Author |
Topic  |
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 14/07/2006 : 13:36:14
|
quote: Originally posted by kundihrabka Blizzardi jsou magori tim co udelali, tak pokud si to uvedomi, tak to nerfnou, protoze adrenaline rush a temer plnohodnotny backstab je trosku imba. Pokud to nezmeni, tak bude v PvP behat plno 15/31/5 buildu
No ja ti nevim, ale bs a ar se docela solidne vylucujou (40en regen vs 60en backstab) a nezda se mi, ze by ti 6min ar vynahradil ztratu must have 17 assasination bodu (pro pve rogua samo). Spis mi to prijde jako takovej zajimavej hybridni build, protoze mas vsechny dulezity talenty pro full combat, takze klidne muzes vytasit sword/fistu a ztratis akorat aggresion a specku. |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 14/07/2006 : 13:53:40
|
Mno ono AR a BS vypada fakt docela zajimave a neco to do sebe ma (hlavne taky BF). Problem je nedostatek bodu. 17ti bodu v assasination bych se nevzdal. Uz sme resili jestli by dagger rogue postaven na AR mel takovy potencial dmg outputu (take kvuli BF) jako SF build.
Taky bych chtel zkusit jen tak na test 30/21/0 s kudlama, bohuzel by hodne chybelo Oportunity.
Bavim se ciste z PVE hlediska. (Zatim jedu 31/8/12 coz je IMO nejlepsi dagger build na DMG, ale zajima me jestli by opravdu z dagger roguea nedalo vytahnout jeste vic podobnym hybrid buildem :). Testovat se musi ) |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 14/07/2006 : 14:27:43
|
quote: Originally posted by Little
Mno ono AR a BS vypada fakt docela zajimave a neco to do sebe ma (hlavne taky BF). Problem je nedostatek bodu. 17ti bodu v assasination bych se nevzdal. Uz sme resili jestli by dagger rogue postaven na AR mel takovy potencial dmg outputu (take kvuli BF) jako SF build.
Taky bych chtel zkusit jen tak na test 30/21/0 s kudlama, bohuzel by hodne chybelo Oportunity.
Bavim se ciste z PVE hlediska. (Zatim jedu 31/8/12 coz je IMO nejlepsi dagger build na DMG, ale zajima me jestli by opravdu z dagger roguea nedalo vytahnout jeste vic podobnym hybrid buildem :). Testovat se musi )
Ehm sorry ze se ti budu smat, ale lol 31/8/12 je tragickej build na pve dps :) (za predpokladu ze se bavime o raidu, ne o bojich, ktery trvaj 20sec, kde 31/8/12 exceluje). Mam to vyzkouseny a 17/24/10 je proste nedostizny na pve dps (radim ti respecni a otestuj si to na ebonrocovi/flamegorovi/patchwerkovi a uvidis ten markantni rozdil), je potreba k tomu mit hodne kvalitni gear a spoustu +hit itemu, vsechny cp rvat do snd, do oh IPVI, battle shout a wf totem a muzes rozpoutat spravny peklo :) Driv sem mel vsechny mozny buildy, ale s kvalitnim gearem sem mel jenom 17/34 viskaq/cht a tedka mam z5 17/24/10 QSD/cht (PB mi proste nepadne a o dfb radsi ani nemluvim, arnamenty taky nic moc :/) a dps mi vzrostlo vic nez dost. |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
Edited by - Bubak on 14/07/2006 14:28:29 |
 |
|
Shad3
New Member

277 Posts |
Posted - 14/07/2006 : 15:03:53
|
mno soucasnej combat dagger build je sice celkem imba co se dps tyce, ale je u nej nutnej positioning, coz muze bejt nekdy celkem problem (dejme tomu addi u anuba, kdyz ti hodi sit na blbym miste muzes tak akorat SS) |
Trance addicted <3 |
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 14/07/2006 : 15:06:15
|
quote: Originally posted by kundihrabka Blizzardi jsou magori tim co udelali, tak pokud si to uvedomi, tak to nerfnou, protoze adrenaline rush a temer plnohodnotny backstab je trosku imba. Pokud to nezmeni, tak bude v PvP behat plno 15/31/5 buildu
Tak musim prehodnotit to co jsem psal, 15/31/5 je rozhodne docela dost zajimavej build, stejne tak novej murder by mohl byt zajimavou alternativou pro pve rogua (ale nevim jak to tam vyresit s lethality/relentles/ruthlesnes :/ |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 14/07/2006 : 15:10:01
|
quote: Originally posted by Shad3
mno soucasnej combat dagger build je sice celkem imba co se dps tyce, ale je u nej nutnej positioning, coz muze bejt nekdy celkem problem (dejme tomu addi u anuba, kdyz ti hodi sit na blbym miste muzes tak akorat SS)
No tak to je u vsech daggeru nemyslis ? :) Mne se na tomhle buildu strasne libi to masivni dps na stacionarnich boss fightech + moznost prehodit na sword treba u nefa v prvni fazi na zabijeni draku, kde odpadne vopruz s positioningem a pritom mas vsechny dulezity combat talenty krom specky/ar/aggresion.
Ale jde proste o styl kazdyho z nas, zkousel jsem jak full combat tak combat daggery a ty mi proste vyhovujou o dost vic. Combat daggery jsou taky pro lidi co hrajou porad na plno a kdyz to tak nedelaj, tak je to sakra videt :) |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
 |
|
NoX
Moderator
  

1051 Posts |
Posted - 14/07/2006 : 15:27:12
|
quote: Originally posted by Bubak No tak to je u vsech daggeru nemyslis ? :) Mne se na tomhle buildu strasne libi to masivni dps na stacionarnich boss fightech + moznost prehodit na sword treba u nefa v prvni fazi na zabijeni draku, kde odpadne vopruz s positioningem a pritom mas vsechny dulezity combat talenty krom specky/ar/aggresion.
Řekl bych, že to Shad3 myslel ve vztahu k BF, kde bez správného postavení je takhle specka celkem waste. Ale jinak správný positioning je extrémně důležitý i pro sword/fist roguny. |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
 |
|
Shad3
New Member

277 Posts |
Posted - 14/07/2006 : 15:28:41
|
me na daggerech stve jejich narocnost na energy, proto mam radsi hemorrhage a SS buildy... jedina nevyhoda je, ze hemo ma dost zalostnou dps v pve a s combat buildem se zas neda hrat pvp... ale svoje finance sem tahat nebudu :) |
Trance addicted <3 |
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 14/07/2006 : 15:37:12
|
quote: Originally posted by NoX Řekl bych, že to Shad3 myslel ve vztahu k BF, kde bez správného postavení je takhle specka celkem waste. Ale jinak správný positioning je extrémně důležitý i pro sword/fist roguny.
BF neni waste ani kdyz se ti nezdvojujou BS, je to proste boost tvyho dps, ja osobne bf pouzivam jakmile mam cd a nekoukam jestli u me stojej dva mobove nebo jeden, takze nejaky zdvojeni je mi celkem volny (ikdyz obcas si to bf schovam na nejakej peknej pack tj :). |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 14/07/2006 : 17:00:50
|
ja bych chtel jenom pripomenout ze na BF backstaby nepotrebujes aby OBA targety byli k tobe zady, staci jeden a ta dmg se automaticky transferne na dalsiho
osobne to 15/31/5 nejspis pojedu ale MODLIM SE aby to oddeleni ruthlesness a relentless strikes nebyl misprint |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
NoX
Moderator
  

1051 Posts |
Posted - 14/07/2006 : 17:30:25
|
quote: Originally posted by Mefisto
...ale MODLIM SE aby to oddeleni ruthlesness a relentless strikes nebyl misprint...
No vidíš to, toho jsem si vůbec nevšimnul. Pokud to takhle zůstane tak to bude bezvadný. Jdu se modlit s Tebou  |
Lišák A20.00%, E80.00%, K46.67%, S53.33%
|
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 14/07/2006 : 17:34:59
|
quote: Originally posted by Mefisto
... osobne to 15/31/5 nejspis pojedu ale MODLIM SE aby to oddeleni ruthlesness a relentless strikes nebyl misprint
Bez toho rozdeleni by to bylo docela blby no :/ Ale snad to neni misprint, zato se asi modlej vsichni roguove :) |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
|
NoX
Moderator
  

1051 Posts |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 14/07/2006 : 18:04:57
|
na co mas ty dva body v remorseless, to chces mit pristi sinister strike jistejsi crit? dej to radsi do poisonu nebo nekam do combatu (imp. sprint/kick?) |
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
|
mINo
Starting Member
14 Posts |
|
History
Starting Member
3 Posts |
Posted - 16/07/2006 : 10:59:28
|
Mohl bych vás poprosit o radu? Co se týče talentu Camouflage, mi se zdá celkem užitečný, ale málokdo ho používá. Stejně tak CheapShot VS Ambush, nevím co se hodí víc. Můžete mi k tomuhle napsat vaše názory? |
:) |
 |
|
kundihrabka
New Member

126 Posts |
Posted - 17/07/2006 : 08:42:26
|
quote: Originally posted by History
Mohl bych vás poprosit o radu? Co se týče talentu Camouflage, mi se zdá celkem užitečný, ale málokdo ho používá. Stejně tak CheapShot VS Ambush, nevím co se hodí víc. Můžete mi k tomuhle napsat vaše názory?
Zadna univerzalni rada na tohle neni, protoze v otazce Ambush vs Cheap Shot se to ma tak, ze nekdy je vyhodnejsi pouzit to a jindy ono. Dost totiz zalezi jestli ten mob je imuni na stun, nebo neni. V PvP pak treba o jakou class se jedna atd, tak proste zadna univerzalni rada neni. A vzdy se nejdou situace, kdy si reknes, ze sis mel dat talenty radeji tak a v jine situaci, ze sis je mel zase dat onak. To same mas v Camo vs MoD. Zalezi jaky mas build, protoze pokud tam muzes dat do subtlety vetve jen omezeny pocet bodu a cast jich mas navic predurcenych jak je dat (treba seal fate build) tak v pripade PvP mas lepsi tam dat MoD. Pokud mas treba elfa, tak to muzes zmixovat, ze das cast bodu do toho a cast do toho a efekt mas stejny jako jine rasy, ktere daji do MoD vic. Cize vsechno zalezi na stylu hry. |
To, ze Buh nikdy nebyl neznamena, ze neni treba se Ho zbavit. |
 |
|
Shad3
New Member

277 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 02:12:43
|
tak novej expose je 8% / 16% / 24% / 32% / 40% (bez talentu) |
Trance addicted <3 |
 |
|
kundihrabka
New Member

126 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 10:33:49
|
quote: Originally posted by Mefisto ... MODLIM SE aby to oddeleni ruthlesness a relentless strikes nebyl misprint
Jen dodam, ze Tva motlitba nebyla vyslysena a bohuzel tam ta vazba pretrvala.
Murder je 2% a 4% all damage, ale jen na humanoidy. |
To, ze Buh nikdy nebyl neznamena, ze neni treba se Ho zbavit. |
Edited by - kundihrabka on 18/07/2006 11:02:41 |
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 11:10:33
|
quote: Originally posted by kundihrabka
Jen dodam, ze Tva motlitba nebyla vyslysena a bohuzel tam ta vazba pretrvala. ...
Nekde sem cetl, ze je to jenom grafickej bug, muze to nekdo s pristupem na US test server potvrdit ? Protoze jestli to je vazany, tak nevim nevim :/ |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
 |
|
Shad3
New Member

277 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 11:50:16
|
dobrej bug btw... :)
Using Blade Flurry to off-attack a sapped target doesn't break the sap. This makes it possible to kill a sapped target without it breaking by attacking a mob/player near it, activating Blade Flurry and doing damage. |
Trance addicted <3 |
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 12:39:24
|
quote: Originally posted by Bubak Ehm sorry ze se ti budu smat, ale lol 31/8/12 je tragickej build na pve dps :) (za predpokladu ze se bavime o raidu, ne o bojich, ktery trvaj 20sec, kde 31/8/12 exceluje). Mam to vyzkouseny a 17/24/10 je proste nedostizny na pve dps (radim ti respecni a otestuj si to na ebonrocovi/flamegorovi/patchwerkovi a uvidis ten markantni rozdil), je potreba k tomu mit hodne kvalitni gear a spoustu +hit itemu, vsechny cp rvat do snd, do oh IPVI, battle shout a wf totem a muzes rozpoutat spravny peklo :) Driv sem mel vsechny mozny buildy, ale s kvalitnim gearem sem mel jenom 17/34 viskaq/cht a tedka mam z5 17/24/10 QSD/cht (PB mi proste nepadne a o dfb radsi ani nemluvim, arnamenty taky nic moc :/) a dps mi vzrostlo vic nez dost.
Nevadi mi ze se mi budes smat ;). Ale stale zastavam nazor ze 31/8/12 proste z kudel vytahne nejvic. Mohl bys mi ten build rozepsat? (Ikdyz pravdepodobne vim co kde bude). Proste si myslim ze dagger rogue je strasne narocny na energii a combogain bez SF je strasne pomaly. |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 12:44:47
|
u combat daggeru te combogain nezajima, protoze za 30sec co ti trva SnD ti presne vyjde 5 CP na dalsi SnD, na nic jinyho nez SnD stejne CP nevyuzivas - je to pure pve build |
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 12:53:07
|
quote: Originally posted by MegaDeath
u combat daggeru te combogain nezajima, protoze za 30sec co ti trva SnD ti presne vyjde 5 CP na dalsi SnD, na nic jinyho nez SnD stejne CP nevyuzivas - je to pure pve build
Jasne ale u SF stiham dat 1x evis nez mi dojede SnD. Pokud mam CB je to jista dmg navic, pokud nemam mam jen 31% crit. Tak jako tak je to dmg navic. |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
MegaDeath
Average Member
  
1989 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 13:06:16
|
combat build ti da vic takovy ty pasivni dmg navic, mas tam +offhand dmg, +crit a +hit navic, do toho blade flurry a adrenaline rush na burst dmg |
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 13:17:54
|
quote: Originally posted by MegaDeath
combat build ti da vic takovy ty pasivni dmg navic, mas tam +offhand dmg, +crit a +hit navic, do toho blade flurry a adrenaline rush na burst dmg
Jedine + vidim v blade flurry (uz sem uvazoval o SF+BF ale oportunity by to nevyrovnalo). AR je super, bohuzel moc dlouhy CD (ma sve opodstatneni, v PVP by bylo imba).
Ale napriklad zminovany 17/24/10. IMO SF>BF. A podle me BF+ofhand neudela takovy rozdil v dmg jako SF s dostatecnym crit chance. Ale muzu se mylit. |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 14:07:32
|
Ako vlastne funguje dmg u rogua v instancich ? V 5-10 man davas 5 CP a potom Evi a v MC/BWL/atd. davas 5 CP a potom SnD ? A tych 5 CP davas pomocou sinister strike alebo ? Teraz mam rogua na 46 tak ma to tak nejak zaujima. Momentalne mam combat build na XPovanie, povedali mi ze je to najlepsie. Do 40 man instanci je lepsi combat alebo daggerky alebo aky ? |
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 14:14:39
|
quote: Originally posted by Little
Jedine + vidim v blade flurry (uz sem uvazoval o SF+BF ale oportunity by to nevyrovnalo). AR je super, bohuzel moc dlouhy CD (ma sve opodstatneni, v PVP by bylo imba).
Ale napriklad zminovany 17/24/10. IMO SF>BF. A podle me BF+ofhand neudela takovy rozdil v dmg jako SF s dostatecnym crit chance. Ale muzu se mylit.
Jak rikam, dokud si to nevyzkousis v praxi, tak tomu asi nebudes verit :) Jen tak strucne +50% dmg z offhandu, +5% hit, 3%crit, bf VSECHNO to jsou veci, ktery se scalujou s gearem, coz tvuj sf build nedela (ano evis je porad stejnej). Vic cp ti je naprd, protoze jak uz rekl megadeath jediny co v high end contentu pouzivas je snd -> opet se scaluje s gearem.
Taky sem tomu ze zacatku moc neveril, ale cim lepsi gear mas, tim vetsi je prohluben mezi sf a combat daggerama, jediny v cem sf exceluje je burst dmg, tzn boj kterej trva chvilku, coz v pve neni skoro zadnej + ma vyhodu treba na sarture, kvuli rychly generaci cp.
Schvalne si stahni recap a podivej se kolik delas white dmg a kolik yellow se sf buildem (imo to bude tak 40:60), cd maj ten pomer presne opacnej a docilej toho prave kvuli +5hit a +50% dmg z oh. Kazdej hit navic je strasne znat na tvym bilym dmg, proto se vyplati co nejvic hrotit +hit itemy (boots of shadowflame, accuria, dragonslayer ring za nefovu hlavu, NS shouldery, DD shouldery, Bf bracery atd atd).
Jak uz jsem rekl, schvalne si jednou zkus respecnout na ebonroca na cd (osobne mam http://www.wowhead.com/?talent=i0ecoxZGfV00AzZV0x , ten imp ss mam vicemene na farmeni, kdy se vic vyplati vytahnout sword a jinej dps talent bych si stejne vzit nemohl :) a uvidis ten masakr, sf build nechas hluboko za sebou (za predpokladu ze se ten cd naucis hrat :) |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 14:16:21
|
quote: Originally posted by Pepo
Ako vlastne funguje dmg u rogua v instancich ? V 5-10 man davas 5 CP a potom Evi a v MC/BWL/atd. davas 5 CP a potom SnD ? A tych 5 CP davas pomocou sinister strike alebo ? Teraz mam rogua na 46 tak ma to tak nejak zaujima. Momentalne mam combat build na XPovanie, povedali mi ze je to najlepsie. Do 40 man instanci je lepsi combat alebo daggerky alebo aky ?
Do raidu je combat best, at uz v podobe combat swordu, tak combat daggeru. Ale combat daggery jsou extremne narocny na gear, bez kvalitniho equipu je jejich dmg zalostnej (rozumej srovnatelnej se sf buildem :) |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
 |
|
mINo
Starting Member
14 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 14:16:57
|
little SF je PvP + PvE build , 21/8/22 je viac menej PvP build , a 16/25/10 alebo 17/24/10 je pure PvE build a v PvE je tento build bez diskusie najlepsi na dmg (s dykami, pri tom equipe stym das lepsi dmg ako zo swrodom) |
http://ctprofiles.net/2114079 |
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 14:20:25
|
quote: Originally posted by mINo
little SF je PvP + PvE build , 21/8/22 je viac menej PvP build , a 16/25/10 alebo 17/24/10 je pure PvE build a v PvE je tento build bez diskusie najlepsi na dmg (s dykami, pri tom equipe stym das lepsi dmg ako zo swrodom)
No rozdil za idealnich podminek je asi 5%, coz podle me vyvazuje tragicky pvp a nutnost byt neustale ve strehu a stat za mobem. |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 14:38:26
|
Jeste jedna technicka...u combat daggeru se jede vice na AP nez crit? U SF je to jasne pokud specka necritne...waste energy (nerikam ze AP zanedbavam ale mam primarne crit) ted si drzim pri 4,5k HP cca 30% crit a 803 AP unbuffed (max bych se dostal nekam na 850 cca). Mam vicemene zatim MC equip + perdition a CHT a renataki trinket (idealni PVP trinket) ikdyz mam NS chestu nosim Zandalarskou kvuli lepsimu AP spolu s trinketem). U combatu ale naopak tolik na critu zalezet asi nebude ne? (Ted nemyslim combat sword roguea tam je to jasny). |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 14:43:33
|
quote: Originally posted by Little
Jeste jedna technicka...u combat daggeru se jede vice na AP nez crit? U SF je to jasne pokud specka necritne...waste energy (nerikam ze AP zanedbavam ale mam primarne crit) ted si drzim pri 4,5k HP cca 30% crit a 803 AP unbuffed (max bych se dostal nekam na 850 cca). Mam vicemene zatim MC equip + perdition a CHT a renataki trinket (idealni PVP trinket) ikdyz mam NS chestu nosim Zandalarskou kvuli lepsimu AP spolu s trinketem). U combatu ale naopak tolik na critu zalezet asi nebude ne? (Ted nemyslim combat sword roguea tam je to jasny).
Hit > all Osobne mam porad malo hitu, tzn 9-10% + 5% z talentu, nejakejch 850ap a 30% crit v dps gearu. Chce to najit si nejakou rozumnou hranici, ale rozhodne radim hit >>> crit a pokud to ma i nejaky ap, tak to je jedine dobre. Ukazkovy itemy jsou boots of shadowflame, ring za nefovu hlavu, drake fang talisman, neck z nefa atd |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 15:37:37
|
kdyz rikas hit > all tak ocividne nevis jak vypocet utoku ve wow funguje :)
hit je sice super vec ale mela by prichazet sama spolecne s kvalitnim equipem a ne neco na co by ses mel soustredit ( ale tak je to u vseho )
a crit > hit |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 15:45:28
|
quote: Originally posted by Mefisto
kdyz rikas hit > all tak ocividne nevis jak vypocet utoku ve wow funguje :)
hit je sice super vec ale mela by prichazet sama spolecne s kvalitnim equipem a ne neco na co by ses mel soustredit ( ale tak je to u vseho )
a crit > hit
Ehm tak mi povez jak funguje vypocet utoku ve wowu ? Mas defaultne 24% miss za dualwield, z toho je 5-6% na specialky, ktery mas eliminovany uz talentem, takze kazdej hit navic ti pridava dmg, bo nemissujes.
New hit chance = (Original hit%) + (toHit modifiers) - (crit modifiers) New miss chance = (Original miss%) - (toHit modifiers)
Takze crit ti snizuje tvuj hit chance, muzes my vysvetlit co je na nem lepsiho ? Samozrejme ze nebudes nosit ring co dava +hit a nic vic, ale treba takovy NS shouldery jsou superior vuci BF, stejne tak rukavice NS>BF (ACL >>>> all pro daggery). |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
 |
|
Pepo
Average Member
  
2118 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 16:08:51
|
Jojo, je pekne mat velky crit, ale na co ked kazdy druhy hit missujes ? (obrazne, nebrat vazne)
Ono sa ti to mozno nezda, ale ludia to maju prepocitane a je to pravda. Pamatate si ten epik asi lvl 50 mail glovesky ktore pridavaju +7 do weapon skillu na mace, sword a axe myslim ? Tak az teraz ked urobili nejake tie prepocty tak to vyslo pre warriora ako jeden z top itemov. Ten konkretny clanok na to uz nenajdem ale bolo to tam napisane. A to si pamatam ze som mal problem to predat za 20g  |
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 16:11:24
|
a abych rovnou dokazal jak se to s tim ma a mel +1 tak :
miss+dodge+parry+block+crit+hit=100% tzn. pri 35 critu 0 hitu a targetu kterej ma 10 dodge 10 parry a 0 block ( a nepouziva dualwield ) se to ma takhle 0-4 miss 5-14 dodge 15-24 parry 25-59 crit 60-99 hit
uz ste nekdy premejsleli proc kdyz zapnete evasion prijde vam ze kdyz uz projde tak critne ? let's see 2handed warrior s 35 crit 10 hit a rogue 25% dodge ( +50% evasion ) 5% parry 00-00 miss 00-74 dodge 75-80 parry 81-99 crit(z 35 na 19) 99-99 hit
ano .. koukate spravne, NEMUZOU vas hitnout...
co presne +hit dela je tohleto .. predstavte si typickyho moba s 5% dodge 5% parry 5% block a rogunu s 15% k hitu 30crit ( + dualwield ) 0-8 miss (19+5(zaklad + dualwield penalty)-15=9) 9-13 dodge 14-18 parry 19-23 block ( ano, kdyz je block tak nejde critnout ) 24-53 crit 54-99 hit
efektivne jakejkoliv uder z +hitu NEMUZE CRITNOUT ... coz z nej dela naprosto inferior zalezitost oproti +critu a zaroven pokud ti mob muze dodgovat a parryovat tak se muzes dostat na hodnotu kdyz crit >>>>> hit protoze ten hit se do toho vypoctu ani nevejde (+ nefunguje nad +8 na raidmoby na specky, neuplatnuje se na ne lethality )
(tyhle vypocty neberou do uvahy + defense + weaponskill a level nepritele ... je to 60 vs 60)
(malej edit) |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
Edited by - Mefisto on 18/07/2006 16:21:48 |
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 16:12:04
|
quote: Originally posted by Pepo jojo, je pekne mat velky crit, ale na co ked kazdy druhy hit missujes ?
neco takovyhohle sem cekal ... :) snad sem to osvetlil |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 16:25:08
|
quote: Originally posted by Mefisto
quote: Originally posted by Pepo jojo, je pekne mat velky crit, ale na co ked kazdy druhy hit missujes ?
neco takovyhohle sem cekal ... :) snad sem to osvetlil
Mozna si blbe rozumime nebo to spatne chapu, ale cituju drysca nebo kdo to psal: The way WoW calculates crit rate is over ALL attacks. Crit rate is not based on hits only. In other words, if you have a 5% crit rate, that 5% chance includes MISSES. Tzn ze ten tvuj slavnej crit muze imaginarne missnout -> neudela ZADNEJ dmg, kdezto hit hitne vzdy a dmg udela.
Edit: Ale nejsem borec pres matiku jako nektery experti na US forech (kalman, pf, ty lidi co udelali dps spreadsheety, kterejm bezmezne verim, bo je mam otestovany v praxi a dps co vyleze z nich se rovna mojemu +-1-5dps) a podle me je proste lepsi mit boots of shadowflame oproti dd, accuriu oproti aq repu ringu atd atd. |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
Edited by - Bubak on 18/07/2006 16:27:29 |
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 16:26:37
|
jo a ad weapon skill a glancing blows ... taky to trochu osvetlim
glancing blow NEMUZE critnout a +skill nesnizuje FREKVENCI GB ale snizuje ten reduce dmg kterej znamenaj proti +3 mobum je 30% redukce v dmg v kazdem glancing blowu kazdej +1 skill snizuje tuhle redukci o 3% ... tzn. pri +10 skillu mate na 63kovejch mobech 0% redukci pri glancu |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 16:29:31
|
quote: Originally posted by Mefisto
jo a ad weapon skill a glancing blows ... taky to trochu osvetlim
glancing blow NEMUZE critnout a +skill nesnizuje FREKVENCI GB ale snizuje ten reduce dmg kterej znamenaj proti +3 mobum je 30% redukce v dmg v kazdem glancing blowu kazdej +1 skill snizuje tuhle redukci o 3% ... tzn. pri +10 skillu mate na 63kovejch mobech 0% redukci pri glancu
Jo s tim souhlasim, mit weapon skill vic jak +10 je naprosto zbytecny. |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 16:33:59
|
quote: Originally posted by Bubak
quote: Originally posted by Mefisto
quote: Originally posted by Pepo jojo, je pekne mat velky crit, ale na co ked kazdy druhy hit missujes ?
neco takovyhohle sem cekal ... :) snad sem to osvetlil
Mozna si blbe rozumime nebo to spatne chapu, ale cituju drysca nebo kdo to psal: The way WoW calculates crit rate is over ALL attacks. Crit rate is not based on hits only. In other words, if you have a 5% crit rate, that 5% chance includes MISSES. Tzn ze ten tvuj slavnej crit muze imaginarne missnout -> neudela ZADNEJ dmg, kdezto hit hitne vzdy a dmg udela.
prave ze ne .. CRIT nemuze missnout ( to koneckoncu vidis i z tech %) pro priklad kdybys mel - 20 crit 10 hit a 10% dodge block parry tak
0-13 miss 14-23 dodge 24-33 parry 34-43 block 44-63 crit 64-99 hit
kdybys hodil kostkou 43 pak je to block .. kdybys mel misto +10hitu 11 tak by to byl crit, ale to neznamena ze ten crit muze missnout, tady neprobihaj 2 vypocty, hodi se jednou a to urci jestli to je miss crit hit dodge parry nebo block
kdybys hodil 64 tak je to v tomhletom pripade hit, ale kdybys mel BUD +1 hit a nebo +1 crit navic tak se z toho stane crit, a nezapomen ze hit ztraci svoji cenu ve zlute dmg, crit ne |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
Little
Moderator
   
2901 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 16:35:27
|
quote: Originally posted by Mefisto
jo a ad weapon skill a glancing blows ... taky to trochu osvetlim
glancing blow NEMUZE critnout a +skill nesnizuje FREKVENCI GB ale snizuje ten reduce dmg kterej znamenaj proti +3 mobum je 30% redukce v dmg v kazdem glancing blowu kazdej +1 skill snizuje tuhle redukci o 3% ... tzn. pri +10 skillu mate na 63kovejch mobech 0% redukci pri glancu
Jj tohle sem si overil. Zil sem v domeni ze +5 weapon skill by teoreticky vymazal uplne glancing hity proti 61 lvl. Opak je pravdou a pravdu ma Mefisto. S nasazenymi Aged Core Leather Gloves a Muggers Belt se cetnost glancing hitu nesnizila. Nicmene vzhledem k tomu ze glancing hit nemuze critnout me to stale nepresvedcilo o boostu dmg. U sword roguea mozna.
jeste ze specka nemuze byt glancing :) |
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
|
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 16:35:31
|
Tak sem lognul test realm a ruth a relent jsou opravdu propojeny, tak by me zajimalo jak se chystate vytvorit 15/31/5 buildy ? Mit relent. strike mi prijde jako zivotne dulezity a nevim jestli AR vyvazi 3/5lethality. Osobne zacinam zvazovat 17/29/5 :/ |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 16:37:50
|
quote: Originally posted by Bubak
Tak sem lognul test realm a ruth a relent jsou opravdu propojeny, tak by me zajimalo jak se chystate vytvorit 15/31/5 buildy ? Mit relent. strike mi prijde jako zivotne dulezity a nevim jestli AR vyvazi 3/5lethality. Osobne zacinam zvazovat 17/29/5 :/
nemeli by bejt .. je to grafickej glitch, nezkousel sem to ale slysel ze ze jde dat body do relenteless strikes bez ruthlessness
edit : viz. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-rogue&t=1363194&p=1&tmp=1#post1363194 |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
Edited by - Mefisto on 18/07/2006 16:41:28 |
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 16:39:03
|
quote: Originally posted by Mefisto
prave ze ne .. CRIT nemuze missnout ( to koneckoncu vidis i z tech %) pro priklad kdybys mel - 20 crit 10 hit a 10% dodge block parry tak
0-13 miss 14-23 dodge 24-33 parry 34-43 block 44-63 crit 64-99 hit
kdybys hodil kostkou 43 pak je to block .. kdybys mel misto +10hitu 11 tak by to byl crit, ale to neznamena ze ten crit muze missnout, tady neprobihaj 2 vypocty, hodi se jednou a to urci jestli to je miss crit hit dodge parry nebo block
kdybys hodil 64 tak je to v tomhletom pripade hit, ale kdybys mel BUD +1 hit a nebo +1 crit navic tak se z toho stane crit, a nezapomen ze hit ztraci svoji cenu ve zlute dmg, crit ne
Mozna jsem natvrdlej, ale potom my vysvetli tohle: The way WoW calculates crit rate is over ALL attacks. Crit rate is not based on hits only. In other words, if you have a 5% crit rate, that 5% chance includes MISSES. A neni to nic co bych si vycucal z prstu, ale je to blue z us fora ... |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
 |
|
Mefisto
Junior Member
 
767 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 16:47:55
|
quote: Originally posted by Bubak Mozna jsem natvrdlej, ale potom my vysvetli tohle: The way WoW calculates crit rate is over ALL attacks. Crit rate is not based on hits only. In other words, if you have a 5% crit rate, that 5% chance includes MISSES. A neni to nic co bych si vycucal z prstu, ale je to blue z us fora ...
taky sem ten post kdysu davno videl, at premejslim nad vyznamem jak chci, uznavam ze je to vcelku picovina vzhledem k tomu co sem napsal, nicmene jsem presvedcenej ze to co jsem napsal je spravne ( a i vsechny dps kalkulatory se od toho odvozujou), kdyby to fungovalo tak jak pise tenhle post tak by to znamenalo ze tam musej bejt 2 vypocty coz by byl docela zbytecnej waste prostredku kdyz si vezmes kolik tech vypoctu to tak dela, tahle jedna zmena by zdvojnasobila mnozstvi vypoctu v combat systemu |
"The time for desperation is upon us. Let's play." |
 |
|
Bubak
Starting Member
76 Posts |
Posted - 18/07/2006 : 16:52:31
|
quote: Originally posted by Mefisto
quote: Originally posted by Bubak Mozna jsem natvrdlej, ale potom my vysvetli tohle: The way WoW calculates crit rate is over ALL attacks. Crit rate is not based on hits only. In other words, if you have a 5% crit rate, that 5% chance includes MISSES. A neni to nic co bych si vycucal z prstu, ale je to blue z us fora ...
taky sem ten post kdysu davno videl, at premejslim nad vyznamem jak chci, uznavam ze je to vcelku picovina vzhledem k tomu co sem napsal, nicmene jsem presvedcenej ze to co jsem napsal je spravne ( a i vsechny dps kalkulatory se od toho odvozujou), kdyby to fungovalo tak jak pise tenhle post tak by to znamenalo ze tam musej bejt 2 vypocty coz by byl docela zbytecnej waste prostredku kdyz si vezmes kolik tech vypoctu to tak dela, tahle jedna zmena by zdvojnasobila mnozstvi vypoctu v combat systemu
Nj proto se v tom nehrabu a mam odzkouseny dva dps spreadsheety, ktery jsem si odzkousel v realu, tem verim a podle nich se vicemene zarizuju. Nase debata je stejne vpodstate zbytecna, protoze high end gear ma jak hit tak crit, ale ja osobne zustanu u hit/ap bizuterie radsi nez u QSR apod :) |
"My only dream is to destroy the nightmares of others."
|
 |
|
Topic  |
|