koneckoncu, tohle se da vceklu jednoduse vyzkouset
stoupnete si proti sobe s nejakym roguem zapni evasion a nech ho do sebe behem ni mlatit .. tohle udelejte treba 10x
a pak do sebe nech mlatit 150 sekund v kuse a porovnej crit rate ... pokud bude critrate vyssi v prvnim pripade nez ve druhym pak je to co sem napsal pravdivy
"The time for desperation is upon us. Let's play."
prave ze ne .. CRIT nemuze missnout ( to koneckoncu vidis i z tech %) pro priklad kdybys mel - 20 crit 10 hit a 10% dodge block parry tak
0-13 miss 14-23 dodge 24-33 parry 34-43 block 44-63 crit 64-99 hit
kdybys hodil kostkou 43 pak je to block .. kdybys mel misto +10hitu 11 tak by to byl crit, ale to neznamena ze ten crit muze missnout, tady neprobihaj 2 vypocty, hodi se jednou a to urci jestli to je miss crit hit dodge parry nebo block
kdybys hodil 64 tak je to v tomhletom pripade hit, ale kdybys mel BUD +1 hit a nebo +1 crit navic tak se z toho stane crit, a nezapomen ze hit ztraci svoji cenu ve zlute dmg, crit ne
Mozna jsem natvrdlej, ale potom my vysvetli tohle: The way WoW calculates crit rate is over ALL attacks. Crit rate is not based on hits only. In other words, if you have a 5% crit rate, that 5% chance includes MISSES. A neni to nic co bych si vycucal z prstu, ale je to blue z us fora ...
Pokusím se to vysvětlit nezávisle na ostatních, takže možná budu něco opakovat:
Base hit chance = 0.95*(weapon skill ratio, tj na 60.lvl 300/300 = 1). 0.76 místo 0.95 při dualwieldu Base crit chance (%) = 5+Agi/20 (/29 pro Rogue)
Crity i hity jsou počítané zároveň, při jednom hodu. Hodí se /random 100: 0 - crit% = crit crit% - hit% = hit (hit% je modifikovaná base hit chance) hit% - 100 = miss
Tak to je z tvého pohledu, nepřítel ti z toho intervalu 0-hit% z konce (tj. od hit%) ukrajuje procenta díky parry, dodge, atd. Jakmile začne mít víc parry+dodge+block než máš ty crit%-hit%, nemáš žádnou šanci na hit a začne ti snižovat hranici crit% V tom případě budou všechny tvé zásahy crity, na obyčejné hity nebude už místo (jak je tomu například při té zapnuté evasion)...
Tzn. crit% ti udává, kolik procent ze všech útoků (včetně missů, dodgů , parry a bloků) ti bude critovat - pokrývá poměrnou část toho intervalu. Crit 30% pokrývá 1-30... Protože ale některé missují, jsou parryované atd, ve skutečnosti je počet_critů/počet_útoků_co_se_trefilo (což je crit chance jak ji asi normálně chápeme) vždy větší než crit%.
Doufám, že jsem se do toho moc nezamotal :)
Edit: samozřejmě, že jsem se do toho zamotal a zvoral to, ale už by to mělo být opravené :)
No a jestli je lepší +crit než +hit ... čistě z pohledu white damage je to jedno, oboje přidá jednu ránu. Z pohledu specek to jedno není - je lepší mít +5crit na Mortal Strike a hit chance 76%, nebo mít nezměnenou crit chance, ale hit chance 81%? Imho +hit, protože chceme spíš specku aplikovat (má i jiné vlastnosti než jen dmg) než aby nám trochu víc critovala.
No a jestli je lepší +crit než +hit ... čistě z pohledu white damage je to jedno, oboje přidá jednu ránu. Z pohledu specek to jedno není - je lepší mít +5crit na Mortal Strike a hit chance 76%, nebo mít nezměnenou crit chance, ale hit chance 81%? Imho +hit, protože chceme spíš specku aplikovat (má i jiné vlastnosti než jen dmg) než aby nám trochu víc critovala.
No jde o to, ze specky maj defaultne 5% miss rate, tudiz jakmile mas +6%hit tak specku uz nikdy nemissnes (parry/block/dodge je neco jinyho) :)
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
No a jestli je lepší +crit než +hit ... čistě z pohledu white damage je to jedno, oboje přidá jednu ránu. Z pohledu specek to jedno není - je lepší mít +5crit na Mortal Strike a hit chance 76%, nebo mít nezměnenou crit chance, ale hit chance 81%? Imho +hit, protože chceme spíš specku aplikovat (má i jiné vlastnosti než jen dmg) než aby nám trochu víc critovala.
No jde o to, ze specky maj defaultne 5% miss rate, tudiz jakmile mas +6%hit tak specku uz nikdy nemissnes (parry/block/dodge je neco jinyho) :)
Aha, na to jsem úplně zapomněl, díky za opravu. Nicméně do té maximální hranice +hitu stejně platí to co jsem psal - tedy že je výhodnější +hit.
nezda se mi to .. zcasti si napsal to co ja, ale celkove se mi to nezda, nejak do zejtrka vyzkousim to s tou evasion, to by myslim melo vyvratit/potvrdit to co jsem napsal
"The time for desperation is upon us. Let's play."
Ehm mno tak nejake pokroky uz mam ale nejak me furt nedochazi vyznam toho Sapu...jako vystuni to a vrti me to do Stealtu ale k cemu mi to je dobre kdyz to neda ani dmg?
Ehm mno tak nejake pokroky uz mam ale nejak me furt nedochazi vyznam toho Sapu...jako vystuni to a vrti me to do Stealtu ale k cemu mi to je dobre kdyz to neda ani dmg?
muzes tim vyradit jednoho protivnika (neco jako kdyz mage da sheep), zatimco druhy protivnik te porad nevidi a ty na nej muzes zacit s novym openerem (ambush/cheap shot atd)
No a jestli je lepší +crit než +hit ... čistě z pohledu white damage je to jedno, oboje přidá jednu ránu. Z pohledu specek to jedno není - je lepší mít +5crit na Mortal Strike a hit chance 76%, nebo mít nezměnenou crit chance, ale hit chance 81%? Imho +hit, protože chceme spíš specku aplikovat (má i jiné vlastnosti než jen dmg) než aby nám trochu víc critovala.
No jde o to, ze specky maj defaultne 5% miss rate, tudiz jakmile mas +6%hit tak specku uz nikdy nemissnes (parry/block/dodge je neco jinyho) :)
neni pravda :) i s +7 hit jsem pomerne pravidelne missoval tranquil shoty , ktery specka jsou zlomilo se to az nekde kolem +9
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
Tak sem lognul test realm a ruth a relent jsou opravdu propojeny, tak by me zajimalo jak se chystate vytvorit 15/31/5 buildy ? Mit relent. strike mi prijde jako zivotne dulezity a nevim jestli AR vyvazi 3/5lethality. Osobne zacinam zvazovat 17/29/5 :/
Eviscerate 2/3 a pak Ti vyjde 4/5 lethality
quote:Originally posted by Space - Ace
Ehm mno tak nejake pokroky uz mam ale nejak me furt nedochazi vyznam toho Sapu...jako vystuni to a vrti me to do Stealtu ale k cemu mi to je dobre kdyz to neda ani dmg?
Krom toho, ze zustanes ooc, tak diky tomu, ze jsi ve stealthu muzes na dalsi obet zacit nejakym openerem ze stealthu. Dokonce kdyz mas treba vic mobu a vsechny je stihnes zabit driv nez se ten saply probere, tak jsi pak ooc a tohle bez imp. sap nejde.
To, ze Buh nikdy nebyl neznamena, ze neni treba se Ho zbavit.
quote:Originally posted by Pertha neni pravda :) i s +7 hit jsem pomerne pravidelne missoval tranquil shoty , ktery specka jsou zlomilo se to az nekde kolem +9
No je mozny ze hunteri to maj jinak, ale mezi meleerama se traduje, ze +5%hit=nemissujes specky :)
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
quote:Originally posted by kundihrabka Dokonce kdyz mas treba vic mobu a vsechny je stihnes zabit driv nez se ten saply probere, tak jsi pak ooc a tohle bez imp. sap nejde.
Neni vzdy pravda, pokud je to linknuty pack (jako ze to vetsinou byva pokud musis jednoho z nich sapovat) po zabiti ostatnich se OOC nedostanes. V PVP ano tam to jde vzdy.
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
Tak uberes misto eviscerate 1 bod v SnD. imho 4/5 lethality vs 2/3 SnD > 3/5 lethality vs 3/3 SnD
No na testu tam ten bodik soupnout jde, ikdyz se to graficky nezobrazi, takze to zatim neresim a uvidime az pujde live. A pokud to nepujde, tak imo bude lepsi dat si 17/29/5, protoze to je vpodstate vyzkousenej build, kterej je akorat obohacenej o WE a nema AR (bez kteryho zijem uz pekne dlouho).
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
No nechame se prekvapit. Jinac pokud jsem dobre pochopil patchnotes na tom testu, tak na SnD se uz asi nebude vztahovat Relentless Strikes. Alespon dle: "Relentless Strikes: This ability will no longer trigger when your finishing move does not hit your target."
To, ze Buh nikdy nebyl neznamena, ze neni treba se Ho zbavit.
No nechame se prekvapit. Jinac pokud jsem dobre pochopil patchnotes na tom testu, tak na SnD se uz asi nebude vztahovat Relentless Strikes. Alespon dle: "Relentless Strikes: This ability will no longer trigger when your finishing move does not hit your target."
IMO je to spis mysleno tak, ze to obcas vracelo energii ikdyz si missnul finishing move (nebo dodge, parry). Oprava bugu, aspon doufam :)
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
quote:Originally posted by Pertha neni pravda :) i s +7 hit jsem pomerne pravidelne missoval tranquil shoty , ktery specka jsou zlomilo se to az nekde kolem +9
No je mozny ze hunteri to maj jinak, ale mezi meleerama se traduje, ze +5%hit=nemissujes specky :)
a ja dycky myslel, ze i pres +50 hit na itemech je vzdycky miss chance 1% :/
No a jestli je lepší +crit než +hit ... čistě z pohledu white damage je to jedno, oboje přidá jednu ránu. Z pohledu specek to jedno není - je lepší mít +5crit na Mortal Strike a hit chance 76%, nebo mít nezměnenou crit chance, ale hit chance 81%? Imho +hit, protože chceme spíš specku aplikovat (má i jiné vlastnosti než jen dmg) než aby nám trochu víc critovala.
No jde o to, ze specky maj defaultne 5% miss rate, tudiz jakmile mas +6%hit tak specku uz nikdy nemissnes (parry/block/dodge je neco jinyho) :)
neni pravda :) i s +7 hit jsem pomerne pravidelne missoval tranquil shoty , ktery specka jsou zlomilo se to az nekde kolem +9
Base hit chance = 0.95*(weapon skill ratio, tj na 60.lvl 300/300 = 1). 0.76 místo 0.95 při dualwieldu
Proti lvl 63 mobům, kteří mají 315 defense je to (pokud máš weapon skill 300, což asi máš :-P):
No nechame se prekvapit. Jinac pokud jsem dobre pochopil patchnotes na tom testu, tak na SnD se uz asi nebude vztahovat Relentless Strikes. Alespon dle: "Relentless Strikes: This ability will no longer trigger when your finishing move does not hit your target."
IMO je to spis mysleno tak, ze to obcas vracelo energii ikdyz si missnul finishing move (nebo dodge, parry). Oprava bugu, aspon doufam :)
jednoduse vzato to byl bug jako krava .... pribehnes ke garrovi udelas 5 cp, a zmacknes rupture rupture rupture a mas 100 energy :) .. takovej osobni burning adrenaline :p
"The time for desperation is upon us. Let's play."
quote:Originally posted by Gurrshael 0.95*(300/315) = 0.9047, což by odpovídalo.
Ten zlomek je kravina, to by ti zoufale nefungovalo na 1. levlu. Spi to je konstanta * rozdil_skillu, neco jako:
"+1 Defensive Skill = +.04% chance of being Missed by your opponent."
Hm, v tom mas pravdu... kdyz ted na to tak koukam, nechapu, pro jsem tam ten zlomek daval. Mel bych si v tom udelat poradek, nez si tu zacnu priste hrat na chytreho :-)
hmmm vypada to ze jsou crity vazne pocitany ze vsech uderu, ale jak je to udelany v jednom vypoctu je mi zahada
este to chce naky testy
Hehe ze se na to nevybodnes :)
quote:Originally posted by Nox
Měl bych dotaz, může sword v offhandu procovat sword specku? Nikde jsem se to pořádně nedočetl a každý mi tvrdí něco jiného.
Ano muze, ale cela sword specka je silne bugnuta zalezitost a proc z OH ti akorat finishne "nabijeni" MH swingu, takze to neni cistokrevnej extra attack. Takhle nejak jsem to celt na US forech :)
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
Tak ci tak ked mam SCT a zrazu mi vyleti proc z fiery weapon, poison proc, MH hit, offhand hit a do toho extra hit tak nemam sancu nejako skontrolovat ci to vlastne hitlo a hlavne za kolko. Proste cez tu zaplavu cisel to nejde
Ahojda mohl by jste mi nekdo ted po tech vsech zmenach v talentech poradit nejaky pure levelovaci build pro rogua pls ?? Klidne jak pro sword tak i pro dagger . Ci co je lepsi na levelovani. A pripadne jaky swordy do MH a do OH. Jde mi o rychlost zbrani. Predem diky R .
moja specka po patchy 1.12 pvebuild http://www.wowhead.com/?talent=n0xfoLZMeVb0Ez0bom chyba mi tam jeden bodik. neviem sa rozhodnut medzi Lethality alebo opportunity. osobne by som to radsej asi dal do opportunity.ale nie som si isty
Ahojda mohl by jste mi nekdo ted po tech vsech zmenach v talentech poradit nejaky pure levelovaci build pro rogua pls ?? Klidne jak pro sword tak i pro dagger . Ci co je lepsi na levelovani. A pripadne jaky swordy do MH a do OH. Jde mi o rychlost zbrani. Predem diky R .
Pokud nechces nikoho gankovat, tak jed na to lvlovani radeji swordy. Na to lvlovani tam moc tech zmen zase nebylo, resp nebude az ten patch vydaji. Main vetsinou pomala vec s co nejvetsi max damage. Offhand rychla vec kvuli dobremu jedovani.
quote:Originally posted by Sacrifice
moja specka po patchy 1.12 pvebuild http://www.wowhead.com/?talent=n0xfoLZMeVb0Ez0bom chyba mi tam jeden bodik. neviem sa rozhodnut medzi Lethality alebo opportunity. osobne by som to radsej asi dal do opportunity.ale nie som si isty
Jednoduchym vypoctem, nebo i selskym rozumem zjistis, ze ten bod bude prinosnejsi v opportunity.
To, ze Buh nikdy nebyl neznamena, ze neni treba se Ho zbavit.
Tie 2% z Murderu mi nepripadaju az tak vela, alebo ?
A na co je improved Gouge ked to v MC/BWL atd. vobec nepouzivas ? A improved Kick ?
No on tam ani moc lepsi talent nez murder neni, protoze jako combat dagger eviscerate nepouzivas temer vubec, tak zbyva jen remorseless attacks, nebo ruthlessness a ani jedno zazracnou damage, nebo v podstate cokoliv klicoveho neprida, tak asi tak. Navic ten murder se vztahuje i na poisony a nebo nejake dalsi procy na equipu jako je treba mealstorm, nebo jak se jmenuje trinket z Darkmoonu za elementals deck, na Bloodfang proc, lifestealing enchant atd. Gouge mozna nepouzivas v MC, nebo BWL, ale muze se to hodit pri farmeni, ale to jsou vicemene jen takove kosmeticke upravy, ktere muzes dat jak chces, protoze pres tyhle talenty jdes k tem klicovym. Kick se celkem hodi treba uz v BWL u Razorgora na magy. Vetsinou kdyz sesila fireball a kicknes ho normalnim kickem, tak dalsi vec co nasleduje je aoe a timhle mu das silence uplne, tak je chvila klid a setri to life vsech. Uplatnis to i u tech tech packu na Spellbindery, nebo se to hodi treba v AQ u C'Thuna, ale jak jsem psal jiz vyse, tak to jsou taky jen kosmeticke upravy.
To, ze Buh nikdy nebyl neznamena, ze neni treba se Ho zbavit.
Zeby dalsi flusanec do xichtu vsem roguum? Vylepsej skill, daj ho do calculatoru atd, vsichni se tesej a pak to vezmou zpet Nebo me neco uteklo a je to fake?
World of Warcraft: Pharris <Motion>, 70lvl shaman @ Drak'Thul EU Pharoxx <Motion>, 70lvl rogue @ Drak'Thul EU Age of Conan: Pharra <Dawn>, 80lvl, Stygian Tempest of Set @ Wildsoul EU (PvP) Pharris <Dawn>, 22+lvl, Cimmerian Bear Shaman @ Wildsoul EU (PvP)
Zeby dalsi flusanec do xichtu vsem roguum? Vylepsej skill, daj ho do calculatoru atd, vsichni se tesej a pak to vezmou zpet Nebo me neco uteklo a je to fake?
mno ja bych nerad kazil takove krasne whine rano:) ale ja sem vcelku rad ze to nemenej, jediny s cim by to pomohlo by byli druidi/palati s onehandem/wari ... nevim jak vy ale ja moc palatu co nosej stit v pvp neznam ( nechapu sice proc ale proste neznam :p prestoze je to imba )
druida z 90% rozemelu tak jako tak a war se stitem ... no dobre, obcas to clovek potka :p
technicky vzato pokud nechaj ten starej talent +15/30/45% k exposu tak tim shodim vic jak tim procentualnim :p
war s twohandem ma vetsinou okolo 5k ac .... imp exposem jim seberu 2500 .. voala, je ot stejny jako ty procenta, ale zaroven mam moznost exposovat daleko snaz squishy targety ( shadowpriest, warlock comes to my mind ) a vzhledem k tomu ze armor se diminishuje .... kdyz jde war z 5k na 2,5k ac tak je to logicky mensi rozdil nez kdyz jde shadowpriest z 2,5k na 0 + expose ted docela casto pouzivam na raidech, stejne mam takovejch CP ze nevim co s nima :p
coz nic nemeni na tom ze ten review stoji za velky hovno :)
"The time for desperation is upon us. Let's play."
A to ma byt PVP nebo PVE? Nemas imp. BS, ale mas imp. Ambush...a do toho Hemo? Na co mas pak imp. SS? Ten ambush mas jen ze na opener prehazujes kudlu? Na co ten SS? Nejak si neumim predstavit jak to vlastne hrajes Jinak ses asi prvni clovek co vidim ze ma 5/5 Remorseless :)
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
A to ma byt PVP nebo PVE? Nemas imp. BS, ale mas imp. Ambush...a do toho Hemo? Na co mas pak imp. SS? Ten ambush mas jen ze na opener prehazujes kudlu? Na co ten SS? Nejak si neumim predstavit jak to vlastne hrajes Jinak ses asi prvni clovek co vidim ze ma 5/5 Remorseless :)
pve se swordem v main hand. imp. ambush mam na kudlu do pvp, kdyz narazim na nejakeho hadraka