Author |
Topic  |
Gurrshael
Average Member
  
1888 Posts |
Posted - 06/09/2006 : 12:00:43
|
quote: Originally posted by Eagle
quote: Originally posted by Rahman
Maloktery tank si uvedomuje, ze za jistych okolnosti je taunt nejlepsi existujici aggro abilita a maloktery tank spamuje taunt i kdyz je mob na nem ;-)
Ovsem takovehle detaily mohou byt treba rozdil mezi tim, zdali Molten Gianti tankovi utikaj, nebo neutikaj :o)
no ja jsem tohle taky driv delal ... protoze jsem si myslel ze to funguje trosku jinak nez to ve skutecnosti je ... asi tak jako vy ... ale bohuzel to tak neni ... bohuzel pro ty co to porad delaji :)
Slyšíš to rahmane, jsi máslo a neumíš tankovat! :) |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 06/09/2006 : 12:07:11
|
kdyz ma tank jednoho moba a utika mu tak tankovat neumi ... kdyz mu neutika tak je uplne jedno jestli taunt pouziva nebo ne |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
HomeboyCZ
Starting Member
34 Posts |
Posted - 06/09/2006 : 13:06:07
|
quote: Originally posted by Eagle
kdyz ma tank jednoho moba a utika mu tak tankovat neumi ... kdyz mu neutika tak je uplne jedno jestli taunt pouziva nebo ne
no ne vzdy je to chyba tanka..... |
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 06/09/2006 : 13:07:03
|
quote: Originally posted by Eagle
kdyz ma tank jednoho moba a utika mu tak tankovat neumi ... kdyz mu neutika tak je uplne jedno jestli taunt pouziva nebo ne
wing buffet ? knock back ? sweep ? stun ?
asi hrajes naky jiny wow :p |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 06/09/2006 : 13:25:02
|
quote: Originally posted by Eagle
kdyz ma tank jednoho moba a utika mu tak tankovat neumi ... kdyz mu neutika tak je uplne jedno jestli taunt pouziva nebo ne
Existují mobové co mají knockback (-50% threat s vyjímkou Onyxie který ho má -33%), wingbuffet (-50% threat), knockback (-50% threat), uppercut (-50% threat). Existují mobové co si periodicky resetují threatlist (ti malí šmejdi v naxxu co jsou v packu v křídle kde je instructor), existují mobové co si ho resetují celkem random (aq40/aq20 battleguard sartura a packy za ní co si ho resetnou každým whirlwindem), u Twins si resetují threat při každém portu a ten který je nejblíž získá určitý náskok (ale celkem malý), chargují a tím si shazují threat (mandokir - toto afaik BD řeší tím že stojí v kroužku o poloměru 10 yardů kolem něj, trio, koníčci opět před instructorem)... přijde mi že to hodnotíš trošku svérázně. |
Edited by - Rakhen on 06/09/2006 13:29:02 |
 |
|
Eagle
Average Member
  
2225 Posts |
Posted - 06/09/2006 : 14:19:00
|
quote: Originally posted by Rakhen
quote: Originally posted by Eagle
kdyz ma tank jednoho moba a utika mu tak tankovat neumi ... kdyz mu neutika tak je uplne jedno jestli taunt pouziva nebo ne
Existují mobové co mají knockback (-50% threat s vyjímkou Onyxie který ho má -33%), wingbuffet (-50% threat), knockback (-50% threat), uppercut (-50% threat). Existují mobové co si periodicky resetují threatlist (ti malí šmejdi v naxxu co jsou v packu v křídle kde je instructor), existují mobové co si ho resetují celkem random (aq40/aq20 battleguard sartura a packy za ní co si ho resetnou každým whirlwindem), u Twins si resetují threat při každém portu a ten který je nejblíž získá určitý náskok (ale celkem malý), chargují a tím si shazují threat (mandokir - toto afaik BD řeší tím že stojí v kroužku o poloměru 10 yardů kolem něj, trio, koníčci opět před instructorem)... přijde mi že to hodnotíš trošku svérázně.
jasne ... tak mi rekni jak mi pomuze kdyz hodim taunt pred tim nez me potvora vymaze z hatelistu ... protoze pokud to budu spamovat na zaklade toho co tu vyse nekdo psat tak to budu mit ve chvili kdyz to bude potreba porad vybity ... proto se taunt pouziva po kazdyz takovy specce nebo po resetu agra ... a ne jako spam
jasne ze kdyz se nejakej hrac rozhodne ... mag priest lock rogue hunter .. prakticky kdokoli ze moba urve tak to dokaze ... ale dobrej tank ho hned ztahne zpatky ... protoze ma pripraveny taunt
pokud je potvora jedna tak je to proste problem tanka ... jsem tank :) ale v naxxu sem teda nebyl |
UO, SWG, WoW, EVE, DF, LoL
|
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 06/09/2006 : 17:17:38
|
quote: jasne ze kdyz se nejakej hrac rozhodne ... mag priest lock rogue hunter .. prakticky kdokoli ze moba urve tak to dokaze
tanka s TF + defiance + scalujicim se shield slamem ? kurva tezko |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
Prandur
New Member

237 Posts |
Posted - 07/09/2006 : 01:32:40
|
Trochu jsem pozjistoval a v poslednich patch notes stoji, ze predelali mechaniku tauntu tak jak rikate vy (aspon dle nasich tanku). Nebyl jsem si teto zmeny vedom...
Timto se vsem zucastnenym omlouvam, taunt ted skutecne funguje tak jak rikate :) |
Prandur, Guild Master of Black Division [Drak'Thul EU]
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Drak'thul&n=Prandur |
 |
|
Magic
New Member

114 Posts |
Posted - 07/09/2006 : 02:33:29
|
quote: Originally posted by Mefisto
quote: Originally posted by Eagle
kdyz ma tank jednoho moba a utika mu tak tankovat neumi ... kdyz mu neutika tak je uplne jedno jestli taunt pouziva nebo ne
wing buffet ? knock back ? sweep ? stun ?
asi hrajes naky jiny wow :p
Ne on hraje stejný wow jako my, jen ještě pořád spoustu věcí nepochopil. Když Eagle začne komentovat některé názory tak je to občas prostě hukot. Nevím jestli mu to tady vůbec někdo žere. |
 |
|
Rakhen
Junior Member
 
917 Posts |
Posted - 07/09/2006 : 09:56:41
|
quote: Originally posted by Prandur
Trochu jsem pozjistoval a v poslednich patch notes stoji, ze predelali mechaniku tauntu tak jak rikate vy (aspon dle nasich tanku). Nebyl jsem si teto zmeny vedom...
Timto se vsem zucastnenym omlouvam, taunt ted skutecne funguje tak jak rikate :)
Takhle taunt ale funguje už mrtě dlouho, fungoval tak určitě když jsem dingnul 60ku Karkulkou a určitě i dlouho předtím.
V posledním patchi hlavně měnili to jak se počítá s threatem ve smyslu že dřív se threat různě random odečítal a násobil - což v kombinaci s trinketem z fankrisse (tuším decreases your threat by 70%) vedlo k tomu že některé chary (např. waři) byli schopní s BoS nebo Tranquil totemem dosahovat zápornýho threatu... což patrně nebylo tak úplně working as intended. A naopak občas se threat přičet a občas přinásobil... takže to chování srovnali, podobně jako zrychlovací/zpomalovací efekty. |
 |
|
Rahman
Moderator
   

4368 Posts |
Posted - 07/09/2006 : 11:15:43
|
quote: Originally posted by Prandur
Trochu jsem pozjistoval a v poslednich patch notes stoji, ze predelali mechaniku tauntu tak jak rikate vy (aspon dle nasich tanku). Nebyl jsem si teto zmeny vedom...
Timto se vsem zucastnenym omlouvam, taunt ted skutecne funguje tak jak rikate :)
Neuvazoval si o draze politika? :) |
 |
|
JerzeeG
Moderator
   

4364 Posts |
Posted - 07/09/2006 : 17:03:33
|
quote: Originally posted by Rahman
quote: Originally posted by Prandur
Trochu jsem pozjistoval a v poslednich patch notes stoji, ze predelali mechaniku tauntu tak jak rikate vy (aspon dle nasich tanku). Nebyl jsem si teto zmeny vedom...
Timto se vsem zucastnenym omlouvam, taunt ted skutecne funguje tak jak rikate :)
Neuvazoval si o draze politika? :)
"specialni cerny brouk, ktereho uz nelze ziskat" na hrad !!! |
Jerzee <Mor do Kuli> |
 |
|
Cuk0r
New Member

198 Posts |
Posted - 07/09/2006 : 17:51:22
|
quote: Originally posted by Mefisto
quote: jasne ze kdyz se nejakej hrac rozhodne ... mag priest lock rogue hunter .. prakticky kdokoli ze moba urve tak to dokaze
tanka s TF + defiance + scalujicim se shield slamem ? kurva tezko
staci podplatit paladina aby dal bopko a tank moze ist doprdele 
|
Podpisy su pre magorov. |
 |
|
celdric
Average Member
  
1613 Posts |
Posted - 07/09/2006 : 18:30:53
|
quote: Originally posted by Cuk0r
quote: Originally posted by Mefisto
quote: jasne ze kdyz se nejakej hrac rozhodne ... mag priest lock rogue hunter .. prakticky kdokoli ze moba urve tak to dokaze
tanka s TF + defiance + scalujicim se shield slamem ? kurva tezko
staci podplatit paladina aby dal bopko a tank moze ist doprdele 
to bude muset byt ale balik aby to zacalovalo vsem opravy ;-) |
no mmo
|
 |
|
kyle
Starting Member
12 Posts |
Posted - 10/09/2006 : 12:34:11
|
quote: Originally posted by Rahman
Maloktery tank si uvedomuje, ze za jistych okolnosti je taunt nejlepsi existujici aggro abilita a maloktery tank spamuje taunt i kdyz je mob na nem ;-)
Ovsem takovehle detaily mohou byt treba rozdil mezi tim, zdali Molten Gianti tankovi utikaj, nebo neutikaj :o)
predpokladam, ze to myslis tak, ze tauntem muzes sebrat treba 120% svyho soucasnyho aggra od nejakyho maga kdyz behem tankovani tauntnes. tak to ale nejspis neni :) Jediny, co blizzard o tauntu oficialne rekl je, ze taunt nema zadnej efekt pokud uz cil na tauntujiciho utoci.
[theorycraft warning - parental assistance required, possible flaws. ranking 18+]
tech 110% a 130% je relativnich. uvedomte si, ze to neni tak, ze abilita dela pevnej ammount threatu odkudkoliv a to, jestli moba utrhnes, zalezi jenom na tom kde zrovna stojis. To by se potom mohlo stat, ze kdyz by mag se 120% vlezel pod moba do jeho melee range, okamzite by zacal tankovat. Ve skutecnosti to nejspis bude tak, ze ten kdo ma aggro, dela svojema abilitama 100% threatu ty ability. Ostatni melee delaji svyma abilitama cca 91% skutecnyho threatu ty ability a ranged zhruba 77%. mind blast za 1000 shadowpriesta (1), kterej tankuje onyxiu udela 1000 aggra, 1000dmg mind blast shadow priesta (2), kterej netankuje, ale je na melee udela 910 aggra a 1000 dmg mind blast shadow priesta (3), kterej je na range udela 770 aggra, kdyz budeme brat v potaz jenom samotnou dmg. Kdyz by priest (2) hodil mind blast za 1100 (110% podle threat meteru), udelal by vic, nez priest (1) (1100*0,91=1001)a aggro utrhl (stejne tak priest (3) v pripade mind blastu za 1300 = 130% relativne).nejvys v aggro listu je vzdycky aktualni cil moba (kdyz pominu veci typu burning adrenaline, living bomb atd. ofc.). 100% threatu je maximum a nikdo nemuze mit vic. 110 a 130 si vytvari threat meter, protoze nepozna, jestli jsi mobovi na melee nebo ranged. 125% jenom rika, ze kdybys tankoval, tak mas ted 125% threatu soucasnyho tanka. ve skutecnosti mas ale <100%.
Znova ale opakuju, ze tohle vsechno jsou jenom a pouze domnenky, odhady a vysledky testovani hracu. blizzard nikdy nerekl a nerekne, jak to je ve skutecnosti. Tohle je ta teorie, kterou uznavam ja. nikomu ji necpu, ale zkuste si ji overit >
1. udelejte s ranged classou 125% threatu z dalky a stoupnete si mobovi na melee. 2. vemte 2x warra + ranged class. netankujici warr stoji a kouka. udelejte si s tankem threat, prestante cokoliv delat a nechte ranged class udelat 115+%. pak nechte druhyho warriora tauntnout a dat jednu ranu. kdyby platila varianta dosazitelnosti 100%+, nemusel by warr 2 delat vubec nic a mob by na nem zustal, protoze oproti warrovi 1 (tank) by mel 115%+ od ranged. v opacnym pripade by se po vyprseni debuffu otocil zpatky na warra 1 (tank) |
 |
|
Miso
Starting Member
38 Posts |
Posted - 12/09/2006 : 09:42:53
|
Ako dokazete pochvalu pre guildu MYTH zmenit na topic o Taunte?  |
Vsetci ste blazni, len ja som lietadlo |
Edited by - Miso on 12/09/2006 09:43:24 |
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 12/09/2006 : 09:54:29
|
quote: Originally posted by kyle
a to se prave pletes .. kdyz tank udela 1000 aggra a ja udelam lukem 1200 agra ... a pak k mobovi prijdu a udelam jakoukoliv akci ktera mi prida aggro ( tj. treba ze si dam bandage) tak se ten mob na me otoci a a zacne do me mlatit :) edit : ale samozrejme s tou relativnosti mas pravdu, ale my tezko tusime jak presne je ten aggro system udelanej z hlediska naprogramovani, ono totiz vubec nemusi soucasnej target znamenat ze si na vrchu aggrolistu ... klidne tam muze bejt jenom promena urcujici soucasnej target a tenhle target nemusi bejt nutne vazanej na threat list ( viz jakykoliv random ability ala BA, cthun beam, anubrekhan spiky etc. ) |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
Edited by - Mefisto on 12/09/2006 10:01:44 |
 |
|
kyle
Starting Member
12 Posts |
Posted - 12/09/2006 : 22:24:30
|
quote: Originally posted by Mefisto a to se prave pletes .. kdyz tank udela 1000 aggra a ja udelam lukem 1200 agra ... a pak k mobovi prijdu a udelam jakoukoliv akci ktera mi prida aggro ( tj. treba ze si dam bandage) tak se ten mob na me otoci a a zacne do me mlatit :)
zajimavy, ze mne se tohle nikdy pri zkouseni nepovedlo a prave kvuli onem pokusum uznavam 100%max teorii. |
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 12/09/2006 : 23:36:13
|
quote: Originally posted by kyle
quote: Originally posted by Mefisto a to se prave pletes .. kdyz tank udela 1000 aggra a ja udelam lukem 1200 agra ... a pak k mobovi prijdu a udelam jakoukoliv akci ktera mi prida aggro ( tj. treba ze si dam bandage) tak se ten mob na me otoci a a zacne do me mlatit :)
zajimavy, ze mne se tohle nikdy pri zkouseni nepovedlo a prave kvuli onem pokusum uznavam 100%max teorii.
tahle situace je krasne videt treba i u oura a dalsich bossu |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
Prandur
New Member

237 Posts |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 13/09/2006 : 01:21:32
|
quote: Originally posted by Prandur
Oura prosim vubec nezminujte ... Ouro ma totalne nevyzpitatelne aggro protoze si ho neustale redukuje sweepama a nuluje sandblastama.
a to si pis ze ho zminovat budu, bo je to typickej priklad
sweep snizuje tankum aggro, sandblasta s aggrem nedela vubec nic krom toho ze ourova tabulka ignoruje ranged ( viz. http://www.thottbot.com/?sp=26102 ) zahrabani se = wipe aggra + random targety na brouky
kdyz budu celou dobu pred zahrabanim delat dmg/healit a pak k ourovi prijdu ... nestane se nic, ale ve chvili kdy udelam jakejkoliv jeden spell,specku,bandaz, cokoliv ... tak se na me otoci a triskne do me |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
Prandur
New Member

237 Posts |
Posted - 13/09/2006 : 03:46:06
|
Sand blast bud podstatne redukuje, nebo maze aggro. Cely mechanismus sand blastu je zalozeny na tom, ze jej strili po targetu s nejvyssim aggrem, a vsichni jim zasazeni pote ztrati aggro (i kdyz se resistne) - proto se zpravidla pingponguje mezi 2 oblastmi a jedna je bezpecna.
Pokud nesouhlasis, vysvetli prosim svou verzi podle ceho funguje sand blast. Protoze na privatnich curse forech mi kazdy potvrdil ze funguje ciste na bazi aggra a ze aggro maze, a zatim tato teorie obstala pri vysvetleni kazdeho pokusu/killu. |
Prandur, Guild Master of Black Division [Drak'Thul EU]
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Drak'thul&n=Prandur |
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 13/09/2006 : 13:49:18
|
quote: Originally posted by Prandur
Sand blast bud podstatne redukuje, nebo maze aggro. Cely mechanismus sand blastu je zalozeny na tom, ze jej strili po targetu s nejvyssim aggrem, a vsichni jim zasazeni pote ztrati aggro (i kdyz se resistne) - proto se zpravidla pingponguje mezi 2 oblastmi a jedna je bezpecna.
Pokud nesouhlasis, vysvetli prosim svou verzi podle ceho funguje sand blast. Protoze na privatnich curse forech mi kazdy potvrdil ze funguje ciste na bazi aggra a ze aggro maze, a zatim tato teorie obstala pri vysvetleni kazdeho pokusu/killu.
kdyz nad tim tak premejslim tak mas asi pravdu
ale stejne by to nemelo nic menit na tom co sem rekl, teda krom toho ze hodnoty jsou rozdilny ( spousta gild dava oura tak ze na sand blasty odstupuje takze nedostanou ani jednu (edit : na rangeddps) )
|
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
Edited by - Mefisto on 13/09/2006 15:25:31 |
 |
|
Topic  |
|