Na jejich obhajobu se výrazně poučili s AOC - TSW je proti němu perfektně dodělaný a funkční. I když teda řešení problému s aukci mě mírně překvapilo.
Nefunkční / nehotové jsou jen drobnosti - pár questů a ta narychlo přidaná aukce, kterou po pravdě nikdo doopravdy nepotřebuje Jinak to šlape, nepadá a baví, a nápadů je v tom fůra.
Pokud se jim povede držet content patche každý měsíc...
Po jeho instalaci aukce normálně funguje a jde v ní nakupovat. Ehm...
Jaj, diky! :)
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Pokud se jim povede držet content patche každý měsíc...
To imho bohužel moc nehrozí. Respektive pokud ano, tak v rozsahu toho prvního: pár questů, které většině hráčů vydrží na 1-2 večery (protože si řešení vygooglí) a navíc jediná motivace, proč je vlastně dělat, je, že jsou přidané v novém patchi.
Pokud se jim povede držet content patche každý měsíc...
To imho bohužel moc nehrozí. Respektive pokud ano, tak v rozsahu toho prvního: pár questů, které většině hráčů vydrží na 1-2 večery (protože si řešení vygooglí) a navíc jediná motivace, proč je vlastně dělat, je, že jsou přidané v novém patchi.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Obecne byla hra docela strhana tiskem, alespon dle hodnoceni a na druhou stranu je hra ohodnocena hraci jako zadna jina v posledni dobe :-)
Krasne je to videt na mmorpg ... hype kolem hry byl relativne nizky a hodnoceni nebylo prilis vysoke a nyni je to hra se suverene nejvyssim skore na MMORPG.com (po pravde si za tech 5 az 6 let nepamatuju zadnou hru s tak vysokym hodnocenim:-) ) a nejvetsi sranda na tom vsem je, ze vetsinou maji hry hodne vysoke skore od tisku a pomerne spatne hodnoceni od hracu ...
No uvidime jak se to nakonec vyvrbi :-)Rozhodne planuju pokracovat v hrani spolu s GW2, at mam taky nejakou zmenu
soucasne hraji nebo gamesy na ktere cekam: TERA, SECRET WORLD, GW2 bezici predplatne: LOTRO, Star trek, Champion online ukoncene predplatne: UO, L2, AOC, RIFT, WOW, WAR, SWTOR, DCUO, EVE + dalsi co nejdou ani pocitat.
na tom nic slozityho neni, nejakou dobu me tisk zivil a tak vim jak to funguje kdo zaplati dostane hodnoceni dle sveho prani, kdo nezaplati dostane hodnoceni vycucany z prstu
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Koneckonců viz slavná recenze Eurogameru na Darkfall... Už si nepamatuju, obtěžoval se tehdy recenzent podle logů ze serveru hrát to dál než jen tvorbu postavy?
marigold: tak jsem si to nasel a docela zajimavy cteni :-DDDD
soucasne hraji nebo gamesy na ktere cekam: TERA, SECRET WORLD, GW2 bezici predplatne: LOTRO, Star trek, Champion online ukoncene predplatne: UO, L2, AOC, RIFT, WOW, WAR, SWTOR, DCUO, EVE + dalsi co nejdou ani pocitat.
marigold: tak jsem si to nasel a docela zajimavy cteni :-DDDD
Tak tam nebylo ani tak zajmavy to cteni jako spis vyjadreni Aventurine, kteri postnuli vypis z logu s casama jak dlouho ten jejich recenzent vubec a hral a co presne psal do public chatu. Uz si to nepamatuju presne, ale byly to naky naprosto zoufaly hlasky. Typek proste lognul, hru absolutne nepochopil, sejmul ho prvni goblin a pak uz jen jecel do public chatu jak je ta hra na hovno.
Ed Citron se myslim jmenoval. Nejlepsi ale byla jeste ten den reakce hracu kdy nekdo zalozil clan s nazvem Eurogamer a vsichni asi az na 2 clany jim pak hodinu vyhlasovali valku. Hodinu se mi na monitoru objevovalo Reservoir dogs has declarete war to Eurogamer, SUN declarated war..... atd. atd. Jo, jo, zlaty casy DF. Ach jo.
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
S tím rozborem v zásadě nelze než souhlasit. TSW má v podstatě hodně podobný problém jako SWTOR - ze začátku je to až na battlegroundy a občasné (striktně volitelné) dungeony prakticky čistě singleplayer hra a ve chvíli, kdy tenhle singleplayer content dojde, tak se pro změnu zredukuje na BG a dungeony (a v případě SWTORu pár raidů). TSW samozřejmě na plné čáře vyhrává co se týče designu solo contentu (SWTOR je srovnatelné jen po stránce příběhových linií base class) a co se týče herních mechanik, ale to samo o sobě nenahradí to, že v té hře velice brzo přijde chvíle, kdy už není moc kam směřovat, na co se těšit.
Skoro mám pocit, že "moderní trend" dělat mmo "přístupné" pro sólo a casual hráče spolu s konceptem rozdělení "nutného levlování" a "endgame" je možná úplně zásadní důvod, proč spousta nových mmoček neudrží většinu hráčů déle než pár měsíců. TWS vcelku jasně ukazuje, že ani originalita, ani nápaditost a ani geniální design mechanik nejsou samospásné - hra, která by byla v těhle směrech průměrná, ale už od začátku by byla výrazně multiplayerová a "endgame" content by v ní nezačínal až po dokončení levlovacího contentu, ale už po zaučení se do hry, tudíž by levlovací a engame content současně vydržel hodně dlouho, by minimálně po pve stránce mohla být dlouhodobě výrazně úspěšnějí.
S tím rozborem v zásadě nelze než souhlasit. TSW má v podstatě hodně podobný problém jako SWTOR - ze začátku je to až na battlegroundy a občasné (striktně volitelné) dungeony prakticky čistě singleplayer hra a ve chvíli, kdy tenhle singleplayer content dojde, tak se pro změnu zredukuje na BG a dungeony (a v případě SWTORu pár raidů). TSW samozřejmě na plné čáře vyhrává co se týče designu solo contentu (SWTOR je srovnatelné jen po stránce příběhových linií base class) a co se týče herních mechanik, ale to samo o sobě nenahradí to, že v té hře velice brzo přijde chvíle, kdy už není moc kam směřovat, na co se těšit.
Skoro mám pocit, že "moderní trend" dělat mmo "přístupné" pro sólo a casual hráče spolu s konceptem rozdělení "nutného levlování" a "endgame" je možná úplně zásadní důvod, proč spousta nových mmoček neudrží většinu hráčů déle než pár měsíců. TWS vcelku jasně ukazuje, že ani originalita, ani nápaditost a ani geniální design mechanik nejsou samospásné - hra, která by byla v těhle směrech průměrná, ale už od začátku by byla výrazně multiplayerová a "endgame" content by v ní nezačínal až po dokončení levlovacího contentu, ale už po zaučení se do hry, tudíž by levlovací a engame content současně vydržel hodně dlouho, by minimálně po pve stránce mohla být dlouhodobě výrazně úspěšnějí.
Zajímavé myšlenky. Já myslím, že dnes je hlavně problém sehnat dostatek lidí se zájmem na dost dlouhou dobu a to je dáno vývojem ve společnosti.
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
jednoznacne dobrej tah, skoda, ze s tim nezacali hned, ale zase ted neni spatnej cas to uvolnit, prece jen vlastne vetsina lidi uz se zase placa a nema co delat ve wow, gw2 to samy , tak jit a moci si zahrat TSW je minimalne pro me lakava nabidka
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Já mám dost chuť do toho jít. Jakej je tam combat? Něco originálního nebo Tab + 1,2,3 ? A classy? Tank, heaer, dps?
ten combat je docela trivialni, ale presto je zabavny, zjednodusene pro dps: mas 7 abilit (zmenit se daji kdykoliv jsi mimo combat, ja mival pro dps cca 10 sad ktere jsem tocil podle okolnosti) utocne ability se deli na buildery a finishery, takze jedes buildery a jednou za cas bouchnes finisher takze mas nastavene 3-4 utocne ability(muzes samozrejme i vic, ale je to zbytecne), do zbyvajicih slotu pak muzes dat treba ability co tebe nebo celou partu na chvilku boostnou (aka bloodlust z wow), spomali target, zrychli tebe, sundaji z targetu jeho buffy atd
vlastni boj probiha tak ze tabnes protivnika, pres buildery/finishery jedes dmg, prilezitostne pouzivas dalsi ability, takhle popsane docela nuda, vtip je v tom ze jsi nucen byt skoro neustale v pohybu, targetujes ady, kteri bossovi chodi na pomoc atp, takze celkove je ten boj takovy zivejsi nez v jinych "tab" mmo a spis musis sledovat co se deje nez abys hlidal na ktere z 12 abilit ti zrovna dosel cooldown jak treba ve wow
Ja bych rekl ze combat byl docela zabavnej a chvilema bych rekl ze byl asi zabavnejsi i nez v guild wars 2
dokonce tu byla i slusna CZ komunita, pokud se za tech par mesicu nerozpadla :-)
soucasne hraji nebo gamesy na ktere cekam: TERA, SECRET WORLD, GW2 bezici predplatne: LOTRO, Star trek, Champion online ukoncene predplatne: UO, L2, AOC, RIFT, WOW, WAR, SWTOR, DCUO, EVE + dalsi co nejdou ani pocitat.
Vetsina na Cerberu (i kdyz v tehle hre je to jedno - muzou spolu hrat lidi i z ruznych dimensi - zakladni server je jen jeden spolecnej).
Za Templare cabala Aeternus (http://www.aeternus.cz/) - 41 aktivnich clenu (GM cisti od nehrajicich). Za Illuminaty cabala The Ravens (http://theravens.cz/) - dle Chronicles asi 45 hracu. Asi budou cz/sk i jinde, ale vim jen o tehle.
Po prechodu na B2P se vyrojilo hodne novych hracu - Funcom hlasi 400% narust v poctu hrajicich hracu.
Včera jsem šílel nad tím questem s motorovou pilou... sem umřel asi 10x a 3x se mi zresetoval quest, protože jsem běžel ze hřbitova po mostě..
Equipněte zbraň.. i když už ji máte equiplou Equipněte zbraň.. jo sorry, v boji to nejde a že máte hlavní zbraň v inventáři nás mrzí.. a že ty zombie okolo běhají po třech a mají 6k hp, no to už nás vůbec mrzí :) Jo klikat na "řezání" musíte v inventáři, když si ho hodíte na bar pro flašky, tak máte utrum, kde že je ten hřbitov? Jo tak už zase běžíte ze hřbitova? Ale došel vám fuel, ty zombíky zabíjejte čím chcete, ale sorry, už jste zase v combatu... Jo a sorry, došel ti čas :) A nezapoměň, zombie na mostě je jinej než zombie pod mostem! A ten silnější jouda u stromu občas vyvolá odnikud dva bratrance...
No nakonec jsem to udělal přesně jak říkáš, jen mi nedošlo, proč v tom inventory baru pro pitíčka to nefungovalo.. Normální quest itemy (pistole na světlice) mi tam fungují.
ja som sa na ten quest tiez vykaslal, som skoro omdlel od zlosti, ked ma skoro na konci sundal ten "silnější jouda u stromu"
otazocka ..nehral som to uz poriadne dlho, naposledy ked chybal nightmare mod uz iba pre slaughterhouse a facility. skoro vsetko mam 10.4, aj mody aj itemy. budem zaostavat, ked to skusim zase ?
F2P to není, B2P snad, ne?... Už jsem koupil, na aukru hru za 399Kč, tak prosím neříkej, že je to F2P :D Jo, právě že na těch pár týdnů, než bude venku pěkně bych to chtěl mít.
F2P to není, B2P snad, ne?... Už jsem koupil, na aukru hru za 399Kč, tak prosím neříkej, že je to F2P :D Jo, právě že na těch pár týdnů, než bude venku pěkně bych to chtěl mít.
Aha, tak to je pro me novinka. I v mailech od Funcomu mluvili o free-to-play.
F2P to není, B2P snad, ne?... Už jsem koupil, na aukru hru za 399Kč, tak prosím neříkej, že je to F2P :D Jo, právě že na těch pár týdnů, než bude venku pěkně bych to chtěl mít.
Aha, tak to je pro me novinka. I v mailech od Funcomu mluvili o free-to-play.
I o GW2 jsem četl, že to je F2P - maj v tom chaos :p
Mimochodem tenhle novej model buy to play co se začíná prosazovat se mi líbí. Dokonce si občas v téhle hrách koupim nejake kosmetické doplňky abych podpořil dalsi případný vývoj...
než když mě někdo diktuje ze si mam koupit toa to
soucasne hraji nebo gamesy na ktere cekam: TERA, SECRET WORLD, GW2 bezici predplatne: LOTRO, Star trek, Champion online ukoncene predplatne: UO, L2, AOC, RIFT, WOW, WAR, SWTOR, DCUO, EVE + dalsi co nejdou ani pocitat.
Za mě taky, nejvíc se mi líbí B2P, kdy alespoň nelituju hodin nestrávených u hry, protože jsem si jí zaplatil. Zlatá střední cesta. Funguje mi to tak u GW2 a u TSW, obojí zapnu na hodinku denně a zbyteně neutrácím
P2P - předplaceno = musím hrát B2P - koupeno = můžu hrát, hraju, doplňky oželím F2P - staženo = můžu hrát, nechci hrát kvůli item mailu a omezení.
doufam ze ten defiance co ted vyjde bude do te kolonky B2P pasovat :-D
soucasne hraji nebo gamesy na ktere cekam: TERA, SECRET WORLD, GW2 bezici predplatne: LOTRO, Star trek, Champion online ukoncene predplatne: UO, L2, AOC, RIFT, WOW, WAR, SWTOR, DCUO, EVE + dalsi co nejdou ani pocitat.
V partě tří lidí jsme to zkusili když to bylo na Steamu za 15 éček. A můžu říct, že je to nářez. Nevím jak to obstojí jako MMORPG v endgame av PvP ale jako coop story driven RPG je to úžasný.
Questy - nářez Prostředí - super Lore - nářez Grafika - super Animačky - nářez
V partě tří lidí jsme to zkusili když to bylo na Steamu za 15 éček. A můžu říct, že je to nářez. Nevím jak to obstojí jako MMORPG v endgame av PvP ale jako coop story driven RPG je to úžasný.
Questy - nářez Prostředí - super Lore - nářez Grafika - super Animačky - nářez
Škoda že se to v naší skupině neujalo zas tolik, mohlo nám to vydržet dýl Endgame pak bohužel trochu pokulhává..
Ono se to ujalo. Myslím, že nás to chytlo všechny. Problém byl v tom, že po čase tenhle dobrej content došel a pak už zbývalo jen opakovat ho dokola na trénování dalších skillů, případně ta pokulhávající endgame.
Je to ale zvláštní, v Anarchy Online byla endgame dobrá - sice s dnes trochu zastaralými prvky (nekonečné campení bossů a tak), ale celkově jedna z nejlepších, co jsem kdy v mmo zažil (a to včetně pvp, notum wars jsou pro mě dosud nepřekonané). Oproti tomu TSW má výborný levlovací content (i když zas z drtivé většiny sólový, v tomhle bylo opět AOčko lepší, tam se grupovalo od samého začátku), ale engame veškerá žádná.
Škoda že se to v naší skupině neujalo zas tolik, mohlo nám to vydržet dýl Endgame pak bohužel trochu pokulhává..
Ono se to ujalo. Myslím, že nás to chytlo všechny. Problém byl v tom, že po čase tenhle dobrej content došel a pak už zbývalo jen opakovat ho dokola na trénování dalších skillů, případně ta pokulhávající endgame.
Je to ale zvláštní, v Anarchy Online byla endgame dobrá - sice s dnes trochu zastaralými prvky (nekonečné campení bossů a tak), ale celkově jedna z nejlepších, co jsem kdy v mmo zažil (a to včetně pvp, notum wars jsou pro mě dosud nepřekonané). Oproti tomu TSW má výborný levlovací content (i když zas z drtivé většiny sólový, v tomhle bylo opět AOčko lepší, tam se grupovalo od samého začátku), ale engame veškerá žádná.
I kdyby to endgame nemělo žádnej, za těch pár éček to stojí jednoznačně.