Kdyz se koukne clovek na ty skilly tak je to samej stun apodobne, coz bohuzel v PvP moc fungovat nemuze.
No uvidime jak to budou mit nastavene s imunitou atd...
soucasne hraji nebo gamesy na ktere cekam: TERA, SECRET WORLD, GW2 bezici predplatne: LOTRO, Star trek, Champion online ukoncene predplatne: UO, L2, AOC, RIFT, WOW, WAR, SWTOR, DCUO, EVE + dalsi co nejdou ani pocitat.
Hele ono bude možná radši, když udělaj fakt povedený oddychový příběhový MMO, než aby to celý zkurvili válkou 2 stran, kde by určitě bylo 5 sithů na 1 jediye.
Filda LNL: tak ona valka dvou stran tam urcite bude. Kazdopadne ucast nebude potreba. Nebude tedy problem si uzit jak rikas oddychovy pribeh a k tomu treba to PvP, ktere urcite nejak bude vymyslene...
A v jakemkoliv PvP je prehnane mnozstvi crowd control abilit na skodu :-D Alespon podle me. Tak uvidime jak se s tim vyporadaji :D Nejlepsi vzdy je kdyz je PvP a PvE oddelene a nejlepe vse pocita jiny mechanismus ... napriklad v PvP skill funguje takto a v PvE jinak :-D Jen tak se da jakz takz vyvazit PvP a nezkurvit PvE
Jinak ja bych bral kdyby bylo dobre oboje.... Jsem skromnej ne?
soucasne hraji nebo gamesy na ktere cekam: TERA, SECRET WORLD, GW2 bezici predplatne: LOTRO, Star trek, Champion online ukoncene predplatne: UO, L2, AOC, RIFT, WOW, WAR, SWTOR, DCUO, EVE + dalsi co nejdou ani pocitat.
antarian:Podle me to neni uplne pravda.Treba v daoc byla hromada nejruznejsich controlu a podobnych serepeticek. A ta hra ma jednoznacne nejlepsi grp pvp co jsem kdy hral.A to jsem par her uz hral. Je to vzdy otazka vyvazenosti a moznosti odpovedi. Dulezite take je, jak pvp pojmes.Pokud chces hrat solo pvp, tak potom je v podstate vsechno spatne.Protoze schopne solo pvp a vyvazene proste udelat nejde a stejne tak grp pvp. U grp pvp je jen potreba docilit toho, aby na kazdy setup byla odpoved a ne aby jeden byl nejlepsi.Pokud mozno co nejvice moznosti setupu, to dela grp pvp zajimavym.Samozrejme je taky nutne, aby hodne zalezelo na dovednosti hrace a sehranosti.Aby to nebylo neco jako ala wow pomackam pet tlacitkem a treba vyskacou velka cisla a vyhrajeme.To se bohuzel povedlo velmi malo hram.Prsty na jedne ruce by stacily. Pvp do hry samozrejme patri.Ale ve vecine her se stejne pvp na slusne urovni dalo hrat po 1-2 letech patchu a ostreho provozu a staleho upravovani.Proto rikam, ze neni kam pospichat.Protoze ze zacatku po strizlivem pohledu[po 1-2 mesicich euforie]je to vzdycky hruza. Zergy nekomentuju, ackoliv chapu, ze to nekoho treba i bavi.
antarian:Podle me to neni uplne pravda.Treba v daoc byla hromada nejruznejsich controlu a podobnych serepeticek. A ta hra ma jednoznacne nejlepsi grp pvp co jsem kdy hral.A to jsem par her uz hral. Je to vzdy otazka vyvazenosti a moznosti odpovedi. Dulezite take je, jak pvp pojmes.Pokud chces hrat solo pvp, tak potom je v podstate vsechno spatne.Protoze schopne solo pvp a vyvazene proste udelat nejde a stejne tak grp pvp. U grp pvp je jen potreba docilit toho, aby na kazdy setup byla odpoved a ne aby jeden byl nejlepsi.Pokud mozno co nejvice moznosti setupu, to dela grp pvp zajimavym.Samozrejme je taky nutne, aby hodne zalezelo na dovednosti hrace a sehranosti.Aby to nebylo neco jako ala wow pomackam pet tlacitkem a treba vyskacou velka cisla a vyhrajeme.To se bohuzel povedlo velmi malo hram.Prsty na jedne ruce by stacily. Pvp do hry samozrejme patri.Ale ve vecine her se stejne pvp na slusne urovni dalo hrat po 1-2 letech patchu a ostreho provozu a staleho upravovani.Proto rikam, ze neni kam pospichat.Protoze ze zacatku po strizlivem pohledu[po 1-2 mesicich euforie]je to vzdycky hruza. Zergy nekomentuju, ackoliv chapu, ze to nekoho treba i bavi.
Tady bych si dovolil to trochu zoponovat. Schopne solo samozrejme jde, ale zalezi na jakem systemu je hra koncipovana. Pokud je to hra kde nejsou povolani pak je pouze na hraci jakym smerem se bude profilovat a jestli se chce venovat solo PvP nebo group PvP, postavu si pak podle toho dotvari. Pravdou je ze takovych her zrovna moc neni. Co se týče ovládání tak pokud hra nabizi k 5ti tlacitkum i jine mechanismy ktere ovlivnuji PvP jako napriklad zabihani za prekazky, stuck a podobne tak proc ne. Ne kazdy je ochoten hravat hry ktere se ovladaji 40ti tlacitky + jeste treba chainy a taky troufnu si tvrdit ze 99,9% to ani odehrat schopno neni a navic dle meho nazoru to ani o slusnem PvP hraci nic nevypovida. Dnesni hry jsou delany tak aby generovaly maximalni zisky a podle toho to taky tak vypada a jiny uz to nebude. Je to business jako krava a spise hadam naopak, hry se budou zjednodusovat a bude to horsi a horsi.
quote:Originally posted by PRIBOO Je to business jako krava a spise hadam naopak, hry se budou zjednodusovat a bude to horsi a horsi.
az nakonec vyjde hra o jednom tlacitku :)
Pokud group PvP ve hre znamena ze ta grupa lidi sedi u jednoho PC se 3ema keyboardama a jeden ovlada pohyb 30ti tlacitky, druhej melle 30ti tlacitky a treti spell 30ti tlacitky tak to velky potencial mit nebude . Stejne se casem prez keyboard nepojede ... ale to predbiham cca o 15-20 let .
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
Poslední 2 classy byly odhaleny. Budou to jedi consular a sith inquisitor. Oba sice budou disponovat světelnym mečem, ale budou se spolíhat předevšim na force powers. Inquisitor bude zaměřenej spíš na poškození protivníka, zatimco consular na healování. Je už teda jasný, že některý classy nebudou zrcadlový a obě strany se v boji budou muset spolíhat na odlišnou taktiku, což by mohlo vést k zajímavýmu PvP. Na druhou stranu to sebou přináší obtížnější balance. Mně osobně se takovejhle styl PvP moc líbí, i když nevim, jak moc je náročný to vybalancovat.
nerikali nekde ze se muze stat ze clovek z jedne strany prejde k druhe?
Mimochodem nejak nemuzu najit u Sithu zadnou healovaci class. To muze bejt uprimne vcelku problem
soucasne hraji nebo gamesy na ktere cekam: TERA, SECRET WORLD, GW2 bezici predplatne: LOTRO, Star trek, Champion online ukoncene predplatne: UO, L2, AOC, RIFT, WOW, WAR, SWTOR, DCUO, EVE + dalsi co nejdou ani pocitat.
Poslední 2 classy byly odhaleny. Budou to jedi consular a sith inquisitor. Oba sice budou disponovat světelnym mečem, ale budou se spolíhat předevšim na force powers. Inquisitor bude zaměřenej spíš na poškození protivníka, zatimco consular na healování. Je už teda jasný, že některý classy nebudou zrcadlový a obě strany se v boji budou muset spolíhat na odlišnou taktiku, což by mohlo vést k zajímavýmu PvP. Na druhou stranu to sebou přináší obtížnější balance. Mně osobně se takovejhle styl PvP moc líbí, i když nevim, jak moc je náročný to vybalancovat.
Nekdy muze byt takova balance neverending story :) Jako zarny priklad si vezmeme treba wow a paladin x shaman. Po letech, kdy nebyli schopni udelat rozumnou balanci pve boss fightu x pvp radeji "dali" palaty a shamany obema stranam.
Meddy: myslim ze to je docela vyrazny rozdil:-D Navic bylo i receno nekde... nevim jestli to nejsou jen kecy ....ale udajne ma byt jedi vice zamereny na healing nez Sith:-D A to same vpodstate i u ted novych class.
Bounty hunter ani imperial agent urcite nebude patrit k healerum.
Na druhou stranu myslim ze ta situace docela odrazi hvezdne valky
soucasne hraji nebo gamesy na ktere cekam: TERA, SECRET WORLD, GW2 bezici predplatne: LOTRO, Star trek, Champion online ukoncene predplatne: UO, L2, AOC, RIFT, WOW, WAR, SWTOR, DCUO, EVE + dalsi co nejdou ani pocitat.
Meddy: myslim ze to je docela vyrazny rozdil:-D Navic bylo i receno nekde... nevim jestli to nejsou jen kecy ....ale udajne ma byt jedi vice zamereny na healing nez Sith:-D A to same vpodstate i u ted novych class.
Bounty hunter ani imperial agent urcite nebude patrit k healerum.
Na druhou stranu myslim ze ta situace docela odrazi hvezdne valky
A ještě k healu: nevím, jak moc zábavnější je přelejvat modrej pool do zeleného.. Nevím, jak moc zábavnější je něco zabíjet 5x, protože se to 5x healne...
hehe jo nekdo uz je tu totalne znicenej wow myslenim hamster ma pravdu..
ano bioware o tom spekuluje zda to do hry zaradit ze klidne trooper bude moci nakonec bojovat za imperium.. coz by pravdepodobne pekne vyresilo nejakej balanc.. a je to hnus to porad cist jezis to musi byt prece balanc,, jezis to bez healu nemuze bejt ani hra :D konec
tak sem postnu jeste nejakou "novinku" kazda classa bude moci mit sveho "peta" spolecnika.. jak zname z kotoru. z pravdepodobne znamych je to asi r2d2? droidik pro knighta,, nebo Dashade (http://starwars.wikia.com/wiki/Dashade) pro inquisitora
Jinak co se healu tyce tak u toho zalezi pouze tehdy pokud do hry implementuji solidni PvP znepratelenych stran. Pak je balance hry opravdu potreba, jinak to nema ani moc vyznam.
Kazdopadne pokud by byl heal z velke casti omezen tak je to spis ku prospechu veci, ale urcite by nemel bejt omezen jen pro jednu stranu.
Kazdopadne je fakt ze pokud drain lifem bude moci sith doplnovat hp i ostatnim clenum party apodobne:-D Tak proc ne
Jinak jsou to ted asi zatim stejne jen dohady... Uvidime jak to bude az to bude:-)
soucasne hraji nebo gamesy na ktere cekam: TERA, SECRET WORLD, GW2 bezici predplatne: LOTRO, Star trek, Champion online ukoncene predplatne: UO, L2, AOC, RIFT, WOW, WAR, SWTOR, DCUO, EVE + dalsi co nejdou ani pocitat.
soucasne hraji nebo gamesy na ktere cekam: TERA, SECRET WORLD, GW2 bezici predplatne: LOTRO, Star trek, Champion online ukoncene predplatne: UO, L2, AOC, RIFT, WOW, WAR, SWTOR, DCUO, EVE + dalsi co nejdou ani pocitat.
Chtěl bych se tu zeptat, měl někdo problémy se přihlásit do beta testu? Mě se to vždy zastaví u testování počítače a dál se to nepohne.
Me to neslo v Chrome...zkus IE, Firefox....
Tak mi to prošlo. Poté co jsem v kolonce dole doplnil telefoní číslo (chvíli jsem musel experimentovat s délkou, akceptovalo to 11 číslic). Prostě nechápu jak nevyplněný údaj mohl blokovat scan počítače ...
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
To neni zas az tak prekvapujici. DA, dlc pro DA, DA datadisk, ME2... to by to chrlili jak na bezicim pasu. I kdyz po epic failu WAR, kdy EA taky dovolila odlozeni o rok+, si tezko neco myslet.
Proste jeste v dnesni dobe delat Singlovku bez action combat... to je krok zpet. Ja fakt nejsem nadsenej z toho, ze zabiju na lvl 1 moba na 20 sipu a budu doufat ze az dam levely nejaky, tak se to zmeni. Proste je to singl a ne MMO, kdyby tam radsi ten bajnej BioWare udelal hitboxy a udelal to trochu zajimavy !
me teda Bioware hry nebavi. ME me nebavi kvuli tomu ze je to "jako Guild WArs" .. clovek je na nejake lodi (1 instance)a zte se portuje do ruznych mrtvych casti sveta (dalsi instance).
mam radeji volnej svet.
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
me teda Bioware hry nebavi. ME me nebavi kvuli tomu ze je to "jako Guild WArs" .. clovek je na nejake lodi (1 instance)a zte se portuje do ruznych mrtvych casti sveta (dalsi instance).
mam radeji volnej svet.
To je ale neotrely napad... volnej svet v kosmu. Osobne sice davam prednost uzavrenym lodim co si udrzi kyslik, nicmene ti preju abys nasel hru kde si muzes vesele plout prostorem mezi planetama - a nejlepe v realnem case
DA mi zpocatku prislo v klidu. Po dlouhy dobe od zaklinace jedinej singl, za kterej jsem vysolil cash, ale priznavam, ze jsem podlehl EA marketingovy masazi a skvelemu traileru.
Celkem me to bavilo, ale hru jsem nedohral, protoze u toho konce jsem byl dost vyzdimanej tim hroznym stereotypem a zabugovanosti soubojaku (jakoze se neda srazit bezici typek, nektery kouzla se daj zneuzivat tak, ze je z ty hry eazy mode). Hral jsem na nightmare, ale spis to bylo umely protahovani.
Nemuzu rict, ze by BG2 bylo nejak lepsi (ta sama instancovanost sveta a omezovani). To spis hraci rikaji ze sentimentu. Urcite je rozsahlejsi a snad i propracovanejsi, ale ta absence dabingu by dneska byla dost znat. Nikdo uz by se tim procitat nechtel, kdyz standardy pokrocily.
to si dovolim teda nesouhlasit.Dragon age te v podstate ved bez nejaky zasadni moznosti delani si co chces.Rozhodne mi pripad mnohem omezenejsi nez bg2.Bg1-2 mi rozhodne pripadli volnejsi.Samozrejme svet musi mit nejake hranice a to instancovani me ani nijak nestvalo. Me treba zase na druhou stranu docela bavi tento zpusob boje, i kdyz u bg2 mi to podle adad prislo mnohem lepsi a promakanejsi.Urcite spatruju vetsi zabavu vtom, ze si muzu presne naplanovat co ty postavy maji delat nez z toho udela nejakou akcni strilecku pomalu.jak tu nekdo rikal, neni to out jenom proto ze Vam se to nelibi:] V kazdem pripade hry od bioware spis jsou o atmosfere a pribehu.dragon Age neni urcite to nejlepsi, ale rozhodne to patri mezi velmi pekne rpg. Hold takovi hc hry jako albion, belholdery etc... uz nikdo dneska delat nebude, protoze by vsichni plakali.Zodna nedavno jsem zkousel jenom tak for funn a je to seredne tezky.
I když DA:O je určitě dobrá hra, tak mě osobně zklamal příběh (pozor, ne dialogy), grafika a lvl nepřátel řídící se podle vašeho.
Na pribehu mi vadilo akorat jedine - ze polovina hry je presvedcovat X ruznych stran aby se k tobe pridali. Zadny zvrat, nic neocekavaneho. Zajdi tam a tam, pomoz hlavnimu NPC a on ti pomuze.
Kdyz jsem tohle prekousnul, tak to slo. Priznavam, ze me neuveritelne bavily dialogy a hlavne spickovani postav v parte. Filozoficke debaty golema (ktery se boji ptaku) s verici holkou na tema "jak mohl buh stvorit takove bestie jako jsou ptaci" me dostavaly do kolen.
Nnaopak musim ocenit, ze tohle byla asi prvni hra, kde bylo levelovani nepratel spolu s tebou zvladnute na jednicku. Vylozene to tam sedlo a diky za to, alespon to priste budu moci projit v jakem poradi chci a ne napred Redcliff a pak Mage Tower, protoze jinak bych na to nemel level. Nebo co hur, jako posledni si nechat ten Redcliff a prijit tam s nabusenou postavou a zabijet to vsechno na jednu ranu. To by byla zabava!
jj, vsechno je to pekny do doby, nez clovek rozehraje mass effect 2. To je snad prvni hra, ktera vas upozorni na to, ze jste omylem vstoupili na damske zachodky.
jj, vsechno je to pekny do doby, nez clovek rozehraje mass effect 2. To je snad prvni hra, ktera vas upozorni na to, ze jste omylem vstoupili na damske zachodky.
Postavy v Half-Life 2 reagovaly i na to kam se koukas
Na pribehu mi vadilo akorat jedine - ze polovina hry je presvedcovat X ruznych stran aby se k tobe pridali. Zadny zvrat, nic neocekavaneho. Zajdi tam a tam, pomoz hlavnimu NPC a on ti pomuze.
Mne vadila spis ta naivnost pribehu. Aneb riti se nas zlouni nejzlejsi a chteji znicit svet. Jo a vede je drak.
quote:Originally posted by Gurrshael
Nnaopak musim ocenit, ze tohle byla asi prvni hra, kde bylo levelovani nepratel spolu s tebou zvladnute na jednicku.
Je pravda, ze v instancovanych hrach je to asi jedno. Ale stejne pak mizi radost z vylepsovani postavy a prozkoumavani neznameho. Vzdy vis, ze muzes kamkoli a vse das.
Hry typu F1,2 BG1,2 uz nikdy nebudou..nejen,ze dnesni hracska komunita hraje uplne jinej styl..a prece jen vyvojari a cela firma nezije jen z dobreho pocitu udelane hry pro 5% populace... A navic by to 80% dnesnich hracu nedalo,protoze to je tezky...A kdyz uz si clovek dal DAO napoprvy na hard a pak najednou videl fora plny toho,ze easy je strasne tezky...tak proste vetsi cast hracske komunity ma asi IQ bublajiciho bahna.
Ale uvedomte si konecne,ze hry ala BG1 bylo hozeni par textur na 2d pozadi..nazdar... Ale ted? jen nejakej debilni pohled u kteryho si reknete,ze to je luxus vyhlidka,tak je na tom potreba udelat mnohonasobne vic prace...
Osobne beru DA:O a ME jako dobrej pocin a Bioware me nezklamal... Na dnesni dobu velice dobre hry...
Samo,ze si vzpomenu a zahraju starsi kousky...ale proste takovyhle hry uz nikdy nebudou.
btw kdo chce otevrenej vesmir at si zahraje X-ko...