Author |
Topic  |
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 29/02/2008 : 19:28:17
|
quote: Originally posted by Galilee
quote: Originally posted by PRIBOO
Jako wary bych sem fakt netahal. Nejvic kecu a pritom je to nej ownic. Vcera jsem ve 2 rano lognul WSG ze si dam 1 hru a pujdu spat. Meli jsme v teamu wara co se po zacatku hry sam rozbehl doprostred pro flag najizdejicich 10ti aliku ... a sam je dal, ten manik skoncil se score 46:0 + odnesl vsechny 3 flagy. Zbytek pelotonu mel tak po 3-5ti kilech. Tohle je jako normalni class? Pica nejde to fearnout, orca ani nestuntnes, nezbavis se toho ani za zlaty prase, furd to mas za prdeli a reze to do tebe za 4K+ hity. Každej nadava na locky a na huntery ale ze war smazne vsecko a kdykoli tak to nikdo nekomentuje. Ja s lockem wara dam ale jen pro to ze mam 15K HP unbufed. Ale pokud ma stejny eq. jako ja s lockem tak jem dole a nenadelam s tim vubec nic.
Edit: A ani nejde o to ze ten war kazdyho sejme ale jde o to JAK
Pro ty co nepochopili.... PRIBOO nemel na mysli klasicky WSG, ale nejakej twinko-lampa bracket, kde si to daval 69 lvl, nebo 39 lvl, nebo nejakej X9 lvl war.
Tak to jsi me pobavil |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 29/02/2008 : 19:35:08
|
Firian: Je mi lito, ale absolutne jsi nepochytil pointu.
Seth: jj velmi me to pobavilo   |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 01/03/2008 : 10:58:58
|
quote: Originally posted by Shatteren
Firian: Je mi lito, ale absolutne jsi nepochytil pointu.
Seth: jj velmi me to pobavilo  
http://marabu.savvy.cz/wow/sweepingstrikes.jpg
430 resilience. Je to v aréně. Ještě předtím chybí ten 1.8k MS crit o v :45
Ok, pokud se chceš chytat za slovíčka tak 2k MS + 2k HS/2k white hit do clothu ve stejné sekundě. |
Edited by - Rakhen on 01/03/2008 11:00:44 |
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 01/03/2008 : 14:40:44
|
To je pěkný, ale furt to nejsou 4k+ hity 
|
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 04/03/2008 : 20:15:54
|
Abych to s tím off-topicem nepřeháněl, tak pokračuju tady:
quote: Originally posted by Seth
Mari musim te jako opravdu zklamat, ale druidi jsou na jinem ratingu nez se pohybujes ty. Maji tak +200 vic
To nemluvím o 5v5, ale 3v3, kde se pohybuju 1700-1800, a naprosto běžně se tam vyskytujou point selling teamy (S3 ramena). Řekl bych minimálně 30% her.
Včera byl prostě nějakej útlumovej den na druidy, jinak si to nedovedu vysvětlit - pokles z dlouhodobě cca 80% zastoupení na nějakých 20%. Nebo je to fakt tím, že je konec týdne, a většina resto druidů je logicky nad 2000, a níž budou zase až od středy po prodeji týmu, cestou zpátky nahoru z ratingu 1500. To je možný, uvidíme ve čtvrtek. Každopádně pokud to tak je, tak už skutečně nevidím důvod arény (a tím pádem i WOW) dál hrát. |
 |
|
tjtm
New Member

113 Posts |
Posted - 04/03/2008 : 22:24:11
|
quote: Originally posted by Marigold
Abych to s tím off-topicem nepřeháněl, tak pokračuju tady:
quote: Originally posted by Seth
Mari musim te jako opravdu zklamat, ale druidi jsou na jinem ratingu nez se pohybujes ty. Maji tak +200 vic
To nemluvím o 5v5, ale 3v3, kde se pohybuju 1700-1800, a naprosto běžně se tam vyskytujou point selling teamy (S3 ramena). Řekl bych minimálně 30% her.
Sobota, nedele dopoledne v 2v2 je to takovych 90% tymů. Jiny komba nez druid war, druid lock, druid hunter, rogue mage nebo rogue priest se snad ani neobjevuji... |
We are the ones we’ve been waiting for. |
 |
|
PRIBOO
Average Member
  

1602 Posts |
Posted - 05/03/2008 : 01:11:56
|
quote: Originally posted by tjtm
quote: Originally posted by Marigold
Abych to s tím off-topicem nepřeháněl, tak pokračuju tady:
quote: Originally posted by Seth
Mari musim te jako opravdu zklamat, ale druidi jsou na jinem ratingu nez se pohybujes ty. Maji tak +200 vic
To nemluvím o 5v5, ale 3v3, kde se pohybuju 1700-1800, a naprosto běžně se tam vyskytujou point selling teamy (S3 ramena). Řekl bych minimálně 30% her.
Sobota, nedele dopoledne v 2v2 je to takovych 90% tymů. Jiny komba nez druid war, druid lock, druid hunter, rogue mage nebo rogue priest se snad ani neobjevuji...
Si tu vyjmenoval druida, locka, rogunu, wara, prista, maga, huntera ... tak to uz nam teda moc co nechodi nezbylo cece  |
Edited by - PRIBOO on 05/03/2008 01:12:30 |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 05/03/2008 : 07:49:10
|
vicemene jen paladin a shaman...a to jsou stejne takovy 2 zbytecny classy ;-)
ja bych je smazal :-D |
no mmo
|
 |
|
qsubt
Junior Member
 
601 Posts |
Posted - 05/03/2008 : 11:41:34
|
quote: Originally posted by Marigold
ale 3v3, kde se pohybuju 1700-1800, a naprosto běžně se tam vyskytujou point selling teamy (S3 ramena). Řekl bych minimálně 30% her.
no joooo, ale to se musite prehoupnout pres 2050 a pak zas budete potkavat takovety ty 2xhunter+war tymy... btw nedavno sme potkali nejake crap eqip lidi s1 mixle nevim s cim, sme si rikali... dalsi "WTB points" a nejak sme to vypustili a moc nechybelo a skoro prohrali, nakonec +2pts |
 |
|
tjtm
New Member

113 Posts |
Posted - 05/03/2008 : 12:07:01
|
quote: Originally posted by PRIBOO Si tu vyjmenoval druida, locka, rogunu, wara, prista, maga, huntera ... tak to uz nam teda moc co nechodi nezbylo cece 
Psal jsem komba...Ono 2x war ci 2x resto druid atd. na tak vysokym ratingu tezko potkas (jestli vubec nekdy)... |
We are the ones we’ve been waiting for. |
 |
|
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 05/03/2008 : 12:52:25
|
Nechcete si založit nějakou vysokou školu medvědí? |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 05/03/2008 : 16:09:30
|
quote: Originally posted by Marigold Včera byl prostě nějakej útlumovej den na druidy, jinak si to nedovedu vysvětlit - pokles z dlouhodobě cca 80% zastoupení na nějakých 20%. Nebo je to fakt tím, že je konec týdne, a většina resto druidů je logicky nad 2000, a níž budou zase až od středy po prodeji týmu, cestou zpátky nahoru z ratingu 1500. To je možný, uvidíme ve čtvrtek. Každopádně pokud to tak je, tak už skutečně nevidím důvod arény (a tím pádem i WOW) dál hrát.
Kdybys měl v hlavě něco víc než mozkožrouta řvoucího hlady, tak už sis za toho třičtvrtě roku arén stihl všimnout že v úterý jsou vždycky největší čekačky protože se všichni "pvp wellfare" snaží odehrát svých deset her na free epiky - a proto se hraní v úterý snaží každej kdo chce hrát víc než deset her snaží vyhnout protože to znamená jen čekat o dalších pět minut dýl na každou hru což je dost nuda.
Teda kromě tebe. |
Edited by - Rakhen on 05/03/2008 16:11:33 |
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 05/03/2008 : 16:32:07
|
quote: Originally posted by Rakhen
quote: Originally posted by Marigold Včera byl prostě nějakej útlumovej den na druidy, jinak si to nedovedu vysvětlit - pokles z dlouhodobě cca 80% zastoupení na nějakých 20%. Nebo je to fakt tím, že je konec týdne, a většina resto druidů je logicky nad 2000, a níž budou zase až od středy po prodeji týmu, cestou zpátky nahoru z ratingu 1500. To je možný, uvidíme ve čtvrtek. Každopádně pokud to tak je, tak už skutečně nevidím důvod arény (a tím pádem i WOW) dál hrát.
Kdybys měl v hlavě něco víc než mozkožrouta řvoucího hlady, tak už sis za toho třičtvrtě roku arén stihl všimnout že v úterý jsou vždycky největší čekačky protože se všichni "pvp wellfare" snaží odehrát svých deset her na free epiky - a proto se hraní v úterý snaží každej kdo chce hrát víc než deset her snaží vyhnout protože to znamená jen čekat o dalších pět minut dýl na každou hru což je dost nuda.
Teda kromě tebe.
l2read (a taky pouzivat kalendar), Marigold 4.3. napsal, ze "vcera", tj. 3.3, coz bylo pondeli...
Rakhen's e-peen rating has been decresed by 21. |
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 05/03/2008 : 22:48:29
|
Jak Stilg správně podotknul, tak v úterý jsme nehráli vůbec.
Čekačky jsou ovšem, jak známo, jen dočasná záležitost po začátku nové sezóny - a časem pominou, takže je netřeba řešit  |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 05/03/2008 : 23:07:25
|
quote: Originally posted by Rakhen
Kdybys měl v hlavě něco víc než mozkožrouta řvoucího hlady,
Tohle ti uz trochu ujelo, nemyslis? Pokud s nekym nesouhlasis, tak opravdu nejlepsi zpusob, jak to ukazat, je zacit ho urazet... |
 |
|
Kořka
Average Member
  

1466 Posts |
Posted - 06/03/2008 : 00:03:39
|
Mě už postcount neleze od té doby co jsem přestal hrát WoW :( |
Arokh Estarioll |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 06/03/2008 : 07:40:37
|
quote: Originally posted by Kořka
Mě už postcount neleze od té doby co jsem přestal hrát WoW :(
To s tebou souhlasim :( |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Azkaban
Moderator
  
1990 Posts |
Posted - 06/03/2008 : 08:02:09
|
Mě ta hra nabubřelých medvědů nebaví.. čístu tu megaposty o tom jak je to gimp pak že je to imba classa a pak, že je to gimp a pak že je to imba. Děte ven na sluníčko a vypete na 2 dny počítač.. uvidíte, že ten svět nezmizí a bude tam i po dvouch dnech. |
 |
|
NINJA
Junior Member
 

510 Posts |
Posted - 06/03/2008 : 09:18:41
|
Zřejmě se chystá nerf pro druidy - zrovna když si vybavuji toho svého . Co vy si o tom myslíte, jak tyhle všechny změny ovlivní arény ? http://www.mmo-champion.com/#post_aprice
|
Ninjagon |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 06/03/2008 : 15:39:59
|
quote: Originally posted by Azkaban
Mě ta hra nabubřelých medvědů nebaví.. čístu tu megaposty o tom jak je to gimp pak že je to imba classa a pak, že je to gimp a pak že je to imba. Děte ven na sluníčko a vypete na 2 dny počítač.. uvidíte, že ten svět nezmizí a bude tam i po dvouch dnech.
You have completely missed the point.
There is a game, called rock, scissors and paper. Details are not that important, but know this basic truth:
Rock: "Scissors are fine, nerf paper, please." |
 |
|
Reyden
Senior Member
   

2747 Posts |
Posted - 06/03/2008 : 16:09:03
|
to jsem taky nikdy nechapal ... ano chapu ze znicis papir tim ze ho rozstrihas, nuzky rozflakas kamenem, ale proc by melo sutraku vadit obaleni papirem to me nejde do hlavy  |
Zenová povídka: Putuji takhle Severní Koreou a najednou potkám Gurrshaela a Pompa držíce se za ruce řkouce "Ano pane Reydene ... až tady jsme zjistili, že jsme míň než ta krabice u cesty ... vyhrál jsi, Ty jsi víc!". Usmál jsem se a odvětil jim: "Od té doby co nemám žádný cíl, už nebloudím!" |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 06/03/2008 : 16:18:36
|
Warning: Pohadka jen pro otrle. Slabsi povahy preskocte :P
quote: Originally posted by Reyden
to jsem taky nikdy nechapal ... ano chapu ze znicis papir tim ze ho rozstrihas, nuzky rozflakas kamenem, ale proc by melo sutraku vadit obaleni papirem to me nejde do hlavy 
A prisel Blizzard a nerfnul papir, aby nemohl nesmyslne porazet sutr. A papir pohrozil, ze zrusi subscription. A Blizzard mel moudreho manazera, ktery na to pohledl, a rekl: Papir mozna nemuze porazit kamen, to pravda nedava smysl. Ale proc by nemohl porazit aspon nuzky? Mrkni na to, designere, ty jediny mi muzes pomoci. Ja tu mam na krku financni katastrofu a to si proste nemuzeme dovolit. Musel bych te pak vyhodit, a to rozhodne nikdo nechce.
A dalsiho dne s novym patchem papir pokryl diamantovy prach a nuzkam se tupila ostri. A Blizzardu spadla fora, protoze dosla bageta a zrizenec nestihal zapisovat na server ten spam od nuzek.
A tak se kolo nesmyslnych nerfu a boostu opet roztocilo. |
 |
|
qsubt
Junior Member
 
601 Posts |
Posted - 06/03/2008 : 16:33:27
|
quote: Originally posted by Rahman ....A dalsiho dne s novym patchem papir pokryl diamantovy prach a nuzkam se tupila ostri. A Blizzardu spadla fora, protoze dosla bageta a zrizenec nestihal zapisovat na server ten spam od nuzek.
A tak se kolo nesmyslnych nerfu a boostu opet roztocilo.
nicmene ta tvoje pohadka jenom o 3 hercich, class ve wowku je kolik? 3cloth+2plate+2leather+2mail, 9 pri 3 hercich je kazdy s kazdym = 3 vztahy pri 9? pocitam dobre ze 36? vybalancujte to nekdo. jo a PVP a PVE soucasne. |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
|
pompo
Average Member
  
1142 Posts |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 06/03/2008 : 19:16:45
|
quote: One of the things we look at is class representation in arenas (although normalized for class popularity). In this particular chart, a value of 100% means the class is represented as we'd expect, a value over 100% means the class is represented that much more often than we'd expect, a value below 100% means they're represented less than we'd want (obviously this chart doesn't include a spec breakdown in any way).
one other detail regarding the chart, this one is set at 2200+ rating.
2v2 3v3 5v5 Druid 276.0% 184.0% 80.5% Hunter 43.0% 50.2% 43.0% Mage 8.7% 96.0% 96.0% Paladin 19.7% 29.5% 147.4% Priest 113.3% 164.8% 185.4% Shaman 37.8% 50.4% 138.6% Rogue 144.2% 175.1% 61.8% Warlock 149.2% 93.2% 111.9% Warrior 130.4% 90.7% 79.3%
Here's 1850...
Druid 184.0% 138.0% 92.0% Hunter 50.2% 50.2% 50.2% Mage 61.1% 87.3% 87.3% Paladin 68.8% 88.4% 137.6% Priest 133.9% 133.9% 154.5% Shaman 75.6% 88.2% 138.6% Rogue 154.5% 154.5% 82.4% Warlock 121.2% 102.5% 102.5% Warrior 90.7% 85.0% 85.0%
Then I LOLed 
Jinak mi z toho vychází drsnější nerf druidů, a... boost warriorů?  |
Edited by - Marigold on 06/03/2008 19:18:22 |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 06/03/2008 : 19:31:59
|
8.7% mage ... 276% druid ... ja myslim ze paladinum by meli dat stealth ... to by to vyresilo |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 06/03/2008 : 20:03:05
|
quote: Originally posted by Marigold
quote: One of the things we look at is class representation in arenas (although normalized for class popularity). In this particular chart, a value of 100% means the class is represented as we'd expect, a value over 100% means the class is represented that much more often than we'd expect, a value below 100% means they're represented less than we'd want (obviously this chart doesn't include a spec breakdown in any way).
one other detail regarding the chart, this one is set at 2200+ rating.
2v2 3v3 5v5 Druid 276.0% 184.0% 80.5% Hunter 43.0% 50.2% 43.0% Mage 8.7% 96.0% 96.0% Paladin 19.7% 29.5% 147.4% Priest 113.3% 164.8% 185.4% Shaman 37.8% 50.4% 138.6% Rogue 144.2% 175.1% 61.8% Warlock 149.2% 93.2% 111.9% Warrior 130.4% 90.7% 79.3%
Here's 1850...
Druid 184.0% 138.0% 92.0% Hunter 50.2% 50.2% 50.2% Mage 61.1% 87.3% 87.3% Paladin 68.8% 88.4% 137.6% Priest 133.9% 133.9% 154.5% Shaman 75.6% 88.2% 138.6% Rogue 154.5% 154.5% 82.4% Warlock 121.2% 102.5% 102.5% Warrior 90.7% 85.0% 85.0%
Then I LOLed 
Jinak mi z toho vychází drsnější nerf druidů, a... boost warriorů? 
S warem imho nic neudelaji. Staci nejak omezit populaci tech overrepresented class a zvysi se pocet warrioru. Ony jsou totiz ty pocty celkem provazane :) |
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 06/03/2008 : 20:37:37
|
No, já jsem se hlavně strašně smál, když jsem si vzpomněl na tohle:
quote: Originally posted by Rakhen To seth: ano ano, 490 warů nad 2.2k rating je prostě proto protože oni jsou všici skilled ale 417 druidů nad 2.2k rating je total OP a okamžitě nerf. Wait, v S1 nerfli paladiny kvůli war+paladin, v S3 nerfnou druidy kvůli war+druid, no počítám v S4 přijdou na řadě priesti nebo shamani - spíš ti priesti protože momentálně jsou sice na tom celkově líp než druidi ale všici waři řvou kvůli druidům...
... a pak těch 276%, to mě fakt dostalo I když ani v nejmenším nepřekvapilo.
Jinak těch hunterů už teď bude taky víc, nebo minimálně jsou na vzestupu.
Jinak poznámka k priestům v 2v2 - tipnul bych že tak minimálně půlka je shadow. |
Edited by - Marigold on 06/03/2008 20:40:19 |
 |
|
PRIBOO
Average Member
  

1602 Posts |
Posted - 06/03/2008 : 20:52:04
|
quote: Originally posted by Shatteren
Delete PvE ;p
Presne tak. Blby PvE nam jenom vsem zbytecne kazi hru ... Driv to bylo tak ze si se nejdriv musel equipnout v PvE aby si mohl jit hrat PvP ale proc je tam to PvE ted to nechapu.  |
Edited by - PRIBOO on 06/03/2008 20:54:16 |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 06/03/2008 : 21:47:27
|
quote: Originally posted by Marigold
quote: One of the things we look at is class representation in arenas (although normalized for class popularity). In this particular chart, a value of 100% means the class is represented as we'd expect, a value over 100% means the class is represented that much more often than we'd expect, a value below 100% means they're represented less than we'd want (obviously this chart doesn't include a spec breakdown in any way).
one other detail regarding the chart, this one is set at 2200+ rating.
2v2 3v3 5v5 Druid 276.0% 184.0% 80.5% Hunter 43.0% 50.2% 43.0% Mage 8.7% 96.0% 96.0% Paladin 19.7% 29.5% 147.4% Priest 113.3% 164.8% 185.4% Shaman 37.8% 50.4% 138.6% Rogue 144.2% 175.1% 61.8% Warlock 149.2% 93.2% 111.9% Warrior 130.4% 90.7% 79.3%
Here's 1850...
Druid 184.0% 138.0% 92.0% Hunter 50.2% 50.2% 50.2% Mage 61.1% 87.3% 87.3% Paladin 68.8% 88.4% 137.6% Priest 133.9% 133.9% 154.5% Shaman 75.6% 88.2% 138.6% Rogue 154.5% 154.5% 82.4% Warlock 121.2% 102.5% 102.5% Warrior 90.7% 85.0% 85.0%
Then I LOLed 
Jinak mi z toho vychází drsnější nerf druidů, a... boost warriorů? 
2v2 Teams (2200+) Warrior 232 (24%) Druid 216 (22%) Warlock 157 (16%) Rogue 132 (13%) Priest 113 (11%) Hunter 61 (6%) Shaman 32 (3%) Paladin 26 (3%) Mage 17 (2%)
quote: ... a pak těch 276%, to mě fakt dostalo I když ani v nejmenším nepřekvapilo.
I kdybys přijmul jako fakt že celková populace má vliv na arena rating - což je evidentní kravina protože v systému FotM setupů prostě hledáš char o kterým víš že se ti hodí a ne že vemeš huntera protože těch je nejvíc, pak to znamená že war vs druid bude dle blizzardu balanced v okamžiku kdy v 5v5 bude 2.5krát víc warů než druidů na stejnou jednotku populace (bereš-li za fakt že warů je 1.4krát víc než druidů což tak vychází dle realmhistory). Takže vlastně war by měl být boostlý do stavu, kdy jeden 5v5 tým bude obsahovat 1.125 wariora.
Připadá ti to logické? Mně moc ne, kde je chyba? Řek bych že hezky to shrnul tento:
quote: Kalgan data shows that the most popular classes are inherently nerf-proof because they will never be overrepresented in arena even if every team includes them.
|
Edited by - Rakhen on 07/03/2008 09:02:35 |
 |
|
sleglik
Average Member
  
1779 Posts |
Posted - 07/03/2008 : 01:06:07
|
quote: Originally posted by Shatteren
Delete PvE ;p
Delete PvP :P |
- |
 |
|
sleglik
Average Member
  
1779 Posts |
Posted - 07/03/2008 : 08:09:16
|
quote: Originally posted by Marigold
Then I LOLed 
Jinak mi z toho vychází drsnější nerf druidů, a... boost warriorů? 
By mne zajímalo kolik z těch druidů je feral? Nechápu jak si z toho vyčet, že zrovna warrové, přijdou mi tam slabý mágové. |
- |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 07/03/2008 : 09:00:23
|
quote: Originally posted by Marigold
quote: One of the things we look at is class representation in arenas (although normalized for class popularity). In this particular chart, a value of 100% means the class is represented as we'd expect, a value over 100% means the class is represented that much more often than we'd expect, a value below 100% means they're represented less than we'd want (obviously this chart doesn't include a spec breakdown in any way).
one other detail regarding the chart, this one is set at 2200+ rating.
2v2 3v3 5v5 Druid 276.0% 184.0% 80.5% Hunter 43.0% 50.2% 43.0% Mage 8.7% 96.0% 96.0% Paladin 19.7% 29.5% 147.4% Priest 113.3% 164.8% 185.4% Shaman 37.8% 50.4% 138.6% Rogue 144.2% 175.1% 61.8% Warlock 149.2% 93.2% 111.9% Warrior 130.4% 90.7% 79.3%
Here's 1850...
Druid 184.0% 138.0% 92.0% Hunter 50.2% 50.2% 50.2% Mage 61.1% 87.3% 87.3% Paladin 68.8% 88.4% 137.6% Priest 133.9% 133.9% 154.5% Shaman 75.6% 88.2% 138.6% Rogue 154.5% 154.5% 82.4% Warlock 121.2% 102.5% 102.5% Warrior 90.7% 85.0% 85.0%
Then I LOLed 
Jinak mi z toho vychází drsnější nerf druidů, a... boost warriorů? 
neni mozne, aby nejak boostnuli preimbancovanyho hrozne silnyho (4k+ HITY) nezabitelnyho warra, nene. Teda, at uz v cemkoliv. |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 07/03/2008 : 09:13:19
|
quote: Originally posted by Shatteren neni mozne, aby nejak boostnuli preimbancovanyho hrozne silnyho (4k+ HITY) nezabitelnyho warra, nene. Teda, at uz v cemkoliv.
BOOST PLX, OUR SURVIVABILITY SUX, OUR DAMAGE SUX.
2v2 Teams (2000+) Warrior 3631 (17%) Druid 3138 (15%) Rogue 3091 (15%) Warlock 2707 (13%) Priest 2408 (12%) Mage 1552 (7%) Hunter 1517 (7%) Paladin 1454 (7%) Shaman 1257 (6%)
3v3 Teams (2000+) Rogue 2980 (17%) Warrior 2719 (15%) Priest 2241 (13%) Druid 2019 (11%) Mage 1891 (11%) Warlock 1792 (10%) Paladin 1515 (9%) Hunter 1366 (8%) Shaman 1294 (7%)
5v5 Teams (2000+) Warrior 1616 (15%) Priest 1511 (14%) Paladin 1490 (14%) Shaman 1193 (11%) Warlock 1168 (11%) Mage 1099 (10%) Rogue 958 (9%) Druid 859 (8%) Hunter 733 (7%)
A takto to má vypadat přepočteno z současného stavu na stav "očekávaný" kalganem:
========================= In 2 v 2 at 2200 ratings: =========================
Warrior 130.4% = 232 so Blizzard want 100% = 232/1.304 = 177 Warriors at 2200 rating in 2 v 2 Druids 276% = 216 so Blizzard want 100% = 216/2.76 = 78 Druids at 2200 rating in 2 v 2 Warlock 149.2% = 157 so Blizzard want 100% = 157/1.492 = 105 Warlocks at 2200 rating in 2 v 2 Rogue 144.2% = 132 so Blizzard want 100% = 132/1.42 = 91 Rogues at 2200 rating in 2 v 2 Priest 113.3% = 113 so Blizzard want 100% =113/1.133 = 99 Priests at 2200 rating in 2 v 2 Hunter 43% = 61 so Blizzard want 100% = 61/0.43 = 141 Hunters at 2200 rating in 2 v 2 Shaman 37.8% = 32 so Blizzard want 100% = 32/0.378 = 84 Shaman at 2200 rating in 2 v 2 Paladin 19.7% = 26 so Blizzard want 100% = 26/0.197 = 131 Paladins at 2200 rating in 2 v 2 Mage 8.7% = 17 so Blizzard want 100% = 17/0.087 = 195 Mages at 2200 rating in 2 v 2
========================= In 3 v 3 at 2200 ratings: =========================
Warrior 90.7% = 148 so Blizzard want 100% = 148/0.907 = 163 Warriors at 2200 rating in 2 v 2 Druids 184% = 161 so Blizzard want 100% = 161/1.84 = 87 Druids at 2200 rating in 2 v 2 Warlock 93.2% = 103 so Blizzard want 100% = 103/0.932 = 110 Warlocks at 2200 rating in 2 v 2 Rogue 175.1% = 198 so Blizzard want 100% = 198/1.751 = 113 Rogues at 2200 rating in 2 v 2 Priest 164.8% = 165 so Blizzard want 100% =165/1.648 = 100 Priests at 2200 rating in 2 v 2 Hunter 50.2% = 66 so Blizzard want 100% = 66/0.502 = 131 Hunters at 2200 rating in 2 v 2 Shaman 50.4% = 25 so Blizzard want 100% = 25/0.504 = 50 Shaman at 2200 rating in 2 v 2 Paladin 29.5% = 44 so Blizzard want 100% = 44/0.295 = 149 Paladins at 2200 rating in 2 v 2 Mage 96% = 117 so Blizzard want 100% = 117/0.96 = 121 Mages at 2200 rating in 2 v 2
========================= In 5 v 5 at 2200 ratings: =========================
Warrior 79.3% = 173 so Blizzard want 100% = 173/0.793 = 218 Warriors at 2200 rating in 2 v 2 Druids 80.5% = 93 so Blizzard want 100% = 93/0.805 = 115 Druids at 2200 rating in 2 v 2 Warlock 111.9% = 154 so Blizzard want 100% = 154/1.11 = 138 Warlocks at 2200 rating in 2 v 2 Rogue 61.8% = 86 so Blizzard want 100% = 86/0.618 = 139 Rogues at 2200 rating in 2 v 2 Priest 185.4% = 230 so Blizzard want 100% = 230/1.854 = 124 Priests at 2200 rating in 2 v 2 Hunter 43% = 80 so Blizzard want 100% = 80/0.43 = 186 Hunters at 2200 rating in 2 v 2 Shaman 138.6% = 136 so Blizzard want 100% = 136/1.386 = 98 Shaman at 2200 rating in 2 v 2 Paladin 147.4% = 196 so Blizzard want 100% = 196/1.474 = 132 Paladins at 2200 rating in 2 v 2 Mage 96% = 136 so Blizzard want 100% = 136/0.96 = 141 Mages at 2200 rating in 2 v 2 |
Edited by - Rakhen on 07/03/2008 09:37:40 |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 07/03/2008 : 10:10:24
|
quote: Originally posted by Marigold
No, já jsem se hlavně strašně smál, když jsem si vzpomněl na tohle:
quote: Originally posted by Rakhen To seth: ano ano, 490 warů nad 2.2k rating je prostě proto protože oni jsou všici skilled ale 417 druidů nad 2.2k rating je total OP a okamžitě nerf. Wait, v S1 nerfli paladiny kvůli war+paladin, v S3 nerfnou druidy kvůli war+druid, no počítám v S4 přijdou na řadě priesti nebo shamani - spíš ti priesti protože momentálně jsou sice na tom celkově líp než druidi ale všici waři řvou kvůli druidům...
... a pak těch 276%, to mě fakt dostalo I když ani v nejmenším nepřekvapilo.
Je ti ale jasny, ze tech 276% je nejaky pomer druidu v 2v2 bracketu ku jejich celkove populaci a zrejme jeste necim vazeny? To znamena ze o absolutnich cislech tech 276% nic nevypovida? Nevim v cem je to tak vtipne kdyz ta cisla nemusi byt a imho ani nejsou v rozporu :)
Edit: Nevim moc presne jak se dostali k tem 276%. Pokud budu predpokladat, ze je to alespon nejak statisticky rozumna metoda, tak mi vychazi, ze druid (narozdil od ostatnich healeru) je proste do 2v2 a 3v3 lepsi nez zbytek healeru, plus je to momentalne FOTM class. Celkem by me zajimaly pocty z konce s1/zacatku s2. Druid od te doby dostal snad jeden boost mensi, akorat tehdy nebyl FOTM a nidko si na nej nestezoval. Imho ta cisla FOTM status ovlivnuje daleko vic, nez se zda. Lidi jsou proste stado a kdyz jim nekdo rekne, ze tahleta kombinace je overpowered (druid+war), tak se vsichni zblazni, vyleveluji druidy a pojedou to :) Jsem zvedavy co prijde dal...
Celkem me ale prekvapuje, ze blizzard to balancuje prevazne podle nejakych takovychhle cisel, tedy ne nutne tak, aby classy byly vyvazene mezi sebou. |
Edited by - Gurrshael on 07/03/2008 10:21:10 |
 |
|
sleglik
Average Member
  
1779 Posts |
Posted - 07/03/2008 : 10:22:17
|
btw proč to neknučí hunteři nebo mágové? proč se ozývaj jenom warrové.... dyt mají sakra pořád dobrý poměr |
- |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 07/03/2008 : 10:27:22
|
2Rakhen:
Ja nevim jak ti to napsat slusne. Je zde kotel warru, ne kazdej z techto waru ma to stesti, aby nasel druida do 2v2. A zatimco druid ma moznost hrat i s jinyma charama v 2v2 (3v3) arene, tak warrior ma pouze jednu moznost - druida. V momente kdy by "zabanovali" warra do areny, tak se vubec nic nezmeni a druidi budou porad ownovat ve spolecnosti locku, rogun, hunteru.
Zatimco pokud "zabanuji" druidy tak warriori z 2v2 2k+rating defakto vymizi - jejich pocty dramaticky klesnou. A zatimco kazdej druid ma sanci narazit na slusneho warra/locka/rogunu/huntera, tak OP warrior se muze jen modlit, aby si ho vybral nejakej druid.
Ja vim, ze to mozna nechapes, ale je to tak. ------ Jinak populace rozhodne nema vliv na % nad rating 2k, nicmene na low rating popupace rozhodne vliv ma. A dost velky vliv ma i to, s kym dane povolani muze vubec do areny vlezt. Proto je taky problem s magama, nejenom diky populaci (dobra PvE class) ale taky diky tomu, ze mage muze do 2v2 jit defakto jen s rogunou, kdezto rogue muze jit s druidem, priestem, druhym roguem...
Ja dokazu pochopit, ze lidi, kteri vyrvavaji, ze warr je OP dosahli toho, ze spousta hracu na warra rerollnula a tim i zvysila jeho populaci mnohem vic nez je zdravo a jediny mozny "navrat" je brutalni nerf warru, aby to vetsinu techto hracu odradilo warra hrat. Nicmene to se nestane. Bohuzel ci bohudik, zalezi jak se na to lidi divaji.
Osobne si myslim, ze warr je docela balanced classa - potrebuje neustaly support a s dobrym gearem je i reznik (kdo by se bal warra v modrem LOL) a je jen na blizzu, jake prostredky warrum da v podobe equipu. Tim, ze boostujou equip vic nez je zdravo tak si defakto porad pridavaji problemy a flamy proti warrum se zvetsujou. Taky bych chtel zduraznit i nedostatek tanku v podobe warru, ci i obecne. Ale to je debata na delsi dobu, kazdopadne pokud k tomu nekdo neco ma, muzeme zalozit novej topik. |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 07/03/2008 : 10:31:13
|
quote: Originally posted by sleglik
btw proč to neknučí hunteři nebo mágové? proč se ozývaj jenom warrové.... dyt mají sakra pořád dobrý poměr
Ale to je prece jasne - druid je muze v arene totalne znemoznit. Proti rootum a cyklonu na dalku zpravidla nemohou nic delat, navic polovina z nich ani nevi na co je spellreflect, stoji v rootech s dvouruckou v ruce a cekaji az dostanou dalsi rooty a chaincyklon :)
Z jejich pohledu to samozrejme nemuze byt v poradku, protoze proste nesmi existovat NIKDO kdo by je odstavil a oni nemohli delat imba damage. |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 07/03/2008 : 10:31:44
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Edit: Nevim moc presne jak se dostali k tem 276%. Pokud budu predpokladat, ze je to alespon nejak statisticky rozumna metoda, tak mi vychazi, ze druid (narozdil od ostatnich healeru) je proste do 2v2 a 3v3 lepsi nez zbytek healeru, plus je to momentalne FOTM class.
Tim, ze je to FOTM class znamena, ze danou classu hraje vic lidi a tim padem i procenta by meli jit niz. Snad jsem to napsal srozumitelne  |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Galilee
Starting Member
72 Posts |
Posted - 07/03/2008 : 10:31:54
|
Podle tech cisel to vypada na brzkej nerf priestu.  |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 07/03/2008 : 10:42:01
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Ale to je prece jasne - druid je muze v arene totalne znemoznit. Proti rootum a cyklonu na dalku zpravidla nemohou nic delat, navic polovina z nich ani nevi na co je spellreflect, stoji v rootech s dvouruckou v ruce a cekaji az dostanou dalsi rooty a chaincyklon :)
Z jejich pohledu to samozrejme nemuze byt v poradku, protoze proste nesmi existovat NIKDO kdo by je odstavil a oni nemohli delat imba damage.
Ale no tak Gurrshi... Sam vis, ze jak druid dokazes odstavit warra na neomezene dlouho pokud k tomu mas cas. Na vsechny jine CC jsou DR a zatimco treba mag dokaze tocit ovce, ovce, nova, wait ovce ovce, nova... atd...tak druid je v tomhle opravdu lepsi, nejen, ze jeho CC target neahluje jako ovce, ale navic target ani zadnej heal dostat nemuze. Narozdil od novy, jsou koreny mozne recastit porad bez CD.
Takze ano, warri breci proto, protoze je dobrej druid dokaze odstavit na celej fajt. Narozdil od ostatnich ranged classu. A pokud se chces bavit o spellreflectu... |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 07/03/2008 : 10:52:07
|
quote: Originally posted by Seth
Ja dokazu pochopit, ze lidi, kteri vyrvavaji, ze warr je OP dosahli toho, ze spousta hracu na warra rerollnula a tim i zvysila jeho populaci mnohem vic nez je zdravo a jediny mozny "navrat" je brutalni nerf warru, aby to vetsinu techto hracu odradilo warra hrat. Nicmene to se nestane. Bohuzel ci bohudik, zalezi jak se na to lidi divaji.
Jenze podle toho topicu s cislama je tohle kriterium presne to, podle ceho blizzard balancuje classy. Jakmile je neceho moc, nebo se prosazuje vic nez ostatni, nasleduje nerf. Ze je to prosazovani svazane z nejvetsi casti s tim, ze je to FOTM/classa ma lepsi look&feel/whatever NAROZDIL od skutecne pouzitelnosti vzhledem k ostatnim je nijak netrapi. Takze pak tu mas situace, kde je najednou vsude kotel waru, protoze se lidi doslechli, ze jsou imba, navic warrior je celkem libiva classa - DD v platech co jako berserk nabehne mezi nepratele a vsude litaji velka cisla.
A blizzard udela co? Nerfne je, aby dostal populaci waru na nejaka rozumnejsi cisla. Ze je u toho gimpne? To je zrejme netrapi. Na druhou stranu, tohle balancovani probiha podle celkove populace, a to ze je podle celkove populace classa "vyvazena" nevypovida nic o stiuacich, kdy se z toho snazis vytahnout maximum (raidy, top areny) - tam je podle me ten balanc proste mimo.
quote: Originally posted by Seth Ale no tak Gurrshi... Sam vis, ze jak druid dokazes odstavit warra na neomezene dlouho pokud k tomu mas cas. Na vsechny jine CC jsou DR a zatimco treba mag dokaze tocit ovce, ovce, nova, wait ovce ovce, nova... atd...tak druid je v tomhle opravdu lepsi, nejen, ze jeho CC target neahluje jako ovce, ale navic target ani zadnej heal dostat nemuze. Narozdil od novy, jsou koreny mozne recastit porad bez CD.
Takze ano, warri breci proto, protoze je dobrej druid dokaze odstavit na celej fajt. Narozdil od ostatnich ranged classu. A pokud se chces bavit o spellreflectu...
Vsak jo, ja to nepopiram. Kdyz me nechaji CCckovat wara, tak ma smulu. Ja proti tomu VUBEC nic nenamitam. Na druhou stranu ale vezmi v potaz to, ze ve hre nejsou jen druidi a wari. Proc by meli nerfnout druida, kdyz dokaze ukontrolovat wara, ale treba rogue se tomu smeje, jakekoliv ranged damage vadi jen cyklon, ...
Jinymi slovy: ja chapu, ze to wary sere a dovedu si predstavit JAK moc - ja proti lockovi taky neudelam VUBEC nic. Vysvetli mi ale, proc bych mel kvuli jednomu specu jedne classy (arena warrior) nerfovat druidy?
Vsimas si, ze si tu stezuji prevazne Warriorove?
quote:
Tim, ze je to FOTM class znamena, ze danou classu hraje vic lidi a tim padem i procenta by meli jit niz. Snad jsem to napsal srozumitelne 
To sice ano, ale FOTM status prilaka predevsim hrace, co jsou soutezivi a chteji za kazdou cenu z toho neco vytahnout. Hrace, kteri jsou schopni jen kvuli tomu vylevelovat a/nebo vybavit novou postavu za kratky cas. Tihle hraci podle me daleko vic promluvi do tech statistik ohledne aren nez bezny prumerny hrac, co se prida. Jednak tim, ze jich pribude ve statistikach na strane druidu a dale potom tim, ze jich ubyde vsude jinde - odnekud museli prijit :)
... sakra, mel jsem byt posthunter a napsat kazdou odpoved do noveho postu, takhle mam jen +1 :-/ |
Edited by - Gurrshael on 07/03/2008 11:07:55 |
 |
|
sleglik
Average Member
  
1779 Posts |
Posted - 07/03/2008 : 11:16:12
|
quote: Originally posted by Seth
quote: Originally posted by Gurrshael
Ale to je prece jasne - druid je muze v arene totalne znemoznit. Proti rootum a cyklonu na dalku zpravidla nemohou nic delat, navic polovina z nich ani nevi na co je spellreflect, stoji v rootech s dvouruckou v ruce a cekaji az dostanou dalsi rooty a chaincyklon :)
Z jejich pohledu to samozrejme nemuze byt v poradku, protoze proste nesmi existovat NIKDO kdo by je odstavil a oni nemohli delat imba damage.
Ale no tak Gurrshi... Sam vis, ze jak druid dokazes odstavit warra na neomezene dlouho pokud k tomu mas cas. Na vsechny jine CC jsou DR a zatimco treba mag dokaze tocit ovce, ovce, nova, wait ovce ovce, nova... atd...tak druid je v tomhle opravdu lepsi, nejen, ze jeho CC target neahluje jako ovce, ale navic target ani zadnej heal dostat nemuze. Narozdil od novy, jsou koreny mozne recastit porad bez CD.
Takze ano, warri breci proto, protoze je dobrej druid dokaze odstavit na celej fajt. Narozdil od ostatnich ranged classu. A pokud se chces bavit o spellreflectu...
Jinými slovy ti vadí druid a kvůli tomu budu knučet? Mně jako mákovi toho vadí mnohem víc...
Co třeba paladin ve 2vs2? Prostě logika lidí mne tady trošku unavuje, jsem warr, porazí mne někdo v pvp, bud ho nerfnou nebo přestanu hrát... jinak to nemá smysl.
WoW nejsou šachy a nikde není napsáno, že to musí být balanced. Nelíbí se ti prohrávat jako warr? Reroll na feral druida a prohrávej jako feral druid! :) |
- |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 07/03/2008 : 11:23:19
|
quote: Originally posted by sleglik
 Kdyby druid vadil jen warrum tak by to bylo OK, ale druid tak nejak dokaze osrat vetsinu a jeste navic healovat lip nez vsichni ostatni healeri dohromady. Proc treba cyklon nehealuje jako magovska ovce? |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 07/03/2008 : 11:46:37
|
me spis zarazi ze nekdo (hlavne devove) balancuji podle takhle kravsky sestavenych statistik...
to jako budou balancovat tak dlouho az do 5v5 narvou vsech 9 class nebo co? to asi tezko...vzdycky v 5v5 bude minimalne jeden healer a na zbyly 4 mista je 9 kandidatu (i healeri maji dps specky)
imo by spis meli balancovat ne vuci poctu hracu povolani, ale kolik procent zabira povolani na ratingu...idealni je rovnomerne rozlozeni...
tzn. kdyz je 9 class tak idealne ma mit kazda na "skill ratingu" 100/9 % = 11,1per.
toz to je muj nazor :-) |
no mmo
|
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 07/03/2008 : 11:47:08
|
quote: Originally posted by Seth Ja nevim jak ti to napsat slusne. Je zde kotel warru, ne kazdej z techto waru ma to stesti, aby nasel druida do 2v2. A zatimco druid ma moznost hrat i s jinyma charama v 2v2 (3v3) arene, tak warrior ma pouze jednu moznost - druida. V momente kdy by "zabanovali" warra do areny, tak se vubec nic nezmeni a druidi budou porad ownovat ve spolecnosti locku, rogun, hunteru.
Zatimco pokud "zabanuji" druidy tak warriori z 2v2 2k+rating defakto vymizi - jejich pocty dramaticky klesnou. A zatimco kazdej druid ma sanci narazit na slusneho warra/locka/rogunu/huntera, tak OP warrior se muze jen modlit, aby si ho vybral nejakej druid.
Ja vim, ze to mozna nechapes, ale je to tak.
Warrior 232 Druids 216 Warlock 157 Rogue 132 Hunter 61
Já vím že to možná nechápeš, ale když je 232 warů kteří "můžou hrát jen s druidem (a nikým jiným)" a přitom 216 druidů co mají za partnera "locka/rogunu/huntera" tak ta tvoje teorie nějak hapruje.
quote: Jenze podle toho topicu s cislama je tohle kriterium presne to, podle ceho blizzard balancuje classy. Jakmile je neceho moc, nebo se prosazuje vic nez ostatni, nasleduje nerf.
Viz výše. War je prakticky základ týmu v 1850 a 2000+ 5v5, v 2200+ je "až" třetí za priestem a paladinem, a zatímco priest a paladin podle blizzardu je příliš zastoupený, warrior má jen 80%. Takže znovu ten samý quote co jsem už dal.
quote: Kalgan data shows that the most popular classes are inherently nerf-proof because they will never be overrepresented in arena even if every team includes them.
|
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 07/03/2008 : 11:56:10
|
Balancovat hru na zaklade popularity a uspesnosti v arenach je nesmysl, at uz se to udela jakkoliv.
Kdyz uz brat relevantni data z areny, tak to jsou presny ty zapasy, kde je vyrazny nepomer poctu vyher/proher urcite kombinace proti urcite kombinaci. Dokud se tehnle pomer pohybuje kolem 40-60%, tak je to imho ok a cekove to bude fungovat (samozrejme budou nejake vlny oblibenosti urcitych class, ale koho to zajima). pokud nejaka kombinace na vsech ratinzich drti jinou kombinaci treba v 90% pripadu, tak je zrejme na case podivat se na to proc tomu asi tak je. A pokud se nejaka class prilis casto vyskytuje at uz na jedne strane (kombinace, ktere nejakou jinou ownuji temer vzdy), ci na druhe strane (temer vzdy prohraji), je to nejspis idealni kandidat, se kterym neco delat. A ne jentak neco nahodne nesmyslneho (jako treba dispel a ms huntardum). Ale neco, co pomuze pokud mozno prave v situacich, kdy casto dochazi k prohram, a ostatni situace to az tak moc neovlivni.
Proste mi prijde divne, ze tu vubec rozebirate blizzardi pristup neco vyvovozovat ze statistik zastoupeni class a nikdo se nedesi, co je to za kolosalni kravinu.
Tohle je presne vec, kterou u blizzardu nepochopim. Jeden priklad: paladin vs priest. Pre-bc priest vzdycky zownil paladina (jakehokoliv), protoze manaburn. Post bc vzdycky zowni jakehokoliv paladina, protoze manaburn. Z toho jasne vyplyva, ze priest potrebuje mass dispell, aby paladiny ownil jeste vic. A takovych prikladu je vic. |
 |
|
Topic  |
|
|
|