Diskuzní klub hráčů online her
Home | Profile | Novy ucet | Active Topics | Active Polls | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

.
 All Forums
 World of Warcraft
 World of Warcraft - General
 druid pvp talent build
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 31

M.C warior
Moderator

me

1073 Posts

Posted - 15/02/2007 :  16:05:15  Show Profile  Visit M.C warior's Homepage  Send M.C warior an ICQ Message Send M.C warior a Private Message  Reply with Quote
Ja jsem spis myslel jestli by se uzivil v dungu jako DMG dealer+zalozni healer ve chvili kdy by to bylo treba.

https://www.facebook.com/esqgame
Go to Top of Page

Gurrshael
Average Member

1888 Posts

Posted - 15/02/2007 :  16:28:32  Show Profile  Send Gurrshael an ICQ Message Send Gurrshael a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by M.C warior

Ja jsem spis myslel jestli by se uzivil v dungu jako DMG dealer+zalozni healer ve chvili kdy by to bylo treba.



S nějakým hybrid buildem 31+/0/21+ a rozumně poskládaným equipem určitě. Tím spíš, pokud bys navíc věděl, že v jednom konkrétním encounteru pojedeš jen DD / jen heal.
Go to Top of Page

daruma
New Member

164 Posts

Posted - 20/02/2007 :  12:57:17  Show Profile Send daruma a Private Message  Reply with Quote
co je lepší pro drooda tanka? sbírat resilence nebo defence? nebo v nějakém poměru oboje? a jaký je optimální poměr mezi armorem a HP? a co dodge?
Go to Top of Page

MegaDeath
Average Member

1989 Posts

Posted - 20/02/2007 :  13:06:17  Show Profile  Send MegaDeath an ICQ Message Send MegaDeath a Private Message  Reply with Quote
co je pro druida vhodnej build do 2v2 areny s resto shamanem? full fekal + tech par z resto na OoC?
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 20/02/2007 :  13:08:27  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by daruma

co je lepší pro drooda tanka? sbírat resilence nebo defence? nebo v nějakém poměru oboje? a jaký je optimální poměr mezi armorem a HP? a co dodge?



Jiste ze resilience. Co bys delal s bonusem do parry a shield blocku, ktery dava defence? Aneb dalsi skryty nerf warru.
Go to Top of Page

Little
Moderator

2901 Posts

Posted - 20/02/2007 :  13:27:31  Show Profile  Send Little an ICQ Message Send Little a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman
Jiste ze resilience. Co bys delal s bonusem do parry a shield blocku, ktery dava defence? Aneb dalsi skryty nerf warru.


Co post to skryty whine :D

1) nikde sem zatim nenasel jasny blue post, ktery potvrzuje ci vyvraci to ze resilience funguje jak v PVE tak v PVP nebo pouze v PVP (vedli se o tom debaty ale nenasel sem verohodny vysledek)

2) itemizace resilience je trosku problem (aspon co se nonraid contentu tyce) neco malo je ale nestaci to, co se leather itemu tyce je jich sakra malo a vetsina z PVP, par trinketu existuje, ringu je pomalu. Za to bizuterie s defense je celkem dost.

Takze ja se ty 2% snazim zatim mitigovat pomoci defense, protoze na to mam vic itemu a taky kvuli tomu, ze stale nevim jestli 100% funguje i v PVE. Navic z resilience v PVE vyuzijes pouze tu cast na snizeni crit chance, vyssi critu ne, protoze crit nedostanes (co se melee tyce samozrejme)

"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 20/02/2007 :  13:31:37  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Little

quote:
Originally posted by Rahman
Jiste ze resilience. Co bys delal s bonusem do parry a shield blocku, ktery dava defence? Aneb dalsi skryty nerf warru.


Co post to skryty whine :D

1) nikde sem zatim nenasel jasny blue post, ktery potvrzuje ci vyvraci to ze resilience funguje jak v PVE tak v PVP nebo pouze v PVP (vedli se o tom debaty ale nenasel sem verohodny vysledek)

2) itemizace resilience je trosku problem (aspon co se nonraid contentu tyce) neco malo je ale nestaci to, co se leather itemu tyce je jich sakra malo a vetsina z PVP, par trinketu existuje, ringu je pomalu. Za to bizuterie s defense je celkem dost.

Takze ja se ty 2% snazim zatim mitigovat pomoci defense, protoze na to mam vic itemu a taky kvuli tomu, ze stale nevim jestli 100% funguje i v PVE. Navic z resilience v PVE vyuzijes pouze tu cast na snizeni crit chance, vyssi critu ne, protoze crit nedostanes (co se melee tyce samozrejme)



Jo, jenze resilience narozdil od defence funguje i na spell crit.
Go to Top of Page

Little
Moderator

2901 Posts

Posted - 20/02/2007 :  13:33:17  Show Profile  Send Little an ICQ Message Send Little a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman
Jo, jenze resilience narozdil od defence funguje i na spell crit.


Ano to sice funguje, jenze ten equip na to proste neni tak snadno sehnatelny, nehlede na to ze pokud nefunguje v PVE (coz je mozne, stale si nejsem 100% jisty) tak je nesmysl ho nosit. A pokud funguje v PVE pak na melee bosse stejne budu nosit defense protoze tolik resilience zatim proste nemam.

"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
Go to Top of Page

Little
Moderator

2901 Posts

Posted - 20/02/2007 :  13:34:38  Show Profile  Send Little an ICQ Message Send Little a Private Message  Reply with Quote
V PVP je to samozrejme jasne....resilience > all, ale z dotazu neni moc dobre poznat na co se pta :)

"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 20/02/2007 :  13:35:03  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Little

quote:
Originally posted by Rahman
Jo, jenze resilience narozdil od defence funguje i na spell crit.


Ano to sice funguje, jenze ten equip na to proste neni tak snadno sehnatelny, nehlede na to ze pokud nefunguje v PVE (coz je mozne, stale si nejsem 100% jisty) tak je nesmysl ho nosit. A pokud funguje v PVE pak na melee bosse stejne budu nosit defense protoze tolik resilience zatim proste nemam.



Otazka byla, co je pro druida lepsi. Ne co je sehnatelne.
Go to Top of Page

Rakhen
Junior Member

917 Posts

Posted - 20/02/2007 :  13:41:22  Show Profile Send Rakhen a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Little
1) nikde sem zatim nenasel jasny blue post, ktery potvrzuje ci vyvraci to ze resilience funguje jak v PVE tak v PVP nebo pouze v PVP (vedli se o tom debaty ale nenasel sem verohodny vysledek)

2) itemizace resilience je trosku problem (aspon co se nonraid contentu tyce) neco malo je ale nestaci to, co se leather itemu tyce je jich sakra malo a vetsina z PVP, par trinketu existuje, ringu je pomalu. Za to bizuterie s defense je celkem dost.

Takze ja se ty 2% snazim zatim mitigovat pomoci defense, protoze na to mam vic itemu a taky kvuli tomu, ze stale nevim jestli 100% funguje i v PVE. Navic z resilience v PVE vyuzijes pouze tu cast na snizeni crit chance, vyssi critu ne, protoze crit nedostanes (co se melee tyce samozrejme)


1) resilience funguje v pvp i pve.
2) principielně je defense lepší protože ti dává dodge. Resilience funguje sice i proti kouzlům, leč mám za to že mobové kouzly necritují (nebo aspoň si nepamatuju že bych kdy dostal spellcrit). Resilienci seženeš hlavně na pvp věcech (celkem pochopitelně, casteři critují a hodně :)) takže je dobré to zkombinovat tak abys nakonec crit nedostal. Většinou druidi nosí kombinaci heavy clefthoof set + high armor věci z shadowmoon valley (+ boty z blade edge) protože jsou tam zelené/modré věci s dost vysokým armorem (většina leather bot má kolem 200 max, ale jsou zelené s 350 apod). Ideálně k tomu buď pvp ramena nebo ninjnout rogunám ramena a buď růžovou čapku (na taurence vypadá ukrutně, fakt jo) nebo zas pvp hlavu. Vůbec, pvp set za arény je celkem slušnej, má rozumný armor, rozumné staty, "navíc" má i casterské staty a healing (nebo dmg/healing, teď si nejsem jistej). No a zbytek buď ideálně už na low levelu sehnat braxxisku místo wardenky nebo sehnat cenarion exalted (to už na low level nepude)

Jinak rozumnej bear list je na ofic foru ale je to stavěné proti 20k armoru a dost divoce tam počítají (nepočítají?) s gemama.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 20/02/2007 :  13:48:25  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
Nedavno sem koukal na dngeon sety. Druidske itemy maj komplet vsechny resilience. Warr samozrejme utre.
Go to Top of Page

Little
Moderator

2901 Posts

Posted - 20/02/2007 :  13:53:35  Show Profile  Send Little an ICQ Message Send Little a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rakhen
1) resilience funguje v pvp i pve.


mas link na duveryhodnou odpoved? nic ve zlem, ale ze to reknes ty na foru neberu za 100%ni ;)

quote:
Originally posted by Rakhen
2) principielně je defense lepší protože ti dává dodge.


To sice ano, ale z AGI mas relativne dostatecny dodge a defense zas tolik dodge nepridava (0,04% za 2,4 defense rating)
quote:
Originally posted by Rakhen
Resilience funguje sice i proti kouzlům, leč mám za to že mobové kouzly necritují (nebo aspoň si nepamatuju že bych kdy dostal spellcrit).


Hm abych rekl pravdu taky nevim, dostal si me :)
quote:
Originally posted by Rakhen
Resilienci seženeš hlavně na pvp věcech (celkem pochopitelně, casteři critují a hodně :)) takže je dobré to zkombinovat tak abys nakonec crit nedostal.


Coz v PVP nepujde tak lehce, pri resilience +- 200 rating je to -5% crit, coz u crit firemaga neni zas tolik
quote:
Originally posted by Rakhen
Většinou druidi nosí kombinaci heavy clefthoof set + high armor věci z shadowmoon valley (+ boty z blade edge) protože jsou tam zelené/modré věci s dost vysokým armorem (většina leather bot má kolem 200 max, ale jsou zelené s 350 apod). Ideálně k tomu buď pvp ramena nebo ninjnout rogunám ramena a buď růžovou čapku (na taurence vypadá ukrutně, fakt jo) nebo zas pvp hlavu. Vůbec, pvp set za arény je celkem slušnej, má rozumný armor, rozumné staty, "navíc" má i casterské staty a healing (nebo dmg/healing, teď si nejsem jistej). No a zbytek buď ideálně už na low levelu sehnat braxxisku místo wardenky nebo sehnat cenarion exalted (to už na low level nepude)


Mam na sobe vicemene top AC veci z nonraid contentu a tankuju s 24,5k AC coz je asi 69% mitigace (ted nevim presne cisla) a jen 25% dodge, ano braxxisku mam, clefthoof opravdu nenosim, prijde mi k nicemu, ta ztrata AC je hodne velka aspon z meho pohledu. Z ostatniho def equipu mam zatim dalsi tusim - 1,2% crit (tzn ne dostatek) ale bohuzel mi chybi jeste par itemu ktere chci. Arena equip je fajn, ale ten je bohuzel jeste daleko.

"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
Go to Top of Page

Little
Moderator

2901 Posts

Posted - 20/02/2007 :  13:56:42  Show Profile  Send Little an ICQ Message Send Little a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

Nedavno sem koukal na dngeon sety. Druidske itemy maj komplet vsechny resilience. Warr samozrejme utre.


O'rly? Tak mi dej link rad se podivam na updateovanou verzi

T4: http://www.wowwiki.com/Malorne_Armor
T5: http://www.wowwiki.com/Nordrassil_Armor

"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
Go to Top of Page

daruma
New Member

164 Posts

Posted - 20/02/2007 :  14:03:51  Show Profile Send daruma a Private Message  Reply with Quote
resilence má druid buď na arena setu nebo na novém pvp epic setu.

Edited by - daruma on 20/02/2007 14:04:07
Go to Top of Page

Little
Moderator

2901 Posts

Posted - 20/02/2007 :  14:15:51  Show Profile  Send Little an ICQ Message Send Little a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by daruma

resilence má druid buď na arena setu nebo na novém pvp epic setu.


ostatne jako jakakoliv jina class

"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
Go to Top of Page

Rakhen
Junior Member

917 Posts

Posted - 20/02/2007 :  14:17:13  Show Profile Send Rakhen a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Little
To sice ano, ale z AGI mas relativne dostatecny dodge a defense zas tolik dodge nepridava (0,04% za 2,4 defense rating)


Což nic nemění na tom že na tankování 1 defense rating > 1 resilience (rating?)
quote:
quote:
Originally posted by Rakhen
Resilienci seženeš hlavně na pvp věcech (celkem pochopitelně, casteři critují a hodně :)) takže je dobré to zkombinovat tak abys nakonec crit nedostal.
Coz v PVP nepujde tak lehce, pri resilience +- 200 rating je to -5% crit, coz u crit firemaga neni zas tolik

Ahoj můžete mi říct co pro tankování ...

quote:
Mam na sobe vicemene top AC veci z nonraid contentu a tankuju s 24,5k AC coz je asi 69% mitigace (ted nevim presne cisla) a jen 25% dodge, ano braxxisku mam, clefthoof opravdu nenosim, prijde mi k nicemu, ta ztrata AC je hodne velka aspon z meho pohledu. Z ostatniho def equipu mam zatim dalsi tusim - 1,2% crit (tzn ne dostatek) ale bohuzel mi chybi jeste par itemu ktere chci. Arena equip je fajn, ale ten je bohuzel jeste daleko.


Heavy clefthoof set na tom není zas tak mizerně. Samozřejmě armor má mizernej pro feral druida, o tom žádná - jenže má hodně stamky, jde socketnout a ono ve výsledku TBC už zas těm vysokým armorům "tolik" nepřeje díky tomu že je jiná formule pro mitigaci. Když to rozumně poenchantuješ tak z toho dostaneš plus minus totéž jako z těch zelenejch crapů, akorát máš víc stamky, o něco míň "dps" statů tzn. o něco menší threat, jenže ona ta mitigace z dodge a z "necritů" kterou v něm získáš (mmj. právě díky socketům) ti přeskočí i ty zelenomodré higharmor crapy.

edit: domršené quotes, snad jsem to opravil

Edited by - Rakhen on 20/02/2007 14:29:11
Go to Top of Page

Gurrshael
Average Member

1888 Posts

Posted - 20/02/2007 :  14:17:49  Show Profile  Send Gurrshael an ICQ Message Send Gurrshael a Private Message  Reply with Quote
Rahman: ale no tak, whinovat přece dokážeš daleko líp! Trochu života do toho umírání! :)

Ad tank equip - armor je sice fajn, ale viděl bych to spíš na nějakou rozumnou kombinaci high armor itemů a hp/dodge/anticrit Gladiator (spolu s 2/5 bonusem) je moc pěkný.
Naštěstí je možných kombinací víc a zřejmě posbírám všechno a nějak to potom rozumně nakombinuju podle encounteru.

a ke zbytku - kouzla v PVE necritují, druhá složka resilience je fakt k ničemu. Jestli je lepší defense nebo resilience - brát co přijde pod ruku. Čistě na -crit je levnější resilience, ale defense přidává i -hit a +dodge. Prostě brát co přijde pod ruku :) Ani jedno není výhra a kromě -critu to nemá cenu brát. 100x raději bych místo defense vzal agi.
Go to Top of Page

daruma
New Member

164 Posts

Posted - 20/02/2007 :  14:27:43  Show Profile Send daruma a Private Message  Reply with Quote
ještě než bude k dispozici arena set:
na hlavu růžový klobouček od leatherworkera; od cenarionu neck, chestu a mace; bracery, pásek a ramena z Halls of Legends; kalhoty za repku s ufonama (Neatherstorm); back z brouka v Mana Thombs; rukavičky ze Shatter Halls a je to ;-)))
Go to Top of Page

kundihrabka
New Member

126 Posts

Posted - 20/02/2007 :  14:45:44  Show Profile Send kundihrabka a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Little
......Navic z resilience v PVE vyuzijes pouze tu cast na snizeni crit chance, vyssi critu ne, protoze crit nedostanes (co se melee tyce samozrejme)


Resilience snizuje krom sance na crit i damage z critu.

To, ze Buh nikdy nebyl neznamena, ze neni treba se Ho zbavit.
Go to Top of Page

Little
Moderator

2901 Posts

Posted - 20/02/2007 :  14:52:50  Show Profile  Send Little an ICQ Message Send Little a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by kundihrabka

quote:
Originally posted by Little
......Navic z resilience v PVE vyuzijes pouze tu cast na snizeni crit chance, vyssi critu ne, protoze crit nedostanes (co se melee tyce samozrejme)


Resilience snizuje krom sance na crit i damage z critu.


Precti si to jeste jednou

"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
Go to Top of Page

MegaDeath
Average Member

1989 Posts

Posted - 20/02/2007 :  15:04:25  Show Profile  Send MegaDeath an ICQ Message Send MegaDeath a Private Message  Reply with Quote
Firewalker's Fire Blossom crits you for 4200 fire damage.

resp. v molten core me mobove critovali kouzlama docela bezne...
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 20/02/2007 :  15:41:50  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by MegaDeath

Firewalker's Fire Blossom crits you for 4200 fire damage.

resp. v molten core me mobove critovali kouzlama docela bezne...



Ano mobove zcela bezne crituji kouzlama. Jedina vyjimka jsou raid bossove (ve starych instancich), kteri na nektere ability a spelly maji crit zakazany (treba hateful strike od patchwerka nemuze critnout).

Jestli tohle bude platit i pro BC instance bossy samozrejme tezko tedka rict, to zalezi na designerech. Osobne se domnivam, ze prave v dusledku zavedeni resilience spelly critovat budou (a budou onehitovat tanky bez resilience).
Go to Top of Page

Rakhen
Junior Member

917 Posts

Posted - 20/02/2007 :  16:06:58  Show Profile Send Rakhen a Private Message  Reply with Quote

quote:
Originally posted by MegaDeath

Firewalker's Fire Blossom crits you for 4200 fire damage.

resp. v molten core me mobove critovali kouzlama docela bezne...


Jo, je fakt že na tohle si taky pamatuju že fire blossom critoval, můj priest na to mrtěkrát umřel. Jenže vzato kolem a kolem, nevybavuju si že bych dostal spellcrit od moba v TBC a mimo ten fire blossom ani nic jiného. Samozřejmě můžu se plést, ale buď ti mobové mají tu critšanci na kouzla úplně mizivou nebo jsem úplně slepej.
Go to Top of Page

MegaDeath
Average Member

1989 Posts

Posted - 20/02/2007 :  18:42:47  Show Profile  Send MegaDeath an ICQ Message Send MegaDeath a Private Message  Reply with Quote
tak crit kouzlem je taky jen 150%, takze si toho clovek nekdy ani nemusi vsimnout :)
Go to Top of Page

JerzeeG
Moderator

krecek

4364 Posts

Posted - 21/02/2007 :  08:54:32  Show Profile  Send JerzeeG an ICQ Message Send JerzeeG a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by MegaDeath

tak crit kouzlem je taky jen 150%, takze si toho clovek nekdy ani nemusi vsimnout :)

mno, ja kdyz dostal od nejake naga mrchy na stejnem levelu v zangarmarshi jakymsi frostem za asi 2,5k, tak jsem si toho teda vsiml, minimalne protoze jsem zhebnul..
(ale jestli to byl crit, si uz nepamatuju)

Jerzee <Mor do Kuli>
Go to Top of Page

Rakhen
Junior Member

917 Posts

Posted - 21/02/2007 :  09:20:18  Show Profile Send Rakhen a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JerzeeG

quote:
Originally posted by MegaDeath

tak crit kouzlem je taky jen 150%, takze si toho clovek nekdy ani nemusi vsimnout :)

mno, ja kdyz dostal od nejake naga mrchy na stejnem levelu v zangarmarshi jakymsi frostem za asi 2,5k, tak jsem si toho teda vsiml, minimalne protoze jsem zhebnul..
(ale jestli to byl crit, si uz nepamatuju)


Tuším enchantress má dost nepříjemné kouzlo kdy se kolem tebe postupně objeví 6 kostek do kruhu (i když mám pocit že se dělají po dvou proti sobě) a poté to v tom prostoru uvnitř dá asi za 2.5k noncrit frost damage ránu. Je to myslím instantcast ale ten efekt samotnej probíhá asi 5 sekund takže dost času utéct abys to nechyt.

Holt TBC už není o tom moba uzergovat, někteří mobové si hodí buff a pokud je mlátíš dál tak dostanou enrage, jiní umí whirlwind, nagy umí tohle... pořád je mi to příjemnější než někteří preTBC mobové co se sice dali zergnout vždycky ale chytal jsi různé disease na 10-30 minut a podobně (moji favorité jsou rozhodně silithidi v ungoru - disease na 30 minut, increased damage taken by 42%, popř. stratholme - disease na 10 minut reduced health regeneration by 100%, inflict 150 shadow damage every 10 seconds)

Edited by - Rakhen on 21/02/2007 09:25:42
Go to Top of Page

JerzeeG
Moderator

krecek

4364 Posts

Posted - 21/02/2007 :  09:51:52  Show Profile  Send JerzeeG an ICQ Message Send JerzeeG a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rakhen


jj, ja po chvili prisel na to, ze jak hodi tu "frostnovu", tak musim zdrhat.. jen me prekvapilo, ze dava obycejny mob takovou slupu..

druha vec, nezda se vam, ze v TBC davaji mobove neprimerene daze ? to si nevzpominam, ze by byval drive takovy problem..
s magem se da utect relativne snadno, ale se shamanem a dr00dem je to casto nemozne.. (btw, u druida jsem byl kdysi dost rozcarovany, ze shift nezrusi daze)
jedu na mountovi, prask, daze a uz se belham jak krypl..
nebo v boji staci natocit k mobovi zady a hned daze..
dost me to sere..

taky mi prijde, ze v TBC maji potvory vetsi agro range..

Jerzee <Mor do Kuli>
Go to Top of Page

tjtm
New Member

113 Posts

Posted - 21/02/2007 :  10:37:33  Show Profile Send tjtm a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JerzeeG

quote:
Originally posted by Rakhen


jedu na mountovi, prask, daze a uz se belham jak krypl..
nebo v boji staci natocit k mobovi zady a hned daze..
dost me to sere..

taky mi prijde, ze v TBC maji potvory vetsi agro range..



To dazeovani mi prijde taky prehnany. Ale s druidem shift meda, charge na nejblizsi target (caster prefered), shift do travel formy a je to.

Agro range je podle mych zkusenosti vetsi jen u urcitych mobu napr. hellboars v HP, ale ostatni mi prijdou v normalu.

We are the ones we’ve been waiting for.
Go to Top of Page

berousek
New Member

197 Posts

Posted - 21/02/2007 :  12:19:00  Show Profile Send berousek a Private Message  Reply with Quote
vcera sme zkusili dat onyxii..
Ale mam jeden dotaz, nemel jsem zadny fire resist item a stejne sem toho strasne moc resistnul.. vlastne sem mel jen MotW.. tak se ptam, dodge plati i na spell demage? uz sem si toho vsiml v ostatnich instancich, ze kdyz stojim proti casterum, tak ten resist mam a celkem casto, ale pritom nemam zadny resist equip.. muze mi presne nekdo rict z ceho se vypocita resist, nebo je to ciste o nahode?
Go to Top of Page

JerzeeG
Moderator

krecek

4364 Posts

Posted - 21/02/2007 :  12:22:47  Show Profile  Send JerzeeG an ICQ Message Send JerzeeG a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by berousek

vcera sme zkusili dat onyxii..
Ale mam jeden dotaz, nemel jsem zadny fire resist item a stejne sem toho strasne moc resistnul.. vlastne sem mel jen MotW.. tak se ptam, dodge plati i na spell demage? uz sem si toho vsiml v ostatnich instancich, ze kdyz stojim proti casterum, tak ten resist mam a celkem casto, ale pritom nemam zadny resist equip.. muze mi presne nekdo rict z ceho se vypocita resist, nebo je to ciste o nahode?

nekde primo na oficialnim webu je k tomu stranka.. zalezi na levelu..
edit: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/resistances.html
(jako by uz to tady nebylo nekolikrat

to tjm - pravda, ze jsem si toho vsiml hlavne u tech pekelnychvepru.. projet skrz ne bylo peklo.. asi proto se tak jmenuji..

Jerzee <Mor do Kuli>

Edited by - JerzeeG on 21/02/2007 12:32:01
Go to Top of Page

tjtm
New Member

113 Posts

Posted - 21/02/2007 :  12:26:01  Show Profile Send tjtm a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JerzeeG

quote:
Originally posted by berousek

vcera sme zkusili dat onyxii..
Ale mam jeden dotaz, nemel jsem zadny fire resist item a stejne sem toho strasne moc resistnul.. vlastne sem mel jen MotW.. tak se ptam, dodge plati i na spell demage? uz sem si toho vsiml v ostatnich instancich, ze kdyz stojim proti casterum, tak ten resist mam a celkem casto, ale pritom nemam zadny resist equip.. muze mi presne nekdo rict z ceho se vypocita resist, nebo je to ciste o nahode?

nekde primo na oficialnim webu je k tomu stranka.. zalezi na levelu..



http://www.wow-europe.com/en/info/basics/resistances.html Byls rychlejsi :). Bossove ve starym svete jsou brani jako lvl 63 ne? Potom plati hned druha veta v tom odkazu.

We are the ones we’ve been waiting for.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 21/02/2007 :  12:26:32  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by berousek

vcera sme zkusili dat onyxii..
Ale mam jeden dotaz, nemel jsem zadny fire resist item a stejne sem toho strasne moc resistnul.. vlastne sem mel jen MotW.. tak se ptam, dodge plati i na spell demage? uz sem si toho vsiml v ostatnich instancich, ze kdyz stojim proti casterum, tak ten resist mam a celkem casto, ale pritom nemam zadny resist equip.. muze mi presne nekdo rict z ceho se vypocita resist, nebo je to ciste o nahode?



Pokud ses vyssi level, mas docela slusny bonus. Dodge na rezist kouzel opravdu nepomaha ;)
Go to Top of Page

M.C warior
Moderator

me

1073 Posts

Posted - 24/02/2007 :  12:14:12  Show Profile  Visit M.C warior's Homepage  Send M.C warior an ICQ Message Send M.C warior a Private Message  Reply with Quote
Druids

* The rage normalization equation has been adjusted to grant more rage. The typical player should see an increase of 15% to 20% in their rage generation.
* When the duration of "Cyclone" ends, area buffs such as "Leader of the Pack", "Tree of Life", and "Moonkin" will now be correctly resumed.
* "Feral Charge" now removes all snaring effects.
* "Bear Form" now grants 25% increased stamina instead of 25% increased health.
* "Dire Bear Form" now grants 25% increased stamina instead of 25% increased health. In addition, the armor bonus has been reduced from 450% to 400%.
* The multiplier on base weapon damage for "Mangle (Bear)" ability has been changed from 130% to 100%. In addition, the bonus damage has been reduced by the same ratio.
* "Savage Fury" no longer affects "Mangle (Bear)".
* "Savage Fury" no longer applies to "Maul" or "Swipe".
* The critical damage bonus on "Predatory Instincts" reduced from 3/6/9/12/15% to 2/4/6/8/10%.
* "Improved Leader of the Pack" can no longer get critical heals.
* The armor bonus from "Moonkin Form" has been increased from 360% to 400% (to match Dire Bear Form).


To je docela maso ne ? Min zivotu, mensi dmg, min armoru ..

https://www.facebook.com/esqgame
Go to Top of Page

Gurrshael
Average Member

1888 Posts

Posted - 24/02/2007 :  13:40:18  Show Profile  Send Gurrshael an ICQ Message Send Gurrshael a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by M.C warior

Druids

* The rage normalization equation has been adjusted to grant more rage. The typical player should see an increase of 15% to 20% in their rage generation.
* When the duration of "Cyclone" ends, area buffs such as "Leader of the Pack", "Tree of Life", and "Moonkin" will now be correctly resumed.
* "Feral Charge" now removes all snaring effects.
* "Bear Form" now grants 25% increased stamina instead of 25% increased health.
* "Dire Bear Form" now grants 25% increased stamina instead of 25% increased health. In addition, the armor bonus has been reduced from 450% to 400%.
* The multiplier on base weapon damage for "Mangle (Bear)" ability has been changed from 130% to 100%. In addition, the bonus damage has been reduced by the same ratio.
* "Savage Fury" no longer affects "Mangle (Bear)".
* "Savage Fury" no longer applies to "Maul" or "Swipe".
* The critical damage bonus on "Predatory Instincts" reduced from 3/6/9/12/15% to 2/4/6/8/10%.
* "Improved Leader of the Pack" can no longer get critical heals.
* The armor bonus from "Moonkin Form" has been increased from 360% to 400% (to match Dire Bear Form).


To je docela maso ne ? Min zivotu, mensi dmg, min armoru ..



Ne, ze by to nebylo necekane :)

Doufam, ze jsou whinujici warriors & co. spokojeni a daji konecne pokoj, uz se to pomalu nedalo cist.

* 30%+ nerf dmg medveda - a protoze rage nebyl za medveda nikdy moc problem, tak "jen" 20-30% nerf threatu (jen odhad, nicmene nizsi hranice by mela platit, je to mozna jeste vic).
* 10% nerf armoru
* malinky nerf HP ktery ale ovlivni jen raidbuffed medvedy
* o dost horsi scaling threatu s equipem

No, jsem celkem zvedavy, jak moc dohaje to posle potencionalni druid tanky.

Edit: muzu ted zacit whinovat, ze warriori maji easy multitarget aggro diky thunderclapu v def stance, zatimco swipe bylo podstatne nerfnuto? :-P

Edited by - Gurrshael on 24/02/2007 13:56:43
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 24/02/2007 :  13:54:57  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Gurrshael

quote:
Originally posted by M.C warior

Druids

* The rage normalization equation has been adjusted to grant more rage. The typical player should see an increase of 15% to 20% in their rage generation.
* When the duration of "Cyclone" ends, area buffs such as "Leader of the Pack", "Tree of Life", and "Moonkin" will now be correctly resumed.
* "Feral Charge" now removes all snaring effects.
* "Bear Form" now grants 25% increased stamina instead of 25% increased health.
* "Dire Bear Form" now grants 25% increased stamina instead of 25% increased health. In addition, the armor bonus has been reduced from 450% to 400%.
* The multiplier on base weapon damage for "Mangle (Bear)" ability has been changed from 130% to 100%. In addition, the bonus damage has been reduced by the same ratio.
* "Savage Fury" no longer affects "Mangle (Bear)".
* "Savage Fury" no longer applies to "Maul" or "Swipe".
* The critical damage bonus on "Predatory Instincts" reduced from 3/6/9/12/15% to 2/4/6/8/10%.
* "Improved Leader of the Pack" can no longer get critical heals.
* The armor bonus from "Moonkin Form" has been increased from 360% to 400% (to match Dire Bear Form).




* 30%+ nerf dmg medveda - a protoze rage nebyl za medveda nikdy moc problem, tak "jen" 20-30% nerf threatu (jen odhad, nicmene nizsi hranice by mela platit, je to mozna jeste vic).
* 10% nerf armoru
* malinky nerf HP ktery ale ovlivni jen raidbuffed medvedy
* o dost horsi scaling threatu s equipem

No, jsem celkem zvedavy, jak moc dohaje to posle potencionalni druid tanky.



Jak si prisel na 30% nerf damage to opravdu nechapu. Mangle bude davat o dost mensi damage. Maul a swipe o trochu mensi crity o trosku mensi, ale to porad nerfuje jen damage ze specek. K celkove damagi ale porad pripocitavas autoattack, ktery se jaksi nezmenil. Nevidel bych to na vic nez nejakych 10-15% nerf damage outputu, coz je porad zatracene malo. Kdyby to bylo tech 30% jak rikas, tak je to co se damage a threadu tyce celkem OK.
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 24/02/2007 :  13:59:18  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
Warriori maji uplne stejne multi target aggro jako predtim, whinuj klidne dal :) Vlastne kecam, mensi. Protoze v def stanci mas 10% output damage redukci. Kdyz to ted das v battle stanci, tak To udela jen 62% aggra co pred patchem...
Go to Top of Page

Gurrshael
Average Member

1888 Posts

Posted - 24/02/2007 :  14:01:59  Show Profile  Send Gurrshael an ICQ Message Send Gurrshael a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

quote:
Originally posted by Gurrshael

quote:
Originally posted by M.C warior

Druids

* The rage normalization equation has been adjusted to grant more rage. The typical player should see an increase of 15% to 20% in their rage generation.
* When the duration of "Cyclone" ends, area buffs such as "Leader of the Pack", "Tree of Life", and "Moonkin" will now be correctly resumed.
* "Feral Charge" now removes all snaring effects.
* "Bear Form" now grants 25% increased stamina instead of 25% increased health.
* "Dire Bear Form" now grants 25% increased stamina instead of 25% increased health. In addition, the armor bonus has been reduced from 450% to 400%.
* The multiplier on base weapon damage for "Mangle (Bear)" ability has been changed from 130% to 100%. In addition, the bonus damage has been reduced by the same ratio.
* "Savage Fury" no longer affects "Mangle (Bear)".
* "Savage Fury" no longer applies to "Maul" or "Swipe".
* The critical damage bonus on "Predatory Instincts" reduced from 3/6/9/12/15% to 2/4/6/8/10%.
* "Improved Leader of the Pack" can no longer get critical heals.
* The armor bonus from "Moonkin Form" has been increased from 360% to 400% (to match Dire Bear Form).




* 30%+ nerf dmg medveda - a protoze rage nebyl za medveda nikdy moc problem, tak "jen" 20-30% nerf threatu (jen odhad, nicmene nizsi hranice by mela platit, je to mozna jeste vic).
* 10% nerf armoru
* malinky nerf HP ktery ale ovlivni jen raidbuffed medvedy
* o dost horsi scaling threatu s equipem

No, jsem celkem zvedavy, jak moc dohaje to posle potencionalni druid tanky.



Jak si prisel na 30% nerf damage to opravdu nechapu. Mangle bude davat o dost mensi damage. Maul a swipe o trochu mensi crity o trosku mensi, ale to porad nerfuje jen damage ze specek. K celkove damagi ale porad pripocitavas autoattack, ktery se jaksi nezmenil. Nevidel bych to na vic nez nejakych 10-15% nerf damage outputu, coz je porad zatracene malo. Kdyby to bylo tech 30% jak rikas, tak je to co se damage a threadu tyce celkem OK.



Maul, Mangle(Bear), Swipe už nedostávají +20% dmg z Savage Fury (btw, skoro nepoužitelný talent teď), critical strike damage šla dolů z dmg x 2.3 na dmg x 2.2, damage Mangle(Bear) nerfnuta o 30%.

Zkus si to posčítat dohromady. O dost méně se to samozřejmě dotkne situací s nedostatečnou generací rage (5mans, ...) ale tam medvěd nikdy neměl problém. PVP se to taky tolik nedotkne, díky lepší rage generation.

Ten hlavní problém je při tankování čehokoliv trochu těžšího, kde máš dostatek rage a jsi limitovaný jen GCD. A pokud nezvedli nějaké threat koeficienty, tak to bude na threatu sakra znát. Nebo že by se začalo konečně používat lacerate?
Go to Top of Page

Gurrshael
Average Member

1888 Posts

Posted - 24/02/2007 :  14:07:33  Show Profile  Send Gurrshael an ICQ Message Send Gurrshael a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

Warriori maji uplne stejne multi target aggro jako predtim, whinuj klidne dal :) Vlastne kecam, mensi. Protoze v def stanci mas 10% output damage redukci. Kdyz to ted das v battle stanci, tak To udela jen 62% aggra co pred patchem...



* "Thunder Clap" is now useable in Defensive Stance. In addition, the tooltip has been adjusted to indicate it causes additional threat.

neztrácíš rage stance dancingem, sice tím uděláš o 10% míň damage, ale:

1) v def stanci děláš 1.495x víc threatu (s defiance). Kupodivu T x 0.9 x 1.495 = T * 1.3455 což je pořád větší než T.
2) TC nedělá agro jen přes damage, ale i přes ten debuff - který dělá v defstanci taky 1.495x víc threatu.

Vysvětli mi, jak s tímle děláš horší threat než předtím

Edited by - Gurrshael on 24/02/2007 14:11:18
Go to Top of Page

celdric
Average Member

1613 Posts

Posted - 24/02/2007 :  14:09:38  Show Profile  Send celdric an ICQ Message Send celdric a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Gurrshael



Maul, Mangle(Bear), Swipe už nedostávají +20% dmg z Savage Fury (btw, skoro nepoužitelný talent teď), critical strike damage šla dolů z dmg x 2.3 na dmg x 2.2, damage Mangle(Bear) nerfnuta o 30%.

Zkus si to posčítat dohromady. O dost méně se to samozřejmě dotkne situací s nedostatečnou generací rage (5mans, ...) ale tam medvěd nikdy neměl problém. PVP se to taky tolik nedotkne, díky lepší rage generation.

Ten hlavní problém je při tankování čehokoliv trochu těžšího, kde máš dostatek rage a jsi limitovaný jen GCD. A pokud nezvedli nějaké threat koeficienty, tak to bude na threatu sakra znát. Nebo že by se začalo konečně používat lacerate?



ja jsem lacerate pouzival porad...jen mi neni jasny jak ma druid tankovat bleed immune moby (uz ted mam problem, ze proti serioznim dpserum si bleed immune moba udrzim jen pres taunt), kdyz mangle dostal zhruba 56%ni (a to jenom procentama pisou ze jeste snizili pevnou cast dmg) dmg nerf bez jakekoliv kompenzace a maul je na 2.5sec. timeru (a samozrejme dostal nerf taky), to ze swipe v serioznim tank equipu dela hovno dmg nebudu ani zminovat

mimochodem ten nerf ilotp ze nemuze critnout je taky velice neprijemny protoze to snizuje viabilitu druida jako clena melee dps grpy... a vzhledem k mnozstvi "melee friendly" npcs v BC bych to videl tak, ze druidi muzou v klidu respecnout na resto na raidovani tak jak to bylo posledni 2 roky...

edit: coz je presne to o co se posledni 2 mesice vsichni warriori typu rahmana, kteri nerozumi ani vlastni classe, usilovne snazili a konecne se jim povedlo si zmeny vywhinovat....

doufam, ze jste spokojeni...

no mmo

Edited by - celdric on 24/02/2007 14:11:58
Go to Top of Page

Gurrshael
Average Member

1888 Posts

Posted - 24/02/2007 :  14:18:44  Show Profile  Send Gurrshael an ICQ Message Send Gurrshael a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by celdric

quote:
Originally posted by Gurrshael



Maul, Mangle(Bear), Swipe už nedostávají +20% dmg z Savage Fury (btw, skoro nepoužitelný talent teď), critical strike damage šla dolů z dmg x 2.3 na dmg x 2.2, damage Mangle(Bear) nerfnuta o 30%.

Zkus si to posčítat dohromady. O dost méně se to samozřejmě dotkne situací s nedostatečnou generací rage (5mans, ...) ale tam medvěd nikdy neměl problém. PVP se to taky tolik nedotkne, díky lepší rage generation.

Ten hlavní problém je při tankování čehokoliv trochu těžšího, kde máš dostatek rage a jsi limitovaný jen GCD. A pokud nezvedli nějaké threat koeficienty, tak to bude na threatu sakra znát. Nebo že by se začalo konečně používat lacerate?



ja jsem lacerate pouzival porad...jen mi neni jasny jak ma druid tankovat bleed immune moby (uz ted mam problem, ze proti serioznim dpserum si bleed immune moba udrzim jen pres taunt), kdyz mangle dostal zhruba 56%ni (a to jenom procentama pisou ze jeste snizili pevnou cast dmg) dmg nerf bez jakekoliv kompenzace a maul je na 2.5sec. timeru (a samozrejme dostal nerf taky), to ze swipe v serioznim tank equipu dela hovno dmg nebudu ani zminovat

mimochodem ten nerf ilotp ze nemuze critnout je taky velice neprijemny protoze to snizuje viabilitu druida jako clena melee dps grpy... a vzhledem k mnozstvi "melee friendly" npcs v BC bych to videl tak, ze druidi muzou v klidu respecnout na resto na raidovani tak jak to bylo posledni 2 roky...



Na bleed immune mobech máš prostě smůlu. Jako nerf bear damage je mi celkem ukradený - když tankuju, tak tam nejsem od dělání dmg a uznávám, že bylo celkem absurdní, kolik jí druid dokázal udělat. V PVP budu mít jednak daleko lepší rage generation a potom hlavní síla druida stejně není v tom udělat co největší dmg v medvědovi a 1v1 mě zase až tolik nebere.

To, co mě na tom vadí nejvíc, je nerf threatu u high-end encounterů.

Mimochodem, ten super swipe idol co přidíval +50dmg už přidává jen +10, takže Swipe teď hituje téměř za polovinu toho, co dřív.


Ale má to i pozitivní stránky - mám další dva volné talenty ze Savage Fury, které můžu dát do natural shapeshiftera :)
Go to Top of Page

celdric
Average Member

1613 Posts

Posted - 24/02/2007 :  14:26:05  Show Profile  Send celdric an ICQ Message Send celdric a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Gurrshael



Na bleed immune mobech máš prostě smůlu. Jako nerf bear damage je mi celkem ukradený - když tankuju, tak tam nejsem od dělání dmg a uznávám, že bylo celkem absurdní, kolik jí druid dokázal udělat. V PVP budu mít jednak daleko lepší rage generation a potom hlavní síla druida stejně není v tom udělat co největší dmg v medvědovi a 1v1 mě zase až tolik nebere.

To, co mě na tom vadí nejvíc, je nerf threatu u high-end encounterů.

Mimochodem, ten super swipe idol co přidíval +50dmg už přidává jen +10, takže Swipe teď hituje téměř za polovinu toho, co dřív.


Ale má to i pozitivní stránky - mám další dva volné talenty ze Savage Fury, které můžu dát do natural shapeshiftera :)


no ja od patche 2.0.0 zjistil, ze me strasne bavi tankovani a velice me tesilo jak krasne to s druidem slo (war lvl 38... a premejslim ze ho potahnu na 70 nez tohle pujde live :-D)...

bohuzel blizzard se z nejakyho pochybnyho duvodu rozhodl, ze warrior ma mit tankovaci monopol...jinak si to nedovedu vysvetlit...

jinak souhlasim s tebou ... me by bylo celkem ukradeny nerfnuti dmg kdybych nevedel, ze je to jasnej zasah do threat generace a pocitam ze to je tak mezi 30 a 40% ten aggro nerf na bleed immune mobech, coz podle zprav co mam je vicemene vsecko v kara napriklad...

nejvic me sere, ze nam za to nedali VUBEC nic...zadny poty ve feralu (ktery byli slibeny), zadny procy z weaponu (ktery byli slibeny), zadny procy z WF totemu napr....
proste zase jen pissoff ze strany blizzardu...

no mmo
Go to Top of Page

M.C warior
Moderator

me

1073 Posts

Posted - 24/02/2007 :  16:02:42  Show Profile  Visit M.C warior's Homepage  Send M.C warior an ICQ Message Send M.C warior a Private Message  Reply with Quote
Jezis a ja se tu 14 dni seru s druidim tankem, abych ho dotlacil do Outlandu :) no jeste ze mam toho maga na 70, bejt pure druid asi by me to dost vzalo.

Respektive nez ho dam zase k ledu zeptam se, ma to jeste smysl trenovat druidiho tanka ? + Myslite ze je to ze strany Blizzardu definitivni, nebo si to jeste nejak preberou ?

https://www.facebook.com/esqgame

Edited by - M.C warior on 24/02/2007 16:04:33
Go to Top of Page

Rahman
Moderator

Felcar

4368 Posts

Posted - 24/02/2007 :  16:23:49  Show Profile Send Rahman a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Gurrshael

quote:
Originally posted by Rahman

Warriori maji uplne stejne multi target aggro jako predtim, whinuj klidne dal :) Vlastne kecam, mensi. Protoze v def stanci mas 10% output damage redukci. Kdyz to ted das v battle stanci, tak To udela jen 62% aggra co pred patchem...



* "Thunder Clap" is now useable in Defensive Stance. In addition, the tooltip has been adjusted to indicate it causes additional threat.

neztrácíš rage stance dancingem, sice tím uděláš o 10% míň damage, ale:

1) v def stanci děláš 1.495x víc threatu (s defiance). Kupodivu T x 0.9 x 1.495 = T * 1.3455 což je pořád větší než T.
2) TC nedělá agro jen přes damage, ale i přes ten debuff - který dělá v defstanci taky 1.495x víc threatu.

Vysvětli mi, jak s tímle děláš horší threat než předtím



Thunderclap nikdy nedelal zadny threat debuffem. Vzdycky delal damage_caused * 2.5 (coz po redukci o 0.8 za battle stace bylo damage_caused * 2). Po te, co pujde v def stanci to upravili, takze po aplikaci def stance je to zase damage_caused * 2. Jenze o 10% min damage za stance...
Go to Top of Page

Gurrshael
Average Member

1888 Posts

Posted - 24/02/2007 :  17:52:19  Show Profile  Send Gurrshael an ICQ Message Send Gurrshael a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman

quote:
Originally posted by Gurrshael

quote:
Originally posted by Rahman

Warriori maji uplne stejne multi target aggro jako predtim, whinuj klidne dal :) Vlastne kecam, mensi. Protoze v def stanci mas 10% output damage redukci. Kdyz to ted das v battle stanci, tak To udela jen 62% aggra co pred patchem...



* "Thunder Clap" is now useable in Defensive Stance. In addition, the tooltip has been adjusted to indicate it causes additional threat.

neztrácíš rage stance dancingem, sice tím uděláš o 10% míň damage, ale:

1) v def stanci děláš 1.495x víc threatu (s defiance). Kupodivu T x 0.9 x 1.495 = T * 1.3455 což je pořád větší než T.
2) TC nedělá agro jen přes damage, ale i přes ten debuff - který dělá v defstanci taky 1.495x víc threatu.

Vysvětli mi, jak s tímle děláš horší threat než předtím



Thunderclap nikdy nedelal zadny threat debuffem. Vzdycky delal damage_caused * 2.5 (coz po redukci o 0.8 za battle stace bylo damage_caused * 2). Po te, co pujde v def stanci to upravili, takze po aplikaci def stance je to zase damage_caused * 2. Jenze o 10% min damage za stance...



Aha, žil jsem v domění, že každý debuff dělá "nějaký" threat i když nemusí být závratný. Fakt je, že jsem to nikde nenašel přímo napsané, takže se zřejmě pletu.

Stejně tak jsem ale nenašel, že by měl TC dělat damage * 2.5 threatu a to dokonce ani v datafilu ke KTM, který by něco takového měl mít, pokud by se threat lišil od normální damage. Mohl bys mě odkázat někam, kde bych si přečetl, že to vážně dělá damage * 2.5?
Go to Top of Page

Seth
Senior Member

Gig

2564 Posts

Posted - 24/02/2007 :  19:07:52  Show Profile  Send Seth an ICQ Message Send Seth a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by celdric

no ja od patche 2.0.0 zjistil, ze me strasne bavi tankovani a velice me tesilo jak krasne to s druidem slo (war lvl 38... a premejslim ze ho potahnu na 70 nez tohle pujde live :-D)...

bohuzel blizzard se z nejakyho pochybnyho duvodu rozhodl, ze warrior ma mit tankovaci monopol...jinak si to nedovedu vysvetlit...

jinak souhlasim s tebou ... me by bylo celkem ukradeny nerfnuti dmg kdybych nevedel, ze je to jasnej zasah do threat generace a pocitam ze to je tak mezi 30 a 40% ten aggro nerf na bleed immune mobech, coz podle zprav co mam je vicemene vsecko v kara napriklad...

EZmode tankovani se musi opravdu libit vsem
to ze ostatni PURE classy se musi snazit 2x tolik aby dosahli stejneho vysledku (aggro) pricemz DMG nemaji sanci dohnat

nezlobte se na me, ale kazdej kdo mel alespon spetku zdraveho rozumu tak pochopil ze situace takhle dal nejde - ted se muzou divit tak maximalne relogeri - pure druidy to neodradi (gursh)

OT: defakto kazde patch notes me utvrzuji v tom, ze blizz vubec nevim, ktera bije a veskere zmeny dela "zpetne"

Seth
Forgotten

bo=protoze!

Go to Top of Page

Gurrshael
Average Member

1888 Posts

Posted - 24/02/2007 :  20:48:16  Show Profile  Send Gurrshael an ICQ Message Send Gurrshael a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by M.C warior

Jezis a ja se tu 14 dni seru s druidim tankem, abych ho dotlacil do Outlandu :) no jeste ze mam toho maga na 70, bejt pure druid asi by me to dost vzalo.

Respektive nez ho dam zase k ledu zeptam se, ma to jeste smysl trenovat druidiho tanka ? + Myslite ze je to ze strany Blizzardu definitivni, nebo si to jeste nejak preberou ?



Jako jestli jsi toho druida leveloval jen a jen kvůli tomu být imba tank, tak ho rovnou zahoď. Jednak je to potom totálně nevyužitá classa a potom nejlepší tank bude/je stejně prot warrior. Pokud tě baví hrát za druida (heal, stealth, dps v kočce, ...) a zároveň tankovat a jsi ochotný se o místo tanka rvát s warama, tak směle leveluj :)

Definitivní není samozřejmě nic, ale na pozici prot wara jako best tanka (i když třeba jen o trošku lepšího než ostatní) pro většinu encounterů se těžko něco změní.

quote:
no ja od patche 2.0.0 zjistil, ze me strasne bavi tankovani a velice me tesilo jak krasne to s druidem slo (war lvl 38... a premejslim ze ho potahnu na 70 nez tohle pujde live :-D)...

bohuzel blizzard se z nejakyho pochybnyho duvodu rozhodl, ze warrior ma mit tankovaci monopol...jinak si to nedovedu vysvetlit...

jinak souhlasim s tebou ... me by bylo celkem ukradeny nerfnuti dmg kdybych nevedel, ze je to jasnej zasah do threat generace a pocitam ze to je tak mezi 30 a 40% ten aggro nerf na bleed immune mobech, coz podle zprav co mam je vicemene vsecko v kara napriklad...

nejvic me sere, ze nam za to nedali VUBEC nic...zadny poty ve feralu (ktery byli slibeny), zadny procy z weaponu (ktery byli slibeny), zadny procy z WF totemu napr....
proste zase jen pissoff ze strany blizzardu...


... a mě to třeba od patche 2.0 zase až tolik nebralo. No challenge. Teď mluvím z hlediska 5man instancí, jinde jsem nebyl. Tam kde jsem se musel dřív ohánět, abych to na sobě udržel jsem teď mohl skoro spát. Jako jo, bylo to bezproblémové a tak vůbec, ale imho to byla trochu nuda. Obdobně PVP - když si zvykneš ty classy porážet se starýma talentama, tak s těma buffama co jsme dostali to je potom tak trochu easymode. Dřív jsem do 2v1 skoro nechodil, teď jsem se nebál situací 3v1.

Ale jinak jo, teď by mohl blizzard konečně dát ty weapon procy v shapeshiftu + pití potů a jsem spokojený :) On toho druid oproti dřívějšku dostal stejně celkem dost.

Edited by - Gurrshael on 24/02/2007 20:49:56
Go to Top of Page

Gurrshael
Average Member

1888 Posts

Posted - 24/02/2007 :  21:00:14  Show Profile  Send Gurrshael an ICQ Message Send Gurrshael a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Seth
OT: defakto kazde patch notes me utvrzuji v tom, ze blizz vubec nevim, ktera bije a veskere zmeny dela "zpetne"



Tak jasně že blizzard nedokáže pořádně odhadovat co která změna udělá. Jedna věc je theorycraft na papíře, druhá věc je potom praxe u X milionů hráčů, kde každý má jiný skill/equip/whatever. Jak jinak to chceš dělat, než metodou pokus omyl? Je tam podle mě spousta faktorů, na které na to mají neodhadnutelný vliv. Teď je to spíš tím, že blizzard udělal spoustu změn najednou (kvůli BC) a zcela jednoduše se v některých oblastech dost seknul.

Takže teď nerfne druidy, buffne wary, za 2 měsíce se zjistí, že druidy nerfnul moc a warrioři v epikách zase dává moc velkou damage, tak vymyslí nějakou brutální "normalizaci" čehosi a ... tak dál.

Nevadí mi malé změny a doladění talentů, ale dost jsem zvědavý na to, co třeba teď provedli s druidem - dost brutální nerf několika klíčových abilit. Imho si zase koledují o to, že to nedomysleli. Postupné a pozvolné změny jsou imho lepší. To ale nic nemění na tom, že blizzardí hry jsou většinou dost dobře vyvážené a u WoW to platí taky - takže bych jim do toho asi kecat neměl :)
Go to Top of Page

Rakhen
Junior Member

917 Posts

Posted - 25/02/2007 :  11:10:06  Show Profile Send Rakhen a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rahman
Jak si prisel na 30% nerf damage to opravdu nechapu. Mangle bude davat o dost mensi damage. Maul a swipe o trochu mensi crity o trosku mensi, ale to porad nerfuje jen damage ze specek. K celkove damagi ale porad pripocitavas autoattack, ktery se jaksi nezmenil. Nevidel bych to na vic nez nejakych 10-15% nerf damage outputu, coz je porad zatracene malo. Kdyby to bylo tech 30% jak rikas, tak je to co se damage a threadu tyce celkem OK.


Hlavní DPS které druid dělá v 5man je swipem. To je samozřejmě optimální jen na pullech kde je hodně mobů (ie v 5man heroic už druidův damage je "zpět v normálu", dostat se nad 20% je celkem zázrak protože se jede téměř výhradně single target damage kde pokud chceš swipovat tak si musíš docela zatancovat abys byl daleko od všech ovcí, pastí a fearovanejch mobů - tedy bezvýhradně poslední). Pro představu, údaje z testrealmu vypadají zhruba tak že když jsi dával průměrně swipem rány za 190 tak po patchi dáváš swipem crity za 210.

Blizzard mi přijde že fakt neví co dělá. Nejdřív se udělají itemy stylem že to zabije itemizaci takže defakto člověk získa absolutní top z hlediska mitigace (viz
http://wow.allakhazam.com/db/itemadvsearch.html?itemclass=4%3A2&slot=6&quality=2&quality=3&quality=4&binds=-1&speedmin=0.0&speedmax=999.0&effect=0&showall=0&dep=n&source=Live&stat1=armor&statval1=180&sort1=armor&sortwt1=1&locale=enUS&search=1,
http://wow.allakhazam.com/db/itemadvsearch.html?itemclass=4%3A2&slot=9&quality=2&quality=3&quality=4&binds=-1&speedmin=0.0&speedmax=999.0&effect=0&showall=0&dep=n&source=Live&stat1=armor&statval1=100&sort1=armor&sortwt1=1&locale=enUS&search=1,
http://wow.allakhazam.com/db/itemadvsearch.html?itemclass=4%3A2&slot=7&quality=2&quality=3&quality=4&binds=-1&speedmin=0.0&speedmax=999.0&effect=0&showall=0&dep=n&source=Live&stat1=armor&statval1=100&sort1=armor&sortwt1=1&locale=enUS&search=1,
http://wow.allakhazam.com/db/itemadvsearch.html?itemclass=4%3A2&slot=10&quality=2&quality=3&quality=4&binds=-1&speedmin=0.0&speedmax=999.0&effect=0&showall=0&dep=n&source=Live&stat1=armor&statval1=100&sort1=armor&sortwt1=1&locale=enUS&search=1,
http://wow.allakhazam.com/db/itemadvsearch.html?itemclass=4%3A2&slot=8&quality=2&quality=3&quality=4&binds=-1&speedmin=0.0&speedmax=999.0&effect=0&showall=0&dep=n&source=Live&stat1=armor&statval1=100&sort1=armor&sortwt1=1&locale=enUS&search=1

kde fakt už upgrade není až po epiky - doporučuji se podívat na ty hodnoty, často mají ty zelené věci 2x víc armoru než cokoli jiného a následně na základě tohohle nerfne komplet bear bonus. Takže nejen že zabije equipový progress (protože dal postavám hned na začátku "to nejlepší") a dá tak druidovi vlastně jeho top equip hned do prvního raidu ale pak místo aby s tímhle něco udělal tak to radši "nerfne" komplet. Přitom stačilo daleko logičtěji upravit těchhle pár zelených itemů na nějaké normální hodnoty a armor mohl bejt v pohodě.

(ot: dá se tu zapsat link nějak normálněji? Přes url= ani url href= to nefungovalo)

Edited by - Rakhen on 25/02/2007 11:21:17
Go to Top of Page

-Mike-
Average Member

1308 Posts

Posted - 25/02/2007 :  11:44:27  Show Profile  Send -Mike- an ICQ Message Send -Mike- a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Rakhen
(ot: dá se tu zapsat link nějak normálněji? Přes url= ani url href= to nefungovalo)


Jiste ze da : treba takhle?
nebo zkus pouzit tinyurl.com :)

Krabice je zaklad.
Go to Top of Page
Page: of 31 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  New Poll New Poll
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Diskuzní klub hráčů online her © © 2000 CzechHeroes Go To Top Of Page
This page was generated in 0,41 seconds. on eygor Snitz Forums 2000