tak jsem dohral mass effect2 a poprve jsem dostal o sw:tor strach bohuzel uz i v bioware zjistili, ze neni potreba vyrobit vybornou hru, aby vydelali ranec penez, ale ze staci vyrobit prumernou hru(nebo v pripade ME2 mirne nadprumernou), zaplatit si poradny hype, soupnout neco vybranym recenzentum a ten ranec vydelaji taky nezbyva nez doufat, ze jejich mmo sekce ma rozumejsi vedeni
tak jsem dohral mass effect2 a poprve jsem dostal o sw:tor strach bohuzel uz i v bioware zjistili, ze neni potreba vyrobit vybornou hru, aby vydelali ranec penez, ale ze staci vyrobit prumernou hru(nebo v pripade ME2 mirne nadprumernou), zaplatit si poradny hype, soupnout neco vybranym recenzentum a ten ranec vydelaji taky nezbyva nez doufat, ze jejich mmo sekce ma rozumejsi vedeni
Teda nevim ME2 je nahodou podarenej kousek...bavil jsem se mnohem vic,nez v 1cce ci DAO... A kdyz se podivam na to co minulej rok vyslo,tak takovou kvalitu jsem nevidel u niceho
quote:Originally posted by Lekarnik Teda nevim ME2 je nahodou podarenej kousek...bavil jsem se mnohem vic,nez v 1cce ci DAO... A kdyz se podivam na to co minulej rok vyslo,tak takovou kvalitu jsem nevidel u niceho
Trochu OT. Dvojka uz mi neprisla tak "nejednoznacna" pri hrani postavy. A spis nez "chci to hrat tak a neco z toho bude" je tam renegade/paragon bijici do oci. A je to daleko vic stavene do roviny hodny/zly.
AO: Pan Shade Tojejedno + PvP nub - retarded (tm)by NerfTý Mittra VG: Jsem takova mala pisnicka - retarded s potencialem EQ2: Tojeonde - Pivipi - retarded Rift: Tojejedno - nejakej FOTM class, takze klerik asi:/ - retarded FF XIV: Toje Tojejedno - a opet retarded, hrozna hra TESO - tojejedno - sorcka - Sem se vratil z dovolene a prej uz se to nehraje
quote:Originally posted by Lekarnik Teda nevim ME2 je nahodou podarenej kousek...bavil jsem se mnohem vic,nez v 1cce ci DAO... A kdyz se podivam na to co minulej rok vyslo,tak takovou kvalitu jsem nevidel u niceho
Trochu OT. Dvojka uz mi neprisla tak "nejednoznacna" pri hrani postavy. A spis nez "chci to hrat tak a neco z toho bude" je tam renegade/paragon bijici do oci. A je to daleko vic stavene do roviny hodny/zly.
Je to trochu OT,ale co jinyho,kdyz je odklad SW o rok.. :D
Jasne,je to ted vic markantni a ty cudle renegade/paragon reakce jsou jasny no...Na druhou stranu ma to vetsi spad...a ikdyz pribeh je kratsi nez 1cka,tak ty vedlejsi mise jsou mnohem zabavnejsi,nez neustale jezdeni po mrtvym sutru,kterej ma jen jinou barvu,jak v jednicce. Nemuzeme tyhle nove hry srovnavat s klasikama jako je BG,NWN atd..protoze takove hry uz vychazet nikdy nebudou. A jsem rad,ze alespon Bioware dela zajimave veci :) Rozhodne po prisernostech ala poblivion, Fallout 3 a dalsich hruzach je to konecne hra na kterou jsem se tesil,po praci.. :)
Jak se někomu v této sekci může líbit hra, kde ani není inventář... To to opravdu nikomu vůbec nechybí? Že jediné co kde můžete získat, jsou jen peníze? Žádné obírání mrtvolek, prohledávání, hledání zapomenutých hračiček ve skříni.., sestavování setových oblečků, různé common / uncommon / rare vybavení? Oh, vlastně z "bosse" padne "blueprint"... :(
Jsem ze staré gardy a doufám že v SWTOR inventář nechají!
Hype ti nezajistí, že si někdo zaplatí i druhý měsíc.. Doufám :)
Akorat ze, posledni dobou vychazej "MMO" hry systemem "zaklad je prodat na vlne hypu hodne krabic a vydelat na tom" ... a tech par zoufalcu co pak plati poplatky to uz je pak jenom bonus...
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Neverim, zeby z prodeje boxu v prvnich dvou mesicich euforie vytriskali na roky vyvoje.Dokud se budou v mmo snazit zacilit na co nejvetsi rozptyl hracu, bude to stat vzdycky za .....Protoze nakonec nikoho netrefi poradne a hra umre.
Neverim, zeby z prodeje boxu v prvnich dvou mesicich euforie vytriskali na roky vyvoje.Dokud se budou v mmo snazit zacilit na co nejvetsi rozptyl hracu, bude to stat vzdycky za .....Protoze nakonec nikoho netrefi poradne a hra umre.
Si precti fiskalni reporty Funcomu nebo kohokoli jinyho a zjistis, ze to tak skutecne je.
Hype ti nezajistí, že si někdo zaplatí i druhý měsíc.. Doufám :)
Akorat ze, posledni dobou vychazej "MMO" hry systemem "zaklad je prodat na vlne hypu hodne krabic a vydelat na tom" ... a tech par zoufalcu co pak plati poplatky to uz je pak jenom bonus...
Ne u všech. Kdyby STO nemělo open betu, tak by na krabicích vyrejžovali majlant. Možná i já bych se nachytal. Takhle hodně lidí zkusilo a nekoupilo.
I když nemám rád žádnou hru, co Cryptic zplodil, tak tohle je zase od nich fér. CoH, CoV, CHO, STO měly všechny open betu a já si díky tomu žádnou z nich nekoupil. Navíc teď změnily placený datadisk na free update, což je také vstřícné gesto. Já osobně si takových věcí docela vážím, protože imo to bude čímdál vzácnější až ze všech společností bude jedno velké EA (nebo Activision Blizzard?).
Uvažuju, že jako poděkování vývojařům Hi-Rez si zaplatím měsíc GA, i když se zatím zdá, že mi bude bohatě stačit free verze. Stejnětak jsem si koupil např. hry Valve, které jsem považoval za jedny z nejférovějších PC vývojařů (dokud neoznámili L4D II). Podobně to bylo také s Mortal Online (tam sem se teda šeredně spálil), ale i tak se budu snažit v tom pokračovat dál. Aby bylo vidět, že se pořád vyplatí být k hráčům férový. Např. CoD: MW2 bych si nekoupil ani v akci zaplať kolik chceš (nebo bych dal 0).
zdravim panove, pokud jsem to nekde omylem preskocil, tak se omlouvam, ale zajimalo by me, jestli nebylo nekde v clancich nastineno, zda bude k dispozici i jina rasa než nudnej humanoid. loudil jsem po screenech ale kde nic- tu nic.
Jo aha, ze to na screenu je totiz taky humanoid. Imo to tam bude, jinak by si asi nasrali par fanu, ale tech gameplay videi moc neni, a kdyz uz vyjdou, tak za moc nestojej.
V tom videu neni vubec nic videt a oni nerikaji vubec nic co by presvedcilo o tom, ze combat bude necim zajimavy (ne nove ability to nejsou). Nejvice me dostala veta senior designera...Ja uz nechci byt Jedi, kdyz jsem videl jaky damage je schopen trooper vyprodukovat. Tomu rikam opravdu inteligentni komentar od senior designera. O cem to vlastne vypovida?
Edit1: Kdyz udelaji dobre PvE, mohlo by to fungovat. PvP radeji at ani neimplementuji. Alespon nebudu mit pocit, ze to bude pekna fuserina. Kdyz vidim ty AOE KDcka, super jumpy, pritahovaky a ja nevim co..
Edit2: To uz me prijde atraktivnejsi FFXIV a to o nem vim mnohem mene.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
wow, muzyka docela zhubnul... Kdyby Lucasarts radsi pokracovali v Tie Fighter.
Hlavne je tam gangsta bounty hunter (jak tam drzel ty 2 bouchacky v hustogangsta stylu).
No ne, tohle vubec. WoW ve SW baleni. To z toho videa primo sala. Tou samou cestou se vydalo i GW2, takze se tu opet rysuji 2 fail hry pro casual hrace typu tab + stale stejna rotace.
quote:Ja uz nechci byt Jedi, kdyz jsem videl jaky damage je schopen trooper vyprodukovat
Jedna z mála vět, kterým jsem rozuměl (škoda, že to není s titulkama) -myslím si že mají strach, aby každý nehrál Jedaie tak začínají lobovat za jiné chary :)
To Shatteren : Imho Jaffa více než herní podobnost myslel na fenomén WoWu a stím musím souhlasit. Ty videa co vypouští jsou fantastická. Hrozně se na to těším. Bude to poprask až se přiblíží Headstart!
Cely video byly vlastne jen klasicky PR kecy o tom, jak si daji zalezet, aby se choreografie z filmu promitla do postav, ze hraci maji radi bitky 1 vs mnoho a ze pozvednou cely MMO zanr o uroven vys.
Prave ty animace se mi zdaly dost slaby. Mozna to bylo tim, ze cela ta gameplay footage se divne sekala. Graficky to taky nesedi na 2011 nebo kdy to ma vyjit.
Ja ti rozumim no. Proto me stve jako to chodi, kdyz ma jit o poradnou hru, tak to dela slabsi team a kdyz hru dela poradnej team, je to opet hra pro masy..
Tak já ybch neřek, že dobrá hra se od špatný pozná tak, že brutálně trestá smrt v PvP. Jakej pak máš důvod do PvP vůbec chodit? Když už si tu hru platim, tak se u ní chci bavit, a platim ji na nějaký období. Proto sem radši když za svoje peníze můžu jít zas bojovat třeba po minutě, než abych někde hodinu čekal na vypršení debuffu, nebo ještě dýl huntil ztracenej equip/expu. Mně se v tomhle líbil WAR, ať už je ta hra teď sebevíc v prdeli, tak prostě na pvp byla dobrá, protože bojovat tam moh každej (fajn, vedlo to k lagum jak kráva, ale to už je věc pokurvenýho klienta). Rozhodně taky nejsem fanda PvE, jakmile mám jít nějakej dung potřetí, tak se mi začíná obracet žaludek, ale postihování smrti v PvP mi přijde jako kravina, hlavně ve hrách, kde je FFA a dementní děti gankujou začínající hráče.
Filda: Death penalty nemusi byt za kazdou cenu, ale alespon aby to nebyla carebear hra ala WoW. WAR mozna nebyla masovka kde mel kazdej vsechno zadarmo, ale proste se to co bylo na papire se nepovedlo zrealizovat. AoC to same.
Mne treba staci death pentalty ktera predstavuje treba jenom durability loss. Proc ? Aby tupci nechodili bez rozmyslu nekam zergovat, nalitavat bez jakokyli taktiky protoze stejne vedej ze kdyz se to nepodari, tak se proste resnou a jdou znova.
Hmm tak ja treba mam death penaltu rad protoze ma clovek duvod bojovat, utikat a kdyz vyhraje tak je to 100x lepsi pocit nez kdyz neni zadna death penalta. Ale hra musi byt postavena kolem toho ze je death penalta treba v eve nikdy coveka nebolelo ( pokud nebyl blb ) ze prisel o lod protoze lital s tim o co kdyz prisel tak ho to uplne nezrujnovalo a ziskat novou lod bylo celkem bez problemu. Ale nevim jak by to bylo we wowku kdyby clovek prisel o veci co shanel mesic to by asi nikdo nehral . Proste u her kde neni zadna death penalta neni ani zadny duvod hrat PvP protoze tam o nic nejde ono taky normal pvp je celkem o nicem to je takove bezduvodne behani a zabijeni ostatnich. EvE aspon duvod dala protoze clovek byl soucasti nake aliance a bojoval o neco a ne jenom tak. No jo kazy sme jiny a kazdeho bavi neco jineho ale je skoda ze 99% her je to same co bude tohle prakticky demoverze MMO.
Infinity – The Quest for Earth - last hope for good game Darkfall - Suspend EVE - Suspend PoTBS - suspend TR - suspend AOC - Fury - Suspend SWG - To uz je hodne dlouho :-) UO - Bohuzel jenom na emulovanych serverech
Bejt vama, tak se vic staram o to, jaky zkusenosti Mythic Bioware predal konkretne, kdyz se objevila zprava o jejich "spolupraci" :) To urci miru failu vic nez naka death penalty.
Hmm tak ja treba mam death penaltu rad protoze ma clovek duvod bojovat, utikat a kdyz vyhraje tak je to 100x lepsi pocit nez kdyz neni zadna death penalta. Ale hra musi byt postavena kolem toho ze je death penalta treba v eve nikdy coveka nebolelo ( pokud nebyl blb ) ze prisel o lod protoze lital s tim o co kdyz prisel tak ho to uplne nezrujnovalo a ziskat novou lod bylo celkem bez problemu. Ale nevim jak by to bylo we wowku kdyby clovek prisel o veci co shanel mesic to by asi nikdo nehral . Proste u her kde neni zadna death penalta neni ani zadny duvod hrat PvP protoze tam o nic nejde ono taky normal pvp je celkem o nicem to je takove bezduvodne behani a zabijeni ostatnich. EvE aspon duvod dala protoze clovek byl soucasti nake aliance a bojoval o neco a ne jenom tak. No jo kazy sme jiny a kazdeho bavi neco jineho ale je skoda ze 99% her je to same co bude tohle prakticky demoverze MMO.
Co si vzpominam, tak ve Vanilla WoW byl alespon minor durability loss, ze treba kdyz te nekdo corpsecampil a permakilloval, tak jsi mel ty veci po 20 killech uz zniceny.. ale imo to uz ve hre davno neni a i kdyby, neni tam outdoor pvp ktery je zniceny litacima mountama.
Death penalty podle mě v každé PvP hře být musí. Jinak jsou to sebevražedné akce bez nějakého přemýšlení. Na druhou stranu ono to také nepřidá. Pamatuji s v Aionu, že plno lidí se bálo s vysokým rankem chodit pevnosti aby nedejbože nepřišli o AP..
Tak z toho co jste zmiňovali je TARIS jednoznačně můj favorit. TARIS a TYTHON. Tython jako panenská a nedotčená krajina a Tython coby přírodou znovudobytá pevnost. Btw. troufne si někdo polemizovat nad velikostí map jednotlivých planet?
Bejt vama, tak se vic staram o to, jaky zkusenosti Mythic Bioware predal konkretne, kdyz se objevila zprava o jejich "spolupraci" :) To urci miru failu vic nez naka death penalty.
mno pote co jsem si precetl Edit1 od Shemiho tak je mi uplne jasny jaky vedomosti mythic dodal ;-) tohle bych rekl je jejich specialitka, do hry pridat imba CC skilly ackoliv treba puvodne tam zadny CC ani byt nemelo ;-) (coz teda nevim jestli se o SW:TOR tvrdi/lo, ale o waru stopro)
Hra bez postihu za smrt byla je a vzdy bude hra na hovno (a nejde jen o PvP). Mimochodem tohle presne mne znechutilo WOW cca po 2 mesicich (teda mimo toho ze tam nebylo mimo furt dokola chozeni UBRS co delat). Aneb "zatahneme toho draka az na hrbitov at nemusime po smrti tolik behat". Pripadne open PvP bitky kde zakladni strategickym prvkem byla vzdalenost na krchov.
Mne se hodne libil system Shadowbane - pri smrti mas poskozeny vse co mas na sobe a na zemi zustane kompletni obsah baglu vcetne penez... na to zdrhani k bance po 2 hodinach farmy se neda zapomenout :) (tohle je IMHO idealni pro PvP gamesu)
Dalsi super vec ma FFXI (vhodne spis pro PvE hru): smrt = -10%xp potrebne na dalsi level. A to vcetne leveldownu. A jelikoz 10% xp je cca 1hod farmy v hodne dobry grupe tak si kazdej dava zatracene bacha aby neumiral... a debil co udela 2x za vecer wipe grupy si dalsi den proste nezahraje protoze s nim nikdo hrat nebude.
Proste tech variant je hafo - a nemusi vubec jit o pro hodne lidi demotivujici full loot system.
Darkness beyond twilight, Crimson beyond blood that flows, Buried in the stream of time is where your power grows, I pledge myself to conquer all the foes who stand, before the mighty gift bestowed in my unworthy hand, Let the fools who stand before me be destroyed, by the power you and I possess... DRAGON SLAVE!
Death penalty podle mě v každé PvP hře být musí. Jinak jsou to sebevražedné akce bez nějakého přemýšlení. Na druhou stranu ono to také nepřidá. Pamatuji s v Aionu, že plno lidí se bálo s vysokým rankem chodit pevnosti aby nedejbože nepřišli o AP..
Proc? Staci kdyz ma hra nejaky cil proc bojovat,ona i pritomnost dead penalty v podobe vzdaleneho respawnu muze byt v dobre nastavene hre pouzitelna.. Treba wsb/Ab ve wowku byly v dobrych grupach nezapomenutelne takticke bitvy...
Edit:Presne to co se brutusovi nelibilo bylo podle meho vyreseno velmi dobre.Ja naopak s wow prestal protoze se bitvy sehranych grup prestaly hrat.Vzdycky totiz bylo vyhodnejsi sesvacit nejakej random....
80% lidi tady na Imperiu jsou zastánci nejlépe ffa full loot pvp. V podstatě jim nejde o zážitek a zábavu ze samotného pruběhu souboje s jiným hráčem kdy se střetnou a začnou používat svoje skilly ať už herní nebo ty realné u ovládacího zařízení klavesnice/myš.
Co lze tak vypozorovat tak jim zábavu přinaší až následné co největší negativní poškození protihráče.
Když jsem hrál kdysi první díl KOTOR tak jsem chtěl aby ta hra nikdy neskončila jak jsem se zažral do příběhu/světa. SWTOR mi moje přání příští rok splní ať už s pvp nebo ne.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
Co lze tak vypozorovat tak jim zábavu přinaší až následné co největší negativní poškození protihráče.
Me je to jak poskodim protihrace ukradene ale proste hry kde neni death penalta me zacnou za nakou dobu nudit. Proc bojovat kdyz prohrou nic neztratis a vyhrou nic neziskas ? Bojovat kvuli statum nebo nakym umelym tabulkam abych mohl ostatnim ukazovat v zebrisku jak su uber to je opravdu zabava. Nebo abych mel vic nakych achievmentu ? Kde je v tom duvod nebo naka zabava ? Ja nemam proti tomu nic ze sou hry bez death penalty ale pripada me ze je jich moc
Si stejne myslim ze bio meli vydat dalsi poradnou SP hru jako byl KOTOR a ne delat MMO a este s takovou grafikou
Infinity – The Quest for Earth - last hope for good game Darkfall - Suspend EVE - Suspend PoTBS - suspend TR - suspend AOC - Fury - Suspend SWG - To uz je hodne dlouho :-) UO - Bohuzel jenom na emulovanych serverech
DP prave zajistuje, ze misto aby hraci hrali /faceroll, trochu do toho pouzivani skillu zapoji mozek. Vetsine je myslim ukradeny, ze oberou nakyho vocase, kdyz jich na serveru beha pres 5k.
1. PvE encounters (bossove, puzzles atd) 2. Story telling 3. PvE RPG elements (ability atd) 4. Instacni PvP (areny, battlegroundy)
Do ceho se imho nebude poustet ani za nic je FFA full loot a full scale PvP (instance, open, arena, siege, conquer, atp). Postih bych cekal pouze ve forme respawnu (timeru na respawn) a mozna, jenom mozna poskozovani vyzbroje.
Nakonec se ukaze, kdo bude mit pravdu.
- If you don't like something, change it. If you can't change it, change your attitude. Don't complain. - When you can't run you crawl, when you can't crawl, when you can't do that, find someone to carry you. - Achiever 27%, Explorer 67%, Killer 27%, Socializer 80%
Holt si budou muset tzv. hardcore pvp playeři přiznat, že jich je v celý Evropě sotva na naplnění 1 serveru darkfallu a rozhodně nejsou a nebudou cílovou skupinou této hry.