Je to jako v klasickem diablu - proste s kazdym charem jdes od 0. Tzn napred celou hru projdes na Normal, pak na Nightmare, potom Hell a nakonec Inferno (tahle obtiznost v d2 nebyla). Nekdo z blizzardu psal, ze uz konec normalu je pro nektere lidi dost tezky, tak bych se toho nebal.
A obtiznosit nejdou preskocit, protoze bez odpovidajiciho vybaveni a na 1. levelu bys na Nightmare+ samorejme nic nezabil.
Nicmene jak si tak pamatuju z d2, tak to nebyl problem a tu prvni cast clovek, co to znal a mel nejaky equip od maina, vetsinou probehnul hodne rychle. Uvidime, jak to bude tady.
Aha, dík, já d1 ani d2 nehrál, takže nevím. Nicméně z toho, co píšeš mi tedy vyplývá, že obsah nic moc, že t bude spíše prostě to samý stále dokola. Neboli kolik takových úseků jako teď je obsah té bety je zhuba pokořit, aby člověk ten příběh dohrál/prošel? Má někdo představu?
Aha, dík, já d1 ani d2 nehrál, takže nevím. Nicméně z toho, co píšeš mi tedy vyplývá, že obsah nic moc, že t bude spíše prostě to samý stále dokola. Neboli kolik takových úseků jako teď je obsah té bety je zhuba pokořit, aby člověk ten příběh dohrál/prošel? Má někdo představu?
V nějakým interview říkali, že je to cca jako k blood raven v Diablu 2. To znamená cca polovina prvního aktu ze čtyř. Přičemž první byl o něco kratší než druhej a třetí a čtvrtej zas dost krátkej, protože nestíjali.
Taky jsem to skoušel, dostal jsem se na logovaci obrazovku a tím to pro mě skončilo. V rámci testu jsem si tedy vyplnil login a heslo ... pak naskočil eror 3003. Doufám že jsem Blizzardu pomohl k vylepšení hry .
tenhle error ještě šel překonat, ačkoliv jsem den čekal než nahodí servery, nakonec mi to došlo :) ale pak přišel error 313500 "error incorrect password or login", který byl logicky způsben diakritikou v cache adresáři battle.net, to už byla moje víra v programátory Blizzardu opravdu silně otřesena ;-)
Taky jsem to skoušel, dostal jsem se na logovaci obrazovku a tím to pro mě skončilo. V rámci testu jsem si tedy vyplnil login a heslo ... pak naskočil eror 3003. Doufám že jsem Blizzardu pomohl k vylepšení hry .
tenhle error ještě šel překonat, ačkoliv jsem den čekal než nahodí servery, nakonec mi to došlo :) ale pak přišel error 313500 "error incorrect password or login", který byl logicky způsben diakritikou v cache adresáři battle.net, to už byla moje víra v programátory Blizzardu opravdu silně otřesena ;-)
Pleteš se, v Blizzardu jsou dál a proto žádné progamátory nepotřebují. Mají tam jen návrháře a pak jejich děti, které myšlenky svých rodičů realizují.
Tady se nam koukam sesel cely programatorsky krouzek. Vy mate chlapci za sebou minimalne magistra na MIT, ne?
To jakože, kdo má za sebou magistra na MIT, ten je dobrý programátor či co? Mimochodem co je to to MIT? Dost mě to uráží...Beztak jsi myslel Magisters Terrace?
Tady se nam koukam sesel cely programatorsky krouzek. Vy mate chlapci za sebou minimalne magistra na MIT, ne?
Tak bez doktoratu z MIT nemá vůbec smysl logovat poslední datadisk WoW ani Diablo. Ty hry kladou na hráče tak vysoké nároky a mají nastavenou laťku tak vysoko, že magistr z MIT je v minimal requirements.
tak sem si tu cycle itemo maniji tedy 30x dohral az se mi zamotala hlava a omackal 1 prst na mouse :[
beta konci v 19h
To byla ironie nebo to myslis vazne?:-) Jestli jsi 30x dohral betu tak musis byt "blazen" a nebo it faaaaakt hodne casu a nic na praci:-)
soucasne hraji nebo gamesy na ktere cekam: TERA, SECRET WORLD, GW2 bezici predplatne: LOTRO, Star trek, Champion online ukoncene predplatne: UO, L2, AOC, RIFT, WOW, WAR, SWTOR, DCUO, EVE + dalsi co nejdou ani pocitat.
Zeptam se tu lidi, kteri evidentne vypadaji znalejsi problemu nez ja.
1) Vite nekdo v kolika lidech "online" se bude dat hrat spolecne?
2) Spolecna hra bude podobna jako v predchozich dilech? Jestli se nepletu, jeden vytvoril jakousi instanci dle sveho progressu a slo se harvestit bosiky atp.
3) Je v planu i neco special pro online hrani? Mysleno nejaky special instance,
4) U hry ve vice lidech se bude obtiznost linearne zvysovat podle poctu hracu?
Nechce se mi to nekde hledat, nemam na to cas, tak jestli nekdo vite, tohle by me zajimalo, jestli ta hra alespon castecne dokaze uspokojit 3-4 lidi kteri by si chteli zahrat spolu. Diky
Zeptam se tu lidi, kteri evidentne vypadaji znalejsi problemu nez ja.
1) Vite nekdo v kolika lidech "online" se bude dat hrat spolecne?
2) Spolecna hra bude podobna jako v predchozich dilech? Jestli se nepletu, jeden vytvoril jakousi instanci dle sveho progressu a slo se harvestit bosiky atp.
3) Je v planu i neco special pro online hrani? Mysleno nejaky special instance,
4) U hry ve vice lidech se bude obtiznost linearne zvysovat podle poctu hracu?
Nechce se mi to nekde hledat, nemam na to cas, tak jestli nekdo vite, tohle by me zajimalo, jestli ta hra alespon castecne dokaze uspokojit 3-4 lidi kteri by si chteli zahrat spolu. Diky
1. počet lidi v coopu je 4
2. společné hraní bude více podobné MMO takže tedy... půjde udělat "víceméně" zaměřené buildy dmg, support, heal etc. Tak trošku holy trinity system ale nebude to úplně jako v MMO že si bez healu a tanka nezahraješ. Aspoň tohle jsem zatím o coopu slyšel. Jaká bude praxe na Infernu až budeš mít všechny skilly to se uvidí. Autoři říkají že hrát Inferno by se mělo v partě.
3. zatím asi ne nevím o ničem až na ty Areny DM, TDM ? co mají po pár měsících přidat.
4. nevím ale podle bety to bylo ve 4 stejně lehký jako když jsi šel sám
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
Zeptam se tu lidi, kteri evidentne vypadaji znalejsi problemu nez ja. 1) Vite nekdo v kolika lidech "online" se bude dat hrat spolecne? 2) Spolecna hra bude podobna jako v predchozich dilech? Jestli se nepletu, jeden vytvoril jakousi instanci dle sveho progressu a slo se harvestit bosiky atp. 3) Je v planu i neco special pro online hrani? Mysleno nejaky special instance, 4) U hry ve vice lidech se bude obtiznost linearne zvysovat podle poctu hracu?
Nechce se mi to nekde hledat, nemam na to cas, tak jestli nekdo vite, tohle by me zajimalo, jestli ta hra alespon castecne dokaze uspokojit 3-4 lidi kteri by si chteli zahrat spolu. Diky
1- 2-4 2-presne tak,finalovou cast na bossee skeleton kam ses mohl pridat hralo treba >20 000 lidi,a bylo to uz jen o utikani k bossovi 3-nevim 4-ano ,linearne se upravuje-cim vice lidi tim to muze jit mnohem rychleji,ale monstra jsou tezsi
prakticky receno, chvilema je to z meho pohledu uz jen o utikani k bossovy pro item a co nejrychlejsimu hledani spravnech dveri
hra ma stesti ze mapy nejsou stejne, jinak by to mohl snadno hrat na [normal] autoclick autobot
snad na >harcore skill bude potreba uz i naky skill
Tak ja predpokladam, ze na "normal" uroven, bude dostupnej rare loot s urcitym 0,000001% sance dropu.... oproti tomu na "inferno" se ta sance zvysi na 0,001% ne? Rozhodne teda ocekavam lepsi loot (dost mozna i vice lootu pro vice hracu, kdyz autori rikaji hrat inferno v parte) nez v normal urovni.... nebo se pletu?
Zeptam se tu lidi, kteri evidentne vypadaji znalejsi problemu nez ja.
1) Vite nekdo v kolika lidech "online" se bude dat hrat spolecne?
2) Spolecna hra bude podobna jako v predchozich dilech? Jestli se nepletu, jeden vytvoril jakousi instanci dle sveho progressu a slo se harvestit bosiky atp.
3) Je v planu i neco special pro online hrani? Mysleno nejaky special instance,
4) U hry ve vice lidech se bude obtiznost linearne zvysovat podle poctu hracu?
Nechce se mi to nekde hledat, nemam na to cas, tak jestli nekdo vite, tohle by me zajimalo, jestli ta hra alespon castecne dokaze uspokojit 3-4 lidi kteri by si chteli zahrat spolu. Diky
1. Max. velikost party je 4. (Tj. ty +3 dalsi). Je to uz pak celkem maso, kdyz jsi nekde sam (uz tady na zacatku, ktery ma byt nejlehci) a potkas pack elit.
2. Jo. Obecne to funguje tak, ze se: a) pripojis k nekomu a v tu chvili ti hra nastavi quest na ten samy co ma ten ke komu ses pripojil (tzn. v tehle konkretni hre pak nevidis waypointy, ktere jsou az za tim questem, dokud ho nesplnis a nenajdes je znova) b) zvolis si quest ktery chces (treba ten na finalniho bosse) a hra ti najde partu, ktera je zrovna na tom questu a pripoji te do ni, opet se tvari jako kdybys ten quest plnil poprve
V moznosti b) muzes zvolit jakykoliv quest, ktery jsi uz dostal zadany a nemas na nej moc velky level. V moznosti a) se podle me muzes pripojit kamkoliv, mozna te to serve ze nemas dostatecny level na neco. Ale urcite slo na levelu jedna chodit do her s poslednim questem bety.
3. Ne.
4. Jo. Urcite maji moby vic HP, mozna davaji i vetsi rany. Kazdopadne narust obtiznosti je celkem dost citit.
Tak ja predpokladam, ze na "normal" uroven, bude dostupnej rare loot s urcitym 0,000001% sance dropu.... oproti tomu na "inferno" se ta sance zvysi na 0,001% ne? Rozhodne teda ocekavam lepsi loot (dost mozna i vice lootu pro vice hracu, kdyz autori rikaji hrat inferno v parte) nez v normal urovni.... nebo se pletu?
nevim jak na inferno, ale na normal za hodku ses modrej i s nekolika Rare kdyz to probehnes tak 10x
nejlepsi vec je automaticke sbirani zlata,bez toho ihned uinstall
Tak ja predpokladam, ze na "normal" uroven, bude dostupnej rare loot s urcitym 0,000001% sance dropu.... oproti tomu na "inferno" se ta sance zvysi na 0,001% ne? Rozhodne teda ocekavam lepsi loot (dost mozna i vice lootu pro vice hracu, kdyz autori rikaji hrat inferno v parte) nez v normal urovni.... nebo se pletu?
Je to klasicke diablo, tj. vyssi obtiznost = vyssi tier itemu (lepsi staty, ...). S tim, ze by meli byt specialni itemy, co padaji pouze Infernu.
V "endgame" to ma byt tak, ze nejlepsi itemy padaji z packu elit (ne z bossu!). Zaroven kazdy zabity pack da cele parte stackujici se buff, co pridava +MagicFind. Kdyz s timhle buffem zabijes bosse, mas za kazdy jeho stack garantovany 1 item stejne urovne jako pada z elitnich packu.
Tzn. zabijes 5 packu elit, mas 5 stacku, zabijes bosse a krome crapu co z nej normalne padaji mas jeste +5 itemu jako z elit. Tohle by te melo nutit delat neco jineho nez chodit opakovane boss runy. Musis u toho normalne zkoumat svet a hledat ty elitni packy.
Je tam jeste hacek v tom, ze jakakoliv zmena tveho buildu (abilit, run) zpusobi zmizeni toho buffu. Takze po celou dobu zabijeni tech packu s nahodnyma abilitama + bosse musis mit porad stejny build, ktery si poradi se vsim. Nemuzes si je prehazovat tak, aby to bylo efektivni na nasledujici boj.
Tak ja predpokladam, ze na "normal" uroven, bude dostupnej rare loot s urcitym 0,000001% sance dropu.... oproti tomu na "inferno" se ta sance zvysi na 0,001% ne? Rozhodne teda ocekavam lepsi loot (dost mozna i vice lootu pro vice hracu, kdyz autori rikaji hrat inferno v parte) nez v normal urovni.... nebo se pletu?
Je to klasicke diablo, tj. vyssi obtiznost = vyssi tier itemu (lepsi staty, ...). S tim, ze by meli byt specialni itemy, co padaji pouze Infernu.
V "endgame" to ma byt tak, ze nejlepsi itemy padaji z packu elit (ne z bossu!). Zaroven kazdy zabity pack da cele parte stackujici se buff, co pridava +MagicFind. Kdyz s timhle buffem zabijes bosse, mas za kazdy jeho stack garantovany 1 item stejne urovne jako pada z elitnich packu.
Tzn. zabijes 5 packu elit, mas 5 stacku, zabijes bosse a krome crapu co z nej normalne padaji mas jeste +5 itemu jako z elit. Tohle by te melo nutit delat neco jineho nez chodit opakovane boss runy. Musis u toho normalne zkoumat svet a hledat ty elitni packy.
Je tam jeste hacek v tom, ze jakakoliv zmena tveho buildu (abilit, run) zpusobi zmizeni toho buffu. Takze po celou dobu zabijeni tech packu s nahodnyma abilitama + bosse musis mit porad stejny build, ktery si poradi se vsim. Nemuzes si je prehazovat tak, aby to bylo efektivni na nasledujici boj.
Jo jo tohle je špicovej nápad od Blizzu přinese to nějakou výzvu než jen tupě běhat na jednoho bosse. Jinak ten buff se jmenuje Nephalem Valor a modří vědí co to jsou Nephalem :-) Dobře vybrané jméno pro buff.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
2. společné hraní bude více podobné MMO takže tedy... půjde udělat "víceméně" zaměřené buildy dmg, support, heal etc. Tak trošku holy trinity system ale nebude to úplně jako v MMO že si bez healu a tanka nezahraješ. Aspoň tohle jsem zatím o coopu slyšel. Jaká bude praxe na Infernu až budeš mít všechny skilly to se uvidí. Autoři říkají že hrát Inferno by se mělo v partě.
Tady to bude trochu jinak. Rozhodně nepočítejte s tím, že někdo bude vzadu jen healovat a někdo bude vepředu plechovka. Všichni budou 95% hracího času dělat dmg. V těch pěti procentech tam vždy fouknou nějakej buff/heal/slow/debuff, ale to má do holy trinity pořád ještě šíleně daleko.
Jinak takové menší přirovnání a úvaha k zamyšlení.
D3 normal obtížnost je to samé co LFR ve WoW D3 nightmare a hell dejme tomu to samé co je ve WoW normal D3 Inferno ...WoW HC raidy
Proč většina hráčů chce hrát nebo se dostat v D3 na Inferno? zatímco ve WoW ta motivace hrát HC raidy není. Docela zajímavé.
Přitom je to úplně to samé, ať už v D3 nebo WoW jde jen o lepší výbavu a ajchy.
Důvody jsou asi v tom že to je víc singlplayer a nepotřebuješ dalších 20 opic?
A tohle si vycetl kde? Ti co hrali D2 na hell rozhodne vi, ze to nic moc lehkyho nebylo. Sejmout last bosse, popripade ho farmit, byl dost opruz.
Tim, ze moby meli random ability (na normal 1, na nightmare 2 tusim, hell 3 a vic) tak bylo nekdy opravdu peklo sejmout nejaky pack mobu. Nehlede na to, ze parta byly random, moby byli random...
Hele a bude v Diablu vyšší obtížnost znamnat i něco jinýho, než že musíš prostě jen déle klikat s prstem v nose?
budes u toho muset behat dokola (v pripade ze mas ranged classu) nebo pouzivat pravy tlacitko a sem tam odbihat v pripade meleeka
No nevim, jako klikacka to je, o tom zadna... (ostatne kdo cekal neco jinyho, asi necekal na Diablo), ale nejsem si jistej ze postaci odbihat a klikat jednim cudlikem. Jeste tam bude nejakej dalsi cudlik na potaky a pak minimalne ty 4 klavesy hotbaru na specialni utoky
Myslim ze pro muze veku 35+, kdy uz multitasking moc nefunguje maximalka co se da zmaknout.... myslim ze si chvilku rad zaklikam a az me to omrzi, proste to vypnu a nazdar.
Hele a bude v Diablu vyšší obtížnost znamnat i něco jinýho, než že musíš prostě jen déle klikat s prstem v nose?
budes u toho muset behat dokola (v pripade ze mas ranged classu) nebo pouzivat pravy tlacitko a sem tam odbihat v pripade meleeka
No nevim, jako klikacka to je, o tom zadna... (ostatne kdo cekal neco jinyho, asi necekal na Diablo), ale nejsem si jistej ze postaci odbihat a klikat jednim cudlikem. Jeste tam bude nejakej dalsi cudlik na potaky a pak minimalne ty 4 klavesy hotbaru na specialni utoky
Myslim ze pro muze veku 35+, kdy uz multitasking moc nefunguje maximalka co se da zmaknout.... myslim ze si chvilku rad zaklikam a az me to omrzi, proste to vypnu a nazdar.
nemusis ani clikat staci jen jezdit mouse po cervenejch stinech na monitoru
ja si to nepredstavuji nijak, Diabla jsem nikdy nehrál, takže jsem nic konkrétního neočekával, ale přišla mi ta beta strašně rozbalancovaná, takže nechápu, jak to má fungovat.-..... Prostě má monka měla snad nejhorší gear ze všech mých postav, přesto byla největší rambo a když se ještě healnula, tak byla hotovej terminátor .... oproti tomu witch doktor byl aspon pro me zabavnejsi, ale vse trvalo dojnasobek casu .... dost pochybuji, ze jsem prehledl nejaky zasadni veci v ovladani, skilech, bildu ci gearu :)
Bych to nevidel tak cerne. Urcite treba ty defenzivni nebo pohybovy ability z toho delaj neco vic nez jen drzeni levyho tlacitka, dokud nezacnou krece. A znova doporucuju pro ty, co chtej oldschool & hardcore experience, kde ten brain fakt musite pouzit, tohle http://www.grimrock.net/. Rated N for nonretarded.
ja si to nepredstavuji nijak, Diabla jsem nikdy nehrál, takže jsem nic konkrétního neočekával, ale přišla mi ta beta strašně rozbalancovaná, takže nechápu, jak to má fungovat.-..... Prostě má monka měla snad nejhorší gear ze všech mých postav, přesto byla největší rambo a když se ještě healnula, tak byla hotovej terminátor .... oproti tomu witch doktor byl aspon pro me zabavnejsi, ale vse trvalo dojnasobek casu .... dost pochybuji, ze jsem prehledl nejaky zasadni veci v ovladani, skilech, bildu ci gearu :)
Pravděpodobně jsi skutečně něco dost podstatného přehlédl. Nejspíše jsi používal špatné skilly. Witch doctor je v betě jedna z nejsilnějších postav. Na moby asi nejsilnější.
Jinak k těm obtížnostem. V původním Diablu 2 jste museli na Nighmare a hlavně na hell hodně strategizovat s equipem a buildem. pokud jste zvolili špatné skilly, statistiky a měly jste nevhodný equip, tak jste hell prostě nedali. Stejně se nakonec používaly asi tři ability a v nouzi dvě navíc. Ale v equipu šlo dost věcí vymyslet. Bylo potřeba dosáhnout na FCR, FAS, FBR a FHR break pointy. Mít možnost sundat mobům imunitu atd.
Tady pro ilustraci část z návodu zaměřená na FBR, který jsem kdysi psal. Diablo 2 bylo pod povrchem mnohem komplexnější než se zdálo a věřím, že to samé bude Diablo 3.
quote:Originally posted by Kar-Chee
Faster block rate Myslite si, ze kdyz mate 75% block tak vas tri ctvrtiny vsech ran nezasahnou? To by na vas byl Blizzard moc hodny a demoni by nemeli co zrat:) Blokovat totiz muzete jen jednou za urcity cas, coz znamena, ze kdyz vam da najednou ranu 100 potvor, tak mate 75% sanci na blok jen jedne rany z toho sta!Nzní kolik %FBR je tedy potreba na různé typy štítů.(Čísla pod A,B,C a D udávají počet frames(čím míň, tím líp)):
neco podobneho melo i D1 - za lvl 30 se hralo uplne jinak nez za lvl 40 a za lvl 40 se hralo jinak nez za lvl 50 - pritom "staty" a equip mohl mit clovek stejne
A taky si vypujcim quote od Jace: A znova doporucuju pro ty, co chtej oldschool & hardcore experience, kde ten brain fakt musite pouzit, tohle http://www.grimrock.net/. Rated N for nonretarded.
ja si to nepredstavuji nijak, Diabla jsem nikdy nehrál, takže jsem nic konkrétního neočekával, ale přišla mi ta beta strašně rozbalancovaná, takže nechápu, jak to má fungovat.-..... Prostě má monka měla snad nejhorší gear ze všech mých postav, přesto byla největší rambo a když se ještě healnula, tak byla hotovej terminátor .... oproti tomu witch doktor byl aspon pro me zabavnejsi, ale vse trvalo dojnasobek casu .... dost pochybuji, ze jsem prehledl nejaky zasadni veci v ovladani, skilech, bildu ci gearu :)
Pravděpodobně jsi skutečně něco dost podstatného přehlédl. Nejspíše jsi používal špatné skilly. Witch doctor je v betě jedna z nejsilnějších postav. Na moby asi nejsilnější.
I na těch prvních 9ti lvlech je silný? To by mne tedy zajímalo, co jsem mohl přehlédnout. Nějaký tip?
napriklad, ze je to ranged postava a tak dat ji do ruky palici neni nejlepsi napad
A to jako proc? :-) Damage vsech abilit se stejne bere z base damage zbrane, kterou mas, takze klidne i z te palice.
WD me nijak neuchvatil, ale co si pamatuju, tak nejvetsi boost bylo takove to kouzlo co vysalo az 5 mobu a dalo ti +int buff na 20-30s. Potom se mi zvedla damage cca na dvojnasobek a stacilo se kolem sebe otocit tema horicima netopyrama a vsechno lezelo.
ja si to nepredstavuji nijak, Diabla jsem nikdy nehrál, takže jsem nic konkrétního neočekával, ale přišla mi ta beta strašně rozbalancovaná, takže nechápu, jak to má fungovat.-..... Prostě má monka měla snad nejhorší gear ze všech mých postav, přesto byla největší rambo a když se ještě healnula, tak byla hotovej terminátor .... oproti tomu witch doktor byl aspon pro me zabavnejsi, ale vse trvalo dojnasobek casu .... dost pochybuji, ze jsem prehledl nejaky zasadni veci v ovladani, skilech, bildu ci gearu :)
Pravděpodobně jsi skutečně něco dost podstatného přehlédl. Nejspíše jsi používal špatné skilly. Witch doctor je v betě jedna z nejsilnějších postav. Na moby asi nejsilnější.
I na těch prvních 9ti lvlech je silný? To by mne tedy zajímalo, co jsem mohl přehlédnout. Nějaký tip?
Zapni si rozšířený popis skillů. Jinak: Ta flusačka s runou na tři za sebou + netopýři bez run + psi + kradení intu
Obecně zdaleka největšího DPS jsem v betě dosáhl s WD
quote:Originally posted by Kuzmik .... Myslim ze pro muze veku 35+, kdy uz multitasking moc nefunguje maximalka co se da zmaknout.... myslim ze si chvilku rad zaklikam a az me to omrzi, proste to vypnu a nazdar.
presne a to je na tom prave to skvele, ze koupis krabici a pak uz hrajes jen kdyz mas cas a/nebo chut.. a nesere te, ze jsi vyhodil 3-4 kila mesicne za neco, do ceho pak lognes jednou tydne na hodinu..
jerzeeg: To si muzu koupit guildwars 2 a budu na tom lip :-))) I kdyz uznavam ze je to otazka pohledu:-) A GW2 zatim jeste zdaleka nevyslo:-)
soucasne hraji nebo gamesy na ktere cekam: TERA, SECRET WORLD, GW2 bezici predplatne: LOTRO, Star trek, Champion online ukoncene predplatne: UO, L2, AOC, RIFT, WOW, WAR, SWTOR, DCUO, EVE + dalsi co nejdou ani pocitat.
No je to takhle... půjde to instalovat až o půlnoci ze 14 na 15.května. Takže je to hlavně pro ty, co si to chtějí stáhnout předem a pak dostanou klíč mailem a pustí instalaci po půlnoci z 14.května na 15.května
Ty s tim nadelaj jak 14ti leta panna na prvnich carodejicich bez rodicu...
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!