Author |
Topic  |
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 16:55:33
|
koneckoncu, tohle se da vceklu jednoduse vyzkouset
stoupnete si proti sobe s nejakym roguem zapni evasion a nech ho do sebe behem ni mlatit .. tohle udelejte treba 10x
a pak do sebe nech mlatit 150 sekund v kuse a porovnej crit rate ... pokud bude critrate vyssi v prvnim pripade nez ve druhym pak je to co sem napsal pravdivy
|
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 17:25:56
|
hele ja do toho nevidim :) ale co se stane kdyz berme zaklad
0-4 miss 5-14 dodge 15-24 parry 25-59 crit 60-99 hit
a ted si pridam +5% hit ... jak se tozmeni? vsechno se posune nahoru? tedy
0-0 miss 1-9 dodge 10-19 parry 20-54 crit 55-99 hit
nebo se stane neco jinyho? |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 17:32:57
|
quote: Originally posted by Bubak
quote: Originally posted by Mefisto
prave ze ne .. CRIT nemuze missnout ( to koneckoncu vidis i z tech %) pro priklad kdybys mel - 20 crit 10 hit a 10% dodge block parry tak
0-13 miss 14-23 dodge 24-33 parry 34-43 block 44-63 crit 64-99 hit
kdybys hodil kostkou 43 pak je to block .. kdybys mel misto +10hitu 11 tak by to byl crit, ale to neznamena ze ten crit muze missnout, tady neprobihaj 2 vypocty, hodi se jednou a to urci jestli to je miss crit hit dodge parry nebo block
kdybys hodil 64 tak je to v tomhletom pripade hit, ale kdybys mel BUD +1 hit a nebo +1 crit navic tak se z toho stane crit, a nezapomen ze hit ztraci svoji cenu ve zlute dmg, crit ne
Mozna jsem natvrdlej, ale potom my vysvetli tohle: The way WoW calculates crit rate is over ALL attacks. Crit rate is not based on hits only. In other words, if you have a 5% crit rate, that 5% chance includes MISSES. A neni to nic co bych si vycucal z prstu, ale je to blue z us fora ...
Pokusím se to vysvětlit nezávisle na ostatních, takže možná budu něco opakovat:
Base hit chance = 0.95*(weapon skill ratio, tj na 60.lvl 300/300 = 1). 0.76 místo 0.95 při dualwieldu Base crit chance (%) = 5+Agi/20 (/29 pro Rogue)
Crity i hity jsou počítané zároveň, při jednom hodu. Hodí se /random 100: 0 - crit% = crit crit% - hit% = hit (hit% je modifikovaná base hit chance) hit% - 100 = miss
Tak to je z tvého pohledu, nepřítel ti z toho intervalu 0-hit% z konce (tj. od hit%) ukrajuje procenta díky parry, dodge, atd. Jakmile začne mít víc parry+dodge+block než máš ty crit%-hit%, nemáš žádnou šanci na hit a začne ti snižovat hranici crit% V tom případě budou všechny tvé zásahy crity, na obyčejné hity nebude už místo (jak je tomu například při té zapnuté evasion)...
Tzn. crit% ti udává, kolik procent ze všech útoků (včetně missů, dodgů , parry a bloků) ti bude critovat - pokrývá poměrnou část toho intervalu. Crit 30% pokrývá 1-30... Protože ale některé missují, jsou parryované atd, ve skutečnosti je počet_critů/počet_útoků_co_se_trefilo (což je crit chance jak ji asi normálně chápeme) vždy větší než crit%.
Doufám, že jsem se do toho moc nezamotal :)
Edit: samozřejmě, že jsem se do toho zamotal a zvoral to, ale už by to mělo být opravené :) |
Edited by - Gurrshael on 18/07/2006 18:07:18 |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 17:51:23
|
No a jestli je lepší +crit než +hit ... čistě z pohledu white damage je to jedno, oboje přidá jednu ránu. Z pohledu specek to jedno není - je lepší mít +5crit na Mortal Strike a hit chance 76%, nebo mít nezměnenou crit chance, ale hit chance 81%? Imho +hit, protože chceme spíš specku aplikovat (má i jiné vlastnosti než jen dmg) než aby nám trochu víc critovala. |
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 18:05:27
|
quote: Originally posted by Gurrshael
No a jestli je lepší +crit než +hit ... čistě z pohledu white damage je to jedno, oboje přidá jednu ránu. Z pohledu specek to jedno není - je lepší mít +5crit na Mortal Strike a hit chance 76%, nebo mít nezměnenou crit chance, ale hit chance 81%? Imho +hit, protože chceme spíš specku aplikovat (má i jiné vlastnosti než jen dmg) než aby nám trochu víc critovala.
No jde o to, ze specky maj defaultne 5% miss rate, tudiz jakmile mas +6%hit tak specku uz nikdy nemissnes (parry/block/dodge je neco jinyho) :) |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 18:10:15
|
quote: Originally posted by Bubak
quote: Originally posted by Gurrshael
No a jestli je lepší +crit než +hit ... čistě z pohledu white damage je to jedno, oboje přidá jednu ránu. Z pohledu specek to jedno není - je lepší mít +5crit na Mortal Strike a hit chance 76%, nebo mít nezměnenou crit chance, ale hit chance 81%? Imho +hit, protože chceme spíš specku aplikovat (má i jiné vlastnosti než jen dmg) než aby nám trochu víc critovala.
No jde o to, ze specky maj defaultne 5% miss rate, tudiz jakmile mas +6%hit tak specku uz nikdy nemissnes (parry/block/dodge je neco jinyho) :)
Aha, na to jsem úplně zapomněl, díky za opravu. Nicméně do té maximální hranice +hitu stejně platí to co jsem psal - tedy že je výhodnější +hit. |
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 18:18:37
|
quote: Originally posted by Gurrshael
nezda se mi to .. zcasti si napsal to co ja, ale celkove se mi to nezda, nejak do zejtrka vyzkousim to s tou evasion, to by myslim melo vyvratit/potvrdit to co jsem napsal
|
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
Space - Ace
Starting Member
25 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 19:55:07
|
Ehm mno tak nejake pokroky uz mam ale nejak me furt nedochazi vyznam toho Sapu...jako vystuni to a vrti me to do Stealtu ale k cemu mi to je dobre kdyz to neda ani dmg? |
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 09:36:32
|
quote: Originally posted by Space - Ace
Ehm mno tak nejake pokroky uz mam ale nejak me furt nedochazi vyznam toho Sapu...jako vystuni to a vrti me to do Stealtu ale k cemu mi to je dobre kdyz to neda ani dmg?
muzes tim vyradit jednoho protivnika (neco jako kdyz mage da sheep), zatimco druhy protivnik te porad nevidi a ty na nej muzes zacit s novym openerem (ambush/cheap shot atd) |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 09:40:45
|
quote: Originally posted by Bubak
quote: Originally posted by Gurrshael
No a jestli je lepší +crit než +hit ... čistě z pohledu white damage je to jedno, oboje přidá jednu ránu. Z pohledu specek to jedno není - je lepší mít +5crit na Mortal Strike a hit chance 76%, nebo mít nezměnenou crit chance, ale hit chance 81%? Imho +hit, protože chceme spíš specku aplikovat (má i jiné vlastnosti než jen dmg) než aby nám trochu víc critovala.
No jde o to, ze specky maj defaultne 5% miss rate, tudiz jakmile mas +6%hit tak specku uz nikdy nemissnes (parry/block/dodge je neco jinyho) :)
neni pravda :) i s +7 hit jsem pomerne pravidelne missoval tranquil shoty , ktery specka jsou zlomilo se to az nekde kolem +9 |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
kundihrabka
New Member

126 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 09:40:51
|
quote: Originally posted by Bubak
Tak sem lognul test realm a ruth a relent jsou opravdu propojeny, tak by me zajimalo jak se chystate vytvorit 15/31/5 buildy ? Mit relent. strike mi prijde jako zivotne dulezity a nevim jestli AR vyvazi 3/5lethality. Osobne zacinam zvazovat 17/29/5 :/
Eviscerate 2/3 a pak Ti vyjde 4/5 lethality
quote: Originally posted by Space - Ace
Ehm mno tak nejake pokroky uz mam ale nejak me furt nedochazi vyznam toho Sapu...jako vystuni to a vrti me to do Stealtu ale k cemu mi to je dobre kdyz to neda ani dmg?
Krom toho, ze zustanes ooc, tak diky tomu, ze jsi ve stealthu muzes na dalsi obet zacit nejakym openerem ze stealthu. Dokonce kdyz mas treba vic mobu a vsechny je stihnes zabit driv nez se ten saply probere, tak jsi pak ooc a tohle bez imp. sap nejde. |
To, ze Buh nikdy nebyl neznamena, ze neni treba se Ho zbavit. |
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 10:14:05
|
quote: Originally posted by Pertha neni pravda :) i s +7 hit jsem pomerne pravidelne missoval tranquil shoty , ktery specka jsou zlomilo se to az nekde kolem +9
No je mozny ze hunteri to maj jinak, ale mezi meleerama se traduje, ze +5%hit=nemissujes specky :) |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 10:15:02
|
quote: Originally posted by kundihrabka Dokonce kdyz mas treba vic mobu a vsechny je stihnes zabit driv nez se ten saply probere, tak jsi pak ooc a tohle bez imp. sap nejde.
Neni vzdy pravda, pokud je to linknuty pack (jako ze to vetsinou byva pokud musis jednoho z nich sapovat) po zabiti ostatnich se OOC nedostanes. V PVP ano tam to jde vzdy.
|
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
|
kundihrabka
New Member

126 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 11:06:24
|
quote: Originally posted by Bubak
quote: Originally posted by kundihrabka
Eviscerate 2/3 a pak Ti vyjde 4/5 lethality ...
Ja ti nevim, ale imp evis v CD fakt nemam, bo evis nikdy nepouzivam :)
Edit: Momentalne mam http://www.wowhead.com/?talent=i0ecoxZGfV00AzZV0x a v 1.12 planuju http://www.wowhead.com/?talent=n0gcoLZGfV0MEz0boV (imp kick na obcasny pvp, mozna prohodim s imp sprintem))
Tak uberes misto eviscerate 1 bod v SnD. imho 4/5 lethality vs 2/3 SnD > 3/5 lethality vs 3/3 SnD |
To, ze Buh nikdy nebyl neznamena, ze neni treba se Ho zbavit. |
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 11:16:16
|
quote: Originally posted by kundihrabka
Tak uberes misto eviscerate 1 bod v SnD. imho 4/5 lethality vs 2/3 SnD > 3/5 lethality vs 3/3 SnD
No na testu tam ten bodik soupnout jde, ikdyz se to graficky nezobrazi, takze to zatim neresim a uvidime az pujde live. A pokud to nepujde, tak imo bude lepsi dat si 17/29/5, protoze to je vpodstate vyzkousenej build, kterej je akorat obohacenej o WE a nema AR (bez kteryho zijem uz pekne dlouho). |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
 |
|
kundihrabka
New Member

126 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 11:38:15
|
No nechame se prekvapit. Jinac pokud jsem dobre pochopil patchnotes na tom testu, tak na SnD se uz asi nebude vztahovat Relentless Strikes. Alespon dle: "Relentless Strikes: This ability will no longer trigger when your finishing move does not hit your target." |
To, ze Buh nikdy nebyl neznamena, ze neni treba se Ho zbavit. |
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 11:43:40
|
quote: Originally posted by kundihrabka
No nechame se prekvapit. Jinac pokud jsem dobre pochopil patchnotes na tom testu, tak na SnD se uz asi nebude vztahovat Relentless Strikes. Alespon dle: "Relentless Strikes: This ability will no longer trigger when your finishing move does not hit your target."
IMO je to spis mysleno tak, ze to obcas vracelo energii ikdyz si missnul finishing move (nebo dodge, parry). Oprava bugu, aspon doufam :) |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
JerzeeG
Moderator
   

4364 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 11:46:14
|
quote: Originally posted by Bubak
quote: Originally posted by Pertha neni pravda :) i s +7 hit jsem pomerne pravidelne missoval tranquil shoty , ktery specka jsou zlomilo se to az nekde kolem +9
No je mozny ze hunteri to maj jinak, ale mezi meleerama se traduje, ze +5%hit=nemissujes specky :)
a ja dycky myslel, ze i pres +50 hit na itemech je vzdycky miss chance 1% :/ |
Jerzee <Mor do Kuli> |
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 11:58:54
|
v pve mozna, v pvp sem s hit chance 6% mel realnej miss chance u warra hluboko pod 1% |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 12:45:43
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by Bubak
quote: Originally posted by Gurrshael
No a jestli je lepší +crit než +hit ... čistě z pohledu white damage je to jedno, oboje přidá jednu ránu. Z pohledu specek to jedno není - je lepší mít +5crit na Mortal Strike a hit chance 76%, nebo mít nezměnenou crit chance, ale hit chance 81%? Imho +hit, protože chceme spíš specku aplikovat (má i jiné vlastnosti než jen dmg) než aby nám trochu víc critovala.
No jde o to, ze specky maj defaultne 5% miss rate, tudiz jakmile mas +6%hit tak specku uz nikdy nemissnes (parry/block/dodge je neco jinyho) :)
neni pravda :) i s +7 hit jsem pomerne pravidelne missoval tranquil shoty , ktery specka jsou zlomilo se to az nekde kolem +9
Base hit chance = 0.95*(weapon skill ratio, tj na 60.lvl 300/300 = 1). 0.76 místo 0.95 při dualwieldu
Proti lvl 63 mobům, kteří mají 315 defense je to (pokud máš weapon skill 300, což asi máš :-P):
0.95*(300/315) = 0.9047, což by odpovídalo. |
 |
|
NoX
Moderator
  

1051 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 13:37:23
|
Měl bych dotaz, může sword v offhandu procovat sword specku? Nikde jsem se to pořádně nedočetl a každý mi tvrdí něco jiného. |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
 |
|
Shad3
New Member

277 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 13:46:05
|
quote: Originally posted by NoX
Měl bych dotaz, může sword v offhandu procovat sword specku? Nikde jsem se to pořádně nedočetl a každý mi tvrdí něco jiného.
jiste ze j |
Trance addicted <3 |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 13:49:30
|
quote: Originally posted by Gurrshael 0.95*(300/315) = 0.9047, což by odpovídalo.
Ten zlomek je kravina, to by ti zoufale nefungovalo na 1. levlu. Spi to je konstanta * rozdil_skillu, neco jako:
"+1 Defensive Skill = +.04% chance of being Missed by your opponent." |
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 14:22:23
|
quote: Originally posted by Little
quote: Originally posted by kundihrabka
No nechame se prekvapit. Jinac pokud jsem dobre pochopil patchnotes na tom testu, tak na SnD se uz asi nebude vztahovat Relentless Strikes. Alespon dle: "Relentless Strikes: This ability will no longer trigger when your finishing move does not hit your target."
IMO je to spis mysleno tak, ze to obcas vracelo energii ikdyz si missnul finishing move (nebo dodge, parry). Oprava bugu, aspon doufam :)
jednoduse vzato to byl bug jako krava .... pribehnes ke garrovi udelas 5 cp, a zmacknes rupture rupture rupture a mas 100 energy :) .. takovej osobni burning adrenaline :p |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 15:07:26
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Gurrshael 0.95*(300/315) = 0.9047, což by odpovídalo.
Ten zlomek je kravina, to by ti zoufale nefungovalo na 1. levlu. Spi to je konstanta * rozdil_skillu, neco jako:
"+1 Defensive Skill = +.04% chance of being Missed by your opponent."
Hm, v tom mas pravdu... kdyz ted na to tak koukam, nechapu, pro jsem tam ten zlomek daval. Mel bych si v tom udelat poradek, nez si tu zacnu priste hrat na chytreho :-) |
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 15:30:20
|
hmmm vypada to ze jsou crity vazne pocitany ze vsech uderu, ale jak je to udelany v jednom vypoctu je mi zahada
este to chce naky testy
|
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 17:41:52
|
quote: Originally posted by Mefisto
hmmm vypada to ze jsou crity vazne pocitany ze vsech uderu, ale jak je to udelany v jednom vypoctu je mi zahada
este to chce naky testy
Hehe ze se na to nevybodnes :)
quote: Originally posted by Nox
Měl bych dotaz, může sword v offhandu procovat sword specku? Nikde jsem se to pořádně nedočetl a každý mi tvrdí něco jiného.
Ano muze, ale cela sword specka je silne bugnuta zalezitost a proc z OH ti akorat finishne "nabijeni" MH swingu, takze to neni cistokrevnej extra attack. Takhle nejak jsem to celt na US forech :) |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 18:21:18
|
quote: Originally posted by Mefisto
hmmm vypada to ze jsou crity vazne pocitany ze vsech uderu, ale jak je to udelany v jednom vypoctu je mi zahada
este to chce naky testy
pravdepodobne se delaji vypocty 2 ... v jednom se pocita utok hit/crit/miss a v druhem obrana dodge/parry ... nebo co tam vcechno je |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 19/07/2006 : 22:15:02
|
Tak ci tak ked mam SCT a zrazu mi vyleti proc z fiery weapon, poison proc, MH hit, offhand hit a do toho extra hit tak nemam sancu nejako skontrolovat ci to vlastne hitlo a hlavne za kolko. Proste cez tu zaplavu cisel to nejde  |
 |
|
Rill
Starting Member
30 Posts |
Posted - 24/07/2006 : 02:05:39
|
Ahojda mohl by jste mi nekdo ted po tech vsech zmenach v talentech poradit nejaky pure levelovaci build pro rogua pls ?? Klidne jak pro sword tak i pro dagger . Ci co je lepsi na levelovani. A pripadne jaky swordy do MH a do OH. Jde mi o rychlost zbrani. Predem diky R . |
 |
|
Sacrifice
New Member

140 Posts |
Posted - 30/07/2006 : 17:22:13
|
moja specka po patchy 1.12 pvebuild http://www.wowhead.com/?talent=n0xfoLZMeVb0Ez0bom chyba mi tam jeden bodik. neviem sa rozhodnut medzi Lethality alebo opportunity. osobne by som to radsej asi dal do opportunity.ale nie som si isty
 |
"Relationships come and go. Epics are soulbound" |
 |
|
kundihrabka
New Member

126 Posts |
Posted - 31/07/2006 : 11:03:42
|
quote: Originally posted by Rill
Ahojda mohl by jste mi nekdo ted po tech vsech zmenach v talentech poradit nejaky pure levelovaci build pro rogua pls ?? Klidne jak pro sword tak i pro dagger . Ci co je lepsi na levelovani. A pripadne jaky swordy do MH a do OH. Jde mi o rychlost zbrani. Predem diky R .
Pokud nechces nikoho gankovat, tak jed na to lvlovani radeji swordy. Na to lvlovani tam moc tech zmen zase nebylo, resp nebude az ten patch vydaji. Main vetsinou pomala vec s co nejvetsi max damage. Offhand rychla vec kvuli dobremu jedovani.
quote: Originally posted by Sacrifice
moja specka po patchy 1.12 pvebuild http://www.wowhead.com/?talent=n0xfoLZMeVb0Ez0bom chyba mi tam jeden bodik. neviem sa rozhodnut medzi Lethality alebo opportunity. osobne by som to radsej asi dal do opportunity.ale nie som si isty

Jednoduchym vypoctem, nebo i selskym rozumem zjistis, ze ten bod bude prinosnejsi v opportunity. |
To, ze Buh nikdy nebyl neznamena, ze neni treba se Ho zbavit. |
 |
|
xMaxmilian
Starting Member
1 Posts |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
|
Sacrifice
New Member

140 Posts |
Posted - 02/08/2006 : 11:23:39
|
quote: Originally posted by Pepo
Ked pojdem rogua cisto iba na eng game PvE , moze byt
http://www.wowhead.com/?talent=j0esoxZ0eVb0Ez0bZV
??
imo ruthlessnes je zbytocne pre combatdagger+ chybal by mi AR 15/31/5 nic lepsieho neupeces  |
"Relationships come and go. Epics are soulbound" |
Edited by - Sacrifice on 02/08/2006 11:26:46 |
 |
|
kundihrabka
New Member

126 Posts |
Posted - 02/08/2006 : 11:33:12
|
quote: Originally posted by xMaxmilian
Ja to vidim jasne...
http://www.wowhead.com/?talent=yhebkxzZhZxMe0hGRo Mozna si jeste pohraju s 2-3 talentama... Uvidime.
Treba ubrat jeden bod z Camo a hodit ho do ghostly strike. Se zbrani jako AQR a lepsi by to melo critovat kolem 1k |
To, ze Buh nikdy nebyl neznamena, ze neni treba se Ho zbavit. |
Edited by - kundihrabka on 02/08/2006 11:35:16 |
 |
|
kundihrabka
New Member

126 Posts |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 02/08/2006 : 15:16:11
|
Tie 2% z Murderu mi nepripadaju az tak vela, alebo ?
A na co je improved Gouge ked to v MC/BWL atd. vobec nepouzivas ? A improved Kick ? |
Edited by - Pepo on 02/08/2006 15:17:00 |
 |
|
kundihrabka
New Member

126 Posts |
Posted - 02/08/2006 : 17:09:49
|
quote: Originally posted by Pepo
Tie 2% z Murderu mi nepripadaju az tak vela, alebo ?
A na co je improved Gouge ked to v MC/BWL atd. vobec nepouzivas ? A improved Kick ?
No on tam ani moc lepsi talent nez murder neni, protoze jako combat dagger eviscerate nepouzivas temer vubec, tak zbyva jen remorseless attacks, nebo ruthlessness a ani jedno zazracnou damage, nebo v podstate cokoliv klicoveho neprida, tak asi tak. Navic ten murder se vztahuje i na poisony a nebo nejake dalsi procy na equipu jako je treba mealstorm, nebo jak se jmenuje trinket z Darkmoonu za elementals deck, na Bloodfang proc, lifestealing enchant atd. Gouge mozna nepouzivas v MC, nebo BWL, ale muze se to hodit pri farmeni, ale to jsou vicemene jen takove kosmeticke upravy, ktere muzes dat jak chces, protoze pres tyhle talenty jdes k tem klicovym. Kick se celkem hodi treba uz v BWL u Razorgora na magy. Vetsinou kdyz sesila fireball a kicknes ho normalnim kickem, tak dalsi vec co nasleduje je aoe a timhle mu das silence uplne, tak je chvila klid a setri to life vsech. Uplatnis to i u tech tech packu na Spellbindery, nebo se to hodi treba v AQ u C'Thuna, ale jak jsem psal jiz vyse, tak to jsou taky jen kosmeticke upravy. |
To, ze Buh nikdy nebyl neznamena, ze neni treba se Ho zbavit. |
Edited by - kundihrabka on 02/08/2006 17:15:50 |
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 02/08/2006 : 17:48:32
|
kick = musthave talent pro jakejkoliv combat build, hodi se hlavne do PvP ale i do PvE ma svy ucely |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
beldor5
Average Member
  
1144 Posts |
Posted - 02/08/2006 : 19:16:34
|
quote: Originally posted by Pepo
Tie 2% z Murderu mi nepripadaju az tak vela, alebo ?
A na co je improved Gouge ked to v MC/BWL atd. vobec nepouzivas ? A improved Kick ?
mno ja na test servru zahledl 2%/4%..u tohodle talentu |
..... http://volby.kategorie.cz/ |
 |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 02/08/2006 : 21:38:45
|
Oka, celkom rozumne argumenty.
Na farming pouzive Slice alebo evi ? |
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 02/08/2006 : 22:51:33
|
quote: Originally posted by beldor5
quote: Originally posted by Pepo
Tie 2% z Murderu mi nepripadaju az tak vela, alebo ?
A na co je improved Gouge ked to v MC/BWL atd. vobec nepouzivas ? A improved Kick ?
mno ja na test servru zahledl 2%/4%..u tohodle talentu
je to zmena ktera se vratila, unintended |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
kundihrabka
New Member

126 Posts |
Posted - 03/08/2006 : 09:37:45
|
quote: Originally posted by Mefisto
hmmm vypada to ze jsou crity vazne pocitany ze vsech uderu, ale jak je to udelany v jednom vypoctu je mi zahada
este to chce naky testy
Specialne pro Tebe, ty Pokustone  http://foreshadow.t35.com/index.html |
To, ze Buh nikdy nebyl neznamena, ze neni treba se Ho zbavit. |
 |
|
Pharoxx
Starting Member

70 Posts |
Posted - 05/08/2006 : 19:11:53
|
Hmm, tak sem si prolejzal offic forum a narazil na topic "*Petition: Change Expose Armor back to %" http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-rogue&t=1420562&p=1&tmp=1#post1420562
Zeby dalsi flusanec do xichtu vsem roguum? Vylepsej skill, daj ho do calculatoru atd, vsichni se tesej a pak to vezmou zpet Nebo me neco uteklo a je to fake?  |
World of Warcraft: Pharris <Motion>, 70lvl shaman @ Drak'Thul EU Pharoxx <Motion>, 70lvl rogue @ Drak'Thul EU Age of Conan: Pharra <Dawn>, 80lvl, Stygian Tempest of Set @ Wildsoul EU (PvP) Pharris <Dawn>, 22+lvl, Cimmerian Bear Shaman @ Wildsoul EU (PvP) |
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 06/08/2006 : 10:15:43
|
quote: Originally posted by Pharoxx
Hmm, tak sem si prolejzal offic forum a narazil na topic "*Petition: Change Expose Armor back to %" http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-rogue&t=1420562&p=1&tmp=1#post1420562
Zeby dalsi flusanec do xichtu vsem roguum? Vylepsej skill, daj ho do calculatoru atd, vsichni se tesej a pak to vezmou zpet Nebo me neco uteklo a je to fake? 
mno ja bych nerad kazil takove krasne whine rano:) ale ja sem vcelku rad ze to nemenej, jediny s cim by to pomohlo by byli druidi/palati s onehandem/wari ... nevim jak vy ale ja moc palatu co nosej stit v pvp neznam ( nechapu sice proc ale proste neznam :p prestoze je to imba )
druida z 90% rozemelu tak jako tak a war se stitem ... no dobre, obcas to clovek potka :p
technicky vzato pokud nechaj ten starej talent +15/30/45% k exposu tak tim shodim vic jak tim procentualnim :p
war s twohandem ma vetsinou okolo 5k ac .... imp exposem jim seberu 2500 .. voala, je ot stejny jako ty procenta, ale zaroven mam moznost exposovat daleko snaz squishy targety ( shadowpriest, warlock comes to my mind ) a vzhledem k tomu ze armor se diminishuje .... kdyz jde war z 5k na 2,5k ac tak je to logicky mensi rozdil nez kdyz jde shadowpriest z 2,5k na 0 + expose ted docela casto pouzivam na raidech, stejne mam takovejch CP ze nevim co s nima :p
coz nic nemeni na tom ze ten review stoji za velky hovno :)
|
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
razorek
New Member


204 Posts |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
|
razorek
New Member


204 Posts |
Posted - 08/08/2006 : 07:16:02
|
quote: Originally posted by Little
quote: Originally posted by razorek
ja pouzivam http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/rogue/talents.html?35530010300010002200000000000000000050055103003120010 zatim jen spokojenost
A to ma byt PVP nebo PVE? Nemas imp. BS, ale mas imp. Ambush...a do toho Hemo? Na co mas pak imp. SS? Ten ambush mas jen ze na opener prehazujes kudlu? Na co ten SS? Nejak si neumim predstavit jak to vlastne hrajes Jinak ses asi prvni clovek co vidim ze ma 5/5 Remorseless :)
pve se swordem v main hand. imp. ambush mam na kudlu do pvp, kdyz narazim na nejakeho hadraka |
Meder [] - Necromancer (AoC) Shay [Rytiri Lva] - Fury/alchemist (sleeping EQ2) Bucho [The Dale Vanguard] - Burglar (LOTRO) Meder - Mage (inactive WoW) Shay [Dread Return] - Priest (WoW) Gankenstain [Dread Return] - Rogue (WoW) |
 |
|
Topic  |
|