Author |
Topic  |
oniko
Junior Member
 
711 Posts |
Posted - 25/02/2007 : 11:51:43
|
quote: Originally posted by Gurrshael Takže teď nerfne druidy, buffne wary, za 2 měsíce se zjistí, že druidy nerfnul moc a warrioři v epikách zase dává moc velkou damage, tak vymyslí nějakou brutální "normalizaci" čehosi a ... tak dál.
jinak warry (pokud jde o tankovani) absolutne nicim (na ukor dr00du) nebuffli. viz ten problem co quotuje Rahman ve warr topicku. kdyz k tomu prictes, ze nerfli thundefurry, tak absolutne o zadny buff nejde a TF definitivne odchazi do vitrinky
zmena rage normalization je ok, ale jak to ovlivni tankovani warra, ktery dava v def stanci white hity kolem 150-250 (muj equip z t2 a modrych BC itemu) se teprv uvidi. imo to zas tolik nevyresi
v pvp bude prima ten intercept/intervene, ale to bude az v 0.11, jestli to dobre chapu.
to +1 do critu je buff, ktery se projevi az pri delsim fightu v pve only. navic moc nechapu, jak to chcou udelat. to jako warrior bude mit obecne +1 crit% na white hit? |
Gurth |
Edited by - oniko on 25/02/2007 12:03:04 |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 25/02/2007 : 12:13:37
|
quote: Originally posted by Rakhen
quote: Originally posted by Rahman Jak si prisel na 30% nerf damage to opravdu nechapu. Mangle bude davat o dost mensi damage. Maul a swipe o trochu mensi crity o trosku mensi, ale to porad nerfuje jen damage ze specek. K celkove damagi ale porad pripocitavas autoattack, ktery se jaksi nezmenil. Nevidel bych to na vic nez nejakych 10-15% nerf damage outputu, coz je porad zatracene malo. Kdyby to bylo tech 30% jak rikas, tak je to co se damage a threadu tyce celkem OK.
Blizzard mi přijde že fakt neví co dělá. Nejdřív se udělají itemy stylem že to zabije itemizaci takže defakto člověk získa absolutní top z hlediska mitigace viz
... ... ...
kde fakt už upgrade není až po epiky - doporučuji se podívat na ty hodnoty, často mají ty zelené věci 2x víc armoru než cokoli jiného a následně na základě tohohle nerfne komplet bear bonus. Takže nejen že zabije equipový progress (protože dal postavám hned na začátku "to nejlepší") a dá tak druidovi vlastně jeho top equip hned do prvního raidu ale pak místo aby s tímhle něco udělal tak to radši "nerfne" komplet. Přitom stačilo daleko logičtěji upravit těchhle pár zelených itemů na nějaké normální hodnoty a armor mohl bejt v pohodě.
(ot: dá se tu zapsat link nějak normálněji? Přes url= ani url href= to nefungovalo)
Tak pod tohle se podepíšu. Aneb welcome to 1 year ago, kde druidi v modro-fialovém equipu (a v guildách, kde jim to dovolili!) s minimálním počtem upgradů tankovali celé ZG, MC, BWL. Pak přišla spása v podobě equipu z AQ40 a nakonec hřebík do rakve v podobě Naxxu, kde bylo zase kulové.
Fakt nepochopím tu itemizaci, kde high armor green itemy mají armor tak brutálně vysoký, že prostě neexistuje žádná jejich alternativa na daném slotu. Mark of Tyranny, quest reward za přístup k Onyxii je zřejmě stále nejlepší tank trinket ve hře. No jo, my kteří jsme si místo něho vzali BB/EoB máme zřejmě smůlui...
Ale co, vezmu do ruky svou epickou lvl43 hůl, obleču se na víc jak půlku slotů modrozelený equip a budu zase poslouchat, že by měli nerfnout armor druida :-/ |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 25/02/2007 : 12:21:27
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Fakt nepochopím tu itemizaci, kde high armor green itemy mají armor tak brutálně vysoký, že prostě neexistuje žádná jejich alternativa na daném slotu.
ber to z te lepsi strany...aspon muzes usetrit spoustu sveho casu a vubec nechodit raidovat a pockat si na instanci, kde konecne budes mit nejaky upgradey...a muzes se venovat nejakym altum...
hulka se uz da nahradit...staci "jen" CE exalted :-) |
no mmo
|
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 25/02/2007 : 12:24:42
|
quote: Originally posted by oniko
quote: Originally posted by Gurrshael Takže teď nerfne druidy, buffne wary, za 2 měsíce se zjistí, že druidy nerfnul moc a warrioři v epikách zase dává moc velkou damage, tak vymyslí nějakou brutální "normalizaci" čehosi a ... tak dál.
jinak warry (pokud jde o tankovani) absolutne nicim (na ukor dr00du) nebuffli. viz ten problem co quotuje Rahman ve warr topicku. kdyz k tomu prictes, ze nerfli thundefurry, tak absolutne o zadny buff nejde a TF definitivne odchazi do vitrinky
zmena rage normalization je ok, ale jak to ovlivni tankovani warra, ktery dava v def stanci white hity kolem 150-250 (muj equip z t2 a modrych BC itemu) se teprv uvidi. imo to zas tolik nevyresi
v pvp bude prima ten intercept/intervene, ale to bude az v 0.11, jestli to dobre chapu.
to +1 do critu je buff, ktery se projevi az pri delsim fightu v pve only. navic moc nechapu, jak to chcou udelat. to jako warrior bude mit obecne +1 crit% na white hit?
Já to myslel spíš obecně, neříkám, že by teď nějak podstatně wary buffli (hlavně proto, že do warriora zase až tolik nevidím).
Nerf TF se imho dal celkem čekat - potřebují odstranit starou itemizaci. Viz nahrazení 15% manaregenu na priest/druid T2 na 20 mana/5. Některé věci byly prostě až moc dobré a oni potřebovali zajistit, aby je lidé zahodili a vzali si něco nového. Legendary zbraň se sice může zdát jako něco jiného, ale podívej se třeba na Sulfuras - dřív to byla skvělá zbraň, teď se ve srovnání s novými zbraněmi hodí tak maximálně na Fire Resist. TF to podle mě čekalo taky.
Rage normalization pomůže imho daleko víc warům než druidům - druid nikdy moc s rage problém neměl. Neříkám, že to nějak úžasně opraví všechno, ale je to krok správným směrem.
Ta změna charge/intervene/intercept/feral charge (ano, u druidů taky! :-P) je sice fajn, ale spíš to konečně řěší ty problémy, kde po chargi skončíš někde úplně v háji. Nevím nakolik to pomůže, protože to pořád odstraňuje jen věci jako hamstring, crippling poison, zpomalení z frost shocku a tak dál. Rooty / frost nova na tobě pořád zůstanou.
Ten +1% crit je cosi divného a trochu nepochopitelného. Netuším, co to jako mělo řešit. |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 25/02/2007 : 12:30:41
|
quote: Originally posted by celdric
ber to z te lepsi strany...aspon muzes usetrit spoustu sveho casu a vubec nechodit raidovat a pockat si na instanci, kde konecne budes mit nejaky upgradey...a muzes se venovat nejakym altum...
hulka se uz da nahradit...staci "jen" CE exalted :-)
O Earhtwardenu samozřejmě vím, jen jsem chtěl, aby to vyznělo trochu víc absurdněji.
Momentálně čas skutečně šetřím, protože jsem se chytře rozhodnul koupit BC online přes account management a to mi zablokovalo kartu, takže si ani nemůžu zaplatit subscription a account&billing department si hraje na mrtvého brouka a neodpovídá na emaily...
Těžko můžu čekat na instanci s upgradama, když se mezitím zbytek raidu bude vybavovat. To je asi jako jít s equipem ze ZG do AQ40.
A alty moc nemám, bohužel mi ve srovnání s druidem přijdou dost nudní. |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 25/02/2007 : 12:34:41
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Těžko můžu čekat na instanci s upgradama, když se mezitím zbytek raidu bude vybavovat. To je asi jako jít s equipem ze ZG do AQ40.
A alty moc nemám, bohužel mi ve srovnání s druidem přijdou dost nudní.
no pockej sam jsi rekl, ze v raidech nesezenes na tankovani nic lepsiho nez co uz mas tak jaky tvoje vybavovani? bud pujde tankovat s timhle i to dalsi a nebo by ses tam jako tank stejne nedostal :-) (mimochodem s tim nazorem na itemizaci plne souhlasim...je to jak rikate...t4/t5 jsou sice pekne melee dps/hybrid sety ale to je tak vsechno spousta item bodu vrazena do kravin a o nejake mitigaci na tankovani se neda mluvit) |
no mmo
|
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 25/02/2007 : 13:17:09
|
quote: Originally posted by celdric
quote: Originally posted by Gurrshael
Těžko můžu čekat na instanci s upgradama, když se mezitím zbytek raidu bude vybavovat. To je asi jako jít s equipem ze ZG do AQ40.
A alty moc nemám, bohužel mi ve srovnání s druidem přijdou dost nudní.
no pockej sam jsi rekl, ze v raidech nesezenes na tankovani nic lepsiho nez co uz mas tak jaky tvoje vybavovani? bud pujde tankovat s timhle i to dalsi a nebo by ses tam jako tank stejne nedostal :-) (mimochodem s tim nazorem na itemizaci plne souhlasim...je to jak rikate...t4/t5 jsou sice pekne melee dps/hybrid sety ale to je tak vsechno spousta item bodu vrazena do kravin a o nejake mitigaci na tankovani se neda mluvit)
Jasně, v raidech neseženu nic lepšího. Jenže to neznamená, že s tím co mám teď můžu tankovat všechno. A co ostatní tanci? Myslíš, že oni taky neseženou nic lepšího? Zatímco oni budou sbírat lepší a lepší equip a postupně tě outgearnou, ty můžeš raidovat pro svůj dobrý pocit, protože tank equip z toho mít nebudeš. Navíc pokud vyslyší whinující wary a nerfnou druida tak, aby na tom teď byl s celkovou mitigací podobně jako ostatní tanci a zároveň mu nedají možnost gear progressu, tak hádej jak to skončí. No a zatím to vypadá, že to směřuje přesně tímhle směrem. |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 25/02/2007 : 13:27:43
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Jasně, v raidech neseženu nic lepšího. Jenže to neznamená, že s tím co mám teď můžu tankovat všechno. A co ostatní tanci? Myslíš, že oni taky neseženou nic lepšího? Zatímco oni budou sbírat lepší a lepší equip a postupně tě outgearnou, ty můžeš raidovat pro svůj dobrý pocit, protože tank equip z toho mít nebudeš. Navíc pokud vyslyší whinující wary a nerfnou druida tak, aby na tom teď byl s celkovou mitigací podobně jako ostatní tanci a zároveň mu nedají možnost gear progressu, tak hádej jak to skončí. No a zatím to vypadá, že to směřuje přesně tímhle směrem.
vybordelne...povedlo se mi presne te vmanevrovat do tehle repliky :-) delas jako bych to nevedel ;-)
z me strany to melo vyznit tak nejak ironicky (no proste tak jako ty s tou lvl 43 epix staffkou :-D)
edit: prijde mi to, ze pro blizzard je druid devka pro vsechno... pro dobry start BC potreboval vic tanku tak "dovolil" druidum kvalitne tankovat a ted kdyz se pomalu lidi zacnou presouvat k "serioznimu" kontentu (v podani blizzardu raid only...) tak potrebuje druidy natlacit zpatky na heal... a tvarit se pritom, ze to je ta prava zabava pro druidy... |
no mmo
|
Edited by - celdric on 25/02/2007 13:30:12 |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 25/02/2007 : 17:20:15
|
Vypadá to, že Maul dostal zpátky multiplier 1.75 na threat místo fixní hodnoty. Né že by se Blizzard uráčil takovouhle zásadní změnu napsat do patchnotes :-/
Jinými slovy, o threat v end-game se už opravdu nebojím |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 25/02/2007 : 22:01:51
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Vypadá to, že Maul dostal zpátky multiplier 1.75 na threat místo fixní hodnoty. Né že by se Blizzard uráčil takovouhle zásadní změnu napsat do patchnotes :-/
Jinými slovy, o threat v end-game se už opravdu nebojím
to bude spis bug a spatnej build ze starejch zdrojaku...ale necham se prekvapit |
no mmo
|
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 26/02/2007 : 03:15:09
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Vypadá to, že Maul dostal zpátky multiplier 1.75 na threat místo fixní hodnoty. Né že by se Blizzard uráčil takovouhle zásadní změnu napsat do patchnotes :-/
Jinými slovy, o threat v end-game se už opravdu nebojím
A tohle si nasel kde? Link or didn't happen ;-) |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 26/02/2007 : 11:55:55
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Gurrshael
Vypadá to, že Maul dostal zpátky multiplier 1.75 na threat místo fixní hodnoty. Né že by se Blizzard uráčil takovouhle zásadní změnu napsat do patchnotes :-/
Jinými slovy, o threat v end-game se už opravdu nebojím
A tohle si nasel kde? Link or didn't happen ;-)
Bude ti stačit, když ti řeknu, že jsem to testoval sám na PTR? :)
Maul za 470 damage udělal bez modifikátorů (1.1 na přeagrování, 1.3 za Bear From, Feral Instinct jsem záměrně neměl) něco mezi 822 a 856 threatu. To znamená, že je tam buď přidaná fixní hodnota v rozmezí 352 - 386 nebo to má multiplikátor v rozmezí 1.74 - 1.82.
Maul za 300 damage udělal bez modifikátorů něco mezi 490 - 555 threatu. Takže přidaná fixní hodnota musí být z rozmezí 190 - 255, což dost hrubě nesedí s předtím naměřeným rozmezím 352 - 386. Naproti tomu, kdyby to byl multiplikátor, tak má rozmezí 1.63 - 1.85. To jednak souhlasí s tím předešlým testem a potom to docela dobře odpovídá dřívějšímu 1.75 multiplikátoru.
Závěr si z toho udělej sám :) |
 |
|
Slamacek
New Member

119 Posts |
Posted - 26/02/2007 : 16:37:02
|
Par dnu jsem tu nebyl, mozna pisu s krizkem po funuse. Ma smysl se prat s warry o misto v raidu jako tank, uvidime jak po patchi ale jako offtank druid nema moc chyb, heal+innervate+slusny tankovani. Navic mi prijde ze druid ziskava mnohem rychleji agro nez warr. Nevim jak tankujete vy, ale ja lacerate prakticky nepouzivam, v karazhanu je snad 95% mobu immuni na bleed, takze pokud nerfnou dmg jsem v prdeli. Je bordel ze warri muzou sunder hodit uplne na vse a my ne. Vse tedy jedu pres dmg a zatim si nikdo moc nestezoval. Zase nerf TF to trochu srovna(aspon pokud ho MT ma). Asi budem muset taky plakat na forech, treba povede cesta pres nerf warru misto vylepseni druidu |
druid Lolita |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 26/02/2007 : 16:57:47
|
quote: Originally posted by Slamacek
Par dnu jsem tu nebyl, mozna pisu s krizkem po funuse. Ma smysl se prat s warry o misto v raidu jako tank, uvidime jak po patchi ale jako offtank druid nema moc chyb, heal+innervate+slusny tankovani. Navic mi prijde ze druid ziskava mnohem rychleji agro nez warr. Nevim jak tankujete vy, ale ja lacerate prakticky nepouzivam, v karazhanu je snad 95% mobu immuni na bleed, takze pokud nerfnou dmg jsem v prdeli. Je bordel ze warri muzou sunder hodit uplne na vse a my ne. Vse tedy jedu pres dmg a zatim si nikdo moc nestezoval. Zase nerf TF to trochu srovna(aspon pokud ho MT ma). Asi budem muset taky plakat na forech, treba povede cesta pres nerf warru misto vylepseni druidu
... a to se ještě na lacerate i sunder díváš čistě jako threat-generating tool, nezapomeň že sunder je hlavně debuff shazující armor, takže bys ho mohl porovnat i s faerie fire (na který jsou ostatně někteří mobové taky imunní).
Nerf TF imo nesrovná nic, nejlepší threat udělá war na 70ce devastatem kterej se scaluje v závislosti na sunderech - imo i kdyby se TF nenerflo tak se ho většina warů časem zbaví protože thunderclap který půjde teď v def stanci je lepší než TF debuff a na devastate potřebuješ hlavně zbraň s vysokým damage - takže spíš pokud možno vysoké dps a pomalou. TF samo o sobě to DPS nemá nijak zázračné a s rychlostí 1.9 to taky není nic moc když jsou k dispozici zbraně i kolem 2.6 (nic takového jako HW zbraně s 2.9 jsem zatím neviděl, ale to je možná tím že se jen nedívám) |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 26/02/2007 : 16:58:38
|
quote: Originally posted by Slamacek
Par dnu jsem tu nebyl, mozna pisu s krizkem po funuse. Ma smysl se prat s warry o misto v raidu jako tank, uvidime jak po patchi ale jako offtank druid nema moc chyb, heal+innervate+slusny tankovani. Navic mi prijde ze druid ziskava mnohem rychleji agro nez warr. Nevim jak tankujete vy, ale ja lacerate prakticky nepouzivam, v karazhanu je snad 95% mobu immuni na bleed, takze pokud nerfnou dmg jsem v prdeli. Je bordel ze warri muzou sunder hodit uplne na vse a my ne. Vse tedy jedu pres dmg a zatim si nikdo moc nestezoval. Zase nerf TF to trochu srovna(aspon pokud ho MT ma). Asi budem muset taky plakat na forech, treba povede cesta pres nerf warru misto vylepseni druidu
To je fakt super ze warr muze svou nejhorsi aggro specku hodit uplne na vse ;-)
Kazdopadne the point is, ze pokud skutecne aggro druida srovnaj s aggrem warra (tj bude o fous nizsi nez aggro prot warra a o fous vyssi nez aggro non-prot warra), tak budou jak druidi tak warriori znacne zaostavat za dps classama. Mno uvidime, pokud ma Gurrsh pravdu s multiplikatorem na maulu, tak jsme zase ve stejne riti jako dosud...
Kazdopadne aggro is not a real issue (never was). Problem je mitigace a tu jaksi zapomeli druidum nerfnout dostatecne. |
 |
|
JerzeeG
Moderator
   

4364 Posts |
Posted - 26/02/2007 : 17:03:34
|
quote: Originally posted by Rahman
Kazdopadne aggro is not a real issue (never was). Problem je mitigace a tu jaksi zapomeli druidum nerfnout dostatecne.
nerad vstupuji do vasi zasvecene odborne debaty, ale ja zil celou dobu v domneni, ze zakopany pes je v nescalujicim agru u wara.. |
Jerzee <Mor do Kuli> |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 26/02/2007 : 17:04:41
|
quote: Originally posted by Rakhen Nerf TF imo nesrovná nic, nejlepší threat udělá war na 70ce devastatem kterej se scaluje v závislosti na sunderech - imo i kdyby se TF nenerflo tak se ho většina warů časem zbaví protože thunderclap který půjde teď v def stanci je lepší než TF debuff a na devastate potřebuješ hlavně zbraň s vysokým damage - takže spíš pokud možno vysoké dps a pomalou. TF samo o sobě to DPS nemá nijak zázračné a s rychlostí 1.9 to taky není nic moc když jsou k dispozici zbraně i kolem 2.6 (nic takového jako HW zbraně s 2.9 jsem zatím neviděl, ale to je možná tím že se jen nedívám)
Cece neni to tak. TF >> hw 1h. Tf z devastatu procuje a kdyz si pripocitas pridanou dps z procu, tak se dostanes pomerne vysoko. Diky weapon speed normalization je rozdil danej skutecne jen zakladni damagi zbrane, bonus za AP se nasobi stejnym cislem. Bonus za sundery je opet fixni. A to vubec nezapocitavam bonus threat z procu tf. Navic mas vyhodu rychle zbrane, takze muzes casteji spamovat heroic.
Nepocital jsem to presne (ani nevim kolik je presne sance na proc u tf), ale prozatim je pro mne tf stale nejlepsi tank weapon aggro-wise. Uvidime s 80+ dps 2.7 speed mecem z karazhanu. |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 26/02/2007 : 17:09:32
|
quote: Originally posted by JerzeeG
quote: Originally posted by Rahman
Kazdopadne aggro is not a real issue (never was). Problem je mitigace a tu jaksi zapomeli druidum nerfnout dostatecne.
nerad vstupuji do vasi zasvecene odborne debaty, ale ja zil celou dobu v domneni, ze zakopany pes je v nescalujicim agru u wara..
Pokud se bavime o raid tankovani a prot warrovi, tak to neni tak docela pravda. Hlavni aggro ability jsou auto attack, heroic strike, shield slam, revenge a devastate. Shield slam, devastate a auto attack scaluji damage s gearem, revenge a heroic nikoliv. Fixed threat bonus se nescaluje nikdy.
Scalovani aggra je tedy rozhodne lepsi nez pre-BC (diky scalovani sheild slamu a devastatu), ale stale je znacna cast threat outputu dana fixed threat bonusy na speckach, takze dps classy porad scaluji rychleji. |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 26/02/2007 : 18:25:10
|
quote: Originally posted by Rahman Pokud se bavime o raid tankovani a prot warrovi, tak to neni tak docela pravda. Hlavni aggro ability jsou auto attack, heroic strike, shield slam, revenge a devastate. Shield slam, devastate a auto attack scaluji damage s gearem, revenge a heroic nikoliv. Fixed threat bonus se nescaluje nikdy.
Scalovani aggra je tedy rozhodne lepsi nez pre-BC (diky scalovani sheild slamu a devastatu), ale stale je znacna cast threat outputu dana fixed threat bonusy na speckach, takze dps classy porad scaluji rychleji.
Pokud se bavíme o tankování a prot warovi tak mi stále uniká vaše extáze z heroic striku. Je to pořád jeden z nejneefektivnějších skillů co se týče poměru threat/rage a pokud někdo nonstop vykřikuje jak je heroic strike skvělej a současně nadává na nedostatek rage tak by se měl poněkud... zamyslet. Heroic strike je dobrej maximálně jako ragedump, když bys ji wastoval, ve všech ostatních případech je to jen kvanta spálené rage za threat kterej se dá vygenerovat výrazně efektivněji.
Btw to co píšeš (dps classy se scalují rychleji) je taky přesně ten důvod proč tímhle krokem (aka nerf damage druida) blizzard jen předvádí že má v hlavě piliny. Situaci to nijak neřeší, pořád se druid bude s buffama scalovat líp než war. To že se to nějak nerfne nezmění nic na tom že u wara je threat z velké části pořád o fixed složce kdežto druid tankuje z větší části skrze damage. Takže pořád se druid bude scalovat výrazně líp. I když to vyrovnají do 5man na single target, pořád raidbuffed druid bude dělat podstatně vyšší threat. Když to vyrovnají na raidbuffed druida, bude zas dělat prd v 5man.
Ostatně stejně mám největší radost z toho vidět jak unique skilled mág zase chcípnul protože jeho jedinej skill je jet dps na 100% takže přeagruje jak wara tak druida a pak dostane pecku v heroic za 7k a zanadává si na tanka neschopného držet aggro - aby na dalším pullu jel úplně identicky na 100% a třeba zas chcípl. |
Edited by - Rakhen on 26/02/2007 18:30:05 |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 26/02/2007 : 19:00:14
|
quote: Originally posted by Rakhen
quote: Originally posted by Rahman Pokud se bavime o raid tankovani a prot warrovi, tak to neni tak docela pravda. Hlavni aggro ability jsou auto attack, heroic strike, shield slam, revenge a devastate. Shield slam, devastate a auto attack scaluji damage s gearem, revenge a heroic nikoliv. Fixed threat bonus se nescaluje nikdy.
Scalovani aggra je tedy rozhodne lepsi nez pre-BC (diky scalovani sheild slamu a devastatu), ale stale je znacna cast threat outputu dana fixed threat bonusy na speckach, takze dps classy porad scaluji rychleji.
Pokud se bavíme o tankování a prot warovi tak mi stále uniká vaše extáze z heroic striku. Je to pořád jeden z nejneefektivnějších skillů co se týče poměru threat/rage a pokud někdo nonstop vykřikuje jak je heroic strike skvělej a současně nadává na nedostatek rage tak by se měl poněkud... zamyslet. Heroic strike je dobrej maximálně jako ragedump, když bys ji wastoval, ve všech ostatních případech je to jen kvanta spálené rage za threat kterej se dá vygenerovat výrazně efektivněji.
Btw to co píšeš (dps classy se scalují rychleji) je taky přesně ten důvod proč tímhle krokem (aka nerf damage druida) blizzard jen předvádí že má v hlavě piliny. Situaci to nijak neřeší, pořád se druid bude s buffama scalovat líp než war. To že se to nějak nerfne nezmění nic na tom že u wara je threat z velké části pořád o fixed složce kdežto druid tankuje z větší části skrze damage. Takže pořád se druid bude scalovat výrazně líp. I když to vyrovnají do 5man na single target, pořád raidbuffed druid bude dělat podstatně vyšší threat. Když to vyrovnají na raidbuffed druida, bude zas dělat prd v 5man.
Ostatně stejně mám největší radost z toho vidět jak unique skilled mág zase chcípnul protože jeho jedinej skill je jet dps na 100% takže přeagruje jak wara tak druida a pak dostane pecku v heroic za 7k a zanadává si na tanka neschopného držet aggro - aby na dalším pullu jel úplně identicky na 100% a třeba zas chcípl.
Tak zaprve jsem psal o raid tankovani. V Karazhanu opravdu mam malokdy nouzi o rage, takze heroicy jdou povetsinou kazdy cooldown.
Pokud srovnaji tank damage druida a warra (jako ze to vypada ze skoro ano), a pokud bude rozumne itemizace (tj obema se budou stejne scalovat itemy), tak by teoreticky mel threat druida i warra scalovat stejne. Podotykam, ze prot warr je ted trosku o necem jinem nez nonprot warr. Jinak ocividne srovnavaji aggro prave do raid situaci s buffama, takze druid se zjevne dostane do podobnych problemu s aggrem v 5 man instancich jako ma ted warr, presne jak rikas. |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 26/02/2007 : 20:09:49
|
quote: Originally posted by Rahman Pokud srovnaji tank damage druida a warra (jako ze to vypada ze skoro ano), a pokud bude rozumne itemizace (tj obema se budou stejne scalovat itemy), tak by teoreticky mel threat druida i warra scalovat stejne. Podotykam, ze prot warr je ted trosku o necem jinem nez nonprot warr. Jinak ocividne srovnavaji aggro prave do raid situaci s buffama, takze druid se zjevne dostane do podobnych problemu s aggrem v 5 man instancich jako ma ted warr, presne jak rikas.
Jenže to nejde srovnat. Všechny warovské specky co používáš jsou "threat + damage" kde damage často není ta podstatná složka. U HS je to cca 50/50 přidaný threat vs damage. U shieldslamu záleží na block value ale pořád tam ten threat je a je to z velké části negované cooldownem. U revenge je to zhruba 80-85% fixní threat/15-20% damage. U devastate si vpravdě netroufám tvrdit. Sunder je samozřejmě 100% fixní threat atd. A teď si to porovnej s druidem. Swipe = 0 fixní, 100% damage. Maul cca 60% damage, 40% fixní threat (s idolem ofc), Mangle 0% fixní threat, 100% damage (k tomu je tu ostatně pořád otázka zda mangle v bearovi nebuguje). Lacerate kdo ví, ale ta fixní složka je tam docela malá
Když řeknu že u wara je to celkem cca 50% threat/50% damage (a to jsem možná ještě optimista), asi nebudu daleko od pravdy. U druida je to tak 80% damage vs 20% threat.
Tzn. jakékoli buffy ovlivní jen cca 50% té nefixní warovské threat což je damage proti 80% u druida. Pokud to vyrovnají na full nabufovaného druida tak druid bez buffů bude úplná šmucka. |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 26/02/2007 : 20:30:15
|
quote: Originally posted by Rahman Tak zaprve jsem psal o raid tankovani. V Karazhanu opravdu mam malokdy nouzi o rage, takze heroicy jdou povetsinou kazdy cooldown.
Pokud srovnaji tank damage druida a warra (jako ze to vypada ze skoro ano), a pokud bude rozumne itemizace (tj obema se budou stejne scalovat itemy), tak by teoreticky mel threat druida i warra scalovat stejne. Podotykam, ze prot warr je ted trosku o necem jinem nez nonprot warr. Jinak ocividne srovnavaji aggro prave do raid situaci s buffama, takze druid se zjevne dostane do podobnych problemu s aggrem v 5 man instancich jako ma ted warr, presne jak rikas.
Srovnáním damage ale nic nevyřešíš. Druid přes damage scaluje daleko, daleko líp než warrior. To, co chceš, by měla být stejná scaleability (ať už by war scaloval přes dmg nebo block value) a i potom imho bude druid lepší, protože damage buffy mu pomůžou daleko víc než warovi.
Nebo nerfneš scaleability druida a potom budou v háji obě classy, protože se nebudou chytat na threat DD. |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 26/02/2007 : 21:26:11
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Vypadá to, že Maul dostal zpátky multiplier 1.75 na threat místo fixní hodnoty. Né že by se Blizzard uráčil takovouhle zásadní změnu napsat do patchnotes :-/
Jinými slovy, o threat v end-game se už opravdu nebojím
Beru zpět, nic takového se nekoná :-/ Jsem lama a nedošlo mi, že nižší rank maulu má nižší statický threat, což způsobilo tyhle výsledky. Měl jsem udělat víc testů. |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 27/02/2007 : 02:03:22
|
quote: Originally posted by Gurrshael Jsem lama
QFT
PS: Novy druidsky morf? :) |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 27/02/2007 : 02:08:04
|
quote: Originally posted by Gurrshael Srovnáním damage ale nic nevyřešíš. Druid přes damage scaluje daleko, daleko líp než warrior. To, co chceš, by měla být stejná scaleability (ať už by war scaloval přes dmg nebo block value) a i potom imho bude druid lepší, protože damage buffy mu pomůžou daleko víc než warovi.
Ti bych si nebyl tak jistej. Jasne, ze buffy str daji medvedovi vic ap. Ale neni to o tolik, jak by se mohlo zdat, protoze prot war ma 10% bonus na str v talentech. Krom toho AP neni vse a nejsem si jistej jak se projevi ap pri spamovani devastatu (kazdopadne pozitivne :)).
quote: Originally posted by Gurrshael Nebo nerfneš scaleability druida a potom budou v háji obě classy, protože se nebudou chytat na threat DD.
Tak to kadopadne... Respektive brecet budou spis DD, nam to muze bejt jedno kdyz na to prijde :)
|
 |
|
Araya
Moderator
   
4085 Posts |
Posted - 27/02/2007 : 06:05:16
|
vy se tu bavite o nejakym priblblym tankovani, ALE NERF DRUIDSKEJ CYKLON to je takova kokotina ze si myslim ze uz blizzard nevi co ma delat s tema druidama tak jim cpe vsecko mozny |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 27/02/2007 : 09:45:51
|
quote: Originally posted by Rahman
Ti bych si nebyl tak jistej. Jasne, ze buffy str daji medvedovi vic ap. Ale neni to o tolik, jak by se mohlo zdat, protoze prot war ma 10% bonus na str v talentech. Krom toho AP neni vse a nejsem si jistej jak se projevi ap pri spamovani devastatu (kazdopadne pozitivne :)).
Jenze u druida to neni jen AP. Vetsina threatu jde z damage a ne z fixed bonusu (ostatne, fixed bonus je jen na Maulu a Lolbleedimmunecerate). Dodge = Agi = crit%. A crity delaji s threatem u druida celkem divy. 10% na silu taky neni uplne zazracnych. Ber to i treba z pohledu toho, ze druid itemy maji na sobe daleko vic statu a BoK jim pomuze daleko vic a dalsi a dalsi faktory. Sice tolik neznam wara, ale opravdu odhaduju, ze scaluje podstatne hur. |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 27/02/2007 : 09:46:58
|
quote: Originally posted by Araya
vy se tu bavite o nejakym priblblym tankovani, ALE NERF DRUIDSKEJ CYKLON to je takova kokotina ze si myslim ze uz blizzard nevi co ma delat s tema druidama tak jim cpe vsecko mozny
   |
 |
|
M.C warior
Moderator
  

1073 Posts |
Posted - 21/03/2007 : 10:47:47
|
Jak vidite s vetsim odstupem casu ten nerf druida-tanka vs warior ?
Btw pomalu take dotahuji druidika na level nejvyssi a ocenil bych tipy na snadno dostupny tank equip, zatim jsem narazil na 4 vyraznejsi kousky a to na +-450 ac chestku z Q v Pensilvanii, -+370 ac botky z Q v Blade Edge, +- 220 ac plast z Cracklera v Slave Pens a prstynek s tusim 180 ac z Ramparts. |
https://www.facebook.com/esqgame |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 21/03/2007 : 15:53:48
|
quote: Originally posted by M.C warior
Jak vidite s vetsim odstupem casu ten nerf druida-tanka vs warior ?
Tak druid je na tom víceméně pořád stejně. Na nonheroic jsi na tom líp, na heroic plus minus stejně s tím že když se to posere tak s tím war udělá víc než druid. Threat děláš o něco lepší, ale skrz buffy získáš víc než war (ie když jdu s warem kterej mi dává battle shout a sunderuje bosse tak je to masakr). Obecně do 5man mi druid přijde pořád lepší hlavně kvůli tomu že pokud jdeš nějaké pasáže náročné na čas tak jako druid můžeš dohealovávat skupinu a dát innervate což war nedá. Naproti tomu bossové jdou dolů rychleji s warem pokud jsou v grupě meleečka. Crap itemizace u druida pořád zůstává.
quote: Btw pomalu take dotahuji druidika na level nejvyssi a ocenil bych tipy na snadno dostupny tank equip, zatim jsem narazil na 4 vyraznejsi kousky a to na +-450 ac chestku z Q v Pensilvanii, -+370 ac botky z Q v Blade Edge, +- 220 ac plast z Cracklera v Slave Pens a prstynek s tusim 180 ac z Ramparts.
318 ac + 35 sta (?) plášť z mechanaaru, gloves + bracers z shadowmoon valley, boty už máš, chestu buď za quest z blade edge (zelená s 52 sta) nebo koupit modrou boe (málo sta ale dobrej armor/str/agi), pásek je tuším taky z shadowmoon valley (?), kalhoty z shadowmoon valley, boty už máš. Neck ideálně za badge z heroic, hlavu purple stylin' hat (nebo cobrascale která je lepší na threat ale horší na mitigaci), ramena assasination. Prsten jeden za badge, druhej buď za repku s 10 nebo 25 raidem (nevím, nechodím raidy). Trinkety buď SHotM a MoT pokud je můžeš mít (ie neprodal si MoT... já si kvůli SHotM vyskiloval enchanting) popř. něco jiného - engineering má 45 (?) sta trinket, za repku s keepers je tuším trinket s sta/resilience.
Bohužel proti tomuhle upgrady nenajdeš, aspoň ne co se týče mitigace takže... hm... pešek, no. Na PvPko doporučuju kombinovat části moonglade setu s windhawk pokud jsi tribal LW popř. s dreamxxxx pokud naharvíš marky v nagrandu. |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 21/03/2007 : 16:07:12
|
quote: Originally posted by Rakhen
quote: Originally posted by M.C warior
Jak vidite s vetsim odstupem casu ten nerf druida-tanka vs warior ?
Tak druid je na tom víceméně pořád stejně. Na nonheroic jsi na tom líp, na heroic plus minus stejně s tím že když se to posere tak s tím war udělá víc než druid. Threat děláš o něco lepší, ale skrz buffy získáš víc než war (ie když jdu s warem kterej mi dává battle shout a sunderuje bosse tak je to masakr). Obecně do 5man mi druid přijde pořád lepší hlavně kvůli tomu že pokud jdeš nějaké pasáže náročné na čas tak jako druid můžeš dohealovávat skupinu a dát innervate což war nedá. Naproti tomu bossové jdou dolů rychleji s warem pokud jsou v grupě meleečka. Crap itemizace u druida pořád zůstává.
Vicemene souhlas. Warr se trochu min naklika v 5-man pac nemusi do battlu na thunderclap. V raidu ted pouziva thunderclap misto thunderfury (i kdyz je otazka, zdali tf stale nevyjde jako nejlepsi tankovaci zbran, kazdopadne vyhled do budoucna). Jinak se nezmenilo prakticky nic. Trochu nerf itemu, zcasti vyrovnany buffem commanding shoutu. Trosku lepsi situace s rage generation, znat je to hlavne pri offtankovani. Mitigaci fyzicke damage ma stale druid lepsi, pocatecni aggro generation ma druid stale lepsi, dlouhodobe (tj jak mob dostane sudnery0 je to stale vicemene nastejno. |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 21/03/2007 : 16:21:47
|
Pravda chtělo by to dodat že to výše uvedené platí spíš na melee-friendly instance. Jak mají bossové nebo mobové kouzla tak se druid nechytá protože krom bashe aka stunu nemá spellinterupt (a bash většinou nefunguje). Za wara můžeš shieldbashnout, shieldreflectnout a pokud neuděláš ani jedno tak stejně máš ještě 10-16 % redukci magical damage.
Zkráceně, manatombs na heroic je s druidem na hranici nemožnosti. |
 |
|
Jedi_Knight
Average Member
  

1690 Posts |
Posted - 21/03/2007 : 20:34:59
|
quote: Originally posted by Rakhen Zkráceně, manatombs na heroic je s druidem na hranici nemožnosti.
To mi přijde silně přehnané, kde přesně tam byl problém?
Jako pala nemám taky prakticky žádnou možnost interruptu (45s CD stun, thats all).
Nedělalo mi vůbec žádný problém udržet na sobě i toho prvního bosse přes ten jeho štít, a to veškerá moje threat generace probíhá přes holy dmg.
Pokud máš za zadnicí kvalitní hael, jsou manatombs easy, tím spíš pro druida, který má víc HP, větší physical mitigaci a stejné množství interruptů. Jediným problémem je finalní boss, ale to je spíše mega zerg než cokoliv jiného. |
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus |
Edited by - Jedi_Knight on 21/03/2007 20:38:21 |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 22/03/2007 : 01:20:30
|
quote: Originally posted by Jedi_Knight
quote: Originally posted by Rakhen Zkráceně, manatombs na heroic je s druidem na hranici nemožnosti.
To mi přijde silně přehnané, kde přesně tam byl problém?
Jako pala nemám taky prakticky žádnou možnost interruptu (45s CD stun, thats all).
Nedělalo mi vůbec žádný problém udržet na sobě i toho prvního bosse přes ten jeho štít, a to veškerá moje threat generace probíhá přes holy dmg.
Pokud máš za zadnicí kvalitní hael, jsou manatombs easy, tím spíš pro druida, který má víc HP, větší physical mitigaci a stejné množství interruptů. Jediným problémem je finalní boss, ale to je spíše mega zerg než cokoliv jiného.
Hádal bych, že není až tolik problém v tom, jestli na sobě toho moba udržíš, jako spíš v dmg, kterou při tom dostáváš. Physical mitigation ti je (překvapivě) proti kouzlům na dvě věci. |
 |
|
JerzeeG
Moderator
   

4364 Posts |
Posted - 22/03/2007 : 10:39:33
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Hádal bych, že není až tolik problém v tom, jestli na sobě toho moba udržíš, jako spíš v dmg, kterou při tom dostáváš. Physical mitigation ti je (překvapivě) proti kouzlům na dvě věci.
kua nekecej.. a proc si potom u samana beru na magy v arene stit ? |
Jerzee <Mor do Kuli> |
 |
|
Speh
Junior Member
 
759 Posts |
Posted - 22/03/2007 : 11:05:32
|
quote: Originally posted by JerzeeG
quote: Originally posted by Gurrshael
Hádal bych, že není až tolik problém v tom, jestli na sobě toho moba udržíš, jako spíš v dmg, kterou při tom dostáváš. Physical mitigation ti je (překvapivě) proti kouzlům na dvě věci.
kua nekecej.. a proc si potom u samana beru na magy v arene stit ?
vykrejvas pyra ne |
Mé dílo jsem Já, kdo jej neuznává, neuznává mě. |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 22/03/2007 : 13:42:55
|
quote: Originally posted by JerzeeG
quote: Originally posted by Gurrshael
Hádal bych, že není až tolik problém v tom, jestli na sobě toho moba udržíš, jako spíš v dmg, kterou při tom dostáváš. Physical mitigation ti je (překvapivě) proti kouzlům na dvě věci.
kua nekecej.. a proc si potom u samana beru na magy v arene stit ?
Abys dostával menší damage z jejich holí. Asi. :) |
 |
|
Tazikus
Moderator
 
508 Posts |
Posted - 22/03/2007 : 15:16:14
|
quote: Originally posted by Gurrshael Hádal bych, že není až tolik problém v tom, jestli na sobě toho moba udržíš, jako spíš v dmg, kterou při tom dostáváš. Physical mitigation ti je (překvapivě) proti kouzlům na dvě věci.
Existuje nějaký problém, aby si druid vzal STA/RESIST leather vybavu na urcite boje?
S wariorem jsem na heroik mana nabehl na prvniho bosse a upadl 4x na nehorazny kotel shadow dmg. Rekl jsem, ze pujdu az az dva dny. Do te doby sehnal shadow resist, ktery v pre BC nebyl moc potreba. Ted mam 220shadow res + bufy tzn. kolem 300. pri 12500hp bez bufu (protoze zelene "crapy" maji s resistem i kotel staminy. Bosik se stal temer neskodnym a to reflect nefunguje. Takze to bude spis jen o tom, zvolit spravnou vybavu na spravny boj.
Ne nadarmo mam u wara bezne 8 volnych mist z celkovych 88. Banku i batoh mam nacpanou vybavou a dle potreby prevlekam tak abych dostalav aktualne co nejmensi dmg zatimco mam vsechno agro na sobe. Povazuju to za zakladni povinnost tanka, byt pripraven.
|
Tazikus 70lvl Warrior - Drak´Thul@Immune(http://ctprofiles.net/2747128) Tazi 60lvl Warrior - ER |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 22/03/2007 : 15:34:25
|
quote: Originally posted by Tazikus Existuje nějaký problém, aby si druid vzal STA/RESIST leather vybavu na urcite boje?
Druid se rezistem gimpuje podstatně víc než war protože na něm ztrácí armor (pro představu, většina rezist zelených věcí na běžné sloty co seženu znamená -180-300 armoru na každý slot což znamená v bearformě 900 - 1500 ztrátu armoru. On ten rozdíl není tak malej. Vemeš si pět itemů s rezistem a máš -7k armor... což je dost problém.
quote: S wariorem jsem na heroik mana nabehl na prvniho bosse a upadl 4x na nehorazny kotel shadow dmg. Rekl jsem, ze pujdu az az dva dny. Do te doby sehnal shadow resist, ktery v pre BC nebyl moc potreba. Ted mam 220shadow res + bufy tzn. kolem 300. pri 12500hp bez bufu (protoze zelene "crapy" maji s resistem i kotel staminy. Bosik se stal temer neskodnym a to reflect nefunguje. Takze to bude spis jen o tom, zvolit spravnou vybavu na spravny boj.
Samozřejmě jenže to mluvíš o bossovi s jedním elementem. Třetí bossík dává dva a tam už je druid celkem v pytli.quote: Ne nadarmo mam u wara bezne 8 volnych mist z celkovych 88. Banku i batoh mam nacpanou vybavou a dle potreby prevlekam tak abych dostalav aktualne co nejmensi dmg zatimco mam vsechno agro na sobe. Povazuju to za zakladni povinnost tanka, byt pripraven.
A kolik nosíš hybrid gearu do pvpka (str/agi/sta/int/+heal), heal gearu (sta/int/spi/+heal) a věcí s spelldamage když někde nejde jít nablízko a netankuješ? |
Edited by - Rakhen on 22/03/2007 15:37:38 |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 22/03/2007 : 15:40:01
|
quote: Originally posted by Rakhen A kolik nosíš hybrid gearu do pvpka (str/agi/sta/int/+heal), heal gearu (sta/int/spi/+heal) a věcí s spelldamage když někde nejde jít nablízko a netankuješ?
Nosis dps gear a shield block gear, on to zas takovy rozdil neni. Kazdopadne misto v bance a hlavne misto v baglech sucks. |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 22/03/2007 : 16:03:06
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Rakhen A kolik nosíš hybrid gearu do pvpka (str/agi/sta/int/+heal), heal gearu (sta/int/spi/+heal) a věcí s spelldamage když někde nejde jít nablízko a netankuješ?
Nosis dps gear a shield block gear, on to zas takovy rozdil neni. Kazdopadne misto v bance a hlavne misto v baglech sucks.
Nojo druid dps gear totiž nenosí, co :) To tě teda můžu ubezpečit že jako druid toho tahám tak o 50%-60% víc equipu než jsem kdy tahal warem - což mi teda moc "stejné" nepřijde. |
Edited by - Rakhen on 22/03/2007 16:04:27 |
 |
|
Tazikus
Moderator
 
508 Posts |
Posted - 22/03/2007 : 16:18:39
|
2Rakhen: Ses nejak blbe vyspal nebo co?
Podivej se co jsem quotoval. Mluvil jsem o tom, ze si ma druid vzit resist gear na moby co davaj magic dmg. Pokud ho nema tak ma peska, pokud ho ma a neustoji to ma pustit k tankovani nejakou poradnou classu :) Kdyz dostavas magic dmg (i z melee utoku, jako boss o kterem jsem mluvil) tak je ti nejaky armor na 2 veci.
Pokud se chces potahovat o to kdo tu ma v baglech vic veci tak muzes zacit. Ja se budu z povzdali usmivat. (divil by jsi se kolik, radoby tanku proste zakladni resist vybavu nema a neshani)
Ano jsou bosove, kteri davaji vice elementu jako last boss v mana tombs (fire, frost). Resim to kupodivu tak, ze si nandam 150+ na kazdy z elementu a ze mam treba nandany i leather nebo mail itemy, pokud jsem nesehnal plate. Jesli budu mit svych 13k armor nebo 8k je mi uplne volne, kdyz vsechno co dostanu je pouze magic. Staci mi stamina a resisty a to by melo stacit i druidovi. |
Tazikus 70lvl Warrior - Drak´Thul@Immune(http://ctprofiles.net/2747128) Tazi 60lvl Warrior - ER |
 |
|
Tazikus
Moderator
 
508 Posts |
Posted - 22/03/2007 : 16:19:53
|
A jestli s druidem tahas vic jak s warem tak je jedine vychodisko. Tvuj war mel houby vybavu :) |
Tazikus 70lvl Warrior - Drak´Thul@Immune(http://ctprofiles.net/2747128) Tazi 60lvl Warrior - ER |
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 22/03/2007 : 16:35:56
|
a nebo ten warr nemusel offhealovat  |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 22/03/2007 : 18:02:39
|
Klidne se sezerte. Jasne ze druid uzivi vybavy vic. Jen rikam, ze to neni az takovy rozdil, jak by se mohlo zdat.
Hp/ac tank equip, evade tank equip, damage equip, 5 setu rezist vybavy, to maji warr i druid stejne. Warr ma navic block equip. Druid ma navic oomkin damage, heal. Pak je jeste pro oba pvp equip s tim, ze warr ma vetsi sanci, ze to nakombinuje z uvedeneho.
A ano, i warr ted taha takoveho equipu co nikdy predtim. Tak zaprve pre-bc nebyla treba full sada arcane rezistu, nedala se udelat full sada shadow rezistu a hlavne, dalo se kombinovat. Soucasti rezist vybavy byly nektere kousky t1/t2, ktere soucasne sedly do tank vybavy. Nektere kousky meli vic rezistu, takze zapadly na dve mista v ruznych sadach equipu. Proste slo tahat ssebou tank + komplet vsechny rezisty najednou v baglech, a to uz ted nejde ani nahodou. |
Edited by - Rahman on 22/03/2007 18:05:06 |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 22/03/2007 : 19:16:44
|
quote: Originally posted by Tazikus
2Rakhen: Ses nejak blbe vyspal nebo co?
Podivej se co jsem quotoval. Mluvil jsem o tom, ze si ma druid vzit resist gear na moby co davaj magic dmg. Pokud ho nema tak ma peska, pokud ho ma a neustoji to ma pustit k tankovani nejakou poradnou classu :) Kdyz dostavas magic dmg (i z melee utoku, jako boss o kterem jsem mluvil) tak je ti nejaky armor na 2 veci. ...
Tak pokud se bavíme čistě o magic dmg, tak resist gear samozřejmě stačí. Pokud je to kombinovaná melee&magic damage, tak je situace diametrálně odlišná a kombinovaný equip imho druida nerfne v obou směrech daleko víc než wara. Nehledě na to, že resist gear má ze statů tak maximálně staminu a bez statů není dps, bez dps není threat - war s tím takové problémy nemá, když není tolik závislý na dps statech + threat má z větší části o fixních modifikátorech.
Btw, to není whine post, jen konstatování. Jsem rád, že se ty classy v něčem liší a dokud to je +/- vybalancované, tak jsem happy :) |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 22/03/2007 : 19:26:41
|
quote: Originally posted by Tazikus
A jestli s druidem tahas vic jak s warem tak je jedine vychodisko. Tvuj war mel houby vybavu :)
Jen pro informaci - preBC jsem měl 4x18ti sloťák a něco málo přes polovinu byl jen equip (tank, dps, pvp, heal, pár kousků s shadow resistem abych měl proti lockům/shadowprietům v pvp aspoň trochu šanci, alternativní heal), potom dalších pár slotů bandáže, flašky a další buffy (hp/mana/resisty/buffy na heal a dps), reagenty a pár pitomostí jako mount, růžový obleček ( ), HS, ...
... a zbylo mi tak asi 5-10 volných slotů.
Pokud se šlo AQ40 tak jsem po vyzvednutí nature resistu z banky měl zpravidla 0-2 sloty volné :)
Celkem na nic :-/ Tím nechci začít nějakou tahanici o to kdo měl míň místa v báglech, jen že nebyl za druida problém to celé zaplnit smysluplným equipem, který jsi všechen pravidelně používal. Jak moc špatně na tom byl war netuším, ale dovolil bych si tvrdit, že na tom byl přece jen o trošku lépe.
Btw, jsem celkem rád, že teď už s sebou nemusím tahat heal equip :) |
 |
|
yoknudickaa
Junior Member
 
856 Posts |
Posted - 22/03/2007 : 23:37:34
|
quote: Originally posted by Gurrshael
quote: Originally posted by Tazikus
A jestli s druidem tahas vic jak s warem tak je jedine vychodisko. Tvuj war mel houby vybavu :)
Jen pro informaci - preBC jsem měl 4x18ti sloťák a něco málo přes polovinu byl jen equip (tank, dps, pvp, heal, pár kousků s shadow resistem abych měl proti lockům/shadowprietům v pvp aspoň trochu šanci, alternativní heal), potom dalších pár slotů bandáže, flašky a další buffy (hp/mana/resisty/buffy na heal a dps), reagenty a pár pitomostí jako mount, růžový obleček ( ), HS, ...
... a zbylo mi tak asi 5-10 volných slotů.
Pokud se šlo AQ40 tak jsem po vyzvednutí nature resistu z banky měl zpravidla 0-2 sloty volné :)
Celkem na nic :-/ Tím nechci začít nějakou tahanici o to kdo měl míň místa v báglech, jen že nebyl za druida problém to celé zaplnit smysluplným equipem, který jsi všechen pravidelně používal. Jak moc špatně na tom byl war netuším, ale dovolil bych si tvrdit, že na tom byl přece jen o trošku lépe.
Btw, jsem celkem rád, že teď už s sebou nemusím tahat heal equip :)
a ja mam to samy a jeste k tomu moonkin equip tak nedelejte machyrky jo!! |
dá si někdo broskvičku?
Me gustaría invitarte a tomar una copa, pero no puedo, soy sólo un fantasma!
go will rule the world once again!! prepare yourself... |
 |
|
plussminuss
Junior Member
 
541 Posts |
Posted - 23/03/2007 : 00:42:47
|
quote: Originally posted by MegaDeath
a nebo ten warr nemusel offhealovat 
uhh, medved MT offhealovat sry bosiku, otoc se ted na druhou stranu, musim hodit heal  |
 |
|
plussminuss
Junior Member
 
541 Posts |
Posted - 23/03/2007 : 00:47:14
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Jen pro informaci - preBC jsem měl 4x18ti sloťák a něco málo přes polovinu byl jen equip (tank, dps, pvp, heal, pár kousků s shadow resistem abych měl proti lockům/shadowprietům v pvp aspoň trochu šanci, alternativní heal), potom dalších pár slotů bandáže, flašky a další buffy (hp/mana/resisty/buffy na heal a dps), reagenty a pár pitomostí jako mount, růžový obleček ( ), HS, ...
... a zbylo mi tak asi 5-10 volných slotů.
Pokud se šlo AQ40 tak jsem po vyzvednutí nature resistu z banky měl zpravidla 0-2 sloty volné :)
L2use bank? nevim, ja bezne s warrem nosim jen tank a dps equip, zbytek je ulozenej v bance podle toho na co se chystam v parte / raidu. a pochybuju, ze kdyz jdes raid, tak budes potrebovat 6 a vic sad equipu? pak si nestezujte na nedostatek mista v batohu  |
 |
|
Topic  |
|
|
|