"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
A Arcane Resilience...do PVP celkem imba teda . To bude mit mag se solidnim mana poolem a selfbuffem kolem 5k armor ne? Nebo sem to spatne pochopil?
"Increases your armor by an amount equal to 50% of your Intellect." spatne pochopil, 50% int, ne many ;) to je cca +150-250 armoru (podle equipu), celkem useless
quote:Originally posted by Aragorn "Increases your armor by an amount equal to 50% of your Intellect." spatne pochopil, 50% int, ne many ;) to je cca +150-250 armoru (podle equipu), celkem useless
Ah jasny jasny :), to se mymu rogueovi ulevilo , myslenka "Your ambush crits MAGE for 1000" me celkem desila :o)))
"End of hope, end of love, end of time. The rest is silence."
No tohle predelani talentu sem nejak nepochopil... nevim jak dlouho na tom delali, ale je to porad to samy.
kdyz se na to divam prijde me ze se nejakymu bagetari pomichaly papiry s novyma a staryma talentama a odevzdal tu cast papiru kde je asi 10 procent planovanych a avizovanych zmen :)
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.
hm kdyz to shrnu tak vysledek nic moc: + trainable Evocation IAE uz v zakladu zmena frostbite na t2 talent shatter bude fungovat pro vsechny kouzla nejen frost zlevneni nekterych talentu ve fire a frost tree cd u Frostbarrier 30sec
- stale zadnej poradnej talent na redukci agra (imo nejvetsi problem magu v pve, Arcane Subtlety to neresi) Arcane Resilience a Frost Warding k smichu nerf AP o 5% frost a fire tree v podstate nezmeneny, jen lehce zprehazeny a zlevneny talenty, ale nic novyho moc sem nepochopil zmenu u combustion, na to ze je to t7 talent k smichu ice barrier stale dispelovatelna a dmg absorbed nescaluje s +dmg gearem
osobne sem od toho cekal vic, hlavne nejakou zasadnejsi zmenu u frost a fire tree.. :(
Ja chcu viacej love pre warlockov koho zaujimaju magovia, tym mali dat talen tree na vyrabanie vody, druhy na vyrabanie zradla a treti na int buff, to im staci.
Ja chcu viacej love pre warlockov koho zaujimaju magovia, tym mali dat talen tree na vyrabanie vody, druhy na vyrabanie zradla a treti na int buff, to im staci.
Co si kluci budem povidat... je to trapas. Oproti warlockum jen ztracime. Cekal jsem boost a ne nerf. Abych mohl vzit shatter, musim narvat tri body do frostbite, kterej je v hi-end contentu naprsoto nanic. Zadny bodiky jsem neziskal, pouze ztratil.
Muzu se bud rozhodnout, ze budu mit solidni AoE pomoci shatteru a cocky, takze budu vyuzitelnej v mensich instanich, nebo se bez toho obejdu a budu mit +5% na crit ve frostu na velky bossaky. Kdybych chtel oboji, nebudu mit vylepsenej counterspell, coz je takovej, jak bych to rekl, zaklad...
Talent na snizeni manovy narocnosti u critickych kouzel o 30% je hezkej, ale to uz se vic vyplati clearcasting.
Jediny co mi prijde hezky je nova podoba subtlety, ktera sice aggro management nespasi, ale aspon uz se mag nemusi bat critnout. Ja chci feint death :)
Ja hlavne chci davat vetsi dmg nez priest... kdyz mi welkan vypravi, ze dava dmg srovnatelnou s moji, je mi strasne smutno.
novej stromek do PvE nemusi byt vubec spatnej, protoze shatter faka na vsechny dmg kouzla, takze nova, cocka, a AEcka furt dokola muze byt hustota, jenze na co mi to je kurva v PvE? Tam jsme jen nerfli. Zadna aggro redukce, zadnej dmg boost...
Za chvili mi povoli do BWL dva magy na prvniho bosse, aby nekdo raidu navaril a pak muzeme jit s klidem v srdci stridat jakyhokoli dalsiho DD (popripade priesta).
Na co mi je, ze mi dali dve kouzla z talentu do zakladu, kdyz misto toho dali naprosto zbytecny talenty, do kterych stejne musim investovat pokud chci silence?
Shatter pro vsechny kouzla? No super... nehlede na to, ze se k tomu musim propracovat pres tri body frostbite, na co mi to je? Do PvP fajn, ale me PvP neba...
Novej rank jidla? Mno po tom jsem vzdycky touzil... sice ted musim chlastat dve vody cca 40 vterin, abych si doplnil manu, ale coz, jidlo je pro raid dulezitejsi, vid.
Jedinej plus kterej je pro PvE playera dobrej je barriera kazdych 30s. To je parada, uznavam... jenze vis jak, dmg magovi nezvetsili, takze ji ma nejmensi ze vsech DD, pokud nedela AoE. Jenze kde v hi-end contentu delas s magem AoE? Proste jsem marne doufal a marne.
Ted uz jen doufam, ze si blizzard precte tech 30 stranek negativnich reakci na ofic forech a nejak se podle toho zachovaji. I kdyz tomu teda neverim
Tak jsem ten popis combustion precetl jeste jednou a stale si nejsem jisty .Myslite ze to znamena skalovaci sanci na crit u vsech nasledujicich kouzel jak se to popisuje na mage foru??? tzn +10% na kazde dalsi kuzlo do vycerpani...Nejspis jo,jen me to na prvni precteni nedoslo
toSheenaz:Jo je to boost.sice nic most ,ale prece jen je
A to ze musis varit vodu .... boooooze, tak budes 5 minut pred raidom varit vodu, hadam ta to nezabije .... si stazujete stale. V raidu su minimalne 3 magovia, tak si to rozdelte.
Tak jsem ten popis combustion precetl jeste jednou a stale si nejsem jisty .Myslite ze to znamena skalovaci sanci na crit u vsech nasledujicich kouzel jak se to popisuje na mage foru??? tzn +10% na kazde dalsi kuzlo do vycerpani...Nejspis jo,jen me to na prvni precteni nedoslo
toSheenaz:Jo je to boost.sice nic most ,ale prece jen je
Každé zacástěné fire kouzlo ti přidá +10% na crit fire kouzel.
Combustion přestane působit v momentě, kdy se ti povede critnout třetí fire kouzlo (nemusí být po sobě).
[Ianek][Paladin][Burning Blade][World of Warcraft]
Je rozdíl mezi tím znát cestu a kráčet po ní. - Morfeus
hm kdyz to shrnu tak vysledek nic moc: + trainable Evocation IAE uz v zakladu zmena frostbite na t2 talent shatter bude fungovat pro vsechny kouzla nejen frost zlevneni nekterych talentu ve fire a frost tree cd u Frostbarrier 30sec
- stale zadnej poradnej talent na redukci agra (imo nejvetsi problem magu v pve, Arcane Subtlety to neresi) Arcane Resilience a Frost Warding k smichu nerf AP o 5% frost a fire tree v podstate nezmeneny, jen lehce zprehazeny a zlevneny talenty, ale nic novyho moc sem nepochopil zmenu u combustion, na to ze je to t7 talent k smichu ice barrier stale dispelovatelna a dmg absorbed nescaluje s +dmg gearem
osobne sem od toho cekal vic, hlavne nejakou zasadnejsi zmenu u frost a fire tree.. :(
me prijde ze ste prave vsici v tomhle na omylu, talent revamp neznamena ze udelaji komplet nove sady talentu a od podlahy to prekopou ... to by jednak znamenalo hafo whinu od ostatnich (i takse toho dockame) a vyzadovalo docela dost prace (a testu aby to fungovalo aspon tka jak ted)
neni to niv vic a nic min nez ze prehodnoti cenu a pozivi nekterych talentu a pripadne nake useless zrusi a pridaji nake tronu min useless ... ale nejsou to v podstate zasadni zmeny (ale to ani blizz nikdy nerekl)
stejne tomu bylo s paladinem (keryho teda upravili trochu vic, pravda, bo mu zmenili docela dost k lepcimu judgementy) a stejne tak to bude i se shamanem ... cekam jen preklasadni par talentu a pridani rozumnych 31 pteru (tide zrejme pujde niz, pokud ne na core abilitu) osobne u toho shamana by em stacilo kdyby zrusili pre_req talenty (2x 5/5) u tide a celkove to prekladali s purif tak ze by konecne stacilo mit "jenom" 31 pts v resto aby clovek mel "vse dulezite" a ne jako momentalne 37+
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
stejne tomu bylo s paladinem (keryho teda upravili trochu vic, pravda, bo mu zmenili docela dost k lepcimu judgementy) a stejne tak to bude i se shamanem ... cekam jen preklasadni par talentu a pridani rozumnych 31 pteru (tide zrejme pujde niz, pokud ne na core abilitu) osobne u toho shamana by em stacilo kdyby zrusili pre_req talenty (2x 5/5) u tide a celkove to prekladali s purif tak ze by konecne stacilo mit "jenom" 31 pts v resto aby clovek mel "vse dulezite" a ne jako momentalne 37+
ne ne ne saman potrebuje nejaky aoe stun totem, dale moznost hazet ne 4 ale 8 totemu a taky zrusit u totemu global CD.. a samozrejme platnost totemu pro cely raid, ze jo.. plate mu davat nemusi, to by prece jen vypadalo divne, ale nejakou bublinu by mel mit (v AB nema kdo za hordu zdrzovat).. pak jeste nejake skutecne pouzitelne sety armoru - a konecne se tak priblizi prebustenym paladinum.. !!
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
Totem pre cely raid by bolo ovela lepsie ako paladinove blessingy.
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
Verim tomu, ze shaman nema Len Tranq. Air ako jediny air totem vsakze?
Teoreticka situacia:
4 palati = 4 blessy na cely raid
4 shamani = 4x4 totemy na cely raid (aj ked je otazne, ci by naozaj tolko totemov bolo potrebne ale moznost je vsakze ;p)
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
ne, nemas pravdu darkface, 4 paladini = cely raid ma vsechny blessy kere potrebuje, casteri maji BoL, BoS, BoW, BoK melee maji BoL, BoS, BoM a BoK tanci maji BoL, BoSanct, BoM, BoK
navic, paladini blessnou cely raid pred boje a pak dochlastaji manu, behem ecounteru /15+ minut netrva skoro zadny/ uz je buffy nestoji ani BOD MANY
Aby mel cely raid vsechny totemy taky potrebujes 4 shamany (resp mozna by stacili 3), ale musel by se nejak doresit problem s Tranq totemem ale rozhodne by to nebylo v nicem lepci nez gr blessingy, naopak by to bylo porad neumerne horsi diky tomu ze recastit kazdou +- minutu 3(4) totemy stoji KURVA HODNE many ...
momentalni situace je pro hordu ve srovnani s blessama KRAJNE nevyhodna, aby mely vsechny grupy totemy, chce to 8 shamanu, uz to je luxus pro vetsinu raidu, dale i s 8mi shamanama budou mit grupy "pulku bufu"
Tranq totem, agilita, windfury se kryji, tj meleeri nemuzou mit agro reduction a WF/agil ... a 10+ shamanu do raidu asi neda nikdo...
a kde jsou judgementy, to jak je paladin cim dal tim vic best healer (sigle target) ve hre ... (+healing narusta na itemech geometrickou radou.... ) a s masivnim + heal je flash of light uplne crazy heal co do hp per mp, a umoznuje dobrej palum lecit defakto bez rizika ze jim dojde mana, o tom uz ani nemluve...
ted to sice vypada ze tenhle post je 1. klasickej "zOMG alniance = easy mode" 2. docela dost offtopic v tomhle topicu ale to uz je osud.... kdyz neklo placne nepravdu tak to holt musim uvest na pravou miru
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
"I must not Fear. Fear is the mind-killer. Fear is little death that brings total obliteration. I will let it pass through me and over me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain. "
Ale palata v pve bych vubec neresil to at si dela co chce.Ale problem je vtom, ze strasne hnoji pvp. Je to v podstate easy kill, ale jakmile je v grp je to konec.Da si bublinku a vyhealuje celou grp a neudelas stim nic ani kdyby se clovek ja nevim co.Proste jsou to masteri v zdrzovani u vlajek, horda zadnej protiklad tohodle nema.Nastesti je cely pvp natolik pofiderni ve wow, ze me to ani trosku neudivuje a ani nejak extremne nevzrusuje.
Ale palata v pve bych vubec neresil to at si dela co chce.Ale problem je vtom, ze strasne hnoji pvp. Je to v podstate easy kill, ale jakmile je v grp je to konec.Da si bublinku a vyhealuje celou grp a neudelas stim nic ani kdyby se clovek ja nevim co.Proste jsou to masteri v zdrzovani u vlajek, horda zadnej protiklad tohodle nema.Nastesti je cely pvp natolik pofiderni ve wow, ze me to ani trosku neudivuje a ani nejak extremne nevzrusuje.
no, ja si sice myslim ze treba druida rozseka jak nic, roga a wara s odpovidajicim buildem taky, pro shamana je vic nez rovnocenej souper .... warlock ho pro zmenu zamazne (a koho ne :/ ), mage a priest jak kdy...
ale jinak v grupe .... na to se da rict jen code04
[Stilgar] Usul, we have wormsign the likes of which even God has never seen.
nenarikejte porad :P warrum zachvili useknou ruce,meli by je taky rewampnout ale sere se na ne no :(
warr uz revamp mel, jako prvni
jestli mel rewamp,tak v dobe kdy jsem wow nehral a jako kdyz jsem si procital historii patchu,tak warr byl na zacatku silenej loser a ted to neni o moc lepsi.
tak warr byl na zacatku silenej loser a ted to neni o moc lepsi.
Uh...Jasně, v době, kdy fungovalo kombo sweeping strikes+whirlwind tak, jak nemělo, to byla lamka největší A warrior nikdy žádný talent tree revamp neměl, pouze mu byly upraveny nějaké skilly/talenty... Warrior je pořád dobrý, jen už není tak "overpowered", jak byl(myslím tím v group pvp s healerem za zadkem, ne solo proti magovi...)
Jojo, chudacik warrior malickej .... co ja vim, tak mal nejaky nerf s obojruckami, teda nerf .... len mu trosku upravili damaz. Ale stale ti dokaze poriadne zavarit ked si drzi asscandy v ruke.
Pepo ty se probud taky... furt opakujes, ze nema nikdo whinovat, ale nebejt toho, tak to rewiev nezeditujou, jak zeditovali ;)
ted uz se mi to docela libi... 30% aggra, to je slusna dmg navic.
Ze si stezuju, ze magy stoji nejvic casu priprava raidu? Mno abych si nestezoval... taky by sis stezoval. Jenze ty ses urcite war, kterej sedi celou dobu na prdeli a nadava na magy, ze zdrzujou s buffama :)