Author |
Topic  |
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 10:34:39
|
uz jen cekam az dostanete flurry/slice-n-dice abilitu abyste mohli regulerne dylovat dymidz |
 |
|
daruma
New Member

164 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 10:39:24
|
quote: Originally posted by MegaDeath
chlastani potu ve formach je drsny zlevneni shapeshiftu je taky husty ale nejhustejsi je ze vam zacne fachat procovani zbrani a enchantu vcetne procovani windfury 
jj, crusader do kočky hehe
myslím, že beldor by se měl ke svýmu druidovi vrátit  |
 |
|
daruma
New Member

164 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 10:41:09
|
quote: Originally posted by MegaDeath
uz jen cekam az dostanete flurry/slice-n-dice abilitu abyste mohli regulerne dylovat dymidz
SnD když má kočka attack speed 1.0? |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 10:49:48
|
nemate nekdo link na nejakej blue post se zmenama? bo ja jsem nic nenasel...vicemene jsem vyrozumel, ze
1. budou procy ze zbrani ve feral 2. muzem pouzivat ve feral spoustu veci co jsme nemohli 3. shredding attacks zlevnuji shred o 18 energy 4. mangle byl posilen a pridava 30% dmg shredu 5. par veci co byli +agi, crit a ap predelali na +str, +agi a crit... 6. objevila se nova tank staffka...
body 5 a 6 vicemene necekam blue post, ale 1-4 bych ocenil... a navic kdo vi jestli to je vsechno |
no mmo
|
 |
|
daruma
New Member

164 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 10:52:39
|
quote: Originally posted by celdric
nemate nekdo link na nejakej blue post se zmenama? bo ja jsem nic nenasel...vicemene jsem vyrozumel, ze
1. budou procy ze zbrani ve feral 2. muzem pouzivat ve feral spoustu veci co jsme nemohli 3. shredding attacks zlevnuji shred o 18 energy 4. mangle byl posilen a pridava 30% dmg shredu 5. par veci co byli +agi, crit a ap predelali na +str, +agi a crit... 6. objevila se nova tank staffka...
body 5 a 6 vicemene necekam blue post, ale 1-4 bych ocenil... a navic kdo vi jestli to je vsechno
blue post imho zatím není, taky jsem ho nenašel, je to vytažený z beta patch notes a potvrzený druidama co hrajou betu...
ad 2. bandáže, papání, pití, poty - už se těším na ty animace :-D
|
Edited by - daruma on 06/11/2006 10:53:55 |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 10:55:33
|
quote: Originally posted by MegaDeath
chlastani potu ve formach je drsny zlevneni shapeshiftu je taky husty ale nejhustejsi je ze vam zacne fachat procovani zbrani a enchantu vcetne procovani windfury 
Windfury je fajn.
Procy zbraní jsou super. Těším se na crusader :) |
 |
|
daruma
New Member

164 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 11:04:25
|
ještě jsem slyšel, že pounce by měl jít v talentech zvednout na 4s, ale to nevím jestli je pravda..... |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 11:13:56
|
quote: Originally posted by MegaDeath
uz jen cekam az dostanete flurry/slice-n-dice abilitu abyste mohli regulerne dylovat dymidz
S'n'D by zase až tak dobré nebylo, už teď nám dělá white dmg jen kolem 45% celkové a půjde to imho ještě níž.
Ostatně když to srovnám s rogue:
Shred za 42 energy co dělá (2.25 + 405) * 1.3 (mangle debuff) * 1.1 (Natural weapons) dmg? když to přepočteš na backstab (weapon speed 1.7) je to 2.25 * 1.3 * 1.1 / 1.7 = 1.89
1.89 x dmg + 340
přepočteno na 60 energy (+ samozřejmě to bude mít rychlejší generaci CP): 2.7 x dmg + 486
Backstab z levelu 68 dělá bez talentů: 1.5 x dmg + 225 za 60 energy
Jo, celkem zajímavá čísla :) Jsem zvědavý, jak to bude fungovat ve skutečnosti. Zatím je tu malé video z BC po těchto změnách:
http://video.google.com/videoplay?docid=7438917976470896338 |
Edited by - Gurrshael on 06/11/2006 11:17:01 |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 11:20:52
|
quote: Originally posted by celdric
nemate nekdo link na nejakej blue post se zmenama? bo ja jsem nic nenasel...vicemene jsem vyrozumel, ze
1. budou procy ze zbrani ve feral 2. muzem pouzivat ve feral spoustu veci co jsme nemohli 3. shredding attacks zlevnuji shred o 18 energy 4. mangle byl posilen a pridava 30% dmg shredu 5. par veci co byli +agi, crit a ap predelali na +str, +agi a crit... 6. objevila se nova tank staffka...
body 5 a 6 vicemene necekam blue post, ale 1-4 bych ocenil... a navic kdo vi jestli to je vsechno
Přesněji: Mangle se změnil ze 150% + X na 160% + X. Tj. se Savage Fury je mangle 192% + X. Mangle debuff navíc přidává 30% dmg bleed effectům a Shredu na 12s.
Tohle je imho masivní nárůst dps v kočce.
Ad pounce a 4s - tohle už bylo od začátku BC. Pounce má stun 3s (teď má 2s) a 1s přidává brutal impact. |
Edited by - Gurrshael on 06/11/2006 11:21:55 |
 |
|
pompo
Average Member
  
1142 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 12:49:47
|
Stejne to nezmeni jednu vec... A to, ze druid sux.  |
WoW-Crista <Fluffy Bunnies> Sarkasticka sova |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 13:04:31
|
quote: Originally posted by pompo
Stejne to nezmeni jednu vec... A to, ze druid sux. 
Burn the heretic! |
 |
|
beldor5
Average Member
  
1144 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 13:40:01
|
celkem zajimavy zmeny.vypada to na velky narust dps do pve.a par peknejch zmen do pvp(nechapu proc uz konecne neudelaj shiftovani skoro zadara ,to by byl imho nejlepsi bost).
imho,ale combo mangle+shred vypada az moc dobre.rekl bych ze roguove budou whinovat jak blazen.navic stale me tam chybi nejaka anti agro abilita.
btw:warlock me bavi,druid sux po vydani BC bude malo healeru takze stejne nazenou druidy do resto spec. |
..... http://volby.kategorie.cz/ |
 |
|
daruma
New Member

164 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 13:46:27
|
quote: Originally posted by pompo
Stejne to nezmeni jednu vec... A to, ze druid sux. 
1/10
už chápu, proč spousta lidí má druidy za debily, díky.  |
Edited by - daruma on 06/11/2006 13:50:32 |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 14:12:03
|
quote: Originally posted by daruma
quote: Originally posted by pompo
Stejne to nezmeni jednu vec... A to, ze druid sux. 
1/10
už chápu, proč spousta lidí má druidy za debily, díky. 
no, asi takhle - podívej se, jaká classa je nejméně hraná, jaká classa dostala v BC (a i v průběhu patchů) nejzásadnější změny.
Pak možná pochopíš, že je to kvůli tomu, že druid je v současně době až na pár oblastí celkem gimp. |
 |
|
pompo
Average Member
  
1142 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 14:37:40
|
quote: Originally posted by Gurrshael
quote: Originally posted by daruma
quote: Originally posted by pompo
Stejne to nezmeni jednu vec... A to, ze druid sux. 
1/10
už chápu, proč spousta lidí má druidy za debily, díky. 
no, asi takhle - podívej se, jaká classa je nejméně hraná, jaká classa dostala v BC (a i v průběhu patchů) nejzásadnější změny.
Pak možná pochopíš, že je to kvůli tomu, že druid je v současně době až na pár oblastí celkem gimp.
Nech ho, uvedl se hezky. /mirror |
WoW-Crista <Fluffy Bunnies> Sarkasticka sova |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 14:41:53
|
quote: Originally posted by beldor5
celkem zajimavy zmeny.vypada to na velky narust dps do pve.a par peknejch zmen do pvp(nechapu proc uz konecne neudelaj shiftovani skoro zadara ,to by byl imho nejlepsi bost).
imho,ale combo mangle+shred vypada az moc dobre.rekl bych ze roguove budou whinovat jak blazen.navic stale me tam chybi nejaka anti agro abilita.
btw:warlock me bavi,druid sux po vydani BC bude malo healeru takze stejne nazenou druidy do resto spec.
no jak to bude vypadat na dps mitrech je vicemene vsecko theorycraft... dost udela itemizace...a rogue ma porad vyhodu 2 zbrani...a navic jim posilej poisony... mimochodem muj rogue je uz 35 a muzu zodpovedne prohlasit, ze je to zabava! :-D (a taky jsem konecne zacal trosku chapat tu silnou vazbu zbran-rogue...to u druida tak moc neni :-D) |
no mmo
|
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 15:00:41
|
quote: Originally posted by celdric
quote: Originally posted by beldor5
celkem zajimavy zmeny.vypada to na velky narust dps do pve.a par peknejch zmen do pvp(nechapu proc uz konecne neudelaj shiftovani skoro zadara ,to by byl imho nejlepsi bost).
imho,ale combo mangle+shred vypada az moc dobre.rekl bych ze roguove budou whinovat jak blazen.navic stale me tam chybi nejaka anti agro abilita.
btw:warlock me bavi,druid sux po vydani BC bude malo healeru takze stejne nazenou druidy do resto spec.
no jak to bude vypadat na dps mitrech je vicemene vsecko theorycraft... dost udela itemizace...a rogue ma porad vyhodu 2 zbrani...a navic jim posilej poisony... mimochodem muj rogue je uz 35 a muzu zodpovedne prohlasit, ze je to zabava! :-D (a taky jsem konecne zacal trosku chapat tu silnou vazbu zbran-rogue...to u druida tak moc neni :-D)
Jak bude vypadat dps meter je možná theorycraft, ale že se jedná o nárůst dps je snad celkem jasné :-) |
 |
|
daruma
New Member

164 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 15:07:42
|
quote: Originally posted by Gurrshael
quote: Originally posted by daruma
quote: Originally posted by pompo
Stejne to nezmeni jednu vec... A to, ze druid sux. 
1/10
už chápu, proč spousta lidí má druidy za debily, díky. 
no, asi takhle - podívej se, jaká classa je nejméně hraná, jaká classa dostala v BC (a i v průběhu patchů) nejzásadnější změny.
Pak možná pochopíš, že je to kvůli tomu, že druid je v současně době až na pár oblastí celkem gimp.
tak hele, nebavíme se o současnosti, ale o datadisku (uznávám, že momentálně je druid nedotaženej v mnoha ohledech)
nicméně zatím podle plánovaných změn do datadisku je vidět, že se Blizzard snaží druidy hodně vylepšit. nejvíce je to teď vidět na feral druidovi. a doufám, že se pak zaměří i na balance druidy....
takže když někdo reaguje jako pompo, druids stejně sux, tak to je čistá debilita, protože ty změny co jsme zatím viděli rozhodně sux nejsou. naopak jsou imho velmi dobré, ikdyž ještě je potřeba je ještě dopilovat.
podívej se třeba na ofic. druidí fóra....ať udělají blizzardi s druidem jakékoliv změny, tak vždycky se najde kupa lidí co pořád jen whinuje, whinuje, whinuje a whinuje, viz Pompo
je to trapné a zbytečné a zcela mimo, takže asi tak
 |
Edited by - daruma on 06/11/2006 15:08:54 |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 15:10:03
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Jak bude vypadat dps meter je možná theorycraft, ale že se jedná o nárůst dps je snad celkem jasné :-)
proti stavu jak je to ted jednoznacne ano...otazka zni o kolik skoci rogue... ja vlastne ani nemam moc predstavu ;-) ale jestli je pravda co psal beldor, ze na patchwerkovi by moh jet zhruba 500 sustained dps...tak jestli si spravne vybavuju co jsem cetl od kamaradu co sli do bd tak rogues jedou kolem 800... (a protoze je to vse z doslechu...tak ve skutecnosti nevim ... nekde jsem videl litat i tisicovky)
kazdopadne co tim chci rict...pokud jses ted na zhruba tech 60%ech...tak kdo vi jestli po vsech boostech rogues a druida se vubec z tech 60% pohnes smerem k imo optimalni 80ce...
edit: a imo se zacinam ztotoznovat s myslenkou co uz parkrat na office ch padla...ze by melo byt 4rogues+1kitty druid > 5 rogues... diky ilotp napr. stejne jako ted plati ze 4priest+1restonoob > 5priest... |
no mmo
|
Edited by - celdric on 06/11/2006 15:12:03 |
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 15:21:21
|
roguum se jeste dmg trochu zvedne, uz budou vic pripominat warriory - jejich offhand jim bude moct generovat energy (podobnost s rage?) pokud se na to specnou |
 |
|
pompo
Average Member
  
1142 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 15:56:33
|
quote: Originally posted by daruma
tak hele, nebavíme se o současnosti, ale o datadisku (uznávám, že momentálně je druid nedotaženej v mnoha ohledech)
nicméně zatím podle plánovaných změn do datadisku je vidět, že se Blizzard snaží druidy hodně vylepšit. nejvíce je to teď vidět na feral druidovi. a doufám, že se pak zaměří i na balance druidy....
takže když někdo reaguje jako pompo, druids stejně sux, tak to je čistá debilita, protože ty změny co jsme zatím viděli rozhodně sux nejsou. naopak jsou imho velmi dobré, ikdyž ještě je potřeba je ještě dopilovat.
podívej se třeba na ofic. druidí fóra....ať udělají blizzardi s druidem jakékoliv změny, tak vždycky se najde kupa lidí co pořád jen whinuje, whinuje, whinuje a whinuje, viz Pompo
je to trapné a zbytečné a zcela mimo, takže asi tak

Ja uz naky ten patek nehraju a z prdele provokuju Gurrshe, tak se do toho laskave vubec neser.  |
WoW-Crista <Fluffy Bunnies> Sarkasticka sova |
 |
|
daruma
New Member

164 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 16:26:13
|
njn, soukromou diskuzi si máte posílat v poště, pak aby se v tom prase vyznalo, kkthxbai  |
 |
|
beldor5
Average Member
  
1144 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 17:49:01
|
hehe btw:nedavno jsem si cetl navod pro warlocka 1vs1 pvp,kterou psal nejakej rank 14 warlock. pro kazdou spec warlocka tam byly popsany 3 strany ,pulka strany vs kazda classa.Jen Vs druid tam bylo napsane na konci .Nemam nic proti druidum,ale nemaj proti me nejmensi sanci.dot fear.free honor never killed 1vs1 by druid.
To bylo jen tak pro pobaveni..... |
..... http://volby.kategorie.cz/ |
 |
|
pompo
Average Member
  
1142 Posts |
Posted - 06/11/2006 : 21:19:08
|
quote: Originally posted by daruma
njn, soukromou diskuzi si máte posílat v poště, pak aby se v tom prase vyznalo, kkthxbai 
Diky tomuto pristupu mas pouhych 110 postu ci kolik.  |
WoW-Crista <Fluffy Bunnies> Sarkasticka sova |
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 07/11/2006 : 07:58:16
|
quote: Originally posted by celdric
quote: Originally posted by Gurrshael
Jak bude vypadat dps meter je možná theorycraft, ale že se jedná o nárůst dps je snad celkem jasné :-)
proti stavu jak je to ted jednoznacne ano...otazka zni o kolik skoci rogue... ja vlastne ani nemam moc predstavu ;-) ale jestli je pravda co psal beldor, ze na patchwerkovi by moh jet zhruba 500 sustained dps...tak jestli si spravne vybavuju co jsem cetl od kamaradu co sli do bd tak rogues jedou kolem 800... (a protoze je to vse z doslechu...tak ve skutecnosti nevim ... nekde jsem videl litat i tisicovky)
kazdopadne co tim chci rict...pokud jses ted na zhruba tech 60%ech...tak kdo vi jestli po vsech boostech rogues a druida se vubec z tech 60% pohnes smerem k imo optimalni 80ce...
edit: a imo se zacinam ztotoznovat s myslenkou co uz parkrat na office ch padla...ze by melo byt 4rogues+1kitty druid > 5 rogues... diky ilotp napr. stejne jako ted plati ze 4priest+1restonoob > 5priest...
to je ale job enhancement shamana, ne druida ..., druidovy byach spis dal jaktaks melee dmg kdyz pro to specne a equipne .. tj aby mohl delat 75% dmg roga, ale s tim ze pak fakt miozerne healy
ono kvuli 3% crit aure se nikdo nepostavi na hlavu ... |
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
Edited by - Stilgar on 07/11/2006 07:59:50 |
 |
|
daruma
New Member

164 Posts |
Posted - 07/11/2006 : 08:51:03
|
quote: Originally posted by Stilgar
quote: Originally posted by celdric
quote: Originally posted by Gurrshael
Jak bude vypadat dps meter je možná theorycraft, ale že se jedná o nárůst dps je snad celkem jasné :-)
proti stavu jak je to ted jednoznacne ano...otazka zni o kolik skoci rogue... ja vlastne ani nemam moc predstavu ;-) ale jestli je pravda co psal beldor, ze na patchwerkovi by moh jet zhruba 500 sustained dps...tak jestli si spravne vybavuju co jsem cetl od kamaradu co sli do bd tak rogues jedou kolem 800... (a protoze je to vse z doslechu...tak ve skutecnosti nevim ... nekde jsem videl litat i tisicovky)
kazdopadne co tim chci rict...pokud jses ted na zhruba tech 60%ech...tak kdo vi jestli po vsech boostech rogues a druida se vubec z tech 60% pohnes smerem k imo optimalni 80ce...
edit: a imo se zacinam ztotoznovat s myslenkou co uz parkrat na office ch padla...ze by melo byt 4rogues+1kitty druid > 5 rogues... diky ilotp napr. stejne jako ted plati ze 4priest+1restonoob > 5priest...
to je ale job enhancement shamana, ne druida ..., druidovy byach spis dal jaktaks melee dmg kdyz pro to specne a equipne .. tj aby mohl delat 75% dmg roga, ale s tim ze pak fakt miozerne healy
ono kvuli 3% crit aure se nikdo nepostavi na hlavu ...
bavíme se o BC, kde feral druid má:
Leader of The Pack - +5% crit chance aura
Improved Leader of The Pack 3/3 - aura, 100% šance/6s, že se postava (třeba rogue/dmg warr) při critu healne o 6% svých total HP. (např. s 5000HP tp máš o 300HP každých 6vteřin, to se docela hodí imo při long fightech) jo, 6s je dlouhá doba, snad to ještě zkrátí.
to je prostě jasná volbda do grupy melle dmg dealerů ;-)
a když se feral převlíkne do healovacího, tak healuje dost solidně, jediná zásadní věc, která mu při healování chybý proti resto druidovi jsou 2 insta hýly. |
Edited by - daruma on 07/11/2006 09:11:19 |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 07/11/2006 : 10:31:30
|
quote: Originally posted by Stilgar
quote: Originally posted by celdric
quote: Originally posted by Gurrshael
Jak bude vypadat dps meter je možná theorycraft, ale že se jedná o nárůst dps je snad celkem jasné :-)
proti stavu jak je to ted jednoznacne ano...otazka zni o kolik skoci rogue... ja vlastne ani nemam moc predstavu ;-) ale jestli je pravda co psal beldor, ze na patchwerkovi by moh jet zhruba 500 sustained dps...tak jestli si spravne vybavuju co jsem cetl od kamaradu co sli do bd tak rogues jedou kolem 800... (a protoze je to vse z doslechu...tak ve skutecnosti nevim ... nekde jsem videl litat i tisicovky)
kazdopadne co tim chci rict...pokud jses ted na zhruba tech 60%ech...tak kdo vi jestli po vsech boostech rogues a druida se vubec z tech 60% pohnes smerem k imo optimalni 80ce...
edit: a imo se zacinam ztotoznovat s myslenkou co uz parkrat na office ch padla...ze by melo byt 4rogues+1kitty druid > 5 rogues... diky ilotp napr. stejne jako ted plati ze 4priest+1restonoob > 5priest...
to je ale job enhancement shamana, ne druida ..., druidovy byach spis dal jaktaks melee dmg kdyz pro to specne a equipne .. tj aby mohl delat 75% dmg roga, ale s tim ze pak fakt miozerne healy
ono kvuli 3% crit aure se nikdo nepostavi na hlavu ...
To mi vysvetli. Shaman ma 3 talent stromy - resto, elemental, enhancement. Jejich funkci odpovidaji druidi talent stromy resto, balance, feral. Proc by to mela byt prace shamana, ale ne druida? Proc by druid nemohl delat dmg?
Ted je wow nastavene tak, ze i full feral druid s dostatecne dobrym equipem na downrankovani muze byt hodne dobrym healerem - kdyz odhlednes od Nature Swiftness a Swiftmendu, tak v hrube healovaci sile se vyrovna priestovi. Nerikam ze priest / resto druid neni lepsi - hruba sila zdaleka neni vse :)
Problem je, ze v BC se hodne prohloubi rozdily v healovani resto a nonresto druidu. Investice 41+ talentu do resta a nerf downrankovani zpusobi, ze nonresto druidi budou vyrazne horsi healeri nez resto a nedozenou to ani equipem. Proti tomu vubec nic nemam a takhle by to imho melo byt uz ted.
No a ted se vzij do role feral druida, co ma 41+ talentu ve feral stromu. Healer je celkem na nic, protoze mu chybi vetsina dulezitych talentu, ranged dmg ma taky k smichu - samozrejme po prevleknuti do odpovidajiciho equipu, ve feral equipu o tom nema ani cenu mluvit :) Ty chces aby jeste navic delal nejakych 70% dmg pure dmg class? K cemu pak bude? (Btw, tech 70% sustained dmg se da na urovni BWL/aq40 vytahnout uz ted, testovano na ebonrocovi proti nasim rogueum. Ale nejak jsem si nevsimnul, ze by z toho byl RL stestim bez sebe a dovolil kockam pobihat po raidu a skrabat zada bossum...)
+ jak uz tu nekdo rekl, LotP byl celkem buffnuty. 5% crit a vyleceni 6% max hp pri tvem critu. Tenhle efekt nemuze nastat driv jak 6s po predchozim, takze pri rozumne crit% a attackspeed je to cca kazdych 10s. To uz je imho celkem fajn aura. |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 07/11/2006 : 10:44:39
|
quote: Originally posted by Gurrshael
rozhodne bych ja osobne byl nerad kdyby se v kterekoliv sve forme priblizil druid vykonem pure klasse protoze ta classa jednoduse nema moznost zmenit equip a talenty za par g a zmenit ulohu takze samotnymu dat tak max 80 procent vykonu ale ability napr do party / raidu ktery ho ucini dulezitym |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
daruma
New Member

164 Posts |
Posted - 07/11/2006 : 10:46:13
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by Gurrshael
rozhodne bych ja osobne byl nerad kdyby se v kterekoliv sve forme priblizil druid vykonem pure klasse protoze ta classa jednoduse nema moznost zmenit equip a talenty za par g a zmenit ulohu takze samotnymu dat tak max 80 procent vykonu ale ability napr do party / raidu ktery ho ucini dulezitym
jj, taky si myslím, druid by neměl dělat stejně velké dmg jako rogue, to je kravina. |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 07/11/2006 : 11:17:35
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by Gurrshael
rozhodne bych ja osobne byl nerad kdyby se v kterekoliv sve forme priblizil druid vykonem pure klasse protoze ta classa jednoduse nema moznost zmenit equip a talenty za par g a zmenit ulohu takze samotnymu dat tak max 80 procent vykonu ale ability napr do party / raidu ktery ho ucini dulezitym
- Resto druid je v soucasne chvili imho stejne dobry healer jako priest. Healuje jinak, ale stejne dobre. Proc to vubec nikomu nevadi? Protoze healu je malo. Dps class je dost, takze rvou. Vsechno je to nakonec jen o tom, ze se lidi boji, ze je druid vytlaci z raidu.
- To je krasna idea, bohuzel dost dobre neproveditelna. Jiste, pokud mas 2 equipy, jeden na dps a druhy na heal, navic oba stejne dobre jako zbytek raidu, tak ti staci respecnout. Predpokladej, ze by na neco takoveho byla itemziace (ted teda rozhodne NENI, ale v BC zrejme bude) - T2 jak na heal, tak na dps. Chodis na raidy stejne casto jako nekdo s pure classou. Mas stejne DKP. Vysvetli mi, jak s timhle dokaze nasbirat 2x vic equipu. Bude ti to trvat 2x tak dele. Mas to uplne stejne, jako kdyby ta pure class vylevelovala twinka na 60ku a s nim zacala sbirat dalsi equip. V konecnem dusledku to dopadne tak, ze on ma 2 vybavene postavy a muze si vybrat se kterou kam pujde a ty mas jednu, kterou musis respecnout a mas zasrane bagly a banku tunou equipu pro jine talent buildy.
Me to prijde celkem fer. Kdyz budu 2x tvrde pracovat na ziskani equipu pro dve role, tak chci mit moznost je pouzivat a ne byt ve vsech gimp, protoze to nekomu, kdo sbira jeden equip prijde nefer.
Edit: Jen pro informaci - nikomu zrejme nevadi, ze fury war je top DD a prot war je top tank. Pokud ma odpovidajici vybaveni jak na dps, tak na tankovani, staci mu respecnout a muze splnovat tu druhou roli na 100%. Nehlede na to, ze tankovat se da s dobrym equipem i bez fullprot buildu (opravte me, jestli se mylim), takze v podstate staci jen nasbirat equip a pohym jeho prehozenim (bez respecu!) jsem skvely tank a dobry DD. No jo no, ale druid (aka free HK) by preci byl overpowered, kdyby mohl respecnout, prehodit equip a byl by jako jina classa.
Ostatne, dobre vybaveny shadowpriest (a nebo smite priest, vid marigolde) je taky gimp a nema zadnou dmg.
Jo, vsichni jsme si rovni, ale nekteri rovnejsi :) |
Edited by - Gurrshael on 07/11/2006 11:32:15 |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 07/11/2006 : 11:51:01
|
no puvodne jsem chtel nejak reagovat ale gurrsh to tak nejak napsal moc krasne a je zbytecny to dal rozpitvavat ;-) obzvlast ten zacatek, ze nikomu nevadi, ze resto druid = 100% raw power priest a jediny co nema je trosku vetsi heal utilita...
mimochodem doporucuju otevrit manual...a precist si "as powerfull as their parent classe but lacking versatility"...podle me trvat na 100% dmg roguea by nebylo od cesty, ale spokojim se s 80-85%... |
no mmo
|
Edited by - celdric on 07/11/2006 11:52:06 |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 07/11/2006 : 12:13:54
|
quote: Originally posted by Gurrshael Jo, vsichni jsme si rovni, ale nekteri rovnejsi :)
me osobne to u ostatnich class vadi taky ale kdyz udelas jednu classu naprosto univerzalni ted neuvazovat v ramci toho ze uz ma nakej equip a musi shanet dalsi ale v ramci toho ze nema nic a muze si vybrat kteroukoliv cestu a tou se dat kdyz to das jedne classe tak pak me vysvetli jedinej duvod proc mit ty ostatni |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 07/11/2006 : 12:23:18
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by Gurrshael Jo, vsichni jsme si rovni, ale nekteri rovnejsi :)
me osobne to u ostatnich class vadi taky ale kdyz udelas jednu classu naprosto univerzalni ted neuvazovat v ramci toho ze uz ma nakej equip a musi shanet dalsi ale v ramci toho ze nema nic a muze si vybrat kteroukoliv cestu a tou se dat kdyz to das jedne classe tak pak me vysvetli jedinej duvod proc mit ty ostatni
chapej ale my jsme si to nevymysleli...vymyslel si to blizzard a od zacatku druida prezentoval takto... ze mitigates rogue, war, priest and mage... pricemz war, rogue a priest forma maji byt as powerfull but not as versatile...to, ze pak udelal nejvetsi podvod v dejinach vsech class ve wow a snazil se nas napasovat jako "primary healer" tak to uz je predevsim jeho chyba i kdyz to zni velmi zvlastne... nikdo se nemuze divit, ze druidi ocekavaji a chteji to co jim bylo slibeno kdyz poprve klikli "create char"
a samozrejme rozdil je v tom ze v priest forme nemas rychly healy, nemas fade, nemas bublinu... tak samo jako rogue nemas poradny stuny, nemas poisony apod. a jako war nemas parry, block, shield wall, last stand(nebo jak se ta opicarna menuje) atd. a tady mas duvod proc vzit specialised class... protoze druid nikdy nebude mit ty dalsi hracky co ostatni classy, ale to neni duvod proc by nemel byt as powerfull as them ;-) |
no mmo
|
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 07/11/2006 : 13:03:50
|
quote: Originally posted by celdric chapej ale my jsme si to nevymysleli...vymyslel si to blizzard a od zacatku druida prezentoval takto... ze mitigates rogue, war, priest and mage... pricemz war, rogue a priest forma maji byt as powerfull but not as versatile...to, ze pak udelal nejvetsi podvod v dejinach vsech class ve wow a snazil se nas napasovat jako "primary healer" tak to uz je predevsim jeho chyba i kdyz to zni velmi zvlastne... nikdo se nemuze divit, ze druidi ocekavaji a chteji to co jim bylo slibeno kdyz poprve klikli "create char"
no tak to proste na zacatku vymyslel blbe a je lepsi to uznat nez na tom nesmyslne trvat ja chapu ze 80 procent vykonu nezni lakave ale porad se da is timhle udelat ta classa zajimava a do party dulezita ruznym zpusobem v resto aura na zvyseni healu v feral na mitigaci a dmg v caster na spelldmg a manaregen |
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 07/11/2006 : 13:07:56
|
quote: Originally posted by Pertha
no tak to proste na zacatku vymyslel blbe a je lepsi to uznat nez na tom nesmyslne trvat ja chapu ze 80 procent vykonu nezni lakave ale porad se da is timhle udelat ta classa zajimava a do party dulezita ruznym zpusobem v resto aura na zvyseni healu v feral na mitigaci a dmg v caster na spelldmg a manaregen
80% dmg v kocce mi bude stacit :-) nejsem nevdecnej...za predpokladu, ze to bude stacit i raidleaderovi aby me tam taky v melee grpe nechal pobihat (tzn. plati 4x rogue+1x kitty > 5x rogue...) a nemusel jsem furt mackat rejuv... nic proti healovani...ale delani dmg je obcas trosku vetsi zabava...
edit: mimochodem malokdo si to uvedomuje, ale treba v soucasnych 20kovych instech je potreba 1 restodruid...a vic mista pro druida ve sve podstate ani neni... snesou se 2... a kdybych tam mel mit 3. tak je to skoro na to ho poslat delat dmg v kocce...
vyhoda skupiny 4x rogue+1x kitty proti 5x rogue by nemusela byt vylozene jen v tom, ze udela vic dmg...ale musi byt tak dostatecne blizko aby se ti vypatilo tam mit toho druida na decurse, manabaterku a combat rez... a dalsi vec je s kterou nevim jak si poradit...je ... presvedcit vsechny nedruidy, ze ten druid tam opravdu na to dmg byt muze...a ze se to vyplati...ale kdyz nas blizz dostatecne dmgove priblizi...tak to budem mit jednodussi :)
ono koneckoncu uz ted obcas vidim tu ignoranci nedruidu...aka...tank = war, druid = heal only...a to jeste nekdy maji tu drzost ze i kdyz jses resto spec a prihlasis se na healera tak ti reknou, ze chtej priesta... |
no mmo
|
Edited by - celdric on 07/11/2006 13:17:06 |
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 07/11/2006 : 13:17:14
|
quote: Originally posted by celdric 80% dmg v kocce mi bude stacit :-) nejsem nevdecnej...za predpokladu, ze to bude stacit i raidleaderovi aby me tam taky v melee grpe nechal pobihat (tzn. plati 4x rogue+1x kitty > 5x rogue...) a nemusel jsem furt mackat rejuv... nic proti healovani...ale delani dmg je obcas trosku vetsi zabava...
kazdymu co jeho jest :) me zas po dlouhy dobe delani dmg bavi vic healovani, i kdyz ve vysledku u me je to uplne jedno bavi me to o cem vim ze je v raidu zadany a vitany, naopak me nebavit byt "do poctu"
ma predstava druida by byla sam da sice jen 80 proc zakladni dmg rouga ale ostatnim physic zvedne dmg o 10 procent ve vyslednym souctu a tak 4* 10 procent defacto druid zpusobi 20 procentni narust dmg
tak si predstavuju druida kterej nezabije ostatni classy a presto bude zajimavej a hratelnej, bohuzel jde o mou predstavu kterej whineri nesdili :) a tak to dopadne jinak
|
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
Edited by - Pertha on 07/11/2006 13:19:17 |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 07/11/2006 : 13:19:26
|
quote: Originally posted by Pertha
quote: Originally posted by Gurrshael Jo, vsichni jsme si rovni, ale nekteri rovnejsi :)
me osobne to u ostatnich class vadi taky ale kdyz udelas jednu classu naprosto univerzalni ted neuvazovat v ramci toho ze uz ma nakej equip a musi shanet dalsi ale v ramci toho ze nema nic a muze si vybrat kteroukoliv cestu a tou se dat kdyz to das jedne classe tak pak me vysvetli jedinej duvod proc mit ty ostatni
Copak to neni jasne? Druid muze lecit, priest muze lecit, shaman muze lecit - i ten blby paladin muze lecit. Proc mit 4 healery, kdyz by misto toho stacil jen druid? Protoze kazda classa funguje jinak a neni to pouze o leceni. Nekomu vyhovuje styl hrani paladina, nekomu shaman. Jinemu druid a jinemu priest. Proc jim nedat na vyber, co chteji hrat? Ten zbytek abilit, co ty classy maji - ta rozdilnost - je duvod, proc mit 4 odlisna povolani, co umi lecit. Nekomu nevyhovuje hybrid a chce pure classu - jako pure class mas 3 stromy, ze kterych si muzes vybrat, jak budes plnit svou roli. Jako druid si vyberes z nekolika roli, ale pak mas jen jeden talent strom, kterym si to muzes upravit - mas v podstate dane, jak potom budes lecit / delat dps. Mas vetsi volnost pri vyberu co delat, ale nemas volnost vyberu JAK to udelat. Pure class to ma opacne.
Vzdyt se podivej i na soucasnou situaci - ja pokud bych jel ted dps v kocce, tak na dmg pouzivam 2 ability - Shred a Rip(finisher). Nic jineho proste nema cenu. Srovnej to s rogue - ma nekolik specu, jak jet dmg, backstaby, sinister striky, hemo, spoustu dalsich abilit jako s'n'd, pouziva vanish, ... atd. Je to ovlivnene vyberem zbrani, equipu. Jen samotna dmg u druida je zoufale nudna, kdybych chtel jet jen dmg, tak si kvuli tomu druida URCITE nevyberu. Jenze me bavi i to okolo, muzu trochu healovat a tankovat. Nejakeho pepu zase healovani a tankovani nebavi, takze by ho druid dost nudil. Za rogue ma ale na vyber spoustu specu a stylu boje a bude ve svem zivlu.
Classy jsou ve wow hodne odlisne a skoro kazdy si tam muze najit neco, co vyhovuje stylu jeho hrani. Kdyby tu byly vsechny DD/healeri/tanci/nukeri stejni, tak mas pravdu, ze by stacila zrejme jedna hybrid classa. To ale opravdu neni pripad wowu. |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 07/11/2006 : 13:23:32
|
quote: Originally posted by Pertha
[
tak si predstavuju druida kterej nezabije ostatni classy a presto bude zajimavej a hratelnej, bohuzel jde o mou predstavu kterej whineri nesdili :) a tak to dopadne jinak
nesouhlasim s tebou...jsou whineri a whineri...a to co jsi tu popsal je vicemene to co chce tak 80% vsech druidu...proste nemit i ostatni veci nez heal jen na okrasu a nemit pocit, ze kdyz si prosadim na RL ze proste budu kockovat tak to raidu ve skutecnosti ublizi... a jak vidis tak se mnou jsi se napr. vicemene pekne shodl :-) (i kdyz bych treba se nebranil tomu byt mesic/dva total overpower 150% dmg roguea....jen pro ten pocit ;-)) |
no mmo
|
 |
|
Pertha
Moderator
    
7950 Posts |
Posted - 07/11/2006 : 13:28:20
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Classy jsou ve wow hodne odlisne a skoro kazdy si tam muze najit neco, co vyhovuje stylu jeho hrani. Kdyby tu byly vsechny DD/healeri/tanci/nukeri stejni, tak mas pravdu, ze by stacila zrejme jedna hybrid classa. To ale opravdu neni pripad wowu.
to asi hrajeme jiny wow :) protoze ja mezi jednotlivyma buildama zadny velky rozdily nevidim na top dmg maj stejne vsici rougove jeden build protoze je jednoduse na dmg nejefektivnejsi stejne tak magove na dmg warlock je stejne follow clasa s impem :) moznosti abilit na dmg u wara taky neoplyvaji poctem ony ty classy maji hodne abilit ale stejne se ve vysledku pouziva pocet spocitatelny na prstech pracovnika pily
|
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
|
 |
|
Stilgar
Average Member
  
1971 Posts |
Posted - 07/11/2006 : 18:30:09
|
quote: Originally posted by daruma
quote: Originally posted by Stilgar
quote: Originally posted by celdric
quote: Originally posted by Gurrshael
Jak bude vypadat dps meter je možná theorycraft, ale že se jedná o nárůst dps je snad celkem jasné :-)
proti stavu jak je to ted jednoznacne ano...otazka zni o kolik skoci rogue... ja vlastne ani nemam moc predstavu ;-) ale jestli je pravda co psal beldor, ze na patchwerkovi by moh jet zhruba 500 sustained dps...tak jestli si spravne vybavuju co jsem cetl od kamaradu co sli do bd tak rogues jedou kolem 800... (a protoze je to vse z doslechu...tak ve skutecnosti nevim ... nekde jsem videl litat i tisicovky)
kazdopadne co tim chci rict...pokud jses ted na zhruba tech 60%ech...tak kdo vi jestli po vsech boostech rogues a druida se vubec z tech 60% pohnes smerem k imo optimalni 80ce...
edit: a imo se zacinam ztotoznovat s myslenkou co uz parkrat na office ch padla...ze by melo byt 4rogues+1kitty druid > 5 rogues... diky ilotp napr. stejne jako ted plati ze 4priest+1restonoob > 5priest...
to je ale job enhancement shamana, ne druida ..., druidovy byach spis dal jaktaks melee dmg kdyz pro to specne a equipne .. tj aby mohl delat 75% dmg roga, ale s tim ze pak fakt miozerne healy
ono kvuli 3% crit aure se nikdo nepostavi na hlavu ...
bavíme se o BC, kde feral druid má:
Leader of The Pack - +5% crit chance aura
Improved Leader of The Pack 3/3 - aura, 100% šance/6s, že se postava (třeba rogue/dmg warr) při critu healne o 6% svých total HP. (např. s 5000HP tp máš o 300HP každých 6vteřin, to se docela hodí imo při long fightech) jo, 6s je dlouhá doba, snad to ještě zkrátí.
to je prostě jasná volbda do grupy melle dmg dealerů ;-)
a když se feral převlíkne do healovacího, tak healuje dost solidně, jediná zásadní věc, která mu při healování chybý proti resto druidovi jsou 2 insta hýly.
proc? staci si to porovnat jednou za 6-X sec heal za 6% a 5% crit ..
na starne druhe
cca 90 str (180 AP), WF totům (!!!), po critu shamana (DW sham crituje dost, kor s WF a flurry) cele grupe +10% melee crit na 10 sec (takze up defakto porad).
tak, co asi budou rogove a wari chtit vic...
Druid at dela slusnej dmg, ma nejaky buffy pro ostatni, ale main classa na support grupy je sham skrze totemy. (nebo by aspon mel byt).
ale me je to fuk, ja sem resto ...
JInak ten co se tu vztekal, nad 70%. 70, 80% ... to je tak malej rozdil (ovlivnitelnej equipem , typem moba atd), ze pokud se bavime teireticky (ajko ze ano) tak nema smysl mezi temahle hodnotama delat rozdil, oboje sou imo tak "akorat" aby mel feral druid smysl a "sanci" ale aby mel "smysl" i ten rogue, kerej proste nema jinej vyber (narozdil od toho dr00da) porovnej |
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
|
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 07/11/2006 : 19:30:35
|
quote: Originally posted by Gurrshael Vzdyt se podivej i na soucasnou situaci - ja pokud bych jel ted dps v kocce, tak na dmg pouzivam 2 ability - Shred a Rip(finisher). Nic jineho proste nema cenu. Srovnej to s rogue - ma nekolik specu, jak jet dmg, backstaby, sinister striky, hemo, spoustu dalsich abilit jako s'n'd, pouziva vanish, ... atd. Je to ovlivnene vyberem zbrani, equipu. Jen samotna dmg u druida je zoufale nudna, kdybych chtel jet jen dmg, tak si kvuli tomu druida URCITE nevyberu. Jenze me bavi i to okolo, muzu trochu healovat a tankovat. Nejakeho pepu zase healovani a tankovani nebavi, takze by ho druid dost nudil. Za rogue ma ale na vyber spoustu specu a stylu boje a bude ve svem zivlu.
kupodivu to co sem zvyraznil maj stejny vsechny classy ;) rogue dps vypada nasledovne: BS, BS, BS, BS, BS, SnD jako finisher a to cely opakovat az do smrti moba rogue v highend dps nema na vyber z zadnych buildu/stromu, pouze jeden build je nejefektivnejsi to samy dps warr - jedina volba je dw fury a jediny co delaj je ze spammujes BT/WW a horda si jeste nasla spamstring, aby se nenudili... co treba dymydz priest? mind flay, mind flay, mind flay.... z.a.b.a.v.a.? ... ne PvE dymydz dyling je nuda a dycky bude, protoze je to porad o mackani jedny, max dvou klaves neco jinyho sou maly instance, ale ty nikoho nezajimaj, vetsinou se daj udelat i bez talentu |
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 10/11/2006 : 10:25:13
|
Novy patch bety BC:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=46216398&sid=1
Tak, jak byl minuly patch buff pro cat form, tak tenhle buffuje medveda:
- Feline Swiftness pridava +4% dodge i medvidkovi - medvidek dostal +450% armoru z predmetu, takze jeho armor bude white_armor * 5.5 (* 1.1 s Thick Hide). Puvodne mel medved +360%, ale vzhledem k tomu, ze byl predelany vzorec na vypocet dmg reduction z armoru, tak pro medveda se zrejme nic moc nezmenilo. Ten dmg reduction nerf se ale dotkne dost plate useru, protoze ti budou mit z armoru mene redukce nez nyni. Takze je to takovy neprimy buff beartanku. - medvidek uz nedostava pevnych +600 HP ale +40% HP. Spolu s obrovskym mnozstvim staminy, HotW 5/5 (+20% staminy v medvedovi) to znamena, ze ... no to si asi domyslite sami :)
Radeji ty zmeny nebudu komentovat, prijdou mi tak trochu overpowered. |
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 10/11/2006 : 10:42:14
|
to je hodne moc overpowered vuci melee souperum - warr/rogue uz nebude mit ani teoretickou sanci, pochybuju, ze warr da vubec takovou dmg aby druida donutil se healnout |
 |
|
Seth
Senior Member
   

2564 Posts |
Posted - 10/11/2006 : 10:49:28
|
vse melo byt procentuelni uz od zacatku, lip se pak vse nastavuje dle meho to zmeni, protoze je jasne, ze takhle by to bylo "az prilis moc" |
Seth Forgotten
bo=protoze!
|
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 10/11/2006 : 10:55:53
|
quote: Originally posted by Seth
vse melo byt procentuelni uz od zacatku, lip se pak vse nastavuje dle meho to zmeni, protoze je jasne, ze takhle by to bylo "az prilis moc"
Ano, melo to byt procentualni aby to lepe scalovalo. Je ale mozne, ze je to trochu vytrzene z kontextu - zatim vsechny feral veci co jsem videl maji spoustu statu, ale celkem znatelne min staminy nez odpovidajici sety ostatnich class. Potom je mozne, ze tech 40% je nastaveno zcasti tak vysoko, aby tenhle nepomer vyrovnalo.
Stejne - je to jenom beta, takze se toho jeste dost zmeni.
Kdyz se nad tim tak zamyslim, tak medovi ted chybi jen nejaky "oh crap" buttonek, ale s temahle HP a Armorem ho asi ani nebude potrebovat... |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 10/11/2006 : 10:56:33
|
quote: Originally posted by Gurrshael
Novy patch bety BC:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=46216398&sid=1
Tak, jak byl minuly patch buff pro cat form, tak tenhle buffuje medveda:
- Feline Swiftness pridava +4% dodge i medvidkovi - medvidek dostal +450% armoru z predmetu, takze jeho armor bude white_armor * 5.5 (* 1.1 s Thick Hide). Puvodne mel medved +360%, ale vzhledem k tomu, ze byl predelany vzorec na vypocet dmg reduction z armoru, tak pro medveda se zrejme nic moc nezmenilo. Ten dmg reduction nerf se ale dotkne dost plate useru, protoze ti budou mit z armoru mene redukce nez nyni. Takze je to takovy neprimy buff beartanku. - medvidek uz nedostava pevnych +600 HP ale +40% HP. Spolu s obrovskym mnozstvim staminy, HotW 5/5 (+20% staminy v medvedovi) to znamena, ze ... no to si asi domyslite sami :)
Radeji ty zmeny nebudu komentovat, prijdou mi tak trochu overpowered.
trochu jsi zapomel na to, ze armor na novych itemech (i melee t4 setu) je vyrazne mensi nez na stavajicich leather itemech...takze tohle je mozna spis kompenzace ubytku armoru aby se medved udrzel tam kde byl
(s vyjimkou sta buffu...to je primy buff bez diskuse :-D a mimochodem velmi mily :-D)
jinak mi to prijde, ze druid dostava kazdou chvili male bufficky :-) ale jeste by to neco chtelo ;-) vcera me prekvapilo, ze par lidi pomalu zacina pocitat s druidem do melee grpy ve 25 raidu...neni nad osvetu a buffy od blizzardu! |
no mmo
|
 |
|
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 10/11/2006 : 11:12:33
|
quote: Originally posted by celdric
quote: Originally posted by Gurrshael
Novy patch bety BC:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=46216398&sid=1
Tak, jak byl minuly patch buff pro cat form, tak tenhle buffuje medveda:
- Feline Swiftness pridava +4% dodge i medvidkovi - medvidek dostal +450% armoru z predmetu, takze jeho armor bude white_armor * 5.5 (* 1.1 s Thick Hide). Puvodne mel medved +360%, ale vzhledem k tomu, ze byl predelany vzorec na vypocet dmg reduction z armoru, tak pro medveda se zrejme nic moc nezmenilo. Ten dmg reduction nerf se ale dotkne dost plate useru, protoze ti budou mit z armoru mene redukce nez nyni. Takze je to takovy neprimy buff beartanku. - medvidek uz nedostava pevnych +600 HP ale +40% HP. Spolu s obrovskym mnozstvim staminy, HotW 5/5 (+20% staminy v medvedovi) to znamena, ze ... no to si asi domyslite sami :)
Radeji ty zmeny nebudu komentovat, prijdou mi tak trochu overpowered.
trochu jsi zapomel na to, ze armor na novych itemech (i melee t4 setu) je vyrazne mensi nez na stavajicich leather itemech...takze tohle je mozna spis kompenzace ubytku armoru aby se medved udrzel tam kde byl
(s vyjimkou sta buffu...to je primy buff bez diskuse :-D a mimochodem velmi mily :-D)
jinak mi to prijde, ze druid dostava kazdou chvili male bufficky :-) ale jeste by to neco chtelo ;-) vcera me prekvapilo, ze par lidi pomalu zacina pocitat s druidem do melee grpy ve 25 raidu...neni nad osvetu a buffy od blizzardu!
Pokud se dobre pamatuju, tak v BC byl nejaky bug, ktery zpusoboval, ze vsechny predmety mely mensi armor nez drive. Dokonce to potvrdil blue post na druidim foru (protoze druidi na to nadavali nejvic :-P). Nevim jestli uz je opraveny, nebo ne. At uz to je jakkoliv, tak to postihuje vsechny classy stejne, ale zvetseny koeficient u armoru medveda pomaha jen druidum.
http://homepage.mac.com/daniel.harris/.Pictures/wow/BC%20Beta/Picture%20130.jpg
Jeho gear se da uhodnout podle ikonek v inventari, kdyz to naklikam to CTProfiles tak mi vyjde cca 14K armoru... |
 |
|
vlkodlak
Junior Member
 

556 Posts |
Posted - 10/11/2006 : 12:25:45
|
quote: Originally posted by Gurrshael
quote: Originally posted by celdric
quote: Originally posted by Gurrshael
Novy patch bety BC:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=46216398&sid=1
Tak, jak byl minuly patch buff pro cat form, tak tenhle buffuje medveda:
- Feline Swiftness pridava +4% dodge i medvidkovi - medvidek dostal +450% armoru z predmetu, takze jeho armor bude white_armor * 5.5 (* 1.1 s Thick Hide). Puvodne mel medved +360%, ale vzhledem k tomu, ze byl predelany vzorec na vypocet dmg reduction z armoru, tak pro medveda se zrejme nic moc nezmenilo. Ten dmg reduction nerf se ale dotkne dost plate useru, protoze ti budou mit z armoru mene redukce nez nyni. Takze je to takovy neprimy buff beartanku. - medvidek uz nedostava pevnych +600 HP ale +40% HP. Spolu s obrovskym mnozstvim staminy, HotW 5/5 (+20% staminy v medvedovi) to znamena, ze ... no to si asi domyslite sami :)
Radeji ty zmeny nebudu komentovat, prijdou mi tak trochu overpowered.
trochu jsi zapomel na to, ze armor na novych itemech (i melee t4 setu) je vyrazne mensi nez na stavajicich leather itemech...takze tohle je mozna spis kompenzace ubytku armoru aby se medved udrzel tam kde byl
(s vyjimkou sta buffu...to je primy buff bez diskuse :-D a mimochodem velmi mily :-D)
jinak mi to prijde, ze druid dostava kazdou chvili male bufficky :-) ale jeste by to neco chtelo ;-) vcera me prekvapilo, ze par lidi pomalu zacina pocitat s druidem do melee grpy ve 25 raidu...neni nad osvetu a buffy od blizzardu!
Pokud se dobre pamatuju, tak v BC byl nejaky bug, ktery zpusoboval, ze vsechny predmety mely mensi armor nez drive. Dokonce to potvrdil blue post na druidim foru (protoze druidi na to nadavali nejvic :-P). Nevim jestli uz je opraveny, nebo ne. At uz to je jakkoliv, tak to postihuje vsechny classy stejne, ale zvetseny koeficient u armoru medveda pomaha jen druidum.
http://homepage.mac.com/daniel.harris/.Pictures/wow/BC%20Beta/Picture%20130.jpg
Jeho gear se da uhodnout podle ikonek v inventari, kdyz to naklikam to CTProfiles tak mi vyjde cca 14K armoru...
Takže na lvl63 to chce 700 000 xp, omg... sem zvědavy jak dlouho bude trvat vyexpit lvl60->lvl70... |
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 10/11/2006 : 12:26:41
|
tak dva tejdny |
 |
|
beldor5
Average Member
  
1144 Posts |
|
Topic  |
|
|
|