Author |
Topic  |
|
robiwan
Moderator
  
1035 Posts |
Posted - 22/02/2007 : 09:02:10
|
Po troch týždňoch testovania je tu konečne Chapter 5. Bohužiaľ bez questového obsahu, ale s dokončeným expertise pre posledné dve profesie. Ide o významný patch, pretože dovŕšil všetky podstatné zmeny v profesiách po NGE... a čo bude nasledovať ďalej, je vo hviezdach.
Preklad je doplnený o niektoré dodatočné informácie. V prípade, ak som si nebol istý správnosťou prekladu, tak som dal do zátvorky pôvodný text. Za gramatické chyby a preklepy neručím (:
Odkazy: http://starwarsgalaxies.station.sony.com/en_US/players/content.vm?page=Current%20Chapter http://forums.station.sony.com/swg/posts/list.m?topic_id=256381
Chapter 5: An Entertaining Enterprise
Nové veci
Skompletizovanie profesijných expertise stromov pre všetky profesie: Poslednými dvomi profesiami, ktoré získajú v rámci expertise možnosť upravovať a zlepšovať svoje doterajšie schopnosti a vlastnosti a získavať nové, sú traderi a entertaineri. Hráči majú k dispozícii 45 expertise bodov, ktoré im budú udeľované postupne od levelu 10 až do levelu 90.
• Expertise pre traderov: Traderské schopnosti a vlastnosti sú rozdelené na dva stromy - výrobný (Production) a špecializačný (Specialization). Výrobný strom obsahuje napr. možnosť rozširovať skladovacie priestory, zvýšiť účinnosť ťažby a výroby v továrňach, zníženie výrobných nákladov a pod. Špecializačný strom sa delí na tri časti (dve špecializované a jednu všeobecnú), z ktorých každá ponúkne traderom bonusy v rámci špecializácie, ktorú si zvolia.
• Nové expertise pre entertainerov: Rovnako entertaineri získajú dva základné expertise stromy. Umelecký strom (Artiste) ovplyvňuje predovšetkým kvalitu a účinnosť bonusov a buffov vytváraných pre iných hráčov. Dramatický strom (Drama) ponúka schopnosti a vlastnosti, ktoré zvýšia efektivitu entertainerov v boji.
Nový systém reverzného inžinierstva pre traderov: Traderi získajú možnosť rozoberať lootnuté predmety na základné časti (Power Bits a Modifier Bits) a prostredníctvom špeciálneho nástroja z nich vytvárať trvalé bonusy (Skill Enhancing Attachments - SEA) alebo dočasné buffy (Power-Ups - PU), ktoré bude možné aplikovať na vyrobené oblečenie, zbroj alebo zbrane so socketom.
Čas na stanovačku: Galaxia je obrovská a občas je nevyhnutné podniknúť výpravu trvajúcu niekoľko dní. Chapter 5 priniesla pre traderov ďalšiu možnosť, ako pomôcť hráčom ďaleko od svojich virtuálnych domovov - výrobou táborov.
Do táborov bude možné zabudovať rozličné moduly ako Maják pre raketoplán (Shuttle Beacon), Klonovacie centrum (Cloning Cener), Obchodník s odpadom (Junk Dealer) a Zabávačske pódium (Entertainment Area), čím umožnia hráčom využívať niektoré benefity planetárnych a hráčskych miest ďaleko od akejkoľvek civilizácie.
Obrázky táborov sa nachádzajú tu: Návrat táborov Gone Camping!
Vytváranie buffov: Entertaineri získajú nové možnosti uplatnenia. Budú môcť vytvárať a predávať na mieru vytvorené buffy a bonusy. Nový systém vytvárania buffov bude zahŕňať aj možnosť posilnenia niektorých vlastností/schopností na úkor iných (positive buffs that can be strengthened by choosing additional de-buffs).
Chapter 5 Gift: Hráči po prvom nalogovaní do hry po stiahnutí patchu získajú dva predmety - tábor na jedno použitie a obraz s názvom "Camp Life".
Chapter 5 gifts
Poznámky k Chapter 5
Boj
Základný efekt pre "elemental cold critical strike" teraz spôsobuje väčšie poškodenie cieľa a nie jeho spomalenie.
Čas potrebný na zmenu statusu z "On Leave" na "Combatant" pri použití príkazu /pvp je znížený z 30 sekúnd na 1 sekundu.
Pri pokuse o zber surovín z tela mŕtveho zvieraťa počas boja sa objaví správa, že nie je možné zbierať suroviny počas boja (You cannot harvest while in combat.)
Maximálny dosah pre "Spiral Kick" bol stanovený na 10 metrov.
Profesie
Profesia: Entertainer
Do hry sa vracajú staré entertainerské tituly.
Entertainerom boli pridané dva expertise stromy:
Dramatický strom (Drama Expertise): Dramatický strom obsahuje útočné pohyby, dodatočné schopnosti absorbovať rozličné typy útokov (additional armor) a možnosti vyhýbať sa útokom (dodge defense). Tiež ponúka schopnosť inšpiračných vystúpení (inspirational performances) aj mimo príslušného táborového modulu a kantíny.
Umelecký strom (Artiste Expertise):Umelecký strom ponúka niekoľko úrovní zlepšovania umeleckej činnosti a vytvárania buffov. Hráči, ktorí sa budú chcieť hlbšie špecializovať na vytváranie buffov, môžu získať nové buffy a bonusy . Tento strom tiež umožňuje vytvoriť holografickú skupinu.
Základné informácie o expertise pre entertainerov sú tu.
Starý systém vytvárania buffov je nahradený novým tzv. "Build-a-Buff" systémom. Nový systém umožní vytváranie buffov na mieru podľa želania zákazníka. Entertainer bude mať k dispozícii širokú škálu bonusov a buffov, ktoré je možné navzájom kombinovať. Build-a-Buff systém zároveň umožňuje automatické a bezpečné platby za služby.
Viac informácii o novom systéme vytvárania buffov nájdete tu: Vytváranie buffov krok sa krokom Build-a-Buffs
Levelový systém pre entertainerov bol zmenený tak, aby zodpovedal levelom u bojových profesií (1-90). Táto zmena nemá za následok stratu non-aggro statusu. Hráč automatický stráca non-aggro status útokom na moba, alebo keď minie aspoň jeden bod v Drama Expertise.
Profesia: Trader
Traderi získavajú prístup k dvom expertise stromom.:
Špecializačný strom (Specialization Expertise):Tento strom ovplyvňuje výrobné schopnosti (napr. assembly a experimentovanie) osobitne pre každú z dvoch vetiev príslušnej traderskej profesie (architekt/staviteľ lodí, inžinier/remeselník, výrobca zbraní/výrobca zbroje, krajčír/kuchár) a osobitne pre všeobecnú výrobu (general crafting).
Produkčný strom (Production Expertise):Produkčný strom má vplyv na účinnosť získavania vzoriek surovín, ťažby, továrenskú výrobu a skladovaciu kapacitu vendorov. Rovnako ovplyvňuje aj výšku nákladov potrebných na prevádzkovanie harvesterov, továrni a vendorov.
Expertise prináša niektoré nové schémy.
Levelový systém pre traderov bol zmenený tak, aby zodpovedal levelom u bojových profesií. Táto zmena nemá za následok stratu non-aggro statusu, ktorý traderom ostáva. Hráč automatický stráca non-aggro status útokom na moba.
Vstupy pre schémy (draft schematic entries) na výrobu Scout Trap Module, Stimpack Dispenser Module a Medical Modules 1-6 sú odstránené.
Za zbalenie (re-deeding) harvesteru bude účtovaná správna suma.
Profesia: Medic
Séria schopností Reckless Stimulation bude po použití správne zobrazovať množstvo regenerovanej action. Napr. ak pri použití máte plnú action, zobrazí sa +0 Action.
Oprava chyby, ktorá spôsobovala, že schopnosť Stasis Field nepracovala správne do vzdialenosti 48 metrov.
Profesia: Officer
Marksmanship Expertise modifikátory správne prideľujú prvých 10 bonusov. Marksmanship Expertise správne zobrazuje štyri dostupné stupne (tiers), ktoré je možné sa naučiť.
Profesia: Staviteľ lodí
Experimentovanie s rýchlosťou mozgov droidov (droid brain) je teraz závislé od levelu/schémy vyrábaného mozgu.
Droid brain Mark 1: Odstránenie experimentácie. Hodnota pre experimentovanie so zvýšením rýchlosti mozgu je teraz -1. Droid brain Mark 2: Experimentovanie so zvýšením rýchlosti má teraz hodnotu od -1 do -2. Droid brain Mark 3: Experimentovanie so zvýšením rýchlosti má teraz hodnotu od -1 do -3. Droid brain Mark 4: Experimentovanie so zvýšením rýchlosti má teraz hodnotu od -1 do -4. Droid brain Mark 5: Experimentovanie so zvýšením rýchlosti má teraz hodnotu od -1 do -5.
Reverzné inžinierstvo
Traderi môžu vyrábať nástroj na reverzné inžinierstvo (RE nástroj), a prostredníctvom neho rozoberať niektoré lootnuté predmety. Schopnosť vyrábať RE nástroj bude mať každý Novice Artisan.
Traderi s výnimkou architektov/staviteľov lodí budú môcť rozoberať zbrane, zbroj, oblečenie a "junk loot". Rozobratie predmetu v procese reverzného inžinierstva bude nezvratné a bude mať za následok jeho zničenie.
Komponenty získané reverzným inžinierstvom budú použiteľné na výrobu SEA a PU, ktoré sa dajú použiť na zbroj, zbrane a oblečenie.
Zbrane je odteraz možné vyrábať so "socketami", do ktorých bude možné vložiť SEA.
Viac informácii o reverznom inžinierstve nájdete tu: Základy reverzného inžinierstva The Nuts and Bolts of Reverse Engineering.
Vendori
Prostredníctvom nového tlačidla "Re-list Item" a menu v skladovacom okne (stockroom) bude možné jednoducho a rýchlo vrátiť predmety do predaja s ich pôvodnou cenou a popisom.
Aby nebol majiteľ vendora zahlcovaný stovkami správ o zrušení predaja predmetu a jeho presunutí do skladu (stoskroom), boli zavedené nasledujúce pravidlá:
1. V prípade, ak je predaj zrušený v dôsledku priameho zásahu majiteľa vendora, systém nebude posielať správu o zrušení predaja a presunutí predmetu do skladu.
2. V prípade, ak je predaj zrušený v dôsledku uplynutia času určeného na predaj (30 dní od začiatku predaja predmetu), systém zašle majiteľovi vendora správu o neúspešnom predaji a presunutí predmetu do skladu.
3. Majiteľovi vendora nebudú posielané správy o nepredaní ďalších predmetov tým istým vendorom až do doby, kým vendorov majiteľ nevyvolá menu vendora alebo nebude reštartovaný server (No more mail will be sent to the vendor owner for subsequent items on that particular vendor that expire because no one has bought the item until the vendor owner accesses the vendor or the galaxy is restarted. The definition of "access" is the same as the definition of "access" currently used to determine the various vendor operational states.)
Pri vrátení predmetov do predaja (re-listing) im bude znovu nastavená cena a popis, ktorú mali pri ostatnom zaradené do predaja.
Je možné označiť viacej predmetov a naraz ich znovu zaradiť do predaja. Po stlačení tlačidla "Sell Item" alebo zvolení tej istej možnosti z menu nad predmetom sa pre každý z označených predmetov zobrazí okno predaja (Sell Window), a bude možné pre každý z nich zadať novú cenu a popis.
Wookiee a Ithorianskí vendori mozu odteraz nosiť kybernetické protézy.
Moduly do droidov:
Zberačský modul (Creature Harvest Module):Droidi s osadeným zberačským modulom a nastaveným auto harvestom začnú zbierať suroviny automaticky po skončení boja.
Detonačný modul (Detonation Module):Droidi s detonačným modulom zobrazujú dosah účinku detonácie a jej silu. Detonačná sila je zároveň zvýšená o 33%.
Zberačstvo
Zberačstvo sa vracia do Star Wars Galaxies. Prostredníctvom zberačstva je možné zbierať návnady na chytanie rýb.
Návnady rovnakého druhu sa pri zbere v inventári sčítavajú do jednej položky (stack).
Tipy pre zbieranie návnad: - Po pokuse zbierať návnady na určitom mieste je nutné sa premiestniť najmenej o 5 metrov, inak nebude možné v zbieraní pokračovať. - Po úspešnom pokuse nie je možné na danom mieste pokračovať v zbieraní. Toto obmedzenie sa týka jedného prihlásenia a toho istého hráča. Po odhlásení a prihlásení je na tom istom mieste možné zbierať ďalej. - Šanca na získanie návnady je 50 %.
Game Options
Game options program, spúšťaný cez Launchpad, teraz podporuje rozlíšenia aj nad 1600x1200. Do programu boli pridané možnosti pre konfiguráciu reproduktorov. Staré zvukové možnosti boli resetované.
Upozornenie: Odporúčame, aby si každý skontroloval konfiguráciu reproduktorov v Game Options v hre a preveril, či je totožná so zvukovým systémom, ktorý má.
Galaktická občianska vojna (GCW)
Aby mohol hráč vstúpiť do PvP oblasti, musí byť v Špeciálnych jednotkách (Special Forces - SF). Pokus o vstup do PvP oblasti už nebude mať za následok automatické nastavenie SF. Uvedená skutočnosť sa týka bojiska v Restusse a základní na Naboo, Corellii a Taluse.
Päťminútový odstup medzi odchodom (resign) hráča z frakcie a faktickým zrušením frakčnej príslušnosti je zrušený.
Posily privolané komlinkom predtým ako začnú útočiť na iné ciele v oblasti zaútočia na zamýšľaný cieľ (intended target).
Na základne je možné zaútočiť najskôr po uplynutí štyroch hodín po ich umiestnení.
Počet GCW bodov za zabitie obyčajného cieľa je zvýšený z 3 na 5 bodov.
Periodické bodové GCW bonusy za zotrvanie v PvP oblasti sa menia v závislosti od GCW hodnosti.
Questy
Trials of Obi-Wan: Decrepit Droid Factory: Opravená chyba, keď občas nebolo možné lootnuť Factory Guardiana.
Trials of Obi-Wan: Decrepit Droid Factory: Z Factory Guardiana teraz správne padá "Chef Enhancement Ring".
Trials of Obi-Wan: Lord Vartonis sa pred konečným kolom vylieči na maximum (takže to nebude trvať dve, ale až tri vzrušujúce minúty).
Trials of Obi-Wan: Questy z "Blistmok Heart", "Xandank Jaw", a "Tulrus Mandible" už nebude možné získať z lootovacieho okna. Questy bude možné získať len aktiváciou predmetu, ktorý je v inventári. Táto zmena má zabrániť tomu, aby osoba, ktorá chce iba predmet, nechtiac kliknutím na predmet v lootovacom okne aktivovala quest.
Rage of the Wookiees: Pri opätovnom pokuse o otvorenie niektorého lockboxu z väzenských questov na Avatare sa hráčovi objaví správa, že tento lockbox už nepotrebuje (You are now told that you no longer need the lockbox from the avatar platform prisoner quests when you try to access to it again after completing that step).
Rage of the Wookiees: Quest "Wrelaac Needs Proof" nie je možné opakovať.
Rage of the Wookiees: Opravený problém, keď sa v holonetovom vysielači objavoval kus kódu.
Rage of the Wookiees: Boba Fett hráčovi nedá quest Clone Relics: "Working for Boba Fett, Phase IV" pokiaľ už má dokončenú piatu fázu "Working for Boba Fett, Phase V".
Rage of the Wookiees: Odmenou za splnenie questu "Treat for the Trandoshans" sú sľúbené kredity.
Rage of the Wookiees: Opravená chyba v interpunkcii pri "Genocide" queste.
Rage of the Wookiees: Opravená chyba v písaní v "The Chirq Council: Assumed Identity" queste.
Legacy: Jabba's Palace: EV-9D9 v Jabbovom paláci už nebude dávať ten istý quest dvakrát v tom istom čase.
Gendrove questy (traderi a entertaineri - Mos Eisley, Tatooine) už nebudú ukazovať nesprávne množstvo XP po ich akceptovaní.
Predmety
Manželstvo (Unity): Hráči si pri uzatváraní manželstva (Unity ceremony) nebudú vymieňať vybrané prstene. Namiesto toho budú nosiť prstene, ktoré si sami vyberú. Snubný prsteň nebude možné predať až do momentu, kým nie je manželstvo zrušené.
Manželstvo (Unity): Hráč musí mať príslušný level a/alebo príslušnú profesiu potrebné na nosenie vybraného prsteňa, aby si ho mohol počas uzatvárania manželstva navliecť na prst ako obrúčku.
Manželstvo (Unity): Manželia nebudú musieť nosiť snubné prstene po celý čas trvania manželstva. Samozrejme manželia sa môžu rozhodnúť inak.
Trials of Obi-Wan: Čas trvania buffu z "Mustafarian Blade Globe" a "Mustafarian Distance Globe" je zmenený na 60 sekúnd.
Trials of Obi-Wan: Opravený problém, keď sa doba na opätovné použitie (reuse timer) "Mustafarian injector" zobrazovala nesprávne.
Trials of Obi-Wan: Opravený problém, keď sa buffy zo "Shard of Ferocity" a "Mustafarian Injector" navzájom rušili.
Restuss: "Crusader M-XX Heavy Rifle" dáva odteraz kinetickú damage namiesto energetickej.
Opasky z "Clone Trooper" zbroje neukazujú vlastnosti zbroje (armor stats). Predtým ich ukazovali aj napriek skutočnosti, že opasky neposkytovali zbrojové bonusy.
"Bacta Kits" potrebujú na nabitie "Bacta Kit Charge Loaders". Tieto komponenty môžu ovplyvniť počet nabití.
"Bacta Kits" prestanú účinkovať iba v prípade spôsobenia škody útokom. To znamená, že je ich možné použiť aj v bojovom móde, ale ich používanie bude prerušené akonáhle útočník spôsobí škodu.
Opravené chyby týkajúce sa Nalargonu a Omni Boxu, ktoré spôsobovali, že entertainerovi sa zobrazila správa, že má najskôr zložiť svoj terajší nástroj.
Profesijné predmety, ktoré hráč získava postupom v profesii, a ktoré v súčasnosti nedávajú questy, majú nový popis a sú určené výlučne ako dekoratívne predmety do domov.
Vesmír
Ciele pre imperiálne "Destroy Duty" misie z Dathomirskej vesmírnej stanice sú teraz tier 4 rebelské lode.
User Interface
Statusové informácie sa zobrazujú aj nad zamýšľaným cieľom (intended target - cieľ v zelených zátvorkách). Zobrazovanie týchto informácií je možné zakázať v "Options -> Interface -> Show status information over the intended target".
Zmena v nastavení "specular terrain option" sa prejaví až po zmene scény alebo po reštarte klienta.
NPC Master Pilot Menddle sa už nezobrazuje v examine okne ako "type: an unknown creature"
Opravená chyba v písaní v popise "Civic Policy II".
Numbers copied and pasted will now be limited to the same length as those originally typed (netuším, čo tým mysleli, resp. čo opravovali, tak to neviem preložiť tak, aby to dávalo zmysel v kontexte danej opravy).
Svet
Rage of the Wookiees: "Survey Data Recorder" pri vchode do "Rryatt Trail" sa už nevznáša.
Gamma Station: Lampa na Inaldrinom stole sa už nevznáša.
Gamma Station: "Rak'qua Shaman" už nie je za stenou prvej miestnosti.
Bug Fix: Hráči by už nemali spadnúť (fall out of the world), ak sa pokúsia vstúpiť do inštancie, keď sedia na/vo vozidle alebo zvierati.
"Mining Outpost" na Dantooine je teraz na radare správne označený. Pokiaľ opustení bojoví droidi (Abandoned Battle Droids) v Rryatt Trail na niekoho strieľajú, tak sa zobrazia aj laserové strely.
|
I have waited and planned and built my strength for fifteen thousand years. I have evolved. It is time. (Omnius Evermind) --------------------------- Feyd'Rautha Saresh (Medic, Rebel Alliance, Europe-Chimaera), Robe Saresh (Force Sensitive, Rebel Alliance, Europe-Chimaera)
|
Edited by - robiwan on 24/02/2007 19:48:19
|
|
| |
Jorssk
Moderator
   

2991 Posts |
Posted - 22/02/2007 : 09:15:52
|
Noooo kdyby s tim pockaly jeste tyden tak mam kompletni rank . |
 |
|
Shamirr
New Member


135 Posts |
Posted - 22/02/2007 : 09:21:54
|
SOE zjavne naháňa čas. Pri tých chybách, čo tam boli hlásené to bude pekný guláš . Ale treba vidieť aj to pozitívne, imperiálni piloti majú peknú duty misiu. |
Nekropolis: SWG: Shamirr Norrag (*10.6.2005 +9.7.2008) - Imperial Commando, Imperial Ace Pilot; Xandara Norrag (*11.8.2006 +9.7.2008) - Trader, Freelancer Pilot |
Edited by - Shamirr on 22/02/2007 09:22:34 |
 |
|
robiwan
Moderator
  
1035 Posts |
Posted - 22/02/2007 : 21:31:04
|
quote: Originally posted by Jorssk
Noooo kdyby s tim pockaly jeste tyden tak mam kompletni rank .
ak chces, aby som ti to poslal, tak povedz, v akej forme to chces a ake tagy tam mam pouzit (ak mam)  |
I have waited and planned and built my strength for fifteen thousand years. I have evolved. It is time. (Omnius Evermind) --------------------------- Feyd'Rautha Saresh (Medic, Rebel Alliance, Europe-Chimaera), Robe Saresh (Force Sensitive, Rebel Alliance, Europe-Chimaera)
|
 |
|
Jorssk
Moderator
   

2991 Posts |
Posted - 22/02/2007 : 22:49:57
|
na web staci ve worldu s obrazkama v jpg na jangofett@seznam.cz |
Edited by - Jorssk on 22/02/2007 22:50:18 |
 |
|
robiwan
Moderator
  
1035 Posts |
Posted - 22/02/2007 : 23:39:46
|
hm...traderovi sa ani po vybiti dvadsiatich piratov na Loku neobjavil aggro flag
a Trader's Friend ma DPS 937  |
I have waited and planned and built my strength for fifteen thousand years. I have evolved. It is time. (Omnius Evermind) --------------------------- Feyd'Rautha Saresh (Medic, Rebel Alliance, Europe-Chimaera), Robe Saresh (Force Sensitive, Rebel Alliance, Europe-Chimaera)
|
 |
|
Jorssk
Moderator
   

2991 Posts |
Posted - 23/02/2007 : 00:50:20
|
Ja nemam agro flag ale stejne na me utocej (s entem). Jinak je super ze se uz muzou craftit droideky a bojovy droidi. Jeste sehnat nekoho kdo to udela. |
 |
|
Shamirr
New Member


135 Posts |
Posted - 23/02/2007 : 07:30:27
|
Aby som vyskúšal nové crafterské bojové schopnosti, som včera skúšal s Xandarou vyčistiť miesto pre harvester na Loku ...OMG... Hniezdili tam tie miestne sliepky. CL90 s puškou cca. 920DPS som tam šaškoval asi 10 minút. Pokiaľ sa niektorá rozhodla hniezdo opravovať, tak to stíhala rýchlejšie, než ja ničiť. Neviem si predstaviť, že by som zvládol niečo väčšie. Bez nejakých špeciek a aspoň basic heal, je to v praxi skoro nepoužiteľná vlastnosť.
Skúšal som aj tú space misiu z Dathomiru. Je to krátka misia (3 waypointy na jednej úrovni + boss), trvala mi zhruba hodinu a dostal som 2100 GCW (bez buffu). Celkom vhodná náhrada, keď je prázdny Kessel. |
Nekropolis: SWG: Shamirr Norrag (*10.6.2005 +9.7.2008) - Imperial Commando, Imperial Ace Pilot; Xandara Norrag (*11.8.2006 +9.7.2008) - Trader, Freelancer Pilot |
 |
|
Miky
Moderator
 
947 Posts |
Posted - 23/02/2007 : 07:33:56
|
Prijdu se na to podivat, jakmile bude trochu casu.  |
Wyndia Creel - Tarkin server
|
 |
|
robiwan
Moderator
  
1035 Posts |
Posted - 23/02/2007 : 08:42:21
|
quote: Originally posted by Shamirr
Aby som vyskúšal nové crafterské bojové schopnosti, som včera skúšal s Xandarou vyčistiť miesto pre harvester na Loku ...OMG... Hniezdili tam tie miestne sliepky. CL90 s puškou cca. 920DPS som tam šaškoval asi 10 minút. Pokiaľ sa niektorá rozhodla hniezdo opravovať, tak to stíhala rýchlejšie, než ja ničiť. Neviem si predstaviť, že by som zvládol niečo väčšie. Bez nejakých špeciek a aspoň basic heal, je to v praxi skoro nepoužiteľná vlastnosť.
Skúšal som aj tú space misiu z Dathomiru. Je to krátka misia (3 waypointy na jednej úrovni + boss), trvala mi zhruba hodinu a dostal som 2100 GCW (bez buffu). Celkom vhodná náhrada, keď je prázdny Kessel.
no o toho craftera by som sa nebal...urcite to dopadne tak, ze mu pridaju nejake komplementarne expertise, aby mohli americke deti kempovat dwb a pritom craftit mando a jetpacky  |
I have waited and planned and built my strength for fifteen thousand years. I have evolved. It is time. (Omnius Evermind) --------------------------- Feyd'Rautha Saresh (Medic, Rebel Alliance, Europe-Chimaera), Robe Saresh (Force Sensitive, Rebel Alliance, Europe-Chimaera)
|
 |
|
Miky
Moderator
 
947 Posts |
Posted - 23/02/2007 : 08:52:06
|
Muzeme udelat grupu entu a traderu 4/4 a zajit na HK, uvidi se.  |
Wyndia Creel - Tarkin server
|
 |
|
robiwan
Moderator
  
1035 Posts |
Posted - 23/02/2007 : 09:10:34
|
quote: Originally posted by Unioner
Muzeme udelat grupu entu a traderu 4/4 a zajit na HK, uvidi se. 
jj...prejdu tou instanciou ako noz maslom...za 10 hodin...traderi budu tankovat, a enti budu odstranovat cloning sickness  |
I have waited and planned and built my strength for fifteen thousand years. I have evolved. It is time. (Omnius Evermind) --------------------------- Feyd'Rautha Saresh (Medic, Rebel Alliance, Europe-Chimaera), Robe Saresh (Force Sensitive, Rebel Alliance, Europe-Chimaera)
|
 |
|
WereHamster
Junior Member
 

982 Posts |
Posted - 23/02/2007 : 09:26:50
|
quote: Originally posted by Jorssk
Ja nemam agro flag ale stejne na me utocej (s entem). Jinak je super ze se uz muzou craftit droideky a bojovy droidi. Jeste sehnat nekoho kdo to udela.
A ti roboti budou něco platní? Nebo to budou stejná plivátka jako zbytek? |
 |
|
Jorssk
Moderator
   

2991 Posts |
Posted - 23/02/2007 : 13:48:14
|
Jsou celkem dobry maji level 60. A jeste pridal mustafarianskeho mining droida.
Jinak hammie to by se ti libylo. Enti muzou bojovat. Umi suprove unarmed beze zbrani. Takove tance smrti. Myslim ze se daji vyuzit tedko pri akcich i jako podpurni bufferi. |
 |
|
WereHamster
Junior Member
 

982 Posts |
Posted - 23/02/2007 : 15:54:21
|
quote: Originally posted by Jorssk
Jsou celkem dobry maji level 60. A jeste pridal mustafarianskeho mining droida.
Jinak hammie to by se ti libylo. Enti muzou bojovat. Umi suprove unarmed beze zbrani. Takove tance smrti. Myslim ze se daji vyuzit tedko pri akcich i jako podpurni bufferi.
No level 60 nezní nejlépe, ale je tu jistá naděje :) Ještě pár let a bude to žůžo. |
 |
|
Jorssk
Moderator
   

2991 Posts |
Posted - 24/02/2007 : 04:17:38
|
Mno takovemu entovi nebo craftovi se takovýhle droid náramě hodí jako podpora do boje. Je to rozdíl když bojuje s ním a potom bez něj. |
 |
|
Dromedarr
Junior Member
 

629 Posts |
Posted - 24/02/2007 : 14:45:26
|
nj, takovy HKcko lvl. 90 by byl peknej droidi pet  |
SWG, Europe-Farstar - Drom, Losos, Efiss, Casia' - R.I.P. SWG |
 |
|
Miky
Moderator
 
947 Posts |
Posted - 24/02/2007 : 18:05:50
|
quote: Originally posted by Dromedarr
nj, takovy HKcko lvl. 90 by byl peknej droidi pet 
Me staci jako pet Droid Dark Jedi Master v.5 lvl 500.  |
Wyndia Creel - Tarkin server
|
 |
|
Almych
Average Member
  

1691 Posts |
Posted - 24/02/2007 : 19:43:55
|
jen bych dodal, ze speaker neni microfon ale reprak, takze je treba znovu v game option nastavit, jaky system repraku mate |
 |
|
robiwan
Moderator
  
1035 Posts |
Posted - 24/02/2007 : 19:48:58
|
quote: Originally posted by Almych
jen bych dodal, ze speaker neni microfon ale reprak, takze je treba znovu v game option nastavit, jaky system repraku mate
vdaka za opravu  |
I have waited and planned and built my strength for fifteen thousand years. I have evolved. It is time. (Omnius Evermind) --------------------------- Feyd'Rautha Saresh (Medic, Rebel Alliance, Europe-Chimaera), Robe Saresh (Force Sensitive, Rebel Alliance, Europe-Chimaera)
|
 |
|
Jorssk
Moderator
   

2991 Posts |
Posted - 26/02/2007 : 12:00:54
|
Robiwane můžes mi ty obrázky ke článkům poslat extra v jpg? Ty v tom worldu se nedají použít. |
 |
|
robiwan
Moderator
  
1035 Posts |
Posted - 26/02/2007 : 13:29:12
|
quote: Originally posted by Jorssk
Robiwane můžes mi ty obrázky ke článkům poslat extra v jpg? Ty v tom worldu se nedají použít.
poslal som ti tie texty k dodatocnym informaciam a RE znovu s obrazkami osobitne |
I have waited and planned and built my strength for fifteen thousand years. I have evolved. It is time. (Omnius Evermind) --------------------------- Feyd'Rautha Saresh (Medic, Rebel Alliance, Europe-Chimaera), Robe Saresh (Force Sensitive, Rebel Alliance, Europe-Chimaera)
|
 |
|
|
Topic  |
|
|
|