Uzasna ukazka toho, jak napsat neco, co je sice formalne spravne, ale pri zbeznem precteni navozuje dojem, ze jsem rekl neco, co jsem nikdy nerekl.
Ja tvrdim, ze WoW a EQII jsou obe dve natolik kvalitativne srovnatelne, ze je logicky prechod hracu s preferenci smerem k levlovani a questovani, a to obema smery. Ze je EQII vyrazne lepsi je blud. Ma mozna par dobrych prvku ktere WoW nema a WoW zas ma par dobrych prvku, ktere EQII nema, ale zaklad hry je stejny.
Uzasna ukazka toho, jak napsat neco, co je sice formalne spravne, ale pri zbeznem precteni navozuje dojem, ze jsem rekl neco, co jsem nikdy nerekl.
Ja tvrdim, ze WoW a EQII jsou obe dve natolik kvalitativne srovnatelne, ze je logicky prechod hracu s preferenci smerem k levlovani a questovani, a to obema smery. Ze je EQII vyrazne lepsi je blud. Ma mozna par dobrych prvku ktere WoW nema a WoW zas ma par dobrych prvku, ktere EQII nema, ale zaklad hry je stejny.
Naucte se lidi cist.
Napsal jsem, ze souhlasim s Rahmanem v tom, ze urcita skupina lidi ma svoji "expovaci manii" a po dodelani levlu jde dal.
A dalsi veta znela, ze PODLE MEHO NAZORU (to je jak znamo to imho) je v oblasti PvE EQ2 daleko pred WoW.
Kde jsem kruci napsal, ze Rahmen tvrdi, ze EQ2 je pred WoW??? To jsem tvrdil ja!!!
Zkuste cist i posty lidi z jine hry nejprve bez zaujeti az do konce a pak reagujte.
Tvrdil jsem snad nekdy neco jineho? Skoro bych rekl, ze problem se ctenim postu bude nekde jinde. Pouze jsem konstatoval, ze formulace, kterou si pouzil, by snadno mohla vest k misinterpretaci. A jak vidno, formuloval jsem to zpusobem, ktery prozmenu snadno vedl k misinterpretaci na druhe strane ;-)
Uzasna ukazka toho, jak napsat neco, co je sice formalne spravne, ale pri zbeznem precteni navozuje dojem, ze jsem rekl neco, co jsem nikdy nerekl.
Ja tvrdim, ze WoW a EQII jsou obe dve natolik kvalitativne srovnatelne, ze je logicky prechod hracu s preferenci smerem k levlovani a questovani, a to obema smery. Ze je EQII vyrazne lepsi je blud. Ma mozna par dobrych prvku ktere WoW nema a WoW zas ma par dobrych prvku, ktere EQII nema, ale zaklad hry je stejny.
Svym zpusobem agree!
Ale stejne si myslim, z v cechach se vseobecne malo huli!
Ja si spis myslim, ze by se u nas melo hulit min.Aspon huleni v utlem veku by melo bejt seredne trestany.Nejsem zadnej naci nebo neco, ale hulim hodne a bohuzel to na me nechalo neblahe nasledky.Mno aspon si to priznam:]]]A jsem presvedcen otom ze pokud bych zacal pozdejs kdy bych uz neprochazel vyvojem, tak by vse bylo jinak:] Sbohem pameti nechal jsem te nekde povesenou. a huleni ma u nas tradici docela slusnou.
Ultima Online - Kelevar - Elessar (retired) Dark Age of Camelot US - Gareth - Alderienne [eldritch] (retired) World of Warcraft EU- Drak'thul/Horde - Jaskynka [blood elf hunter] (retired)
Barabariel Herbicidia - Conjurer - FFXIV:RR - [Ragnarok] @Herbicid - Champions Online, Star Trek Online
There are many worlds where I visited already Anarchy Online | Age of Conan | Warhammer Online | StarWars Galaxies | EVE | Earth&Beyond | World of Warcraft | Dungeons & Dragons Online | City of Villains and Heroes | Saga of Ryzom | Lord of the Rings Online
gw - 8v8 pvp hodne podobne daocu, casove nenarocne
daoc - pro mne stale hra s neprekonatelnou pvp atmosferou (connacht roaming, rvr epicke bitvy), bohuzel prilis casove narocne
wow - prilis mnoho jednoduchych anytime mackatek a tupych spellu a abilit, vysledkem je prihlouple odmackavaci pvp, ovsem zabavne, vhodne pouze pro zacatecniky
eq2 - pve only, bez budoucnosti, "prazdna" a neoriginalni hra (lze rici, ze i Blademistress nabizi vice)
quote:Originally posted by Van Tassel wow - prilis mnoho jednoduchych anytime mackatek a tupych spellu a abilit, vysledkem je prihlouple odmackavaci pvp, ovsem zabavne, vhodne pouze pro zacatecniky
nesouhlasim ale to je asi vec nazoru .. me zas prisel uplne blbej /stick
"The time for desperation is upon us. Let's play."
kazde ma sve plus a minus bez sticku je narocnejsi ovladat meele pac se musis porad hejbat a stihat cil se stickem zas mas moznost resit jakou specku mu navalis, volit strategii v ramci spoluprace s ostatnima clenama grupy atd..
quote:Originally posted by Van Tassel wow - prilis mnoho jednoduchych anytime mackatek a tupych spellu a abilit, vysledkem je prihlouple odmackavaci pvp, ovsem zabavne, vhodne pouze pro zacatecniky
Cim vic mackatek, tim lip. Nektera mackatka maji timer. Spelly/ability jsou podle me originalni (napr. sheep, ritual of summoning) Ale muzu kecat, nehral sem moc mmorpg, treba to uz nekde bylo. Kdyby tam bylo treba jen 10 mackatek, pak by se dalo rict, ze je to pro zacatecniky. Pokud si v pvp prihloupe odmackaval, tvoje chyba. Pokud proti tobe byl zacatecnik, tak si asi vyhral, pokud nejakej profik, tak bys byl mrtvej do par sec.
tak jsem se nechal po pul roce presvedcit a zkusil jsem opet eq2. Kdyz si vzpomenu na co si tu nekteri stezovali ohledne wow tak se musim jen smat kdyz jsem videl ty bugy v eq2.
byly jsme s grupou v instanci cca 20 minut, pak po jednom boji jsme se nevratili do ne meele stavu, zustali jsme stat s vytasenejma zbranema a tudiz nam healt a mana pribejvali hodne pomalu, prej jedina moznost je se probit zpet z instance a pak jit zase zpatky. super.
asi po dalsich 20 minutach nas najednou napadl jakysi neviditelny protivnik, nebylo nic videt a nam nahodne ubejvalo zdravi, tak jsme vsichni hezky pochcipali, vratili jsme se a za chvilku uplne to sami, bezeli jsme k vychodu a vsechny nas to diskonektlo, asi spadla cela instance, netusim, kdyz jsem se vratil, nasel jsem si jinou partu a zkusili jsme to znova, po chvilce to sami opet neviditelnej protivnik.
za celou tu dobu jsem ztratil 3 spirit shardy mam ted uplne nepouzitelnou postavu a exp dept asi 70%, je to orpavdu kvalitni hra!!!
kdyz si tu pak pertha stezuje ze ho to jendou diskonektlo z instance jak je to nehratelny tak se musim jen smat.
tak jsem se nechal po pul roce presvedcit a zkusil jsem opet eq2. Kdyz si vzpomenu na co si tu nekteri stezovali ohledne wow tak se musim jen smat kdyz jsem videl ty bugy v eq2.
byly jsme s grupou v instanci cca 20 minut, pak po jednom boji jsme se nevratili do ne meele stavu, zustali jsme stat s vytasenejma zbranema a tudiz nam healt a mana pribejvali hodne pomalu, prej jedina moznost je se probit zpet z instance a pak jit zase zpatky. super.
asi po dalsich 20 minutach nas najednou napadl jakysi neviditelny protivnik, nebylo nic videt a nam nahodne ubejvalo zdravi, tak jsme vsichni hezky pochcipali, vratili jsme se a za chvilku uplne to sami, bezeli jsme k vychodu a vsechny nas to diskonektlo, asi spadla cela instance, netusim, kdyz jsem se vratil, nasel jsem si jinou partu a zkusili jsme to znova, po chvilce to sami opet neviditelnej protivnik.
za celou tu dobu jsem ztratil 3 spirit shardy mam ted uplne nepouzitelnou postavu a exp dept asi 70%, je to orpavdu kvalitni hra!!!
kdyz si tu pak pertha stezuje ze ho to jendou diskonektlo z instance jak je to nehratelny tak se musim jen smat.
Hehe, nevim kde jsi byl, ale neviditelny protivnik me osobne nepotkal ani 1x a to ze zbyl combat stav se stane tak 1x do mesice a dobra grupa vetsinou vi, jak to vyresit
Ale treba je to horsi, nez jak to vidim ja...
Jen pro info, mam max level jak adventure tak craft, delam raidy, cili asi by me takove veci mely potkavat stale ...
tak jsem se nechal po pul roce presvedcit a zkusil jsem opet eq2. Kdyz si vzpomenu na co si tu nekteri stezovali ohledne wow tak se musim jen smat kdyz jsem videl ty bugy v eq2.
byly jsme s grupou v instanci cca 20 minut, pak po jednom boji jsme se nevratili do ne meele stavu, zustali jsme stat s vytasenejma zbranema a tudiz nam healt a mana pribejvali hodne pomalu, prej jedina moznost je se probit zpet z instance a pak jit zase zpatky. super.
asi po dalsich 20 minutach nas najednou napadl jakysi neviditelny protivnik, nebylo nic videt a nam nahodne ubejvalo zdravi, tak jsme vsichni hezky pochcipali, vratili jsme se a za chvilku uplne to sami, bezeli jsme k vychodu a vsechny nas to diskonektlo, asi spadla cela instance, netusim, kdyz jsem se vratil, nasel jsem si jinou partu a zkusili jsme to znova, po chvilce to sami opet neviditelnej protivnik.
za celou tu dobu jsem ztratil 3 spirit shardy mam ted uplne nepouzitelnou postavu a exp dept asi 70%, je to orpavdu kvalitni hra!!!
kdyz si tu pak pertha stezuje ze ho to jendou diskonektlo z instance jak je to nehratelny tak se musim jen smat.
poslednim patchem neco posrali slysel jsem, ze ted problemy s combatem jsou
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
tenhle neviditelný bojovník se objevoval v EQII pro naši grupu i před půl rokem, prostě byl zalezlý někde ve zdi, nikdo ho neviděl a nebyl schopen ho trefit, ale stávalo se to pouze v úzkých chodbách. Někdy zase Everquest II prubnu, sranda musí být
JA si pamatam ze nieco podobne bolo v daocu, tam zase lietal mec ktory daval pekne tafky ale nedal sa nakliknut a nic ho nezranovalo, proste sa to nedalo zabit, a len si lietal a zabijal ...
tenhle neviditelný bojovník se objevoval v EQII pro naši grupu i před půl rokem, prostě byl zalezlý někde ve zdi, nikdo ho neviděl a nebyl schopen ho trefit, ale stávalo se to pouze v úzkých chodbách. Někdy zase Everquest II prubnu, sranda musí být
neviditelny bojovniky ktery myslis, coz byli normalni bojovnici, kteri pouze zalezli do terenu a dali se standardne targetnout a zabit ranged utokama opravili , ale ted se stalo neco jinyho, moc nevim co ale obcas po skonceni combatu clovek v combatu zustava atd. proste neco v poslednim patchi dosrali
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
quote:Originally posted by Van Tassel wow - prilis mnoho jednoduchych anytime mackatek a tupych spellu a abilit, vysledkem je prihlouple odmackavaci pvp, ovsem zabavne, vhodne pouze pro zacatecniky
Kdyby tam bylo treba jen 10 mackatek, pak by se dalo rict, ze je to pro zacatecniky. Pokud si v pvp prihloupe odmackaval, tvoje chyba. Pokud proti tobe byl zacatecnik, tak si asi vyhral, pokud nejakej profik, tak bys byl mrtvej do par sec.
Podivej se na slovicko 'anytime'. To je klicove. Potom pochopis o jakych prihloplych mackatkach mluvim. WoW postrada klasicke pozicni a reakcni ability. Az na nekolik vyjimek samozrejme (proflaknuty bs apod.).
JA si pamatam ze nieco podobne bolo v daocu, tam zase lietal mec ktory daval pekne tafky ale nedal sa nakliknut a nic ho nezranovalo, proste sa to nedalo zabit, a len si lietal a zabijal ...
Nebyla to nejaka feature nejakyho bosse ci urcite casti epic dungu? Ja ty meciky taky zazil, ale vetsinou na pve raidech spim ci se divam na televizi, takze nevim jak to raid resil (alb epic dung?).
JA si pamatam ze nieco podobne bolo v daocu, tam zase lietal mec ktory daval pekne tafky ale nedal sa nakliknut a nic ho nezranovalo, proste sa to nedalo zabit, a len si lietal a zabijal ...
Nebyla to nejaka feature nejakyho bosse ci urcite casti epic dungu? Ja ty meciky taky zazil, ale vetsinou na pve raidech spim ci se divam na televizi, takze nevim jak to raid resil (alb epic dung?).
Ano, je to v Caer Sidi
Byli to normalni mobove (nejaci knighti), co se cas od casu zmorfly do "nenakliknutelne" mec_podoby a meli se (nicmene se tak nedelo), vratit po case zpet. Byl to bug a kdyz jsem byl na raidu ja, tak je CSR smazal/odstranil/znicil.
tenhle neviditelný bojovník se objevoval v EQII pro naši grupu i před půl rokem, prostě byl zalezlý někde ve zdi, nikdo ho neviděl a nebyl schopen ho trefit, ale stávalo se to pouze v úzkých chodbách. Někdy zase Everquest II prubnu, sranda musí být
neviditelny bojovniky ktery myslis, coz byli normalni bojovnici, kteri pouze zalezli do terenu a dali se standardne targetnout a zabit ranged utokama opravili , ale ted se stalo neco jinyho, moc nevim co ale obcas po skonceni combatu clovek v combatu zustava atd. proste neco v poslednim patchi dosrali
To že zůstanu v combatu i po boji se stává i ve WOW občas, což při pvp = smrt.
V Eq2 je to podle mě způsobeno tím, že někdy grupa mobů je prolinkovaná s jiným, který je momentálně jinde a nemůže se k boji dostat. Ale furt ho to bere jako součást encounteru.
Ak chces silnu cz/sk komunitu tak chod na Drak thul, je jedno ktoru stranu, vsade ich je ako nasratych Rozdieli medzi RPPvP a PvP niesu velke. Rozdiel medzi PvP a Normal je ten ze na normal na teba vonku nikdo nemoze zautocit, ale kedze pvp sa robi len v BG tak je to uplne jedno.