze ses tam dostal asi z duvodu, ze se tam uvolnilo misto.
Instance jako takova se samozrejme nenaplni, protoze se vytvari dalsi a dalsi district.
neni pravda tohle jde naprosto jednoduse programove osetrit... staci aby byl urcitej limit kdy se automaticky novy lidi zacnou hazed do jinyho distriktu a limit kolik se jich manualne (pregrupovanim) muze mezi distriktama prezonovat...
proste dojednoho se nacpe max 100 a otevre se new ale dalsich 100 se dotoho samyho muze manualne joinout kdyz potrebujou... tenhle system uz se pouziva snad v kazdy podobny hre protoze foxni limity jsou jen o problemech
Jasne, ja to nepochopim :D....by me zajimalo kdy si GW hral. Districty v GW byvaji full, kdyz jsou full, tak te tam nepusti ani pri manualnim prepinani. Ale ty ses pasak a dostanes se do kazdyho districtu :) Pri jakym poctu lidi se vytvari dalsi district je vec vedlejsi(psal jsem priklady).
Edited by - Nogglli Guemaah on 16/05/2008 23:09:58
Kdyz je district 1 plnej, vytvori se district 2 ......... nakonec jich je treba 10. Pokud se uvolni misto rekneme v districtu 5, tak jich samozrejme porad zustane deset a muzes se prepnout do districtu 5. Pokud je ten district porad plnej, tak ho mas v seznamu, ale nedostanes se tam, at delas, co chces. Takze ses tam dostal asi z duvodu, ze se tam uvolnilo misto.
Instance jako takova se samozrejme nenaplni, protoze se vytvari dalsi a dalsi district.
neni pravda tohle jde naprosto jednoduse programove osetrit... staci aby byl urcitej limit kdy se automaticky novy lidi zacnou hazed do jinyho distriktu a limit kolik se jich manualne (pregrupovanim) muze mezi distriktama prezonovat...
proste dojednoho se nacpe trebas max 100 a otevre se new ale dalsich 100 se dotoho samyho muze manualne joinout kdyz potrebujou... tenhle system uz se pouziva snad v kazdy podobny hre protoze fixni limity jsou jen o problemech
Každopadně nějaký přepínání se mi nezamlouvá. Naštěstí, že budou instancovaný jen města a interiery. Doufám, že s velkým limitem, aby se nová instance otevírala zřídka.
Nevím jako to bude s PVP ve městech, ale když si představím, že někdo v době útoku na město se přehodí do jiného districtu, aby se tomu vyhnul se mi nelibí.
Každopadně nějaký přepínání se mi nezamlouvá. Naštěstí, že budou instancovaný jen města a interiery. Doufám, že s velkým limitem, aby se nová instance otevírala zřídka.
Nevím jako to bude s PVP ve městech, ale když si představím, že někdo v době útoku na město se přehodí do jiného districtu, aby se tomu vyhnul se mi nelibí.
1) tak to je supr to te ceka brzo prechod do jine hry, co rikas jit rovnou ? instancovany jsou uplne vsechny zony
2) v combatu nelze zmenit instanci
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Každopadně nějaký přepínání se mi nezamlouvá. Naštěstí, že budou instancovaný jen města a interiery. Doufám, že s velkým limitem, aby se nová instance otevírala zřídka.
Nevím jako to bude s PVP ve městech, ale když si představím, že někdo v době útoku na město se přehodí do jiného districtu, aby se tomu vyhnul se mi nelibí.
1) tak to je supr to te ceka brzo prechod do jine hry, co rikas jit rovnou ? instancovany jsou uplne vsechny zony
2) v combatu nelze zmenit instanci
Instancovaný všechny zony nejsou... to si laskavě přečti.
Instancované jsou nasledujicí věci
Instanced areas The PvE player cities (3 cities per instance and possibly one NPC city) CTS and team annihilation PvP Tortage Island at night Some dungeons (some have caps up to 100 players) Store interiors in cities Certain quest areas
Non-instanced areas Outside zones Normal cities The Border Kingdoms (3 zones, 3 battlekeeps per zone)
znovu opakuju , instancovany jsou vsechny zony , proste jsou (mozna ne border kinggdoms tam jsem proste v bete nebyl)
Jj přesně. I v těch rádoby outdoor area jsem byl občas v jiné instanci než lidi se kterými jsem hrál. Samozřejmě bylo jednoduché přeskočit do jejich zony.
Proč tam tedy píše vývojař, že outdoor zony nejsou? To je zmatek...
No, ono je totiž otázka co je outdoor area a co je Certain quest areas :-) Questy totiž jsou všude :-) Skutečný outdoor tedy může být jen ta část kontinentu kde jsou plánovány guild house.
Proč tam tedy píše vývojař, že outdoor zony nejsou? To je zmatek...
No, ono je totiž otázka co je outdoor area a co je Certain quest areas :-) Questy totiž jsou všude :-) Skutečný outdoor tedy může být jen ta část kontinentu kde jsou plánovány guild house.
ta cast kde jsou guild mesta je take instancovana :P asi nebude instancovanej border kingdom
Proč tam tedy píše vývojař, že outdoor zony nejsou? To je zmatek...
No, ono je totiž otázka co je outdoor area a co je Certain quest areas :-) Questy totiž jsou všude :-) Skutečný outdoor tedy může být jen ta část kontinentu kde jsou plánovány guild house.
ta cast kde jsou guild mesta je take instancovana :P asi nebude instancovanej border kingdom
Haha tak to bude ještě docela sranda při dobývání guildovních osad.
Proč tam tedy píše vývojař, že outdoor zony nejsou? To je zmatek...
No, ono je totiž otázka co je outdoor area a co je Certain quest areas :-) Questy totiž jsou všude :-) Skutečný outdoor tedy může být jen ta část kontinentu kde jsou plánovány guild house.
ta cast kde jsou guild mesta je take instancovana :P asi nebude instancovanej border kingdom
Haha tak to bude ještě docela sranda při dobývání guildovních osad.
guild mest se prave dobivat nebudou jen keepy v border kingdoms
Každopadně nějaký přepínání se mi nezamlouvá. Naštěstí, že budou instancovaný jen města a interiery. Doufám, že s velkým limitem, aby se nová instance otevírala zřídka.
Nevím jako to bude s PVP ve městech, ale když si představím, že někdo v době útoku na město se přehodí do jiného districtu, aby se tomu vyhnul se mi nelibí.
1) tak to je supr to te ceka brzo prechod do jine hry, co rikas jit rovnou ? .....
Mě by zajímalo, kde zrovny ty bereš tu drzost někoho vyhazovat ze hry ... co kdybys naopak udělal spoustě lidí radost a táhl z ní ty.