Mam par hloupych otazek Lovec nema zviratko ze? (nikde jsem nevidel obrazky tak predpokladam ze to neni mozne) Jak se Vam jevi engine - zvlada vice lidi? Je sance ze jednou pujde hrat i za zlo? -> Myslite si ze se nekdy rozsiri hra natolik aby bylo mozno treba branit Deep Helm ve 100-200 lidech ? (Bud proti pocitacem rizenymi postavami nebo i dokonce proti lidem ) VIm ze to budou spekulace ale zajima me to z pohledu lidi co tam uz hraji ...
quote:Originally posted by Vlada Lovec nema zviratko ze? (nikde jsem nevidel obrazky tak predpokladam ze to neni mozne)
Ne nema.
quote:Jak se Vam jevi engine - zvlada vice lidi?
Obcas laguje v mistech kde je dost lidi. To jak je udelanej se mi ale libi moc.
quote:Je sance ze jednou pujde hrat i za zlo?
Pevne doufam ze nepujde. Cely lotr by to postavilo na hlavu.
quote:-> Myslite si ze se nekdy rozsiri hra natolik aby bylo mozno treba branit Deep Helm ve 100-200 lidech ? (Bud proti pocitacem rizenymi postavami nebo i dokonce proti lidem )
To souvisi s predeslou otazkou a s pvp obecne. Neverim tomu ze to engine zvladne. Bree je dost nepouzitelne uz ted pri 'par' lidech. Aukcni sin je zazitek sam o sobe.
Diky, takze zadna zmena v MMORPG hrach se stale nekona. Porad je to pri starem a zrovna u tehle hry by davove bitvy mohly byt zajimave. Skoda. (stejne to nechapu - kdyz muze byt treba Battlefield2 schopen zajistit plynulost 64 lidem a zalezi tam na kazde ms a tady kde casova narocnost neni tak dulezita to neni schopen engin zvladnout o trochu vice... , a ja bych tak rad branil Helms Deep )
Diky, takze zadna zmena v MMORPG hrach se stale nekona. Porad je to pri starem a zrovna u tehle hry by davove bitvy mohly byt zajimave. Skoda. (stejne to nechapu - kdyz muze byt treba Battlefield2 schopen zajistit plynulost 64 lidem a zalezi tam na kazde ms a tady kde casova narocnost neni tak dulezita to neni schopen engin zvladnout o trochu vice... , a ja bych tak rad branil Helms Deep )
tato lokacia je este daleko ale je to dobry namet na dalsi book
Duncan/ius : UO, AO, EQ, EQ2, WoW, AoC - off LOTRO: Snowburn - Duncanius/champion (officer), Allia/minstrel, Trezorik/burglar, Volundori/runekeeper - kinship Rest in Peace For the Masurito
Diky, takze zadna zmena v MMORPG hrach se stale nekona. Porad je to pri starem a zrovna u tehle hry by davove bitvy mohly byt zajimave. Skoda. (stejne to nechapu - kdyz muze byt treba Battlefield2 schopen zajistit plynulost 64 lidem a zalezi tam na kazde ms a tady kde casova narocnost neni tak dulezita to neni schopen engin zvladnout o trochu vice... , a ja bych tak rad branil Helms Deep )
1) MMORPG hru formatu LOTRO hraje na 1 serveru urcite vice nez 64 lidi :-)
2) V Battlefield neni nutno vyuzivat DB server, tak jako v MMORPG
3) Engine toho schopen urcite bude je jen nutna okamzita vypocetni vykonnost , tzn. rozlozeni vykonu na nekolik serveru ....tomu se myslim rika cluster :-)
quote:Originally posted by WanargiMort 3) Engine toho schopen urcite bude je jen nutna okamzita vypocetni vykonnost , tzn. rozlozeni vykonu na nekolik serveru ....tomu se myslim rika cluster :-)
Cela hra bezi na clusteru, zony (jako treba Bree) bezi na konkretnim serveru. V dobrych systemech (jako treba Eve), muze spravce v pripade nutnosti pouzit privilegovany server pro nejakou konkretni zonu. Instance jsou delany tak (treba ty questove) ze jich bezi nekolik na jednom serveru. Opet dano konfiguraci.
Takze ciste teoreticky, pokud na nejakou konkretni zonu vyhradis nejnadupanejsi server z clusteru, muze to bezet lepe. To ale neni standardni pristup.
quote:Originally posted by WanargiMort 3) Engine toho schopen urcite bude je jen nutna okamzita vypocetni vykonnost , tzn. rozlozeni vykonu na nekolik serveru ....tomu se myslim rika cluster :-)
Cela hra bezi na clusteru, zony (jako treba Bree) bezi na konkretnim serveru. V dobrych systemech (jako treba Eve), muze spravce v pripade nutnosti pouzit privilegovany server pro nejakou konkretni zonu. Instance jsou delany tak (treba ty questove) ze jich bezi nekolik na jednom serveru. Opet dano konfiguraci.
Takze ciste teoreticky, pokud na nejakou konkretni zonu vyhradis nejnadupanejsi server z clusteru, muze to bezet lepe. To ale neni standardni pristup.
Myslim, ze tohle by potrebovali vedet lide v $0€ Nekdy mi pripada, ze jim to funguje na MS SQL Desktop Engine v SWG. Pro zajimavost, jakou DB pouzivaji pro LOTRO ? Oracle?
Diky, takze zadna zmena v MMORPG hrach se stale nekona. Porad je to pri starem a zrovna u tehle hry by davove bitvy mohly byt zajimave. Skoda. (stejne to nechapu - kdyz muze byt treba Battlefield2 schopen zajistit plynulost 64 lidem a zalezi tam na kazde ms a tady kde casova narocnost neni tak dulezita to neni schopen engin zvladnout o trochu vice... , a ja bych tak rad branil Helms Deep )
1) MMORPG hru formatu LOTRO hraje na 1 serveru urcite vice nez 64 lidi :-)
2) V Battlefield neni nutno vyuzivat DB server, tak jako v MMORPG
3) Engine toho schopen urcite bude je jen nutna okamzita vypocetni vykonnost , tzn. rozlozeni vykonu na nekolik serveru ....tomu se myslim rika cluster :-)
Samozrejme ze vim ze to hraje vice nez 64 lidi. Treba budeme mit stesti a az vytvori Book XYZ - Helms Deep tak mu priradi nejaky poradny server a budou tam masovky ale Hemls Deep je mala tresnicka - takova obrana Minas Tirith kde se vejdou tisice hracu .. to by byl zazitek ..
quote:[i] Myslite si ze se nekdy rozsiri hra natolik aby bylo mozno treba branit Deep Helm ve 100-200 lidech ? (Bud proti pocitacem rizenymi postavami nebo i dokonce proti lidem )
To souvisi s predeslou otazkou a s pvp obecne. Neverim tomu ze to engine zvladne. Bree je dost nepouzitelne uz ted pri 'par' lidech. Aukcni sin je zazitek sam o sobe.
U mě není problém ani v aukční síni, oproti aukci v Everquest II je to hodně pohoda jazz
Mel bych par dotazu: Sem tam kdyz postoupim na dalsi level tak si mohu nechat naucit od trenera nejaky zpusob boje, a pokud jsem se dival tak az ho budu dlouho pouzivat tak to poskoci na dalsi level kde je ten zpusob o neco lepsi, jiny zpusob asi neni , ze ? Dale pak mam par zpusobu boje a jde nejak naklikat rada aby pouzival treba 5x za sebou ten stejny ? (ted musim pockat az se refresuje a pak na nej teprve muzu kliknout ...) Dale kde se da na zacatku sehnat levne kun - to cestovani je strane pomale No a posledni vec - ktere zpusoby boje mam delat nejvice s Guardem (co se pak treba nejvice hodi pri skupinovych questech ?) dekuji
We're please to announce that with today’s Roheryn update you should receive the first DirectX10 capable LOTRO client for your play-testing enjoyment. This represents many months of work on our part to get DX10 into the game, which involved many low level changes to all graphics systems. Even if you don’t have a DX10 capable machine, please be on the lookout for any graphics artifacts or performance issues which may have been introduced, as DX9 code changed significantly as well. For those that do have DX10 capable machines, this is what you should expect to see:
If your machine is DX10 capable (meaning DX10 graphics card and Vista OS) you should be prompted once on your next client startup with a dialog offering to enable DX10 rendering. You may also enable and disable DX10 rendering in the Graphics Options panel, but you will need to restart the client for that to take effect. There are also two new DX10 specific options in the Advanced Graphics options panel: “DX10 Dynamic Shadows” and “Use DX10 distant landscape lighting”. Both of these are enabled by default if you are running in Very High or Ultra High overall quality settings.
DX10 ENHANCEMENTS There are a handful of graphics features which will be available only to DX10 users. These are mostly minor visual upgrades with the exception of the dynamic shadows which are a pretty dramatic change. Specifically these are the features we’ve implemented:
* Dynamic outdoor shadow maps: This is out big upgrade for DX10. Outdoor shadows will now use dynamically rendered shadow maps. Buildings will self shadow. Trees cast shadows on players and scenery. The leaves move and it makes you happy. This feature is intended for users running in Very High or Ultra High. * Water improvements: the water now has soft shorelines and uses true depth calculations to determine the amount of fog visible. * Soft particles: Particle effects will now fade when they intersect with other geometry to avoid harsh lines. * Far terrain lighting: Far terrain lighting is improved for DX10 users. This effect may not be visible yet in all parts of the world. This is also only on by default in Very High or Ultra High.
Protože HTML nějací vykukové používali k jinému účelu, než bylo určeno. Tak je zakázané.
*chjo* Tak tak to se s tim asi delat nebudu. To tu nejde ani jednoduchej naming linku [url=http://url]URL text[/url] a obycejny tabulky? [table][/table]
BTW co si predstavujete pod takym pojmom dukazy? ( Prosím piště své názory, důkazy a stížnosti. Vše kolem LOTRO jen pro vás.)
Me by spis zajimalo, jestli chystaj nejakou zmenu farmareni/cookingu.
Dojel jsem GM Cook a kamoska GM Famarinu jen abysme zjistili, ze od farmaru jsou zapotrebi veci na cca 10% jidel a to vetsinou veci ktere nikdo nechce (pie co dava morale vs lembas co dava oboje.. bohuzel lembas ma igrendience jen od npc za 11s, pie vyjde od farmare na cca 2s)
Je to skoda.. farmarina nema temer zadne vyuziti. I tem tabakum mohli dat aspon nejaky slabsi buff aby lidi bafali :)
== a ted ohledne minstrela - je nejaka moznost jak posilit jeho dmg ze statu? Asi moc ne co.. jedine ten bubinek. Je docela skoda ze dmg z balad a songu nenavazali na nejaky stat jako je to u ostatnich classu a jejich abilit. Takhle mi uchazi velka cast hry "o itemech" na kterych nejsem zas tak zavisly (samozrejme fate..will. to jo)
=== Jinak podle MS KB XP dokazi detekovat 4GB RAM stim, ze 2 gb sou pouzity na userspace a 2GB na kernel. Prepinacem /3GB v boot.ini si lze 1GB z kernel pujcit na userspace. Otazkou je, zda to ta hra vyuzije. Zda neni na pevno delana na 2GB jako treba nektere hre od SoE. Ja mam x1950pro 512, 2gbram, A64 2.3ghz no a to zakladni nastaveni mam na ultra high aby se zapnul ten hires pack, models mam vsak jen na high misto very high. Zhorsi se tim trosku zeme, nektere budovy a textury armoru pokud clovek kouka zblizka, na druhou stranu mi zmizlo takove divne trhani pri koukani kolem sebe (bylo vylozene videt ze to dohrava data..) Kazdej novej level = lag :) ted uz ne. A ohledne Bree - nastavil jsem texture cache size temer na 0 a pomohlo to. Drive jsem to mesto nenasel, s tim size na 0 to lagne max 2-3 a jen kdyz jedu na koni.
First of all, who cares? Goodbye! Don't let the door hit you in the ass when you leave! Secondly, you will still buy this. Stop fishing for attention you lonely little troll.
quote:Originally posted by Rodier Takhle mi uchazi velka cast hry "o itemech" na kterych nejsem zas tak zavisly (samozrejme fate..will. to jo)
... +power/morale, in-combat power regen, might + agility (kvuli parry/block/evade)... jako je toho docela dost, po cem jako minstrel jdes v predmetech. Teda pokud ti nestaci ze si 'tak nejak prumernej minstrel':)
Do ted jsem hrál Holy paladina..(WoW - support classa) odhealoval jsem za poslední 3 měsíce 4 raidy týdně po 4 hodinách.. plus nekonečné farmení s altem na kytky a zradlo pro něho. Dá se říct, že mi do datadisku nebo patche nemá WoW co nabídnout. Proto bych si rád zahrál nějaký rychlý overpower char v Lotro abych se prošel tím nádherným světem. :) Asík tak.
Hraju to o bety. Ale nejsem zadnej hard core player, v klidu si to smrdlam a bavim se a nezatezuju se zbytecnostma. Az to bude aktualni, tak si to nastuduju.
Vím Almychu :) Si tě ještě pamatuji ze začátků.. také jsem to hrál od bety, ale nakonec u mě zvítězili omalovánky :) Pamatuji ještě časi když ste forum měli zde a řešilo se tu věci jako cenzura na forku :) Jen si nepamatuji jaky jsem měl nick ve hře.. :) Lorelin asi nebo tak nějak..
Pamatuji si, že se mi na Lotro moc líbilo to prostředí.. prostě, že jsi se mohl někam vydat a tam v klidu posedět.. takové pěkná odreagovačka.. což se o WoW říct nedá.. tam se furt za něčím ženeš.. no dost bylo WoW.
Napadá mě huntřík nebo buglar. Možná třeba ten champion.. vždy jsem měl slabost pro plate :)
myslim ze dmg z balad , je to posledni , co by te melo jako minse zajimat
Mno, ono se obcas dostanes do situace, kdy jako minstrel chces nekoho zabit;) Zdaleka ne na vsechny questy se da rozumne najit grupa, a kopani rudy taky neni nejrychleji cesta k penezum...
nj neco na tom bude :) pokud chces teda davat vetsi dmg , tak to zkus pres crit , co nejvic fate + staffku co zvysuje sanci na crit. Nevim kolik je u staffky nejvic , ale ja uz +10 procent videl .
nj neco na tom bude :) pokud chces teda davat vetsi dmg , tak to zkus pres crit , co nejvic fate + staffku co zvysuje sanci na crit. Nevim kolik je u staffky nejvic , ale ja uz +10 procent videl .
Staffku s minstrelem? Neco mi unika?
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
Máte někdo gold edici? Přemýšlím, že si ji koupím a nevím jestli to má cenu kvůli tomu mountovi..
Popřípadě jak to funguje když mám trial acc a pak si to goldem rozšířím. Jestli se ty nové věci projeví po založení nové postavy nebo prostě jen tak se zjeví :)
U toho mounta píškou, že by se ten token měl objevit na 25 lvl.. tak to chápu, ale ostatní věci po pravdě nevím ani co pořádně sou.. snad nějaké věci dou housingu nebonevím :)
Snažím se progooglovat se k sladkému tajemství jaké sou výhody Lord of the Rings Online GOLD. Vím, že je tam token na koníka a 3 herní předměty, 45 dní free :) Mno ale nevím co je to za herní předměty v betě jsem měl nějaký plášť :)
Jakej je to kun? plnohodnotný mount nebo jen nějaký šmajdák?
Kun je od lvl 25 a je pomalejsi nez normalni kun, ale ten je az od lvl 35 pak jsou tam 4 svicky na +1 hope , celkem nanic kdyz jsou lepsi veci co se "nespotrebuji" predlozka pred dvere k domu ze bych tam mel neco tretiho si ted nejak neuvedomuju :)
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Tak jsem si dnes objednal zlatou krabici. Frčím na trial zatím.. snad do sedmi dnů přijde :D
Začal jsem hrát za Lore-mastra. Jsem uplnej začatečník a nemám ani gold a zajímalo by mě jestli se vyplatí Historian. Podle toho co jsem koukal tak je to pro Lore docela šikovná postava. Jaký je na to váš názor?
Btw.. celkem jsem byl překvapený, že mi ta hra necuká.. v betě a nazačátku ostré jsem měl neuvěřitelnou slide show.. a ted to hraju i na vyšší detaily a nic :)
quote:Originally posted by Azkaban Začal jsem hrát za Lore-mastra. Jsem uplnej začatečník a nemám ani gold a zajímalo by mě jestli se vyplatí Historian. Podle toho co jsem koukal tak je to pro Lore docela šikovná postava. Jaký je na to váš názor?
Pro prvni postavu jednoznace Explorer, pac muze kopat rudu i sbirat drivi. Na crafteni pak alty.
A jak je to s tím hledáním větví a miningu? Ve wow když jsem měl herbu a mining tak jsem na minimapce viděl jen jednu věc.
Edit: Man nebo Elf Loremastera? Máte někdo zkušenosti? Já co jsem četl na lotro-wiki.com tak nějaký obrázek mám, ale rád bych něco slyšel i od někoh kdo má zkušenosti na vlastní kůži.
A jak je to s tím hledáním větví a miningu? Ve wow když jsem měl herbu a mining tak jsem na minimapce viděl jen jednu věc.
Edit: Man nebo Elf Loremastera? Máte někdo zkušenosti? Já co jsem četl na lotro-wiki.com tak nějaký obrázek mám, ale rád bych něco slyšel i od někoh kdo má zkušenosti na vlastní kůži.
s tim trackovanim je to stejne jako ve wow. jestli pojedes elfa nebo humana LM je celkem jedno. rozdilne jsou tam race traity a pocatecni staty. ale dle meho nazoru mezi tim neni zas az takovy rozdil spis zalezi ktera rasa se ti libi vic...
The Lord of the Rings Online Third Marshal Sneckie Dwarf minstrel Officer of Sid eb Yside kinship [EN-RP] Laurelin
Asík pojedu za Man :) Elfku jsem hrál ted půl roku v jiné hře. Kuju za rady. Uvidíme se na serveru.. asi pudu na RP jak tak koukám tak tam je podle for více starších ročníků a to se mi líbí.