Muj nejvetsi moment bylo, ze jsem zkazil monthly v uF za rangera a byl jsem po zasluze vyflamovan, za coz se nestydim, protoze jsem fakt failnul. Pak jsem hral za nejaky skopcaky v top 30, ruzny spanelsky a francouzsky HA gildy a za ceskou xxxx. Ale prohlasit, ze jste nejlepsi cz hraci v komunite, ktera byla z 90% slozena z pve farmaru, to chce fakt hodne velkej nedostatek soudnosti. Kdyz uz se chcete s nekym srovnavat, tak se srovnavejte v globalnim meritku. Kde jsi hral ty a jaky mas tituly, na to se te ptat nebudu. Staci, ze jsi rytir zastavajici se bezbrannych cz/sk kamaradu, kteri patrne nejsou gramotni, kdyz jak rikas, se nemuzou branit eg. precist si to a neco napsat. Ja ani nevim, o koho se jedna, tady slo o princip tvyho povysovani se na nejakou cz elitu, coz je fakt smesny.
co se clovek nedovy tady :[
po mnohe pro nektere-jak uz byla psano jinde,mezi servery jde prechazet na pve i pvp,
jen na World vs World pvp jde 1 server a pouze za poplatek to jde zmenit -cca 1600 crystalu
Zhodnoceni posledniho vikendu Za me drobnej ale opravdu drobnej pokrok v optimalizaci, nektery mista opravili napr Black Citadel uz mi jede plynule na tech 75 fps (pouzivam fixed) ve World pvp je to jak na houpacce u jednoho objektu v 50+ lidech vpohode plynule a u jinyho se nemuzu s normalnim nastavenim ani otocit tady to bude jeste hromada prace, protoze prece jen ve meste ten drobnej lag snesu ale v PvP je to jasna smrt pc mam Core i7 3.2GHz, 8GB ram na1333, nvidia gtx480, a hru i system mam na SSD disku
btw co me v tehle bete pobavilo nejvic je funkce join friend in pvp, kde nas to v 90 procentech pripadu hodi na opacny strany :D
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Po poslednom beta vikende som uplne nadseny. Ta PvE cast je tak genialna a zabavna ... a to som PvP neskusil ani na jednu sekundu, nevedel som sa odtrhnut. (PvP pritom povazujem za rozhodujuci faktor v hre). Ta grafika a dizajn sveta je ohromujuca, som sa dokonca vyvalil do travy a pozeral naokolo ... jedine co ma sere, ze musim na to kupit grafiku, nejde mi to tak, ako by som chcel. A animacie su ... slabsie, ale to sa este moze zmenit. Tato hra asi nebude fail.
Všichni hráči, kteří si hru předkoupili, jsou pozváni aby se zúčastnili následujícího stress testu. Tento čtyřhodinový test bude probíhat ve středu 27. června od 19:00 do 23:00 (CEST).
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Ja doufal, ze to vyjde az tak o vanocich :-) S timhle mi trosku kazej plany:-) Snad se jim neco posere a jeste to odsunou :-)
soucasne hraji nebo gamesy na ktere cekam: TERA, SECRET WORLD, GW2 bezici predplatne: LOTRO, Star trek, Champion online ukoncene predplatne: UO, L2, AOC, RIFT, WOW, WAR, SWTOR, DCUO, EVE + dalsi co nejdou ani pocitat.
BWE 3 20-22.7 Arenanet is here with a new blog post and some exciting news for people who will be in the next Beta Weekend Event. Players will be able to new content along with what was already available in the last beta events. What's new, you ask?
Asura levels 1-20 Sylvari levels 1-20 New Guild-Conquest PvP map Two new cities: Rata Sum and Grove
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
V poslední betě mi jde jen vyzkoušení dvou posledních ras a vybrat si za co jet. Zatím vedou humani ale ranger mi prostě přijde že nejvíc patří k Sylvari nebo Nornum. Problém je že Nornové mají příšernou animaci běhu.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
V poslední betě mi jde jen vyzkoušení dvou posledních ras a vybrat si za co jet. Zatím vedou humani ale ranger mi prostě přijde že nejvíc patří k Sylvari nebo Nornum. Problém je že Nornové mají příšernou animaci běhu.
Coze maji Nornove? Arrrrggh...
Edit: Mas na mysli asi to drobne poskakovani. Mno to neni uplne tak hrozny, ale je to divne.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Měl jsem Norn female char a ten běh mi přišel divnej ta žena byla prostě ....obrovská. Pohybově neohrabaná a pomalá mi přišlo. Není to taková hrůza, ta rasa je fajn a všechno kolem, lore, lokace atd.
Jsem zvědavej na Sylvari.
Ono to bude dost stát pokud budeš chtít pořádný inventář. Jsou 4 sloty "jen" na bagy a další 3 za prachy. Takže jestli někdo chce třeba 3-4 postavičky s full počtem bagu může to být pěkně drahá záležitost. Jeden extra slot stojí myslím 300 gemu. Jestli bude stát 1000 gemu 15 euro docela se to prodraží. Vybrat si dobře první char za co hrát bude duležitý než do toho začnu rvát prachy, což chci, protože max. inventář zanmená plynulejší hraní a víc goldu z trashe který se vejde do baglů.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
Měl jsem Norn female char a ten běh mi přišel divnej ta žena byla prostě ....obrovská. Pohybově neohrabaná a pomalá mi přišlo. Není to taková hrůza, ta rasa je fajn a všechno kolem, lore, lokace atd.
Jsem zvědavej na Sylvari.
Ono to bude dost stát pokud budeš chtít pořádný inventář. Jsou 4 sloty "jen" na bagy a další 3 za prachy. Takže jestli někdo chce třeba 3-4 postavičky s full počtem bagu může to být pěkně drahá záležitost. Jeden extra slot stojí myslím 300 gemu. Jestli bude stát 1000 gemu 15 euro docela se to prodraží. Vybrat si dobře první char za co hrát bude duležitý než do toho začnu rvát prachy, což chci, protože max. inventář zanmená plynulejší hraní a víc goldu z trashe který se vejde do baglů.
Já to tolik nesledoval, ale neplatí Goldy -> Gemy -> Bágly? Takže nemusíš Eurovat, stačí goldy. Mě se vždycky příčilo dávat do hry další peníze (i když uznávám, že jelikož bude GW2 bez měsičních poplatků, tak asi sem tam něco pustím) a raději jsem si vydělal in-game (kupovat goldy mi vždy přišlo jako cheatování)
jasne ze to nebude zadarmo a kdokoliv kdo si bude chtit plnohodnotne zahrat pravdepodobne zaplati mnohem vic nez klasickych 15 dolaru mesicne :) transakce gemy x goldy akorat za chvili znici diky farmarum naprosto hodnotu goldu :) a ten pomer bude pro normalniho cloveka nepouzitelnej
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
to je na zacatek, :) samozrejme za mesic prijde content patch - nedostanes se tam kdyz nezaplatis dalsich 30 eur atd. proste normalka f2play, nedelaj to proto aby nevydelali, ale protoze doufaji, ze tak vydelaji vic
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
to je na zacatek, :) samozrejme za mesic prijde content patch - nedostanes se tam kdyz nezaplatis dalsich 30 eur atd. proste normalka f2play, nedelaj to proto aby nevydelali, ale protoze doufaji, ze tak vydelaji vic
Tak jasně stejně jako datadisky u jedničky, mám je všechny :) uvidíme jestli takhle "velké" datáče přinesou i u dvojky.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
to je na zacatek, :) samozrejme za mesic prijde content patch - nedostanes se tam kdyz nezaplatis dalsich 30 eur atd. proste normalka f2play, nedelaj to proto aby nevydelali, ale protoze doufaji, ze tak vydelaji vic
Tak jasně stejně jako datadisky u jedničky, mám je všechny :) uvidíme jestli takhle "velké" datáče přinesou i u dvojky.
porad je to nejlepsi moznost nez nutnost kazdeho nutit mesicne platit i kdyz nechce
no podle me idealni moznost je kombinace, jako u Lotro bud si clovek plati obsah jako questy atd nebo si zaplati mesicni poplatek a po dobu aktivniho uctu ma obsah vsecek
ale zaklad je, ze ve vysledku to je cca stejne penez za hrani, v prumeru vic v pripade mikrotransakci ale to je uhnuty silencema co musi mit kazdej outfit atd.
rozhodne si nikdo ani v GW2 nezahraje odhadem uz cca 2-3 mesice po vydani vsechen content ve hre bez dalsi platby
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
F2P a mikrotranskace jsou proste picarna na "N"tou. Je to vymysl obchodnich a marketingovych tzmu, kteri maji proste spocitano, ze je to daleko vydelecnejsi, nez mesicni transakce. A to predevsim z toho duvodu, ze za kratsi obdobi, zaplati clovek vic. Na mesicnich poplatcich se musi vydelavat dlouhodobe, coz dneska podle me ani zadnej MMO titul nema ambice... aby to jedinec hral 5+ let jako kdysi starickou UO, nebo pak v mem pripade EQ2.
Takze tipuju laickym odhadem ze prumerna dnesni doba hracu u MMO je 3-6 mesicu jednoho titulu a tudiz spolecnosti chteji mit zisk prave za tohle obdobi minimalne srovnatelnej s 3letym placenim mesicnich poplatku... coz nejspis mikrotransakce vydelaji.
Jak psal Perthak... kombinace obojiho je asi idealni volba, ale nejsem si jistej jestli uz tak vydelecna, proto o ni dost pochybuju. I pres celosvetovou "krizi" je game a online zabavni prumysl jeden z nejvydelecnejsich a dosahuje nejvetsiho rustu... doba pokrocila, technologie taky... dneska uz se AAA MMO titulu s mesicnima poplatkama nejspis jen tak nedockame... ale treba se pletu.
Tak to jste mě moc nepotěšili pánové. Tohle má být moje první F2Play onlajnovka. Zahrát si to chci, když to bude dobrý je jasné že pořídím i rozšíření.
Ale když jsem dal 1200 za Diablo 3 proč nedat 1000 za skutečnou online hru. Osobně můžu být jen mile překvapen.
Koupeno, doufám že si po všech těch AIONECH, RIFTECH, TERÁCH a pod. spravím herní chuť............podařilo se ji mě MMORPG naprosto znechutit a to tak, že zase hraji radši Panzer Corps. Tak doufám, že to k něčemu bude. Tentokrát mě nějakej head start netrhá trenky, tak doufám že to bude to, co má v sobě každá švestka...
Originally posted by Lewi: Prosím vyhněte se diskuzím na těchto stránkách s lidmi, kteří o této hře nic nevědí a dělají závěry jednejte s lidmi kteří vědí o čem mluví.
Platebni model bude imo stejne jako u jednicky. Jednou za rok datadisk s contentem a novymi skilly, takze defacto nucena koupe. V GW1 meli perfektne vybalancovanou hru, vydali datadisk, novy skilly byly strasne OP, nejak to fixli, ale kazdy dalsi datadisk narusil balance natolik, ze uz to pak neslo dat dohromady. Tady to ale vubec nevadi, kdyz pvp je na druhy koleji. Nejaky behani v zergu pro par radoby leetzoru a ne ty areny s ladderem.
Platebni model bude imo stejne jako u jednicky. Jednou za rok datadisk s contentem a novymi skilly, takze defacto nucena koupe. V GW1 meli perfektne vybalancovanou hru, vydali datadisk, novy skilly byly strasne OP, nejak to fixli, ale kazdy dalsi datadisk narusil balance natolik, ze uz to pak neslo dat dohromady. Tady to ale vubec nevadi, kdyz pvp je na druhy koleji. Nejaky behani v zergu pro par radoby leetzoru a ne ty areny s ladderem.
Ty jsi tedy optimista jeden datáč, ty to budou ždímat tempem jeden za 4 měsíce počítám.... Bude to ve skutečnosti jeden, ale rozdělenej na 4 díly a penízky budou cinkat,ale bude to pořád freee :-)))a bude v každém nějaká nenahraditelná fičura, která tě donutí to koupit. Klasika dnešních dní....a pak přijdou Pandy !
Originally posted by Lewi: Prosím vyhněte se diskuzím na těchto stránkách s lidmi, kteří o této hře nic nevědí a dělají závěry jednejte s lidmi kteří vědí o čem mluví.
F2P a mikrotranskace jsou proste picarna na "N"tou. Je to vymysl obchodnich a marketingovych tzmu, kteri maji proste spocitano, ze je to daleko vydelecnejsi, nez mesicni transakce. A to predevsim z toho duvodu, ze za kratsi obdobi, zaplati clovek vic. Na mesicnich poplatcich se musi vydelavat dlouhodobe, coz dneska podle me ani zadnej MMO titul nema ambice... aby to jedinec hral 5+ let jako kdysi starickou UO, nebo pak v mem pripade EQ2.
Ono je to ještě mnohem složitější, ale máš pravdu, že účelem je vydělat co nejvíce peněz (Jak překvapující :). Nesouhlasím ovšem, že z jednoho hráče dostanou průměrně více než u klasického předplatného. Fígl je v tom, že těch hráčů budou mít několikrát tolik. Nejlépe je to vidět na World of Tanks, kde ždímání dovedli k dokonalosti. Máš tam několik faktorů, které tě nutí utrácet.
1.) Z počátku to vypadá jako skutečné free to play - jsi stejně silný jako kdokoli jiný. Výsledkem je velká player base a spousty fanoušků, kteří budou všude tvrdit, že je to zadarmo.
2.) Poté co investuješ do hry moře času zjistíš, že už to najednou tak dobře nejde - chceš pokračovat, protože už jsi do toho investoval tolik
3.) Nakupuje se za goldy, které jde koupit jen po určitých sumách, takže ti vždy něco zbyde - utratíš to spíš.
4.) Ceny v goldech se díky slevám stále mění, stejně jako cena goldů díky nakupování po určitých zvýhodněných objemech - výsledkem je syndrom "kafe v cizině", nejseš si úplně jistý kolik vlastně stojí korun, ale máš na to, tak proč si to nekoupit.
Pak je ještě důležité nastavit cenu nejdražších "pay to win" itemů tak, aby je mělo jen max cca 10% hráčů. Když to bude víc, ostatní si budou připadat nekonkurenceschopní a ti kupující si naopka nebudou připadat vyjímeční.
Pěkně si to napsal. Hlavně výraz "kafe v cizině" se mi líbí :o)
U GW1 těch datadisků bylo hodně a nějak jsem nechápal (nehrál jsem to) proč... teď už rozumím. V případě, že GW2 mě bude prostě bavit jsem už dopředu ochoten jim těch 13Euro měsíčně dát když to uznám za vhodné. Každá sranda něco stojí.
quote:Originally posted by Kar-Chee Ono je to ještě mnohem složitější, ale máš pravdu, že účelem je vydělat co nejvíce peněz (Jak překvapující :). Nesouhlasím ovšem, že z jednoho hráče dostanou průměrně více než u klasického předplatného. Fígl je v tom, že těch hráčů budou mít několikrát tolik. Nejlépe je to vidět na World of Tanks, kde ždímání dovedli k dokonalosti. Máš tam několik faktorů, které tě nutí utrácet.
Jiste ze je to slozitejsi... popisujes podrobnejs obchodni a marketingove strategie, jak hrace prinutit vic utracet... tzn. spravnym nastaveni ceny, dobry pomer cena/uzitek goldu (ci jineho ingame platidla) atd.
A ze nesouhlasis ze z jednoho hrace dostanou vic nez u klasickeho predplatneho? Tak si to spocitej a presne zohledni to co jsem psal ja a co pises ty. Muzes treba u WoT. Ja tvrdil ze prumerna herni doba je dneska 3-6 mesicu... nejsou to roky, ktere se vyplati pri stalych poplatkach. Napr: 2 roky 10E mesicne - 240E = 6000,- (+/- podle kurzu) V tomhle mas vsechno, nemas vic nez ostatni, ale musis hrat dva roky aby si jim tolik penez zaplatil.
6 mesicu World of Tanks - zdarma (F2P) Po mesici se dostanes na uroven kdy potrebujes nasobit XP (kvuli lepsim tankum), kdy potrebujes nasobit vydelky z bitvy (kvuli drazsi munici v tancich). Tzn. ze aby si mohl na urovni hrat, platis nejakych 5 mesicu.... hra je chytlava, dobre udelana, instantni zabava... a je to zdarma F2P
Mas moznosti si nakoupit goldy na presnej mesic premia (2500 GOLD za 9,9 euro) a nebo si za 19,9 euro nakoupis 5500 GOLD. Tak si kazdej prumernej clovek rekne... no tak dam 20 euro, mam to na dva mesice a jeste mi zbyde par goldiku na utratu... (dobre marketingove nastaveny jak si psal "syndrom kafe v cizine").
Poprve ti to na ty dva mesice da, podruhe to koupis, mas na mesic apak si to uz proste kupujes za ty prachy kazdej mesic co hrajes, aby si mel premium, protoze bez nej se to neda. Dokazu si predstavit ze to nekdo hraje jeste aktivnejs, pouziva GOLD ammo a jiny "lepsi" boosty, preium tanky na vydelavani atd. a ty utracej jeste vic jak ja.
Takze kdyz to shrnu: 1 mesic zadara, dalsi 2 mesice za 20E a dalsi 3x20E = 80E (2000,-) za pul roku hrani. A to hraju rekl bych spis podprumerne. Dokazu si predstavit ze lepsi hraci, kterych je vetsina tam utopi dvojnasobek. A to uz se skoro dostavame na tu castku jako za dva roky placeni mesicnich poplatku. Mozna to prirovnani bylo nadnesene, ale jen selskejma poctama musi bejt kazdymu jasny, ze F2P hry jsou vysokoobratkove zbozi.... na hrani ZDARMA nalakaj tunu ovci, ktere pak ochotne plati, nez se jim to zaji.... za tu dobu proste zaplati z meho pohledu vic, nez kdyz si neco plati par let mesicni poplatek
To ale nepočítáš lidi, který skutečně nic neplatí. I takový jsou. Dál nepočítáš lidi, který už téměř nehrajou. Takový většinou u klasických MMORPG ještě měsíc dva platí.
To ale nepočítáš lidi, který skutečně nic neplatí. I takový jsou. Dál nepočítáš lidi, který už téměř nehrajou. Takový většinou u klasických MMORPG ještě měsíc dva platí.
Jasne... je to brano prumerne. Ale taky si vem kolik lidi hraje klasicke MMO (nepocitam mnohamilionove WoW) a kolik lidi tyhle F2P veci zdarma... tam je taky nepomer a troufam si tvrdit ze ve prospech prave toho hrani "zdarma". Me to proste vychazi ze vydelky jednoznacne vedou na strane F2P. Treba se pletu.... ale jsem si koro jistej, ze ne... protoze kdyby to nevydelavalo, vsichni by uprednostnovali pravidelne poplatky pred mikrotransakcema.... coz v dnesni dobe pravda neni a na F2P sazi vetsina vydavatelu
urcite se to vyplaci staci si vzpomenout na zpravu turbine o kolik se jim zvedla ziskovost na jeden ucet po prechodu na f2play a jeste se jim i zvedl pocet aktivnich uctu :D a to je to blby lotro
umi si to dobre spocitat a dobre davat do hry veci, ktery proste potrebujes aby jsi platil a tak platis sice ne pravidelne mesicne ale "kdyz chces" ale z dlouhodobyho hlediska jim das vic
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Bohužel v posledních letech jde jen a jen o peníze na komunitu každej prdí. Společnosti chtěj jen urvat co se dá z prvotního náporu a pak zbohem. Nějaké dlouhodobé plány ? Na co, do roka to odpískají. High content žádný, pouze sliby a levelování se stalo jedinou zábavou. Původně mělo sloužit k tomu, aby se hráč naučil ovládat postavu a pak to mělo začít a dnes ?
Jen se už poučili a tváří se jak naslouchají komunitě, jak na tom makaj a pod. No slibem neublížíš že. Lidi čekají na herní zázrak a ...nic. Jen další levelování, tahání peněz za datáče které jsou balíkem oprav, free je předraženější než normal, všude spam "hrdino vrať se nám zpátky" potřebujem tvé peníze. Podívejte se VG a co s tím udělali a když se to začalo zase zvedat, tak jim sebrali podporu, aby to nezačlo být náhodou hratelné, protože potřebovali prodat další datáče EQ2.
Já jsem rád, že jsem hrál MMORPG ještě před WoW a bylo to ještě neoharbané, klient lagoval, padal, bugů jak naseto,ale mělo to koule, skvělou komunitu, nic zadarmo pro líné fracky a za každým vydřeným úspěchem velká radost.
Dneska je to pořád to stejné levelovací lejno, zabalené jen do jiného obalu. Malinko nadějí dávám do GW2,ale jsem realista, zase půjde jen o prachy. Doufám, že se nasere dost lidí a s tím železem co dneska je se možná udělá nějaká nezávislá scéna, která bude dělat hratelné a ne komerční hry. No snad se toho ještě dožiju, tahle mezifáze je nablití.
Originally posted by Lewi: Prosím vyhněte se diskuzím na těchto stránkách s lidmi, kteří o této hře nic nevědí a dělají závěry jednejte s lidmi kteří vědí o čem mluví.
Jaj, Tabulu Rasu bych si zahral. GW2 zkusim, ale az pozdeji. Chtel bych si zkusit uz jenom pro inspiraci TSW.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%