Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 Star Wars Galaxies - An Empire Divided
 SWG - General Forum - servery Eclipse & Chimaera
 europe-farstar
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Gu-Jin
Starting Member

4 Posts

Posted - 30/06/2005 :  21:56:19  Show Profile  Visit Gu-Jin's Homepage Send Gu-Jin a Private Message  Reply with Quote
Jsem ze serveru Europe-Farstar a chtel bych udělat tým na to abychom se stali jedi.(pouze pro rebely a neutrály)
Jsem nováček takže to nebude jen tak
Potřeboval bych kde se dá sehnat droid(ten mrnavej-R2...)
A ještě bych vyměnil AB-1 nebo V-35 landspeeder či swoop bike za nějaké zvíře na kterém bych mohl jezdit(nejlíp varactyl)

Pro ten tým mám v zásobě Y-winga pro neplacené lérání a landspeedery

Almych
Average Member

To jsem ja

1691 Posts

Posted - 01/07/2005 :  07:57:07  Show Profile  Send Almych an ICQ Message Send Almych a Private Message  Reply with Quote
si na spatnem serveru, udelej si postavu na Eclipse

a nez budes Jedi, pocitej min pul roku intezivniho hrani

Edited by - Almych on 01/07/2005 10:58:40
Go to Top of Page

baron432
New Member

415 Posts

Posted - 01/07/2005 :  08:03:31  Show Profile Send baron432 a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Almych

si na spatnem serveru, udelej si postavu na Eclipse


Jj, zakladni predpoklad k tomu stat se jedi je byt na Eclipse

PotBS Roberts - Paul van Staff (NO), Paul LeBaron (FT), Paul de Witt (PT), Španělsko, Storm Riders
SWG Eclipse - Pave'l vanStaff, Jedi (ex Jedi/ImpAcePilot)
SWG Eclipse - Pattt vanStaff, Officer (ex MRifle, MBH, 4000 CM)
Go to Top of Page

Azeroth
New Member

167 Posts

Posted - 01/07/2005 :  10:07:07  Show Profile  Send Azeroth an ICQ Message Send Azeroth a Private Message  Reply with Quote
quote: