Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Star Wars Galaxies - An Empire Divided
 SWG - Chapters and Updates
 Chapter 6: Exploring Beast Mastery Expertise
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

robiwan
Moderator

1035 Posts

Posted - 19/05/2007 :  08:56:24  Show Profile  Send robiwan an ICQ Message Send robiwan a Private Message  Reply with Quote
Odkaz: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/players/news_archive.vm?id=67246



Chapter 6: Masters of the Wild prinesie do hry nový herný prvok - Beast Master Expertise (BME). BME obsahuje vlastnosti a schopnosti zamerané na výchovu a bojový tréning zvierat, a bude dostupné prostredníctvom tretieho expertise stromu každému hráčovi bez ohľadu na jeho povolanie alebo level.

Hráč si môže vybrať, či sa zameria na pestovanie rozličných zvierat, ich bojový tréning, alebo na oboje. Bez ohľadu na to, ktorú cestu si vyberie, prvý krok bude vždy ten istý: Beast Master Expertise.


Cesta do divočiny

Každý hráč, ktorý si praje byť majiteľom nového zvieraťa, musí použiť v rámci expertise aspoň jeden bod na Inkubáciu (Incubation). Bez tejto základnej schopnosti hráč nebude môcť nechať vyliahnuť zviera z vajca alebo ho zavolať. Otvorte okno s Expertise (z hlavného menu alebo stlačením písmena "U"), vyberte záložku Beast Mastery, a vyberte schopnosť Inkubácia (Incubation).

Táto schopnosť zároveň zahŕňa možnosť extrahovať DNA z divých zvierat, z ktorej je následne možné, v kombinácii s enzýmami, vytvoriť vajce.



Nové zviera je možné predať inému hráčovi len pokiaľ je stále vo vajci. Zviera vo vajci môže byť zmenené na mounta, alebo môže byť ponechané, aby po vyliahnutí začalo svoj život po boku svojho pána.

V datapade sa po vyliahnutí zvieraťa ukážu údaje o jeho vlastnostiach, ktoré slúžia na monitorovanie jeho nálady (happiness), schopností (skills), bonusov a pod.



V datapade sa tiež zobrazuje informácia o množstve dostupných bodov na trénovanie nových schopností, informácia o tom, koľko bodov môže byť použitých na jednotlivé schopnosti a koľko bodov už bolo použitých.

Teraz sa pozrieme na dve cesty, ktoré si môžu hráči v rámci BME vybrať.


Schopnosti na vytváranie a pestovanie zvierat (Beast Raising and Engineering Skills)

Pravá strana BME stromu je zameraná na vytváranie a pestovanie nových zvierat.



Tieto schopnosti umožňujú Beast Masterovi udržiavaž ich zviera v dobrej nálade, učiť ho zvieracie triky, premeniť ho na mounta, a tiež ovplyvniť dobu inkubácie.

Inkubácia (Incubation): Toto je prvý krok na ceste Beast Mastera. Táto schopnosť vám umožní používať inkubátor, aby ste mohli vypestovať nové zviera. S touto schopnosťou rovnako získate príkazy na extrahovanie DNA (Extract DNA) a oživenie svojho zvieraťa (Revive Beast).







Vcítenie sa do zvieraťa (Beast Empathy): Táto vlastnosť vylepší vašu schopnosť udržať vaše zviera šťastné. Nálada (happiness) zvieraťa sa môže meniť od zúrivosti po extázu, a má priamy dopad na jeho lojalitu a rýchlosť levelovania. Táto schopnosť je dôležitá pre každého Beast Mastera bez ohľadu na spôsob, akým bude svoje zviera používať.

Kvalita inkubácie (Incubation Quality): Beast Master, ktorý chce vytvárať najlepšie zvieratá, určite využije 20% bonus ku kvalite použitých enzýmov. Kvalita enzýmov má vplyv na počet bodov dostupných na ovplyvňovanie vlastností zvieraťa počas inkubácie.

Aby ste mohli získať túto vlastnosť, musíte predtým použiť 3 body na Vcítenie sa do zvieraťa (Beast Empathy).

Genetické inžinierstvo (Genetic Engineering): Táto schopnosť poskytne Beast Masterovi bonus k efektu hydrolázových enzýmov (hydrolase enzymes) počas zušľachťovacieho procesu pri inkubácii.

Aby ste mohli získať túto vlastnosť, musíte predtým použiť 3 body na Kvalitu inkubácie (Incubation Quality).






Hlúpe zvieracie triky (Stupid Pet Tricks): Staré zviera môžete naučiť nové triky - dokonca až dva! Ak použijete body na túto schopnosť, zvieratá pod vašou kontrolou môžu predvádzať triky. Zvieracie triky nie sú iba na predvádzanie, ale slúžia aj na zlepšenie nálady zvieraťa.

Zbieranie DNA (DNA Harvesting): Keď sa vaše zviera naučilo zopár nových trikov, ste pripravení naučiť sa lepší spôsob zberu DNA. Táto schopnosť vám umožní získavať z divých zvierat kvalitnejšie vzorky DNA. Každých 10 bodov vám dá 5% bonus k minimálnej kvalite získanej DNA.










Vytváranie mountov (Create Mount): Skúsení Beast Masteri, ktorí svoje zvieratko naučili jeden až dva triky, ho môžu naučiť trpieť jazdca na svojom chrbte. Táto schopnosť vám umožní transformovať vypestované vajce na zvieracieho mounta. Zvierací mount sa vytvára prostredníctvom možnosti "Convert Egg into Mount" v radial menu vajca.

Mountov je možné vytvoriť z nasledujúcich zvierat: Bantha, Bol, Bolotaur, Brackaset, Carrion Spat, Cu Pa , Dewback, Eopie, Falumpaset, Graul, Kaadu, Kashyyyk Bantha, Rancor, Tulrus, Varactyl, a iných. (Niektoré z týchto zvierat je možné získať iba prostredníctvom mutácií.)

Aby ste mohli získať túto vlastnosť, musíte predtým použiť 1 bod na Hlúpe zvieracie triky (Stupid Pet Tricks).


Doba inkubácie (Incubation Processing Time): Táto vlastnosť zníži čas potrebný na inkubáciu a vypestovanie vajca. V kombinácií s kvalitou inkubátora môže byť čas inkubácie znížený až o 12 hodín.

Aby ste mohli získať túto vlastnosť, musíte vedieť vytvárať mountov (Create Mount).








Bojové schopnosti a vlastnosti zvieraťa (Beast Combat Skills)

Ľavá strana BME je zameraná na bojové schopnosti a vlastnosti zvieraťa. So schopnosťami a vlastnosťami z tejto časti BME sa vaše zviera môže naučiť nové veci ako je vylepšenie jeho útočných a obranných schopností a pod.



Užitočnou schopnosťou pre bojových Beast Masterov bude určite aj Vcítenie sa do zvieraťa (Beast Empathy) z pravej časti BME, ktorá umožní udržiavať ich zviera v dobrej nálade.

Zaútoč! (Attack!): Vaše zviera bude môcť zaútočiť na čokoľvek, na čo môžete zaútočiť aj vy. Táto schopnosť automaticky pridá tlačidlo Útok (Attack) do zvieracieho panelu (Pet Toolbar).








Znalosti o zvieratách (Creature Knowledge): Táto schopnosť vám umožní študovať zvieratá v divočine a získavať o nich detailné poznatky. Tieto vedomosti môžete následne naučiť svoje vlastné zviera. Zvieratá sa môžu učiť len od zvierat podobného druhu (napr. narglatch sa nemôže naučiť schopnosti od rancora).

Aby ste sa mohli naučiť túto vlastnosť, vaše zviera musí vedieť zaútočiť (Attack!).





Získavanie lepších schopností (Enhanced Skill Acquisition): Táto schopnosť zlepší vašu šancu získať poznatky o študovanom divom zvierati a naučiť sa niečo o jeho schopnostiach.

Aby ste mohli získať túto schopnosť, musíte vedieť študovať divé zvieratá (Creature Knowledge).






Upokojovanie / Uklidňování (Soothing Comfort): Táto schopnosť slúži na upokojenie vášho zdivočeného zvieraťa, najmä na odstránenie poškodzujúcich efektov, stavov alebo postupného poškodzovania (damage over time).

Na získanie tejto schopnosti je najskôr potrebné použiť 4 body na Získavanie lepších schopností (Enhanced Skill Acquisition).

Rýchle uzdravenie (Swift Recovery): Táto schopnosť zníži čas potrebný na to, aby sa vaše zviera prebralo z bezvedomia (incapacitation).

Aby ste sa mohli získať túto vlastnosť, musíte vedieť svoje zviera upokojiť (Soothing Comfort).

Uzdravenie (Mending):

Po naučení, ako rýchlo uzdraviť svoje zvieratko (Swift Recovery), sa môžete naučiť ako obnoviť HP svojho zraneného zvieraťa.

Dodatočný bojový príkaz (Additional Combat Command): Táto schopnosť odomkne nový slot v zvieracom paneli a umožní vám naučiť vaše zviera nový bojový príkaz. Ak má vaše zviera dostatok bodov na nové schopnosti (ability points) a vy ste sa naučili prostredníctvom študovania divých zvierat nové schopnosti, môžete do novootvoreného slotu pridať nový bojový príkaz.






Vylepšená výživa (Exceptional Nutrition): Táto schopnosť zvýši HP všetkých vašich zvierat o 100%.

Aby ste sa mohli túto schopnosť naučiť, musíte vedieť svoje zviera upokojiť (Soothing Comfort).

Vylepšené uzdravovanie (Improved Pet Recovery): Keď ste použili 2 body na Vylepšenú výživu (Exceptional Nutrition), môžete zvýšiť množstvo HP, ktoré bude mať vaše zviera po prebudení z bezvedomia (incapacitation).



Dodatočný bojový príkaz (Additional Combat Command): Táto schopnosť vám umožní naučiť vaše zviera nový bojový príkaz.

Aby ste odomkli tento nový slot v zvieracom paneli, musíte mať naučené Vylepšené uzdravovanie (Improved Pet Recovery).






Trénovanie obratnosti (Dexterity Training): Táto schopnosť zvýši útočnú rýchlosť zvieraťa o 100%.

Musíte mať použité 2 body na Vylepšenú výživu (Exceptional Nutrition), aby ste sa mohli naučiť túto schopnosť.

Dodatočná špecializácia (Specialized Supplements): Táto vlastnosť zvýši rýchlosť regenerácie HP a Action vášho zvieraťa o 100%.

Aby ste mohli získať túto schopnosť, musíte predtým použiť 2 body na Trénovanie obratnosti (Dexterity Training).

Dodatočný bojový príkaz (Additional Combat Command): Táto schopnosť vám umožní naučiť vaše zviera nový bojový príkaz.

Aby ste odomkli tento nový slot v zvieracom paneli, musíte mať naučenú Dodatočnú špecializáciu (Specialized Supplements).






Odvaha (Fortitude): Táto vlastnosť zvýši obranné schopnosti (defense) a brnenie (armor) vášho zvieraťa o 100%.

Musíte mať použité 2 body na Trénovanie obratnosti (Dexterity Training), aby ste sa mohli naučiť túto schopnosť.

Divokosť (Savagery): Táto vlastnosť zvýši účinok poškodenia (damage) spôsobeného vaším zvieraťom o 100%.

Aby ste mohli odomknúť túto vlastnosť, musíte predtým použiť 3 body na Odvahu (Fortitude).

Harmonické porozumenie (Harmonious Understanding): Beast Master, ktorý sa rozhodne preskúmať celý potenciál svojho zvieraťa, získa touto schopnosťou významný benefit. Táto schopnosť umožní vám aj vášmu zvieraťu predvídať vzájomné potreby a zníži penalizáciu vašich útokov (damage reduction penalty) počas kontrolovania vášho zvieraťa.

Aby ste mohli vytvoriť toto puto s vašim zvieraťom, musíte použiť 3 body na Divokosť (Savagery).







I have waited and planned and built my strength for fifteen thousand years. I have evolved. It is time.
(Omnius Evermind)
---------------------------
Feyd'Rautha Saresh (Medic, Rebel Alliance, Europe-Chimaera), Robe Saresh (Force Sensitive, Rebel Alliance, Europe-Chimaera)


Edited by - robiwan on 19/05/2007 11:59:38

Jorssk
Moderator

jorssk2

2991 Posts

Posted - 20/05/2007 :  16:28:00  Show Profile  Visit Jorssk's Homepage  Send Jorssk an ICQ Message Send Jorssk a Private Message  Reply with Quote
Mazec a mazec at je to uz live!
Go to Top of Page

Kravka
Junior Member

931 Posts

Posted - 20/05/2007 :  20:22:01  Show Profile  Send Kravka an ICQ Message Send Kravka a Private Message  Reply with Quote
robiwan díky za info, seš klasa, GJ chlape

jůůz d fóós
Go to Top of Page

Dromedarr
Junior Member

Empire

629 Posts

Posted - 20/05/2007 :  20:52:57  Show Profile  Visit Dromedarr's Homepage  Send Dromedarr an ICQ Message Send Dromedarr a Private Message  Reply with Quote
no jo.. robe je master fakt diky :)

SWG, Europe-Farstar - Drom, Losos, Efiss, Casia' - R.I.P. SWG
Go to Top of Page

Shamirr
New Member

Pavucik

135 Posts

Posted - 24/05/2007 :  06:23:35  Show Profile Send Shamirr a Private Message  Reply with Quote
Tak čo, kto bude národný Beastmaster ? Mal by som záujem o nejaké mounty.

Nekropolis:
SWG: Shamirr Norrag (*10.6.2005 +9.7.2008) - Imperial Commando, Imperial Ace Pilot; Xandara Norrag (*11.8.2006 +9.7.2008) - Trader, Freelancer Pilot
Go to Top of Page

robiwan
Moderator

1035 Posts

Posted - 24/05/2007 :  06:55:17  Show Profile  Send robiwan an ICQ Message Send robiwan a Private Message  Reply with Quote
no Dosec cumi do inkubatora, aj Jorssk ho uz ma (:

I have waited and planned and built my strength for fifteen thousand years. I have evolved. It is time.
(Omnius Evermind)
---------------------------
Feyd'Rautha Saresh (Medic, Rebel Alliance, Europe-Chimaera), Robe Saresh (Force Sensitive, Rebel Alliance, Europe-Chimaera)

Go to Top of Page

Yurekk
Junior Member

503 Posts

Posted - 24/05/2007 :  07:09:40  Show Profile  Send Yurekk an ICQ Message Send Yurekk a Private Message  Reply with Quote
Incubator sice mám,ale všichni víme co je momentálně za mašiny na trhu,bůh ví co z toho vypadne,ale to vybavení co momentálně mám rozhodně na nějakou velkovýrobu není,i když u mounta snad žádný staty a extra požadavky na kvalitu nejsounebo jo ?

SWG:Dosec soustružník ,Dosec' Yurek JEDI -EU Chimaera server
WWIIOL:Oberstleutnant,Axis side,
DF:Twombly-meč,srp a kladivo
WAR:Yurek pasáček vepřů -Eltharion
Go to Top of Page

Jorssk
Moderator

jorssk2

2991 Posts

Posted - 24/05/2007 :  09:53:26  Show Profile  Visit Jorssk's Homepage  Send Jorssk an ICQ Message Send Jorssk a Private Message  Reply with Quote
Tyjo to je uchylarna, ted jsem si koupil tezaky abych vubec mohl zacit makat a ted jeste najit kde se to tezi a pak jeste ty enzymi aby pet za neco stal...jinak muzu se tim i zivit? Ze budu delat zvirata a prodavat je? Jestli pujdou dat do deed...
Go to Top of Page

robiwan
Moderator

1035 Posts

Posted - 24/05/2007 :  10:02:29  Show Profile  Send robiwan an ICQ Message Send robiwan a Private Message  Reply with Quote
na to, aby si sa tym mohol zivit, musis mat zakaznicku zakladnu (ma Eclipse taku velku populaciu?)

imo nejake peniaze z toho dostanes, ale pomer cena/vykon bude velmi zly...zarobit sa ti urcite podari na mutovanych (velmi nizka pravdepodobnost, ktora naviac zavisi od kvality surovin, DNA a inkubatora) a vzacnych zvieratach

inkubator ti vypluje vajce (t.j. fakticky deed), a to mozes predavat...

ked z vajca zviera vygenerujes, tak uz sa nebude dat predat (vyliahnute zvierata su No Trade) a spatne sa nebude dat redeednut, takze bacha (:

I have waited and planned and built my strength for fifteen thousand years. I have evolved. It is time.
(Omnius Evermind)
---------------------------
Feyd'Rautha Saresh (Medic, Rebel Alliance, Europe-Chimaera), Robe Saresh (Force Sensitive, Rebel Alliance, Europe-Chimaera)

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,14 seconds. on eygor Snitz Forums 2000