No co jsem tak mluvil s lidma s Tasifa tak moc aktivní v pvp nejsou. Nevíte jak je to s českejma guildama na Fury a pvp. Když už se teda rozhodnu, že bych si vyexpil a zkusil to nejaké pvp tak zjistim, že to asi skonči na tom, že není česká guilda co by se tomu věnovala.
Ahoj na Fury je nejvetsi Cult of Pain a vetsina lidi hraje PvP spise ve White Sands, jinak jsou take PvP akce v Kheshatte, ale spise narazove. Raidy se zatim nedelaji, neb je malo aktivnich 80 hracu. Na Fury je jeste maly Aftermach a v internacionalni Nemesis je take par Cechu. Ja sam jsem momentalne Cult of Pain...
Děkuji všem. Server už bych měl pořešenej. Ted z jiného soudku.
Zajímalo by mě co ti 20+ lvl gankeři na nub ostrově. K čemu je to dobré? Je to tak, že oni tam třeba měsíc dva takhle zabijí a pak, když mají dobrej rating tak odchází expit dál? Nebo je to nějaká forma pvp na zkrácení volné chvíle?
Další věc. Když jsem murder co to pro mě má za následky? Vím, že nemůžu do města. Čím to ze sebe schodím? Popřípadě, když sejmu jiného murdera? Nějaké plynoucí výhody?
Tohle uz se rikalo pred mesicem..takze to nekdo, nekde zopakoval v souvislo se ztratou Funcomu.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
jn Bonusweb, dovolím si citovat jednoho člověka co se k tomuto článku vyjádřil jelikož mám na věc přibližně stejný názor: "AoC nekrachlo a zatim nekrachuje,to jenom BW nema o cem psat. Staci si precist prispevek nize nebo si to najit na ofic forech o AoC. Bude krachujici firma delat konverzi na XBOX? Bude krachujici hra prevadena na DX10(coz prave bezi na test serverech -a bavime se tu o full podpore DX10,zadne trosky ala LOTRO). Updaty do AoCu jsou,naposledy cca pred mesicem 1.5 GB novych dungeonu,a spousta zmen,dalsi velky update je planovan jiz brzy. Tolik k AoC." by megalol
jn Bonusweb, dovolím si citovat jednoho člověka co se k tomuto článku vyjádřil jelikož mám na věc přibližně stejný názor: "AoC nekrachlo a zatim nekrachuje,to jenom BW nema o cem psat. Staci si precist prispevek nize nebo si to najit na ofic forech o AoC. Bude krachujici firma delat konverzi na XBOX? Bude krachujici hra prevadena na DX10(coz prave bezi na test serverech -a bavime se tu o full podpore DX10,zadne trosky ala LOTRO). Updaty do AoCu jsou,naposledy cca pred mesicem 1.5 GB novych dungeonu,a spousta zmen,dalsi velky update je planovan jiz brzy. Tolik k AoC." by megalol
Priste se chovej jako clovek (edited by Shemiramoth) Mela nekdy byt LOTRO oficialne FULL DX10 hra ???? Nemela a pres to behem par mesicu implementovali DX10 doplnky bez sebemensich problemu. V AOC se na tom at je to hra jakachce udajne pracuje uz od samotny bety, kdy v polovine prubehu release obdobi uz ukazovali prvni DX10 screeny. Tak tu ted nevytahuj, ze se najednou PRACUJE NA KOMPLETNIM predelani do DX10, kdyz si vyvojari s DX10 lamou zuby od sameho zacatku a udajne jim to zrovna od ruky nejde .... to jen pro doplneni a uvedeni veci na spravnou miru. Mimochodem .. vyvojari si meli delat starosti s jinyma podstatnejsima zalezitostma uz od sameho startu, nez je zrovna DX10, ktere hratelnosti moc neprida ...
Jinak .... jsem nekonfliktni, jen nerad vidim nepresnosti, ktery jinejm muzou mast hlavy :)
Jinak s tim mrtvolnem kolem AoC ... precijen ta hra napul chcipla od jejiho vydani a se zachranou to neni tak zhavy jako u WAR ... ale i pres to posledni dobou, nejen tady na Imperiu, dost i napr. na forech MMOrpg.com a mmosite, se lidi bavej o AoC v docela kladnejch slovnich spojenich. Osobne jsem uz krabici objednal a cekam az dojde a jdeme se Stormerem hrat :D ... budou litat hlavy...
Za prve moon psal, ze je to prevzate z BW a za druhe zminil, ze ma priblizne stejny nazor. Takze az si das dve a dve dohromady, tak by mozna tvoje reakce mohla za neco stat. Navic tezko bude upravovat post, kde nekoho cituje. To uz by asi nebylo to prave orechove.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
ejsou podobne zpravy zalovatelne ? tohle totiz muze tu firmu opravdu polozit, ne sice zrovna na BW ale predstava ze neco podobneho zverejni mmorpg.com hre urcite neprida
ejsou podobne zpravy zalovatelne ? tohle totiz muze tu firmu opravdu polozit, ne sice zrovna na BW ale predstava ze neco podobneho zverejni mmorpg.com hre urcite neprida
rozhodne jsou , ale asi se v tomhle pripade s tim nikdo nebude chtit otravovat
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
S Bonuswebem asi fakt ne. Web v cele nejnudnejsich online magazinu o hrach....kdo by se s tim babral...
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
S Bonuswebem asi fakt ne. Web v cele nejnudnejsich online magazinu o hrach....kdo by se s tim babral...
Nudnost by mi ani tak nevadila jako spíš bulvárnost, některé nadpisy se ani zdaleka nepřibližují tomu o čem je obsah článku, prostě jak v bulváru, už jenom chybí aby si sem tam nějakou tu novinku vymysleli.
Vyšel novej Letter from game director Výcuc o čem se nám Crag rozepsal: Píše o konferenci herních vývojářů v San Franciscu, dále že aktuálně pracují a že se blížíme k Free tial kampani, což je významný milník pro team. Příští týden by se měl na test serverech objevit nový update (kompletní předělání characters statisctics, kompletní předělání gem systému a také možná dlouho slibovaná old tarania-konkrétně ale o old taranii nepadlo ani slovo ). Další informace o připravovaném updatu budou postupně uvolňovány v průběhy příštího týdne(týdnů). Zbytek textu je klasické vychvalování hry, jaká to byla výzva pro vývojáře a jak se soustředili na combat systém atd atd.
Toho predelani sistemu Schopností se bojim.. Aby to nedopadlo tak .. že schodíme T2 košile a sukně .. a vrhnem se do ukovanejch rukavic s dírama! Už to tady jednou bylo..
Moon: Tobě se omlouvám, pokud tě to nějak vzalo co jsem napsal. Jen jsem poukazoval na to, že se vývojáři měli držet jiných primů, než zrovna DX10, které se snaží plně implementovat už od konce bety + DX10 v LOTRO.
Shemiramoth: Nechci nějak podtrhovat tvoje postavení. Nemyslím, že můj výraz byl natolik vulgární, ve srovnání s tím co tu občas vídám, abys mě musel označovat za nečlověka. Ale budiž, je vidět, že se někdo snaží mít pravidla pevně v rukou a alespoň někde si podložit své ego.
Pokud jsi pochopil a jak říkáš v mém případě, abych si dal "dve a dve dohromady", cist umim a jelikoz sam sam poukazujesna to, ze na to Moon dle postu má stejný názor, je také důvod, proč na jeho post takto raguji. Je mi jedno, zda je ten žblebt z hlavy Moona, či někoho z BW. Reagoval jsem pouze na věc: LOTRO AOC DX10.
Ve zbytku příspěvku jsem osobně podtrhoval jak se dnes věci mají a nijak AOC nenapadal, nikoliv, sám poukazuji na vlastní postřehy z dění kolem AOC.
Nenapadej teď tedy ty mě a koukej si prosím dát ... "dvě a dvě dohromady" ... tady jsme pokud vím na diskuzních fórech a když už někdo přispívá, musí počítat s tím, že na jeho post se nabalý buď pozitivní, či negativní ohlas. Ale o tom jsou, pokud to nevíš, diskuzní fóra.
Jinak, nevím, co všude hlásají, jak byl merge serverů k ničemu. Nevím, jak před nedávnem, ale dnes bylo všech 18 serverů v 17:00 medium. Což se mi ve srovnání s jinými tituly nejeví jako hra před smrtí. A ano souhlasím, BW asi nemají o čem psát, protože na žádném profi MMO portálu jsem dlouho nic o neúspěších AOC nečetl. Ba naopak, všude po diskuzích vídám kladné příspěvky a články ve formě pochval updatů. To byl také důvod, proč jsem si vytvořil ACC a vlezl s kamarádem do hry. Nevím jak jinde, ale na Fury byla newbie lokace plná hráčů. Samozřejmě, že dost z nich budou alti, ale na druhou stranu bych pochyboval, že by těch altů bylo tolik, většina hráčů zde běhala i na vyšším lvl bez guild tagu .. Uvidíme, každopádně by mě osobně dost mrzelo, kdyby to s hrou šlo nadále z kopce, kor ve chvíli, kdy se začíná hra rýsovat jako mnohem hratelnější.
ten clanek na bw ma asi takovou informacni hodnotu jako kdyby ten clanek vysel na super.cz, takze bych to fakt uz dal zbytecne nerozebiral
Neviděl bys to tedy s AOC skutečně tak černě, jak se někde snaží přesvědčovat? Ikdyž, ne že bych z toho chtěl dělat nějaké XXL závěry, ale např. na Xfire AOc chudák už úplně vypadnul ze statistik MMO první desítky ... Ale například dnešní zájem na mmorpg.com je vyšší, než např. u lotro. Z celkové statistiky počtu přístupů však AOC celkem odpadlo. :( zachraňte AOC ... člověk se rozhodne to jít hrát a ono by to ještě snad mělo jít do kytek ne :DDDD
Moon: Tobě se omlouvám, pokud tě to nějak vzalo co jsem napsal. Jen jsem poukazoval na to, že se vývojáři měli držet jiných primů, než zrovna DX10, které se snaží plně implementovat už od konce bety + DX10 v LOTRO.
V tom příspěvku co sem citoval mi šlo spíše o tu pointu, že kdyby funcom chtěl AoC zavřít, tak pravděpodobně nebude pokračovat ve vývoji xboxové hry a že AoC je na tom o hodně lépe než po vydání o čemž se internetové deníky moc nezmiňují ( vlastně vůbec ), ony narážky na lotro si neber osobně, kvůli nim jsem ten příspěvek necitoval už jenom kvůli tomu, že s Lotro nemám žádně zkušenosti.
quote:Originally posted by Dash Jinak, nevím, co všude hlásají, jak byl merge serverů k ničemu. Nevím, jak před nedávnem, ale dnes bylo všech 18 serverů v 17:00 medium. Což se mi ve srovnání s jinými tituly nejeví jako hra před smrtí.
Trochu tě musím sklamat, aoc má u serverů jenom 2 statusy a to full load ( to bylo prvních pár týdnu po vydání na některých serverech ) a medium load, bohužel žádně další statusy jako low nebo high tam nejsou ( za 3 měsíce hraní jsem ale nic jiného neviděl ).
quote:Originally posted by Dash Uvidíme, každopádně by mě osobně dost mrzelo, kdyby to s hrou šlo nadále z kopce, kor ve chvíli, kdy se začíná hra rýsovat jako mnohem hratelnější.
S hrou to nejde z kopce, alespoň podle xfire grafů, po velkém odlivu hráců někdy kolem toho 1-2 měsíce existence hry byl aoc tuším někde kolem 55 místa, aktuálně se stabilně pohybuje kolem 46-48, takže bych řekl, že hra má mírný nárůst předplatitelů než nějaký výrazný úbytek.
Fajn, já právě, protože tady pár lidí co stále hrají vychvalovalo, že se poslední dobou děje všee k lepšímu, tak jsme s kamarádem začali hrát. A nevím kolik z těch počtů asi tak jsou alti, ale low lvl postav všude běhalo opravdu moc.. a global chat jel aktivněji, než jsem snad zatím kde viděl ... Když jsme v něm tak nějak pokecal s lidma, sami hráči potvrzovali, jestli se mi snad zdá, že by to vy hře vypadalo mrtvě. Musel jsem jim pokývat, že skutečně nikoliv.
No trošku se bojím toho update na 1.5 nebo kolik to bude. Mají tam být nějaké změny statu a věcí. Tohle už jsem jednou zažil.
Začal jsem hrát před necelým rokem za Necra. Zezačátku stal za nic, pak bost, nerf, bost nerf. Ted za něj hraju zase a libí se mi to. Doufám, že někoho nenapadne na to šahat.
No pokud ho člověk umí hrát tak je to pak lahoda, ale je smrtelnej.
Dáváš duely nebo prostě náhodné boje? Ještě jedna věc s kolika petama na tebe většinou dou?
mam 70 lvl (nemam blessed conqvest coz je mozna ta chyba) a totalne me roznasel v duelu 66 lvl negr zadnyho peta nemel, nahodil me degen, pak me nejak freeznul tak sem ho chargnul knock, pak zpomalovak a vysipat pres frenzy a volcanic kombo, ale proste ho to dostalo tak na pulku hp, on me zpomalil a chcipnul sem na degen , zadna sance
Asi to byl newbik no. Ono se mi osobne zda, ze z tech low lvl je pomerne dost novejch, protoze hodne malo z nich ma guildu. Je pravda, ze ne kazdej se hned do guildy tlaci a hlavne ne kazdej alt. Na druhou stranu by to u hry, ktera je na guildy dost fixovana, dost divny.
jj toho nan asi na 40 lvl na PK ... 20x mrtvej .. 300 killu. Hlavne stopovani je svinstvo..kdo me nasere :-) musí pryč z instance a nebo relog ^^
Dobrý je, když se stopuji dva rangeri. Kazdopadne ranger me vůbec nechytnul.Nedovedu si představit za něj levelovat.
Za rangera se leveluje velice dobře už jenom kvůli tomu trackingu. Zatímco si postava doplňuje životy, tak hodim tracking a zkouknu jestli není někdo v okolí, takže se málokdy stane že mě někdo překvapí. Taky se tam dá předejít trapně situaci kdy se potkají 2 hráči a oba dají hide, pak rangeri si ho prostě najde, hodí mu past pod nohy a už to jede. Za rangera se mi hrálo dobře, člověk má takovej přehled a na levelování osamotě taky vůbec neni špatnej.
ale jo .. na expeni je asi nejhorší.. Takovej DT nabere vše v okolí a pak to prostě sejme bez znatelné stráty HP.. R. nejlépe 2..Jednoho omraci na 10s.ze stinu .. a druheho ustrili..pak šup na prvného.
Jak je na tom teď assasinka? Jeden čas jsem s ní nebyl schopen dokončit ani level 8 mise v tutoriálu..
Zkoušel jsem jí do 22 lvl a připadala mi na tom hodně dobře. I co se PvP týká. Expení jde svižně. Větsinou jsem utočil ze stínu a to dává šlupky. Nakonec jsem zvolil necra, protože mě nebaví pořád mačkat comba.
Assassin je hlavne na PVP . .takova alternativa PK když nekoho nebavi R. Na raid a tak se moc nehodi..
D.T. Je na tom špatně?? Znam DTčka co maji 18 000 killu a jen 12 000 smrtí DTčko je extremě univerzální. Hodi se jako hlavní tank .. PVP killer .. na minihry i tank do zalohy. Bohužel musí se rozhodnout co chce a podle toho rozdelovat body (univerzalní build není)
IMO zadna spatna class (rozumej underpowered) neni. Akorat to neumi 3/4 lidi hrat. Mysli si ze ano, a pak vznikaji klasicke whine/nerf/buff thready. Stejne jako kdysi kdyz se rikalo, ze assassin je gimp a ToS OP, tak stejne slo TOSe assassinem zabit. To samozrejme plati pro jakoukoliv MMO.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
IMO zadna spatna class (rozumej underpowered) neni. Akorat to neumi 3/4 lidi hrat. Mysli si ze ano, a pak vznikaji klasicke whine/nerf/buff thready. Stejne jako kdysi kdyz se rikalo, ze assassin je gimp a ToS OP, tak stejne slo TOSe assassinem zabit. To samozrejme plati pro jakoukoliv MMO.
Nehodnotim jen podle toho.. Ale třeba Maggy .. mel asi 12 000 killu a umrel 10 000. PVP lvl 5. Duel jsem sním daval přesne 10x. 10x vyhral.. Nejvic jsem ho dostal na 24%. Nikdo od nas sním nebojoval .. (nemelo to cenu) Vedsinu umrti mel z toho .. ze sel i sam do přesili.
Ne ze bych ho obdivoval .. ale je jasne ze DT muze zabit cokoliv.
Navic jiné DTcko me porazi opravdu maximalne 1x za mesic. Bohuzel odesel na jiný server.
A nehodnotit podle pvp bodu?? Je to nejlepší ukazatel skillu hrace. na 70% porazim cokoliv co ma o 40% min killu než ja. Smrt neni duležita ..ale vyhry ano.Skušenosti jsou hrozne duležité. a PVP lvl také.
Balanc postav je dobrý..Možná jen BS. je skoro nezabitelní mečem a TOS. dokaže cokoliv co má pod 5000HP zabít 1x-2x skillem.Ale co jsem slyšel tak TOSovi ten skill opraví.
ja tipuji že zustave hodně vysoké číslo.. zrovna jsem se nechal ukecat na test Warhammera ... A musim užnat že AoC ho lehce strčí do kapsi
Ale kolik lidi ho skoší jen proto .. že je to free a pozdeji nebudou mýt prachy to nevím :-)
Co se týče pvp , tak je na tom aoc tragicky, protože zerg v kheshatte + sem tam nějaké mini hry nepovažuji za odpovídající end game content. A battlekeepy, jsou sice fajn ale 95% hráčů se na ně nepodívá. Nebo se snad něco za ty 3 měsíce co to nehraji změnilo ? Ale aby můj komentář nevyzněl tak negativně, Funcom v prosinci postnul na forum voting-thread, kde se hlasuje jakým směrem by se mělo pvp ubírat a všechny možnosti které nám nabízí ,co se týče nového pvp contentu, zní moc pěkně. Teď už jenom doufat že to dají do nějakého blízkého patche.
zde je ten post : How fast-paced shall PvP combat be? # a = one hit one kill, no support classes just damage-dealing(less than 10 seconds) b = few hits, crowd control should be key to successful PvP (less than a minute) c = players should take a punch, cutting down their supporters should be the key to successful PvP (less than 3 minutes) d = players should be tough as nails, think Kung-Fu movie, every fight shall be epic and take its time (more than 2 minutes)
Mark every type of PvP content you'd like to play in Age of Conan [.] instanced 1vs1 combat [.] instanced 6vs6 combat [.] instanced 12vs12 combat [.] objective based world PvP (like a PvP area with missions in it) [.] region control world PvP (fighting over the control of regions) [.] free world PvP (just smashing each others faces)
Rate how important it is to you to introduce new content of the types below. Whereas 100 is the most important and 1 is the least important. [#] instanced 1vs1 combat [#] instanced 6vs6 combat [#] instanced 12vs12 combat [#] objective based world PvP (like a PvP area with missions in it) [#] region control world PvP (fighting over the control of regions) [#] free world PvP (just smashing each others faces)
How important are rewards for taking part in PvP combat for you? # a = the combat itself is the reward b = some gain is appreciated c = there should be rewards d = I won't PvP at all without getting rewarded for it
Na první otázku nejvíce lidí odpovídá C, na poslední otázku odpovídají většínou b-c. Dále u pvp contentu lidé nejvíce zaškrtávají objective a region control pvp, druhý nejvíce votovaným contentem je 6v6 a 12v12 instanced combat a nejméně hlasů dostává 1v1 instanced combat a free world pvp (to snad už ve hře je ne? <- asi důvod proč to dostává nejméně hlasů). Jinak tyto výsledku nejsou nijak oficiální, vytvořil jsem je na základě rychlého pročtení tak 3 stran (z 12)