Author |
Topic  |
Chmelda
New Member

104 Posts |
Posted - 14/02/2008 : 18:23:28
|
Nema tu nekdo nejaky rady jak bojovat v kombinaci warr+drood proti hunter+drood? Zvladaj perfektne kontrolovat warra a dopijet se, jako druid mam skoro porad viper sting a full jedy od skorpiona, takze jsem skoro porad v medvedovi, je to vzdycky tak fight na 20 minut, ale zatim sme to snad pokazde projeli, kdyz protivnici hrali aspon trosku koordinovane. Pohybujem se okolo 1900, kde jsme tuhle kombinaci zacali potkavat a hned nam nalozili 4 prohry, takze pokazili nasi nulovou bilanci v prohrach :-((
|
|
| |
pompo
Average Member
  
1142 Posts |
Posted - 14/02/2008 : 20:32:21
|
Celkove je war proti cemukoli s druidem docela bezbranny. Aspon mi to tak prijde... Nejsem zadny velky ubah pvper, ale prijde mi, ze sam druid dokaze udrzet wara(rekneme jakekoli melee) na uzde, pridej k tomu este huntera nebo locka a je to jasne.
A nebo proste +1. |
WoW-Crista <Fluffy Bunnies> Sarkasticka sova |
 |
|
Chmelda
New Member

104 Posts |
Posted - 14/02/2008 : 22:43:59
|
quote: Originally posted by pompo
Celkove je war proti cemukoli s druidem docela bezbranny. Aspon mi to tak prijde... Nejsem zadny velky ubah pvper, ale prijde mi, ze sam druid dokaze udrzet wara(rekneme jakekoli melee) na uzde, pridej k tomu este huntera nebo locka a je to jasne.
A nebo proste +1.
Druid+Lock neni problem porazit s warrem, ale ten hunt... fakt sux :) vis co scatter shot a past... pak cyclone, je toho moc. |
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 14/02/2008 : 23:53:42
|
quote: Originally posted by pompo
Celkove je war proti cemukoli s druidem docela bezbranny. Aspon mi to tak prijde...
Přijde Ti to správně. Dobře zahraný druid dokáže sám wara bez dispelu/freedomu 100% odstavit (cyklón - cyklón - cyklón - kořeny - kořeny - kořeny - feral charge - a zase znova od začátku), a přitom ještě stranou healovat.
Hunterovi na druhou stranu kořeny nevaděj, navíc druida přerušuje přes scatter/silencing, vysává ho a ještě na něm má peta.
Výslkem je fight 1 (healer) vs. 2, a automatická prohra. Nedá se to vyhrát, pokud jeden z protihráčů není blbec nebo AFK.
Vítej ve světě 2v2, který se ani vzdáleně nepokouší být vybalancovanej. Potkáš protikombinaci a ani si neškrtneš, bez ohledu na equip a skill.
Jinak obdoba je resto druid - priest - dmg v 3v3, až na to že tam druid nehealuje vůbec a jen žongluje CC na dvě DDčka, zatímco běží fight 2 na 1.
Zas na druhou stranu resto druid a hunter jsou momentální FOTM classy, takže je v pořádku že vyhrávaj. |
Edited by - Marigold on 14/02/2008 23:54:38 |
 |
|
PRIBOO
Average Member
  

1602 Posts |
Posted - 15/02/2008 : 02:57:57
|
Jenom pro doplneni ... hunter clas je mimo misu, druid class je mimo misu => 1+1 = 2x mimo mísu a to už je opravdu moc ... |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 15/02/2008 : 10:50:56
|
quote: Originally posted by PRIBOO
Jenom pro doplneni ... hunter clas je mimo misu, druid class je mimo misu => 1+1 = 2x mimo mísu a to už je opravdu moc ...
... rekl warlock |
 |
|
PRIBOO
Average Member
  

1602 Posts |
Posted - 15/02/2008 : 11:01:34
|
quote: Originally posted by Gurrshael
quote: Originally posted by PRIBOO
Jenom pro doplneni ... hunter clas je mimo misu, druid class je mimo misu => 1+1 = 2x mimo mísu a to už je opravdu moc ...
... rekl warlock
Rasisto! Nemuzu za to ze jsem lock! A to ze zabiju druida a huntera, nekdy i spolecne nic nemeni na tom ze ostatni s nima muzou mit problemy! |
 |
|
pompo
Average Member
  
1142 Posts |
Posted - 15/02/2008 : 13:42:47
|
quote: Originally posted by PRIBOO
Jenom pro doplneni ... hunter clas je mimo misu, druid class je mimo misu => 1+1 = 2x mimo mísu a to už je opravdu moc ...
Ja hraju balance druida. Ne resto. |
WoW-Crista <Fluffy Bunnies> Sarkasticka sova |
 |
|
Colldor
Gimp
  

2165 Posts |
Posted - 15/02/2008 : 17:18:18
|
quote: Originally posted by pompo
quote: Originally posted by PRIBOO
Jenom pro doplneni ... hunter clas je mimo misu, druid class je mimo misu => 1+1 = 2x mimo mísu a to už je opravdu moc ...
Ja hraju balance druida. Ne resto.
<-- All Boomkins report there. After 5 min, you'll get your dmg stuff pack up your ass, and money to respec. Thank you and best regards. Your DD's. |
Colldor, Allerious, Turrin Bagalmon [UO - DP] (retired) Colldor, Enforcer <CzA> [Anarchy Online] (retired) Kremilek, Troll Warrior <Zdechliny> [WoW] (retired) Colldor, Zealot <Skull> [WHO] (retired) |
 |
|
pompo
Average Member
  
1142 Posts |
Posted - 15/02/2008 : 17:26:49
|
quote: Originally posted by Colldor
quote: Originally posted by pompo
quote: Originally posted by PRIBOO
Jenom pro doplneni ... hunter clas je mimo misu, druid class je mimo misu => 1+1 = 2x mimo mísu a to už je opravdu moc ...
Ja hraju balance druida. Ne resto.
<-- All Boomkins report there. After 5 min, you'll get your dmg stuff pack up your ass, and money to respec. Thank you and best regards. Your DD's.
Pan je neznaly pomeru. |
WoW-Crista <Fluffy Bunnies> Sarkasticka sova |
 |
|
Colldor
Gimp
  

2165 Posts |
Posted - 16/02/2008 : 00:16:41
|
quote: Originally posted by pompo
quote: Originally posted by Colldor
quote: Originally posted by pompo
quote: Originally posted by PRIBOO
Jenom pro doplneni ... hunter clas je mimo misu, druid class je mimo misu => 1+1 = 2x mimo mísu a to už je opravdu moc ...
Ja hraju balance druida. Ne resto.
<-- All Boomkins report there. After 5 min, you'll get your dmg stuff pack up your ass, and money to respec. Thank you and best regards. Your DD's.
Pan je neznaly pomeru.
Samozrejme uznavam, boomkin je nejvic cool podoba postavy ve wowku, a taky by to hral ... sova nebo nic, ale ze je resto druid az moc imba, aby ho clovek nehral ... nevim ;p |
Colldor, Allerious, Turrin Bagalmon [UO - DP] (retired) Colldor, Enforcer <CzA> [Anarchy Online] (retired) Kremilek, Troll Warrior <Zdechliny> [WoW] (retired) Colldor, Zealot <Skull> [WHO] (retired) |
 |
|
Elpablos
Starting Member

7 Posts |
Posted - 19/02/2008 : 20:20:39
|
quote: Originally posted by Marigold Vítej ve světě 2v2, který se ani vzdáleně nepokouší být vybalancovanej. Potkáš protikombinaci a ani si neškrtneš, bez ohledu na equip a skill.
problem je, ze hunter ma na vsechny neco.. |
horde member of Drak'thul: Cernejzmrd [druid-70], Krypla [lock-70] |
 |
|
Shatteren
Senior Member
   

2735 Posts |
Posted - 19/02/2008 : 22:34:47
|
Tak i RMP je prasarna, ezmod k zbliti kdyz se to umi 
Ze ja blbec jsem dal warriorovi sanci i v BC a nevyexpil jsem radsi toho rouga  |
REVOLUTION https://www.blitzunion.com/video
|
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 00:06:47
|
I RMP m8 countery (a o složení týmu to více než často je).
Například hunter - restodruid - cokoli (např. rogue, mág, lock, ...) |
 |
|
Khaot
Average Member
  
1947 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 07:23:58
|
quote: Originally posted by Marigold Jinak obdoba je resto druid - priest - dmg v 3v3, až na to že tam druid nehealuje vůbec a jen žongluje CC na dvě DDčka, zatímco běží fight 2 na 1.
Pokud někdo nechá druida dělat CC, tak si zaslouží prohrát. Ostatně tak jako cokoli jiného, když jede CC, od toho se to používá, že. Co my jedeme 3v3, tak pokud je tam druid, není zas takový problém něco složit, pokud se priest dostane ze stunu/silencu (což proti 2 healerum neni takový problém). A pokud zvolime jako prvni cíl druida, je to ještě jednodušší. Čímž nechci říct, že druid není trošku mimo, podle mého názoru je. |
 |
|
Threepio
nic

126 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 10:25:28
|
No ja bych rekl, ze u druida je jeho sila vyrovnana tim, ze ackoliv v 3v3 a 3v3 je OP, v 5v5 je zase nejslabsi heal classa. Shaman a priest si vedou +- dobre ve vsech bracketech a paladin je v 2v2 slabsi a v 5v5 imba, v 3v3 tak nejak uprostred, otazka tedy neni jestli je druid straslive OP, coz si myslim ze neni ( ale v kombinaci s dalsi OP classou uz sasmozrejme ano :), ale jestli tim, ze nejake classe bude snizena "hratelnost" v nejakem bracketu, jestli tim padem ma byt bud ostatnim snizena podobne aby doslo k urcitemu vyrovnani. Napr. s prichazejici 2.4 se resto druidum ma odstranit movement speed bonus z 4ks gladiator gearu ( nevim zda ma jit i o zpetnou zmenu nebo jen s4 gearu a dale ), ale prijde mi zajimavy, ze se snazi vyrovnat druida tim, ze mu snizi survivabilitu a zrejme planuji nejak zabranit kitovani nebo co to ma za smysl? V 5v5 tim dojde k relativne velkymu nerfu, v 3v3 taky, ale 2v2 paradoxne timto zustane relativne nezasazen. Takze mi prijde, ze ten rev o tom, jak druid + neco je op v 2v2 zrejme zustane. Navic ta zmena na 4ks gearu, huh, reduced cast HealingTouch o 0.25 sec? WTF ?Healing touch v arene snad nikdo nepouziva, 3.5 sec cast ( protoze kdo by tam daval talenty... ), 5 v podstate vyhozenejch bodu , 4 ks gearu a bude to 2.75 sec, takze i ta nejvetsi lamka tam stihne dat counterspell. Prijde mi, ze Blizz malinko to narovnavani druidu s ostatnima prehnal.
Edit: Zrovna sem koukal na s4 veci, a pokud ta zmena s tim 4ks bonusem nebude zpetna, dovedu si predstavit ze spousta druidu vymeni 1 ks a necha si s3 veci, protoze upgrade ve statech a healingu neni az tak brutalni aby se clovek pripravil o rychlejsi kocku/medveda. |
Tak trosku...klokan |
Edited by - Threepio on 20/02/2008 10:29:40 |
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 11:23:26
|
Nechci Ti kazit radost, ale ten set bonus bude dost pravděpodobně zpětně i na ostatní sety. Nicméně zkrácení range cyklónu je IMHO podstatnější.
EDIT: v patch notes je "Druid Restoration PvP Sets", takže to jsou všechny sety. |
Edited by - Marigold on 20/02/2008 12:50:02 |
 |
|
pompo
Average Member
  
1142 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 11:29:32
|
No ja nevim, ja hraju balance s lockem a healuju vetsinou HT, pac se mi to vyplati manove a 0.25s bych rozhodne bral. Furt lepsi nez 0,1sec kratsi cast cyklonu na rukavicich. S talentama teoreticky 2.75s cast HT...ovsem chtel bych videt bal/resto druida, ktery to tam narve. Feral to tam ma snad kazdy. Ovsem travel forma s 55 rychlosti a 40 je docela velky rozdil no...
Edit:Typo |
WoW-Crista <Fluffy Bunnies> Sarkasticka sova |
Edited by - pompo on 20/02/2008 11:30:11 |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 11:55:13
|
Imho pomalejsi travel forma nic zasadnejsiho neporesi. Preboostenost druida netkvi v tom, ze dokaze utect, ale v tom, ze si to muze dovolit. Kdyz utece paladin tak fajn, ale nez se nekde dohealuje dochlasta vrati se a vymota heal (2.5s, protoze uz mu spadl buff), tak mu dd chcipne. Druid nahaze hotky, utece. A svete dif se, hotky porad tikaj. Vrati se, za 2s pristane 3.5k swiftmend ktery nelze counterspellnout.
K tomu si pridame uzasnou rotaci hotka;cyklon;hotka;koreny;hotka;feral charge;hotka;...
... ne samozrejme doslova, ale druid je jediny healer s efektivne fungujicim cc + spellinterruptem a navic to stiha zaroven s healovanim, pac healuje instantama.
Zbyva snad jen zminit, ze druida jako jedineho nestvou spell interrupty a spelllocky (pac mu neni co lockovat) (a btw co se vam nezda na 2.75s castu, priesti a shamani nic moc lepsiho nez 2.5s cast nemaj a palati jen v pripade ze stihnou vymotat ten prvni cast za 2.5s). Krom toho ho narozdil od priesta nestve ani ofenzivni dispell. Takze cim je vlastne zranitelny dr00d? Stunlock nebo fearlock, coz ale plati na vsechny healery vicemene stejne. Az na to, ze druid ma slusnou sanci tam ten isntant cas od casu procpat. 2.5s cast se procpat neda. |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 11:57:53
|
quote: Originally posted by pompo
No ja nevim, ja hraju balance s lockem a healuju vetsinou HT, pac se mi to vyplati manove a 0.25s bych rozhodne bral. Furt lepsi nez 0,1sec kratsi cast cyklonu na rukavicich. S talentama teoreticky 2.75s cast HT...ovsem chtel bych videt bal/resto druida, ktery to tam narve. Feral to tam ma snad kazdy. Ovsem travel forma s 55 rychlosti a 40 je docela velky rozdil no...
Edit:Typo
1.15 x 1.4 = 1.61... Tj. +61% rychlosti.
Lecit v Arene pomoci HT je ... no, rekneme hodne zvlastni. |
 |
|
pompo
Average Member
  
1142 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 12:11:40
|
quote: Originally posted by Gurrshael
quote: Originally posted by pompo
No ja nevim, ja hraju balance s lockem a healuju vetsinou HT, pac se mi to vyplati manove a 0.25s bych rozhodne bral. Furt lepsi nez 0,1sec kratsi cast cyklonu na rukavicich. S talentama teoreticky 2.75s cast HT...ovsem chtel bych videt bal/resto druida, ktery to tam narve. Feral to tam ma snad kazdy. Ovsem travel forma s 55 rychlosti a 40 je docela velky rozdil no...
Edit:Typo
1.15 x 1.4 = 1.61... Tj. +61% rychlosti.
Lecit v Arene pomoci HT je ... no, rekneme hodne zvlastni.
No vis...jako balance bych se hotkama vycucal z many za par sekund. Samozrejme je pouzivam, ale zalezi jak proti komu, nekdy je ten HT opravdu lepsi.
Nemluve o tom, ze se rychlosti podle me nenasobi, pac 60% mount je rychlejsi jak travel+set bonus.
Shamik nebo priest jako healer je pro nas docela funny zalezitost. Hodim na nej stromecky a je dole, pac si moc nezacasti, teda hlavne shaman. Druida lock dokaze vetsinou jakz takz sejmout, ale palat+war je pro nas pain in the ass, tak nevim, jestli je pal nejhorsi heal do 2v2.
Jinak me berte s rezervou, nemam nahrano ani 10% toho, co vy. Snazim se jen psat sve zkusenosti a brat si neco z toho, co tu pisete vy. |
WoW-Crista <Fluffy Bunnies> Sarkasticka sova |
Edited by - pompo on 20/02/2008 12:29:35 |
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 12:25:01
|
U druida není ani tak problém ta zvýšená rychlost, ostatně od čeho má půlka class ve hře zpomalování, že... Je to to, že při morfu mu automaticky zpomalovací efekty spadnou.
Přesněji tohle "nově" v kombinaci s instantním morfem bez caster formy. Kdyby to probíhalo kočka - caster - GCD - travel, tak by to ještě šlo, ale takhle dám droodovi hamstring, a on morfne kočka-travel forma a frrrr.... Pokud stihnu hned piercing, tak travel-kočka a než mi doběhne GCD na další piercing (pokud mám vůbec rage), druid je v trapu. Intercept-hamstring-morf-piercing-morf-byebye... Když vidím druida za arénu dvacetkrát morfnout, nabývám zásadní dojem že je to moc levný...
Je to prostě naprostá klasika. Pár drobných, kosmetických změn, a v jejich kombinaci máš najednou naprosto imba nesmrtelného nezastavitelného healera.
Resto druid je de facto healer, který:
- healuje jen instantama, včetně dvou "velkých" instahealů - neštve ho dispel - díky hotkám nemusí vidět na target a může v pohodě LOSovat - uteče komukoli a je nezpomalitelný - nelze mu burnovat manu (medvěd desetinu sekundy před docastěním FTW, abolish poison na viper sting) - proti melee má escape abilitu (feral charge), proc kořenů z útoku, a když je nejhůř tak v medvědovi má hafo armoru a hp - má dvě (!) cc na různých diminishing returns (!) - dost zásadní problém - má tři interrupty (cyklón, feral charge, bash)
Jednotlivě by to nevadilo a bylo by to i v pořádku, ale když se to všechno sejde v jedné classe, tak výsledek je totálně mimo...
Na druhou stranu jasný je, že stačí pár relativně malých nerfů, a zase se to vrátí někam do mezí normálu. Plánovaná trojkombinace změna set bonusu - zkrácení range cyklónu - snížení koeficientu u lifebloomu by mohla stačit.
Jinak mimochodem podobně je to u huntera. De facto normální classa, možná dokonce relativně mírně slabší. Přidej mu mortal strike a automatický (...) dispel, a najednou je děsně imba.
Totéž roguna a její zbuglá automatická nesmrtelnost. |
Edited by - Marigold on 20/02/2008 12:28:30 |
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 12:37:32
|
quote: Originally posted by pompo priest jako healer je pro nas docela funny zalezitost. Hodim na nej stromecky a je dole, pac si moc nezacasti
Pokud je to priest, tak jedině jestli je blbej - štít, fear a přinejhorším holy nova stromy s přehledem řeší.. Šaman možná.
To nic nemění na tom, že cyklón, feral charge + fear a priest má smůlu. |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 12:45:41
|
quote: Originally posted by pompo
quote: Originally posted by Gurrshael
quote: Originally posted by pompo
No ja nevim, ja hraju balance s lockem a healuju vetsinou HT, pac se mi to vyplati manove a 0.25s bych rozhodne bral. Furt lepsi nez 0,1sec kratsi cast cyklonu na rukavicich. S talentama teoreticky 2.75s cast HT...ovsem chtel bych videt bal/resto druida, ktery to tam narve. Feral to tam ma snad kazdy. Ovsem travel forma s 55 rychlosti a 40 je docela velky rozdil no...
Edit:Typo
1.15 x 1.4 = 1.61... Tj. +61% rychlosti.
Lecit v Arene pomoci HT je ... no, rekneme hodne zvlastni.
No vis...jako balance bych se hotkama vycucal z many za par sekund. Samozrejme je pouzivam, ale zalezi jak proti komu, nekdy je ten HT opravdu lepsi.
Nemluve o tom, ze se ryclosti podle me nenasobi, pac 60% mount je rychlejsi jak travel+set bonus.
To, ze se podle tebe nenasobi je sice pekne, ale ty rychlosti se nasobi. Viz http://druid.wikispaces.com/Druid_Game_Mechanics#tocDruid_Game_Mechanics26
Ohledne toho "vycucani" ... v pomeru vylecene HP/mana ti vychazi i bez resto talentu lepe rejuv nez HT, o 3 stackach lifebloomu ani nemluve.
Pokud si to chces spocitat sam, tak HT dostava vsechen +heal, Rejuv +80% healu a HoT komponenta lifebloomu ma (zatim, 2.4 to ma nerfnout) +52% healu.
Ale co, uzij si ten svuj 3.5s HT na ranku 1400. Btw, ten bonus 4/5 Arena byl zmeneny na -0.25s z castu regrowthu... |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 13:22:13
|
quote: Originally posted by Marigold
U druida není ani tak problém ta zvýšená rychlost, ostatně od čeho má půlka class ve hře zpomalování, že... Je to to, že při morfu mu automaticky zpomalovací efekty spadnou.
Přesněji tohle "nově" v kombinaci s instantním morfem bez caster formy. Kdyby to probíhalo kočka - caster - GCD - travel, tak by to ještě šlo, ale takhle dám droodovi hamstring, a on morfne kočka-travel forma a frrrr.... Pokud stihnu hned piercing, tak travel-kočka a než mi doběhne GCD na další piercing (pokud mám vůbec rage), druid je v trapu. Intercept-hamstring-morf-piercing-morf-byebye... Když vidím druida za arénu dvacetkrát morfnout, nabývám zásadní dojem že je to moc levný...
Je to prostě naprostá klasika. Pár drobných, kosmetických změn, a v jejich kombinaci máš najednou naprosto imba nesmrtelného nezastavitelného healera.
Resto druid je de facto healer, který:
- healuje jen instantama, včetně dvou "velkých" instahealů - neštve ho dispel - díky hotkám nemusí vidět na target a může v pohodě LOSovat - uteče komukoli a je nezpomalitelný - nelze mu burnovat manu (medvěd desetinu sekundy před docastěním FTW, abolish poison na viper sting) - proti melee má escape abilitu (feral charge), proc kořenů z útoku, a když je nejhůř tak v medvědovi má hafo armoru a hp - má dvě (!) cc na různých diminishing returns (!) - dost zásadní problém - má tři interrupty (cyklón, feral charge, bash)
Jednotlivě by to nevadilo a bylo by to i v pořádku, ale když se to všechno sejde v jedné classe, tak výsledek je totálně mimo...
Na druhou stranu jasný je, že stačí pár relativně malých nerfů, a zase se to vrátí někam do mezí normálu. Plánovaná trojkombinace změna set bonusu - zkrácení range cyklónu - snížení koeficientu u lifebloomu by mohla stačit.
Jinak mimochodem podobně je to u huntera. De facto normální classa, možná dokonce relativně mírně slabší. Přidej mu mortal strike a automatický (...) dispel, a najednou je děsně imba.
Totéž roguna a její zbuglá automatická nesmrtelnost.
Mari, takhle sepsane to vypada vsechno moc pekne, ale doporucoval bych ti zahrat si toho druida. Ono to neni vsechno tak cernobile jak to vypada.
Nechci to tu rozebirat bod po bodu, ale spousta z tech veci ma sve "ALE". Spousta z nich je dost situacnich a takhle dohromady vyznivaji jako naprosto imba, prestoze ve skutecnosti zase az tolik nejsou.
Za nejvetsi silu druida povazuju nezastavitelnost (pokud nema druhy tym paladina) + silnou kombinaci CC/heal. Nicmene zrovna ty interrupty / imunita na manaburny / dispell nejsou zase az tak ruzove jak je prezentujes... |
 |
|
Irenikus
Starting Member
11 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 13:24:09
|
lol nikdy me nazabil boomkin a ani nezabije za priesta |
Artemision / priest nubik /QT |
 |
|
pompo
Average Member
  
1142 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 13:33:17
|
quote: Originally posted by Irenikus
lol nikdy me nazabil boomkin a ani nezabije za priesta
Ty voe co to tu placas? Michas tu dueleni pred Org s 2v2? Ksaaaa |
WoW-Crista <Fluffy Bunnies> Sarkasticka sova |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 13:39:48
|
quote: Originally posted by Gurrshael Nicmene zrovna ty interrupty / imunita na manaburny / dispell nejsou zase az tak ruzove jak je prezentujes...
Netvrdim ze je to uplne easy pouzit, ale tu moznost tady mas. Zkus si to treba s paladinem a uvidime jakou barvu tomu potom priradis. |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 13:44:10
|
Jeste dve technicke poznamky:
Druid je obtizne zastavitelny pokud nema druhy tym paladina, idealne retri aby mohl za druidem behat (holy moc nemuze pac musi motat healy a judgement za 30s spadne sam), nema nabitou insignii, nema v tymu classu ktera umi sundat magic debuff (treba lock), nema v tymu classu, ktera umi toho paladina odstavit nebo zpomalit (treba hunter s dipeslem na freedom a mlikem). I z druhe strany je tu soust 'ale', ktera musi byt splnena, aby paladin byl schopen druida alespon zpomalit :P
A treti technicka: druid klidne muze morfnout z travel formy do travel formy, kdyz na to prijde. Je to levnejsi a neztraci tim rychlost. Pokud mu zrovna nehrozi manaburn...
PS: Mam rad dr00dy co se mi snazi utect v travel forme. Tak krasne chcipaji :P |
 |
|
Threepio
nic

126 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 17:07:25
|
BTW Rahmane, jak zminujes paladina, doted jsem nepochopil, proc z paladinova judgementu nejde trinketnout ( to ze nejde shift tak nejak chapu - balance issue, jinak by proste nebylo jak nas zastavit, ale ze to nejde sundat ani insignii, to uz fakt nechapu ) Ale mozna, kdyz ted sundali movement bonus z 4ks, je cas se zacit bavit o judgementu sundavanym insignii, protoze si rozhodne myslim, ze movement impairing efekt ( at uz tvrdi co chtej, je to dynamicky movement impairing efekt, ve smyslu toho slova ze omezuje pohyb ) kterej sundaj pouze 2 classy ve hre dispelem a 1 dalsi za urcitejch podminek petem neni zcela v poradku.
Dalsi vec kterou tak trochu ocekavam, kdyz se tedy maji vyrovnavat classy, bude nejak poresit Line of Sight pri channeled spells - oba warlocky drainy, priest mindflay a mozna este missilky u maga, rozhodne mi neprijde ok, ze jeste 5 sec po tom, co jsem mimo LoS me neco drainuje, a je uplne jedno u jakyho charu :)
Add regrowth, popravde zmena z 4ks gladiator setu HT bonusu na Regrowth bonus, no, je to furt uplne napicu, uvedomte si, ze se bavime o arenach, kde dispel > all, takze za regrowth velmi realne vyhodim manu, pristane heal za 2-3k a hotku nekdo vzapeti dispelne, nemam ted v hlave presne manu na regrowth, ale afaik ~800 many, kdyz muzu ten samej efekt dokazat 1 aplikaci lifebloomu, ktera healuje 6 sec za ~200 a pri dispelu healne za ~1500 (3k crit).
Edit cisla, zrejme stale nebudou na 100% presna ale byla tam bota hrozna :) |
Tak trosku...klokan |
Edited by - Threepio on 20/02/2008 17:09:02 |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 17:42:21
|
quote: Originally posted by Threepio
BTW Rahmane, jak zminujes paladina, doted jsem nepochopil, proc z paladinova judgementu nejde trinketnout ( to ze nejde shift tak nejak chapu - balance issue, jinak by proste nebylo jak nas zastavit, ale ze to nejde sundat ani insignii, to uz fakt nechapu ) Ale mozna, kdyz ted sundali movement bonus z 4ks, je cas se zacit bavit o judgementu sundavanym insignii, protoze si rozhodne myslim, ze movement impairing efekt ( at uz tvrdi co chtej, je to dynamicky movement impairing efekt, ve smyslu toho slova ze omezuje pohyb ) kterej sundaj pouze 2 classy ve hre dispelem a 1 dalsi za urcitejch podminek petem neni zcela v poradku.
Dalsi vec kterou tak trochu ocekavam, kdyz se tedy maji vyrovnavat classy, bude nejak poresit Line of Sight pri channeled spells - oba warlocky drainy, priest mindflay a mozna este missilky u maga, rozhodne mi neprijde ok, ze jeste 5 sec po tom, co jsem mimo LoS me neco drainuje, a je uplne jedno u jakyho charu :)
Add regrowth, popravde zmena z 4ks gladiator setu HT bonusu na Regrowth bonus, no, je to furt uplne napicu, uvedomte si, ze se bavime o arenach, kde dispel > all, takze za regrowth velmi realne vyhodim manu, pristane heal za 2-3k a hotku nekdo vzapeti dispelne, nemam ted v hlave presne manu na regrowth, ale afaik ~800 many, kdyz muzu ten samej efekt dokazat 1 aplikaci lifebloomu, ktera healuje 6 sec za ~200 a pri dispelu healne za ~1500 (3k crit).
Edit cisla, zrejme stale nebudou na 100% presna ale byla tam bota hrozna :)
Judgement of Justice samozřejmě insignií sundat jde. Co ti je to ale platné, když ti ho hned zase bez diminishingu nahodí...
Když healuješ target pod focusem, tikají ti na něm 3 stacky lifebloomu a rejuv a pořád jde dolu, tak na něj ten regrowth taky hodíš. Jinak je samozřejmě blbost ho používat. |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 18:34:24
|
quote: Originally posted by Gurrshael
quote: Originally posted by Threepio
BTW Rahmane, jak zminujes paladina, doted jsem nepochopil, proc z paladinova judgementu nejde trinketnout ( to ze nejde shift tak nejak chapu - balance issue, jinak by proste nebylo jak nas zastavit, ale ze to nejde sundat ani insignii, to uz fakt nechapu ) Ale mozna, kdyz ted sundali movement bonus z 4ks, je cas se zacit bavit o judgementu sundavanym insignii, protoze si rozhodne myslim, ze movement impairing efekt ( at uz tvrdi co chtej, je to dynamicky movement impairing efekt, ve smyslu toho slova ze omezuje pohyb ) kterej sundaj pouze 2 classy ve hre dispelem a 1 dalsi za urcitejch podminek petem neni zcela v poradku.
Dalsi vec kterou tak trochu ocekavam, kdyz se tedy maji vyrovnavat classy, bude nejak poresit Line of Sight pri channeled spells - oba warlocky drainy, priest mindflay a mozna este missilky u maga, rozhodne mi neprijde ok, ze jeste 5 sec po tom, co jsem mimo LoS me neco drainuje, a je uplne jedno u jakyho charu :)
Add regrowth, popravde zmena z 4ks gladiator setu HT bonusu na Regrowth bonus, no, je to furt uplne napicu, uvedomte si, ze se bavime o arenach, kde dispel > all, takze za regrowth velmi realne vyhodim manu, pristane heal za 2-3k a hotku nekdo vzapeti dispelne, nemam ted v hlave presne manu na regrowth, ale afaik ~800 many, kdyz muzu ten samej efekt dokazat 1 aplikaci lifebloomu, ktera healuje 6 sec za ~200 a pri dispelu healne za ~1500 (3k crit).
Edit cisla, zrejme stale nebudou na 100% presna ale byla tam bota hrozna :)
Judgement of Justice samozřejmě insignií sundat jde. Co ti je to ale platné, když ti ho hned zase bez diminishingu nahodí...
Když healuješ target pod focusem, tikají ti na něm 3 stacky lifebloomu a rejuv a pořád jde dolu, tak na něj ten regrowth taky hodíš. Jinak je samozřejmě blbost ho používat.
Sundat samozrejme jde a nahodit hned znovu samozrejme nejde. Staci se koukat co ten palat dela a mate 8s na to mu bez potizi zdrhnout. L2P :P |
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 20:08:19
|
Aniž bych chtěl být ošklivej, tak Rahman ví co říká, protože mu druidi zdrhaj úplně běžně když si JoJ přes insignii sundaj. Vím to protože mu za to potom nadávám.
Judgement má skutečně 8 sekund cooldown, což zas na druhou stranu vím, takže mu nenadávám tolik  |
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 20:18:01
|
quote: Originally posted by Gurrshael Za nejvetsi silu druida povazuju nezastavitelnost (pokud nema druhy tym paladina) + silnou kombinaci CC/heal. Nicmene zrovna ty interrupty / imunita na manaburny / dispell nejsou zase az tak ruzove jak je prezentujes...
Já neříkám, že se to nemusí umět hrát, a není to o spoustě možností a těžkém rozhodování co dřív, hůř než u jakéhokoli jiného healeara asi... Nicméně problém je, že druid momentálně ty možnosti má - a skutečně všechny najednou v jedné classe, díky celému řetězci malých, nevýznamných změn v minulosti... Taky netvrdím že nestačí jeden drobný řez, a bude zase v normálu. Uvidíme po patchi. |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 20/02/2008 : 21:23:05
|
Paladin s hamstringem a Freedomem na CD neni v úplně ideální pozici, aby na druidovi udržel JoJ.  |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
Edited by - Jedi_Knight on 20/02/2008 21:23:38 |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 21/02/2008 : 09:13:30
|
quote: Originally posted by Khaot Čímž nechci říct, že druid není trošku mimo, podle mého názoru je.
Čím to že 490 warů nad 2200 rating ve všech 3 bracketech nechává každého chladným, 433 priestů také ale druidích 417 je omg op nerf? |
 |
|
Threepio
nic

126 Posts |
Posted - 21/02/2008 : 09:38:35
|
Ok na ten JoJ mrknu, ale prisahal bych ze este tak 1-2 patche zpatky jsme klel jak spacek ze z toho nejde ani trinketnout. Ze ma judgement CD sasmozrejme vim, proto sem taky rikal ze trinketem by to melo jit. Zkusim a pokud mas pravdu tak se omlouvam. Nicmene, nechapu tu logiku proc to potom jde sundat insignii ( jakkoliv mi to vyhovuje :), kdyz Blizz tvrdi ze judgement neni movement speed impairing effect a insignie sundava impairing efekty a to, co zpusobuje kontrolu ovladani... ( ani pod jedno dle Blizz nejde ten JoJ narvat )
|
Tak trosku...klokan |
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 21/02/2008 : 11:48:37
|
quote: Originally posted by Rakhen Čím to že 490 warů nad 2200 rating ve všech 3 bracketech nechává každého chladným, 433 priestů také ale druidích 417 je omg op nerf?
2v2? |
 |
|
Threepio
nic

126 Posts |
Posted - 21/02/2008 : 14:57:34
|
quote: Originally posted by Marigold [2v2?
Je dulezite byt konsistentni v argumentech:
1. To je sice, pravda, ale bud beres areny jako celek, potom je to v poradku protoze kazda classa je jinak silna v ruznejch bracketech.
2. A nebo musi bejt kazda classa zastoupena +- stejne, a potom musi dostat druidi boost aby byli vic zastoupeni v 5v5, protoze tam je jich relativne malo vuci ostatnim ( plati samozrejme i pro dalsi classy v dalsich bracketech )
A vzhledem k tomu, ze 2. se nestane z mnoha duvodu, game balance je jenom jedna z nich, potom musime 2. odmitnout jako nerealnou ( ne nutne neproveditelnou ale ) a potom tedy plati 1.
3ti moznost neexistuje :) |
Tak trosku...klokan |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 21/02/2008 : 15:26:10
|
Existuje. 2v2 je combo x combo, nebo-li WoW definice kámen x nůžky x papír. Tudíž logicky classa, která má nejsilnější CC a tím největší možnost hrát jak kámen, tak papír, bdue v 2v2 zastoupena nejvíce - ergo warlock a druid. Čím více proměnných do rovnice vstupuje, tím je větší šance, že x vykrátí y. Proto je "nejférovější" 5v5 - množství jedinců umožňuje přítomnost counterů na jednotlivé "imba" ability.
2v2 nebrat jako součást arén, alespoň ne z hlediska, jak je co vybalancované. Je to super bracket pro sehnání bodů a hraní s kamarádem, ale argumentaci na něm založenou prosím nechte na jiná místa.
Mě by rozhodně nevadilo větší zastoupení druidů v 5v5, ale aby to bylo možné, potřebovali by nějaký burst heal, který mimo NS nyní nemají. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 21/02/2008 : 15:28:59
|
quote: Originally posted by Threepio
2. A nebo musi bejt kazda classa zastoupena +- stejne, a potom musi dostat druidi boost aby byli vic zastoupeni v 5v5, protoze tam je jich relativne malo vuci ostatnim ( plati samozrejme i pro dalsi classy v dalsich bracketech )
Coz je naprosta picovina, protoze pomer vsech class neni stejny. Warry hraje daleko vice lidi nez druidu, pritom pomer warru/druidu v porovnani s top 2k+ rating v arene je daleko jinej. Tim chci rict, ze je daleko vic druidu nez warru
Ohledne druidu v 5v5 - v posledni dobe se prosazujou v 3DPS teamu, byli jedni z nejlepsich healu do 4DPS teamu a je jen otazka casu kdy se druid bude objevovat v klasickych grupach na pozici maga. Cimz se dostavame k tomu, ze Blizz udelal nejvetsi kokotinu hned na zacatku a zacal balancovat areny podle 5v5, misto aby balancoval po troskach. Kdyz uz ne 1v1 tak alespon 2v2 ale sto pro urcite by melo byt vybalancovane 3v3. |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 21/02/2008 : 15:29:54
|
quote: Originally posted by Jedi_Knight
Mě by rozhodně nevadilo větší zastoupení druidů v 5v5, ale aby to bylo možné, potřebovali by nějaký burst heal, který mimo NS nyní nemají.
   |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
Edited by - Seth on 21/02/2008 15:30:13 |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 21/02/2008 : 15:34:37
|
quote: Originally posted by Seth
quote: Originally posted by Jedi_Knight
Mě by rozhodně nevadilo větší zastoupení druidů v 5v5, ale aby to bylo možné, potřebovali by nějaký burst heal, který mimo NS nyní nemají.
  
Lifebloom is purgeable, right? |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 21/02/2008 : 15:40:13
|
quote: Originally posted by Jedi_Knight
Je to nejen o lifebloomu. Je to o stackovani lifebloomu, rejuvu ci regrowth. To vse tikajici s 30% rezistem na dispel, kdy nikdo jinej krome priesta (2v1GCD) nema sanci dohnat druida v zavode GCD. A zatimco se priest "vydispelluje" z many tak druid se OOC dopije a jede se dal. To vse doplneno nedispellnutelnym CC. |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 21/02/2008 : 15:43:25
|
quote: Originally posted by Jedi_Knight
quote: Originally posted by Seth
quote: Originally posted by Jedi_Knight
Mě by rozhodně nevadilo větší zastoupení druidů v 5v5, ale aby to bylo možné, potřebovali by nějaký burst heal, který mimo NS nyní nemají.
  
Lifebloom is purgeable, right?
Swiftmend zere rejuv/regrowth hotku, na lifebloom nefunguje. Sice je mizerne, kdyz ti na target spamuje shaman purge a nemuzes tak dat Rejuv+Swiftmend, ale co ti brani kazdy GCD tam hodit lifebloom a mit tak stabilne peknych ~1500 hps z endhealu lifebloomu?
Jine healery jsem nehral (i kdyz ... preBC to bylo jen o spammovani HT4 coz dela v podstate paladin/shaman), takze neznam tolik jejich moznosti, ale zrovna u druida mi burstheal prisel dost dobry. |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 21/02/2008 : 15:43:47
|
quote: Originally posted by Seth
quote: Originally posted by Jedi_Knight
Je to nejen o lifebloomu. Je to o stackovani lifebloomu, rejuvu ci regrowth. To vse tikajici s 30% rezistem na dispel, kdy nikdo jinej krome priesta (2v1GCD) nema sanci dohnat druida v zavode GCD. A zatimco se priest "vydispelluje" z many tak druid se OOC dopije a jede se dal. To vse doplneno nedispellnutelnym CC.
Proto se taky druid hraje v "droodrog", kombianci založené na drastickém CC - mág lock druid. Shaman i paladin mají mnohem větší burst heal potenciál, přičemž paladin > shaman v tomto případě.
Shaman si z druidových HoTek taky hlavu moc nedělá. Na druhou stranu, se současnými změnami elemtanl shamanů jich pravděpodobně ubyde, což může naopak znamenat možnost nástupu druidů do 5v5 ve větší míře.
---
Ok, mluvím-li o burst healu, míním tím čistě 5v5 a souboj proti 2345 kombům. Ty může přežít člověk dvěma způsoby - CC anebo přehealovat. Druid nemá šanci to přehealovat (je závislý na GCD, kterých tam musí naházet více, což je vzhledem k faktu, že focus target podléhá neustálemu purgi prakticky nemožné) a jeden CC 2345 nezastaví, varianty s lockem dokáží druida odstavit. Vzhledem k této metagame pak ani logicky druidi nemohli být tolik zastoupeni v 5v5. 2345 ubývá, elemental shamani dostanou nerf, otvírá se prostor pro druidy a jejich CC + support heal.
To sem tím chtěl říci, omlouvám se, jestli to vyznělo jinak. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
Edited by - Jedi_Knight on 21/02/2008 15:49:28 |
 |
|
Speh
Junior Member
 
759 Posts |
Posted - 21/02/2008 : 15:54:29
|
nejvetsi <> je hlavne hunter bez death zony s boost dmg.Debatovat nad 2v2 postrada smysl.Vzdycky bude hlavne zalezet natom jak to zahrajes a kdo co posere.Pokud nikdo nic nezvore, musis si zvyknout na to ze nektery setup je hold lepsi. |
Mé dílo jsem Já, kdo jej neuznává, neuznává mě. |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 21/02/2008 : 16:01:49
|
5v5: Ono to taky dost souvisi s tim co jsem psal vyse. Pokud si clovek veme rozlozeni classu v populaci hracu tak mu plus minus vyjde 2345 ci 2346 grupa do 5v5. Na to aby se mohl druid vice prosadit v 5v5 tak jich musi byt splneny podminky: 1 - druidu musi byt hodne 2 - druid musi umet neco cimz nahradi ci doplni jineho cloveka v 5v5 3 - Blizz musi chtit neco udelat s balance
Podminka cislo 2 je samozrejme uz davno splnena, druid muze zastavat ruzne ulohy od full time CC pres heal/CC az po DPS/CC (miniheal). A na vsechno tohle staci a ta grupa s nim ziska neco noveho a dobreho. Problem je s bodem cislo 1.
Budu ted trosku zobecnovat, ale nevidim problem ve svem okoli sehnat grupu na PvE s 3 palatama kdy 1 tankuje, druhy je retri a treti nam to healuje. Grupu s 3 druidama proste nesezenu. A neni to otazka specu, je to otazka mnozstvi... |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
Edited by - Seth on 21/02/2008 16:05:21 |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 21/02/2008 : 17:55:37
|
druidu je malo, protoze lze za ne hrat jen s jednou rasou a protoze pro 8/9 povolani WoW je to boxovaci pytel, ktery by nemel
a) vubec existovat b) nemel delat dps c) nemel vubec tankovat d) nemel vubec healovat
jinymi slovy uplne nejlepsi by bylo, kdyby takovi hraci radsi vubec neexistovali a kdyz uz ano tak jedine ve forme dobrovolneho dodavatele HK a bodu... no a presne od toho se odviji potom veskery whining ;-)
a nepomaha tomu ani blizzard, ktery misto aby daval opravdove veci, ktere by se druidum hodili tak dava takovy kraviny jako cyclone (kterej nikdy zadnej druid nechtel, stacilo dat rooty indoor , ale shodou okolnosti toho blizzard vlastni blbosti udelal neco co vypada strasne OP v 2v2), swiftmend (ktery taky nikdo nechtel, protoze lepsi by byl nejaky rozumny 1.5s cast heal jen pro restodruidy), lifebloom (ktery byl v puvodni incarnaci opravdu k smichu)...
jsem zvedavej co vymysli s ooc resem...(cekam nejakou takovou vyfikundanci, ktera zkrati CD na BR na "prijatelnych" 10 minut) |
no mmo
|
 |
|
pompo
Average Member
  
1142 Posts |
Posted - 21/02/2008 : 18:16:52
|
/moonkinhug everybody |
WoW-Crista <Fluffy Bunnies> Sarkasticka sova |
Edited by - pompo on 21/02/2008 18:24:15 |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 21/02/2008 : 21:21:15
|
quote: Originally posted by Seth
quote: Originally posted by Jedi_Knight
Je to nejen o lifebloomu. Je to o stackovani lifebloomu, rejuvu ci regrowth. To vse tikajici s 30% rezistem na dispel, kdy nikdo jinej krome priesta (2v1GCD) nema sanci dohnat druida v zavode GCD. A zatimco se priest "vydispelluje" z many tak druid se OOC dopije a jede se dal. To vse doplneno nedispellnutelnym CC.
Ano, s těma 3x lifebloomama, rejuvem, regrowthem a swiftmendem každejch 15 sekund se druid s pvp gearem dostane skoro na nějakejch 1400 HPS. To je o fous víc než paladin bez BoL na targetu co spamuje flashe. Tomu říkám vážně burst heal... nutno ovšem podotknout že když se switchne focus na další target tak ho prvních 6 sekund prakticky nehealuješ protože na něj jen klapeš hotky a teprv "pak" se dostaneš na to na čem je paladin prvním FoLem - tedy v okamžiku kdy dáš 3 GCD na lifebloom, další GCD na rejuvenation, další 2s na regrowth a pak ještě swiftmend = krásných 9.5 sekund.
quote: Coz je naprosta picovina, protoze pomer vsech class neni stejny. Warry hraje daleko vice lidi nez druidu, pritom pomer warru/druidu v porovnani s top 2k+ rating v arene je daleko jinej. Tim chci rict, ze je daleko vic druidu nez warru
Tohle jsou samozřejmě pindy, na 2.2k ratingu je úplně jedno nakolik je daná classa zastoupená. V S1 měl každej horde team v 5v5 paladina, v 2v2 taky paladin+war byli dost frekventovaní na to že těch palátů bylo minimum.
quote: Ohledne druidu v 5v5 - v posledni dobe se prosazujou v 3DPS teamu, byli jedni z nejlepsich healu do 4DPS teamu a je jen otazka casu kdy se druid bude objevovat v klasickych grupach na pozici maga. Cimz se dostavame k tomu, ze Blizz udelal nejvetsi kokotinu hned na zacatku a zacal balancovat areny podle 5v5, misto aby balancoval po troskach. Kdyz uz ne 1v1 tak alespon 2v2 ale sto pro urcite by melo byt vybalancovane 3v3.
Člověče po tom všem prosazování mám úplně pocit že ten tým to děsně ruluje. Ale ať se dívám jak se dívám na ty statistiky, tak je to jedinej tým bez paladina a bez wara, priesta pochopitelně má (aneb jak jsem už řek, priest nikomu nevadí, ten je "balanced"), druidi jsou v 5v5 pořád na 7. místě ale víceméně si tam podávají ruku s rogunama a hunterama o ty poslední tři spoty a ten úžasnej tým má pořád zastoupení asi 4 %...
Navíc poslední patch zatím vypadá asi tak že: - zrušenej bonus z 4 kusů a místo něj původně -.25 sec na HT a teď -.2 sec na regrowth = +- to samý, kouzla který se používají minimálně - sníženej tik lifebloomu asi o 8 % kterej se navíc snižuje o 0.5% o každejch 100 healing nad 1500 - s 2k healingem v PvE gearu mi lifebloomy spadnou asi o 100 HPS, úplná paráda v situaci kdy už teď většina gild na Kalecgoce veme radši 4. shamana než jednoho restodruida nerfnout ještě víc main PvE tool. Jo a zvýšili finální tik lifebloomu asi o 5 % takže ten pvp nerf vlastně nerfne hlavně pve.
To seth: ano ano, 490 warů nad 2.2k rating je prostě proto protože oni jsou všici skilled ale 417 druidů nad 2.2k rating je total OP a okamžitě nerf. Wait, v S1 nerfli paladiny kvůli war+paladin, v S3 nerfnou druidy kvůli war+druid, no počítám v S4 přijdou na řadě priesti nebo shamani - spíš ti priesti protože momentálně jsou sice na tom celkově líp než druidi ale všici waři řvou kvůli druidům... |
Edited by - Rakhen on 21/02/2008 21:40:18 |
 |
|
Topic  |
|
|
|