Author |
Topic  |
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 23/03/2007 : 01:37:33
|
maly OT ale mohl by prosim nakej mod zmenit v nazvu toho topicu slovo talend na talent ? dycky prilezu na forum a neskutecne me to irituje:) nehlede na to ze to na jakyhokoliv novyho cloveka co se zaregistruje to musi pusobit tak ze tu snad nikdo neumi cesky, dik :)
you can continue your flame now |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
Tazikus
Moderator
 
508 Posts |
Posted - 23/03/2007 : 17:38:34
|
Gurshi ty MASLO. Druid ma treba jen na holi +500AP v medvedovi a nepredpokladam, ze by ses oblekal uplne cely do resistu. Pokazde ti zustane 3-5 veci na ostatni staty. Vis kolik mam u wara AP v resist gearu? Neco kolem 580. |
Tazikus 70lvl Warrior - Drak´Thul@Immune(http://ctprofiles.net/2747128) Tazi 60lvl Warrior - ER |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 23/03/2007 : 18:04:05
|
quote: Originally posted by Tazikus
Gurshi ty MASLO. Druid ma treba jen na holi +500AP v medvedovi a nepredpokladam, ze by ses oblekal uplne cely do resistu. Pokazde ti zustane 3-5 veci na ostatni staty. Vis kolik mam u wara AP v resist gearu? Neco kolem 580.
Druid only AP na zbrani je takova finta blizzardu, jak substituovat dps na zbrani. Ty predpokladam taky netankujes beze zbrane v rezist equipu :) |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 23/03/2007 : 18:22:31
|
quote: Originally posted by Gurrshael Hádal bych, že není až tolik problém v tom, jestli na sobě toho moba udržíš, jako spíš v dmg, kterou při tom dostáváš. Physical mitigation ti je (překvapivě) proti kouzlům na dvě věci.
A já ti na to říkám, že jako Pala mám spell dmg redukci 10% (IRF 6% + Spell Warding 4%), přesto nám jediný problém dělali Theurgisté před finálním bossem. Boss samotný problém nedělal žádný. Silně pochybuji, že by najednou těch 10% způsobovalo onu "nemožnost", o které se tu mluví. A upozorňuji, že jediným "rezist itemem" co jsem na sobě měl byla moje aura.
Tudíž pokud je ten druid tank inteligentní, tak si veme do MB Fire/Frost eq (jeden mu může nahradit aura od paly) a finální boss lehne hned. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
Edited by - Jedi_Knight on 23/03/2007 18:27:04 |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 28/03/2007 : 13:51:38
|
quote: Originally posted by Jedi_Knight A já ti na to říkám, že jako Pala mám spell dmg redukci 10% (IRF 6% + Spell Warding 4%), přesto nám jediný problém dělali Theurgisté před finálním bossem. Boss samotný problém nedělal žádný. Silně pochybuji, že by najednou těch 10% způsobovalo onu "nemožnost", o které se tu mluví. A upozorňuji, že jediným "rezist itemem" co jsem na sobě měl byla moje aura.
Tudíž pokud je ten druid tank inteligentní, tak si veme do MB Fire/Frost eq (jeden mu může nahradit aura od paly) a finální boss lehne hned.
Tu nemožnost způsobuje to že už samo o sobě sehnat kloudný FrR je problém (ostatně téměř vše krom FR je problém), ale hlavně vše co seženeš má stamku a rezist. Druid potřebuje k tankování sílu a agilitu, a obojí se nahání dost zle. Takže ve výsledku má ten druid problém po všech stránkách - počínaje spellmitigací přes příšernou melee mitigaci (ono ztratit rezist gearem 50% armoru je celkem problém) až po threat. Tím že si nemůžeš hodit BoF musíš navíc shiftovat z frostnov nebo čekat na dispel takže máš krom jiného i problém s manou. |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 28/03/2007 : 18:54:02
|
quote: Originally posted by Tazikus
Gurshi ty MASLO. Druid ma treba jen na holi +500AP v medvedovi a nepredpokladam, ze by ses oblekal uplne cely do resistu. Pokazde ti zustane 3-5 veci na ostatni staty. Vis kolik mam u wara AP v resist gearu? Neco kolem 580.
Zeptej se nějakých rogun, co stály u Huhuran ve zdi, jakou dávali dmg oproti normálnímu stavu. Taky mohli používat svoje zbraně. Tohle aplikuj na druida a místo dmg si dosaď threat a podobně to bude i s mitigací z armoru/dodge.
A pak mi ještě řekni, proč argumentuješ AP u wara, když má na threat u wara daleko daleko menší vliv u druida, kde je alfou a omegou threatu. |
Edited by - Gurrshael on 28/03/2007 18:55:07 |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 28/03/2007 : 19:47:17
|
quote: Originally posted by Rakhen Tu nemožnost způsobuje to že už samo o sobě sehnat kloudný FrR je problém (ostatně téměř vše krom FR je problém), ale hlavně vše co seženeš má stamku a rezist. Druid potřebuje k tankování sílu a agilitu, a obojí se nahání dost zle. Takže ve výsledku má ten druid problém po všech stránkách - počínaje spellmitigací přes příšernou melee mitigaci (ono ztratit rezist gearem 50% armoru je celkem problém) až po threat. Tím že si nemůžeš hodit BoF musíš navíc shiftovat z frostnov nebo čekat na dispel takže máš krom jiného i problém s manou.
Armor je ti proti casterům úplně k ničemu. To zaprvé. I tak, pokud by si druid sehnal resist equip, bude mít stejně víc armoru než já. Threat, bavíme-li se o MB, není problém ani u Pandemonia, ani u Shaffara - když už se urve, tauntneš si ho z5 (na normálním CD, nikoliv posraných 15s jako mám já), jinak sem neviděl že by se kdy komu urval. A BoF si házet nemůžu, dispellnu se, když už mám být exaktní, protože BoF mi zruší BoK a to je to poslední co chci. Charge by to podle posledních patch notes měl breaknout, ale je buglej, nebo se pletu?
A proč shánět FrR např.? Vemeš-li do grupy palu, zapne si FrR auru a ty si nasadíš FR equip...
Nic to ale nemění na tom, že pokud máš opravdu takové problémy s MB, je něco špatně, a druid jako classa to určitě nebude. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 28/03/2007 : 21:07:34
|
quote: Originally posted by Jedi_Knight Armor je ti proti casterům úplně k ničemu. To zaprvé. I tak, pokud by si druid sehnal resist equip, bude mít stejně víc armoru než já. Threat, bavíme-li se o MB, není problém ani u Pandemonia, ani u Shaffara - když už se urve, tauntneš si ho z5 (na normálním CD, nikoliv posraných 15s jako mám já), jinak sem neviděl že by se kdy komu urval. A BoF si házet nemůžu, dispellnu se, když už mám být exaktní, protože BoF mi zruší BoK a to je to poslední co chci. Charge by to podle posledních patch notes měl breaknout, ale je buglej, nebo se pletu?
U pandemonia to je dost problém, nefunguje na něj lacerate bleed takže jsi omezenej prakticky jen na skilly který dělat threat skrze damage. Tzn. mangle (s jeho threat 1.5* damage které v rezist gearu máš dost malé) a zbytek maul a swipe (popř. snaha o lacerate ale bez bleed efektu dělá celkem prd), obojí v rezist gearu mizerné.
Ano pleteš, jednak to z patch notes vyhodili, jednak frostnova je immobilizing/roots, nikoli snares.
quote: A proč shánět FrR např.? Vemeš-li do grupy palu, zapne si FrR auru a ty si nasadíš FR equip...
Ano, za předpokladu že vezmu do grupy paladina. A i s paladinem skončím bez zelených crapů na 90 frost, to mi v heroic vážně nestačí.
quote: Nic to ale nemění na tom, že pokud máš opravdu takové problémy s MB, je něco špatně, a druid jako classa to určitě nebude.
Můžu se zeptat kolikrát jsi to za toho druida na ten heroic zkusil? |
Edited by - Rakhen on 28/03/2007 21:08:39 |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 28/03/2007 : 21:12:14
|
quote: Originally posted by Gurrshael
quote: Originally posted by Tazikus
Gurshi ty MASLO. Druid ma treba jen na holi +500AP v medvedovi a nepredpokladam, ze by ses oblekal uplne cely do resistu. Pokazde ti zustane 3-5 veci na ostatni staty. Vis kolik mam u wara AP v resist gearu? Neco kolem 580.
Zeptej se nějakých rogun, co stály u Huhuran ve zdi, jakou dávali dmg oproti normálnímu stavu. Taky mohli používat svoje zbraně. Tohle aplikuj na druida a místo dmg si dosaď threat a podobně to bude i s mitigací z armoru/dodge.
A pak mi ještě řekni, proč argumentuješ AP u wara, když má na threat u wara daleko daleko menší vliv u druida, kde je alfou a omegou threatu.
Ale ale, tady zase nekdo zaspal poslednich par patchu. Druid i warr maj tusim stejnej global cooldown, ve kterem daj oba dva specku s innate threatem a oba dva maj on-next-attack specku, kterou taky daj soucasne, warr kdyz ma rychlou zbran ji dava casteji (nicmene hs aggruje min nez maul, navic pak sucks devastate). Jedinej rozdil je mangle vs shield slam jednou za 6 sekund. Jenze shield slam je odvozeny od block value, a kolik asi tak myslis, ze je block value na rezist equipu?
Uz je pozde na pohadky :) |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 28/03/2007 : 23:27:49
|
quote: Originally posted by Rakhen U pandemonia to je dost problém, nefunguje na něj lacerate bleed takže jsi omezenej prakticky jen na skilly který dělat threat skrze damage. Tzn. mangle (s jeho threat 1.5* damage které v rezist gearu máš dost malé) a zbytek maul a swipe (popř. snaha o lacerate ale bez bleed efektu dělá celkem prd), obojí v rezist gearu mizerné.
Mno, pokud teda máš solidní rezist gear (200-250+), tak na druhou stranu Pandemonius nic moc nedělá... v takovém případě může DPS počkat. A pokud nemáš (nám na něj bohatě stačí aura/buff od priesta), tak máš normální equip a v tom případě je tvou jedinou ztrátou jeho imunita na bleed, tže bude bez DoTky. Tak jako tak by neměl dělat problém. A mluvíš-li o threat generaci, tak ano, to že je Bleed Immune jsem si neuvědomil, ale rozumné grupě není problém vysvětlit na kterých mobech či bossech je problém s aggrem a kde ne, nebo snad ne? Navíc na BI mobech generuje Lacerate i tak +- 275 threatu.
quote: Originally posted by Rakhen
quote: A proč shánět FrR např.? Vemeš-li do grupy palu, zapne si FrR auru a ty si nasadíš FR equip...
Ano, za předpokladu že vezmu do grupy paladina. A i s paladinem skončím bez zelených crapů na 90 frost, to mi v heroic vážně nestačí.
Pročpak by ti to nestačilo? Kolik myslíš že jako tank mám na Shaffara resisty? Jenom auru, žádný resist item - přesto nebyl nikdy problém, vždy mě healeři uhealovali a ani jednou se neurval. Aura navíc dává jenom 70.
quote: Originally posted by Rakhenquote: Nic to ale nemění na tom, že pokud máš opravdu takové problémy s MB, je něco špatně, a druid jako classa to určitě nebude.
Můžu se zeptat kolikrát jsi to za toho druida na ten heroic zkusil?
Nemám druida jako char => go figure. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
Edited by - Jedi_Knight on 28/03/2007 23:32:47 |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 29/03/2007 : 10:07:24
|
quote: Originally posted by Rahman Ale ale, tady zase nekdo zaspal poslednich par patchu. Druid i warr maj tusim stejnej global cooldown, ve kterem daj oba dva specku s innate threatem a oba dva maj on-next-attack specku, kterou taky daj soucasne, warr kdyz ma rychlou zbran ji dava casteji (nicmene hs aggruje min nez maul, navic pak sucks devastate). Jedinej rozdil je mangle vs shield slam jednou za 6 sekund. Jenze shield slam je odvozeny od block value, a kolik asi tak myslis, ze je block value na rezist equipu?
Myslím si že ta blockvalue je celkem vysoká, protože ti na 200 FrR nebo NR stačí sebrat armor z 3 slotů. U druida na totéž potřebuješ cca 6-7 slotů (vzhledem k tomu že narozdíl od wara který si ukraftí plate epic si ty budeš x dní lurkovat AH na leather rezist dropy které jsou tam většinou jen level 60-63 a i to dost vyjímečně - prohledávám AH asi 4x denně už třetí týden a mám jednu FR helmu level 68, tím seznam rezist gearu 65+ co jde sehnat končí - zbytek je low, nebo ukraftěný modrý leather na FR který plánuju nahradit epicama za badge). Navíc spoléhat se na mangle v rezist gearu když nemáš crit, hit ani AP... to je opravdu s warem neporovnatelné, v okamžiku kdy tam war dá sundery a jede devastate tak druid v rezist gearu nemá šanci ani na moba kterej jde bleedovat. Mangle v rezist gearu se na shieldslam v rezist gearu opravdu nechytá.
quote: Uz je pozde na pohadky :)
Jo to celkem jo. |
Edited by - Rakhen on 29/03/2007 10:10:09 |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 29/03/2007 : 12:27:49
|
Rahman > viz Rakhen.
Jinak tady je resist equip v BC pro druida: http://www.wowhead.com/?items=4.2&filter=qu=4;minrl=61;maxrl=70;ub=11;cr=27,28,26;crs=1,1,1;crv=0,0,0;ma=1 (tj. jen fire resist)
A pro srovnani to same pro wara: http://www.wowhead.com/?items=4.4&filter=qu=4;minrl=61;maxrl=70;ub=1;cr=27,28,26;crs=1,1,1;crv=0,0,0;ma=1 Tam kde tobe budou stacit 3-4 sloty, druid bude muset nosit modre/zelene crapy na jeste vice slotech, aby mel stejny resist. A pořád si stojím za tím, že i srovnatelný resist equip nerfne druida víc než wara. |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 29/03/2007 : 12:44:43
|
quote: Originally posted by Gurrshael
A pořád si stojím za tím, že i srovnatelný resist equip nerfne druida víc než wara.
s timhle lze jen souhlasit ... war je totiz uz nerfnutej v zakladu tak ze uz s tim nejaky rezist equip moc neudela |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
mischu
New Member

283 Posts |
Posted - 29/03/2007 : 20:45:53
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Rahman > viz Rakhen.
Jinak tady je resist equip v BC pro druida: http://www.wowhead.com/?items=4.2&filter=qu=4;minrl=61;maxrl=70;ub=11;cr=27,28,26;crs=1,1,1;crv=0,0,0;ma=1 (tj. jen fire resist)
A pro srovnani to same pro wara: http://www.wowhead.com/?items=4.4&filter=qu=4;minrl=61;maxrl=70;ub=1;cr=27,28,26;crs=1,1,1;crv=0,0,0;ma=1 Tam kde tobe budou stacit 3-4 sloty, druid bude muset nosit modre/zelene crapy na jeste vice slotech, aby mel stejny resist. A pořád si stojím za tím, že i srovnatelný resist equip nerfne druida víc než wara.
Pokud blbě nepočítám ta obě Inferna dávaj komplet + 200 FR tak jakej rozdíl v rezistu ? |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 29/03/2007 : 21:09:27
|
quote: Originally posted by mischu Pokud blbě nepočítám ta obě Inferna dávaj komplet + 200 FR tak jakej rozdíl v rezistu ?
No a teď si projdi frost, arcane a nature. |
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 30/03/2007 : 01:40:41
|
ted me tak napadlo, neprochazel sem to tu cely tak nevim jestli to tu uz nebylo ale
by tseric
The devs actually mentioned today that Paladin tanking wasn't exactly where they wanted it to be and there would be attention paid towards that end of things. Overall, they do expect Paladins, Druids and Warriors to fill tanking roles in end-game, whatever they may be. While there may be a flavor distinction between tanks, we don't want to (or want the players to) find some rigid hierarchy by which classes are measured in their tanking potential to the third decimal point.
jo a shanim crafta co umi
Bracers of the Green Fortress Binds when equipped WristPlate 581 Armor +39 Stamina Requires Level 70 Equip: Increases your dodge rating by 10. Equip: Increases defense rating by 17.
platim 100g za nether, 100g za craft, zbytek matrose dodam (pri rychlym jednani bych este par desitek g klidne priplatil ) |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
Edited by - Mefisto on 30/03/2007 05:30:22 |
 |
|
M.C warior
Moderator
  

1073 Posts |
Posted - 03/04/2007 : 11:11:23
|
Tema enchantovani tankovaciho crap-gearu :
Dotahnul jsem medu na 70, a pomalu ho oblikam do tankovaciho.. zabavne je ze vetsina itemu s maximalni armorem jsou zelene veci z questu v Blade Edge Mountains a Shadowmoon Valey + par modrych itemku z dungu prstynky/thorium cloaka .. jediny prolem je s kloudnou helmou a rameny. Prvni poradna helma je craftable Cobrascale hood, ktera bude draha jak cip a pak az T4. Podobne je to s Rameny, tam jsou prvni pekny fialovy z chest eventu v Karazhanu a pak zas az T4.
I tak jsem se uz dostal s Earthwardenem na 20 014 armor a jeste me chybi 3 itemky vyquestit. Armoru je tedy dost, problem je s bonusy, kterych tyhle itemy moc nedavaj a tak premyslim jak to malicko dohnat enchantama. Chvili jsem nad tim premyslel a myslim ze nejslepsi pro druidiho tanka bude tlacit maximalni agilitu, dava asi nejvic bonusu .. atack power, dodge, armor, crit chance..
Tzn : Helma - 34 atack power + 16 hit rating ( Cenario exalted ) Plast - Superior Agility, increase agility by 15 Hrud - Exceptional Stats, add 6 to all stats Bracers - Stats, increase all Stats by 4 Rukavice - Superior Agility, increase agility by 15. Boty - Dexterity, ncrease Agility by 12. Prsteny - Stats, increase all stats by 4
Otazka, jak enchantujete tank gear vy a kdyz necham enchantnou plast na Enchant Cloak - Major Armor ( 120 additional armor ) bude se mi bonus nasobit v medovi ?
|
https://www.facebook.com/esqgame |
 |
|
berousek
New Member

197 Posts |
Posted - 03/04/2007 : 11:56:59
|
No da tu helmu bych dal +16def/+17 dodge a na ramena +13 dodge
jinak nasel jsem toto na worldofraids: Druids have a talent called Survival of the Fittest that reduces the Critical Hit chance against them by 3%. Characters with this talent reduce the Critical Hit chance from bosses down to 2.6%. Reducing the Critical Hit chance by 2.6% requires 65 Defense Skill (which, at level 70, brings you to 415 Defense Skill). 156 Defense Rating raises your Defense Skill by 65.
For Druids, every point of Defense Skill: - Increases the chance to be Missed by 0.04%. - Increases the chance to Dodge by 0.04%. - Decreases the chance to receive a Critical Hit by 0.04%.
Once 415 Defense Skill is reached, only complete avoidance helps. To upgrade complete avoidance by 1%, you need: - 12 Agility (Druid) - 18.9 Dodge Rating - 30 Defense Rating (Druid) |
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 03/04/2007 : 11:59:37
|
quote: Originally posted by M.C warior
Tema enchantovani tankovaciho crap-gearu :
Dotahnul jsem medu na 70, a pomalu ho oblikam do tankovaciho.. zabavne je ze vetsina itemu s maximalni armorem jsou zelene veci z questu v Blade Edge Mountains a Shadowmoon Valey + par modrych itemku z dungu prstynky/thorium cloaka .. jediny prolem je s kloudnou helmou a rameny. Prvni poradna helma je craftable Cobrascale hood, ktera bude draha jak cip a pak az T4. Podobne je to s Rameny, tam jsou prvni pekny fialovy z chest eventu v Karazhanu a pak zas az T4.
I tak jsem se uz dostal s Earthwardenem na 20 014 armor a jeste me chybi 3 itemky vyquestit. Armoru je tedy dost, problem je s bonusy, kterych tyhle itemy moc nedavaj a tak premyslim jak to malicko dohnat enchantama. Chvili jsem nad tim premyslel a myslim ze nejslepsi pro druidiho tanka bude tlacit maximalni agilitu, dava asi nejvic bonusu .. atack power, dodge, armor, crit chance..
Tzn : Helma - 34 atack power + 16 hit rating ( Cenario exalted ) Plast - Superior Agility, increase agility by 15 Hrud - Exceptional Stats, add 6 to all stats Bracers - Stats, increase all Stats by 4 Rukavice - Superior Agility, increase agility by 15. Boty - Dexterity, ncrease Agility by 12. Prsteny - Stats, increase all stats by 4
Otazka, jak enchantujete tank gear vy a kdyz necham enchantnou plast na Enchant Cloak - Major Armor ( 120 additional armor ) bude se mi bonus nasobit v medovi ?
na hlavu je lepsi def+dodge od Keepers of Time (ale ja mam taky tenhle protoze sem linej si tam zaletet :))) ) nicmene s 0 hit rating to asi taky nebude to prave orechove, ale pujde to
boty bych nechal staminu (aspon ja ji mam, protoze pouzivam ve smes podobny equip jako ty a na nem te staminy zrovna moc neni), ale je to na kazdem...
armor z enchantu se ti nenasobi, je to jen white armor z itemu, takze na plast 100% AGI
jinak na kalhoty urcite zaplatu od LW 35 STA 12 AGI
na ramena enchant za repku u scryeru (neco podobneho budou mit i aldori) def/dodge
jinak byt tebou nespoleham prilis na dodge, nektere special attacky bossu afaik nelze dodgenout (High King Maulgar Mighty Blow napr?) ale je to event od eventu jine...
zaklad je dostat se na +156 defense rating coz odpovida (snizeni o 2,6% crit) pokud mas SotF (coz doufam mas, pokud to myslis s tankovanim vazne) nebo zbytek nahnat resilienci (ale ta ti zas neda takovy bonus co defense (dodge, miss)). To uz ale budes muset nahnat bizuterii, protoze tyhle veci je na sobe nemaji ;)
jeste co se hlavy tyce, nech si ucraftit Stylin Purple hat, Cobrascale je sice pekna, ale ve vysledku ma horsi mitigaci, ale zase je lepsi na agro gain. Kloubouk vyjde levneji a na tankovani je imo vhodnejsi. |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
tjtm
New Member

113 Posts |
Posted - 03/04/2007 : 12:28:28
|
Ja jsem zatim lvl69 a mam armor 17K a cca 10K hp. Rozjety quest na verdant gloves a nachystany matros na ucrafteni purple stylin hat, heavy clefthoof chest a legs. Zatim zadny enchant na tank gearu. Do toho je jistota prstenu za pristup do kara a pak jeste cca 2-3 dropy. Dostat se pres 20K neni problem. Docela se tesim na 70tku, bo me druid momentalne bavi vic jak priest.
Enchant na ramena u aldoru je 15dodge/10def a u scyeru je to naopak tj. 10dodge/15def. Jinak misto Manimals Cinch pujdu radsi do Generalskyho waistu. |
We are the ones we’ve been waiting for. |
 |
|
Fantom
Starting Member
72 Posts |
Posted - 06/04/2007 : 10:30:14
|
quote: Originally posted by tjtm
Ja jsem zatim lvl69 a mam armor 17K a cca 10K hp. Rozjety quest na verdant gloves a nachystany matros na ucrafteni purple stylin hat, heavy clefthoof chest a legs. Zatim zadny enchant na tank gearu. Do toho je jistota prstenu za pristup do kara a pak jeste cca 2-3 dropy. Dostat se pres 20K neni problem. Docela se tesim na 70tku, bo me druid momentalne bavi vic jak priest.
Enchant na ramena u aldoru je 15dodge/10def a u scyeru je to naopak tj. 10dodge/15def. Jinak misto Manimals Cinch pujdu radsi do Generalskyho waistu.
Kdo semnou bude healovat kara? |
 |
|
M.C warior
Moderator
  

1073 Posts |
Posted - 07/04/2007 : 17:43:33
|
23 600 armoru / ted du honit gemiky a T4 do Karazhanu 
|
https://www.facebook.com/esqgame |
Edited by - M.C warior on 11/04/2007 10:23:26 |
 |
|
M.C warior
Moderator
  

1073 Posts |
Posted - 11/04/2007 : 10:37:36
|
quote: Originally posted by tjtm
Ja jsem zatim lvl69 a mam armor 17K a cca 10K hp. Rozjety quest na verdant gloves a nachystany matros na ucrafteni purple stylin hat, heavy clefthoof chest a legs. Zatim zadny enchant na tank gearu. Do toho je jistota prstenu za pristup do kara a pak jeste cca 2-3 dropy. Dostat se pres 20K neni problem. Docela se tesim na 70tku, bo me druid momentalne bavi vic jak priest.
Enchant na ramena u aldoru je 15dodge/10def a u scyeru je to naopak tj. 10dodge/15def. Jinak misto Manimals Cinch pujdu radsi do Generalskyho waistu.
Me ten Purple Hat nejak nepresvedcil .. mam ted Helm of Claw viz:http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Chromaggus&n=Malevil udelanou spis do atacku, abych dobre chytal agro a z ni uz asi prejdu rovnou na T4 Stag-Helm of Malorne az panbu da

btw, porad trosku resim co na rukavice, jestli 12 agility, nebo 8 staminy. |
https://www.facebook.com/esqgame |
Edited by - M.C warior on 11/04/2007 10:46:30 |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 11/04/2007 : 13:02:21
|
quote: Originally posted by M.C warior Me ten Purple Hat nejak nepresvedcil .. mam ted Helm of Claw viz:http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Chromaggus&n=Malevil udelanou spis do atacku, abych dobre chytal agro a z ni uz asi prejdu rovnou na T4 Stag-Helm of Malorne az panbu da

btw, porad trosku resim co na rukavice, jestli 12 agility, nebo 8 staminy.
Aha, takže z jedné z top dd cat čepic uděláš obratem podprůměrnou tankovací (ztráta 20agi = 1.4% evasion, 28 sta proti purple stylin hat) kterou ještě vylepšíš bídnejma gemama (18sta, 5% stunrezist metagem a 6sta/4agi je samozřejmě logická volba pro metagem + gem).
12 agi? Na rukavice je snad 15, ne? |
Edited by - Rakhen on 11/04/2007 13:03:38 |
 |
|
M.C warior
Moderator
  

1073 Posts |
Posted - 11/04/2007 : 13:47:10
|
quote: Originally posted by Rakhen
[quote]Originally posted by M.C warior Aha, takže z jedné z top dd cat čepic uděláš obratem podprůměrnou tankovací (ztráta 20agi = 1.4% evasion, 28 sta proti purple stylin hat) kterou ještě vylepšíš bídnejma gemama ....
Hh hezky jsi me to spocital, ale je to jinak, realita je takova ze ja mam na tu T4 slusne naslapnuto, mam dost DKP a pravidelne raidujem, takze ve chvili kdy ji budu mit, bude z ni tankovatcka a Helm of Claw se predela na cepici pro "CAT". Takze nemam potrebu si ted kupovat Purple Hat a prislusny enchant.
|
https://www.facebook.com/esqgame |
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 11/04/2007 : 13:59:45
|
quote: Originally posted by M.C warior Hh hezky jsi me to spocital, ale je to jinak, realita je takova ze ja mam na tu T4 slusne naslapnuto, mam dost DKP a pravidelne raidujem, takze ve chvili kdy ji budu mit, bude z ni tankovatcka a Helm of Claw se predela na cepici pro "CAT". Takze nemam potrebu si ted kupovat Purple Hat a prislusny enchant.
A spocital sis celkovou dmg avoidance/HP ty? Nevypada to tak. Purple hat je stale o malinko lepsi tankovacka nez T4 (resp. srovnatelna), lepsi je jen gladiatorska, naopak dmg helm je temer nejlepsi prave T4. |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 11/04/2007 : 14:10:49
|
Viz to co napsal Little.
Jako tankovacku kloubouk / gladiatorskou helmu, do T4 narvat gemy na dps a dps enchant. T4 je jasna dps helma, dokonce lepsi nez T5... |
 |
|
tjtm
New Member

113 Posts |
Posted - 11/04/2007 : 15:24:30
|
Imho materialova narocnost na purple stylin hat je temer smesna na to, jak "imba" ta helma je....
EDIT: preklepy... |
We are the ones we’ve been waiting for. |
Edited by - tjtm on 11/04/2007 15:26:49 |
 |
|
M.C warior
Moderator
  

1073 Posts |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 11/04/2007 : 16:28:08
|
quote: Originally posted by M.C warior
Ok, ja si necham poradit od profiku 
A jeste mi tedy poradce to na ty rukavice 15agi/8sta ?
Nevim o tom, ze by sla dat stamka na rukavice (ale mozna je neco noveho v BC, kdo vi) |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 11/04/2007 : 17:21:02
|
quote: Originally posted by Rahman Nevim o tom, ze by sla dat stamka na rukavice (ale mozna je neco noveho v BC, kdo vi)
Oh yeah that one goes to me! 
LW Kit - http://www.wowhead.com/?item=25650... výroba je levná, imo se vyplatí a to dost. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 11/04/2007 : 19:05:20
|
quote: Originally posted by Jedi_Knight
quote: Originally posted by Rahman Nevim o tom, ze by sla dat stamka na rukavice (ale mozna je neco noveho v BC, kdo vi)
Oh yeah that one goes to me! 
LW Kit - http://www.wowhead.com/?item=25650... výroba je levná, imo se vyplatí a to dost.
ta cena je pomerne "smesna" kdyz uvazis ze 20 knothide leather kdyz ma skinner stesti streli za 13g... |
no mmo
|
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 11/04/2007 : 19:06:32
|
itemvalue 15agi se rovna 22,5 stam...tzn +8stam je uplne mimo v porovnani s +15agi...lol |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Marigold
Senior Member
   

3590 Posts |
Posted - 11/04/2007 : 19:25:48
|
quote: Originally posted by Seth
itemvalue 15agi se rovna 22,5 stam...tzn +8stam je uplne mimo v porovnani s +15agi...lol
No, třeba pro priesta ... 
Jde spíš o cenu, srovnej s takovou +dmg na rukavice (100g+)... |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 11/04/2007 : 20:09:59
|
quote: Originally posted by Seth
itemvalue 15agi se rovna 22,5 stam...tzn +8stam je uplne mimo v porovnani s +15agi...lol
Statistika nuda je...
Je to alternativa. Pro druida to má poněkud jinou hodnotu, ale pro warra/paláta je 15 agi prd armor a malá avoidance navíc. Já osobně dám v tomhle přednost té stamině a je mi upřímně jedno, jakou "itemvalue" to má. Navíc, jak bylo řečeno, +15agi je dosti drahej ench, kdežto +8sta můžu prdnout na každý hegeš rukavice co najdu. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
Edited by - Jedi_Knight on 11/04/2007 20:10:54 |
 |
|
Cuk0r
New Member

198 Posts |
Posted - 12/04/2007 : 00:19:20
|
15/24=0,625*18=11,25 dodge rating
takze Ianku kukaj sa ucit na maturu lebo dostanes ked sa vratis! /Roar nedelej nam hanbu!
|
Podpisy su pre magorov. |
 |
|
tjtm
New Member

113 Posts |
Posted - 12/04/2007 : 08:54:17
|
quote: Originally posted by M.C warior
Ok, ja si necham poradit od profiku 
A jeste mi tedy poradce to na ty rukavice 15agi/8sta ?
Pokud si sezenes tyhle rukavice verdant gloves a na ne das enchant 15agi, tak je hoooodne dlouho nevymenis. Takze ta investice do toho se ti sakra vyplati. |
We are the ones we’ve been waiting for. |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 12/04/2007 : 14:03:25
|
quote: Originally posted by Cuk0r
15/24=0,625*18=11,25 dodge rating
takze Ianku kukaj sa ucit na maturu lebo dostanes ked sa vratis! /Roar nedelej nam hanbu!
No to je ale přesně co jsem řikal... 12 Dodge Rating. Což rozhodně nepovažuju za enchant, který by cenou toliko převyšoval +8stamina. Navíc při počtu HP co mám se každý HP hodí, a kdybych moh dát na cloak staminu, dám jí tam taky místo dodge. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
Edited by - Jedi_Knight on 12/04/2007 14:04:06 |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 12/04/2007 : 14:55:11
|
quote: Originally posted by Jedi_Knight
quote: Originally posted by Cuk0r
15/24=0,625*18=11,25 dodge rating
takze Ianku kukaj sa ucit na maturu lebo dostanes ked sa vratis! /Roar nedelej nam hanbu!
No to je ale přesně co jsem řikal... 12 Dodge Rating. Což rozhodně nepovažuju za enchant, který by cenou toliko převyšoval +8stamina. Navíc při počtu HP co mám se každý HP hodí, a kdybych moh dát na cloak staminu, dám jí tam taky místo dodge.
Otázka zněla který enchant pro druida, ne který enchant pro paladina. Pro paladina 12 dodge rating, pro druida nějakých 22 nebo 23, navíc je to samozřejmě bonus do critu který se taky hodí. |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 12/04/2007 : 15:07:15
|
Nevim proc to prepocivatate na dodge rating, kdyz stejne neco reknou akorat procenta ;-)
Kazdopadne pro druida v extremni vetsine situaci 15 agi > 8 sta.
Pro palata skoro souhlasim, ze 8 sta > 15 agi. Melee crit ho prakticky nezajima, dodge sice ano, ale nedostatek hp je skutecne hlavni problem. |
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 12/04/2007 : 15:39:17
|
quote: Originally posted by Rahman
Nevim proc to prepocivatate na dodge rating, kdyz stejne neco reknou akorat procenta ;-)
Kazdopadne pro druida v extremni vetsine situaci 15 agi > 8 sta.
Pro palata skoro souhlasim, ze 8 sta > 15 agi. Melee crit ho prakticky nezajima, dodge sice ano, ale nedostatek hp je skutecne hlavni problem.
ja bych rekl ze hlavni problem palata je to ze ho muzou crushnout pokud nenosi skutecne avoidance/block rating gear, a taky to ze v zakladu ma o 1k hp min jak war ( dalsich 500 se nabere na rozdilu mezi kings/commanding shout )
takze zalezi na jakej gear to mas, nicmene pro paladina je jednoznacne nejlepsi +spelldmg na rukavice, paladin ma jako jedina classa frontload aggra, hodim stit, judgnu a vsichni muzou jet max dps a ja to udrzim |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
Edited by - Mefisto on 12/04/2007 15:42:15 |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 12/04/2007 : 15:43:35
|
quote: Originally posted by Mefisto
quote: Originally posted by Rahman
Nevim proc to prepocivatate na dodge rating, kdyz stejne neco reknou akorat procenta ;-)
Kazdopadne pro druida v extremni vetsine situaci 15 agi > 8 sta.
Pro palata skoro souhlasim, ze 8 sta > 15 agi. Melee crit ho prakticky nezajima, dodge sice ano, ale nedostatek hp je skutecne hlavni problem.
ja bych rekl ze hlavni problem palata je to ze ho muzou crushnout pokud nenosi skutecne avoidance/block rating gear, a taky to ze v zakladu ma o 1k hp min jak war ( dalsich 500 se nabere na rozdilu mezi kings/commanding shout )
To bych nevidel jako problem. Ja bych byl opravdu nerad, aby to dopadlo stejne jak s druidem a palat byl lepsi tank nez warr (a to tank palata hodlam hrat, jezto srat se s druidama na raidu mne uz nebavi). |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 12/04/2007 : 15:49:02
|
quote: Originally posted by Mefisto takze zalezi na jakej gear to mas, nicmene pro paladina je jednoznacne nejlepsi +spelldmg na rukavice, paladin ma jako jedina classa frontload aggra, hodim stit, judgnu a vsichni muzou jet max dps a ja to udrzim
Ono taky asi jak kde. To mas stejne jako u warr jestli str nebo stamka. Str -> vetsi ap, vetsi damage, vic rage, celkove vetsi aggro. Stamka -> survivability.
Paladin asi taky nemuze vsude cpat spelldamage, pokud chce neco ustat. |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 12/04/2007 : 17:19:51
|
quote: Originally posted by Rakhen
quote: Originally posted by Jedi_Knight
quote: Originally posted by Cuk0r
15/24=0,625*18=11,25 dodge rating
takze Ianku kukaj sa ucit na maturu lebo dostanes ked sa vratis! /Roar nedelej nam hanbu!
No to je ale přesně co jsem řikal... 12 Dodge Rating. Což rozhodně nepovažuju za enchant, který by cenou toliko převyšoval +8stamina. Navíc při počtu HP co mám se každý HP hodí, a kdybych moh dát na cloak staminu, dám jí tam taky místo dodge.
Otázka zněla který enchant pro druida, ne který enchant pro paladina. Pro paladina 12 dodge rating, pro druida nějakých 22 nebo 23, navíc je to samozřejmě bonus do critu který se taky hodí.
Ano, avšak to jsem psal v příspěvku výše.  |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
 |
|
Cuk0r
New Member

198 Posts |
Posted - 12/04/2007 : 18:01:15
|
OT : uhm +15agi bez debaty pro palata na tie rukavice. Proste mi pride lepsie nacpat +12sta gem do socketu ako +8dodge rating :)
Tych +8sta je lepsich akorat pro lenochy co si nedokazu nafarmit +sta trinkety ;) alebo vylevelovat eng/jwc. Reci a vyhovorky, ze na crap item drahy enchant nebudem davat, v pripade tanka neberiem.
+spelldmg bude mozno v buducnosti potrebny- hodne zavisi od ostatnych veci co nosi palat na sebe, ale to by som uz radsej +2%threat ked budu lepsie veci. |
Podpisy su pre magorov. |
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 12/04/2007 : 18:58:13
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Mefisto
quote: Originally posted by Rahman
Nevim proc to prepocivatate na dodge rating, kdyz stejne neco reknou akorat procenta ;-)
Kazdopadne pro druida v extremni vetsine situaci 15 agi > 8 sta.
Pro palata skoro souhlasim, ze 8 sta > 15 agi. Melee crit ho prakticky nezajima, dodge sice ano, ale nedostatek hp je skutecne hlavni problem.
ja bych rekl ze hlavni problem palata je to ze ho muzou crushnout pokud nenosi skutecne avoidance/block rating gear, a taky to ze v zakladu ma o 1k hp min jak war ( dalsich 500 se nabere na rozdilu mezi kings/commanding shout )
To bych nevidel jako problem. Ja bych byl opravdu nerad, aby to dopadlo stejne jak s druidem a palat byl lepsi tank nez warr (a to tank palata hodlam hrat, jezto srat se s druidama na raidu mne uz nebavi).
ja chapu ze ses z toho nervozni ale vsechny ty classy maj bejt equal, alespon tka to chce blizzard aka paladin heal/tank hybrid war dps/tank hybrid druid prapodivnostcomuzevsechno
a to ze paladina muzes crushnout je vcelku kurva problem, ten druid na ty crushe ty hpcka ma, paladin ne, snad po tom buffu v pristim patchi uz lidi prestanou vnimat paladin tanka jako neco podradnyho a vic lidi zacne premejslet nad tim si ho vzit jako MT do kara/GL atp. |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
Cuk0r
New Member

198 Posts |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 12/04/2007 : 22:02:34
|
quote: Originally posted by Cuk0r
OT : uhm +15agi bez debaty pro palata na tie rukavice. Proste mi pride lepsie nacpat +12sta gem do socketu ako +8dodge rating :)
Tych +8sta je lepsich akorat pro lenochy co si nedokazu nafarmit +sta trinkety ;) alebo vylevelovat eng/jwc. Reci a vyhovorky, ze na crap item drahy enchant nebudem davat, v pripade tanka neberiem.
No nafarmit si to pro mě neni problém (resp nebude až odmaturuju ), ale zatím jsem dával přednost kombinaci HP + avoidance (ostatně proto nemám fšude nasázený +12stamina gemy jako Jemen). Důvod, proč se nad tím enchantem pozastavuju je ta brutální propast HP co jako paladini máme. Musim tedy dohánět i to... nemůžu se jako warr soustředit čistě na "mít hodně HP", ale jenom na "mít dost HP".
V momentě, kdy se rozhodnu, kterej z těhdle enchantů je pro mne v danou chvíli lepší, tak ty G nehrajou roli, f tom se samozřejmě shodnem.
BTW - Omlouvám se Rakhenovi za offtopic.  |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 13/04/2007 : 11:40:07
|
quote:
Druids - The "Druid Epic Flight Form" is now available through a series of quests. - "Barkskin" now reduces all damage taken, with its duration reduced to 12 seconds and cooldown reduced to 1 minute. The tooltip has been adjusted to indicate this ability can be used while frozen, incapacitated, or cowering in fear. That functionality was already present, but not listed in the tooltip. - "Bear Form" and "Dire Bear Form": The bonus health from shapeshifting into these forms will again be removed correctly when shifting out of these forms. - "Cyclone": This ability will no longer work on hunters with "The Beast Within" active or hunter pets with "Bestial Wrath" active. - "Feral Charge" now suppresses all Slowing effects while charging the target. - Fixed a data error that caused "Swiftmend" to generate more threat than intended. - "Force of Nature": These pets will now come into the game with full health, including that gained from a percentage of their master's stamina. - "Gift of the Wild", ranks 1 and 2, are now available on trainers. - "Gift of the Wild": Rank 3 of this ability now has the same range as ranks 1 and 2. - "Improved Leader of the Pack": This ability will no longer generate threat. - "Lacerate": The tooltip has been adjusted to indicate it does initial bleed damage when the ability first lands. - "Lifebloom": Each additional application of this spell will now include the full bonus from effects which increase healing. The final heal, however, is still unaffected by stacking multiple applications of this spell. - "Mangle(Bear)": Damage increased by 15%, but bonus threat reduced so that overall threat generation will be unchanged. - "Nature's Grace": This talent is now triggered by "Swiftmend" and "Lifebloom", and is triggered by and affects "Cyclone". - "Nature's Grasp": The mana cost has been removed from all ranks as intended. - "Omen of Clarity": This spell is no longer castable in "Tree of Life Form" or "Moonkin Form". - "Prowl"will now be broken correctly by damage shields such as "Oil of Immolation". - "Rake": The tooltip has been adjusted to indicate the initial damage done is bleed damage. In addition, "Rake" can now always be re-applied, even when "Mangle" is active. - "Shapeshifting" will no longer remove the "Rotting Putrescence" creature debuff. - "Subtlety" (Restoration Talent) now applies to all spells, not just healing spells. - "Swiftmend": This ability will now be correctly penalized for casting low rank "Rejuvenations" and "Regrowths" just as other healing spells are penalized. - "Teleport: Moonglade": This spell is no longer castable in "Tree of Life Form". - "Tree of Life Form": The tooltip has been corrected to indicate "Nature's Swiftness" and "Rebirth" are castable in this form.
- vytažené z patchnotes 2.1.0.
Celkem fajn buffy :) |
 |
|
M.C warior
Moderator
  

1073 Posts |
Posted - 13/04/2007 : 12:01:20
|
Druids - The "Druid Epic Flight Form" is now available through a series of quests.
Bude se za nej tedy platit, nebo ne ? .) |
https://www.facebook.com/esqgame |
 |
|
Topic  |
|
|
|