Extreme graphics maj proste sve nasledky. WAR alias WoW2, bude vic MMO ale bude to WoW.
/offtopic Nic v zlom ale toto je riadne ignorantsky post .... chapem ze preferujes AoC a je to okej ale toto je presne to co povie niekto kto nema paru o WAR.. /offtopic
Sam som zvedavy co idu pomenit :).ale necham si to asi az na zajtra. :)
/Ôfftopic Ön Ty zase preferujes WAR, proto se ti nelibi oznaceni WoW2, ktery vzniklo zcela opravnene a nema k tomu daleko aby nabylo plneho vyznamu. /Offtopic Off
Kdyz uz menili reaver stance, mohli rovnou opravit Blood Rage stance i kdyz ten nemizi jako buff, jen kosmeticky. Mozna to same je ale u reaver stance.
S pocitem z otevreneho sveta je to takove zvlastni. Anarchy Online byla ze vsech MMO co jsem dosud hral snad nejvice podobna skutecne planete. V AO nebyl problem se na dve hodiny ztratit nekde v pousti, objevovat skryte oazy (povetsinou osidlene), zapadle jeskyne, polorozborene budovy, opustenou zakladnu, crashsite vesmirne lodi...
Vetsina hracu to nejspis nikdy nevidela, protoze nemeli duvod tam jit (zvlast od vydani Shadowlands).
Novejsi MMO smeruji v tomhle ohledu spis k tendenci delat content presne do te miry, do ktere ho vetsina hracu vyuzije. Osobne bych byl rad za nejaky kompromis. Zrovna ted jsem narazil na to, ze v cele oblasti kolem Tortage neni jedine misto, kde by se mohlo sejit par hracu a mit alespon trochu naznak soukromi. Vsechny cesty, ktere by mohly vest do nejakeho zajimaveho mista, jsou peclive zablokovane.
Souvisi s tim jeste druha vec, a to je koncept playefieldu. Ono je to sice zatracene neprijemne a dava to trochu dost zabrat pocitu z MMO interakce, ale ma to zatracene dobry duvod. Co se stane ve WoWku, kdyz se cely server nahrne do Silithusu na otevirani brany do AQ? Samozrejme spadne server a nema z toho nikdo nic. Je jasne, ze limit hracu, kteri se mohou pohromade potkat, by v MMO mel byt pomerne velky. Na druhou stranu ale take chceme grafiku na urovni singleplayeru. Tyhle dve veci dost dobre nejdou dohromady. Existuji samozrejme kompromisni techniky (napriklad level of detail, potazmo lod zavisly na poctu hracu v oblasti). Nic to nemeni na tom, ze vzdy bude existovat technicky limit, za kterym uz hra nebude hratelna (navic tenhle limit je ruzny pro ruzne hrace v zavislosti na pripojeni, hardwaru, nastaveni, atd).
Tezko rict, ale imho to bude dost o zvyku. Ve WoWu se taky vetsina herniho casu odehravala kdesi v instancich a nikomu to pak uz neprislo divne. Time will show.
Guildovni mesta jsou instancovane, ale keepy uz ne? Treba mi zlepsilo pocit ze hry to, ze to velky mesto v Aquilonii - uz nevim jak se jmenuje, nema vice, nez jednu instanci jako takovou. Takze vsichni z celyho serveru co na tom miste byli, byli v instanci Nu a to mi pridalo na pocitu, ze hraju zase MMO.
Na co se chci zeptat - muzu do Cimmerie odcestovat z Aquilonie po vlastnich nebo se tam lze jen portnout pres NPC? Jestli to lze jen pres NPC, tak to mi na ty hre vadi nejvic.
quote:Originally posted by Shatteren Na co se chci zeptat - muzu do Cimmerie odcestovat z Aquilonie po vlastnich nebo se tam lze jen portnout pres NPC? Jestli to lze jen pres NPC, tak to mi na ty hre vadi nejvic.
skousel nekdo ten chlast zadara? prijdu k sudu v hospode, 2x kliknu vytvori se me lahev chlastu. Asi sem uplne retardovanej ale i pres asi 15 minutovy zkouseni vseho moznyho sem nebyl schopnej docilit toho aby to ta postava vypila :)
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
skousel nekdo ten chlast zadara? prijdu k sudu v hospode, 2x kliknu vytvori se me lahev chlastu. Asi sem uplne retardovanej ale i pres asi 15 minutovy zkouseni vseho moznyho sem nebyl schopnej docilit toho aby to ta postava vypila :)
Už sem to psal ve FAQ, drinking jako takový bude samostaná minihra kdy se opiješ a budeš v hospodě bojovat v ringu (o bloodmoney?) takže drinking system má být dost rozsáhlý. Zatím není implentovaný jako tuny jiného obsahu, mezi to se počítá i ambrosie z drinking cape.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
Extreme graphics maj proste sve nasledky. WAR alias WoW2, bude vic MMO ale bude to WoW.
/offtopic Nic v zlom ale toto je riadne ignorantsky post .... chapem ze preferujes AoC a je to okej ale toto je presne to co povie niekto kto nema paru o WAR.. /offtopic
/Ôfftopic Ön Ty zase preferujes WAR, proto se ti nelibi oznaceni WoW2, ktery vzniklo zcela opravnene a nema k tomu daleko aby nabylo plneho vyznamu. /Offtopic Off
*sneeze*.. prepac, som alergicky na kraviny *sneeze*
2 Rahman, neda sa s tebou nic ine len suhlasit.. Otazka znie co ludia viac preferuju.. Top grafiku a viac limitovany svet alebo viac otvoreny svet nie uz s tak dobour grafikou... Ale to je asi na kazdom jednom aby sa rozhodol.
Za seba poviem, ze moze sa na Vanguard nadavat akokolvek.. je pravda ze ta hra bola a je stale zabugovana, nedostatocny kontent pre vyssie levely ..ale kombinaciu volneho sveta a grafiky to zvladlo na vybornu.. i ked ..neviem kolko hracov servre udrzia na jednom mieste..
A chapem to s tym WoW-kom..je pravda ze vacsina end-gamu bola aj tak o instanciach.. ale pokial som hraval WoW-ko tak sa mi nezdalo natom zvlastne alebo super ze dokazem stretavat vsetkych ludi v zone, ze nemam loadingy medzi zonami, a ze v meste si nemusim vyeberat instanciu ked chcem byt "osobne" s niekym inym.. ale teraz ako skusam AoC mi dochadza o co spravia taketo drobnosti ten svet uveritelnejsi..i ked je to stale len hra.
skousel nekdo ten chlast zadara? prijdu k sudu v hospode, 2x kliknu vytvori se me lahev chlastu. Asi sem uplne retardovanej ale i pres asi 15 minutovy zkouseni vseho moznyho sem nebyl schopnej docilit toho aby to ta postava vypila :)
ty ses bourak vrano :D von de hned chlastat a pritom netusi ze svetem conana dosud vladne prohibice :)) ale neboj, vsak se pak vozerem a pomlatime se na hadry, jen co dovezou rum !
skousel nekdo ten chlast zadara? prijdu k sudu v hospode, 2x kliknu vytvori se me lahev chlastu. Asi sem uplne retardovanej ale i pres asi 15 minutovy zkouseni vseho moznyho sem nebyl schopnej docilit toho aby to ta postava vypila :)
ty ses bourak vrano :D von de hned chlastat a pritom netusi ze svetem conana dosud vladne prohibice :)) ale neboj, vsak se pak vozerem a pomlatime se na hadry, jen co dovezou rum !
No prohibice ..... já si tuhle zaparkoval postavu u takových dvou potácejících se otrapů a když se příště logoval, tak ty zvuky krkání a zvracení a plivání a dalšího humusu mě docela vyděsily, jsem prvně nevěděl co se děje
skousel nekdo ten chlast zadara? prijdu k sudu v hospode, 2x kliknu vytvori se me lahev chlastu. Asi sem uplne retardovanej ale i pres asi 15 minutovy zkouseni vseho moznyho sem nebyl schopnej docilit toho aby to ta postava vypila :)
ty ses bourak vrano :D von de hned chlastat a pritom netusi ze svetem conana dosud vladne prohibice :)) ale neboj, vsak se pak vozerem a pomlatime se na hadry, jen co dovezou rum !
to leda prd npc tam chlastaj lezi uprostred cesty vozraly jak pumy a ja nic, jak v proti alkoholove lecebne, hruza toto
EVE: Lord Greg (Black Nova Corp) [Band of Brothers] [IT Alliance] BoB Forever KILLER 73.3% LOOTER 66.7% THIEF 33.3% SCAMMER 26.7
AoC mam ako relaxaciu popri WoW raidoch. Je to zaujimave, ale zatial ma AoC velmi nepresvedcil.
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
Extreme graphics maj proste sve nasledky. WAR alias WoW2, bude vic MMO ale bude to WoW.
Kolik toho o WAR víš, že dokážeš napsat, že je to WoW2?
zkrytizují
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
Extreme graphics maj proste sve nasledky. WAR alias WoW2, bude vic MMO ale bude to WoW.
Kolik toho o WAR víš, že dokážeš napsat, že je to WoW2?
Projel jsem si narychlo betu, ctu ruzny newslettery a tak, cetl jsem i hidden sekci o WAR zde. Takze vim velky kulovy jedine o WAR lore. Je to muj nazor, ze se jedna o WoW2. Jen vy, co preferujete war a AoC vas zrejme vubec nezajima, protoze jen reagujete zdesene na muj post, nechapete co jsem tim myslel. Dale se k tomu uz vracet nebudu, kdyz nepochopite, nesnazte se ani chapat stejne o nic nejde.
Běžela tu debata o tom že někteří lidé mají pocit že nehrají mmo ale mlutiplayer instancováné RPG. Ten pocit nemám ale mám jiný a to že nehraji hotový produkt, jak čím dál víc hraju, jak postupuji hrou mam pocit že tohle je opravdu silně nedodělané.Příšerné bugy kdy hra crashuje,zasekává se při zonování speciálně Filed of Death(technická stránka).V Noble tarantii minimálně 3 zbuglé questy, craft nejde speciálně armorsmiht par questu, reset gatheringu při respecu, občas bugová minimapa celá zešedne atd. atd.
Takže jestli má někdo pocit že nehraje mmo, já mam zase pocit že hraju opravdu nedodělanou hru. Uvědomuji si že hra není ani týden venku, takže sem zatím v klidu a dám jim čas ale pokud chce Funcom vylepšovat hru takovým stylem jako dneska 20 mega patch který opravil opravdu velký censored tak to nestojí za těch jejich natažených 15 EUR.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
No me to prijde treba oproti releasu Vanguardu dost v pohode. Je to navic klasicka poptavka nabidka. Pokud se ti to za 15 euro nezda tak to neplat
Ultima Online, Dark Age of Camelot, EVE Online, Everquest 2, Vanguard, Age of Conan, Hellgate London, Dungeons & Dragons, Warhammer Online, LOTRO, Star Trek Online, SWG, Darkfall, Dofus, Guild Wars, WoW,... a myslim, ze ja debil, tak aspon pulku z toho porad platim :)
Běžela tu debata o tom že někteří lidé mají pocit že nehrají mmo ale mlutiplayer instancováné RPG. Ten pocit nemám ale mám jiný a to že nehraji hotový produkt, jak čím dál víc hraju, jak postupuji hrou mam pocit že tohle je opravdu silně nedodělané.Příšerné bugy kdy hra crashuje,zasekává se při zonování speciálně Filed of Death(technická stránka).V Noble tarantii minimálně 3 zbuglé questy, craft nejde speciálně armorsmiht par questu, reset gatheringu při respecu, občas bugová minimapa celá zešedne atd. atd.
Takže jestli má někdo pocit že nehraje mmo, já mam zase pocit že hraju opravdu nedodělanou hru. Uvědomuji si že hra není ani týden venku, takže sem zatím v klidu a dám jim čas ale pokud chce Funcom vylepšovat hru takovým stylem jako dneska 20 mega patch který opravil opravdu velký censored tak to nestojí za těch jejich natažených 15 EUR.
A to bud jeste rad, ze to nevidis z pohledu herniho programatora :)
Vice ci mene zavaznych chyb a nedostatku je tam fakt hromada, to ne ze ne. Krom toho spousta nedodelanych veci, pripadne veci prevzate prakticky primo z AO a nedotazene (napriklad chat system). Kazdopadne ta hra je releasnuta (muzem tomu klidne rikat placena beta) a imho nezle Funcomu ubrat fakt, ze si vybral zatracene dobry termin.
Ostatne k tomu, aby vubec mohli zacit neco dodelavat a opravovat potrebujou, aby se projekt zaplatil a aby byl nejaky zisk, ktery bude umoznovat rozsirovat tym (predevsim cast zajistujici ingame support). Osobne si myslim, ze moc jinou moznost, nez vydat to alespon v takovemhle stavu, proste nemeli. Povazuju to spis za maly zazrak, ze FunCom dokazal takovouhle hru vyrobit (nejde ani tak o to jestli dokazi delat zajimave hry, AOcko ukazalo ze urcite ano. Jde spis o prostredky, zkusenosti...).
Moje aktualni prognoza je, ze opravovani bude trvat dlouho. Prioritu budou dostavat vylozene gamebreaking isues, chyby, ktere zasahuji velke mnozstvi hracu a tudiz se obtizne daji resit ingame supportem, atd. Duvod je jednoduchy: Pro udrzeni hracu budou totiz mnohem vice potrebovat dodelavat content, ladit balance (coz je vec, ktera se proste bez hracu a overeni v praxi obecne dela dost obtizne). Nemuzou si proste dovolit zastavit na dva mesice vyvoj a rict: Tak, a ted budem opravovat chyby.
Jenze kdyz tohle rozhodnuti neudelas, tak opravovani chyb a nedostatku zere mnohem vice casu prave kvuli tomu, ze pridavas nove featury, ktere implikuji nove situace, nove souvislosti, nove moznosti kdy zavolat tu kterou cast kodu a potencionelne vyplodit neco nezamysleneho. MMO proste nikdy nemuze dojit do faze, kdy se fakt stopne veskery vyvoj a hra se opravdu dodelava.
Sveho casu jsem to povazoval za pomerne nerealne i u singleplayeru, nicmene vyvoj Alpha Prime ukazal, ze sice diky neuveritelnemu organizacnimu chaosu, ale mozne to skutecne je :)
A jeste jedna poznamka: Do patch notes se samozerjme ani zdaleka nepise vsechno. Pisou se tam povetsinou jen veci, ktere nejak primo ovlivnuji gameplay, pripadne ktere zneji jako neco veskrze pozitivniho (snaha je samozrejme psat tam co nejvic ze druhe kategorie).
A jeste takove ne zcela presne uvedeni do programatorske praxe: Za jeden den jses schopny opravit rekneme tak 4-8 relativne drobnych bugu (drobnych v tom smyslu, ze mas k dispozici jasny popis kde chyba nastava a jak ji nasimulovat, chybu relativne snadno najdes treba tracnutim kodu a chyba je zpusobena necim jako copy&paste problemem (tj zkopirovany kus kodu ktery neni upraveny na novy vyskyt), nejakou vylozenou nepozornosti, nebo tak necim). Existuji i chyby, ktere treba vychazeji ze samotneho konceptu dane funkcnosti a ktere se nedaji opravit bez prepsani rozsahlych kusu kodu, pripadne chyby, ktere se projevuji za zahadnych okolnostina a konkretnich hardwarovych ci softwarovych podminek. Ty se pak opravuji mnohem mnohem dele pokud vubec.
Kazdopadne zpet k tematu. Oprava 4-8 drobnych chyb zahrnuje dukladne overeni toho, ze se jedna skutecne o opravu a nedoslo u toho k rozbiti neceho dalsiho. I zdanlive jednoznacna oprava muze mit neprijemne vedlejsi efekty. Takove overovani velkou vetsinu vedlejsich efektu eliminuje, pokud to programator dela poctive (pripadne primo spolupracuje s testerama), ale obvykle trva radove vice, nez samotna oprava chyby. Jinymi slovy za stejny cas muzes treba nalezt a opravit 30-40 chyb. Mozna. A s trochou stesti tim nerozbit nic dalsiho. A nebo taky udelas koninu, ktera bude lidem mazat postavy a support na tom ztravi nekolik dni, az to budou davat dohromady.
Takze to, ze 3 dny po launchi vydali maly opravny patch (btw vsimnete si, ze mezi tim byl vikend), ani v nejmensim neznamena, ze se do toho neopiraji naplno. Naopak, Blizzard takove veci dela jen v pripade, ze se jedna o hotfix (a dost casto hotfix opravuje neco naprosto banalniho nebo zcestneho, to uz je jina pohadka :)).
Kdyz to shrnu: Rozhodne na tom delaji a delaji na tom co to jde. I pres to potrva urcite nejmene par mesicu, nez budou hlavni chyby a problemy aspon trochu poopravene a dostane se to do stavu bezneho u vetsiny mmorpg, tj ze se nove chyby prubezne pridavaji a stare s nejakym zpozdenim povetsinou opravuji.
quote:Originally posted by Shatteren Na co se chci zeptat - muzu do Cimmerie odcestovat z Aquilonie po vlastnich nebo se tam lze jen portnout pres NPC? Jestli to lze jen pres NPC, tak to mi na ty hre vadi nejvic.
Po pravdě toho se asi ještě hodně dlouho nedočkáme, alespoň dokud nebude existovat nějaký AI systém generování krajiny i s obydlením. Ono totiž sednout v Cimmerii na koně a dojet do Aquillonie by "reálně" trvalo asi tak měsíc, a stejně by to nikdy nikdo (včetně tebe) neudělal. IMHO na roamování volně po světě si můžeš zahrát Oblivion, kde je ale taky většina contentu generovaná automaticky...
Tyhle nářky mi připomínají stížnosti z druhé světové online (Battleground Europe) (mimochodem rozsáhlý neinstancovaný svět s naprostou volností pohybu a všemi hráči v jednom světě)... Tam si taky lidi stěžujou, že nejde "reálně" opravit tank poškozený v boji, nebo obsluhovat protiletadlový kanón. To, že oprava toho tanku (výměna motoru například) by trval celý den, a že na jeden sestřel letadla musel ten 88mm kanón za války vystřelil 12 000 krát - a tudíž by se tím nikdo ani náhodou ve hře neotravoval - už nikdo neřeší, jen si stěžuje, že to nejde.
---
Jinak je fakt, že některé zóny v AOC působí "stísněnějším" dojmem a člověka to žene víceméně po cestách (ConVal), na druhou stranu takové Wildlands si už s jakoukoli zónou ve WOW volností nezadají, a vypadají desetkrát líp. Postavy, brnění a zbraně jsou pak naprosto luxusní, a krásně předvádějí, co je s dnešní technologií a "realistickým" modelováním možné. Navíc my máme bradavky! Amíci zřejmě ne :P
Rozinstancování zón není ideální, ale je to velmi inteligentní řešení problému WOW - DĚSNÝ nátřesk v zónách po vydání / patchi, překempené spawny, a za měsíc-dva naopak totálně liduprázdné zóny kde člověk o živáčka nezavadil. To v AOC v podstatě nehrozí.
Vůbec musím říct, že pořád narážím na to, že při návrhu hry, questů i herních mechanik někdo evidentně myslel hlavou. Skutečně, tu a tam se chybička vloudila, ale na to, že jde o velké MMO těsně po vydání, je jich až šokujícím způsobem málo, to jsem fakt nečekal. Ostatně i v tom "našem" opěvovaném WOW se pár nefungujících questů našlo :)
nechcem kvoli tomu zakladat novi topic, tak to hodim sem, neviete niekto kde sa da zohnat zoznam skladieb z Official Age of Conan Soundtracku? cez windows media player sa mi neda nacitat, stale ukazuje len neznami interpret, tak neviem kde to splasit
quote:Originally posted by Marigold na druhou stranu takové Wildlands si už s jakoukoli zónou ve WOW volností nezadají, a vypadají desetkrát líp.
nevzpominam si z wowka na jednu jedinou zonu kde bych mel pocit volnosti, vsude se behem 2-3 minut dalo dobehnout ke "zdi", jinak souhlas.
Barrens. To je moje nejoblíbenější a tam jsem pocit volnosti měl. Potom Outland.
By mě zajímalo jestli tady ohledně těch zon brečí více wowkari nebo hráči jiných her. Co si pamatuji z WoW tak tam byl ukol jasný a to dosáhnout 70 lvl. Teprve až pak začínala hra :)
Víte, nebo je někde seznam všech fatalit? já jsem viděl přibližně asi 5 druhu jen u 2H jinou zbraň vůbec nepoužívám.
jednouduché useknutí hlavy useknutí rukou a následně hlavy zapíchnutí zbraně do soupeře a vysmání se mu do obličeje zapíchnutí zbraně do soupeře a zlomení krku/vazu (u mě zatím vede tahle fakt super) sražení soupeře na zem a rozdrcení hlavy mocným uderem (animačně nic moc)
Tak to je asi tak všechno, dual zbraně jsem ještě nepoužíval takže nevim.
Ještě by mě zajímalo jak to chodí u rangera a casterů to nemam ani tucha. A naposled mě štve že fatality jdou jen na humanoidní postavy na zvířenu to neuděla nic, mohli taky udělat jednu fatalitku třeba zapíchnutí.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
s jednorucni blunt zbrani je jedna fatalita ktera me vzdycky rozesmeje kdy protivnik padne na kolena, postavicka si k nemu stoupne z boku a trikrat ho majzne po hlave nez padne, fatality mi spis prekazi a vadi nez ze bych se v nich nejak vyzival.
Pokud mám na sobě tři mobíky a u prvního se spustí fatalita tak to opravdu je na překážku,i když si myslím že při tom žádnou dmg nedostávám(ale jistej si tím nejsem),tak to prostě není úplně ideální.
SWG:Dosec soustružník ,Dosec' Yurek JEDI -EU Chimaera server WWIIOL:Oberstleutnant,Axis side, DF:Twombly-meč,srp a kladivo WAR:Yurek pasáček vepřů -Eltharion
Pokud mám na sobě tři mobíky a u prvního se spustí fatalita tak to opravdu je na překážku,i když si myslím že při tom žádnou dmg nedostávám(ale jistej si tím nejsem),tak to prostě není úplně ideální.
no je to prave luxus, 4 moby na sobe, pomalu dochazi stamka, hups fatalitka, pak treba druha a je po mobech, kdyz to obcas nehodi fatalitku, tak musim zdrhat, pac je nemam jak zabit pomalu
Extreme graphics maj proste sve nasledky. WAR alias WoW2, bude vic MMO ale bude to WoW.
Kolik toho o WAR víš, že dokážeš napsat, že je to WoW2?
Warhammer online je téměř identické dvojče WoWka (grafika, hratelnost, interface, lokace...) - stačí prozkoumat ingame videa, číst fóra a sledovat novinky od vývojářů. Jediný rozdíl je v přístupu k pvp (otázka je, jestli lepší, nebo horší). AoC se snaží být v podstatě ve všem originální, inovativní, svěží... proto nás baví.. tečka :)
Pokud mám na sobě tři mobíky a u prvního se spustí fatalita tak to opravdu je na překážku,i když si myslím že při tom žádnou dmg nedostávám(ale jistej si tím nejsem),tak to prostě není úplně ideální.
no je to prave luxus, 4 moby na sobe, pomalu dochazi stamka, hups fatalitka, pak treba druha a je po mobech, kdyz to obcas nehodi fatalitku, tak musim zdrhat, pac je nemam jak zabit pomalu
no u čtyřech mobů fatalita u třetího je super,pač tě systém začne pupmovat staminou,ale u prvního máš staminy mraky a jen to zdržuje
SWG:Dosec soustružník ,Dosec' Yurek JEDI -EU Chimaera server WWIIOL:Oberstleutnant,Axis side, DF:Twombly-meč,srp a kladivo WAR:Yurek pasáček vepřů -Eltharion
Někdo psal ingame že fatalita se spustí pokaždé když první dmg komba, první oranžové číslo dmg je vetší než životy protivníka, né ty spuštěcí udery ale až první stupeň komba.
Last hope......Guild Wars 2 "that's not a log, that's a DICK!"
Extreme graphics maj proste sve nasledky. WAR alias WoW2, bude vic MMO ale bude to WoW.
Kolik toho o WAR víš, že dokážeš napsat, že je to WoW2?
Warhammer online je téměř identické dvojče WoWka (grafika, hratelnost, interface, lokace...) - stačí prozkoumat ingame videa, číst fóra a sledovat novinky od vývojářů. Jediný rozdíl je v přístupu k pvp (otázka je, jestli lepší, nebo horší). AoC se snaží být v podstatě ve všem originální, inovativní, svěží... proto nás baví.. tečka :)
Já tady ale nesrovnávám AoC s WAR, to ani nejde. Taky bych už AoC hrál, kdyby mi vyměnili klíč. Grafika WAR ani není dodělaná, a že se podobá WoWku ste si asi přečetli někde v komentářích na YouTube. Pokud ti přijdou single pvp stejný jako bitvy desítek až stovek hráčů, je to tvuj názor .